خدمات

معرفی و بررسی 6 اپلیکیشن نظافت منزل

نظافت منزل همیشه یکی از دغدغه های ما هست و همیشه به دنبال کسی هستیم تا بتوانیم این امر مهم را با خیال راحت به اون بسپاریم. حال با پیشرفت تکنولوژی بهترین نظافتچی ها تنها چند کلیک با ما فاصله دارند. در این مقاله زینسی به معرفی و بررسی 6 اپلیکیشن نظافت منزل می پردازیم تا بتوانید بهترین نرم افزار نظافت منزل را انتخاب کنید.

معرفی و بررسی بهترین اپلیکیشن نظافت منزل در ایران

در ادامه به معرفی 6 شرکت ارائه دهنده خدمات نظافت منزل می پردازیم و تلاش می کنیم تا نقاط قوت و ضعف آن ها را بررسی کنیم تا بتوانید از بین آن ها بهترین گزینه را انتخاب کنید.

1- اسپارد (Spard)

اپلیکیشن نظافت منزل اسپارد
نمایی از معرفی اپلیکیشن نظافت منزل اسپارد

اسپارد یکی از اولین سرویس‌دهندگان ایرانی است که خدمات نظافتی منزل را به صورت آنلاین ارائه می‌کند. این سرویس نیاز شما را به تماس تلفنی با شرکت‌های نظافتی و پرداخت پول نقد از میان برداشته است. در اسپارد می‌توانید زیر یک دقیقه، بدون نیاز به تماس تلفنی سفارشات خود را ثبت کنید.

از جمله خدماتی که در اسپارد ارائه می‌شود عبارتند از نظارت پریمیوم (ویژه)، نظافت استاندارد، سرویس قالیشویی، سرویس مبل شویی، سرویس خشکشویی و سرویس پرده شویی.

در سرویس پریمیوم (ویژه)، اسپارد کادری از با تجربه‌ترین و کارآزموده‌ترین متخصصین نظافت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با خیالی آسوده و بدون نگرانی، تمیز و ضدعفونی کردن هر مکانی را به متخصصان اسپارد بسپارید.

در این سرویس علاوه بر اطمینان از کیفیت کار، متخصصین همراه با لوازم، مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده‌های معتبر به منزل شما مراجعه کرده و یک سرویس کاملا حرفه‌ای و منحصربفرد را ارائه می‌دهند. اسپارد هم‌اکنون در شهرهای تهران و کرج فعال است.

2- آچاره (Achare)

آچاره نرم افزار خدمات نظافت منزل
نمایی از معرفی خدمات اپلیکیشن آچاره

آچاره یکی دیگر از اپلیکیشن‌ها و سامانه‌های خدمات‌رسانی و نظافت منزل است که طرفداران زیادی دارد. خدمات آچاره از نظافت و پذیرایی گرفته تا بازسازی و دکوراسیون منزل را شامل می‌شوند. از مهمترین اهداف این پلتفرم، می‌توان به رفع دغدغه‌های مربوط به خدمات منزل برای مشتریان و ایجاد تحول در ارائه این نوع خدمات اشاره کرد.

نیروهای خدماتی آچاره همگی دارای گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد بوده و از دیگر فیلترهای تایید صلاحیت آچاره عبور کرده‌اند تا مشتری بتواند با خیالی آسوده به آنها اعتماد کند. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت آچاره ایجاد اشتغال برای بسیاری از کسانی است که توانایی انجام کار فنی را دارند، ولی به دلیل نبود سرمایه قادر به معرفی خود و ارتباط با مشتری نهایی نیستند.

این افراد می‌توانند در آچاره ثبت نام کرده و بعد از بررسی و اطمینان از کیفیت کار، به عنوان خدمات‌رسان در این سامانه مشغول به کار شوند. از دیگر خدمات جدیدی که به آچاره اضافه شده سرویس ضدعفونی منازل و محل کار در این نرم افزار است که به دوصورت ضدعفونی با اتانول رقیق شده و ضد عفونی با محلول اپی مکس تقسیم می‌شود، تا محیط مورد نظر شما را به‌طور کامل ضدعفونی و عاری از هرگونه ویروس و عوامل بیماری‌زا کنند. آچاره بیش از 300 خدمت مختلف در محل را در 25 شهر ایران ارائه می‌دهد.

3- هوم سرویز (HomeService)

نرم افزار خدمات نظافت منزل هوم سرویز
نمایی از اپلیکیشن ارائه خدمات نظافت منزل هوم سرویز

سومین نرم افزار و اپلیکیشن نظافت منزل و خدماتی که قصد معرفی آن را در این مقاله داریم، نرم افزار هوم سرویز است. در این سامانه شبکه گسترده از متخصصان مجرب آماده ارائه خدمت با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت می‌باشند.

هوم سرویز خدمات فراوان و مختلفی را ارائه می‌دهد از جمله نظافت منزل، تعمیرات، کارواش، بنایی و دکوراسیون، جابجایی و حمل بار، فرهنگی و آموزشی و بسیاری از موارد دیگر. شما به منظور استفاده از این خدمات نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود.

بعد از اجرای برنامه مذکور در صفحه اصلی به لیستی از سرویس‌های پیشنهادی و گروه‌های خدماتی دسترسی خواهید داشت. پس از انتخاب هر یک از سرویس دهندگان مشخصات کامل سرویس‌دهنده در اختیار شما قرار می‌گیرد، این نکته نیز قابل ذکر است که ثبت درخواست در هوم سرویز بدون هیچ هزینه‌ای امکان پذیر است.

شما همچنین می‌توانید با مراجعه به بخش نظرات به دیدگاه‌های سایر کاربران در رابطه با سرویس‌گر مورد نظر دسترسی داشته باشید و از این طریق از کیفیت خدمات سرویس مطلع شوید. علاوه بر این افراد می‌توانند به عنوان سرویس دهنده در هوم سرویز HomeServize ثبت نام کنند و خدمات خود را از طریق این اپلیکیشن به کاربران ارائه نمایند. هوم‌سرویز در حال حاضر تنها در شهر تهران فعال است.

4- خدمت از ما (Khedmat Az Ma)

خدمت از ما اپلیکیشن ارائه دهنده خدمت نظافت منزل
نمایی از تبلیغات پلتفرم خدمت از ما

خدمت از ما نام یکی دیگر از شرکت‌های خدماتی نظافتی آنلاین و تلفنی است. پس از نصب این اپلیکیشن نظافت منزل می‌توانید از خدمات فراوان این اپلیکیشن از نظافت منزل و شرکت گرفته تا انواع خدمات تعمیراتی، کارواش و موارد دیگر را به صورت دلخواه انتخاب کنید، تا متخصصین هر حوزه در روز و ساعت مورد نیاز شما در محل حاضر شوند.

ویژگی‌ دیگر خدمت از ما که این روزها بسیارکاربردی و مفید است اعزام تیم متخصص جهت ضدعفونی مکان‌های مختلف است. چنانچه می‌خواهید منزل، محیط کار و ماشینتان را با مواد بی‌خطر ضد عفونی کنید، می‌توانید سفارش خود را در خدمت از ما به رایگان ثبت کنید.

پس از ثبت سفارش خدمات ضد عفونی منزل و محیط کار، چندین متخصص به رایگان به شما پیشنهاد قیمت ارسال می‌کنند و شما با توجه به نظرات و امتیاز سایر کاربران می‌توانید بهترین متخصص را انتخاب کنید. خدمت از ما در حال حاضر در بیش از 45 شهر در ایران با در 222 خدمت فعال است.

5- کیان پاک (KiyanPak)

کیان پارک نظافت منزل
لوگو شرکت کیان پاک ارائه دهنده خدمات نظافت منزل

کیان پاک، یکی از معتبر ترین شرکت‌های خدمات نظافتی و ضدعفونی ویروس کرونا در شهر تهران است که با ارائه خدمات پاکسازی و ضدعفونی در منازل، ادارات، اماکن و باشگاه‌های ورزشی، آرایشگاه‌ها و دیگر اماکن عمومی با بهترین مواد ضدعفونی، ویروس‌ها و باکتری‌ها علی ‌الخصوص ویروس کرونا را نابود می‌کنند.

تمامی امکان عمومی که رفت و آمد افراد مختلفی در آنجا صورت می‌گیرد، مستعد این هستند که ویروس کرونا توسط افراد بیمار در آنجا منتشر شود. شما می‌توانید توسط ثبت درخواست و سفارش در شرکت کیان پاک و ضدعفونی توسط آنها، براحتی از تمیز و عاری بودن از هرگونه عامل بیماری‌زا در منزل یا محل کار خود اطمینان حاصل کنید و با خیال آسوده با رعایت نکات بهداشت فردی به فعالیت‌های روزانه‌ی خود ادامه دهید.

نیروهای نظافتی شرکت کیان پاک تمام نکات ایمنی در مورد بیماری کرونا را رعایت می کنند و در صورت مشاهده هرگونه نشانه و یا علائم بیماری در این نیروها شرکت کیان پاک بلافاصله نسبت به توقف اعزام آن نیرو اقدام خواهد کرد.

6- پلاک (Pelak)

اپلیکیشن خدمات نظافت منزل پلاک
نمایی از تبلیغات نرم افزار ارائه دهنده خدمات منزل پلاک

آخرین نرم افزاری که در این مقاله به معرفی آن می‌پردازیم برنامه پلاک است. پلاک یک اپلیکیشن کاربردی و مناسب در زمینه ارائه خدمات در محل محسوب می‌شود و خدمات متنوعی نظیر کارواش نانو، نظافت منزل، خشک‌شویی، تعمیرکار، اتوبار، تعمیرات خودرو، خدمات حیوانات خانگی، قالی‌شویی و مبلمان، فضای سبز، باغبانی و خدمات الکتریکی و بسیاری موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

استفاده و ثبت سفارش در برنامه پلاک بسیار آسان است و این برنامه از رابط کاربری مطلوبی بهره می‌برد. پس از نصب و اجرای برنامه وارد محیط اصلی آن خواهید شد البته به منظور ثبت درخواست خدمات در برنامه پلاک نیاز به عضویت و ایجاد حساب کاربری خواهید داشت. در حال حاضر خدمات برنامه پلاک تنها در شهرهای تهران، کرج، اصفهان و شیراز ارائه می‌شود.

نتیجه‌گیری

در این مقاله زینسی به معرفی 6 اپلیکیشن‌ نظافت منزل، خدماتی و ضدعفونی کننده‌ی منزل و محل کار پرداختیم. استفاده ازین نرم افزارها و خدمات آنها می‌تواند برای کاربران مفید و مقرون به صرفه باشد و یا در برخی موارد معایب و مشکلاتی راهم دربرداشته باشد.

برای مثال ناراضی بودن از کادر خدماتی، امکان اتلاف وقت، هزینه‌های بالا، پشتیبانی نامناسب و یا در دسترس نبودن سرویس‌ها به هنگام نیاز می‌تواند از جمله عوامل عدم رضایت ازین دست اپلیکیشن‌های نطافت منزل و خدماتی باشد.

هر چند با این وجود هم مزایای رزرو اینترنتی نظافت چی و ارائه دهندگان خدمات منزل به مراتب از معایبش بیشتر است. در انتخاب خود سعی کنید در رابطه با نحوه برخورد سرویس دهنده‌ها و خدمات ارائه شده توسط شرکت‌ها تحقیق و پرس‌وجو کنید.

وقتی می‌خواهید فردی غریبه را برای نظافت خانه و محل کار به حریم خصوصی تان وارد کنید، این مسائل بسیار حائز اهمیت هستند.

در این بازه زمانی سلامت افراد ارائه دهنده‌ی خدمات مساله‌ی مهمی است که قبل از ارسال نیرو به منازل و محل کار خود باید از آن اطمینان حاصل کرده و از آنها بخواهید نکات بهداشتی و ایمنی را بدرستی رعایت نمایند.

حتما از دستکش، ماسک، کفش و لباس مخصوص استفاده کنند و تمامی سطوح و مناطق را ضدعفونی کنند. امیدواریم با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، هرچه زودتر ویروس کرونا نیز‌ کنترل شده و به روال عادی زندگی روزانه بازگردیم.

علاوه بر این در وبسایت زینسی یک بخش به معرفی کامل نرم افزارهای نظافت منزل اختصاص یافته است و شما با کلیک کردن روی لینک می‌توانید به اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشید، با ابزار مقایسه بین این راهکارهای نرم‌افزاری می‌توانید مقایسه جامعی بین نرم افزارهای نظافت منزل داشته باشید.

خوشحال می‌شویم در قسمت نظرات تجربیات خود را از بهترین نرم‌افزارهای سرویس‌دهنده نظافت و خدمات منزل بیان کرده و آنرا با دیگر کاربران درمیان بگذارید، ممنون که با زینسی همراه بودید.

3.3/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫29 دیدگاه ها

  1. برای خونه مامانم از آچاره نیرو درخواست کردیم واقعا راض بودیم خیلی باسلیقه تمیز کردن و نفرات انتخابیشون حسن رفتار دارن.

  2. افرادی که از طرف اپلیکیشن نظافت منزل انتخاب میشن، قابل اعتمادن؟؟ چون اگه قابل اعتماد نباشن خیلی بده که، ادم خودش تمیز کنه بهتره.

  3. سلام دوست عزیز
    سیستم نمره دهی این اپلیکیشن های نظافت کمک میکند مطمئن ترین افراد رو انتخاب کنید.

  4. چند تا اپلیکیشن نظافت منزل رو اسم بردین، معمولا در همه شهرهای ایران، فعالیت دارن؟

  5. سلام دوست عزیز
    در کدام شهر ساکن هستنید تا راهنمایی دقیقتری کنیم

  6. بین اپلیکیشن نظافت منزل ، از آچاره استفاده کردم خیلی عالی بود خدماتشون حتی به یه مشکلی برخوردم با پشتیبانی تماس گرفتم سریع اوکی شد

  7. از اپلیکیشن نظافت منزل اسپارد استفاده کردیم راضی بودیم. خیلی باسلیقه کار میکردن. ممنون از مقاله خوبتون.

  8. از خدمت ارايه شده توسط اپلیکیشن نطافت منزل اسپارد بسیار راضیمم عالی بود خدماتشون

  9. اپلیکیشن نظافت منزل آچاره و اسپارد هر دوش خوبه راضی بودم ولی انگار آچاره خوش نام تره ولی من از هر دو به یک اندازه راضی بودم

  10. اپلیکیشن نظافت منزل پلاک خیلی خوبه همه کاره س خیلی کار رو راه میندازه پشتیبانی خوبی هم داره.

  11. اپلیکیشن نظافت منزل آچاره خیلی بهتره تو شهرهای بیشتری فعالیت داره

  12. اپلیکیشن نظافت منزل آچاره خوبه واقعا؟ انگار دوستان تجربه استفاده داشتن منم میخوام درخواست خدمات بدم

  13. اپلیکیشن نظافت منزل اسپارد خیلی جذابه مخصوصا سرویس قالیشویی ش خیلی تمیز و عالیه

  14. تا حالا امتحان نکردم ولی میخوام اپلیکیشن نظافت منزل آچاره رو امتحان کنم تعریفش رو زیاد شنیدم

  15. اپلیکیشن نظافت منزل هوم سرویز بی نظیررررررره واقعا حتما امتحانش کنین پشیمون نمیشین

  16. سلام دوست عزیز.
    ممنون از نظر ارزشمند شما
    حتما تجربه خود با این اپلیکیشن را با ما در جریان بگذارید

  17. فقط اسم آچاره رو به عنوان اپلیکیشن نظافت منزل شنیده بودم بقیه شو الان شنیدم. ممنون خدمات اونو هم بررسی میکنم.

  18. در پاسخ به صمد قلیزاده
    خوشحالیم که با برنامه دیگه در حوزه نظافت منزل آشنا شدید. امیدواریم این برنامه ها هم مورد پسند واقع بشه.

  19. اپلیکیشن نظافت منزل هوم سرویز خوبه یه بار ازش استفاده کردم راضی بودم. خدماتش عالیه توصیه میکنم

  20. در پاسخ به سمیرا
    سمیرای عزیز ممنون از اینکه تجربه تون رو در مورد اپلیکیشن نظافت منزل بیان کردید.

  21. اپلیکیشن نظافت منزل آچاره خدمات منزل خوبی ارائه میده. سلیقه و کیفیت در این برنامه زیاده و خیال آدم بابت تمیزی راحت میشه

  22. در پاسخ به سویل
    خوشحالیم که اپلیکیشن نظافت منزل آچاره باب میل تون بوده و با سلیقه تون همخوانی داشته. ممنون از نظر ارزشمندتون سویل عزیز

  23. اپلیکیشن نظافت منزل فقط آچاره به گوشم خورده و ازش استفاده کردم راضی بودم. بقیه رو هم که معرفی کردین میخوام بررسی کنم.

  24. در پاسخ به ساحل قربانی
    ساحل عزیز خوشحال میشیم بعد بررسی، نظرتونو در مورد 5 اپلیکیشن نظافت منزل هم بگید 🙂

  25. چقدر جالب من همیشه از روش سنتی اقدام میکنن الان میخوام از اپلیکیشن نظافت منزل امتحان کنم. تعریف آچاره رو شنیدم اول از این شروع میکنم.

  26. در پاسخ به فاطی
    لطفا بعد استفاده از اپلیکیشن نظافت منزل نظرتونو باهامون به اشتراک بذارید.

  27. اپلیکیشن نظافت منزل آچاره فوق العاده س من در شهر تهران هستم و هفته ای یکبار ازش استفاده میکنم .

  28. در پاسخ به نیما بهادری
    ممنون که نظرتون رو در مورد اپلیکیشن نظافت منزل آچاره باهامون به اشتراک گذاشتین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا