سلامت و نگهداری

معرفی و بررسی 7 اپلیکیشن ورزش در خانه

اپلیکیشن ورزش در خانه. عبارتی که خیلی از ما در دوران کرونا و بعد از آن بسیار آن را در گوگل جستجو کرده ایم. یکی از نکاتی که در دوران کرونا آموختیم این بود که تکنولوژی برای خیلی از نیازهای ما پاسخ های مناسبی ایجاده کرده است.

یکی از این نیازها ورزش کردن است که امروزه با کمک تکنولوژی و توسعه اپلیکیشن های مختلف می توان ورزش را تا حد مطلوبی در منزل انجام داد. ما نیز در این مقاله زینسی به معرفی 7 اپلیکیشن ورزش و تندرستی درخانه پرداخته ایم.

در ادامه اپلیکیشن‌ های ورزش در منزل را برایتان معرفی خواهیم کرد تا بتوانید راحت‌تر و صحیح‌تر حرکات مناسب ورزشی را در خانه انجام دهید.

شاید شما بگویید که حرکات ورزشی را می‌دانید و خودتان هم می‌توانید انجام دهید ولی باید بگوییم که همیشه تکنولوژی باعث آسان‌تر شدن کارهای ما شده و مهم‌تر از همه داشتن ابزار انگیزه ما را بیشتر می‌کند. پس تا دیر نشده یکی از اپلیکیشن‌های زیر را دانلود کرده و ورزش را شروع کنید.

معرفی بهترین اپلیکیشن‌ ورزش در خانه

در زینسی یک بخش به اپلیکیشن‌های تناسب اندام اختصاص یافته است و شما با کلیک کردن روی لینک می‌توانید به اپ‌ها دسترسی داشته باشید، و همچنین از طریق ابزار مقایسه زینسی به مقایسه پلتفرم‌های تناسب اندام درسترسی داشته باشیم، در ادامه منتخبی از این اپ‌های ایرانی معرفی شده است :

30 Day Fitness Challenge

اپ ورزش در منزل 30 Day Fitness Challenge
نمایی از حرکات نرم افزار ورزش در منزل 30Day Fitness Challenge

30 Day Fitness Challenge یکی از اپلیکیشن‌های مفید در زمینه لاغری و تناسب اندام برنامه 30 Day Fitness Challenge می‌باشد. این برنامه برای اندروید و آی او اس طراحی شده است و هر دو پلتفرم می‌توانند این اپلیکیشن را نصب و استفاده کنند.

همانطور که از اسمش مشخص است این اپلیکیشن ورزش در خانه سعی دارد به شما کمک در عرض 30 روز به تناسب اندام و لاغری برسید.

این برنامه با ارائه انیمیشن به شما حرکات ورزشی مناسب را ارائه می‌دهد تا شما بتوانید با کمک آن لاغر شوید ویژگی منحصر به فرد این پلتفرم یادآوری ورزش به شما در طول روز است.

شکم شش تکه در ۳۰ روز – تمرین‌های Abs

اپلیکیشن ورزش در خانه شکم شش تکه در ۳۰ روز - تمرین‌های Abs
نمایی از حرکات ورزشی مختلف شکم شش تکه در ۳۰ روز – تمرین‌های Abs

اگر شما هم می‌خواهید ورزش در منزل را شروع کنید و در این روزهای قرنطینه، هم به وزن ایده آل خود برسید و هم سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید، هر چه سریع‌تر این برنامه را نصب کنید.

شکم شش تکه در ۳۰ روز – تمرین‌های Abs هم انیمیشن‌های مختلف جهت آموزش حرکات صحیح ورزشی ارائه می‌دهد. جالب‌ترین نکته در مورد این اپلیکیشن، نمایش نمودار پیشرفت شما می‌باشد. این نمودار می‌تواند انگیزه‌ای عالی برای شما باشد.

روفرم

نرم افزار ورزش و تناسب اندام در خانه
قسمت های مختلف اپلیکیشن ورزش در منزل روفرم

روفرم یکی از اپلیکیشن‌ های کامل در زمینه ورزش و تناسب اندام در خانه، اپلیکیشن روفرم می‌باشد. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید انواع حرکات ورزشی در منزل را آموزش ببینید.

علاوه بر آن می‌توانید برای خودتان برنامه شخصی ایجاد کرده و طبق آن پیش روید. اپلیکیشن ورزش در خانه روفرم نمودار پیشرفت شما را نمایش خواهد داد و شما می‌توانید تغییرات بدنی خود را مشاهده کنید.

این ابزار کاربردهای مختلف دیگری نظیر: محاسبه شاخص های تناسب اندام شامل شاخص توده بدن (BMI)، انرژی مورد نیار روزانه (BMR) و … دارد. برنامه روفرم فقط برای اندروید طراحی شده است.

Home Workout – No Equipment

Home Workout اپ ورزش در خانه
صفحه نمایش حرکات اپلیکیشن Home Workout

روزهای قرنطینه شاید بهترین دورانی باشند که هم می‌توانیم روحیه و تناسب اندام خود را حفظ کنیم و مهم‌تر از همه سیستم ایمنی بدن خود را تقویت نماییم. برای ورزش‌های خانگی تجهیزات خاصی لازم نیست فقط کافیست انگیزه این کار را داشته باشید.

اپلیکیشن Home Workout تمریناتی را برای شما آموزش می‌دهد که باعث نرمش کل بدنتان می‌گردد. پس تا دیر نشده این اپلیکیشن را دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

هفت دقیقه ورزش کاهش وزن در 30 روز

نرم افزار تناسب اندام در منزل 7 دقیقه
نمایی از صفحه انجام حرکت ورزشی اپلیکیشن 7 دقیقه

اگر نمی‌توانید زمان زیادی را برای ورزش کردن اختصاص دهید، این اپلیکیشن مناسب شما است چون هر روز فقط 7 دقیقه تمرین ارائه می‌دهد و شما می‌توانید در عرض 30 روز تاثیر این 7 دقیقه‌ها را در اندام و سلامتی‌تان مشخص کنید.

این برنامه دیگر بهانه‌ای برای ورزش نکردن نمی‌گذارد! در عرض 30 روز با کمک حرکات ارائه شده که شامل: دراز و نشست، ورزش کششی و … است، می‌توانید بعد از یک ماه در کل بدن خود تغییرات را مشاهده نمایید.

مانکن

اپ ورزش در خانه مانکن
دستیار ورزشی خانگی مانکن

اپلیکیشن مانکن شما را تا رسیدن به وزن ایده آل یاری می‌کند. این اپلیکیشن یک اپلیکیشن عالی در زمینه ورزش‌های خانگی و تناسب اندام می‌باشد.

می‌توان گفت مانکن یک اپلیکیشن برنامه ریز و محاسبه‌گر است و می‌تواند شاخص‌های تناسب اندام را اندازه‌گیری کند و بر حسب آن برای شما تمرینات مبتدی و حرفه‌ای ارائه دهد.

اپلیکیشن مانکن امکانات ویژه‌ای مانند: کالری شمار، گام شمار و … را نیز دارا می‌باشد. اگر می‌خواهید یک اپلیکیشن کامل در زمینه تناسب اندام داشته باشید، بهتر است هر چه سریع‌تر مانکن را دانلود کنید. این برنامه هم برای پلتفرم اندروید طراحی شده و هم آی او اس.

تمرین‌های خانگی

نرم افزار ورزش خانگی
نمایی از نرم افزار تمرین های خانگی

یکی دیگر از اپلیکیشن‌ های ایرانی در زمینه تناسب اندام و ورزش در خانه، اپلیکیشن “تمرین‌های خانگی” است. با کمک این برنامه می‌توانید حرکات مختلف ورزشی را بدون تجهیزات یاد گرفته و انجام دهید. این اپلیکیشن حرکات مختلفی برای هر قسمت از بدن شما دارد به همین دلیل می‌توانید خودتان حرکات مناسب با اندامتان را انتخاب کنید.

نتیجه گیری

این مقاله به صورت اختصاصی برای شما در زینسی گردآوری شده است. ممنون که همراه ما هستید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. در صورتی که از اپلیکیشن‌های معرفی شده استفاده کرده اید، لطفا با مراجعه به بخش نظرات از تجربه خود برای سایر کاربران بگویید.

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫35 دیدگاه ها

  1. 30 Day Fitness Challenge رو من استفاده میکنم واقعا عالی بود تو 30 رو تغییر سایز رو کاملا به چشم دیدم حتما امتحان کنین توصیه میکنم

  2. سلام مینای عزیز
    توضیحات مربوطه به این نرم‌افزار در بخش معرفی نرم افزار در زینسی داده شده است اما برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با پشتیبانی این مجموعه که ارتباط تماس و تلفن آن در وب سایت ما موجود است را تهیه کنید

  3. اپلیکیشن ورزش در خانه خیلی خوبه ممنون بابت مطلب مفیدتون. درسته حس باشگاه متفاوته ولی کسی که انگیزه داره، میتونه باهاشون به تناسب اندام برسه

  4. اپلیکیشن ورزش در خانه روفرم رو دانلود کردم خیلی خووووب بود خیلییییی. حتما امتحانش کنین

  5. اپلیکیشن ورزش در خانه خیلی خوبه فقط کاش ایجاد انگیزه هم میکردن با یه ترفند متفاوت‌. تو خونه ورزش کردن سختتر از باشگاهه

  6. سلام من اپلیکیشن ورزش در خانه مانکن خیلی
    خووووووبه ازش جواب میگیرم

  7. اپلیکیشن ورزش در خانه به درد نمیخوره چون تو خونه انگیزه ایجاد نمیشه اصلا باید باشگاه بری

  8. اپلیکیشن ورزش در خانه روفرم خیلی خوبههههه شاخص توده بدنی رو حتی نشون میده و حرکاتش عالیه.

  9. من با اپلیکیشن ورزش در خانه نتونستم ورزش کنم چون اون جو انگیزه ای که تو باشگاه هست تو خونه نمیشه فراهم ش کرد.

  10. اپلیکیشن ورزش در خانه شکم شش تکه در سی روز واقعا تاثیرگذار بوووووود

  11. اپلیکیشن ورزش در خانه مانکن خوبه ولی خب ادم باید اراده شو داشته باشه وگرنه خود اپلیکیشن خوبه

  12. هفت دقیقه ورزش کاهش وزن در ۳۰ روز یه اپلیکیشن ایرانیه و خیلی خوبه واقعا مفید واقع شد

  13. در پاسخ به مهدیه رضوانی

    ممنون که تجربه خودتون رو در اختیار ما گذاشتید مهدیه عزیز

  14. اپلیکیشن ورزش در خانه شکم شش تکه خوبه اکثرا ورزش هاشو امتحان میکنم

  15. اپلیکیشن ورزش در خانه روفرم جالب بوددد خوشم اومد ازش البته دو روزه دانلودش کردم

  16. اپلیکیشن ورزش در خانه خوبه مفیده اکثرا یا رایگان هستن یا کمی پول میگیرن. نسبت به باشگاه خیلی ارزونه

  17. اپلیکیشن ورزش در خانه روفرم پولیه یا رایگان؟ تعریف شو شنیدم میخوام دانلود کنم

  18. ممنون از پیشنهاد اپلیکیشن ورزش در خانه . خیلی نیاز داشتم همه شونو امتحان میکنم ببینم کدومش بهتره.

  19. در پاسخ به سودا شهابی
    چقدر خوب که معرفی اپلیکیشن ورزش در خانه براتون مفید واقع شده. لطفا بعد امتحان کردن، تجربه تون رو با ما به اشتراک بگذارید 🙂

  20. اپلیکیشن ورزش در خانه پولی هاش خوبه. رایگان بودنی آدم اصلا نمیتونه توجه کنه باید پول بدیم حتما :))

  21. در پاسخ به صدف جعفری
    🙂 اینم دلیل قانع کننده ایه در مورد اپلیکیشن ورزش در خانه

  22. اپلیکیشن ورزش در خانه همه شون خوبن هم ایرانیا خوبن انصافا هم خارجیا. فقط باید انگیزه داشته باشیم همین. وگرنه اپ زیاده.

  23. در پاسخ به هانیه
    بله درسته هانیه عزیز. کالا انگیزه مهم ترین عامل برای ورزش کردنه و برای استفاده از اپلیکیشن ورزش در خانه هم ضروریه که انگیزه لازم رو داشته باشیم.

  24. اپلیکیشن ورزش در خانه خیلی عالیه مخصوصا برای ما که هم خانه داری میکنیم و هم کارمند هستیم و نمیتونیم باشگاه بریم. ممنون از معرفی تون اپ های خوبی معرفی کرده بودین.

  25. در پاسخ به مهسا نوروزی
    مهسای عزیز چقدر سبک زندگی خوبی دارید، هم شاغل هستین هم کارای خونه انجام میدین و هم ورزش میکنین 🙂 همیشه موفق باشین. خوشحالیم که معرفی اپلیکیشن ورزش در خانه براتون مفید واقع شده.

  26. سه ساله با اپلیکیشن ورزش در خانه ، ورزش میکنم و 20 کیلو لاغر شدم 🙂

  27. در پاسخ به مریم رضوی
    مریم هزیز ممنون از درج نظر ارزشمندتون. بهتون تبریک میگیم که این همه اراده قوی دارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا