کاربردی

6 اپلیکیشن دوست یابی برای زندگی مشترک

با اپلیکیشن دوست یابی می‌توانید دوست‌هایی که همیشه می‌خواستید را پیدا کنید. پشت مانیتورشان نشسته‌اند و مدت‌ها با خود فکر می‌کنند که چه بنویسند، سعی می‌کنند بهترین خصوصیات‌شان را بنویسند، جملات خوب بیشتری را به کار می‌برند، آن‌ها یک دوست و شاید یک همراه همیشگی برای خود می‌خواهند. این افراد مخاطبان اپلیکیشن دوست‌یابی هستند. در این مقاله از زینسی تصمیم داریم شرایط این گونه اپلیکیشن‌ها را شرح دهیم و چند اپلیکیشن محبوب دوست‌یابی را به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن دوست یابی

چند سالی است که روش‌های دوست‌یابی و همسر یابی تغییر کرده و به قول جوان‌ها مدرن شده است. حالا دیگر بسیار کمتر به روش‌های سنتی، دوست و یا همسر انتخاب می‌کنند، هرچند کم و بیش هستند افرادی که به طور سنتی ازدواج می‌کنند.

این طور که تجربه ثابت کرده بسیاری از رابطه‌هایی که از طریق این اپلیکیشن ها به ازدواج ختم شده منجر به جدایی شده است، اما خوب همه آن‌ها هم به این شکل نیست و برخی از آن‌ها نیز زندگی بسیار خوبی را شروع کرده‌اند.

عمده مخاطبان اپلیکیشن دوست‌یابی چند سال سن دارند؟

سوالی که در این جا می‌خواهیم به آن پاسخ دهیم این است که اکثر مخاطبان اپلیکیشن دوست‌یابی چند سال سن دارند؟ برای این سوال نمی‌توان پاسخ بسیار دقیقی داد، زیرا به طور کلی می‌توان گفت مجردهای کل دنیا مخاطبان این اپلیکیشن‌ها هستند. هرچند که در ایران متاسفانه این امر برعکس است و متاهلانی که مخاطبان این گونه اپلیکیشن‌ها هستند از افراد مجرد بیشتر هستند!

اپلیکیشن دوست یابی
اپلیکیشن دوست یابی برای آشنایی با اجتماعات جدید تر است.

به طور کلی اگر بخواهیم یک آمار تقریبی از سن این کاربران بدهیم می‌توانیم بگوییم که عمده این مخاطبان بین 18 تا 40 سال دارند. علاوه بر اپلیکیشن در سایت دوست یابی نیز تقریبا به همین شکل است.

در تمام دنیا از این اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها استفاده می‌کنند و به قولی روش ازدواج کردن در بین نسل جوان تغییر یافته است. اکنون دیگر اکثر جوان‌ها شریک زندگی خود را خودشان پیدا می‌کنند و این امر را به خانواده‌ها واگذار نکرده‌اند.

البته همچنان خانواده‌ها نگران فرزندان دلبندشان هستند تا خدایی نکرده گول ظاهر پوچ فریبکاران را نخورند و بیشتر با عقل و منطق‌شان تصمیم بگیرند، اما دیگر مانند سابق بر روی امور ازدواج فرزندانشان تسلط ندارند.

شرایط و نحوه فعالیت این اپلیکیشن های دوست یابی چگونه است؟

امروزه اپلیکیشن های دوست‌یابی و همسریابی جای بیشتری میان ایرانیان پیدا کرده‌اند. به طوری که اکنون تقریبا 40 اپلیکیشن دوست‌یابی ایرانی مشغول به فعالیت هستند و البته هزاران اپلیکیشن دوست‌یابی خارجی و بین المللی وجود دارد که می‌توان در آن‌ها ثبت نام و فعالیت کرد.

هر یک از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های همسریابی قوانین خاص خود را دارد اما به شکل کلی عمده آن‌ها مبلغی بین 30 هزار تا 50 هزار را سالانه به عنوان حق عضویت دریافت می‌کنند.

شرایط ثبت نام در سایت های همسریابی
اپلیکیشن های دوستیابی فضایی برای پیدا کردن دوست های صمیمی است.

البته این مقدار برای سنین مختلف متفاوت است. به عنوان مثال این مبلغ برای افراد 24 سال تا 30 سال 30 هزار تومان است و برای بالاتر از 30 سال 40 هزار تومان می‌باشد. همچنین افرادی که یک بار عقد کرده‌اند 50 هزار تومان حق عضویت سالانه باید بپردازند.

به گفته یکی از کارمندان این گونه از سایت‌ها و اپلیکیشن ها، علت این تغییر قیمت این است که هرچه سن آن‌ها بالاتر باشد یافتن همسر نیز برایشان دشوارتر است. همان طور که گفته شد این مبالغ تنها برای یک سال است. یعنی پس از پایان این دوره و نیافتن همسر اگر تمایل به ادامه عضویت داشته باشید باید مجددا این مبالغ را پرداخت کنید. اکنون زمان آن رسیده که شما را با چند نمونه از این اپلیکیشن‌ها آشنا کنیم.

 معرفی 6 اپلیکیشن‌ دوست‌ یابی و همسریابی

شبکه‌های احتماعی برای سهولت کاربران طراحی شدده‌اند و در دسترس عموم قرار گرفته‌اند. اگر شما یکی از آن افرادی هستید که به دنبال اپلیکیشن‌های دوست یابی هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید. زیرا تصمیم داریم با هم چند اپلیکیشن همسریابی را بررسی کنیم.

قبل از بررسی این اپلیکیشن‌ها باید یادآور شویم که امروزه کلاهبرداران وارد این شبکه‌های اجتماعی شده‌اند و پلیس فتا نیز در این زمینه هشدارهای لازم را می‌دهد. اگر باز هم طرفدار این اپلیکیشن‌ها هستید، موارد احتیاطی را رعایت کنید و به هر کسی اعتماد نکنید. 

1.اپلیکیشن نزدیکا

نزدیکا یک اپلیکیشن کاملاً ایرانی‌ست برای یافتن افرادی که در نزدیکی شما قرار دارند. نزدیکا برای تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید طراحی شده و بسیار فضای آن مشابه اینستاگرام است. با این تفاوت که با کمک آن می‌توانید افراد نزدیک به خود را بیابید. اپلیکیشن همسر یابی نزدیکا در ایران فعالیت می‌کند.

اپلیکیشن نزدیکا
اپلیکیشن نزدیکا یک شبکه اجتماعی برای پیدا کردن دوستان جدید است.

2.اپلیکیشن Bumble

این اپلیکیشن دوست یابی بی نظیر تنها برای سیستم عامل‌های اندروید طراحی نشده بلکه اگر تلفن شما سیستم عامل ios را نیز داشته باشد می‌توانید نسخه مخصوص آن را دانلود و نصب کنید. این اپلیکیشن به صورت کاملا تخصصی فعالیت می‌کند و بیشتر از سی میلیون کاربر در آن فعالیت دارند. Bumble نیز مانند نزدیکا افراد نزدیک را پیدا کرده و به شما معرفی می‌کند. برای ثبت نام در این اپلیکیشن نیز باید از طریق شماره تلفن همراه اقدام کنید.

3.اپلیکیشن Skout

یک اپلیکیشن که با کمک آن به یک شبکه دوست‌یابی جهانی متصل خواهید شد. شما می‌توانید آن را از طریق گوگل پلی برای گوشی‌های اندروید دانلود کنید. این نرم افزار دارای قابلیت sheke برای یافتن افراد نزدیک است. همچنین شما می‌توانید یک آی دی برای خود ثبت کرده و دوستان‌تان را نیز از طریق آی دی پیدا کنید.

اپلیکیشن Skout
اپلیکیشن Skout یک شبکه اجتماعی خارجی است که به دوست یابی کمک می‌کند.

4.اپلیکیشن ستیا

ستیا یک اپلیکیشن همسریابی کاملا ایرانی و با قوانین اسلامی است که برای ازدواج‌های دائم و موقت طراحی شده. شما برای عضویت در این اپلیکیشن ایرانی ابتدا باید ثبت نام کنید. این کار به همراه جستجو رایگان است اما برای ارسال پیام باید هزینه‌ای پرداخت شود. هدف اصلی این سایت ترویج فرهنگ ازدواج میان جوانان می‌باشد.

5.سایت و اپلیکیشن طوبی

طوبی نیز یک سایت و اپلیکیشن دوست یابی ایرانی است که می‌تواند در یافتن همسری مناسب با معیارهایی که شما در نظر گرفته‌اید به شما کمک کند. اگر فردی مجرد هستید و به دنبال شریکی برای ادامه زندگی‌تان می‌گردید، این اپلیکیشن ایرانی می‌تواند به شما کمک بزرگی کند. کاربران زیادی درون آن وجود دارند و شما می‌توانید هم نسخه وب آن و هم کانال تلگرام آن را دنبال کنید.

6.سویل

سویل نیز یک اپلیکیشن همسریابی است که عضویت آن رایگان است. شما می‌توانید پس از ثبت نام از امکاناتی مانند تماس تصویری، تماس صوتی و ارسال درخواست آشنایی بیشتر استفاده کنید. خوشبختانه امنیت این اپلیکیشن بسیار بالا است و شما می‌توانید با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید.

توجه: فعالیت اکثر اپلیکیشن‌های همسریابی ایرانی اخیرا متوقف شده است.

زینسی، پلتفرمی برای بررسی اپلیکیشن‌های مختلف

در این مقاله از زینسی به بررسی چند اپلیکیشن دوست یابی پرداختیم. این مقاله تنها برای افرادی نوشته شده است که به دنبال یک محیط سرگرم کننده و آشنایی با دوستان جدید هستند. ما در این مقاله تلاش کردیم به این سؤال که عمده مخاطبان سایت‌های دوست‌یابی چند سال سن دارند، پاسخ دهیم. باز هم تاکید می‌کنیم که مراقب کلاهبرداران این اپلیکیشن‌ها باشید. این مقاله به صورت اختصاصی برای شما در زینسی گردآوری شده است. ممنون که همراه ما هستید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

سوالات متداول:

بهترین برنامه دوست یابی در اطراف ایرانی رایگان کدام است؟

نزدیکا می‌تواند بهترین اپلیکیشن ایرانی با لوکیشن باشد.

بهترین روش دوست یابی مجازی چیست؟

می‌توانید از اپلیکیشن‌هایی نظیر Skout، نزدیکا و Bumble استفاده کنید.

کلاهبرداری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با ترفند دوست یابی واقعی است؟

بله، مراقبت کلاهبرداران باشید.
2.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫27 دیدگاه ها

  1. سویل رو امتحان کرده بودم اصلا راضی نیستم همه فیک هستن … واقعا متاسفم برای این برنامه ها … به درد نمیخورن امتحان نکنین

  2. اپلیکیشن دوست یابی مجوز داره؟ یعنی دولت برای این اپلیکیشن ها مجوز صادر میکنن؟ خیلی برام سوال شد

  3. اپلیکیشن دوست یابی در یکککککککککک کلمههههههه؛ چرت محض
    واقعا مسخره س

  4. اپلیکیشن دوست یابی دیگه چیه؟؟?? همینطوری زندگیا هی نابود میشه، دیگه با اپلیکیشن باشه چی میشه ؟ ??‌‌عاقااا نکنید از این کارااا

  5. اپلیکیشن دوست یابی برای زندگی مشترک نزدیکا خیلی خوبه. من و همسرم اونجا باهام آشنا شدیم 🙂 حتما امتحانش کنین

  6. اپلیکیشن دوست یابی بی مفهومه خوشم نیومد اصلااااااا نت حروم میشه فقط

  7. اخیرا شنیدم برای اپلیکیشن دوست یابی باید حتما مجوز صادر شه وگرنه نمیتونن فعالیت کنن

  8. اپلیکیشن دوست یابی از اسمش مشخصه برای دوستی خوبه نه برای پیدا کردن شریک زندگی 😂

  9. اپلیکیشن دوست یابی نزدیکا سرگرم کننده بود خوشم اومد از محیطش

  10. سویل یه اپلیکیشن بی خودیه…بیشتر عکسها مغایر با خود فرد هست…
    قصدشون وقت گذرانی است بعد در پروفایل می‌نويسن پیوند دائم..
    همه دنبال ل…‌ زدنن🤮🤮

  11. در پاسخ به سیما
    بله سیمای عزیز پلیس فتا برای بعضی از اپلیکیشن های دوست یابی هشدار داده. کاربرا باید با دقت هر چی تموم وارد این اپ ها بشن و اطلاعات هویتی خودشون رو به دست کسی ندن.

  12. در پاسخ به مریم
    ممنون که نظرتونو در مورد اپلیکیشن دوست یابی در میون گذاشتید.

  13. اپلیکیشن دوست یابی یه چیز من درآوردی هست که اکثرا سو استفاده میشه از افراد. اصلا توصیه نمیکنم. به امتحانش هم نمی ارزه.

  14. در پاسخ به رعنا
    رعنای عزیز ممنون از اینکه نظرتون رو در مورد اپلیکیشن دوست یابی مطرح کردین.

  15. ببین اونایی که برای تشکیل زندگی از اپلیکیشن دوست یابی استفاده میکنن کین 😂😂🙈🙈🙈

  16. در پاسخ به نعیمه رحیمی
    ممنون از درج نظرتون نعیمه عزیز 🙂

  17. تا الان دو یا سه برنامه مختلف که هرکدوم ادعای بهترین بودندو داشتند امتحان کردم چه در تلگرام و چه با اپلیکیشن ،متاسفانه در همه چند چیز مشترک بود ،فیک بودن مشخصات و تصویر افراد ،وقتی اطلاعات کسی رو میخواستی(اگه شانس بیارید و اطلاعات شخص فیک نباشه)باید مبلغی به حساب صاحب سایت واریز کنی که فقط بتونی با طرف مقابل پیام بدی ویا شماره تماس بفرستی که اگه ادمین دوست نداشت پیامت رو پاک میکنه یعنی هیچ حریم خصوصی نداری ،گاهی یه عکس برای ۱۰۰ نفر استفاده شده نمیدونی اون ۱۰۰ نفر شبیه هستند یا صاحب اون عکس خودش ۱۰۰ نفر هست ،
    به هر حال کسانی هم که مثل من واقعا قصد ازدواج یا حتیدوست یابی دارند این میون قربانی میشن

  18. در پاسخ به داریوش داودی
    بله داریوش عزیز. متاسفانه قضیه کلاهبرداری در اپلیکیشن دوست یابی جدی تر شده به طوری پلیس فتا هم هشدار میده نسبت به این موضوع. ممنون بابت درج نظر و تجربه شخصی تون. مطمئنم برای خیلی از کاربران زینسی مفید واقع میشه.

  19. من موندم چطور به اپلیکیشن دوست یابی که خیلی چرت هستن مجوز فعالیت میدن! کسی رسیدگی نمیکنه عایاااا؟؟ خیلی عجیبه. دوستان حتی تست هم نکنین.

  20. در پاسخ به فائزه بهتاش
    ممنون از درج نظر ارزشمندتون فائزه عزیز. اخیرا هشدار پلیس فتا هم نسبت به این اپلیکیشن ها بیشتر شده.

  21. اپلیکیشن دوست یابی صرفا مثل شبکه های اجتماعی دیگه برای تفریح در نظر بگیرید وگرنه فایده دیگه نداره

  22. در پاسخ به رها
    بله رهای عزیز اصلا معتبر نیستن و کاربرا باید بیشتر حواسشون رو جمع کنن و با دیدگاه جدی اقدامی انجام ندن. ممنون از توصیه تون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا