معرفی نرم افزار

6 تا از بهترین برنامه فشرده سازی فایل در اندروید

با برنامه فشرده سازی فایل در اندروید ، فضای ذخیره سازی گوشی خود را افزایش دهید. این برنامه‌ها و سایر سیستم های عامل امروزه بسیار اهمیت دارد، چرا که این امکان را فراهم می کند تا مخاطبان برای دریافت اطلاعات ما از حجم کمتری در اینترنت استفاده کنند. نرم افزار فشرده سازی فایل در اندروید انواع مختلفی دارد که با توجه به کاربردی که مد نظر دارید می‌توانید از آن استفاده کنید. در این مقاله از زینسی قصد داریم 6 تا از بهترین برنامه های فشرده سازی فایل در اندروید را معرفی کنیم. لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بهترین برنامه فشرده‌‌سازی فایل در اندروید چیست؟

برخورداری نرم افزار فشرده سازی فایل در اندروید از ویژگی‌های مدنظر کاربران، آن را برجسته‌تر‌کرده است. فایل‌های موجود در تلفن‌های همراه حجم بسیار بالایی دارند؛ از این رو شما به یک برنامه مخصوص نیاز دارید که این فایل‌ها را فشرده سازی کنید.

امروزه ابزارهای موبایل کارهای زیادی را انجام می‌دهند. باز کردن تصاویر، فیلم‌ها، اسناد و انواع دیگر داده‌ها را به‌راحتی انجام می‌دهند. اکنون این امکان را دارید که با ارسال فایل‌های مختلف به پیام‌رسان‌های گوناگون آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

انواع مختلف نرم افزار های فشرده سازی فایل
انواع مختلف نرم افزار های فشرده سازی فایل کمک می کند تا از حافظه گوشی بهترین استفاده را داشته باشید

اما اغلب اتفاق می‌افتد که اطلاعات زیادی وجود داشته باشد که ارسال آن‌ها در این قالب غیرممکن باشد. حال برای جلوگیری از نابودی اسناد مهم موجود در تلفن همراه بهتر است با استفاده از برنامه فشرده سازی فایل در اندروید ، آن‌ها را کم حجم کنید. این امر باعث می‌شود که مادام‌العمر این اسناد را در اختیار داشته باشید.

اگر در ‌رابطه‌با متراکم‌سازی فایل‌ها سوالی در ذهن دارید و نمی‌دانید چگونه باید این کار را انجام دهید، نگران نباشید. تیم ما در این موضوع اطلاعاتی را در اختیار شما خواهد گذاشت.

بهترین نرم افزار فشرده ‌سازی اندروید را بشناسید

برنامه‌هایی هستند که فایل‌ها و داده‌های تلفن همراه شما را به صورت رایگان فشرده‌سازی می‌کنند. این نرم‌افزارها با خصوصیاتی که دارند، از فضای ذخیره شما محافظت می‌کنند. راهی جز کاهش حجم فایل‌ها برای انتقال ایمن آن‌ها به برنامه‌های دیگر وجود ندارد.

با وجود برخورداری تلفن همراه از سرعت کافی، سعی کنید حجم فایل‌های موجود در تلفن خود را کم کنید. اگر می‌خواهید از این اپلیکیشن‌ فشرده سازی اندروید اطلاعاتی به دست ‌آورید، ما تمام آن‌ها را در ادامه شرح خواهیم‌ داد.

Winzip تجربه ای متفاوت در کاهش حجم فایل

این بهترین برنامه فشرده‌‌ سازی فایل در اندروید برای کار با اسناد به حساب می‌آید. همچنین عملکردی فوق‌العاده دارد و به شما امکان می‌دهد تعداد زیادی از قابلیت‌های مختلف را با داده‌های خود انجام دهید. برنامه winzip ویژگی‌هایی در اختیار همه کاربران قرار می‌دهد که اطلاعات بسیاری را به‌آسانی بایگانی کنند.

WinZip به شما امکان می‌دهد انواع پوشه‌های بایگانی را ایجاد کنید. تعداد زیادی اسناد، تصاویر و حتی موسیقی‌های مختلف را به این برنامه اضافه کنید که در صرفه‌جویی در فضای ذخیره تلفن همراه به شما کمک می‌کند.

برنامه Winzip
با برنامه Winzip در فضای ذخیره سازی خود صرفه جویی کنید.

اکثر فایل‌هایی که بارگیری کرده‌اید، به طور خودکار در فضای ذخیره‌سازی ابری بارگذاری می‌شوند. چنین اقداماتی به صرفه‌جویی در فضای دستگاه کمک می‌کند و شما همیشه به جدیدترین اطلاعات فشرده دسترسی خواهید داشت.

محیط این برنامه بسیار ساده است؛ بنابراین حتی تازه‌کارترین کاربر نیز از عملکردهای آن به‌آسانی بهره‌مند می‌شود.

PAR یکی از بهترین نرم افزار های فشرده سازی فایل در اندروید

نرم‌افزار PAR یک برنامه فشرده‌سازی اسناد به حساب می‌آید که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این برنامه به شما اجازه می‌دهد با ZIP ، RAR ، TAR و مواردی از این قبیل کار کنید. این برنامه همچنین داده‌ها را از بایگانی‌های آسیب‌دیده در قالب‌های مناسب بازیابی می‌کند.

علاوه بر کارکرد مهمی که در بالا به آن اشاره کردیم، به شما این امکان را می‌دهد فایل های RAR و ZIP را بی‌واسطه در دستگاه تلفن همراه خود ایجاد کنید. به‌سادگی فایل‌هایی را که قصد متراکم‌سازی آن‌ها را دارید، انتخاب و با نام دلخواه خود آن‌ها را رمزگذاری کنید.

این نرم افزار با فشرده سازی فایل ها باعث تسریع پردازش در سیستم عامل اندروید می‌شود. نتایج بایگانی اسناد بر روی صفحه نمایش داده می‌شود که کاربر خروجی کار را مشاهده کند. وظیفه این برنامه متراکم‌سازی تعداد بسیاری از اطلاعات است.

این برنامه به ویژه برای افرادی که اطلاعات زیادی را در تلفن هوشمند خود ذخیره می‌کنند، بسیار مفید خواهد بود. همچنین، هنگام ارسال فایل‌های دارای حجم زیاد از طریق ایمیل، این سرویس به کاهش قابل توجهی از اندازه پوشه کمک می کند و باعث تسریع ارسال نامه می‌شود.

7Zipper یک برنامه فشرده سازی فایل در اندروید

این برنامه بسیار کاربردی روی تلفن همراه اندرویدی شما نصب می‌شود که جزو بهترین برنامه فشرده ‌‌سازی فایل در اندروید به حساب می‌آید. برنامه7zipper این قابلیت را دارد که چندین کار را به طور همزمان اجرا کند و برای اندروید ابزاری عالی برای کاهش حجم فایل‌ها‌ست.

اپلیکیشن 7Zipper
7Zipper ابزاری مناسب برای فشرده کردن و کاهش حجم تصاویر

در این برنامه این امکان وجود دارد که اسناد را مشاهده و آن‌ها را کپی کنید. همچنین از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد آن بازگشایی اسناد با هر قالب دلخواه است. این نرم‌افزار مدیر فایل چند منظوره با عملکرد بایگانی است و این امکان را به شما می‌دهد که فایل‌های موجود در دستگاه تلفن همراه خود را به سادگی فشرده کنید.

با استفاده از این برنامه حافظه دستگاه اندرویدی خود را بهتر مدیریت می‌کنید و تمام فایل‌ها را در محل مناسب قرار می‌دهید. امروزه نرم‌افزارهای متعددی مانند این برنامه‌ها با عملکردهای گوناگونی در دنیای تکنولوژی پر شده‌اند، اما ساده‌ترین و کاربردی‌ترین این برنامه‌ها 7zipper است.

Alzip نرم افزار فشرده سازی فایل در اندروید

این نرم افزار یک بایگانی مناسب برای دستگاه اندرویدی شما به حساب می‌آید. alzip این امکان را دارد که با بیش از 40 قالب فشرده سازی از جمله RAR ، ZIP ،TAR کار کند. در این برنامه امکان استخراج بایگانی‌های خود را دارید. همچنین عملکرد بازیابی بایگانی‌های آسیب‌دیده را نیز انجام می‌دهد.

برنامه مزبور در رمزگذاری فایل‌ها بهترین گزینه است. همچنین این اجازه را به شما می‌دهد که فایل‌های گرافیکی خود را بدون استخراج آن مشاهده کنید.

ZArchiver نرم افزاری برای فشرده و استخراج فایل‌ها

این نرم افزار جزو بهترین برنامه فشرده ‌سازی اندروید است. با استفاده از این برنامه بایگانی‌ها را به آسانی فشرده و استخراج می‌کنید. در صورت لزوم با مشاهده فایل‌ها، اقدام به اصلاح و حذف آن‌ها کنید.

برنامه ZArchiver
فایل‌های خود را با ZArchiver فشرده‌تر کنید.

اگرچه ZArchiver یک بایگانی کم حجم است، اما تنظیمات زیادی از جمله تنظیمات مربوط به بایگانی دارد. شما به صورت اختصاصی قادر به ایجاد بایگانی خواهید بود. این برنامه به شما اجازه می‌دهد حتی پرحجم‌ترین اسناد را فشرده کنید.

از این نرم افزار برای صرفه‌جویی در فضای تلفن یا ارسال فایل‌های مهم از هر طریقی استفاده کنید. شما قادر خواهید بود اسناد محافظت‌شده را با رمز عبور باز کنید، فایل‌های انتخاب شده را از حالت فشرده خارج کنید و دوباره آن‌ها را استفاده کنید.

B1 Free Archiver برنامه فشرده سازی فایل در اندروید

B1 free archiver  از بهترین برنامه فشرده‌‌ سازی فایل در اندروید نرم افزار کاهش حجم فایل است. این برنامه دارای یک رابط ساده است، برای افرادی که گوشی همراه آن‌ها از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند، مناسب است و کاملا با تمامی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها سازگاری دارد.

B1 free archiver یک کمپرسور و بایگانی‌کننده فایل ساده و هوشمند است. برای کار یا ارسال حجم زیادی از اسناد، از بایگانی ویژه استفاده می‌کنیم. این روش به طور قابل توجهی اندازه پوشه را کاهش می‌دهد و آن را به آسانی از طریق ایمیل ارسال می‌کند.

اگر می‌خواهید اسناد در شکل اصلی خود حفظ شود، به یک بایگانی کننده ویژه نیاز دارید. یکی از بهترین برنامه فشرده ‌سازی فایل در اندروید، نرم افزار B1 free archiver است. این برنامه با رایج‌ترین قالب‌ها همچون zip و rar کار می‌کند.

زینسی، بستری برای بررسی و مقایسه نرم افزارها

در این مقاله از زینسی با 6 برنامه فشرده سازی فایل در اندروید آشنا شدیم. با نرم افزارهایی که در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم دیگر دغدغه‌ای در کمبود حافظه نخواهید داشت. با استفاده از این برنامه‌ها فایل‌های با ارزش خود را در دستگاه اندرویدی خود حفظ کنید. بهترین برنامه فشرده ‌سازی اندروید قطعا برنامه‌هایی است که در بالا به آنها اشاره کرده‌ایم. بنابراین، با استفاده از این برنامه‌ها اطلاعات موجود را در بایگانی‌ها مشاهده خواهید کرد. با این وجود از افزایش بیش از حد حافظه تلفن همراه خود جلوگیری می‌کنید. از طریق این برنامه‌های رایگان از فایل‌ها، تصاویر و مواردی از قبیل محافظت کنید. خوشحال می‎شویم اگر نظرات و سوال‌های خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول:

برنامه فشرده سازی فایل چیست؟

این برنامه‌ها حجم فایل‌ها را کاهش می‌دهند، بنابراین شما حافظه بیشتری خواهید داشت

مزایای برنامه فشرده سازی فایل چیست؟

  • اشغال فضای کم در حافظه گوشی
  • کاهش حجم فایل برای ارسال آن به دیگران از طریق شبکه‌های اجتماعی

بهترین نرم افزار فشرده ‌سازی اندروید کدام‌ها هستند؟

  • Winzip
  • PAR
  • 7Zipper
  • Alzip
  • ZArchiver
  • B1 Free Archiver

دانلود برنامه فشرده سازی zip برای اندروید از کجا انجام می‌گیرد؟

 از طریق مارکت‌های ایرانی و خارجی می‌توانید این برنامه را دانلود کنید.

دانلود برنامه unzip برای اندروید را کجا انجام دهم؟

 از طریق گوگل پلی، بازار و … امکان دانلود برنامه unzip برای اندروید وجود دارد.
2/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫29 دیدگاه ها

  1. ممنون اکثرا همه وینرار رو میشناسن و فکر میکنن فقط اونه. ممنون بابت معرفی هاتون میتونیم همشو امتحان کنیم هر کدوم بهتر بود اونو برای همیشه نگه داریم.

  2. من به عنوان برنامه فشرده سازی فایل در اندروید از وینرار استفاده میکنم. از این برنامه برای کاهش سایز فایل ها استفاده میکنم ولی بعضی مواقع، حجمش بازم زیاد میشه. راه دیگه وجود داره؟؟

  3. سلام علیرضای عزیز
    در گوگل پلی نرم افزارهای متنوعی هست. نظرات کاربران و رتبه اون ها کمک میکنه انتخاب صحیح داشته باشید. ما در زینسی چند نرم افزار فشرده ساز انتخاب کردیم. این لینک میتوانید مشاهده کنید

  4. سلام دوست عزیز
    بله رایگان هست.
    ما در زینسی لینک دانلود را در اختیارتان قراردادیم

  5. سلام دوست عزیز
    ممنون از شما بابت ارسال نظرتون

  6. برنامه فشرده سازی فایل در اندروید winzip و winrar رو استفاده کردم خیلی خوبن

  7. برنامه فشرده سازی فایل در اندروید وین زیپ خیلی خوبه همیشه ازش استفاده میکنم

  8. بهترین برنامه فشرده سازی فایل در اندروید alzip هست با اینکه معروف نیست ولی کلی کارایی داره توصیه میکنم

  9. برنامه فشرده‌‌سازی فایل در اندروید اونقدری که باید باعث فشرده سازی حجم بشه، نمیشه متاسفانه ولی چاره نیست. استفاده از کدومش راحتتره؟

  10. در پاسخ به مسعود
    مسعود عزیز برنامه فشرده‌‌سازی فایل در اندروید winrar رابط کاربری ساده ای داره و میتونید راحت ازش استفاده کنین.

  11. در پاسخ به سعید
    خوشحال میشیم نظر نهایی تون رو هم با ما به اشتراک بذارید. ممنون از همراهی تون سعید عزیز

  12. از کجا بدونم برنامه فشرده سازی فایل در اندروید برای چه گوشی هایی کاربرد داره؟ منظورم نسخه اندرویده.

  13. در پاسخ به الهام کاظمی
    در کاقه بازار و یا گوگل پلی نسخه اندروید درج شده دوست عزیز. از اون قسمت میتونید ببینید.

  14. در پاسخ به سیما
    بله برنامه فشرده سازی فایل در اکثر ورژن های اندرویدی کاربرد دارن.

  15. به نظر من بهترین برنامه فشرده سازی فایل در اندروید 7Zipper هست چند مدتیه دارم ازش راضیم. امتحان کنین

  16. دز پاسخ به مهین نجف زاده
    ممنون که نظرتون رو در مورد بهترین برنامه فشرده سازی فایل در اندروید مطرح کردین.

  17. خیلی به بهترین برنامه فشرده سازی فایل نیاز داشتم گوشیم داره میترکه. ممنون از مقاله مفیدتون. با توجه به نظر دوستان در کامنت ها یکیشو انتخاب میکنم

  18. در پاسخ به سحرناز
    خوشحالیم که مقاله بهترین برنامه فشرده سازی فایل براتون مفید واقع شده. لطفا بعد استفاده نظرتونو باهامون به اشتراک بذارین.

  19. ممنون از معرفی بهترین برنامه فشرده سازی فایل . خیلی بهش نیاز داشتم حتما دانلود میکنم یکیشو حافظه گوشیم کمی خالی تر بشه.

  20. در پاسخ به پریا علیزاده
    پریای عزیز خوشحالیم که مقاله معرفی بهترین برنامه فشرده سازی فایل براتون مفید واقع شده.

  21. ممنون که برنامه فشرده سازی فایل در اندروید رو معرفی کردین. یکیشو شانسی میخوام دانلود کنم ببینم چقدر اثر داره.

  22. در پاسخ به بهناز احدی
    بهناز عزیز ممنون از توجه و همراهی تون با مقاله بهترین برنامه فشرده سازی فایل در اندروید

  23. عذر میخوام برنامه فشرده سازی فایل رو از کجا باید دانلود کنیم؟؟؟

  24. در پاسخ به سیاوش
    سیاوش عزیز دانلود برنامه فشرده سازی فایل از گوگل پلی و کافه بازار انجام میگیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا