کاربردی

روش های نقد کردن درامد ارزی بدون محدودیت در ایران

در سال‌های اخیر، با ورود ارزهای دیجیتال و پی پال به عرصه اقتصادی، روش‌های نوینی برای نقد کردن درآمد ارزی بدون محدودیت در ایران پدید آمده است. این روش‌ها شامل تبدیل ارز دیجیتال به ریال از طریق صرافی‌های آنلاین و صرافی‌های داخلی، تبدیل پی پال به ریال از طریق حساب‌های وریفای شده پی پال و موارد دیگر است.

این راه‌ها به کاربران ایرانی این امکان را می‌دهند تا به‌راحتی و بدون محدودیت، بتوانند به کمک روش های نقد کردن درامد ارزی، درامد کسب شده را به تومان و ریال تبدیل کنند. در ادامه متن به بررسی این روش‌ها و همچنین چندین راه روش برای دریافت درامد روزانه 10 دلار خواهیم پرداخت.

تبدیل ارز دیجیتال مانند بیت کوین و تتر به ریال

همان‌طور که در ابتدای متن نیز ذکر شد، روش های نقد کردن درامد ارزی بسیار گسترده و فراوان هستند. در این بین، در بسیاری از مشاغل آنلاین ارز‌های دیجیتال به عنوان عاملی برای دریافت درامد در نظر گرفته می‌شوند. بنابراین افرادی که به روش‌های مختلف به درآمدزایی در این وبسایت‌ها می‌پردازند، به دنبال راهی برای تبدیل ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین و تتر به ریال و تومان خواهند بود.

یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای انجام این کار، استفاده از صرافی‌های آنلاین است که پس از تبدیل ارز دیجیتال به ریال، مبلغ موردنظر را به حساب حقیقی افراد واریز می‌کند. در ادامه به بررسی مراحل انجام این کار خواهیم پرداخت.

انتخاب صرافی معتبر و قابل اعتماد

واضح است که به منظور تبدیل انواع ارز دیجیتال همچون بیت کوین و تتر به ریال یا تومان، بهتر است از صرافی و پلتفرمی استفاده کنید که قابل اعتماد و معتبر باشد. در ایران صرافی‌های آنلاین بسیار زیادی وجود دارند که هریک به نحوی دارای مزایا و معایبی هستند. ایرانیکارت یکی از بهترین و معتبرترین پلتفرم‌ها معاملاتی برای تبدیل ارزها به یک‌دیگر است که به واسطه سابقه درخشانش، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. بنابراین این بستر به عنوان یکی از بهترین روش های نقد کردن درامد ارزی به شمار می‌رود.

ثبت نام و احراز هویت

بعد از انتخاب صرافی موردنظر خود از بین صرافی‌های محبوب در ایران، حالا باید به وب سایت اصلی آن مراجعه کرده و در آن‌جا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، وارد حساب کاربری خود شوید و مراحل احرازهویت را انجام دهید؛ سپس با وارد کردن اطلاعات هویتی مورد نیاز، مراحل احراز هویت را تکمیل کنید.

انتقال ارز دیجیتالی یا پول ارزی به صرافی

پس از انجام مراحل ذکر شده، در صورتی که اطلاعات شما از جانب صرافی مورد نظر مورد تائید قرار گرفته باشد، می‌توانید با استفاده از آدرس شخصی خود درآمد دریافت شده به صورت ارزی همچون تتر، بیت کوین و… را به این پلتفرم منتقل کنید. پس از واریز کردن این پول به صرافی می‌توانید در همین بستر این مبلغ را به ریال یا تومان تبدیل کنید و در نهایت این مبلغ را به حساب حقیقی خود که در مراحل ثبت نام و احراز هویت وارد کرده بودید، واریز کنید.

انتقال ارز دیجیتالی یا پول ارزی به صرافی
انتقال ارز دیجیتالی یا پول ارزی به صرافی

تبدیل پی پال به ریال

دریافت پی پال نیز یکی دیگر از روش‌های دریافت درآمدهای آنلاین و ارزی است. در این هنگام نیز افراد می‎توانند به منظور تبدیل این ارز به ارزهای دیگر یا ریال از طریق افتتاح حساب پی پال اقدام کنند. با افتتاح حساب شخصی در این پلتفرم، کاربران می‌توانند به راحتی تبادلات ارزی خود را انجام دهند و حتی موجودی حساب خود را به ریال نقد کنند.

اما باید محتاط باشید، زیرا برخی از کاربران ایرانی ممکن است با مشکلاتی در افتتاح حساب مواجه شوند. برای راحتی بیشتر، می‌توانید از شرکت‌های مالی و اعتباری که عملیات پرداخت‌های ارزی را از طریق حساب‌های تائید یا وریفای شده خارجی انجام می‌دهند به عنوان واسطه استفاده کنید.

در صورتی‌که نتوانستید از افتتاح حساب مستقیم در پی پال استفاده کنید، راه دیگری برای تبدیل و نقد کردن پی پال به ریال وجود دارد. یکی از این راه‌ها استفاده از شرکت‌های واسطه مانند ایرانیکارت است که عملیات نقد و تبدیل پی پال را بدون نیاز به افتتاح حساب مستقیم پی پال انجام می‌دهند و این امکان را به شما می‌دهند تا بدون هرگونه محدودیت و دغدغه‌ای، مبلغ موجودی خود را به ریال تبدیل کنید.

تبدیل دلار وب مانی به ریال

برای تبدیل وب مانی به ریال، ابتدا باید اپلیکیشن WebMoney Keeper را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید. سپس در صفحه اصلی برنامه، پس از انتخاب نوع کیف پول، به قسمت Exchange رفته و مبلغ مورد نظر و نوع ارز مورد نظر را وارد کرده و سپس ارز مورد نظر خود را منتقل کنید. به این ترتیب پس از دریافت درآمد خود می‌توانید از این پلتفرم که یکی از اصلی‌ترین روش های نقد کردن درامد ارزی به حساب می‌آید برای تبدیل دلار وب مانی به ریال استفاده کنید.

تبدیل پرفکت مانی به ریال

برای کاربران ایرانی که می‌خواهند درآمد ارزی خود را به ریال نقد کنند، یادگیری روش تبدیل پرفکت مانی به ریال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این فرایند از طریق سایت‌های تبادل ارزی داخلی معتبر امکان‌پذیر است، که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پلتفرم معاملاتی ایرانیکارت اشاره کرد. بنابراین این راه نیز یکی دیگر از بهترین روش های نقد کردن درامد ارزی به حساب می‌آید.

روش های کسب درآمد درامد ارزی

با توجه به موارد ذکر شده، مشخص است که راه‌های بسیار زیادی برای کسب درآمد به صورت ارزی و دلاری وجود دارد که در ادامه به‌منظور پاسخ به این پرسش که چگونه روزی 10 دلار درآمد داشته باشیم، به بررسی یکی از بهترین و آسان‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت. پس از کسب درآمد در این وبسایت‌ها می‌توانید از یکی از روش های نقد کردن درامد ارزی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، استفاده کنید.

کلیک کردن در چند سایت خاص

در دنیای امروز، امکان کسب درامد از طریق سایت‌های کلیکی بسیار پرطرفدار است. این سایت‌ها به کاربران خود امکان انجام تسک‌های مختلفی مانند فالو کردن، لایک کردن، کامنت گذاشتن و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی را می‌دهند تا درامد دلاری کسب کنند. یکی از سایت‌های معتبر در این زمینه، سایت seosprint است که به کاربران خود فرصت انجام کارهای متنوع در شبکه‌های اجتماعی را می‌دهد.

حل کردن کپچا یا captcha

یکی دیگر از روش‎های رایج برای کسب درآمد ارزی به صورت روزانه، حل کردن کپچا است. کپچا‌ها به عنوان یک راه حل برای تشخیص انسان از ربات‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربران برای ورود به برخی سایت‌ها باید آن‌ها را حل کنند.

معرفی سایت‌هایی برای کسب درآمد ارزی

سایت‌ها و پلتفرم‌های فراوانی برای کسب درآمد دلاری وجود دارند. علاوه بر موارد ذکر شده، یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد به صورت دلاری، شرکت کردن در نظرسنجی‌های وبسایت‌های مختلف است. یکی از بهترین وبسایت‌ها برای انجام این کار که دارای بیش از 20 میلیون کاربر فعال نیز هست، سایت swagbucks است می‌تواند شما را به درآمد روزانه 10 دلار برساند. علاوه ‌بر آن سایت‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها به کسب درآمد دلاری بپردازید.

سخن پایانی

همان‌طور که در ابتدای متن نیز اشاره شد، امروزه با پیشرفت علم و افزایش کاربرد ارزهای دیجیتال در صنایع مختلف، بسیاری از افراد از وبسایت‌های متفاوتی برای کسب درامد‌های دلاری استفاده می‌کنند. به‌ این‌ ترتیب پس از دریافت درامد بایستی از روش های نقد کردن درامد ارزی استفاده کنند که در متن بالا به بررسی برخی از مهم‌ترین آن‌ها پرداختیم.

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا