کاریابی و منابع انسانی

لیست مزایا و معایب سایت ای استخدام برای کاریابی آنلاین

به عنوان پلتفرم کاریابی، مزایا و معایب سایت ای استخدام برای کارجویان و کارفرمایان حائز توجه است. ای استخدام کامل‌ترین ابزار نگارش حرفه‌ای رزومه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند بهترین رزومه را طراحی کنند. همچنین امکانات بی‌نظیر دیگری را برای کارجویان و کارفرمایان فراهم می‌کند. همچنین در ای استخدام قادر خواهید بود جدیدترین استخدام‌های سراسری و دولتی را نیز به صورت یک جا مشاهده کنید. در این مقاله از زینسی قصد داریم در مورد مزایا و معایب ای استخدام با شما صحبت کنیم.

فهرست مطالب نمایش عناوین

مزایا و معایب سایت ای استخدام

ای استخدام مزایا و معایبی برای کارجویان و کارفرمایان به دنبال دارد. مزایای سایت ای استخدام  شامل تست هوش، شخصیت‌شناسی، نمونه رزومه، رزومه ساز، استخدام دولتی و سراسری، نمونه سوال استخدامی، ‌آزمون آزمایشی، دارا بودن شبکه اجتماعی و اپلیکیشن موبایل و … است.

به عنوان معایب این سایت نیز می‌توانیم به سرعت پایین اپلیکیشن بعد از ارائه آخرین به روز رسانی اشاره کنیم. اکثر کاربران با توجه به نظر‌هایی که در کافه بازار و گوگل پلی درج کرده‌اند، از آخرین ورژن به روز رسانی اپلیکیشن ای استخدام رضایت کافی را ندارند و ورژن قبلی را بهتر می‌دانند. در ادامه با جزییات بیشتری به بررسی کلی مزایا و معایب سایت ای استخدام خواهیم پرداخت.

بررسی مزایای ای استخدام

قبل از بررسی معایب سایت ای استخدام بهتر است نگاهی به مزایای بی‌نظیر آن بیندازیم. در ادامه برخی از مزایای سایت https://www.e-estekhdam.com/ را مطرح می‌کنیم.

رزومه ساز آنلاین

یکی از مزایای سایت ای استخدام، داشتنِ رزومه ساز آنلاین است. با رزومه ساز ای استخدام می‌توانید برای خودتان یک رزومه حرفه‌ای و کاملا استاندارد را تهیه کنید تا کارفرمایان بتوانند شناخت بیشتر و بهتری از مهارت و تخصص شما داشته باشند.

هرچقدر رزومه طراحی شده کامل‌تر و با توضیحات بیشتری همراه باشد، نظر کارفرمایان را بیشتر به خود جلب می‌کند. رزومه ساز ای استخدام همه مواردی را ارائه می‌کند که نیاز است در رزومه برای کارفرما درج شود. در هنگام ساخت رزومه برای خودتان از طریق ای استخدام سعی کنید همه قسمت‌ها و موارد لازم را تکمیل نمایید.

نمونه رزومه

اگر دیدگاهی در مورد پر کردن رزومه در رشته تحصیلی و تخصص خودتان ندارید و تا به حال نمونه رزومه در این موضوع را بررسی نکرده‌اید، باید بگوییم که در ای استخدام بخشی با عنوان نمونه رزومه وجود دارد که شما با مراجعه به این بخش می‌توانید انواع رزومه‌های مختلف در همه دسته بندی‌ها و مشاغل را بررسی کنید.

نمونه رزومه در سایت ای استخدام برای کمک به الگو گرفتن در رزومه نویسی
نمونه رزومه در سایت ای استخدام برای کمک به الگو گرفتن در رزومه نویسی

با مشاهده این نمونه‌ها دیدگاه بهتری نسبت به تکمیل رزومه خود خواهید داشت. توصیه می‌کنیم قبل از آماده کردن رزومه برای خودتان، نمونه‌های رزومه شغلی خود را مشاهده کنید.

تست هوش / شخصیت شناسی

در وب سایت ای استخدام بخشی با عنوان تست هوش وجود دارد. اگر علاقمند به سنجش هوش خود هستید، می‌توانید از ابزار ای استخدام کمک بگیرید. در همین بخش، شخصیت شناسی نیز وجود دارد؛ به طوری که تست‌هایی مبنی بر شناخت شخصیت شما گرفته می‌شود و نتایج اعلام می‌گردد. با کمک این بخش شناخت شما از خودتان بالاتر خواهد رفت. البته در سایر سایت های کاریابی نظیر ایران تلنت یا دانشکار نیز این گزینه به چشم می‌خورد.

بهترین شرکت‌ها

در لیست مزایا و معایب ای استخدام می توان به مزیت وجود بخشی به عنوان بهترین شرکت‌ها اشاره کرد:  شما با مراجعه به این بخش می‌توانید بر اساس استانداردهای استخدامی،‌ بهترین شرکت‌ها را مشاهده کنید و در صورت نیاز رزومه خود را به آنان ارسال نمایید.

استخدام دولتی و سراسری

برخی از افراد علاقمند به استخدام در شرکت‌های دولتی و بانک‌ها هستند. این افراد همیشه به دنبال مرجعی برای مطلع شدن از زمان و نحوه استخدام‌های دولتی و سراسری هستند. در ای استخدام بخشی با عنوان استخدام دولتی و سراسری وجود دارد که مدام به روز رسانی می‌شود و شما در این بخش می‌توانید از استخدام‌های دولتی و سراسری و همچنین برگزاری زمان آزمون‌ها مطلع شوید.

آزمون آزمایشی

در ای استخدام آزمون آزمایشی نیز وجود دارد که برای علاقمندان به استخدام‌های دولتی و سراسری خبر خوبی است. برای انجامِ این آزمون باید وارد این وب سایت شوید.

فراموش نکنید که برخی از امکانات ای استخدام با ثبت نام و ورود به وب سایت برای شما فعال خواهد شد. در این بخش شما می‌توانید با انجام آزمون آزمایشی، عملکرد خود را در برابر سوالات آزمون استخدامی ‌بالاتر ببرید. اگر هدف شما استخدام در شرکت‌های دولتی و سراسری است، از انجامِ آزمون‌های آزمایشی غافل نشوید. خودتان را با این روش محک بزنید!

امکان جستجوی اگهی و فیلتر قوی

جستجو و فیلتر آگهی در وب سایت‌های کاریابی و سامانه‌های استخدامی ‌آنلاین اهمیت بسیار زیادی دارد، لذا کارجویان می‌خواهند در کمترین زمانِ ممکن به نتایج دلخواه خود برسند.

در وب سایت ای استخدام امکان جستجوی آگهی با اعمال فیلتر دقیق وجود دارد. گزینه‌هایی که برای فیلتر آگهی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، شامل منطقه، موقعیت شغلی، رشته تحصیلی، جنسیت، نوع قرارداد و سابقه کار است.

همچنین در قسمت مربوط به جستجوی آگهی‌های استخدام، بخشی به عنوان جستجوی متنی وجود دارد که شما می‌توانید در متن آگهی‌ها جستجو انجام دهید. کافیست در کار مرتبط، عنوان شغلی و یا مهارت مورد نظر را وارد کنید.

دارای شبکه‌های اجتماعی

از دیگر مزایای سایت ای استخدام داشتنِ شبکه‌های اجتماعی است. با عضویت در شبکه‌های اجتماعی ای استخدام نظیر اینستاگرام و لینکدین می‌توانید از آخرین استخدام‌ها مطلع شوید. در شبکه‌های اجتماعی نیز فرصت‌های شغلی ای ‌استخدام درج می‌شود.

دارای اپلیکیشن موبایل

داشتن اپلیکیشن موبایل برای وب سایت‌ها و سامانه‌های استخدامی ‌آنلاین اهمیت ویژه‌ای دارد. ای استخدام دارای اپلیکیشن موبایل برای نسخه‌های اندروید است. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید به مارکت‌های معتبری نظیر کافه بازار و گوگل پلی مراجعه کنید و نسبت به دانلود آن اقدام نمایید.

درج قوانین نظام وظیفه

از دیگر مزایای ای استخدام، درج قوانین مربوط به نظام وظیفه است. شما با مطالعه این بخش می‌توانید به صورت لحظه‌ای از قوانین نظام وظیفه و دریافت امریه سربازی مطلع شوید.

ارائه اطلاعات شرکت های دارای امریه سربازی در لیست مزایای ای استخدام جای دارد.
ارائه اطلاعات سازمان های دارای امکان امریه سربازی در ای استخدام

امکان مدیریت رزومه‌های دریافتی

از جمله مزایای سایت ای استخدام برای کارفرمایان، امکان مدیریت رزومه‌های دریافتی است. اگر کارفرمایان گزینه رزومه‌های دریافتی را برای آگهی خود فعال کنند، می‌توانند از سیستم ‌مخصوص استخدام برای مدیریت رزومه‌ها استفاده کنند. این بخش از پلتفرم استخدام به صورت حرفه‌ای انجام خواهد گرفت.

دارای بسته‌های افزایش بازدید

برخی از آگهی‌ها در ای استخدام بازخورد بیشتری دارند، زیرا این سایت دارای بسته‌های افزایش بازدید است‌. ای استخدام می‌تواند با انتشار آگهی در شبکه‌های اجتماعی و ایجاد اولویت در جستجو به افزایش بازدید آن کمک کنند. باید یادآور شویم که فعال کردن این بخش، ملزم به پرداخت هزینه بیشتر است.

دارای صفحه معرفی شرکت

از دیگر مزایای سایت ای استخدام برای کارفرمایان این است که امکان معرفی شرکت در همه آگهی‌ها وجود دارد. در حقیقت به عنوان کارفرمای یک شرکت و یا سازمان می‌توانید صفحه اختصاصی برای معرفی شرکت و یا سازمان خود در دسترس داشته باشید.

در صفحه اختصاصی معرفی شرکت خود، اطلاعات مربوط به تاریخچه، دستاوردها و موفقیت‌ها، تعداد کارکنان و … را در اختیار کارجویان قرار دهید تا با مطالعه این قسمت، دیدگاه عمیق‌تری نسبت به کسب و کار شما را پیدا کنند.

امکان مصاحبه تصویری

در سایت ای استخدام امکان مصاحبه تصویری برای کارفرمایان وجود دارد. کافیست با مرورگر دستگاه خود یک قرارِ مصاحبه با کارجویان تنظیم کنید و مصاحبه تصویری خود را به راحتی آب خوردن انجام دهید.

سیستم یادآوری مصاحبه

با تنظیم قرار مصاحبه با کار جویان ممکن است استرس فراموش کردن زمان مصاحبه را داشته باشید. در مورد سایت ای استخدام باید بگوییم که نیازی به نگرانی نیست، زیرا ای استخدام دارای سیستم یادآوری مصاحبه است که زمان مصاحبه به صورت همزمان برای کارجو و کارفرما یادآوری می‌شود.

امکان نشان کردن آگهی

جذابیتِ برخی از آگهی‌ها از بین هزاران آگهی برای ما بسیار زیاد است، اما نمی‌توانیم در همان لحظه نسبت به ارسال رزومه اقدام کنیم. در این حالت برای این که آگهی مورد نظر گم نشود، می‌توانیم آن را نشان کنیم. در سایت ای استخدام نیز امکان نشان کردن آگهی وجود دارد. بعد از نشان کردن آگهی‌ها می‌توانید آن‌ها‌ را از بخش حساب کاربری خود به صورت یک جا مشاهده کنید.

تقویم آزمون‌های استخدامی

در ای استخدام تقویم آزمون‌های استخدامی نیز وجود دارد. شما می‌توانید جدول زمان‌بندی آزمون‌ها را در ای استخدام دنبال کنید.

درج اطلاعات رشته‌های تحصیلی

یکی دیگر از مزایای سایت ای استخدام، وجودِ بانک اطلاعات رشته‌های تحصیلی و اخبار شغلی است. شما می‌توانید در مورد رشته‌های ریاضی و فیزیک، تجربی، انسانی، هنر و زبان، اطلاعات بسیار جامعی را به دست آورید.

ارائه آخرین اخبار استخدامی شرکت ها : مزیت سایت کاریابی ای استخدام
ارائه آخرین اخبار استخدامی شرکت ها : مزیت سایت کاریابی ای استخدام

درج اطلاعات مشاغل و حرفه‌ها

در وب‌سایت ای استخدام بخشی با عنوان بانک اطلاعات مشاغل و حرف‌ها وجود دارد که شما در این بخش می‌توانید لیستی از مشاغل مختلف را مشاهده کنید و بر اساس رشته و مهارت خود اطلاعات جامعی را از آن‌ها به دست بیاورید.

قابل ذکر است که به مرور لیست مشاغل در حالِ کامل شدن است. تقسیم بندی مشاغل در این بخش شامل مشاغل مرتبط با رشته‌های مهندسی، آموزش، پرورش و خدمات، اجتماعی، امور اداری، مالی، بازرگانی، پزشکی و سلامت، کامپیوتر و فناوری اطلاعات، منابع طبیعی، امور فنی و خدماتی، هنر و سینما، گردشگری، هتلداری، حمل و نقل و رشته حقوق است.

نیازمندی استان‌ها

از مزایای ای استخدام می‌توانیم به درج نیازمندی استان‌ها اشاره کنیم. در سایت ای استخدام بخشی به عنوان نیازمندی استان‌ها وجود دارد که شما می‌توانید آگهی‌های استانی را به صورت آرشیو شده و یک جا مشاهده کنید.

مثلا با کلیک بر روی آرشیو نیازمندی‌های استان البرز می‌توانید همه آگهی‌های مربوط به این استان را مشاهده کنید. در این بخش آگهی‌های جدید و قدیمی ‌به صورت یک‌جا مشاهده می‌شوند.

امکان به اشتراک گذاری آگهی

ممکن است دوست و یا یکی از اقوام شما به دنبال شغلی است که شما در سایت ای استخدام آن را مشاهده کرده‌اید. با امکان به اشتراک گذاری آگهی استخدام می‌توانید هر چه سریع‌تر آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و آنان را از وجودِ چنین جایگاه شغلی باخبر کنید.

امکان انتخاب راه ارتباطی کارجویان به تناسب نوع آگهی

برخی از سامانه‌های استخدام آنلاین، روش‌های اجباری برای کارفرمایان در نظر می‌گیرند، ولی در سایت ای استخدام امکان انتخاب راه ارتباطی کارجویان به تناسب نوع آگهی وجود دارد.

در حقیقت شما تصمیم گیرنده این موضوع هستید که برای کدام جایگاه شغلی، کدام شبکه اجتماعی و یا شماره موبایل پیامک و … را انتخاب کنید. همچنین انتخاب این که کار جویان رزومه خود را به شما ارسال کنند و یا با شما تماس بگیرند نیز بر عهده شماست.

نمونه سوالات استخدامی

از دیگر مزایای سایت ای استخدام ، درج نمونه سوالات استخدامی‌ است. خیلی از افراد به دنبال این نمونه سوالات هستند که به راحتی می‌توانند در پلتفرم ای استخدام پیدا کنند و با مطالعه این سوالات، آمادگی خود را برای آزمون‌ها بالاتر ببرند.

گنجینه سوالات استخدامی مختلف در ای استخدام
سوالات متنوع استخدامی از مزایای سایت ای استخدام تلقی می شود.

پشتیانی قوی

ای استخدام سعی می‌کند پشتیبانی قوی را برای خود در نظر بگیرد تا کارجویان و کارفرمایان بتوانند به راحتی با کارشناسان ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را با کمک آنان حل نمایند.

از دیگر مزیت‌های مربوط به پشتیبانی ای استخدام این است که پشتیبانی کارجویان با پشتیبانی کارفرمایان کاملا متفاوت است و روش‌های ارتباطی متفاوتی در اختیار هر کدام قرار می‌گیرد.

متفاوت بودن پشتیبانی کارجویان و کار فرمایان یکی از مزایای ویژه این پلتفرم کاریابی تلقی می‌شود؛ زیرا پشتیبانان آمادگی پاسخ دهی به سوالات را دارند.

معایب سایت ای استخدام

با مزایای بی نظیر سایت e-estekhdam آشنا شدیم. همانطور که شما هم مشاهده کردید، مزایای این پلتفرم بسیار زیاد است و کاربرد زیادی برای کارجویان و کارفرمایان دارد. حال می‌خواهیم با معایب ای استخدام از نظر کاربران آشنا شویم. این معایب بر اساس نظر دهی کاربران در گوگل پلی و کافه بازار استخراج شد‌ه‌اند.

سرعت پایین بعد از آپدیت اپلیکیشن

بسیاری از کاربران از آپدیت نهایی ای استخدام اظهار رضایت ندارند و نسخه قبلی را بهتر می‌دانند. کاربران معتقدند که ورژن قبلی از لحاظ رابط کاربری و سرعت بهتر بود.

عدم امکان حذف اکانت

برخی دیگر از کاربران از عدم امکان حذف اکانت ای استخدام اظهار نارضایتی دارند و می‌گویند: ” ای کاش امکان حذف اکانت بعد از پیدا کردن شغل مناسب را داشتیم.”

عدم امکان پاک کردن رزومه

همچنین بعضی از کاربران نیز عدم امکان پاک کردن رزومه را جزو معایب آن می‌دانند. این افراد خواستار امکان پاک کردن رزومه از لیست استخدام در سایت e-estekhdam  هستند.

عدم امکان حالت شب و بزرگ کردن فونت

از آن جایی که ای استخدام پلتفرمی ‌برای پیدا کردن شغل است، کارجویان باید ساعت‌ها به دنبال شغل مورد علاقه خود بگردند و چند ساعتی از روز خود را به این پلتفرم اختصاص دهند. به همین دلیل کسانی که در بینایی مشکل دارند، از عدم امکان حالت شب و امکان بزرگ کردن فونت ناراضی بوده و خواستار قرار گرفتن این امکانات در ای استخدام هستند.

شناسایی دقیق و بررسی تخصصی نرم افزارها با زینسی

در این مقاله از زینسی با مزایا و معایب سایت ای استخدام آشنا شدیم و به بیشتر بودن مزایای آن نسبت به معایب پی بردیم. ای استخدام به عنوان یک پلتفرم سامانه استخدامی ‌آنلاین کاربرد زیادی برای کارجویان و کارفرمایان دارد، بنابراین توصیه می‌کنیم برای پیدا کردن شغل و یا استخدام نیرو حتما سری هم به این پلتفرم بزنید.

هدف زینسی، بررسی تخصصی و بهتر نرم افزار‌های شخصی و سازمانی  از جمله پلتفرم ها، نرم افزارها و سایت های کاریابی و استخدام است تا کاربران توانند بهترین انتخاب را در زمینه سایت و اپلیکیشن داشته باشند. نظر شما در مورد معایب و مزایای سایت ای استخدام چیست؟ آیا تجربه استفاده از این پلتفرم را دارید؟ ممنون می‌شویم اگر در قسمت کامنت، نظر‌ها و سوال‌های خود را یادداشت کنید. مشتاقانه پاسخگوی شما خواهیم بود.

سوالات متداول:

ای استخدام چیست؟

ای استخدام سایت کاریابی آنلاین است که در پیدا کردن شغل به کارجویان و یافتن نیروی جدید به کارفرمایان کمک می‌کند.

جستجو در ای استخدام چگونه است؟

با تایپ در قسمت جستجو می‌توانید به آگهی‌های استخدامی آن دسترسی پیدا کنید. با اعمال فیلترها نیز دسترسی به گزینه مد نظر آسان‌تر خواهد بود.

بانک رزومه ای استخدام چیست؟

نمونه رزومه‌های زیادی در ای استخدام در دسته‌بندی‌های متفاوت وجود دارد که با مطالعه و بررسی این رزومه‌ها، می‌توانید رزومه بهتری برای خود بسازید.

ویرایش رزومه ای استخدام امکان پذیر است؟

بله، از طریق پنل کاربری خود می‌توانید اقدام به ویرایش رزومه خود نمایید.

آیا نمونه رزومه کارمند بانک در ای استخدام موجود است؟

بله، نمونه رزومه شغل‌های مختلفی در ای استخدام وجود دارد که با مشاهده آن‌ها می‌توانید برای ساخت رزومه خود ایده بگیرید.

ساخت رزومه رایگان از طریق ای استخدام ممکن است؟

بله، رزومه ساز آنلاین ای استخدام کاملا رایگان است. با مراجعه به بخش رزومه ساز آنلاین در وب سایت ای استخدام می‌توانید اقدام به ساخت رزومه حرفه‌ای و استاندارد نمایید.
امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫30 دیدگاه ها

  1. در پاسخ به محسن
    بله ظاهرا حذف نمیشه محسن عزیز. لطفا با پشتیبانان ای استخدام در تماس باشید.

  2. نکات جذابی در مورد مزایا و معایب سایت ای استخدام گفتید، ممنون از تیم خوب زینسی

  3. در پاسخ به علیرضا جعفری
    علیرضای عزیز خوشحالیم که مقاله مزایا و معایب سایت ای استخدام مورد توجه تون واقع شده.

  4. من بلد نبودم رزومه درست کنم برای رشته خودم تا اینکه نمونه رزومه های سایت ای استخدام رو دیدم. سایت خوبیه

  5. در پاسخ به مهسا عسگری
    چقدر خوب که تونستین مشاهده نمونه رزومه، رزومه خوبی برای خودتون طراحی کنید. نمونه رزومه جزو مزایای سایت ای استخدام است.

  6. مزایا و معایب سایت ای استخدام زیاده. به نظرم مهمترین مزایای ای استخدام نمونه رزومه هاشو‌

  7. در پاسخ به حسن پور علی
    ممنون از نظرتون حسن عزیز. بله کاملا درسته مزایا و معایب سایت ای استخدام زیاده.

  8. سایت ای استخدام سرعتش خیلی پایینه. نمیدونم برای من اینطوریه یا برای همه.

  9. در پاسخ به سحرناز
    سحرناز عزیز سرعت پایین بعد از آپدیت اپلیکیشن به عقده بعضی از کاربران جزو معایب سایت ای استخدام هست.

  10. سایت ای استخدام برای من نتیجه عالی در پی داشت من از شهر تبریز هستم و در همین جا هم از طریق ای استخدام شغل پیدا کردم. اگه دنبال شغل خوب میگردین، ای استخدام رو امتحان کنین

  11. در پاسخ به حنانه
    چقدر خوب که سایت ای استخدام منجر به استخدامتون شده. تبریک میگیم بهتون همیشه موفق باشین حنانه عزیز

  12. مزایا و معایب سایت ای استخدام رو خوب بررسی کردین به نظرم اینکه بهترین شرکت ها رو معرفی میکنه خیلی خوبه

  13. در پاسخ به سعید
    ممنون از همراهی و توجه شما به مقاله بررسی مزایا و معایب سایت ای استخدام.

  14. با سلام و احترام؛
    این سایت را به کارفرمایان محترم به هیچ عنوان به دلایل مختلفی از جمله عدم رغبت نیروهای متخصص و حرفه ای جهت استخدام از طریق آن توصیه نمی کنیم …
    با تشکر از مقاله مفید شما

  15. در پاسخ به آسیا همایش
    سلام ممنون از درج نظر ارزشمندتون.

  16. به نظر من مهم ترین معایب سایت ای استخدام سرعت پایین سایتشه. کاش درستش کنن سایت خوبیه در کل.

  17. در پاسخ به سحر
    سحر عزیز انشالله در آپدیت های بعدی این عیب سایت ای استخدام رفع بشه.

  18. سایت ای استخدام برای کاریابی خیلی خوبه خیلی سریع تونستم شغل پیدا کنم اگه دنبال شغل میگردین حتما توصیه میکنم

  19. در پاسخ به رضا مهدوی
    ممنون از توصیه و درج نظرتون در مورد سایت ای استخدام . خوشحالیم که منجر به اشتغال شما شده.

  20. شبکه اجتماعی سایت ای استخدام به نظرم جزو مزایاشه. خیلی حرفه ای تو شبکه های اجتماعی مثل تلگرام هم فعالیت دارن و آگهی های شغلی رو میذارن. بعضی مشاغل فقط در تلگرامش هست.

  21. در پاسخ به ایمان سلطان خواه
    ممنون از توجه و همراهی شما با مقاله مزایا و معایب سایت ای استخدام . بله کاملا درسته ای استخدام در شبکه های اجتماعی هم فعالیت داره.

  22. مزایای سایت ای استخدام خیلی زیاده من عاشق اون بخششم که بهترین شرکت ها رو معرفی میکنه. این بخش هم برای کارجویان مزیته و هم صاحبان کسب و کارها.

  23. در پاسخ به مجید علیزاده
    بله درسته مجید عزیز. بخش معرفی بهترین شرکت ها جزو مزایای سایت ای استخدام محسوب میشه. ممنون از درج نظر ارزشمندتون.

  24. در پاسخ به لوازم یدکی اچ سی کراس
    ممنون از درج نظرتون دوست عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا