دسته‌بندی نشدهکاریابی و منابع انسانی

مزایا و معایب سایت کاربوم: بررسی حرفه ای 22 مزیت+ 2 نقطه ضعف

با بررسی مزایا و معایب سایت کاربوم ، پیدا کردن نیروی جدید هم زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. سایت کاربوم توانسته است در بین کاربران به محبوبیت زیادی دست یابد‌. کاربوم به عنوان سایت کاریابی آنلاین ، امکانات زیادی را در اختیار کارجویان و کارفرمایان قرار داده است. مزایا و امتیازهای کارفرمایان با کارجویان متفاوت خواهد بود، زیرا هدف و خواسته هر یک با دیگری متفاوت است. در این مقاله از زینسی قصد داریم در مورد مزایا و معایب سایت کاربوم با شما صحبت کنیم.با ما همراه باشید

فهرست مطالب نمایش عناوین

بررسی مزایا و معایب سایت کاربوم

کاربوم قبلا با عنوان تلنت یاب فعالیت می‌کرد که بیشتر جنبه آموزشی داشت، ولی با افزودن ویژگی‌ها و امکانات جدید در حوزه استخدام، نام خود را به کاربوم تغییر داد و مدام در تلاش است تا مسیر استخدام را برای همه هموارتر کند. اگر درباره سایت کاربوم نیاز به اطلاعات بیشتر دارید، می توانید بررسی و معرفی سایت کاربوم را در زینسی بخوانید!

در راستای این تلاش‌ها، مزیت‌های زیادی را برای کارجویان و کارفرمایان ایجاد کرده است و در مقابل، شاید کاستی‌ها و کمبودهایی هم از نظر کاربران داشته باشد. در ادامه مزایا و معایب سایت کاربوم را بررسی خواهیم کرد.

مزایای سایت کاربوم

قبل از پرداختن به معایب کاربوم ، بهتر است نگاهی به مزایای بی‌نظیر آن بیندازیم:

تست‌های شخصیت شناسی

در کاریابی کاربوم انواع تست شخصیت شناسی برای افزایش خودشناسی کاربران وجود دارد. در این بخش می‌توانید شناخت بیشتر و بهتری از خودتان داشته باشید. برخی از تست‌های شخصیتی سایت کاربوم کاملا رایگان هستند، ولی برای انجام برخی از تست‌ها باید مبلغی را پرداخت نمایید.

تست خودشناسی: مزیت سایت کاربوم
تست های شغلی و شخصیتی از مزایای وب سایت کاربوم تلقی می شود.

تست‌های MBTI، هوش ریون و شخصیت شناسی‌ هارتمن در وب سایت https://karboom.io/ رایگان است، ولی برای تست‌های نئو، لنگرگاه شغلی، سبک‌های مقابله با استرس، توانایی‌های شناختی، هوش هیجانی بار آن، سبک حل تعارض، بهداشت سلامت عمومی، سبک انگیزشی غالب و شخصیت شناسی نئو باید پرداختی را انجام دهید.

یادگیری و افزایش اطلاعات

همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم، کاربوم در ابتدا با عنوان تلنت یاب به مدت سه سال فعالیت می‌کرد. هدف اصلی تلت یاب آموزش در حوزه استخدام بود که موفقیت‌های زیادی را کسب کرده بود؛ بنابراین توانسته است امکانات بسیاری را در زمینه استخدام اضافه کند و با استفاده از تجربه‌های قبلی، پلتفرم خود را گسترش دهد.

کاربران نیز در زمینه یادگیری و افزایش اطلاعات در حوزه استخدام و مشاغل فعالیت‌های گسترده‌ای دارند. کارجویان با استفاده از پلتفرم کاربوم می‌توانند اطلاعات خود را بالاتر ببرند.

در مجله کاربوم انواع مقاله‌های آموزشی وجود دارد که شما می‌‍‌توانید به آسانی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. در بخش جستجو نیز امکان جستجو در بین مقالات و مجله کاربوم وجود دارد تا به مقاله‌های دلخواه، راحت‌تر دسترسی پیدا کنید.

رزومه ساز آنلاین

همه کسانی که به فکر شاغل شدن و استخدام هستند، می‌دانند که باید رزومه تکمیلی داشته باشند تا کارفرما با توانایی‌ها و مهارت‌های شغلی، فردی و اجتماعی شما آشنا شود. رزومه را می‌توان نوعی ارتباط اولیه بین کارجو و کارفرما دانست. کارفرما شما را بر اساس آن چه در رزومه درج کرده‌اید، خواهد شناخت؛ بنابراین در هنگام نگارش و ساخت رزومه، تمرکز و توجه بیشتری از خودتان نشان دهید.

با ساخت رزومه حرفه‌ای از رقبای خودتان جلو خواهید زد. ابزارها و گزینه‌هایی که سایت کاربوم در هنگام ساخت رزومه در اختیار شما قرار می‌دهد، بسیار جامع هستند. سعی کنید همه قسمت‌های رزومه را به صورت دقیق تکمیل کنید و اطلاعات خود را به صورت درست و با بیان مناسب بنویسید. همه مدارک تحصیلی و آموزشی خود را در رزومه بارگذاری کنید، در صورت امکان نمونه کارهای خود را نیز در همان رزومه بگنجانید.

مواردی که در هنگام ساخت رزومه آنلاین کاربوم طی می‌کنید، شامل موارد زیر است:

  • بارگذاری عکس
  • اطلاعات پایه
  • سوابق شغلی
  • سوابق تحصیلی
  • مهارت‌ها
  • زبان‌های خارجی
  • پروژه‌ها
  • پیوست
  • مختصری از من
  • اطلاعات تکمیلی (گواهینامه‌ها، افتخارات، فعالیت‌های داوطلبانه، علاقه‌مندی‌ها و راه‌های ارتباطی)

آموزش رزومه نویسی

اگر تا به حال رزومه‌ای آماده نکرده‌اید و با روش‌های ساخت آن آشنایی ندارید، نگران نباشید، کاربوم بخشی با عنوان آموزش رزومه نویسی دارد که با مراجعه به این بخش می‌توانید در ۴۸‌ جلسه آموزشی شرکت کنید.

مدت زمان کل دوره آموزش رزومه نویسی، ۳۴۵ دقیقه خواهد بود. این دوره کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. بعد از مطالعه این دوره می‌توانید به بهترین نحو رزومه خود را آماده کنید و به شرکت‌های مختلف ارسال کنید.

امکان دانلود و به اشتراک گذاری رزومه

بعد از تکمیل رزومه در کاربوم می‌توانید آن را دانلود کنید و با وب سایت‌ها یا اشخصاص دیگر آن را به اشتراک بگذارید.

امکان ایجاد رزومه حرفه ای و به اشتراک گذاری آن: مزیت سایت کاربوم
نمونه رزومه ساخته شده در سایت کاربوم

امکان ارتقا حساب کاربری

در کاربوم امکان ارتقا حساب کاربری نیز وجود دارد. با ارتقای حساب کاربری به امکانات بیشتری دست خواهید یافت که با نسخه رایگان متفاوت هستند. مثلا در نسخه پیشرفته، امکان ساخت ۸ رزومه در یک حساب کاربری وجود دارد.

همچنین امکان درخواست ۱۰ توصیه نامه از شرکت‌های متفاوت دیده می‌شود. ثبت تیکت پشتیبانی، دسترسی نامحدود به قالب‌های رزومه نیز از دیگر امکانات ارتقای حساب کاربری است. مبلغی که برای این ارتقا در نظر گرفته شده، ۹۰ روزه بوده و بسیار معقول است.

امکان ساخت رزومه دو زبانه

در کاربوم امکان ساخت رزومه دو زبانه وجود دارد که از دیگر مزایای افزار کاربوم است. شما می‌توانید رزومه با زبان فارسی و انگلیسی را در کاربوم تهیه کنید. این گزینه برای کسانی که می‌خواهند به صورت دورکاری با شرکت‌های خارجی همکاری کنند، بسیار مناسب خواهد بود.

همچنین برخی از افراد ترجیح می‌دهند برای شرکت‌های ایرانی نیز رزومه انگلیسی ارسال کنند. برای یک پلتفرم کاریابی آنلاین، ساخت رزومه به دو زبان مزیت محسوب می‌شود.

امکان نمایش رزومه شما برای شرکت‌ها (در صورت تمایل)

بعد از ساخت رزومه و تکمیل آن، در انتهای صفحه گزینه‌ای با عنوان امکان نمایش رزومه شما برای شرکت‌ها وجود دارد که با انتخاب این گزینه، رزومه شما به شرکت‌های مختلف نمایش داده می‌شود. اگر تمایلی به این کار ندارید، تیک آن را نزنید.

دانلود نمونه رزومه‌ها

اگر تا به حال در زمینه کاری خود، نمونه رزومه ندیده‌اید، می‌توانید در وب سایت کاربوم نمونه رزومه‌های مختلف را مشاهده کنید و از آن‌ها برای تکمیل رزومه خود، ایده بگیرید.

دارای فیلترهای جستجو

کاربوم برای این که کاربران یک جستجوی راحت و آسان را در مورد پیدا کردن آگهی‌های استخدامی تجربه کنند، انواع فیلترهای مختلفی را اعمال کرده است. شما با اعمال فیلتر‌های مختلف می‌توانید جستجوی بسیار سریع‌تری را تجربه کنید. فیلتر‌هایی که در این بخش برای جستجوی آسان قرار داده شده‌اند، عبارتند از:

  • شهر
  • نوع همکاری
  • سطح ارشدیت
  • سابقه کار
  • نوع صنعت
  • شرکت
  • گروه شغلی

معرفی شرکت‌ها

در ‌سایت کاریابی کاربوم علاوه بر پیدا کردن شغل و نیروی جدید، شما می‌توانید با انواع شرکت‌های مختلف و برتر ایرانی آشنا شوید. در کاربوم بخشی با عنوان معرفی شرکت‌ها وجود دارد که به ما با مراجعه به این بخش می‌توانید به شرکت‌ها دسترسی پیدا کنید.

با وارد شدن به صفحه شرکت می‌توانید بررسی کلی، درباره شرکت، آگهی‌های استخدام، تصاویر و ویدیوها و مصاحبه‌ها را مشاهده نمایید. همچنین امکان دنبال کردن هر شرکت وجود دارد. با مطالعه این قسمت شناخت خیلی بهتر و کامل‌تري از انواع شرکت‌های مختلف خواهید داشت.

ایجاد برند کارفرمایی

رقابت تنگاتنگی بین شرکت‌های مختلف ایرانی وجود دارد، اما برای دستیابی به نتایج مهم و موفق شدن یک سازمان باید به ایجاد برند‌کارفرمایی فکر کنید. کاربوم این وظیفه را بر عهده می‌گیرد و می‌‌تواند برند کارفرمایی شما را ایجاد کند.

با کلیک بر روی ساخت برند ‌کارفرمایی، صفحه معرفی شرکت‎ها در جلوی شما ظاهر خواهد شد و به این ترتیب کارجویان و کاربران کاربوم می‌توانند با فرهنگ ارزش‌های محیط و سازمان شما آشنا شوند و همچنین آن‌ها می‌توانند نظرشان را در مورد مصاحبه با سازمان‌تان درج کنند.

زمینه برند کارفرمایی برای شرکت ها: مزیت وب سایت کاربوم
زمینه برندینگ کارفرمایی از امکانات سایت کاربوم است.

کاربوم برای انتخاب بهترین شرکت‌ها برای کار کردن، از بین کارجویان و متخصصان مختلف نظرسنجی انجام می‌دهد تا بهترین شرکت‌ها مشخص شوند. کاربوم مشاوره برندسازی شما را نیز می‌تواند بر عهده بگیرد.

کارشناسان کاربوم از دانش روز و از یک رویکرد داده محور کمک می‌گیرند و ارزش‌های پیشنهادی شما را شناسایی و بررسی می‌کنند و در نهایت، راهکارهای متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین کاربوم می‌تواند تولید محتوای شما را نیز بر عهده بگیرد تا بتوانید صدای خود را به گوش مخاطبان برسانید.

تعریف روندهای استخدام

معمولا افرادی در سازمان‌ها مسئول استخدام نیروی جدید هستند و حتی ممکن است برای هر جایگاه شغلی تعدادی از افراد مسئول استخدام باشند. در این صورت سطوح دسترسی برای این افراد سخت‌تر خواهد بود.

با کمک برنامه مدیریت فرآیند استخدام کاربوم، امکان ساخت واحدهای استخدامی مختلف وجود دارد که شما می‌توانید سطح دسترسی افراد در سازمان‌تان را مشخص کنید. در واقع برای هر آگهی می‌توانید چندین نفر را مسئول استخدام نمایید. روند مربوط به استخدام در دست شماست.

گزارش گیری دقیق از فرآیند استخدام و ارائه آن به کارفرمایان

امکان تهیه گزارش از دیگر مزایای کاربوم است. این برنامه گزارش‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به بهینه سازی فرآیند استخدام بپردازید.

تهیه‌ فرم ارزیابی یکپارچه

این سایت امکان تهیه فرم ارزیابی یکپارچه را فراهم می‌کند. شما مي‌توانید فرایند مصاحبه و نتایج آن را به صورت واحد در یک فرم ارزیابی جمع بندی کنید، بنابراین در این پروسه به مشکل بر نخواهید خورد.

امکان جستجوی رزومه برای کارفرمایان

در سایت مدیریت فرایند استخدام کاربوم، امکان جستجوی رزومه وجود دارد. به یاد داشته باشید که همه رزومه‌های دریافتی معمولا در قالب PDF هستند. همانطور که می‌دانید امکان جستجو از بینPDFها وجود ندارد و باید تک تک آن‌ها را باز کنید، اما با کمک این سایت نیازی به این کار نیست‌‌.

مدیریت رزومه‌ها

یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که کارفرما برای استخدام نیروی جدید انجام می‌دهد، بررسی و مدیریت رزومه‌هاست. بعد از جمع آوری رزومه‌ها باید آن‌ها را به صورت اصولی مدیریت کنید تا از بین رزومه‌های ارسالی بهترین آن‌ها را انتخاب نمایید.

کاربوم با سایت مدیریت فرایند استخدام، این امکان را در اختیار شما قرار می‌‌دهد تا بتوانید رزومه‌هایی که از طریق منابع مختلف آن‌ها را دریافت می‌کنید، وارد پنل نمایید و برچسب‌گذاری روی آن‌ها انجام دهید تا دسته بندی انجام شود.

امکان مصاحبه‌های آنلاین

مصاحبه یکی از مهم‌ترین بخش‌های پروسه استخدام است که در زمان‌های قدیم فقط به صورت حضوری برگزار می‌شد، اما امروزه ممکن است نیروی جدید استخدام شده از شهر شما نباشد و شما بخواهید به صورت دورکاری با او همکاری داشته باشید.

بهترین راه برای مصاحبه، مصاحبه آنلاین است تا کارفرما و کارجو بتوانند از راه دور با یکدیگر ارتباط داشته باشند. در وب‌سایت کاربوم، امکان برگزاری مصاحبه آنلاین بدون نیاز به هیچ نرم افزاری وجود دارد. به این ترتیب که مصاحبه آنلاین در سایت مدیریت فرآیند استخدام کاربوم برگزار می‌شود.

اختصاص درگاه استخدام

شاید خیلی از متقاضیان برای پیدا کردن آگهی استخدام به وب‌سایت خودتان مراجعه می‌کنند یا بهتر است بگوییم سازمان شما را با وب سایت‌تان می‌شناسند، در این هنگام بهترین روش برای شما این است که یک صفحه فرصت‌های شغلی در وب‌سایت سازمانی خود داشته باشید تا رزومه‌ها را از این طریق دریافت کنید. خبر خوب این است که سایت مدیریت فرآیند استخدام کاربوم، این صفحه را بدون نیاز به برنامه نویسی در اختیار شما قرار می‌دهد.

مدیریت تقویم استخدام

تقویم استخدام موجود در سایت مدیریت فرایند استخدام کاربوم، مانع تداخل برنامه‌های اعضای تیم استخدام می‌شود. شما می‌توانید بعد از تشکیل تیم استخدامی، همه وظایف اعضای تیم را تخصیص دهید و به عنوان مدیر آن وظایف را بررسی کنید. همچنین با کمک این تقویم می‌توانید زمان‌های پیشنهادی برای برگزاری مصاحبه آنلاین را مشخص نمایید. امکان همگام سازی تقویم استخدام با تقویم گوگل و یا Outlook نیز وجود دارد.

سایت مدیریت فرآیند استخدام

در وب‌سایت کاربوم، سایت مدیریت فرایند استخدام اختصاصی وجود دارد تا کارفرمایان بتوانند همه ابزارهای لازم برای استخدام آسان را در دسترس خود داشته باشند. قبل از تهیه این سایت می‌توانید درخواست دموی آن را داشته باشید تا دیدگاه شما نسبت به آن وسیع‌تر شود.

انتخاب بهترین شرکت‌ها

کاربوم با نظرسنجی‌های انجام شده توسط کاربرانش، بهترین شرکت‌ها را بر اساس امتیاز‌های کاربران لیست می‌کند. با مطالعه این لیست می‌توانید با شرکت‌های برتر از نظر استخدام و کارایی آشنا شوید و در صورت داشتن آگهی‌های استخدامی، رزومه خود را برای آنان ارسال کنید.

معرفی شرکت ها : مزیت سایت کاربوم
معرفی شرکت ها : مزیت سایت کاربوم

نمایش آخرین جستجوها

یکی دیگر از مزایای سایت کاربوم، نمایش آخرین جستجوهای شماست. با وارد شدن به حساب کاربری، آخرین جستجو‌های شما بر اساس ترتیب جستجو نمایش داده می‎شوند. با یک کلیک می‌توانید نتایج جستجوی خود را دوباره مشاهده کرده و شغل‌های جدیدتری را در آن حوزه پیدا کنید.

نمایش پربازدیدترین‌ها

در وب‌سایت کاربوم بیشترین جستجو‌های کارجویان و کارفرمایان را نمایش می‌دهد. با مشاهده این قسمت می‌توانید پر طرفدارترین شغل‌ها و بخش‌های کاربوم را مشاهده کنید. مثلا بخش تست شخصیت شناسی جزو بخش‌های پربازدید به شمار می‌آید.

معایب سایت کاریابی کاربوم

در ادامه به بررسی برخی از معایب کاربوم می‌پردازیم.

آپدیت دیرهنگام آگهی‌ها

وب سایت‌های کاریابی باید به صورت مداوم و ساعتی آگهی‌های جدیدی را منتشر کنند تا کاربرانی که هر روز به این پلتفرم‌ها مراجعه می‌کنند، دست خالی برنگردند.

ایراد و عیبی که کاربوم برای کارجویان دارد، این است که با مراجعه به بخش آگهی‌ها، آگهی‌های برخی از دسته بندی‌ها را بیش از یک ماه قبل مشاهده خواهید کرد، یعنی از زمان انتشار آن‌ها یک ماه گذشته و در طی این یک ماه، آگهی جدیدی منتشر نشده است. در واقع به زبان ساده‌تر می‌توانیم بگوییم که آگهی‌های جدید در وب سایت کاربوم دیر به دیر آپلود می‌شوند.

عدم تطابق جستجوی متنی و فیلتری

در برخی از مواقع استثنایی، جستجوی متنی که در کاربوم انجام می‌دهیم با نتایج جستجویی که از طریق فیلتر نمایش داده می‎شود، متفاوت است؛ یعنی اگر شما در کادر جستجوی کاربوم کلمه «تولید محتوا» را جستجو کنید، نتایجی که برای شما نمایش داده می‌شود با نتایجی که با اعمال فیلتر «تولید محتوا» ارائه می‌شود، متفاوت است.

زینسی:  پلتفرم بررسی و مقایسه تخصصی نرم افزار

در این مقاله با مزایا و معایب سایت کاربوم آشنا شدیم و دانستیم که این پلتفرم در حوزه استخدام، آموزش‌ها و امکانات و ابزارهای بسیار زیادی را در اختیار کارجویان و کارفرمایان قرار می‌دهد و در مقابل معایبی نیز دارد. کاربوم با برطرف کردن معایب، به سایت بهتری در حوزه کاریابی آنلاین تبدیل خواهد شد. هدف زینسی از بررسی اختصاصی نرم افزارها و سایت های کاریابی و استخدام، کمک به شما در انتخاب بهترین سایت شخصی و سازمانی است. نظر شما در مورد کاربوم چیست؟ سایت کاربوم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ خوشحال می‍شویم اگر نظر‌ها و سوال‌های خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول:

رزومه ساز کاربوم چگونه است؟

کاربوم یک رزومه ساز آنلاین حرفه‌ای دارد که با تکمیل اطلاعات آن، یک رزومه حرفه‌ای برای خودتان تدارک خواهید دید.

آیا امکان ویرایش رزومه کاربوم وجود دارد؟

بله، شما هر زمان که بخواهید می‌توانید رزومه خود را ویرایش کنید.

عضویت در کاربوم رایگان است؟

بله، عضویت در کاربوم کاملا رایگان است.

آیا در سایت کاریابی آنلاین کاربوم تست هوش انجام می‌دهد؟

بله در پلتفرم کاربوم انواع تست‌های شخصیت شناسی انجام می‌شود تا خودشناسی کاربران تقویت شود.

تست MBTI کاربوم ، رایگان است؟

بله تست MBTI در کاربوم به صورت رایگان برگزار می‎شود. این تست، 60 سوال متفاوت دارد که کاربران باید به آن پاسخ دهند.

تست کاربوم رایگان است؟

کاربوم تست رایگان نیز دارد اما برخی از تست‌های آن پولی است.
امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫28 دیدگاه ها

  1. با بررسی مزایا و معایب سایت کاربوم ، متوجه میشیم معایبش بیشتره. مثلا اینکه خیلی دیر به دیر آپدیت میشه آگهی ها.

  2. در پاسخ به وحید
    ممنون از درج نظرتون وحید عزیز. هدف ما بررسی واقع بینانه مزایا و معایب سایت‌ها و نرم افزارهای مختلفه. امیدوارم بتونیم تو این مسیر به کاربران عزیزمون کمک کنیم.

  3. سایت کاربوم رزومه ساز خیلی خوبی داره من از رزومه سازش استفاده کردم ولی از اگهی های استخدامش نه.

  4. در پاسخ به صدرا نجف پور
    رزومه ساز کاربوم عالیه. ممنون از نظرت صدرای عزیز

  5. مزایا و معایب سایت کاربوم خوب و کامل توضیح دادید. به نظرم من نکته ای نیست که بهش اضافه شه.

  6. در پاسخ به علی
    علی عزیز خوشحالیم که مقاله بررسی مزایا و معایب سایت کاربوم مورد پسندتون واقع شده.

  7. به نظرم مهم ترین معایب سایت کاربوم اینه که خیلی دیر به دیر آگهی جدید میاد.

  8. رزرومه ساز و تست شخصیت سایت کاربوم برام جذابه و ازشون استفاده کردم.

  9. در پاسخ به نادر میرزایی
    نادر عزیز ممنون که نظرتون رو در مورد سایت کاربوم با ما به اشتراک گذاشتین.

  10. مزایا و معایب سایت کاربوم خیلی زیاده بازم میتونستید بهش اضافه کنید ولی بازم ممنون از بررسی تخصصی تون

  11. در پاسخ به سمانه
    سمانه عزیز ممنون میشیم تجربه کاربریتون رو در مورد سایت کاربوم بگید تا ما به مقاله مون اضافه کنیم.

  12. یکی از مهم ترین مزایای سایت کاربوم به نظر من سخت رزومه دو زبانه س. خیلی حرفه ای کرده این ویژگی

  13. در پاسخ به مهسا
    ممنون از نظر ارزشمندتون. بله درسته در سایت کاربوم امکان ساخت رزومه به دو زبان وجود داره.

  14. دانلود نمونه رزومه‌ها جزو مزایای خیلی مهمه سایت کاربوم هست.

  15. در پاسخ به مونا قاسمی
    مونای عزیز ممنون که نظرتون رو در مورد مزایا سایت کاربوم مطرح کردین.

  16. سایت کاربوم خیلی خوب و کامله حتی آموزش رزومه نویسی هم داره

  17. در پاسخ به مجید قربان زاده
    ممنون از نظرتون مجید عزیز. سایت کاربوم بله آموزش رزومه نویسی هم داره.

  18. نسبت مزایا و معایب سایت کاربوم رو اگه بخوام بررسی کنم، به نظرم مزایاش بیشتره. خوبه

  19. در پاسخ به نیایش
    نیایش عزیز ممنون که نظرتون رو در مورد مزایا و معایب سایت کاربوم مطرح کردین.

  20. به عنوان کارفرما توصیه نمیکنم که از سایت کاربوم دنبال متخصص بگیرین.

  21. در پاسخ به مونا
    ممنون از درج نظر ارزشمندتون مونای عزیز.

  22. مهم ترین مزیت سایت کاربوم ساخت رزومه شه. هم بدون تبلیغ هست و هم استاندارد طراحی شده.

  23. در پاسخ به زهرا سلطان پور
    بله زهرای عزیز. ساخت رزومه استاندارد جزو مزایای سایت کاربوم هست.

  24. امکانات سایت کاربوم خیلی خوبه فقط در مقایسه با سایر کاریابی ها، فرصت شغلی نسبتا کمی داره.

  25. در پاسخ به اسد قادری
    دوست عزیز ممنون که نظرتون رو در مورد سایت کاربوم باهامون به اشتراک گذاشتین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا