حسابداری

معرفی 10 اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه

با اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه می‌توانید پس انداز بهتری را برای آینده خود داشته باشید. افرادی که در مدت خیلی کوتاهی پولی که جمع‌آوری کرده‌اند را خرج می‌کنند و بعد از آن می‌­بینند که زحمت‌شان را هدر داده‌اند و پو‌‌‌‌ل‌شان را صرف کارهای خرد و بی‌هدف کرده‌اند. برای این کار اپلیکیشن‌ پس انداز و مدیریت هزینه طراحی و ارائه شده است که می‌توانید با کمک آن هزینه‌های اضافی خود را حذف کنید. در این مقاله از زینسی تصمیم داریم ۱۰ تا از این نوع اپلیکیشن‌ها را با شرح امکانات‌شان به شما معرفی کنیم.

پس انداز و مدیریت هزینه

برای تغییر سبک زندگی قبل از هر چیزی باید ذهن خودمان را تغییر دهیم. یعنی شما باید ابتدا نوع فکرتان را تغییر دهید، سپس می‌توانید شاهد تغییر نوع زندگی‌تان باشید. این تغییر می‌تواند زندگی‌تان را متحول کند. اگر تصمیم به ایجاد تغییری اساسی در زندگی مالی خود دارید باید راهکارهایی از جمله پس‌انداز کردن را تمرین کنید. ما می‌توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که پس‌انداز کردن در مدتی محدود می‌تواند شما را به هدف‌تان برساند.

پس انداز و مدیریت هزینه
پس انداز و مدیریت هزینه را جدی بگیرید.

خوشبختانه امروزه برنامه نویسان برای همه کارهای روزمره، اپلیکیشن‌های کمکی طراحی کرده‌اند. شما می‌توانید از این اپلیکیشن‌ها برای هر کاری از جمله برنامه‌ریزی پرداخت و… استفاده کنید با اینکه پس انداز کردن برای موفقیت ضروری است، اما برخی نمی‌توانند این کار را انجام دهند و بر روی هزینه‌های خود مدیریت ندارند.

معرفی 10 اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه

هر یک از اپلیکیشن‌های پس انداز پول دارای قابلیت‌های متفاوتی هستند. به عنوان مثال برخی از آن‌ها به این صورت کار می‌کنند که شما باید مخارج‌تان را به صورت دستی ثبت کنید. اما برخی دیگر به طور خودکار عمل کرده و با کارت اعتباری شما ارتباط دارند. ما در این جا می‌خواهیم به شما ۱۰ تا از این اپلیکیشن‌ها را معرفی کرده و قابلیت‌های آن‌ها را توضیح دهیم.

1-Bill Guard اپلیکیشن مدیریت هزینه رایگان

با اپلیکیشن Bill Guard علاوه بر مدیریت هزینه‌ها می‌توانید نوع، زمان و مکان آن‌ها را وارد کنید تا آن‌ها را فراموش نکنید. این اپلیکیشن رایگان است و به صورت دستی کار نمی‌کند، یعنی شما باید با وارد کردن حساب بانکی خود درون آن هزینه‌هایتان را مدیریت کنید.

اپلیکیشن Bill Guard
اپلیکیشن Bill Guard اپلیکیشنی حرفه‌ای برای مدیریت هزینه‌های شماست.

2- بامبو اپلیکیشن پس انداز با مربی گری

برنامه بامبو در حقیقت مانند یک مربی عمل می‌کند و به شما در سرمایه‌گذاری برای رسیدن به هدف‌های مالی‌تان کمک می‌کند. عملکرد بامبو به این صورت است که شما هدف خود را تعیین می‌کنید. مثلا مشخص می‌کنید که قصد خرید وسیله خاصی را دارید، بودجه خود را نیز مشخص می‌کنید سپس بامبو برای بودجه شما برنامه‌ریزی می‌کند تا زودتر به هدف‌تان برسید.

3- دخل و خرج اپلیکیشن مدیریت هزینه با کاربرد آسان

دخل و خرج یک اپلیکیشن با رابط کاربری ساده است. این برنامه می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های خود را مدیریت کنید، هزینه‌های اضافی خود را حذف نمائید و در نهایت پول‌هایتان را برای هدف مالی خود پس‌انداز کنید. شما می‌توانید دخل و خرج را بر روی سیستم اندروید نصب کنید.

اپلیکیشن دخل و خرج
اپلیکیشن دخل و خرج رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد.

4-آقای خوش حساب صرفه جویی در هزینه

شما می‌توانید آقای خوش حساب را بر روی تلفن اندروید خود نصب کنید و آن را همیشه و همه جا همراه خود داشته باشید. آقای خوش حساب می‌تواند سررسید چک و قسط شما را به شما یادآوری کند. بالاترین و پایین‌ترین قیمت کالا در بازه زمانی مشخص شده را به شما نمایش دهد، کارهای هفتگی شما را تعیین، زمان‌بندی و یادآوری کند. این اپلیکیشن با یادآوری کارهای روزمره شما، زمان باقیمانده تا رویداد را نیز به شما نمایش می­‌دهد.

(آقای خوش حساب، نام اپلیکیشن خود را به آسان حساب فاکتور تغییر داده است.)

5-آنالیزا اپلیکیشن مدیریت هزینه با اسکن کردن پیام های بانکی

یک نرم افزار ساده و فوق‌العاده که پیام‌های بانکی شما را اسکن کرده و میزان مخارج‌تان را آنالیز و به شما گزارش می‌کند. شما می‌توانید این نرم افزار ساده و کاربردی را بر روی گوشی‌های اندروید خود نصب و حساب‌های مالی خود را مدیریت کنید. دانلود نرم افزار آنالیزا را از طریق این لینک می توانید داشته باشید.

اپلیکیشن آنالیزا
اپلیکیشن آنالیزا مخارج‌تان را با اسکن کارت بانکی ثبت می‌کند.

6- نیو اپلیکیش پس انداز یا حسابدار شخصی

اگر به دنبال یک حسابدار شخصی همه چیز تمام هستید نیو می‌تواند بهترین اپلیکیشن پس انداز باشد. یک حسابدار شخصی است که فضای ساده و جذابی دارد. با کمک نیو می‌توانید همه حسابهای خود را کنترل کنید، تراکنش‌های مالی خود را بررسی و از همه امورات مالی خود پشتیبان گیری نمائید. شما می‌توانید علاوه بر در اختیار داشتن نسخه­ی تحت وب نیو آن را بر روی تلفن‌های همراه اندروید و یا ios خود نصب کنید.

(فعالیت اپلیکیشن نیو متوقف شده است.)

7- خانه ما حسابدار شخصی

اپلیکیشن خانه ما نیز می‌تواند مانند یک حسابدار شخصی عمل کند، هزینه‌ها و درآمد شما را دسته بندی کرده و هر هفته گزارش مالی کاملی به شما بدهد. شما می‌توانید خانه ما را بر روی تلفن‌های همراه خود که سیستم عامل اندروید دارند نصب کنید.

اپلیکیشن خانه ما
اپلیکیشن خانه ما، حسابدار شخصی در جیب شماست.

8- نرم افزار حسابداری شخصی موج

می‌توانید با کمک اپلیکیشن موج گزارش دقیق از تراکنش‌ها در بازه زمانی خاص دریافت کنید. موجودی حساب خود را چک کنید و درآمدها و هزینه‌های خود را درون آن ثبت کنید تا بر روی آن ها مدیریت داشته باشید.

9- نرم افزار حسابداری پارمیس

با کمک نرم افزار حسابداری پارمیس علاوه بر ثبت هزینه و درآمد می‌توانید موجودی بانک‌ها و صندوق ها را نیز دریافت کنید. این نرم افزار یک نرم افزار خانوادگی است و می‌توانید با کمک آن برای هر یک از اعضای خانواده حساب جداگانه‌­ای تعریف کنید.

نرم افزار حسابداری پارمیس
نرم افزار حسابداری پارمیس، ابزاری برای ثبت هزینه‌های شخصی شماست.

شما در حسابداری پارمیس با وارد کردن اطلاعات وام‌هایتان، سر رسید قسط آن‌ها را هرگز فراموش نخواهید کرد، زیرا پارمیس آن را به شما یادآوری می‌کند. پارمیس را می‌توانید بر روی سیستم عامل­‌های اندروید و ios نصب کنید.

10- کیف پول محک اپلیکیشن مدیریت هزینه با امکانات پیشرفته

شما در کیف پول محک می‌توانید اقساط چک‌های خود را وارد کنید تا محک سر رسید آن‌ها را به شما یادآوری کند. هزینه و درآمد خود را درون آن ثبت کنید و میزان دریافت و پرداخت هزینه‌های خود را محاسبه کنید. شما می توانید کیف پول محک را بر روی گوشی اندروید و ios خود نصب کنید.

زینسی، پلتفرمی برای معرفی و بررسی اپلیکیشن‌های مختلف

در این مقاله از زینسی، چند اپلیکیشن پس‌ انداز را به شما معرفی کردیم. این اپلیکیشن‌ها عبارتند از: Bill Guard، بامبو، دخل و خرج، آقای خوش حساب، آنالیز ، خانه ما، نرم افزار حسابداری شخصی موج، کیف پول محک و نرم افزار حسابداری پارمیس. امیدواریم با استفاده از این اپلیکیشن‌ها به اهداف خود برسید. تلاش کردیم تا به شما یادآوری کنیم که پس انداز کردن امر مهمی است و می‌تواند زندگی مالی شما را تغییر دهد. شما با حذف هزینه‌های بی مورد روزانه، می‌توانید به اهداف مالی خود برسید. خوشحال می‌شویم اگر نظرات و پیشنهادات خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول:

بهترین راه پس انداز ماهانه چیست؟

اصلاحات و تغییر نوع مصارف و مخارج، یکی از راه های افزایش پس انداز ماهانه است.

اپلیکیشن سرمایه گذاری آنلاین خارجی کدام است؟

اپلیکیشن Bill Guard  یک اپلیکیشن خارجی پرطرفدار است که به صورت خودکار دخل و خرج شما را محاسبه می‌کند.

برنامه بامبو چیست ؟

برنامه بامبو مانند یک مربی، بودجه شما را مدیریت می‌کند و شما را به هدف پس اندازتان نزدیک‌تر می‌کند.

برنامه های سرمایه گذاری ایرانی کدام‎‌‌ها هستند؟

  • بامبو
  • دخل وخرج
  • پارمیس
  • موج
  • و …

برنامه پس انداز پول برای آیفون کدام است؟

نرم افزارهای معروفی مثل پارمیس، محک و .. دارای نسخه آیفون نیز هستند.
1.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫40 دیدگاه ها

  1. اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه بامبو چقدر جذابه اون ویژگی مدیریت هدفش، راستی این برنامه دخل و خرج روزانه رو هم دریافت میکنه؟ به کارت بانکی متصل میشه؟

  2. سلام هانیه عزیز
    بله دریافت میکنه. توضیحاتی در مورد اتصال به بانک ندادن

  3. اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه بامبو، نسخه آیفون داره؟؟ اگه داره، از کجا میتونم دانلود کنم؟

  4. سلام دوست عزیز
    بله شما در همین مقاله میتوانید به لینک دانلود در اناردونی مراجعه بفرمایید

  5. ویژگی های اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه بامبو به نظرم جذاب اومد دانلودش کردم، بعد استفاده نظرمو میگم

  6. سلام ویژگی های اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه بامبو به نظرم جذاب اومد دانلودش کردم، بعد استفاده نظرمو میگم

  7. اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه نیو خیلی خوب عمل میکنه و آسونه مشکل من سخت بودن کار با اپلیکیشن های حسابداری بود

  8. اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه Bill Guard ویژگی های خوبی داره و به حساب بانکی وصل میشه

  9. چقدر خوب نمیشناختم این نرم افزارهارو. حتما دانلودشون‌ میکنم و نظرمو براتون مینویسم

  10. آقای خوش حساب اسمش عوض شده انگار ولی کاراییش بهتر شده دوسش دارم

  11. اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه دخل و خرج و بامبو خوبه برای کارایی و تاثیر ژیادی داشت که پولمو بهتر مدیریت کنم

  12. اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه آنالیزا و نیو رو میخوام دانلود و نصب کنم. برای من راحت بودنش خیلی مهمه و این که مواقعی که یادم میره نوتیفیکیش بیاد.

  13. اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه کیف پول محک عالیه برای من کاربردی بود راضیم

  14. اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه آقای خوش حساب رو قبلا داشتم پاک کرده بودم الان پیداش نمیکنم

  15. در پاسخ به سهند رضایی

    امیدواریم این نرم افزارها براتون مفید واقع بشن

  16. اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه بامبو فوق العاددددددددده س خیلیییییی خوبه دانلود نکنین ضرر میکنین

  17. اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه خانه ما خیلی خوبه حتما حتما دانلود کنین

  18. اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه موج اصلا فکر نمیکردم اینقدر عالی باشه تازه دانلود کردم ولی از الان تغییرش رو حس میکنم

  19. اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه پارمیس خوبه برام مفید شد پولی هم پرداخت نکردم بابتش

  20. اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه موج و خانه ما رو امتحان کردم موج از خانه ما بهتر بود امکاناتش. توصیه میکنم

  21. اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه بامبوووووووو بهترینههههههههه واقعا محشررره 😍😍😍😍😍✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️

  22. به عنوان اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه دخل و خرج رو پیشنهاد میکنم خوبه

  23. در پاسخ به مصطفی
    ممنون از نظرتون دوست عزیز. امیدواریم با استفاده از اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه ، حساب و کتاب زندگی تون همیشه مرتب و منظم باشه.

  24. ممنون از مقاله تون. میخوام اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه بامبو رو دانلودش کنم.

  25. در پاسخ به الهام قربان نژاد
    الهام عزیز امیدواریم اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه بامبو براتون مفید واقع بشه. ممنون میشیم اگه تجربه تون رو بعد از استفاده از بامبو برامون کامنت کنید.

  26. اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه آنالیزا نمیدونم هنوز فعالیت دارن یا نه ولی خوب بود من قبلا تست کرده بودم اگه فعال باشه میخوام دوباره نصب کنم.

  27. در پاسخ به سارا
    سارای عزیز میتونید از طریق لینک زیر اقدام به دانلود کنید. فقط از سال 97 آپدیتی ندادن برای برنامه شون. احتمالا فعالیتشون متوقف شده

    https://zinsy.ir/analyze/analyza

  28. اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه Bill Guard خیلی خوبه کار رو راه میندازه.

  29. در پاسخ به سوسن قلیزاده
    ممنون از نظر ارزشمندتون سوسن عزیز.

  30. اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه بامبو خیلی جالبه کلا روشش با بقیه فرق داره حتما امتحانش کنین

  31. در پاسخ به صدرا
    ممنون که نظرتون رو در مورد اپلیکیشن پس انداز و مدیریت هزینه بامبو باهامون به اشتراک گذاشتین.

  32. به عنوان از اپلیکیشن پس انداز آسان حساب فاکتور استفاده میکنم خیلی راضیم ولی اصلا پشتیبانی خوبی نداره متاسفانه.

  33. در پاسخ به اسماعیل
    اسماعیل عزیز ممنون از درج نظرتون در مورد اپلیکیشن پس انداز .

  34. اپلیکیشن پس انداز موج و پارمیس خوبن. هر دوشو استفاده کردم قبل از موج الان از پارمیس. اوکی ن توصیه میکنم بهتون.

  35. بامبو رو به عنوان بهترین اپلیکیشن پس انداز بهتون توصیه میکنم حتما امتحانش کنین.

  36. در پاسخ به سیما
    ممنون از پیشنهاد و توصیه تون سیمای عزیز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا