معرفی نرم افزار

معرفی 6 اپلیکیشن تاکسی اینترنتی پرطرفدار در ایران

در کشور ایران اپلیکیشن تاکسی اینترنتی کاربرد بسیار زیادی دارد. اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی در هر مکان و زمانی در دسترس هستند. در چند سال اول با توسعه اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی در ایران، فقط قشر جوانی که با تکونولوژی و اینترنت سروکار داشتند، از آن‌ها استفاده می‌کردند اما با گذشت زمان استفاده از تاکسی‌های اینترنتی جزو سبک زندگی مردم شده و با توجه به محبوبیت این اپلیکیشن‌ها، روز به روز به تعدادشان اضافه شده است.

امروزه شاهد افزایش تعداد اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی با ویژگی‌های منحصر به فرد هستیم. در واقع ما به عنوان کاربر در هر شهر از ایران، حق انتخاب داشته و می‌توانیم بهترین اپلیکیشن را برای استفاده از تاکسی اینترنتی با ملاک‌های مانند: قیمت پایین، امنیت کامل و …انتخاب کنیم. در این مقاله قصد داریم چند تاکسی اینترنتی ایرانی را برایتان مورد بررسی قرار دهیم. این با مقاله از زینسی، همراه ما باشید.

معرفی 6 اپلیکیشن تاکسی اینترنتی ایرانی

امروزه تاکسی‌های سنتی با این وجود که محبوبیت خود را از دست ندادن،  رقیب جدی برایشان ایجاد شده است که مزایای زیادی دارد. تاکسی‌های اینترنتی امکان پرداخت آنلاین، دسترسی آسان در هر نقطه از شهر، امکان رهگیری سفر، امنیت زیاد و … را فراهم کرده است.

مزایای تاکسی‌های اینترنتی
مزایای تاکسی‌های اینترنتی امکان پرداخت آنلاین، دسترسی آسان در هر نقطه از شهر، امکان رهگیری سفر، امنیت زیاد و … را فراهم کرده است

در عصر تکنولوژی روز به روز محبوبیت تاکسی های اینترنتی بیشتر شده و رقابت نیز افزایش می‌یابد و طبیعتا اپلیکیشن‌های جدیدی که در این حوزه توسعه پیدا می‌کنند باید نقطه قوت خیلی قوی داشته باشند. با ادامه‌ی این مقاله همراه ما باشید تا با اپلیکیشن تاکسی های اینترنتی آشنا خواهید شد.

اسنپ

یکی از مشهورترین تاکسی های اینترنتی در ایران، اسنپ نام دارد. امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که اسنپ را نشناخته و حداقل یکبار از آن استفاده نکرده باشد. اسنپ تاکسی اینترنتی امن و مقرون به صرفه می‌باشد که علاوه بر خدمات تاکسی، خدمات پیک موتوری، وانت و … را برای کاربران در اکثر شهرهای ایران ارائه می‌دهد.

همچنین اسنپ دارای تاکسی مخصوص بانوان نیز هست. اسنپ همیشه سعی بر ایجاد پلتفرمی امن با رانندگی مطمئن برای مسافران می‌باشد که با نظرخواهی از مسافران در مورد شرایط سفر اطلاعات زیادی به دست می‌آورد.

تاکسی اینترنتی اسنپ
اسنپ جزو محبوب ترین تاکسی های اینترنتی در ایران است

قابل ذکر است که اسنپ فقط یک تاکسی اینترنتی نیست، دارای فروشگاه، رستوران بوده و همچنین زمینه سرمایه گذاری را نیز برای کاربران ارائه می‌دهد. تنها با دانلود یک اپلیکیشن می‌توانید از تمامی این خدمات بهره مند شوید. نظر شما راجع به این اپلیکیشن چیست؟ تا حال تجربه‌ی استفاده از آن را دارید؟

بیشتر بخوانید:

اسنپ بهتره یا تپسی، راهنمای کامل تاکسی‌های اینترنتی

تپسی

از دیگر تاکسی های اینترنتی مشهور که همه آن را می‌شناسند، تپسی نام دارد. همانطور که می‌دانید تپسی، سامانه‌ای آنلاین برای درخواست خودرو است که سعی دارد کیفیت خوب، قیمت معقول و امکانات مناسبی برای کاربران ارائه دهد. تپسی هم اکنون علاوه بر تهران، کم و بیش در همه‌ی شهرهای ایران فعالیت دارد. تپسی نیز سعی بر فراهم کردن سفری امن برای مسافران خود دارد و با نظرخواهی از کاربران سعی بر بهتر کردن خدمات خود دارد.

همچنین تپسی امکان انتخاب مسیر دوم و توقف در مسیر و در نهایت برآورد هزینه قبل از سفر را دارد. خیلی از افراد علاقمند به مخفی کردن شماره تماس خود را دارند، این پلتفرم امکان مخفی کردن شماره کاربر از رانندگان را نیز داراست.

بنت، در شهرهای نیشابور، زرین شهر، اصفهان، قم ، مشهد، بیرجند و … فعال می‌باشد و خواستار افزایش شهرها و پوشش سراسری ایران است.

تاکسی اینترنتی بنت
بنت علاوه بر ارائه خدمات تاکسی اینترنتی، از خدماتی مانند: تاکسی بانوان، پیک موتوری، حمل بار و تشریفات برخوردار می‌باشد

بنت علاوه بر ارائه خدمات تاکسی اینترنتی، از خدماتی مانند: تاکسی بانوان، پیک موتوری، حمل بار و تشریفات برخوردار می‌باشد. امکان رهگیری سفر، پرداخت آنلاین، امتیازدهی و نظارت هوشمند و … از دیگر امکانات اپلیکیشن بنت است.

تاچ سی

از دیگر  تاکسی های اینترنتی ایرانی ، تاچ سی نام دارد، تاچ سی اپلیکیشنی است که از تاکسیرانی مجوز رسمی داشته و همین موضوع باعث اعتماد کاربران به این پلتفرم شده است. از دیگر امکانات منحصر به فرد تاچ سی می‌توان به اجازه‌ی خودرو به کاربران اشاره کرد، از نظر کاربران این امکان بسیار جذاب است.

شهرهای مورد پوشش تاچ سی عبارتنداز: یزد، اهواز، بیرجند، مشهد، گرگان، سبزوار و … این تاکسی اینترنتی خدمات خود را در 4 کلاسِ معمولی، ممتاز، VIP، تشریفات دسته بندی می‌کند و کاربران با اراده‌ی خود یکی از موارد را انتخاب می‌کنند. قابل ذکر است که هزینه‌ی هر سرویس متفاوت می‌باشد.

بنابر بررسی کارشناسان زینسی، اپلیکیشن تاچ سی فعالیت خود را متوقف کرده است.

دینگ

دینگ هم جزو لیست تاکسی های اینترنتی ایرانی است که توانسته محبوبیتی در بین کاربران ایجاد کند. با افزایش تعداد تاکسی‌های اینترنتی طبیعتا رقابت بین آنان نیز افزایش پیدا کرده است و امروزه امکانات بیشتری برای دیده شدن اپلیکشن های تاکسی اینترنتی لازم است.

تاکسی اینترنتی دینگ
بنت علاوه بر ارائه خدمات تاکسی اینترنتی، از خدماتی مانند: تاکسی بانوان، پیک موتوری، حمل بار و تشریفات برخوردار است.

از امکاناتی که دینگ را متمایز کرده، می‌توان به امکان رزرو تاکسی از یک هفته پیش و یا حتی یک ساعت پیش اشاره کرد. شاید برخی از افراد برای رسیدن به یک قرار کاری و یا فرودگاه عجله داشته باشند و زمان برایشان حتی به شمار آید در این موقع، دینگ به کمک شما می‌آید.

از دیگر ویژگی‌های متفاوت این اپلیکیشن نسبت به اپلیکیشن‌های دیگر، امکان رزرو ساعتی تاکسی می‌باشد مثلا شما می‌توانید به مدت یک ساعت رزرو کنید.

تاکسی 360

همه افراد در انتخاب تاکسی اینترنتی چه ملاک‌هایی در نظر دارند؟ طبیعتا انتخاب یک تاکسی اینترنتی با قیمت مناسب خواسته‌ی همه کاربران تاکسی های اینترنتی است. علاوه بر معرفی اپلیکیشن‌های بالا، قصد داریم یک اپلیکیشن جالب در زمینه تاکسی‌های اینترنتی که کاربرد متفاوت‌تری دارد، آشنا کنیم.

اپلیکیشن تاکسی 360 یک اپلیکیشن برای درخواست خودرو نیست، بلکه اپلیکیشنی برای مقایسه‌ قیمت تاکسی‌های اینترنتی است. شما با دانلود این اپلیکیشن می‌توانید قیمت درخواستی همه تاکسی های اینترنتی را مشاهده کرده و در نتیجه تصمیم بگیرید که استفاده از کدام تاکسی اینترنتی برای شما مقرون به صرفه‌تر است. علاوه بر مقرون به صرفه‌تر بودن با کمک این پلتفرم می‌توانید خیلی سریع تاکسی پیدا کنید. همچنین زمان رسیدن خودرو تخمین زده شده و شما راحتتر می‌توانید برای زمان خود برنامه ریزی کنید.

زینسی، پلتفرم مقایسه هوشمند نرم افزارها و اپلیکیشن‌ها

در این مقاله از زینسی با 6 مورد اپلیکیشن تاکسی اینترنتی آشنا شدیم. نویسندگان زینسی این مقاله را به صورت اختصاصی برای شما که علاقمند به سفر درون شهری با تاکسی اینترنتی هستید، گردآوری نموده‌اند. اگر تا کنون از این اپلیکیشن استفاده کرده‌اید و مزایا و مشکلات احتمالی آنها را می‌شناسید، در بخش نظرات با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. نظرات و پیشنهادات شما راه ما را روشن کرده و به بهبود پاسخگویی به نیازهای شما کمک می‌کند. با کمال افتخار منتظر دریافت نظرات شما هستیم.

سوالات متداول:

لیست تاکسی های اینرنتی محبوب کدام‌ها هستند؟

  • اسنپ
  • تپسی
  • دینگ
  • بنت
  • و …

ارزانترین تاکسی اینترنتی کدام است؟

برای پیدا کردن ارزانترین تاکسی اینترنتی می‌توانید از اپلیکیشن 360 که مقایسه قیمت تاکسی‌های اینترنتی را انجام می‌دهد، کمک بگیرید.

تاکسی اینترنتی بین شهری وجود دارد؟

بله، برخی از تاکسی‌های اینترنتی خدمات تاکسی اینترنتی بین شهری نیز ارائه می‌دهند.

تاکسی اینترنتی بانوان وجود دارد؟

بله، اسنپ و برخی دیگر از تاکسی های اینترنتی تاکسی اینترنتی بانوان دارند.

نصب برنامه تپسی از کجا انجام می‌گیرد؟

 برای نصب برنامه تپسی کافیست به کافه بازار، وب سایت تپسی، مایکت و … مراجعه کنید.

درخواست خودرو اسنپ چگونه انجام می‎گیرد؟

از طریق اپلیکیشن اسنپ، استفاده از نسخه تحت وب و تلفنی می‌توان درخواست خودرو اسنپ را انجام داد.
3.4/5 - (7 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫47 دیدگاه ها

  1. تاکسی های اینترنتی اولش با قیمت خیلی عالی اومدن دل همه رو به دست آوردن خودشون در بین مردم رایج کردن، ولی یهو قیمت هاشون رو بردن بالااا. کاش میتونستن با سیاست سود کم مشتری زیاد ادامه بدن.

  2. سلام دوست عزیز
    لطفا بفرمایید که این تاکسی های اینترنتی از چه نظر اسباب نارضایتی رانندگان شده اند ؟

  3. واقعا افتضاح قیمت ها پایین ،کرایه ی آژانس ۵۰ تومنه اپ میزنه ۱۲ تومن این راننده بیچاره چطور خرج زندگیشو در بیاره ، با این گرونی قطعات ماشین و کیفیت پایین قطعات،قبلا بنزینی میدادن اونم قطع کردن اپ ها هم که هر چند وقت یکبار آپدیت میکنن کلی نت مصرف میکنه و هر روز بدتر میشه ، من خوزستانم و چند سال با این اپ کار میکنم تو این خیابونای داغون و مسیرهای بسته و هر روز بیشتر به ضرر راننده دارن کار میکنن و اصلا به فکر راننده نیستن

  4. سلام. از بین اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی ایرانی کدومش مجوز تاکسی رانی رو کسب کرده؟

  5. سلام سولماز عزیز
    تمام شرکت های سرویس دهنده تاکسی های اینترنتی مجوز های لازم را کسب کردند اما برای اطمینان می توانید به وبسایت ناشر مراجعه و از پشتیبانی این مجموعه ها سوال کنید

  6. یه زمانی همشون قیمت مناسبی داشتن ولی الان واقعا زیاد شدن و به آژانس ها رسوندن.

  7. اپلیکیشن تاکسی اینترنتی بنت با تپسی و اسنپ قابل مقایسه نیست به نظرم

  8. یه لحظه خودتونو بزارین جای راننده، بعد می‌تونین‌ در مورد کرایه‌ مثه یه متخصص تجزیه و تحلیل کنین و نظر بدین. کافیست فقط ۳ دقیقه یک راننده تجسم کنی خودتو که ماشین داری و این همه استهلاک و خرج و هزینه و بنزین و روغن و لاستیک و خلاصه لوازم یدکی و تعمیرگاه و ….
    کاش واقعا یه راننده باشی و بفهمی چقدر تو جیبت میره از این کرایه‌ها….

  9. تاکسی اینترنتی فقط اسنپپپپپ البته نه فقط سرویس تاکسی اینترنتی، بلکه همه سرویس هاش عالیه خیلی جامع هست

  10. اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در ایران فقط از تپسی راضیمممممم خدماتش بی نظیره

  11. اپلیکیشن تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی اولش خوب بودن الان عین تاکسی تلفنی شده خیلی گرون شدن

  12. دینگ با این که مشهور نیست ولی الان از بقیه بهتره به نظرم. من هر روز ازش استفاده میکنم

  13. اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در ایران خیلی رایج شده و واسه همین به تاکسی ۳۶۰ برای مقایسه قیمت نیاز داریم مفیده انصافا

  14. اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در ایران فقط اسنپ و تپسی ..‌‌بقیه هم اومدن ولی نتونستن با اونا رقابت کنن

  15. در پاسخ به ابوذر

    ابوذر عزیز کاملا قابل درکه سختی شغلتون. امیدواریم راهکاری باشه که هم هزینه‌های شما تامین بشه و هم مردم موقع پرداخت کرایه تحت فشار نباشن و به راحتی بتونن از تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنن.

  16. طرف میگه اول کرایه ها کم بود الان زیاد شده!!!داداش یا ابجی شما دو سال پیش ی جنسی ک میخریدی ۱۰۰۰ تومان الان ۱۰۰۰۰ هزار میخری بخدا برا راننده فقط ضرره راننده فقط از جونه ماشینش کم میکنه میزاره تو جیبش این شد درامد؟؟ بخدا از مجبوری نبود هیچکی نمیرفت راننده تاکسی اینترنتی بشه الان شما ی آژانس میگیری کولرم برات نمیزنه هیچیم نمیتونی بهش بگی کرایش ۱۰۰ تومانه مثلا بعد همون مسیرو اسنپ یا … میبرتت با کولره اجباری ۳۰ هزار تومان اگه واقعا راضی نیستید خوب برید آژانس بگیرید ممنون

  17. یه شرکتی هم بود که مبشد از قبل درخواست مسیر رو ثبت کرد بعدا افراد هم مسیر رو پیدا میکرد و با یک سرویس عمومی حمل نقل انجام میشد میشه راهمنمایی کنید کدوم شرکت یا اپلیکیشنه

  18. اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در ایران الان کاربردش زیاده با اینکه قیمت بیشتر شده ولی اگه با افزایش قیمت وسایل دیگه مقایسه کنیم، میبینیم که عادلانه س

  19. اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در ایران درسته نسبت به اوایل کارشون گرون شدن ولی در مقابل این گرونی حق دارن … بازم فعالیت شون خوبه

  20. به نظرم قوی ترین اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در ایران اسنپه فعلا

  21. عاقااااااااا قیمت اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در ایران خیلیییییی رفته بالا. چطوری ازش استفاده کنیم ؟؟

  22. اسباب کشی در اپلیکیشن تاکسی اینترنتی اسنپ به نظرم خیلی باحال شده یه بار امتحانش کردم از لحاظ قیمت خوبه

  23. در پاسخ به ساحل
    ممنون از این که تجربه تون رو در مورد اپلیکیشن تاکسی اینترنتی با ما در میون گذاشتید. بله امکان اسباب کشی اسنپ برای خیلی از کاربران جذابه.

  24. در پاسخ به علیرضا
    علیرضای عزیز باهاتون موافقم که افزایش قیمت داشته اما شاید بهتر باشه از این قضیه هم نگاه کنیم که قیمت همه چی در ایران افزایش یافته.

  25. اپلیکیشن تاکسی اینترنتی برای شهر تبریز قونقاس یه مدت از اون استفاده میکردم خوب بود الان نمیدونم هنوز فعالیت دارن یا نه خیلی وقته استفاده نکردم.

  26. در پاسخ به سارا
    سارای عزیز اپلیکیشن تاکسی اینترنتی قونقا خیلی وقته آپدیت نشده.

  27. من طرفدار اپلیکیشن تاکسی اینترنتی اسنپ هستم. از همه چیش راضیم.

  28. در پاسخ به سارا نجاتی
    سارای عزیز ممنون از نظرتون در مورد اپلیکیشن تاکسی اینترنتی .

  29. سلام خسته نباشید اپلیکیشن تاکسی اینترنتی بنت هنوزم فعالیت داره؟؟؟؟؟

  30. در پاسخ به حسین شیرازی
    بله دوست عزیز به فعالیت خودش ادامه میده.

  31. بین این همه خوبانِ اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در ایران من طرفدار تپسیم 🙂 هیچ موقع از اپ دیگه استفاده نمیکنم.

  32. در پاسخ به فاطی
    ممنون که نظر و تجربه تون رو در مورد اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در ایران باهامون به اشتراک گذاشتین.

  33. در پاسخ رامین
    ممنون از درج نظرتون رامین عزیز. اسنپ قطعا جزو بهترین اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی هست.

  34. ممنون از مقاله اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در ایران . من 360 رو نصب کردم اول از اون قیمتهارو مقایسه میکنم بعدش هر کدوم مناسب بود اونو میگیرم چون مجبورم روزی دو بار با تاکسی اینترنتی برم و بیام.

  35. در پاسخ به هادی نجاتی
    هادی عزیز بهترین کارو انجام میدین. اپلیکیشن 360 از بین چن تا اپلیکیشن تاکسی اینترنتی قیمت درمیاره و اینطوری میتونین با صرفه ترین سفر رو داشته باشین.

  36. اپلیکیشن تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی هنوزم حرف اول رو تو ایران میزنن بقیه خیلی موندن تا برسن به این دوتا.

  37. در پاسخ به محمدعلی نظری
    محمدعلی عزیز ممنون که نظرتون رو در مورد اپلیکیشن تاکسی اینترنتی رو با ما و کاربران زینسی به اشتراک گذاشتین.

  38. در پاسخ به الهه
    الهه عزیز دینگ در حال حاضر فقط در شهر تهران فعالیت داره.

  39. بهترین اپلیکیشن تاکسی اینترنتی به نظرم تپسی هست تازگیا شهرهای تحت پوششم بیشتر شده و تقریبا مثل اسنپ همه جا هست.

  40. در پاسخ به ریحانه نجفی
    ممنون از درج نظر ارزشمندتون ریحانه عزیز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا