خرید و فروش

بررسی 20 نکته در مورد مزایا و معایب سایت باسلام ؛ از «باسلام» خرید کنم یا نه؟

به عنوان بازارگاه اینترنتی، مزایا و معایب سایت باسلام بسیار زیاد است. باسلام هزاران تولیدکننده خرد خانگی و محلی از همه شهرهای مختلف ایران دارد. در این بازارگاه محصولات بسیار متنوع و سنتی طبیعی و ارگانیک ارائه می‌شود. فروشندگان در این پلتفرم غرفه مخصوص به خود را دارند که می‌توانند مستقیما برای جذب مشتری و فروش اقدام کنند. در واقع پلتفرم باسلام با فروشگاه‌های اینترنتی متفاوت عمل می‌کند، زیرا باسلام مانند دیجی کالا تولید کننده و یا فروشنده مستقیم محصولات نیست و حتی انبارداری محصولات نیز بر عهده باسلام نخواهد بود.

پروسه ارسال نیز بر عهده خود فروشنده است. در واقع باسلام پلتفرمی برای ارتباط بین خریدار و فروشنده است. در این مقاله از زینسی می‌خواهیم به مزایا و معایب باسلام اشاره کنیم. همراه ما باشید.

فهرست مطالب نمایش عناوین

مزایا و معایب سایت باسلام

به نقل از sana-commerce بازارگاه آنلاین یک سایت تجارت الکترونیکی است که فروشندگان را با خریداران مرتبط می‌کند. اغلب به عنوان یک بازار الکترونیکی شناخته شده و تمام معاملات توسط مالک وب سایت مدیریت می‌شود. شرکت‌ها از بازارهای آنلاین برای دستیابی به مشتریانی که می‌خواهند محصولات و خدمات آن‌ها را خریداری کنند، استفاده می‌کنند. نمونه‌هایی از بازارهای آنلاین عبارتند از: آمازون، eBay و Craigslist.

در بازار اینترنتی باسلام، بازارچه‌ها و راسته‌های متعددی وجود دارد که به عرضه محصولات متنوع می‌پردازند. همچنین در باسلام طرح‌ها و کمپین‌های متنوعی ارائه می‌شود. از جمله این طرح‌ها، بخش تازه نفس‌ها است که کمپین‌های متنوعی مانند کمپین داستان بستان، کمپین یک لبخند و … را برگزار می‌کند.

کمپین تبلیغاتی
کمپین‌های تبلیغاتی مختلفی در باسلام وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

مزایای سایت باسلام برای فروشندگان به عنوان مارکت پلیس

مزایای سایت باسلام برای فروشندگان بسیار زیاد است که در ادامه به شرح برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

1.عدم نیاز به دریافت اینماد

کاربران هنگام خرید اینترنتی از وب سایت‌ها به اینماد توجه بسیار خاصی نشان می‌دهند، زیرا داشتن نماد اینماد به نوعی اعتماد کاربران را جلب می‌کند.

اگر تا به حال اقدام به اخذ اینماد کرده باشید، می‌دانید که گرفتن اینماد طولانی و زمانبر است، اما برای ایجاد فروشگاه اینترنتی در باسلام نیازی به دریافت اینماد نخواهید داشت. باسلام به عنوان یک مارکت پلیس، اینماد را از قبل دریافت کرده است.

2.بستر مناسب برای ارائه محصولات

باسلام بستری مناسب برای فروش انواع محصولات به شمار می‌آید. این پلتفرم دارای تعداد فروشندگان و مشتریان بسیار زیادی است که اگر بخواهیم این تعداد را با اینستاگرام مقایسه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که تعداد فروشندگان و مشتریان باسلام به بسیار بیشتر از یک فروشگاه اینستاگرامی ‌است.

فروش انواع محصولات در باسلام
باسلام بستری مناسب برای فروش انواع محصولات است.

در این بازارگاه آنلاین، تنوع محصولات و فروشندگان زیادی وجود دارد و به همین دلیل، باسلام تبدیل به بستری مناسب برای فروش انواع محصولات شده است.

3.امکان استفاده از ابزار حسابداری

معمولا در هنگام ایجاد یک فروشگاه اینترنتی به یک حسابدار نیاز خواهید داشت و اگر مایل به استخدام حسابدار نباشید، باید نرم افزار حسابداری پیشرفته‌ای را تهیه کنید. با استفاده از پلتفرم باسلام نیازی به خرید نرم‌افزار حسابداری نیست، زیرا این پلتفرم نرم افزار حسابداری را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به این ترتیب فروشندگان می‌توانند حساب کتاب خود را به ساده‌ترین شکل محاسبه کنند.

4.ارسال محصول توسط فروشنده

در باسلام ارسال محصولات توسط خود فروشنده انجام می‌گیرد. در واقع باسلام به عنوان یک مارکت پلیس مانند پلی بین خریدار و فروشنده عمل می‌کند.

با این که ارسال محصولات توسط فروشنده انجام می‌گیرد، اما پروسه نظارت بر روی آن توسط باسلام صورت خواهد گرفت، یعنی فروشندگان می‌توانند به راحتی به برنامه باسلام اعتماد کنند، زیرا پول فروشندگان موقعی به دست‌شان خواهد رسید که شکایتی از طرف مشتریان ثبت نشود.

5.پشتیبانی حرفه‌ای

به عنوان فروشنده احتمالا در زمان پروسه ثبت محصول و یا چت با مشتری به مشکلاتی برخورد کنید که خودتان از عهده حل کردن آن برنیاید. در این زمان پشتیبانی حرفه‌ای باسلام در کنار شما خواهد بود و هر مشکلی که داشته باشید می‌توانید بخش پشتیبانی در جریان بگذارید تا مشکلات شما حل شود. حتی اگر بین مشتری و فروشنده اختلافی ایجاد شود، باسلام مسئول حل و فصل این مشکل خواهد بود.

6.چت آنلاین فروشنده با مشتری

در فروشگاه‌های اینترنتی نظیر دیجی کالا که یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران است، فروشندگان می‌توانند محصولات خود را ارائه دهند و به فروش برسانند، ولی نمی‌تواند ارتباط مستقیم با کاربران برقرار کنند و به سوالات آن‌ها پاسخ دهند.

در سایت باسلام امکان ارتباط با مشتری وجود دارد و فروشندگان به صورت مستقیم بتوانند با مشتری خود ارتباط آنلاین داشته باشند و به تمامی ‌سوالات او پاسخ دهند و او را راضی به خرید کنند. در حقیقت در این روش شما می‌توانید از روش‌های مخصوص بازاریابی خودتان استفاده کنید.

7.ارائه بن خرید به خریداران

به عنوان فروشنده، اگر یک مشتری را ترغیب به خرید محصولات وب سایت باسلام کنید، بن خرید ۳۰ هزار تومانی به آن‌ها ارائه می‌شود. در واقع هر کسی که به واسطه شما در باسلام ثبت نام کند و به خرید مشغول شود، بن تخفیف ارائه خواهد داد.

شما می‌توانید از طریق پیامک گروهی، لینک دعوت، ایمیل مارکتینگ، مشتریان خود را مطلع کرده و به آن‌ها بن خرید 30 هزار تومانی اهدا کنید تا آنان تشویق به خرید از فروشگاه شما در باسلام شوند.

8.ارائه آموزش تجارت الکترونیک

حتی اگر تجربه فروشندگی ندارید، نیازی به نگرانی نیست. باسلام در این مسیر نیز به شما کمک خواهد کرد. این گونه که پلتفرم باسلام، آموزش تجارت الکترونیکی را به صورت رایگان در اختیار فروشندگان قرار می‌دهد تا بتوانند راه‌های بهینه فروش و بازار یابی را به صورت ویدیویی آموزش ببینند و مشتریان خود را جلب کنند.

پس علاوه بر فروش محصول در این پلتفرم، راه‌های جذب مشتری و ارتباط با آن را نیز به صورت رایگان خواهید آموخت که یک نقطه بسیار مثبت برای بستر باسلام به شمار می‌آید. همچنین امکان دریافت مشاوره رایگان برای افزایش درآمد در این پلتفرم وجود دارد.

معایب سایت باسلام از دید فروشندگان به عنوان مارکت پلیس

اگر از زاویه فروشنده باسلام به قضیه نگاه کنیم، یکی از معایب فروش در باسلام این است که قیمت گذاری استانداردی وجود ندارد. همچنین تعدادی از دسته بندی‌ها در منوی اصلی سایت نمایش داده نمی‌شوند.

همچنین از دیگر معایب آن تفاوت اندک کمیسیون است. این پلتفرم برای ارسال‌های رایگان داخل شهری فقط ۴ درصد رمزد دریافت می‌کند و برای ارسال‌های خارج از شهر و سراسری کشور فقط ۳ درصد کمیسیون دریافت می‌کند.

حق کمیسیون باسلام
حق کمیسیون باسلام برای خیلی از فروشندگان عدد بالایی به شمار می‌آید.

تفاوت اندکِ کمیسیون ارسال رایگان به شهر مبدا با ارسال رایگان به سراسر کشور جزو معایب فروش در باسلام به شمار می‌آید.

مزایا و معایب سایت باسلام از دید فروشندگان

مزایا و معایب سایت باسلام را از زاویه مارکت پلیس بررسی کردیم، حال نوبت به بررسی از نظر تجربه‌کنندگان واقعی، یعنی فروشندگان می‌رسد. در ادامه نظرات منفی و مثبت فروشندگان باسلام در مورد فروش در این پلتفرم را بررسی می‌کنیم:

1.مشتری زیاد و ارائه امکانات فروشگاهی

رونق بازارگاه آنلاین باسلام بسیار زیاد است و فروشندگان در همه شهرها توانسته‌اند مشتری‌های زیادی را از سراسر کشور جلب کنند و محصولات خانگی و یا تولیدی خود را به فروش برسانند.

در حقیقت باسلام به عنوان یک مارکت پلیس، امکاناتی اعم از: مشتریان، تبلیغات رایگان، اطلاع رسانی رایگان، ثبت محصول، درگاه امن و … را در اختیار غرفه داران (فروشندگان) قرار داده است. فروشندگان از این موضوع بسیار خرسند هستند.

2.رقابت زیاد

در مقابل امکاناتی که باسلام ارائه می‌دهد، سختی‌هایی را نیز به دنبال دارد. مثلا در این مارکت پلیس مانند دیگر مارکت پلیس‌ها، رقابت بسیار تنگاتنگ است و گاهی فروشندگان از این رقابت چالش برانگیز خسته می‌شوند و همین موضوع تبدیل به معایب سایت باسلام از دید فروشندگان شده است.

فروشندگان برای فروش محصول مجبور به کاهش قیمت محصولات خود هستند که این موضوع برای آنان رضایت بخش نیست، اما فروشندگان باید توجه داشته باشند که همه مراحل بازاریابی و فروش بر عهده خود آن‌هاست و می‌توانند با آموزش تکنیک‌های بازاریابی متفاوت شرایط غرفه خود را بهبود ببخشند و فروش بیشتری نسبت به سایر رقبا داشته باشند.

فقط کافی است که در مسیر رقابت با سایر فروشندگان دلسرد نشوند و مسیر خود را در پیش بگیرند و روش‌های مختلفی را برای جذب مشتری به غرفه خود امتحان کنند.

باسلام همه امکانات لازم برای جذب مشتری را در اختیار فروشندگان قرار داده است. مثلا فروشندگان می‌توانند برای جذب مشتری، ایمیل مارکتینگ انجام دهند و یا لینک فروشگاه خود را در انواع شبکه‌های اجتماعی و دیگر از پلتفرم‌ها قرار دهند. به زبان ساده تر می‌توانیم بگوییم که باسلام تمامی ‌ابزارهای لازم برای فروش را در این سایت قرار داده است.

3.دقیق نبودن ماشین حساب هزینه ارسال کالا

همانطور که در قسمت مزایای سایت باسلام برای فروشندگان اشاره کردیم، داشتن یک ماشین حساب پیشرفته برای محاسبه ارسال کالا در باسلام جزو ویژگی‌های بسیار مثبت است، اما فروشندگان با استفاده این ماشین حساب، برای آن معایبی در نظر گرفته‌اند.

ماشین حساب هزینه ارسال کالا
ماشین حساب هزینه ارسال کالا در باسلام

آنان معتقدند که این روش محاسبه ارسال کالا دقیق نیست و در خیلی از موارد، کمتر از مبلغ واقعی هزینه ارسال پست نشان می‌دهد که این موضوع به ضرر فروشندگان تمام می‌شود. بنابراین خواستار دقیق شدن این ماشین حساب و محاسبه دقیق هزینه ارسال کالا هستند.

4.کمیسیون زیاد

حق کمیسیون باسلام در شرایطی که ارسال رایگان وجود نداشته باشد،  9 درصد است. این مبلغ برای خیلی از فروشندگان عدد غیر منطقی به نظر می‌آید و آن را یکی دیگر از معایب سایت باسلام می‌دانند. مثلا اگر فروشنده بخواهد یک محصول بسیار گران قیمت را به فروش برساند، ۹ درصد از آن مبلغ بسیار بالایی می‌شود که خیلی از فروشندگان راضی به پرداخت آن نیستند.

روش منطقی این است که فروشندگان در انتخاب محصول خود دقت کنند تا بدانند چه محصولی را در فروشگاه باسلام با چه قیمتی ارائه کنند تا سود آن‌ها تبدیل به ضرر و زیان نشود. برای رفع این مشکل، یک روش دیگر وجود دارد و آن هم فعال کردن قابلیت ارسال رایگان درون شهری و سراسر کشوری است.

اگر این قابلیت را برای محصولات خود فعال کنید، در صورت ارسال رایگان درون شهری کارمزد از ۹ درصد به ۴ درصد کاهش پیدا می‌کند و در صورت ارسال رایگان در سراسر کشور این عدد به 3 درصد می‌رسد.

5.ارسال کالا

قابلیت ارسال کالا توسط خود فروشنده در اکثر موارد به عنوان مزایای سایت باسلام شناسایی می‌شود، اما برخی از فروشندگان معتقد هستند که ارسال شخصی محصولات کاری سخت و زمان‌بر به حساب می‌آید. کاش باسلام یک ناوگان لجستیک برای خود در نظر بگیرد تا فروشندگان به آسانی و در زمان بسیار کمتری بتوانند به ارسال محصول خود بپردازند.

باسلام برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر شما می‌خواهید یک محصول را به تولید انبوه برسانید و آن را در سراسر کشور به فروش برسانید، باسلام پلتفرم مناسبی نیست و بهتر است در این مورد، فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

اگر صاحب کسب و کار خانگی و کوچکی هستید که توانایی راه اندازی فروشگاه اینترنتی را نیز ندارید. باسلام برای شما بهترین گزینه است تا به فروش محصول خود بپردازید.

در صورت امکان از همه قدرت خود برای فروش استفاده کنید. مثلا اگر توانایی راه اندازی فروشگاه اینترنتی را نیز دارید، در کنار فروش از طریق باسلام، فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید تا از تمام قدرت خود برای فروش محصول استفاده نمایید. حتی در کنار این دو می‌توانید یک فروشگاه در بستر اینستاگرام هم برای خود راه اندازی کنید تا فروش شما به مرحله اوج برسد.

بررسی مزایای باسلام از دید خریداران

در ادامه مزایای سایت باسلام از دید خریداران را بررسی می‌کنیم:

1.قیمت‌های رقابتی

کاربران هنگام خرید از فروشگاه باسلام می‌توانند قیمت‌های رقابتی را مشاهده کنند. مثلا هر غرفه‌دار برای افزایش فروش، مجبور به کاهش قیمت خود است تا خریدار بر اساس قیمت، آن غرفه را انتخاب نماید. در واقع دستِ خریدار در هنگام خرید از پلتفرم باسلام باز است و می‌تواند از بین محصولات متنوع محصولی را انتخاب کند که با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌شود.

2.اعتماد بالا

همچنین اعتماد به خرید از طریق باسلام بسیار بیشتر از خرید از طریق فروشگاه اینستاگرام است، زیرا باسلام به عنوان مارکت پلیس عمل می‌کند که دارای نماد الکترونیکی است و همه فعالیت‌های فروش و ارسال کالا را نظارت می‌کند.

مثلا هنگام پرداخت مبلغ از سمت شما، باسلام مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد تا محصول دست‌تان برسد و شما نظر خود را در مورد آن محصول درج کنید و اگر شکایتی نداشتید، پول به دست غرفه دار یا فروشنده می‌رسد.

در واقع پروسه ارسال کالا و سالم رسیدن محصول دست خریداران، با نظارت باسلام انجام می‌گیرد تا مشکلی برای خریداران و همچنین فروشندگان پیش نیاید.

3.خواندن نظرات و بررسی صفحه اصلی غرفه

همچنین کاربران می‌توانند نظر دیگر افراد را در مورد باسلام و محصولات آن بخوانند و سپس تصمیم به خرید بگیرند. کاربران با مشاهده غرفه می‌توانند لوکیشن مربوط به آن غرفه و آخرین بازدید آن را مشاهده کنند. همچنین تعداد محصولات ارائه شده و میزان فروش نیز در قسمت صفحه اصلی غرفه قابل مشاهده است.

همچنین کاربران می‌توانند تجربه‌های خرید و در مورد آن غرفه اطلاعات زیادی را به دست بیاورند و تمام جوانب را بررسی و سپس تصمیم به خرید بگیرند. کاربران ۷ روز ضمانت بازگشت پول را خواهند داشت و مبلغ خود را از طریق درگاه امن، پرداخت خواهند کرد.

همچنین کاربران نیز امکان گفت و گو با فروشنده را دارند و می‌توانند از طریق چت آنلاین سوالات خود را از فروشندگان بپرسند. از طریق امتیازات مربوط به غرفه هم می‌توانید از میزان معتبر بودن و فروش آن مطلع شوید.

در صفحه اصلی این وب سایت می‌توانید پرفروش‌های ۷۲ ساعت گذشته را مشاهده کنید و این موضوع نیز یکی از مزایای سایت باسلام است. هم چنین محصولاتی که ارسال رایگان دارند، نیز به صورت جداگانه مشخص شده‌اند. محصولات جدید هر دسته بندی نیز به صورت مجزا در هر دسته بندی مشخص شده است.

4.نحوه دسترسی به غرفه‌ها

اگر لینک دسترسی به غرفه را دارید، با لمس آن می‌توانید وارد آن صفحه شوید. اگر اسم غرفه را می‌دانید، می‌توانید در قسمت جستجوی وب سایت باسلام اسم غرفه را ثبت کنید تا نتایج آن را مشاهده نمایید. همچنین وارد شدن به هر دسته بندی و با انتخاب گزینه غرفه‌ها می‌توانید همه غرفه‌های موجود در آن بسته بندی را مشاهده کنید.

5.بخش فیلتربندی وب سایت باسلام

بخش فیلتربندی باسلام بسیار دقیق است و شما می‌توانید همه جزئیات مربوط به محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. مثلا با انتخاب گزینه ارسال رایگان، فقط کالاهایی برای شما نمایش داده می‌شود که دارای ارسال رایگان هستند.

همچنین امکان فیلتر بندی بر اساس دسته بندی و پس از آن جستجوی دقیق‌تر نیز وجود دارد. مثلا اگر دسته بندی بلوز، پیراهن و شومیز زنانه را انتخاب کرده‌اید، در قسمت جستجوی دقیق‌تر نیز می‌توانید گزینه‌هایی مانند: بادی پلنگی، بلوز بافتنی زنانه، بلوز زنانه، پیراهن اسپرت، پیراهن پرنسسی، پیراهن خواب، پیراهن سارافون شومیز و … را انتخاب کنید.

با انتخاب این قسمت نیز جستجوی دقیق‌تری برای شما انجام می‌شود. همچنین شما می‌توانید بر اساس امتیاز نیز فیلتربندی انجام دهید. مثلا با انتخاب گزینه پنج ستاره می‌توانید کالاهایی را مشاهده کنید که از کاربران امتیاز ۵ دریافت کرده‌اند.

جستجوی کالا در باسلام
جستجوی کالا در باسلام بسیار آسان و دقیق است.

همچنین امکان مشخص کردن محدوده قیمت نیز وجود دارد. شما می‌توانید کمترین مبلغ مورد نظر به همراه بیشترین مبلغ مورد نظر را یادداشت کنید و اعمال محدوده را انجام دهید تا کالاهایی که در رنج قیمت مورد نظر شما هستند، نمایش داده شوند.

همچنین اگر می‌خواهید از شهر خاصی خرید کنید، می‌توانید از قسمت استان و شهر غرفه‌های آن را انتخاب نمایید. همچنین در این بخش می‌توانید تیک گزینه‌های نمایش محصولات ناموجود، آماده ارسال، تخفیف دار‌ها، ارسال با پیک و محصولات ویدیودار را فعال کنید.

با لمس گزینه غرفه‌ها در هر دسته بندی می‌توانید همه غرفه‌های مربوط به آن را به صورت یک جا مشاهده کنید.

6.غرفه‌های باسلام

در غرفه‌های باسلام آن غرفه‌هایی نظر ما را جلب می‌کنند که اصیل، خانگی، روستایی، دست ساز و طبیعی هستند و در همه شهرها به راحتی یافت نمی‌شوند. مثلا ممکن است محصولات روستایی اعم از: کره، پنیر، مربا و … را از دور افتاده‌ترین روستاها به انواع شهرهای بزرگ مانند تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و …  به راحتی ارسال کنند. هویت فروشنده و شهر آن به صورت کامل مشخص است و شما می‌توانید اطلاعات آن را از نظر امنیتی بررسی کنید.

زینسی؛ پلتفرم بررسی مزایا و معایب نرم افزارها و سایت‌های مختلف

در این مقاله از زینسی به بررسی مزایا و معایب سایت باسلام پرداختیم و نظر فروشندگان این پلتفرم را در مورد نحوه فروش آن دانستیم. همچنین با غرفه‌ها آن آشنا شدیم و دانستیم که امنیت خرید از باسلام بسیار بالاست، زیرا دارای درگاه پرداخت امن است و بنابراین فروشندگان مجبور به دریافت اینماد شخصی و خصوصی نیستند. همه چیز در باسلام واضح و آشکار است و همه اطلاعات در مقابل دید همگان قرار دارد. نظر شما چیست؟ آیا تجربه خرید از باسلام را دارید؟ خوشحال می‌شویم اگر نظرات و سوالات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

منابع:

سوالات متدوال:

مزایای سایت باسلام برای فروشندگان چیست؟

  •  مشتریان زیاد
  • امکان برقراری ارتباط آنلاین با مشتریان
  • دارای ماشین حساب
  • دارای نرم افزار حسابداری رایگان
  • و …

معایب سایت باسلام برای فروشندگان چیست؟

  • دقیق نبودن ماشین حساب هزینه ارسال کالا
  • کمیسیون زیاد
  • ارسال کالا به صورت شخصی
  • اشکال در محاسبه هزینه ارسال کالا از طریق ماشین حساب باسلام
  • و ….

مزایای سایت باسلام برای خریداران چیست؟

  • اعتماد بالا
  • تنوع محصولات
  • قیمت‌های رقابتی
  • خواندن نظرات کاربران
  • فیلتربندی دقیق
  • و …

فیلتربندی در سایت باسلام چگونه است؟

فیلتربندی در باسلام بسیار دقیق و حرفه‌ای است. این قسمت به شما کمک می‌کند تا محصول و غرفه مورد نظر را سریع‌تر و راحت‌تر تهیه کنید.

آیا امکان ارسال محصولات به همه شهرهای ایران وجود دارد؟

 بله، فروشندگان می‌توانند محصولات خود را به همه شهرهای ایران ارسال کنند.

آیا می‌توانیم از شهر خاصی، محصول تهیه کنیم؟

 بله، امکان خرید از غرفه‌های یک شهر خاص وجود دارد.
امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

  1. مقاله مزایا و معایب سایت باسلام عالی بود من اونجا فروشنده هستم و از نظر همه موارد صحیح بود. تشکر از مقاله خوبتون.

  2. در پاسخ به ایلیار همت زاده
    ممنون از همراهی و توجه تون. خوشحالیم که مقاله مزایا و معایب سایت باسلام مورد پسندتون واقع شده.

  3. به نظرم مهترین معایب سایت باسلام اینه که ماشین حساب هزینه کالاش دقیق کار نمیکنه وگرنه خیلی کار ما فروشنده هارو راحت کرده.

  4. در پاسخ به پگاه لطیفی
    ممنون که نظرتون رو در مورد مزایا و معایب سایت باسلام مطرح کردین.

  5. سایت باسلام خیلی خوبه واقعا دست سازنده ش درد نکنه. من از طریق اینستا اینا نتونستم برای کارهای دستی م مشتری پیدا کنم ولی از طریق باسلام تونستم به فروش برسم.

  6. در پاسخ به ندا قادری
    چقدر عالی خیلی خوشحالیم که کسب و کارتون رونق گرفته. همیشه موفق باشین.

  7. به نظرم مزایای سایت باسلام خیلی بیشتره خیلی پلتفرم مناسب و مفیدی هست.

  8. در پاسخ به نادیا بهاری
    نادیای عزیز ممنون که نظرتونو در مورد سایت باسلام با ما در میون گذاشتین.

  9. سایت باسلام خیلیییییییییییییی مفیده اگه محصولی برای فروش دارید، حتما امتحانش کنین.

  10. در پاسخ به ماهان
    ماهان عزیز ممنون که نظر و تجربه تون رو در مورد سایت باسلام مطرح کردین.

  11. سایت باسلام خوبه ولی احساس میکنم کلاهبرداری های خیلی کوچیکی هم توش هست.

  12. در پاسخ به فاطمه قادری
    ممنون از درج دیدگاهتون فاطمه عزیز

  13. یکی دو بار تجربه خرید از سایت باسلام رو داشتم و راضی بودم کاملا. ممنون از بررسی مزایا و معایب سایت باسلام.

  14. در پاسخ به محمدرضا تقوی
    ممنون از همراهی و توجه شما دوست عزیز.

  15. این مقاله معایب این سایتو شبیه مزایا جلوه میده، متوجه باشید که این سایت تلاشی در بهبود کیفی سایتش انجام نمیده و بیشتر اوقات باگ داره و گویا سطح دانش پیشتیبانی ش جوابگو نیست علیرغم قول‌هایی که در زمینه بهبود دادن ولی عملا کاری یا تغییری انجام نگرفته به عبارتی بدترشده و همین عامل حذف و یا عیرفعال شدن این اپ از گوشی کاربران شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا