حسابداری

11 نرم افزار حسابداری رایگان ایرانی و خارجی برای بهترین مدیریت مالی

یکی از گزینه‌های پیش رو برای مدیریت امور مالی کسب و کارهای نوپا و کوچک، استفاده از نرم افزار حسابداری رایگان است. لزوم استفاده از نرم افزار حسابداری برای همه کسب و کارها ثابت شده است. اگر کسب و کار نوپا و کوچکی هستید که بودجه لازم برای اختصاص دادن به نرم افزار حسابداری را ندارید، انتخاب نرم افزار رایگان حسابداری راه چاره شما خواهد بود. نسخه رایگان نرم افزارهای حسابداری امکانات محدودتری دارند اما می‌توانند پاسخگوی نیاز کسب و کارهای کوچک باشند. در این مقاله از زینسی قصد داریم به معرفی و بررسی چند برنامه حسابداری رایگان ایرانی و خارجی بپردازیم. همراه ما باشید.

نرم افزار حسابداری رایگان

معمولا شروع کسب و کار با چالش‌های فراوانی همراه است. اگر کسب و کارهای نوپایی دارید، نرم افزارهای حسابداری از همان اول راه می‌توانند راهنمای شما برای مدیریت هر چه بهتر کارها باشند. شاید با خودتان بگویید یک کسب و کار نوپا بودجه و سرمایه خرید نرم افزار حسابداری را ندارد.

خبر خوب برای کسب و کارهای نوپا و کوچک این است که نرم افزارهای حسابداری رایگانی وجود دارد که شما بتوانید مدیریت امور مالی خود را به دست بگیرید. فقط فراموش نکنید که با پیشرفت کسب و کارتان نیاز به امکانات و ویژگی‌های بیشتری خواهید داشت. امکانات نرم افزار رایگان حسابداری محدود است و بعد از یک مرحله، باید به فکر نرم افزارهای حسابداری پیشرفته‌ای باشید. در ادامه به معرفی نرم افزارهای حسابداری رایگان خواهیم پرداخت.

برنامه حسابداری رایگان برای چه مشاغلی مناسب است؟

نرم افزار حسابداری برای کاهش هزینه‌های کسب و کار، پیش بینی جریان نقدینگی، سرعت در محاسبه، دوری از اشتباه محاسباتی و فراهم کردن صورت حساب‌های دیجیتال کاربرد دارد.

شما برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار حسابداری می‌توانید مقاله نرم افزار حسابداری چیست را در سایت زینسی بخوانید.

با جرئت می‌توانیم بگوییم که هیچ کسب و کاری بدون نرم افزار حسابداری نمی‌تواند به پیشرفت مورد نظر خود دست یابد. اگر بیزنس جدیدی هم راه اندازی کرده‌اید و بودجه لازم برای خرید نرم افزار را ندارید، می‌توانید از نرم افزار حسابداری رایگان کمک بگیرید.

قبل از انتخاب برنامه حسابداری رایگان باید بدانیم که این نرم افزارها بیشتر برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

نرم افزارهای حسابداری رایگان برای کسب و کارهایی که نوپا هستند و سرمایه لازم برای خرید نرم افزار حسابداری را ندارند، مناسب است.

کاربرد برنامه حسابداری رایگان برای استارت آپ ها
کسب و کارهای نوپا می توانند از برنامه حسابداری رایگان برای مدیریت هزینه ها استفاده کنند.

همچنین کسب و کارهای خانگی و کوچک نیز می‌توانند مدیریت امور مالی خود را به نرم افزارهای حسابداری رایگان بسپارند. فقط باید دقت داشته باشید که نرم افزارهای حسابداری رایگان فقط امور ساده مالی را می‌توانند انجام دهند و برای امکانات پیشرفته‌تر نیاز به خرید نرم افزار وجود خواهد داشت.

چگونه برنامه حسابداری رایگان را انتخاب کنم؟

برای انتخاب برنامه حسابداری رایگان ابتدا باید کسب و کار خود را آنالیز کنید و نیازسنجی انجام دهید. مثلا اگر کسب و کار فروشگاهی دارید، باید برنامه حسابداری رایگانی که انتخاب می‌کنید، امکان صدور فاکتور و پیش فاکتور را داشته باشند.

اگر کسب و کار شما به گزارش‌های دقیقی نیاز دارد، باید مطمئن شوید که نرم افزار انتخابی می‌تواند گزارش‌های مورد نیازتان را ارائه دهد.

شاید به نظرتان برسد که برای انتخاب نرم افزار رایگان حسابداری نباید سختگیری انجام داد. قبل از پرداختن به این دغدغه ذهنی، یه سوال از شما داریم؛ معیارهای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری چیست؟

ما برای مدیریت شفاف امور مالی‌، بدون اشتباه انجام شدن حساب و کتاب‌ها و آنالیز اطلاعات مالی از نرم افزار حسابداری استفاده می‌کنیم، با انتخاب اشتباه نرم افزار حسابداری به اهداف و دیتاهای مورد نیاز نخواهیم رسید. پس در انتخاب برنامه حسابداری رایگان نیز مطالعه ویژگی‌ها و امکانات را فراموش نکنیم.

معمولا نرم افزارهای حسابداری رایگان دارای ویژگی‌هایی مانند صورتحساب، ردیابی هزینه‌ها و ارائه گزارش‌های مالی هستند. ما برای کمک به شما در پیدا کردن بهترین نرم افزار حسابداری رایگان ، لیستی از برترین نرم افزارها را آماده کرده‌ایم. با ادامه مقاله همراه ما باشید.

معرفی نرم افزار حسابداری رایگان خارجی

نرم افزارهای رایگان حسابداری خارجی وجود دارند که تحولی در کسب و کار شما ایجاد خواهند کرد. برخی از این نرم افزارها بدون تحریم بوده و از داخل کشور نیز قابل استفاده هستند. اگر مشکلی در متفاوت بودن زبانِ نرم افزارهای خارجی ندارید، این نرم افزارها نیز می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای کسب و کار شما باشند.

اگر خواستار انتخاب برنامه حسابداری رایگان خارجی هستید، در ادامه لیستی از این موارد را به نقل از وب سایت‌های forbes و hubspot در اختیار شما قرار خواهیم داد:

1.برنامه حسابداری رایگان NCH

اگر کسب و کارتان کمتر از 5 کارمند دارد و خواستار تجزیه و تحلیل مالی هستید، می‌توانید از نسخه رایگان نرم افزار حسابداری NCH استفاده کنید. این نسخه از نرم افزار برای کسب و کارهای بزرگ مناسب نیست و امکانات مورد نیاز آنان را ندارد.

برنامه رایگان حسابداری NCH
نرم افزار حسابداری NCH: یک برنامه رایگان حسابداری

با کمک این نرم افزار رایگان می‌توانید انوع صورت‌های مالی شامل صورت‌های درآمد، سود و زیان، ترازنامه را تهیه کنید و تجزیه و تحلیل فروش بر اساس کالا، فروشنده و مشتری را انجام دهید. این نرم افزار قابل استفاده روی رایانه شخصی یا مک خواهد بود.

گزارش‌های مالی تولید شده در این نرم افزار (بیش از 20 گزارش) برای کسب و کارهای کوچک مناسب خواهد بود. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است و نیاز به آموزش ندارد. به عنوان نکته منفی برای نرم افزار رایگان حسابداری NCH می‌توان به عدم اتصال بانکی اشاره کرد.

ویژگی‌های برجسته NCH:

نرم افزار حسابداری NCH ویژگی‌ها و کاربری های خاصی را برای کسب وکارها و افراد فراهم می‌کند که به شرح زیر است:

  • امکان تجزیه و تحلیل فروش بر اساس کالا
  • امکان ارائه انواع صورت‌های مالی درآمد، سود، زیان و …
  • امکان ارائه بیش از 20 گزارش مالی
  • رابط کاربری آسان

 2.برنامه حسابداری zoho books

Zoho مجموعه‌ای جامع از نرم افزارهای تجاری بوده و Zoho Books نرم افزار حسابداری آن است. نسخه رایگان نرم افزار حسابداری Zoho Books می‌تواند امور مالی شما را نظم ببخشد. با کمک این نرم افزار می‌توانید هزینه‌های کسب و کار خود را ردیابی کرده و برای مشتریان فاکتور تهیه کنید.

یکی از بهترین ویژگی‌های این نرم افزار ادغام با سایر محصولات Zoho مانند Zoho CRM است. اگر از نرم افزارهای این شرکت استفاده می‌کنید، این نسخه از نرم افزار نتایج عالی برایتان خواهد داشت. در حالت کلی این نرم افزار برای کسب و کارهای کوچکی مناسب است که از سایر نرم افزارهای Zoho استفاده می‌کنند.از نقاط مثبت این نرم افزار می‌توان به چاپ فاکتورهای سفارشی و ادغام با سایر محصولات Zoho اشاره کرد. از معایب آن نیز عدم پشتیبانی و محدودیت فاکتور است.

ویژگی‌های برجسته Zoho Books شامل موارد زیر است:

  • امکان ردیابی هزینه‌ها
  • امکان تهیه فاکتور برای مشتریان
  • امکان ادغام با سایر نرم افزارهایZoho
  • امکان چاپ فاکتورهای سفارشی
  • نظم بخشیدن به امور مالی

3.نرم افزار ZipBooks

نرم افزار حسابداری رایگان ZipBooks دارای صورت حساب نامحدود است و برخلاف دیگر ارائه کنندگان نرم افزار حسابداری، هیچ محدودیتی در ارسال تعداد فاکتورها ندارد. اگر کسب و کار کوچکی دارید که برای کسب درآمد به صورتحساب نیاز دارید، ZipBooks بهترین انتخاب است.

نرم افزار رایگان حسابداری خارجی zipbooks
از برنامه های رایگان حسابداری خارجی می توان به zipbooks اشاره کرد.

با دانلود برنامه حسابداری ساده و رایگان ZipBooks گزارش‌های اولیه را در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید مدیریت فروشنده و مشتری را برعهده بگیرد. همچنین امکان دریافت پرداخت‌های دیجیتال را از طریق Square یا PayPal نیز در این نرم افزاررایگان حسابداری وجود دارد. نسخه پولی این نرم افزار امکانات خیلی بیشتری دارد. به عنوان نکته منفی برای این نرم افزار می‌توانیم به عدم پشتیبانی چتی و نیاز به یک طرح پولی برای صورتحساب خودکار مشتریان اشاره کنیم.

ویژگی‌های  ZipBooks را به عنوان یک نرم افزار حسابداری رایگان خارجی می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • ارائه گزارش‌های اولیه
  • امکان مدیریت فروش و مشتری
  • امکان دریافت پرداخت‌های دیجیتال
  • عدم محدودیت در تعداد فاکتور
  • امکان ارائه صورتحساب

3.برنامه حسابداری رایگان Sunrise

یکی دیگر از نرم افزارهای حسابداری رایگان ، Sunrise است. این نرم افزار توانایی تولید صورتحساب را دارد. همچنین می‌تواند پرداخت‌های کسب و کارتان را پردازش کند. مدیریت درآمد، ارسال فاکتور، مدیریت هزینه و ارسال قیمت‌ها نیز از دیگر امکانات نرم افزار حسابداری Sunrise است.

این نرم افزار برای مشاغلی که می‌خواهند صورت‌های سود و زیان دقیق تولید کنند، انتخاب خوبی خواهد بود.  از نقاط منفی نرم افزار Sunrise می‌توان به گران بودن هزینه پردازش پرداخت کارت اعتباری و پولی بودن دسته بندی خودکار اشاره کرد.

ویژگی‌های برنامه حسابداری رایگان Sunrise به صورت زیر است:

  • امکان تولید صورتحساب
  • امکان مدیریت درآمد
  • امکان ارسال فاکتور به مشتری
  • امکان مدیریت هزینه
  • امکان پردازش پرداختی‌ها
  • امکان محاسبه دقیق سود و زیان

4.حسابداری رایگان Wave Accounting

Wave Accounting یک نرم افزاررایگان حسابداری است که رابط کاربری آسانی دارد. امکان ردیابی هزینه‌ها و درآمدها در این نرم افزار وجود دارد. با کمک نرم افزار Wave Accounting می‎توانید فاکتور ارسال کرده و مالیات فروش خود را پیگیری نمایید. همچنین امکان ایجاد گزارش در این نرم افزار مشاهده می‎شود. از دیگر امکانات برنامه Wave Accounting امکان اجرای چندین کسب و کار از یک حساب، بررسی داشبورد، همکاری با شرکا و حسابداران و … است.

نرم افزار رایگان حسابداری Wave
یکی از نرم افزارهای رایگان خارجی ، نرم افزار حسابداری wave است.

حسابداری Wave Accounting برای کسب و کارهایی که به یک نرم افزار حسابداری با کاربری آسان نیاز دارند، بهترین گزینه خواهد بود. از نکات منفی این نرم افزار نداشتن پشتیبانی است.

ویژگی‌های برجسته Wave Accounting را نیز می‌توان به صورت زیر لیست کرد:

  • دارای کاربری آسان
  • دارای صورتحساب نامحدود
  • امکان مدیریت چندین کسب و کار به صورت همزمان با یک حساب
  • امکان آنالیز داشبورد
  • مدیریت هزینه‌ها و درآمدها
  • پیگیری مالیات فروش
  • امکان ارائه انواع گزارش

5. نرم افزار TrulySmall Invoices

نرم افزار TrulySmall Invoicing یک نرم افزاررایگان حسابداری است که برای فریلنسرها مناسب خواهد بود. اصول اولیه حسابداری با TrulySmall Invoicing انجام مي‌شود. اصول اولیه حسابداری شامل ذخیره سازی داده‌ها، ردیابی وضعیت فاکتور، یادآوری پرداخت خودکار و قالب‌های حرفه‌ای است.

با پرداخت مبلغی به عنوان طرح حسابداری می‌توانید از امکانات بیشتری مانند ارسال فاکتور، پیگیری درآمد، تهیه گزارش، پیگیری مالیات فروش و پیگیری هزینه‌ها برخوردار شوید.

نسخه رایگان این نرم افزار دارای چت پشتیبانی است و با  چندین ارز کار می‌کند. امکانات این نرم افزار در نسخه رایگان بسیار کمتر از نسخه پولی است. برای پشتیبانی تلفنی و ایمیلی به طرح حسابداری TrulySmall پولی آن نیاز خواهید داشت.

ویژگی‌های برجسته TrulySmall Invoicing:

معیارهای خاصی در انتخاب نرم افزار TrulySmall Invoicing به عنوان برنامه حسابداری رایگان به شرح زیر دخیل هستند:

  • دارای چت پشتیبانی
  • انجام اصول اولیه حسابداری
  • پیگیری وضعیت فاکتور
  • پیگیری هزینه‌ها
  • ذخیره اطلاعات
  • امکان پرداخت خودکار
  • دارای قالب‌های مختلف

6. نرم افزار رایگان حسابداری Akaunting

Akaunting یک نرم افزار حسابداری رایگان، منبع باز و آنلاین است. این نرم افزار رایگان برای شرکت‌های کوچک و متوسط کاربرد دارد. Akaunting می‌تواند هزینه‌ها و صورتحساب‌های شما را ثبت کند. با کمک این نرم افزار امکان مدیریت آنلاین پول در کسب و کار وجود دارد.

محدودیتی در استفاده از نرم افزار حسابداری Akaunting نخواهید داشت و قرار نیست هیچ مبلغی بابت استفاده از این نرم افزار پرداخت کنید.

از ویژگی‌های جذابی که Akaunting برای کاربران خود دارد، مدیریت جریان نقدینگی کسب و کارهاست. با کمک Akaunting می‌توانید فاکتورها، ‌هزینه‌ها، درآمد، پرداختی‌های خود را بدون کارمزد پگیری کنید. با توجه به دیتاهای ارائه شده توسط این نرم افزار می‌توانید تصمیم‌های مالی بهتری را اخذ خواهید کرد. با استفاده از این نرم افزار مشتریان خود را با فاکتورهای حرفه‌ای متحیر خواهید کرد. Akaunting معاملات شما را دسته بندی می‌کند و شما راحت‌تر می‌توانید اطلاعات جمع آوری کنید.

ویژگی‌های برجسته Akaunting:

  • صدور فاکتور حرفه‌ای
  • پرداخت صورتحساب‌ها
  • پیگیری درآمد و هزینه
  • دسته بندی معاملات
  • بدون هیچگونه هزینه نصب و …
  • منبع باز

معرفی نرم افزار حسابداری رایگان ایرانی

از بین نرم افزارهای ایرانی نیز برنامه های حسابداری رایگان وجود دارد تا کاربران و کسب و کارها بتوانند از امکانات آن‌ها بهره‌مند شوند. باید یادآور شویم که منظور ما از نرم افزار حسابداری رایگان، نسخه دموی رایگان نیست. اکثر نرم افزارها نسخه دموی رایگان برای نشان دادن محیط نرم افزار را دارند. منظور ما از نرم افزارهای حسابداری رایگان نرم افزارهایی است که نسخه رایگان دائمی برای استفاده کاربران را دارا هستند. در ادامه لیستی از نرم افزارهای ایرانی رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهیم:

1.نرم افزار حسابداری رایگان آرین سیستم

یکی از گزینه‌های پیش رو برای انتخاب برنامه حسابداری رایگان ، نرم افزار حسابداری آریان سیستم است. آرین سیستم نسخه رایگان را برای حسابداران، صاحبان شرکت‌ها، مدیران مالی، استارت آپ‌ها و کسب و کارهای کوچک و متوسط در نظر گرفته است.

این نرم افزار رایگان می‌تواند درآمدها، هزینه‌ها، بدهی‌ها و دارایی‌های شما را به صورت دیجیتالی ثبت کند. به این ترتیب شما می‌توانید یک دیدگاه کلی در مورد کسب و کار خود داشته باشید و نسبت به سالم بودن روند مالی خود تصمیم بگیرید.

نرم افزار رایگان حسابداری آرین سیستم
نرم افزار حسابداری آرین سیستم: نرم افزار ایرانی رایگان برای حسابداری

در حالت کلی با کمک نرم افزار حسابداری رایگان آریان سیستم می‌توانید به مدیریت پولی که در کسب و کار شما جریان دارد، بپردازید. امکان مدیریت مشتریان و فاکتورها در این نرم افزار وجود دارد. همچنین پروسه ضبط، ادغام حساب‌های بانکی، نظارت و معامله و همکاری با حسابدار برعهده آرین سیستم خواهد بود. این نرم افزار برای نسخه کامپیوتر مناسب است و شما می‌توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

برای دانلود برنامه حسابداری ساده و رایگان آرین سیستم از طریق وب سایت این مجموعه اقدام کنید. همچنین می‌توانید با شماره‌های آرین سیستم تماس بگیرید.

ویژگی‌ها و امکانات برجسته نرم افزار آرین سیستم شامل موارد زیر است:

  • امکان ادغام حساب‌های بانکی
  • مناسب برای نسخه کامپیوتر
  • امکان ثبت درآمد، هزینه، دارایی‌ها و …
  • امکان مدیریت فاکتورها و مشتریان

2.نرم افزار حسابداری وینا نسخه رایگان

از دیگر نرم افزارهای حسابداری رایگان می‌توان به نسخه رایگان نرم افزار حسابداری وینا اشاره کرد. شرکت سازنده نرم افزار وینا به مدت ۱۷ سال در زمینه تولید نرم افزار‌های مالی و حسابداری فعالیت داشته است. با توجه به این سابقه کاری، خیالتان از بابت امکانات و ویژگی‌های این نرم افزار راحت باشد.

این شرکت یکی از نسخه‌های حسابداری بازرگانی وینا را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. حتی ویدیو‌های آموزشی نیز به همراه نرم افزار ارائه داده می‌شوند.

با کمک نسخه رایگان حسابداری وینا می‌توانید انواع گزارش‌های مالی از نرم افزار خود تهیه کنید. در این گزارش‌ها میزان هزینه و درآمد شما ثبت می‌شود و امکان تشخیص سود و زیان وجود دارد. رابط کاربری این نرم افزار بسیار آسان است و و به روز رسانی‌های مداومی روی آن انجام می‌شود.

برنامه حسابداری ایرانی و رایگان وینا
تیم قوی پشتیبانی نرم افزار حسابداری رایگان وینا به شما در استفاده از این نرم افزار کمک می کند.

 

برخی از امکاناتی که نرم افزار حسابداری رایگان وینا در اختیار صاحبان کسب و کارها قرار می‌دهد، شامل امکان تعریف ۲۰۰ قلم کالا و خدمات، امکان تعریف طرف حساب، گزارش‌های حسابداری اعم از دفتر روزنامه، دفتر معین، دفتر کل و ترازنامه است.

امکان ثبت وام و امور مربوط به آن، انبارگردانی، گزارش‌های ویژه سود و زیان، موجودی کالا‌ها، عدم محدودیت در تعداد اسناد و زمان، استفاده از نرم افزار، امکان ثبت فاکتور اقساطی، امکان صدور فاکتور خدمات، انجام کلیه عملیات مربوط به خرید و فروش، صورت حساب افراد، مشاهده اسناد حسابداری و فاکتور‌های وابسته نیز از امکانات نرم افزار وینا است.

با دانلود برنامه حسابداری ساده و رایگان وینا می‌توانید از این امکانات بهره مند شوید و کسب و کار خود را رونق دهید و تصمیم‌های مالی بهتری بگیرید.

ویژگی‌های برجسته برنامه حسابداری وینا به شرح زیر است:

  • امکان تعریف 2000 کالای مختلف و یا خدمات
  • امکان تعریف طرف حساب
  • ارائه انواع گزارش‌های مختلف
  • امکان ثبت وام و امور مربوط به آن
  • انبارگردانی
  • به روزرسانی مداوم نرم افزار
  • امکان مشاهده موجودی کالاها
  • عدم محدودیت در تعداد اسناد و زمان
  • تیم پشتیبانی قوی
  • امکان ثبت فاکتور اقساطی
  • انجام کلیه عملیات مربوط به خرید و فروش

3.نرم افزار رایگان حسابداری برهان

از دیگر برنامه های حسابداری رایگان می‌توان به نرم افزار برهان اشاره کرد. سابقه فعالیت این نرم‌افزار ۱۲ سال بوده که در طول این سال‌ها نرم افزار‌های مالی و حسابداری مختلفی را به کاربران خود عرضه کرده است. اگر بودجه لازم برای اختصاص دادن به نرم افزار حسابداری برهان را ندارید، می‌توانید از نسخه رایگان نرم افزار برهان بهره‌مند شوید و خود را برای حضور در صنایع مختلف آماده کنید.

نرم افزار حسابداری برهان
نرم افزار حسابداری برهان

این نرم افزار برای شرکت‌های متوسط و کوتاه بسیار مناسب است و همراه با راهنمای کامل نصب و آموزش نرم افزار ارائه می‌شود.

امکاناتی که این نسخه از نرم افزار حسابداری در اختیار کاربران قرار می‌دهد، شامل تعریف دو شعبه، تعریف دو کاربر با عناوین حسابدار و مدیر مالی به صورت پیش فرض، پشتیبانی ۶۰۰ حساب با تفصیلی شناور، امکان تعریف شماره پیگیری، تاریخ پیگیری و ویژگی مقداری روی حساب‌های معین است.

از دیگر امکانات نرم افزار حسابداری برهان می‌توان به امکان دریافت بکاپ از دیتای نرم افزار، امکان ثبت حداکثر دو هزار سند در مجموع دو شعبه در هر سال، ارائه گزارش تطبیق حساب، ارائه گزارش تراز آزمایشی ۲، ۴، ۶ و ۸ ستونی با کمک گزارش دفاتر و تراز، امکان استفاده از گزارش‌های متنوع، تطبیق حساب، آنالیز حساب، کاوشگر حساب و … اشاره کرد.

نکته مهم در مورد استفاده از نرم افزار برهان این است که شما برای استفاده از این نرم افزار حسابداری نیاز به دانش حسابداری قبلی ندارید و برای همه افراد با هر سطح دانشی قابل استفاده خواهد بود.ویژگی‌های برجسته حسابداری برهان را می‌توان موارد زیر دانست:

  • ارائه انواع گزارش
  • امکان تطبیق و آنالیز حساب
  • دارای کاوشگر حساب
  • امکان تعریف دو شعبه
  • امکان پشتیبانی 600 حساب با تفصیلی شناور
  • امکان دریافت بکاپ
  • امکان ثبت حداکثر دو هزار سند در دو شعبه به صورت سالانه

4. برنامه رایگان حسابداری دستلاف

نرم افزار دستلاف جزو لیست نرم افزار رایگان حسابداری قرار می‌گیرد. این نرم افزار تحت شبکه است و امکان استفاده در محیط‌ هاست و اینترنت را نیز دارد.

نرم افزار دستلاف به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و جالب اینجاست که تمام به‌روزرسانی‌های نرم افزار زروان یا دستلاف نیز به صورت رایگان و اتوماتیک انجام می‌شود. این نسخه از نرم افزار حسابداری دستلاف دارای پشتیبانی است که شما می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

نرم افزار رایگان حسابداری دستلاف
امکان دانلود نسخه رایگان نرم افزار حسابداری دستلاف برای همه کسب و کارها

این نرم ‌افزار برای اولین بار در کشور به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود و می‌تواند تبدیل به ابزاری بسیار مناسب برای ایجاد تحول در کسب و کارها شود. نرم افزار حسابداری دستباف دارای بسته‌های تولیدی، خدماتی، فروشگاهی، پخش و بازرگانی است.

هر یک از بسته‌های نرم افزار حسابداری دستلاف دارای ویژگی‌ها و امکاناتی هستند که می‌توانند پاسخگوی نیازهای کسب و کارهای کوچک باشند:

  • به روزرسانی رایگان و اتوماتیک
  • دارای پشتیبانی
  • تحت شبکه
  • امکان استفاده در محیط‌ هاست و اینترنت

5.نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس

پارمیس از دیگر ارائه کنندگان نرم افزار رایگان حسابداری است. این نرم افزار برای مشاغل کوچک و کم درآمد گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. با کمک نرم افزار حسابداری پارمیس می‌توانید مدیریت مالی خود را انجام دهید. نسخه‌های موجود این نرم افزار شامل اندروید و آیفون است.

نرم افزار حسابداری پارمیس برای استفاده شخصی و خانوادگی نیز کاربرد دارد. در حالت کلی مخاطبان هدف برنامه رایگان حسابداری پارمیس کسب و کارهای کوچک، استارت‌آپ‌ها، کسب و کارهای خانگی و اشخاص است.

نرم افزار رایگان حسابداری پارمیس برای حسابداری شخصی
نرم افزار رایگان حسابداری پارمیس برای حسابداری شخصی

برای استفاده و دانلود برنامه حسابداری ساده و رایگان پارمیس نیاز به دانش تخصصی حسابداری وجود ندارد و شما بدون دانش تخصصی هم می‌توانید از این نرم افزار استفاده کنید. قابل ذکر است که آموزش برنامه رایگان حسابداری پارمیس نیز در وبسایت این مجموعه ارائه می‌شود. پشتیبانی قوی حتی از نرم افزار رایگان نیز از ویژگی‌های برجسته پارمیس است. موارد زیر جزو مزایای استفاده از برنامه حسابداری رایگان پارمیس تلقی می‎شود:

  • عدم نیاز به دانش تخصصی
  • آموزش رایگان نرم افزار حسابداری پارمیس
  • پشتیبانی قوی
  • مدیریت مالی
  • دارای نسخه اندروید و آیفون

انتخاب نرم افزار حسابداری با زینسی

در این مقاله از زینسی، با لیستی از نرم افزار حسابداری رایگان خارجی و ایرانی آشنا شدیم و دانستیم که امکانات برنامه های حسابداری رایگان محدود است اما می‌تواند پاسخگوی نیاز کسب و کارهای کوچک که فقط به ارائه گزارش مالی و تهیه صورتحساب و فاکتور نیاز دارند، باشد. با توجه به اهمیت نرم افزارهای حسابداری در زینسی سعی داریم به معرفی هر چه بیشتر این نرم افزارها بپردازیم تا انتخاب نرم افزار حسابداری را برای شما کاربران عزیز آسان‌تر كنیم. لطفا نظرها و سوال‌های خود در مورد نرم افزار حسابداری را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید. مشتاقانه پاسخگوی شما خواهیم بود.

منابع:

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫16 دیدگاه ها

  1. سلام این چند تا نرم افزار حسابداری رایگان که گفتین، واقعا رایگانن یا نسخه دموی رایگان ارائه میدن؟

  2. در پاسخ به حمیدرضا قربانی
    حمیدرضای عزیز نسخه رایگان دائمی با امکانات محدود دارن. اگه براتون کافی بود میتونین برای همیشه از نرم افزار حسابداری رایگان استفاده کنین.

  3. من از نرم افزار حسابداری رایگان وینا استفاده میکنم و کاملا راضی هستم. اگه نمیخواین هزینه صرف کنین حتما استفاده کنین ازش.

  4. در پاسخ به سارا
    سارای عزیز چقدر خوب که امکانات نرم افزار حسابداری رایگان براتون کافی هست.

  5. نرم افزار حسابداری رایگان zoho books هست به نظرم. خیلی به درد من خورده

  6. در پاسخ به سیاوش
    سیاوش عزیز ممنون از درج نظر ارزشمندتون. نرم افزار حسابداری رایگان zoho books جزو بهترین هاست.

  7. نرم افزار حسابداری رایگان ایرانی پارمیسه و خارجی wawe. البته از نظر من 🙂

  8. در پاسخ به الهام
    الهام عزیز ممنون تجربه تون رو در مورد نرم افزار حسابداری رایگان ایرانی باهامون شریک شدین.

  9. در پاسخ به الهه محمدی
    الهه عزیز ممنون از درج نظرتون در مورد نرم افزار حسابداری رایگان .

  10. نرم افزار حسابداری رایگان خارجیا رو استفاده نکردم از ایرانیا هم پارمیس رو امتحان کردم اونم خوبه

  11. در پاسخ به مهران قلیزاده
    ممنون از درج نظر ارزشمندتون مهران عزیز.

  12. نرم افزار حسابداری رایگان wawe عالیههههه اگه ایرانی بودنش براتون ملاک نیست حتما حتما تست کنین مطمئنم عاشقش میشین. با توجه به رایگان بودنش امکانات جذابی داره.

  13. در پاسخ به سیاوش
    سیاوش عزیز ممنون که نظرتون رو در مورد نرم افزار حسابداری رایگان wawe باهامون به اشتراک گذاشتین.

  14. چقدر خوب که این همه نرم افزار حسابداری رایگان ایرانی و خارجی وجود داره برای استارت اپ ها که بودجه کافی در ابتدای راه ندارن خیلی عالیه.

  15. در پاسخ به شهاب علیزاده
    بله دقیقا شهاب عزیز. استفاده از نرم افزار حسابداری رایگان چه نسخه ایرانی و چه خارجیش برای استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا خیلی عالیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا