ارز دیجیتال

7 نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال را بشناسید

استفاده از برخی نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال، چه برای افرادی که تازه‌وارد دنیای رمز ارزها شده‌اند و چه تریدرهای حرفه‌ای، کمک بسیاری به بهبود استراتژی و افزایش دقت و سرعت تحلیل می‌کند. برای داشتن بهترین تحلیل‌های ارز دیجیتال باید کاربردی‌ترین نمودارها، کامل‌ترین منابع و بهترین ابزارهای تحلیلی را در اختیار داشته باشید. به این ترتیب مناسب‌ترین فرصت‌های معاملاتی را پیدا خواهید کرد. این که چه نرم‌افزاری برای شما بهتر است، بستگی به نیازها و انتظارات شما از ابزارها و کاربرد برنامه دارد. پس خواسته‌های خود را اولویت‌بندی کنید تا بتوانید از بین نرم‌افزارهایی که در این مقاله از زینسی معرفی خواهیم کرد، بهترین گزینه را متناسب با نیازهایتان انتخاب کنید.

معرفی و مقایسه بهترین نرم افزارهای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

راهنمای زیر به معرفی و مقایسه تعدادی از بهترین نرم افزارهای ارز دیجیتال، بر اساس امتیازدهی کاربران، کاربردی بودن و امکانات می‌پردازد.

تریدینگ ویو (tradingview)

اگر مدتی می‌شود که در بازار ارزها مشغول هستید و در حال کسب درآمد از رمز ارزها هستید، حتماً با اسم برنامه تریدینگ ویو آشنایی دارید. سایت و برنامه تریدینگ ویو یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال و مناسب برای هر سطح دانش و تجربه از رمز ارزها است. نرم افزار نسخه‌های تریدینگ ویو شامل دسکتاپ و موبایل نیز می‌شود.

تریدینگ ویو
نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال تریدینگ ویو

اوایل این نرم‌افزار تنها برای تحلیل سهام و جفت ارزهای دیگر کاربرد داشت، اما به مرور نمودارهای ارزهای دیجیتال نیز به آن اضافه شدند. در حال حاضر تریدینگ ویو از صرافی‌های بزرگی مانند بایننس، کوین بیس و بیترکس داده‌های مربوط به رمز ارزها را جمع‌آوری می‌کند.

با اتکا به اطلاعات بیش از یک صرافی، قیمت‌های در تریدینگ ویو به‌صورت زنده و واقعی نمایش داده می‌شوند؛ بنابراین، دیگر نیازی به استفاده از سایت‌ها و نرم‌افزارهای دیگر برای تحلیل قیمت آلت کوین‌ها نخواهید داشت.

شبکه اجتماعی تریدینگ ویو یکی دیگر از مزیت‌های آن نسبت به رقیبان به حساب می‌آید. این اجتماع کانونی از تریدرهای حرفه‌ای و کم‌تجربه برای به اشتراک گذاشتن تحلیل‌ها، استراتژی‌های معاملاتی و ابزارهای تحلیلی است. حتی از این راه می‌توانید ایده‌های تحلیل خود را در سایر شبکه‌های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید.

تریدینگ ویو حساب‌های کاربری مختلفی، از حساب عادی رایگان تا حساب پریمیوم (دارای هزینه)، دارد. اگر می‌خواهید از تمامی امکانات این نرم‌افزار استفاده کنید، باید حساب خود را از حالت عادی ارتقا دهید.

در حقیقت بسیاری از صرافی‌ها و برنامه‌های دیگر، برای نمایش نمودارهای قیمت ارز دیجیتال، از داده‌های tradingview استفاده می‌کنند. پس اگر هنوز در تریدینگ ویو ثبت‌نام نکرده‌اید، بیش از این درنگ نکنید و استفاده از این نرم‌افزار کاربردی را در برنامه ترید خود جای دهید.

Shrimpy

Shrimpy یکی از نرم افزارهای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال است که در زمینه مدیریت موجودی ارزهای شما فعالیت می‌کند. فرقی ندارد ارز دیجیتال شما در کدام صرافی است؛ بدون اینکه نیاز باشد تک به تک وارد هر صرافی شوید، با Shrimpy می‌توانید ارزهای خود را کنترل کنید.

Shrimpy این قابلیت را دارد که درصد هر رمز ارز را در موجودی شما به‌صورت دستی یا خودکار تنظیم کند و نشان دهد. همچنین، با این پلتفرم می‌توانید در صرافی‌های مختلف ترید کنید. ویژگی‌های خاص Shrimpy عبارتند از:

  • اتصال به چند صرافی از طریق یک برنامه
  • مدیریت موجودی ارزها
  • اعمال تنظیمات دستی و خودکار در استراتژی سرمایه‌گذاری
  • کپی کردن استراتژی تریدرهای برتر
  • دریافت کمیسیون در صورت دنبال شدن توسط تریدرهای دیگر
  • امکان معامله خودکار توسط ابزارهای معاملاتی مختلف

Shrimpy پلتفرم تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال برای مدیریت و تنظیم دارایی‌های ارزی شما به راحت‌ترین شکل ممکن است.

CryptoWat.ch

نرم‌افزار cryptoWat.ch برای دسترسی پیدا کردن و نمایش دادن قیمت‌های زنده، داده‌های مربوط به سفارش‌ها و حجم معاملات از صرافی‌های مختلف انتخاب مناسب و آسانی است. این برنامه علاوه بر نمایش قیمت‌های زنده با توجه به اطلاعات صرافی‌ها، امکانات دیگری از قبیل ابزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال نیز دارد.

نرم‌افزار cryptoWat.ch
نمایش قیمت های ارز دیجیتال در نرم‌افزار cryptoWat.ch

پس‌زمینه تیره این برنامه باعث خستگی چشم نمی‌شود و از لحاظ گرافیکی کار کردن را برای کاربران آسان‌تر کرده است؛ مانند shrimpy، نرم‌افزار فوق هم قابلیت اتصال به موجودی کیف پول‌های شما را دارد، بدون اینکه لازم باشد وارد صرافی‌های مختلف شوید.

در cryptoWat.ch امکان گفتگو و تبادل نظر با سایر کاربران و تریدرها نیز فراهم شده است.

Coinigy

نرم افزارهای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال باید بتوانند راحت‌ترین فرآیند ترید را برای کاربران خود فراهم کنند؛ coinigy این امکان را برای شما ایجاد می‌کند. با این برنامه به تعداد زیادی از نمودارها برای تحلیل تکنیکال دسترسی پیدا خواهید کرد.

اگر می‌خواهید آلت کوین‌های زیادی را در نمودارهای خود داشته باشید، باید از coinigy استفاده کنید. اطلاعات اقتصادی ارزهای دیجیتال با اتصال به بیش از 40 صرافی، همگی در این برنامه جمع آوری شده‌اند. همچنین در coinigy موجودی شما در تمامی صرافی‌ها نمایش داده می‌شود. این نرم‌افزار برای تریدها از شما کمیسیون و هزینه اضافه دریافت نمی‌کند.

Quadency

Quadency یک سایت تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال همه کاره است و به کاربر اجازه می‌دهد که داده‌های صرافی‌های مختلف برای ترید را در یک برنامه داشته باشد. با استفاده از quadency، یکی از جامع‌ترین نرم افزارهای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال، دیگر نیاز نیست مانند قدیم برای تحلیل هر ارز به یک سایت یا صرافی مجزا مراجعه کنید.

سایت تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال Quadency
سایت تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال Quadency

نرم‌افزار quadency به گفته کاربران خدمات مشتریان و پشتیبانی مناسبی ارائه می‌دهد. پلتفرم تحلیلی آن تعداد زیادی ابزار تحلیل تکنیکال، ربات‌های معاملاتی و نمودارها را برای تریدرها فراهم کرده است. همچنین، به کاربران اجازه می‌دهد به اطلاعات قدیمی و جدید بازار و نمودار قیمتی دسترسی پیدا کنند.

Quadency امکاناتی از قبیل موارد زیر را دارد:

  • نمودارهای متنوع
  • استراتژی‌ها، ابزارها و ربات‌های تحلیل
  • کیف پول آفلاین
  • نمایش موجودی تمام ارزها

باید گفت quadency نرم‌افزاری است که بهترین قابلیت‌های tradingview و coinigy را در خود گنجانده است.

cryptoView

مدیریت کردن دارایی‌های ارز دیجیتال در صرافی‌های مختلف و کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری همه در کنار هم برای تریدرهای فعال کار سختی است. یکی از نرم افزارهای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال که به شما این زمینه کمک می‌کند، cryptoview است.

این برنامه همه کاره راه‌حل مدیریت هم‌زمان چند حساب و کیف پول در صرافی‌های مختلف را امکان‌پذیر می‌کند؛ در واقع قابلیت مدیریت و نمایش موجودی و تحلیل یا ترید ارزهای دیجیتال را در یک نرم‌افزار برای ما فراهم کرده است.

Cryptoview با رابط کاربری آسان، هم برای تریدرهای حرفه‌ای مناسب است و هم افراد مبتدی. در این برنامه امکان نمایش هم‌زمان سفارش‌های خرید و فروش باز، سفارش‌های شرطی (pending orders)، موجودی حساب‌ها و تاریخچه معامله‌ها وجود دارد.

خرید و فروش ارز دیجیتال در Cryptoview
خرید و فروش ارز دیجیتال در نرم افزار Cryptoview

Cryptoview همه قابلیت‌های زیر را در خود جای داده است:

  • دارای بیش از 85 اندیکاتور و 75 ابزار تحلیل تکنیکال
  • پلتفرم نموداری قوی بر اساس نمودارهای تریدینگ ویو
  • قابلیت ذخیره و نمایش هر لایه از صفحه تحلیل و نشان دادن هم‌زمان آن‌ها
  • پشتیبانی از قابلیت‌های جانبی حساب‌های معاملاتی مثل مارجین و سوآپ
  • تقویم اخبار و اتفاق‌های مهم
  • دادن هشدار موقع تغییر قیمت

Hodlbot

Hodlbot همان‌طور که از اسمش پیداست، یکی از نرم افزارهای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذارانی است که به ذخیره (hold) یا (hodl) کردن ارز علاقه دارند. اگر تمرکز شما تنها روی ارزهای دیجیتال قوی و برتر است، Hodlbot با پشتیبانی از 20 رمز ارز برتر، کار شما را ساده‌تر می‌کند.

این نرم‌افزار در عین اینکه بسیار ساده است، ابزار تحلیل قدرتمند و کارآمدی به شمار می‌آید و بین تریدرهای تازه‌کار محبوبیت زیادی دارد.

زینسی، پلتفرمی برای بررسی اختصاصی نرم افزارها و اپلیکیشن‌ها

در این مقاله از زینسی با نرم افزارهای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال آشنا شدیم. اگر به‌طور جدی به دنبال تحلیل ارزهای دیجیتال و معامله کردن آن‌ها هستید، به نرم‌افزارهایی نیاز دارید که در این زمینه به شما کمک کنند. هر یک از برنامه‌های نام‌برده ویژگی‌های متفاوتی دارند و شما باید با توجه به نیازهای معاملاتی خود به مقایسه نرم افزارهای تحلیل ارز دیجیتال پرداخته و بهترین نرم افزار را انتخاب نمایید. نرم افزارهای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال در کنار صرافی‌ها و کیف پول‌ها از مهم‌ترین مواردی هستند که هر تریدری به آن‌ها نیاز دارد. در بخش نظرات می‌توانید با زینسی در ارتباط باشید و نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود محتوای ما ارائه دهید.

سوالات متداول

نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال چیست؟

یک ابزار کمکی برای کسانی است که به ترید ارز دیجیتال می‌پردازند. با کمک تحلیل تکنیکال می‌توانید ارز مورد نظر را برای خرید و فروش تحلیل کنید.

بهترین نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال برای اندروید کدام است؟

از نظر کسانی که در این حوزه به تحلیل تکنیکال می‌پردازند، تردینگ ویو جزو بهترین نرم افزارهای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال است.

نرم افزار تحلیل تکنیکال تردینگ ویو رایگان است؟

نرم افزار تحلیل تکنیکال تردینگ ویو نسخه رایگان هم دارد که اکثرا نیاز کاربران را برطرف می‌کند اما برای برخورداری از همه امکانات، نیاز به تهیه نسخه پولی وجود دارد.

نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؟

خیر، اکثر نرم افزارهای خارجی تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کنند.

نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال برای ویندوز کدام‌ها هستند؟

  • Shrimpy
  • CryptoWat.ch
  • Coinigy
  • Quadency
  • cryptoView
3.7/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫23 دیدگاه ها

  1. من از kukoin استفاده میکنم. در مورد اونم بنویسید. چندباری بدون vpn وارد شدم. نمیدونم حسابم بسته میشه یا نه؟ نظری دارید؟

  2. من وقت گذاشتم فقط تکنیکال یاد گفتم … اما الان خیلی پشیمونم کلا چند ساله ارز دیجیتال فقط بنیادی شده فقط بر اساس خبر بالا و پایین میشه واسه همین حیفه مثل من وقت نکنید تو تکنیکال

  3. کاش در مورد هر یک از اینا یه مقاله باشه و به طور کلی آموزش بده در این حوزه به یادگیری بیشتری نیاز داریییممم ممنون از مطالب خوبتون

  4. من خیلی جدی تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال رو شروع کنم دارم میخونم آموزش میبنیم ممنون از مطلب خوبتون اینارم امتحان میکنم میام نظرمو براتون مینویسم

  5. واقعا نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال به کار میاد؟ یکیش کافیه یا باید استفاده از همشونو بلد باشیم؟

  6. سلام سمانه عزیز
    بالاخره بعضی از این نرم افزارها پیش بینی میکنند. و محاسبات ریاضی دارن. اما واقعیت بیرون هم مهم هست. در کل خواندن محتوا قبل از ورود به این بازار و کسب اطلاعات و یادگیری از اهمیت بالایی برخوردار است.

  7. اپلیکیشن تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال تردینگ ویو برای ایران تحریم نیست؟ رایگانه؟

  8. ممنون از مقاله معرفی نرم افزار تحلیل تکنیکال خیلی جامع و کاربردی بود.

  9. بقیه رو نمیشناسم ولی نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال تردینگ ویو عالیه فقط باید زبان انگلیسی تون خوب باشه.

  10. نرم افزار تحلیل تکنیکال خیلی مضخرفه چون اصلا به کار نمیااااد فقط تحلیل بنیادی میتونه تاثیر بذاره

  11. نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال تریدینگ ویو بی نظیره برای تحلیل تکنیکال و حتی معامله. فقط بعضی وقتا در تبدیل ارز مشکل پیش میاد.

  12. نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال cryptoView خیلی خوبه من باهاش تحلیل میکنم ولی خب تحلیل بنیادی حرف اول رو میزنه

  13. به نظرم باید از چند تا نرم افزار تحلیل تکنیکال استفاده کنیم و جواباشو تطبیق بدیم

  14. در پاسخ به مهران
    مهران عزیز ایده مطمئن تریه 🙂 خیالتون راحتتر میشه

  15. نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال Quadency هست زیاد مشهور نشده و خیلی خوب و حرفه ایهههههه

  16. در پاسخ به نادر بهاری
    نادر عزیز ممنون از اینکه بهترین نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال از نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتین.

  17. نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال تو این دوره زمونه هنوزم کاربرد داره؟ چون ثباتی نیست

  18. در پاسخ به رضا جعفرزاده
    بله رضای عزیز. هنوزم خیلی از فعالین این بازار از نرم افزار تحلیل تکنیکال برای خرید و فروششون استفاده میکنن.

  19. به نظرم تردینگ ویو بهترین نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال هست. امتحانش کنین ضرر نمیکنین.

  20. در پاسخ به احمد کاظمی
    ممنون از درج نظر ارزشمندتون احمد عزیز.

  21. نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال تریدینگ ویو بهترینه اصلا تو دانلودش شک نکنین عالیه

  22. در پاسخ به سینا قربانی
    سینای عزیز ممنون که نظرتون رو در مورد نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال تریدینگ ویو مطرح کردین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا