کاریابی و منابع انسانی

بهترین سایت کاریابی: لیست 14 گانه معتبرترین سایتهای کاریابی ایرانی و خارجی

به نظر شما بهترین سایت کاریابی کدام است و چه ویژگی‌هایی دارد؟  پیدا کردن شغل برای افراد جویای کار در گذشته بسیار سخت بود؛  زیرا گزینه‌های شغلی بسیار کمی وجود داشت و افراد فقط از طریق کاریابی‌های حضوری می‌توانستند اقدام به پیدا کردن شغل کنند. با ایجاد سایت های کاریابی این موضوع راحت‌تر انجام شد و گزینه‌های در دسترس افراد جویای کار بسیار افزایش یافت. با انتخاب بهترین سایت استخدام می‌توانید سریع‌تر شغل دلخواه خود را پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سایت های کاریابی آنلاین خارجی و ایرانی بپردازیم.

بهترین سایت کاریابی آنلاین

با گسترش استفاده از اینترنت و دیجیتالی شدن زندگی افراد جامعه بسیاری از کارها آسان‌تر انجام شد. یکی از حوزه‌هایی که با افزایش استفاده از اینترنت در ایران بسیار گسترش یافت، حوزه کاریابی است. آیا می‌دانید در گذشته شغل یابی توسط کارجویان چگونه انجام می‌شد؟ بله درست حدس زدید از طریق کاریابی‌های سنتی.

در دوره‌های پیشین و  حتی امروزه دفاتر سنتی کاریابی بسیار زیادی را در سطح شهرهای مختلف مشاهده می‌کنیم. این دفاتر ممکن است عملکرد خوبی هم داشته باشند؛  اما با گسترش اینترنت و آسان انجام شدن کارها روند این کاریابی‌ها نیز عوض شد.

کاریابی سنتی و آنلاین
یافتن کار مناسب از طریق جستجوی اینترنتی و ثبت نام

نحوه پیدا کردن شغل از طریق دفاتر سنتی کاریابی اینگونه است:  که کارجو با مدارک و مشخصات خود به این دفاتر مراجعه کرده و هزینه اولیه را پرداخت می‌نماید. سپس از طریق مشاوره از چند موقعیت شغلی باخبر می‌شود. امروزه با افزایش مشاغل دورکاری و شغل دوم محدوده کاریابی بسیار گسترده‌تر شده است و دیگر دفاتر سنتی پاسخگوی این موضوع نیستند.

امروز همه کارها از طریق اینترنت انجام می‌گیرد و چه بهتر که پروسه کاریابی نیز از طریق اینترنت انجام شود. پیدا کردن شغل از طریق سایت‌های کاریابی آنلاین بسیار راحت‌تر و متنوع‌تر شده است.

چرا باید بهترین سایت کاریابی آنلاین را برای پیدا کردن شغل انتخاب کنیم؟ شاید این سوال به ذهن شما هم رسیده باشد که تفاوت سایت‌های کاریابی آنلاین در چیست یا چه معیاری یک کاریابی را تبدیل به بهترین سایت کاریابی آنلاین می‌کند؟ با ادامه این مقاله از زینسی همراه ما باشید تا معیارهای تشخیص بهترین وب سایت کاریابی آنلاین را با یکدیگر بررسی کنیم و دلایل انتخاب بهترین سایت کاریابی آنلاین را نیز بدانیم.

ویژگی‌های بهترین سایت کاریابی آنلاین چیست؟

پیدا کردن شغل بنابر جهات مختلف اهمیت بسیار زیادی دارد. چه بسا این شغل باید راحت و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست بیاید، زیرا افراد جامعه نمی‌تواند مدت زیادی را بیکار بمانند. امروزه بهترین و سریع‌ترین روش برای پیدا کردن شغل استفاده از سایت‌ها و نرم افزارهای استخدام آنلاین است.

به نقل از ویکی پدیا:
وب سایت استخدامی وب سایتی است که به طور خاص به اشتغال یا مشاغل می‌پردازد. بسیاری از وب‌سایت‌های استخدامی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به کارفرمایان اجازه می‌دهند تا شرایط شغلی را برای یک موقعیت تکمیل کنند و معمولا به عنوان تابلوهای شغلی شناخته می‌شوند.

در صورتی که بهترین سایت کاریابی آنلاین را انتخاب کنیم، در سریع‌ترین زمان ممکن به بهترین شغل دسترسی خواهیم داد، زیرا تنوع شغل‌ها در بهترین سایت کاریابی آنلاین بسیار بیشتر است و امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا به کمک آن‌ها بتوانند به شغل رویایی خود سریع‌تر برسند. ویژگی‌های بهترین سایت کاریابی آنلاین شامل موارد زیر است:

رزومه ساز آنلاین

بهترین سایت کاریابی آنلاین باید دارای رزومه ساز آنلاین نیز داشته باشد، زیرا رزومه در پیدا کردن شغل تاثیر بسیار زیادی دارد و هر چه قدر رزومه ما استاندارد و حرفه‌ای طراحی شود، به همان اندازه پیدا کردن شغل آسان‌تر خواهد شد.

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین شغل‌ها هستید، باید بهترین رزومه را برای خود تدارک ببینید. اگر مراحل ساخت رزومه و نحوه درست کردن آن را نمی‌دانید، نگران نباشید. بهترین سایت های کاریابی آنلاین امکان رزومه ساز آنلاین را نیز دارد. از طریق رزومه ساز آنلاین می‌توانید رزومه استاندارد و حرفه‌ای را در کمترین زمان ممکن برای خودتان آماده کنید و آن را به کارفرمایان ارسال نمایید.

رزومه سازی آنلاین: ویژگی بهترین سایت استخدام و کاریابی
رزومه سازی آنلاین از ویژگی های معتبرترین سامانه های کاریابی اینترنتی است.

به روز رسانی مرتب آگهی‌ها

مطمئنا شما نیز وب سایت کاریابی آنلاین که آخرین آگهی‌ها مربوط به یک ماه پیش است را دنبال نمی‌کنید، زیرا در سرعت عمل شما در پیدا کردن شغل مورد علاقه تاثیر خواهد گذاشت.

بهترین سایت کاریابی آنلاین حتما باید به صورت روزانه آگهی‌های بسیار زیادی را منتشر کند تا دست شما به هنگام انتخاب و پیدا کردن شغل بازتر باشد، بنابراین مهم‌ترین معیار انتخاب سایت کاریابی آنلاین، به روز بودن آگهی‌های آن است.

امکان جستجوی سریع همراه با اعمال فیلتر

کسانی که وب سایت کاریابی آنلاین را برای پیدا کردن شغل انتخاب می‌کنند، انتظار دارند که شغل مورد علاقه خود را با یک جستجوی ساده پیدا کنند.

امکان جستجو در یک وب سایت کاریابی از جمله عوامل مهمی ‌است که کارجو این ویژگی را به عنوان معیار بهترین بودن در نظر می‌گیرد. همچنین علاوه بر امکان جستجوی سریع کارجو باید بتواند فیلترهایی را برای آگهی اعمال کند تا شغل مورد نظر خود را سریع‌تر پیدا کند و در بین آگهی‌های بسیار زیاد سر در گم نشود.

بهترین وب سایت کاریابی آنلاین باید فیلتر‌های بسیار دقیق را همراه با امکان جستجوی سریع به کاربران عرضه کند. هرچقدر جزئیات مربوط به فیلتر‌ها بیشتر باشد، در نتیجه سرعت عمل شما برای پیدا کردن شغل نیز بالاتر می‌رود.

از جمله فیلترهای مهمی‌ که باید در یک وب سایت کاریابی وجود داشته باشد، شامل انتخاب شهر، نوع همکاری، تعیین میزان حقوق و … است. با وجود رقابت تنگاتنگ بین وب سایت‌های کاریابی، نبودِ فیلتر و امکان جستجوی سریع تعجب انگیز خواهد بود!

امکان مشاهده رزومه‌ها توسط کارفرمایان

برخی از وب سایت‌های کاریابی این گونه کار می‌کنند که کارجو بعد از تکمیل رزومه اقدام به ارسال آن نسبت به کارفرمایان اقدام می‌کند و کارفرمایان نیز رزومه‌های ارسالی را بررسی کرده و سپس برخی از آن‌ها را تایید برخی از آن‌ها را رد می‌کند.

در این میان کارفرمایان دچار مشکلات فراوانی می‌شوند، زیرا برخی از کارجویان بدون مطالعه شرایط کار، رزومه خود را ارسال می‌کنند که با بررسی رزومه او وقتِ کارفرما نیز تلف می‌شود، اما در برخی از وب سایت‌ها که به عنوان بهترین سایت های کاریابی آنلاین شناخته می‌شوند، امکان مشاهده رزومه توسط کارفرمایان نیز وجود دارد.

همان طور که کارجویان می‌توانند مشاغل مورد علاقه خود را بیابند، کارفرمایان نیز می‌توانند نیروی مورد نظر خود را از طریق مشاهده رزومه و مقایسه آن‌ها با یکدیگر پیدا کنند و برای آنان درخواست همکاری بفرستند. به همین جهت امکان مشاهده رزومه‌ها توسط کارفرمایان جزو ویژگی بهترین وب سایت کاریابی آنلاین شناخته می‌شود.

معرفی بهترین سایت کاریابی آنلاین خارجی

حال که با ویژگی‌های بهترین وب سایت کاریابی آنلاین آشنا شدیم، می‌خواهیم برخی از نمونه‌های خارجی بهترین سایت کاریابی آنلاین را بررسی کنیم.

خیلی از افراد به دنبال مهاجرت در سطح دنیا هستند. این افراد چه از داخل ایران و چه از طریق کشورهای دیگر می‌خواهند با مشاغل مختلف در سراسر دنیا آشنا شوند و معیارهای آن را بررسی کنند و در صورت امکان برای کشورهای خارجی رزومه ارسال کنند.

وجودِ وب سایت‌هایی که از سراسر دنیا و مشاغل مختلف را گرد هم آورده است، موضوع بسیار مهمی ‌به شمار می‌آید.

1.سایت کاریابی Career Jet

careerjet : یکی از بهترین سایت های خارجی کاریابی
یکی از سایت های کاریابی خارجی معتبر، careerjet است.

بدون شک عنوان یکی از بهترین سایت کاریابی در خارج از کشور، careerjet  است. این وب سایت در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده است و بیش از ۴۰ میلیون فرصت کاری را به کارجویان ارائه می‌دهد.

قابل ذکر است که این مشاغل از تمامی ‌شاخه‌ها بوده و شامل بیش از ۹۰ کشور است؛ یعنی شما با مراجعه به این وب سایت می‌توانید آگهی‌های استخدامی‌ بیش از ۹۰ کشور را به صورت همزمان مشاهده کنید. در این وب سایت امکان ارائه فیلترهای بسیار متنوع وجود دارد و رایگان است.

2. کاریابی Getwork

Getwork  یک نمونه دیگر از وب سایت‌های کاریابی آنلاین است. این وب سایت در سال ۲۰۰۰ تاسیس شده است و بیش از ۲۳ سال سابقه دارد.

هر روز فرصت‌های شغلی بسیار زیادی در این وب سایت کاریابی آنلاین بارگزاری می‌شود. علاقه‌مندان در همه جای دنیا می‌توانند این آگهی‌های شغلی را مشاهده کنند. زمینه‌های شغلی سایت Getwork.com بسیار متنوع بوده و شامل مجموعه آموزشی و امور مالی، مراقبت‌های بهداشتی، حقوق، بازاریابی و فناوری است.

مرور آگهی‌های شغلی در این وبسایت برای همه مردم جهان کاملا رایگان است و بدون باز کردن حساب کاربری و ثبت نام می‌توانند همه فرصت‌های شغلی را مشاهده کنند. در صورتی که تمایل به ذخیره کردن آگهی‌های شغلی و دریافت اعلان‌های ایمیل هستید، باید حساب کاربری برای خودتان ایجاد کنید.

این وب سایت برای ایرانیانی که به دنبال کار خارج از کشور هستند، بسیار مناسب است. همچنین با مطالعه بخش‌های مختلف این سایت می‌توانید با قوانین کار در کشورهای خارجی و میزان حقوق و تخصص‌های مورد نیاز آن‌ها آشنا شوید.

3. سایت کاریابی Indeed

در لیست بهترین سایت کاریابی آنلاین در جهان، Indeed نیز جای دارد. نکته قابل توجه در مورد این وب سایت این است که در هر ۱۰ ثانیه مشاغل جدیدی به فهرست آن اضافه می‌شود، اما کشورهای تحت پوشش این سایت کمتر است.

indeed در لیست بهترین سایت های کاریابی بین المللی
سایت indeed در لیست بهترین سایت های کاریابی در سطح جهانی

در این وبسایت کاریابی امکان جستجو بر اساس فیلترهای مناسب مختلف نیز وجود دارد. شما می‌توانید عنوان شغلی، لوکیشن، دامنه حقوق، تاریخ و … را به عنوان فیلتر انتخاب کنید.

4.سایت Snagajob

از دیگر وب سایت های کاریابی که در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد، snagajob  نام دارد. این وب سایت لقب بهترین بازار کار ساعتی را به خود اختصاص داده است.

در این وبسایت بیش از ۱۰۰ میلیون کارجو ثبت نام کرده‌ است و ۷۰۰ هزار کارفرما وجود دارد. با توجه به این ارقام در می‌یابیم افراد زیادی در این وب سایت به صورت فعالانه آگهی استخدام منتشر می‌کنند و کارجویان نیز رزومه خود را به آنان ارسال می‌کنند.

در این وب سایت امکان جستجوی سریع با اعمال فیلترهای مختلف و امکان تکمیل نمایه با افزودن بیوگرافی، عکس، تجربیات گذشته، تحصیلات و … وجود دارد. برای ثبت نام و سایر فعالیت‌ها در این وب سایت از کارجویان مبلغی گرفته نمی‌شود و کاملا رایگان است.

5. سایت CEO Wordwide

در سال ۲۰۰۱ وب سایت CEO Wordwide تاسیس شد. این وب سایت بالای ۲۰ هزار فرصت شغلی را در ۱۸۰ کشور جهان ارائه می‌دهد.

کارجویان برای پیدا کردن شغل مناسب در کشورهای مختلف می‌توانند به این وبسایت مراجعه کنند. این سایت برای کارجویان کاملا رایگان است و با ثبت نام می‌توانند مشاغل مورد نیاز را از طریق ایمیل دریافت کنند. در این وبسایت نیز امکان جستجو با اعمال فیلتر‌های مختلف وجود دارد.

وب سایت CEO Worldwide در لیست بهترین سایت های خارجی برای استخدام و کاریابی
CEO Worldwide در بین بهترین سایتهای خارجی کاریابی و استخدام جای دارد.

معرفی بهترین سایت کاریابی آنلاین ایرانی

با سایت های کاریابی آنلاین در سطح جهان آشنا شدیم. دانستیم که وب سایت‌های کاریابی آنلاین بسیار گسترده و بزرگی در سطح جهان وجود دارند و کشورهای مختلف فرصت‌های شغلی را در این پلتفرم‌ها ارائه می‌دهند. مردم ایران نیز می‌توانند از این وب‌سایت‌ها بهره مند شوند.

حال می‌خواهیم با لیست بهترین سایت کاریابی آنلاین ایرانی آشنا شویم:

1.کاریابی ای استخدام

یکی از سایت‌های محبوب برای کاریابی آنلاین، « ای استخدام » نام دارد. در این وب سایت فرصت‌های شغلی اخبار ویژه در مورد استخدام نیز درج می‌شود.

با مطالعه وب سایت ای استخدام، اطلاعات شما در مورد مزایای شغلی افزایش پیدا خواهد شد. در این وب سایت امکان ساخت رزومه آنلاین به صورت استاندارد و حرفه‌ای وجود دارد. شما در کمترین زمان ممکن می‌توانید رزومه خود را آماده کنید.

ایران استخدام : یکی از بهترین سایت های کاریابی ایرانی
سایت ایران استخدام در لیست بهترین سایت های کاریابی و استخدام ایرانی

از دیگر مزیت‌های وب سایت ای استخدام برگزاری آزمون‌های آنلاین است. کارجویان با شرکت در این آزمون‌ها می‌توانند مهارت خود را در برای شرکت در آزمون‌های استخدامی بالاتر ببرند و اطلاعات خود را محک بزنند. دسته بندی مشاغل در ای استخدام بسیار جامع است و تقریبا می‌توانیم بگوییم همه مشاغل موجود در جامعه را تحت پوشش خود قرار داده است.

از دیگر ویژگی‌های محبوب کاریابی ای استخدام این است که امکان فعال کردن دریافت آگهی‌ها از طریق پیامک و ایمیل وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های محبوب ای استخدام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استخدام‌های دولتی و بانک‌ها
  • امکان دانلود سوالات استخدامی
  • امکان سفارش کتاب استخدامی
  • ‌آرشیو تجربیات کارجویان از گزینش و مصاحبه
  • درج آگهی استخدامی ‌روزنامه‌های همه شهرها

آگهی به تفکیک گروه‌های خاص از دیگر ویژگی‌ها و مزایای  ای استخدام است.  در لیست مزایا و معایب ای استخدام ،  هم می‌توان به فونت نوشتاری کوچک، صفحه اصلی شلوغ، مشکل در هنگام ارسال رزومه، عدم انتخاب چند مورد هنگام فیلتربندی و … به عنوان اشکالات این سایت اشاره کرد.

2.سایت کاریابی آنلاین جاب ویژن

وب سایت جاب ویژن یک وب سایت بسیار جامع در زمینه استخدام است. سازمان‌های بزرگ از این پلتفرم برای انتشار آگهی‌های استخدامی ‌خود استفاده می‌کنند.

در طراحی جاب ویژن برای اولین بار از سیستم هوش مصنوعی استفاده شده است که همین موضوع به محبوبیت آن می‌افزاید. برخی از ویژگی‌های محبوب جاب ویژن عبارتند از:

  • رزومه ساز حرفه‌ای دو زبانه
  • امکان برگزاری نمایشگاه‌های کار
  • گزارش‌های آماری از وضعیت بازار کار
  • آموزش مهارت‌های کاربردی
  • انطباق رزومه با موقعیت‌های شغلی
  • شرکت در تست‌های شخصیت شناسی
  • دریافت فرصت‌های شغلی مختلف و متناسب
  • مشاهده وضعیت رزومه ارسالی

جاب ویژن از بدو تاسیس خود به فکر افراد کم توان نیز هست و در این راستا اقداماتی انجام داده است. افراد کم توان نیز می‌توانند از این پلتفرم به دنبال آگهی‌های استخدامی استفاده کنند.

در حالت کلی این سایت برای کارجویان و کارفرمایان دارای مزایایی است که باعث هرچه محبوب‌تر شدن این وب سایت شده است.

3. سایت جابینجا

جابینجا عنوانِ بهترین سایت کاریابی آنلاین دیگری است که در بین مردم محبوبیت فراوانی دارد. خیلی از افراد توانسته‌اند از طریق جابینجا به شغل رویایی خود دست پیدا کنند.

دسته‌بندی‌های شغلی جابینجا بسیار متنوع است. به طوری که همه افراد می‌توانند به دنبال شغل باشند. کارجویان هیچ محدودیتی در تعداد ارسال رزومه از طریق این وب سایت نخواهند داشت.

روزانه آگهی‌های متنوع توسط کارفرمایان منتشر می‌شود. در جابینجا نیز امکان فیلتر جستجو وجود دارد. شما می‌توانید عنوان شغلی مهارت مورد نظر امکان فیلتر بر اساس نوع قرارداد، بر اساس سابقه کار و …. را انتخاب کنید.

ارسال رزومه در این وبسایت بسیار آسان است و در عرض چند ثانیه انجام می‌گیرد. همچنین از دیگر ویژگی‌هایی که باعث جذابیت جابینجا شده است، درج فهرست ۵۰ شرکت برتر ایرانی است. در این بخش می‌توانید به با ۵۰ شرکت برتر ایرانی که در زمینه استخدام خوب عمل می‌کنند، آشنا شوید.

سایت جابینجا: سایت معروف کاریابی ایرانی
سایت جابینجا در بین بهترین سایت های کاریابی ایرانی

جابینجا مزایای بسیار زیادی برای کارجویان دارد و به برندسازی شرکت‌ها نیز کمک می‌کند. شما می‌توانید شرکت خود را به صورت جامع در پلتفرم جابینجا معرفی کنید تا کسانی که به صفحه آگهی شما مراجعه می‌کنند با شرکت شما آشنا شوند. در سایت زینسی لیست کامل مزایا و معایب سایت جابینجا معرفی شده است که با خواندن آن‌ها می‌توانید به نگاه بهتری درباره این سایت کاریابی برسید.

برخی از معایب سایت جابینجا شامل موارد زیر است:

  • ارسال بیش از حد خبرنامه و دریافت ایمیل
  • آگهی کم در برخی دسته بندی‌ها
  • عدم امکان ارسال رزومه از تلگرام
  • مبلغ زیاد اشتراک‌های جابینجا
  • زمان طولانی برای نمایش آگهی
  • دریافت رزومه‌های اسپم و ارسال گروهی رزومه

4.سایت دانشکار

از دیگر سایت‌های کاریابی آنلاین، دانشکار نام دارد. همانطور که از اسم این پلتفرم مشخص است، دانش و کار مکمل یکدیگر هستند. در این پلتفرم علاوه بر این که کارجویان می‌توانند به مشاغل مختلف دسترسی داشته باشند، همچنین امکان یادگیری مهارت و دوره‌های آموزشی مخصوص بازار کار وجود دارد.

در واقع دانشکار باعث آسان‌تر وارد شدن کارجویان به دنیای کار می‌شود. بعد از اتمام دوره‌های دانشکار کارجویان به کارفرمایان معرفی خواهند شد؛ بنابراین پروسه استخدام آسان‌تر می‌شود.

از جمله ویژگی‌ها و مزایای سایت دانشکار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درج تجربه و نظرات کارجویان
  • مجله اختصاصی
  • شبکه‌های اجتماعی
  • دارای رزومه ساز آنلاین
  • دارای تست‌های شخصیت شناسی
  • بخش معرفی شرکت‌ها
  • امکان فراهم کردن دوره کارآموزی
  • دارای مجوز رسمی‌کاریابی الکترونیک از وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی
  • امکان خرید دسته گروهی برای کارمندان
  • ثبت رایگان اولین آگهی شغلی

داشتن نمایشگاه کار و بوت کمپ آن نیز از دیگر ویژگی‌های برجسته دانشکار است. در این سایت نیز امکان جستجوی سریع با اعمال فیلتر و ساخت رزومه نیز وجود دارد.

5.سایت کاریابی کاربوم

از دیگر روش‌های پیدا کردن شغل، مراجعه به وب سایت کاربوم است. کاربوم مانند دیگر پلتفرم‌های کاریابی سعی بر برطرف کردن مشکل بیکاری دارد. هدف اصلی این پلتفرم زندگی شغلی بهتر برای کارجویان و کارفرمایان است.

کاربوم: بهترین پلتفرم کاریابی ایرانی
یکی از بهترین پلتفرم های کاریابی ایرانی ، کاربوم است.

کاربوم گروه‌های شغلی بسیار متنوعی را در خود جای داده است و شهرهای تحت پوشش بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید آگهی خود را بر اساس شهر نوع همکاری، سطح ارشدیت، سابقه کار، نوع صنعت، شرکت و … انتخاب کنید.

با کمک این پلتفرم در عرض چند دقیقه می‌توانید برای خود رزومه حرفه‌ای آماده کنید تا کارفرمایان با مشاهده رزومه شما اطلاعات بسیار جامع به دست آورند.

با وارد شدن به وب سایت کاریابی می‌توانید اطلاعات خود را در حوزه استخدام و مشاغل مختلف بالاتر ببرید. به جز مزایای کاربوم که در بالا اشاره شد، معایبی که در پلتفرم کاریابی آنلاین کاربوم دیده می‌شود، عبارتند از: آپدیت دیرهنگام آگهی‌ها و عدم تطابق جستجوی متنی و فیلتری.

6.جویا کار

جویاکار به عنوان پلتفرم کاریابی آنلاین دسته بندی‌های شغلی بسیار زیادی را تحت پوشش خود قرار داده است. جویا کار در همه شهرهای ایران فعالیت دارد و شما می‌توانید به صورت خیلی آسان به فرصت‌های شغلی همه شهرها دسترسی داشته باشید.

فیلترهای جستجوی کار در سایت جویاکار بسیار متنوع و گسترده است و شما می‌توانید نتایج جستجو را دقیقا بر اساس خواسته خودتان تنظیم کنید. پنل جویاکار بسیار حرفه‌ای طراحی شده است.

از ویژگی‌های جذاب جویاکار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت آگهی استخدام از طریق پیامک و تلگرام
  • نمایش رزومه کارفرمایان و جستجوی نیروی کار
  • رابط کاربری آسان
  • مدیریت رزومه انسانی
  • درج آگهی رایگان
  • درج استخدام‌های ویژه
  • اعمال فیلتر هنگام جستجو
  • امکان ساخت رزومه
  • امکان درج عکس پروفایل در رزومه

از معایب آن نیز انتخاب دسته بندی نادرست، وجود غلط املایی در آگهی‌ها و نمایش رزومه به همه کاربران سایت است.

7. سایت کاریابی کاران

عنوان دیگر بهترین وب سایت کاریابی آنلاین در ایران « کاران » است. بهترین پلتفرم فرصت‌های شغلی بسیار زیادی برای کارجویان وجود دارد و علاوه بر این موضوع دارای موتور جستجوی شغلی است.

شما در این وبسایت می‌توانید فرصت‌های شغلی وب سایت‌های کاریابی دیگر را نیز جستجو کنید. با یک جستجو به تمامی ‌مشاغل موجود در وب سایت‌های کاریابی ایرانی دسترسی پیدا خواهید کرد و همین موضوع باعث متفاوت شدن این پلتفرم شده است.

وب سایت کاران : سایت معتبر کاریابی و استخدام
وب سایت کاران در لیست معبرترین سایت‌های کاریابی ایرانی قرار دارد.

در این وب سایت انواع تست‌های شخصیت شناسی، امکان ساخت رزومه ویدیویی و متنی، امکان معرفی کارجو به کارفرما، امکان مشاهده آنلاین کارجو و کارفرما، مجله اختصاصی، پشتیبانی چت آنلاین، امکان معرفی کسب و کار، ثبت آگهی آسان، رابط کاربری جذاب و امکان ارائه فیلتر‌های مختلف هنگام جستجو وجود دارد.

در سایت کاران اولین ثبت آگهی دارای تخفیف است. از دیگر ویژگی‌های برجسته سایت کاران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان محاسبه حقوق و دستمزد
  • امکان مقایسه حقوق و دستمزد
  • دارای اینماد
  • دارای اپلیکیشن موبایل
  • امکان به اشتراک گذاری مشاغل از لینکدین تلگرام و توییتر
  • معرفی پرتقاضاترین و پردرآمدترین شغل‌ها

از معایب سایت کاران نیز دیرکرد در نمایش نتیجه جستجوی مشاغل، مشکل در جستجوی مشاغل، عدم نمایش برخی از منابع آگهی درج شده، عدم دسته بندی مشاغل هنگام جستجوی آگهی و صفحه مجله شلوغ و نامرتب اشاره کرد.

8. سایت بانی کار

در لیست بهترین وب سایت کاریابی آنلاین ، سایت کاریابی بانی کار یا همان سایت سه سوت جابز سابق نیز قرار می‌گیرد. کارفرمایان با مراجعه به این وب سایت می‌توانند نیروی پایه و حتی متخصص مورد نظر خود را استخدام کنند و کارجویان نیز با مراجعه به بانی کار می‌توانند به شغل رویایی خود دست پیدا کنند.

شهرهای تحت پوشش بانی کار شامل هشت شهر مختلف ایران است. این هشت شهر عبارتند از:

  • تهران
  • اصفهان
  • مشهد
  • کرج
  • شیراز
  • تبریز
  • اهواز
  • رشت

از مزایای بانی کار می‌توانیم به پشتیبانی از طریق چت آنلاین و شماره تلفن، رابط کاربری آسان، دسته بندی‌های شغلی متنوع، یافتن هد‌هانتینگ‌ها، استخدام تضمینی، مراحل ثبت نام آسانف رایگان بودن و نسخه اندروید اشاره کنیم.

معایب این پلتفرم نیز شامل ثبت نام اجباری برای مشاهده جزئیات مشاغل، تعداد کم آگهی‌ها، عدم درج مشاغل از همه شهرهای ایران، ثبت و نگهداری آگهی‌های منقضی شده است.

در بانی کار امکان استخدام تضمینی وجود دارد. کارفرمایان باید فرم این بخش را تکمیل کنند و بر روی ثبت درخواست استخدام تضمینی کلیک نمایند.

تقریبا تمامی زمینه‌های شغلی در دسته‌بندی سایت بانی کار وجود دارد. کارجویان شغل موردنظر خود را متناسب با سوابق تحصیلی خود، سوابق شغلی پیشین و علاقه‌مندی‌شان انتخاب می‌کنند.

کاربران برای درج مهارت‌های خود به آسانی می‌توانند از مهارت‌های پیشنهادی بانی کار که حاصل تجربه چندین ساله متخصصین منابع انسانی و کارشناسان رشته های مختلف است، استفاده کنند.

انتخاب دقیق مهارت‌ها موجب افزایش دقت سامانه و پیشنهاد متناسب‌ترین فرصت‌های شغلی به کارجویان و پیشنهاد متناسب‌ترین کارجویان به کارفرمایان محترم می‌گردد.

کارجویان به راحتی می‌توانند از مهارت‌های پیشنهادی اين پلتفرم که حاصل تلاش چندین ساله متخصصین منابع انسانی و کارشناسان است، برای افزایش مهارت خود استفاده کنند. کارجو با انتخاب دقیق مهارت‌ها باعث افزایش دقت سامانه و ارائه فرصت‌های شغلی مناسب به کارجویان می‌شود.

سامانه بانی کار از حریم خصوصی کارجویان محافظت می‌کند. در صورت مشخص کردن محل کار فعلی توسط کارجو، اطلاعات او برای کارفرما نشان داده نمی‌شود. هم چنین کارجویان می‌توانند عکس و مشخصات فردی خود را پنهان کنند. در صورت انتخاب یک فرصت شغلی، عکس و مشخصات فردی برای کارفرما نمایش داده می‌شود.

9.سایت کارکو

با کمک وب سایت کارکو می‌توانید هوشمندانه استخدام کنید و استخدام شوید. هوشمند بودن سایت کارکو یکی از ویژگی‌های متمایز کننده آن است. در این پلتفرم رزومه کارجویان با آگهی کارفرمایان به صورت هوشمندانه مقایسه می‌شود و آگهی‌های مرتبط با رزومه را در مشاغل پیشنهادی عنوان می‌کنند.

اگر از زاویه کارفرمایان به کارکو نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که کارکو نیروی کار مورد نظر کار فرمایان را پیدا کرده و بهترین کارجویان آن با آن‌ها تماس خواهند گرفت.

سایت کارکو برای کاریابی و استخدام در ایران
سایت کارکو برای کاریابی و استخدام در ایران

در این پلتفرم امکان ساخت رزومه حرفه‌ای توسط کاربران نیز وجود دارد. همچنین شما می‌توانید نتایج جستجوی خود را با گزینه‌های انتخاب دسته بندی استان، شهر و محدوده، جنسیت، سابقه کار، حداقل مدرک تحصیلی، وضعیت ازدواج، وضعیت سربازی، تسهیلات و مزایا، نحوه همکاری، ساعت کاری، میزان حقوق و تاریخ انتشار فیلتر کنید تا نتایج جستجو دقیقا بر اساس خواسته شما باشد.

انتخاب بهترین سایت کاریابی با زینسی

در این مقاله از زینسی با لیست بهترین سایت کاریابی ایرانی و خارجی آشنا شدیم و ویژگی‌های هر یک از آن‌ها را بررسی کردیم. با مراجعه به دسته بندی استخدام زینسی می‌توانید بهترین سایت های کاریابی آنلاین را برای پیدا کردن شغل انتخاب کنید. هدف ما آشنایی هر چه بیشتر شما با سایت‌ها و نرم افزارهای مختلف است. به نظر شما بهترین سایت کاریابی آنلاین کدام است؟ کامنت کنید.

منابع :

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫24 دیدگاه ها

  1. اگه دنبال بهترین سایت کاریابی خارجی هستین getwork بهترین گزینه س.‌ من دنبال کار از سمت شرکت های خارجی بودم خیلی مفید واقع شد.

  2. در پاسخ به رضا پهلوی
    رضای عزیز چقدر خوب که سایت کاریابی خارجی getwork براتون مفید واقع شده.

  3. بهترین سایت کاریابی از نظر من جابینجا و کاربومه. از هر دو تجربه خوبی دارم

  4. در پاسخ به سمانه رهجو
    سمانه عزیز ممنون که نظرتون رو در مورد سایت کاریابی برامون نوشتین.

  5. به نظر من بهترین سایت کاریابی سایت ایران استخدام هست خیلی جامع و کامل.

  6. در پاسخ به محمدرضا
    ممنون از درج نظر باارزشتون محمدرضای عزیز.

  7. بهترین سایت کاریابی بدون شک جابینجاس سه بار ازش شغل پیدا کردم آگهی هاش زیاده

  8. در پاسخ به سینا همت پور
    ممنون از درج نظر ارزشمندتون سینای عزیز. نظرتون در مورد بهترین سایت کاریابی کاملا محترمه جابینجا یکی از بهترین هاست.

  9. در پاسخ به شهاب رمضانی
    شهاب عزیز ممنون که نظرتون رو در مورد بهترین سایت کاریابی مطرح کردین.

  10. مقاله بهترین سایت کاریابی خیلی خوب و معتبر بود. لذت بردم تشکر. به نظرم جابینجا بهترینه.

  11. در پاسخ به صدف بهاری
    صدف عزیز خوشحالیم که مقاله بهترین سایت کاریابی براتون مفید واقع شده.

  12. بهترین سایت کاریابی به نظرم ای استخدام هست خیلی مفید شده براتون

  13. در پاسخ به مهدیه نجفی
    ممنون که نظرتون رو در مورد بهترین سایت کاریابی باهامون به اشتراک گذاشتین.

  14. بهترین سایت کاریابی جاب ویژنه احساس میکنم کمتر بهش توجه میشه ولی واقعا حرفه ای دارن پیش میرن. من که خوشم میاد ازش

  15. در پاسخ به مصطفی
    مصطفی عزیز ممنون که نظرتون رو در مورد بهترین سایت کاریابی باهامون به اشتراک گذاشتین.

  16. انتخاب بهترین سایت کاریابی سخت شد، چون یدونه نیست به نظرم خیلی زیاده و برای پیدا کردن شغل سریع میتونیم به صورت همزمان ازشون استفاده کنیم.

  17. در پاسخ به پدرام
    پدرام عزیز نظرتون بسیار محترم و به جا هست. کاربران عزیز برای اینکه زودتر به نتیجه برسن میتونن از چندین سایت کاریابی استفاده کنن.

  18. بهترین سایت کاریابی از نظر من جابینجاس خیلی فعااله توام دست از سرش برداری اون برات ایمیل میکنه مشاغل رو 🙂

  19. در پاسخ به سولماز
    ممنون از درج نظرتون سولماز عزیز. این ویژگی برای کاریابی ویژگی مثبت به حساب میاد اینکه پیگیریش زیاده 🙂

  20. بهترین سایت کاریابی خارجی getwork هست اینقد مشاغل خوبی داره من هر روز چک میکنم

  21. در پاسخ به رضا
    رضای عزیز ممنون که بهترین سایت کاریابی خارجی از دیدگاه خودتون رو مطرح کردین.

  22. به نظرم بهترین سایت کاریابی تو ایران سایت ایران استخدام هست که به صورت رایگان آگهی های جدید رو تو دسته ای که انتخاب میکنی برات میفرسته و همچنین تو کاریابی های خارجی بهترین سایت Glassdoor هست که اونم اگهی های دسته مورد نظر رو برات ایمیل میکنه
    هر دو سایت اپلیکشن رایگان هم دارن که خیلی کارامد هستن

  23. در پاسخ به ramin
    رامین عزیز ممنون که تجربه تون رو در مورد بهترین سایت کاریابی با ما به اشتراک گذاشتین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا