خرید و فروشبررسی تخصصی

7+12 نکته از مزایا و معایب سایت دیجی استایل  ؛ از دیجی استایل خرید کنم یا نه؟

در این مقاله از زینسی قصد داریم در مورد مزایا و معایب سایت دیجی استایل با شما صحبت کنیم. دیجی استایل به صورت اختصاصی در زمینه مد و پوشاک فعالیت دارد و توانسته است نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. تنوع محصولات این فروشگاه به قدری بالاست که توانایی جلب رضایت افراد با سلایق مختلف را دارد. در این پلتفرم، رده سنی مفهومی ‌ندارد. شما می‌توانید انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه را تهیه کنید. با ادامه مقاله همراه ما باشید.

فهرست مطالب نمایش عناوین

مزایا و معایب سایت دیجی استایل

به نقل از makeuseof ما در حال حاضر در راحت‌ترین دوران زندگی می‌کنیم. خرید آنلاین صنعت خرده فروشی را متحول و خرید لباس را آسان‌تر از همیشه کرده است. با داشتن چندین اپلیکیشن و وب سایت می‌توانید تنها با چند کلیک، از خانه خود لباس بخرید. مزیت‌هایی برای خرید آنلاین لباس وجود دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • بدون محدودیت مکانی
  • صرفه جویی در زمان و خرید راحت
  • مشاهده تنوع بیشتری از محصولات
  • امکان خرید بین المللی
  • بدون ازدحام
  • مقایسه قیمت‌ها
  • پرداخت هزینه‌ کمتر برای خرید لباس
  • و …

دیجی استایل جزو پلتفرم‌های پرطرفدار در زمینه مد و پوشاک است. اگر بخواهیم در مورد مزایا و معایب سایت دیجی استایل با شما سخن بگوییم، در ابتدا باید این نکته را یادآور شویم که دیجی استایل مانند همه فروشگاه‌های اینترنتی در کنار مزایایی که دارد، از نظر کاربران دارای معایبی هم هست. البته این موضوع دور از انتظار نیست، زیرا هیچ پلتفرمی‌ را نمی‌توانیم پیدا کنیم که بدون عیب و نقص باشد. در این مقاله قصد داریم به مزایا و معایب سایت دیجی استایل بپردازیم.

اگر می‌خواهید با لیست بهترین فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی و خارجی آشنا شوید، این مقاله را از دست ندهید!

مزایای اپلیکیشن دیجی استایل چیست؟

اپلیکیشن دیجی استایل زیر مجموعه دیجی کالا است و به عنوان یک فروشگاه اینترنتی مستقل در زمینه مد و پوشاک و …، عمل می‌کند. دیجی استایل مزایایی را به دنبال دارد که باعث جلب رضایت کاربران زیادی شده است.

مزایای اپلیکیشن دیجی استایل
بررسی مزایای اپلیکیشن دیجی استایل

در ابتدا می‌خواهیم مزایای دیجی استایل از نظر کاربران را بررسی کنیم:

1.ارائه کد تخفیف

اولین موردی که نظر کاربران را به سمت خرید اینترنتی جهت می‌کند، خرید ارزان‌تر است. کاربران برای این که خرید غیرحضوری را به خرید حضوری ترجیح دهند به انگیزه بزرگی نیاز دارند.

شاید دوری از ترافیک و گشت و گذار در سطح شهر برای پیدا کردن پوشاک مورد نظر دلیل خوبی باشد اما به نظر کافی نمی‌آید، زیرا خرید اینترنتی هزینه ارسال را نیز به همراه دارد. بنابراین ارائه کد تخفیف برای فروشگاه‌های اینترنتی، مزیت محسوب می‌شود.

سایت و اپلیکیشن دیجی استایل نیز در این زمینه خوب عمل می‌کند و برای کاربران جدید و قدیمی‌ خود کدهای تخفیفی در نظر می‌گیرد. مثلا برای کاربران جدید، کد تخفیف خرید اولین بار در نظر می‌گیرد و برای کاربران قدیمی ‌نیز کد تخفیف خریدهای بعدی را اعمال می‌کند.

دیجی استایل کمپین‌های مختلفی برگزار می‌کند. در این کمپین‌ها کد‌های تخفیف متعددی برای کاربران ارسال می‌شود. همین کد تخفیف‌ها انگیزه بزرگی برای خرید دوباره از دیجی استایل به شمار می‌آید، زیرا همه افراد به دنبال خرید با صرفه‌تر هستند.

در راستای این موضوع، مقاله مزایا و معایب سایت دیجی کالا خواندنی است.

2.حراج فصلی و انبارتکانی

علاوه بر کدهای تخفیفی که توسط دیجی استایل ارائه می‌شود، حراج فصلی و انبارتکانی نیز شامل مزایای آن است. دیجی استایل در هر فصل، لباس‌های خود را حراج می‌کند تا برای فصل بعدی لباس مخصوص آن فصل را موجود کند.

انبارتکانی نیز مزایای این پلتفرم است. در این انبار تکانی، قیمت‌های بسیار ویژه‌ای برای پوشاک و زیورآلات در نظر گرفته می‌شود. کاربران در حراج فصلی و انبار تکانی فرصت را غنیمت می‌شمارند و به خرید از دیجی استایل می‌پردازند.

3.ارسال رایگان برای خریدهای بالای 500

دیجی استایل برای برخی از سفارشات خود ارسال رایگان در نظر می‌گیرد. کمترین مبلغ ممکن برای ارسال رایگان دیجی استایل، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان است. اگر سبد خرید شما بالای ۵۰۰ هزار تومان باشد، شاملِ ارسال رایگان می‌شود.

مزایای اپلیکیشن دیجی استایل
ارسال رایگان جزو مزایای اپلیکیشن دیجی استایل است.

برای برخی از کاربران این عدد بسیار بالاست و به همین دلیل از دیجی استایل انتظار دارند که برای مبالغ کمتر، ارسال رایگان در نظر بگیرند. نظر شما در این راستا چیست؟ آیا این مبلغ را برای ارسال رایگان منصفانه می‌دانید؟

4.ضمانت بازگشت کالا تا 14 روز

شاید شما هم تجربه خریدِ با استرس از فروشگاه‌های اینترنتی را دارید. احتمالا با خودتان فکر می‌کنید که اگر پوشاک خریداری شده اندازه نباشد، چه می‌شود؟ اگر رنگ مورد نظر من با محصول ارسالی متفاوت باشد، چه؟

همه این موارد جزو دغدغه‌های خرید اینترنتی است. دیجی استایل این موارد را رفع می‌کند و ضمانت بازگشت کالا تا ۱۴روز را ارائه می‌دهد. ضمانت بازگشت کالا نیز جزو مزایای دیجی استایل به شمار می‌آید که برای کاربران در نظر گرفته شده است.

به این ترتیب کاربران می‌توانند با خیال راحت به خرید بپردازند و در صورت بروز مشکل، کالا را تا ۱۴ روز مرجوع کنند؛ البته برای بازگشت کالا شرایطی وجود دارد که در وب‌سایت این مجموعه می‌توانید همه شرایط مربوط به رویه بازگشت کالا را مطالعه کنید.

5.تنوع محصولات

برخی از افراد هنگام خرید حضوری از تنوع کم محصولات گله‌مند هستند و برخی دیگر از پراکنده بودن فروشگاه‌ها در سطح شهر ناراضی بوده و می‌گویند برای مشاهده همه گزینه‌های پیش رو مجبور به گردش در سطح شهر ‎هستند.

یکی از مزایای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی، مشاهده محصولات با چند کلیک است. در دیجی استایل شما می‌توانید انواع محصولات را مشاهده و خرید کنید. تنوع محصولات در این فروشگاه بسیار بالاست؛ به طوری که هر سلیقه و نیازی را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید انواع لباس‌، کیف، کفش، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی و … را از دیجی استایل تهیه کنید.

6.خرید از برندهای معتبر

تنوع برند‌ها در دیجی استایل را نمی‌توانیم نادیده بگیریم. شما می‌توانید از بین برندهای خارجی و داخلی معتبر خرید کنید. می‌توانیم بگوییم که دیجی استایل همه برندهای معتبر ایرانی را پوشش می‌دهد. دیجی استایل روی تولیدات داخلی تاکید خاصی دارد و از آن‌ها تحت عنوان «ایرانی بپوشیم» حمایت می‌کند.

7.قیمت مناسب

هنگام خرید پوشاک، کفش، زیورآلات و … اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می‌کند، چیست؟ احتمالا مهم‌ترین فاکتور برای خرید اینترنتی قیمت مناسب است. اگر نگاهی به قیمت‌های ارائه شده در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بیندازیم، متوجه می‌شویم که قیمت‌های معقولی برای انواع پوشاک و … ارائه شده است.

قیمت مناسب فروشگاه دیجی استایل
قیمت مناسب یکی از مهم ترین مزایای دیجی استایل به شمار می‌آید.

هر رنج قیمتی برای محصولات این فروشگاه به چشم می‌خورد که کاربران با توجه به سلیقه و بودجه خود می‌توانند از میان آن‌ها بهترین انتخاب را داشته باشند. علت متفاوت بودن رنج قیمت، جنس و برند کالاهاست.

8.خرید آسان و سریع

از علت‌هایی که افراد خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند، خرید آسان است. در دیجی استایل کاربران می‌توانند یک خرید آسان و خیلی سریع را تجربه کنند. کاربران در پروسه ثبت محصول در دیجی استایل دچار سردرگمی ‌نخواهند شد. مرحله پرداخت و ثبت نام نیز به راحتی انجام خواهد گرفت.

9.جستجوی آسان و فیلتربندی

یکی از مزایای سایت دیجی استایل ، امکان جستجوی آسان و فیلتربندی کامل است. شما با تایپ محصول مورد نظر در کادر جستجو، می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. بعد از تایپ نام محصول، با فیلتربندی دقیقی که برای هر دسته بندی وجود دارد، می‌توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

10.راهنمای سایز

اگر در هنگام خرید اینترنتی نگران سایز و اندازه لباس و کفش هستید، باید بگوییم که در دیجی استایل راهنمای سایز وجود دارد که شما می‌توانید با مطالعه آن قسمت، سایز صحیح را برای خودتان انتخاب کنید.

درج راهنمای سایز در دیجی استایل
در دیجی استایل راهنمای سایز لباس وجود دارد.

11.درج ویژگی‌های محصول

هر محصول ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که کاربران قبل از خرید باید در مورد آن‌ها اطلاعاتی داشته باشند. در دیجی استایل ویژگی‌های برجسته هر محصول درج شده است که جزو مزایای این پلتفرم محسوب می‌شود.

12.نظرات کاربران

یکی دیگر از مزایای سایت دیجی استایل ، درج نظرات کاربران است. کاربران با مطالعه این قسمت در مورد هر محصول اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری به دست می‌آورند.

معایب اپلیکیشن دیجی استایل چیست؟

از نظر کاربران، دیجی استایل معایبی دارد که با اصلاح این موارد به پلتفرم بهتری تبدیل خواهد شد. در ادامه به بررسی معایب سایت دیجی استایل می‌پردازیم:

1.تاخیر در ارسال

برخی از کاربران از تاخیر ارسال سفارشات دیجی استایل گله‌مند هستند و این پروسه را طولانی می‌دانند. امیدواریم دیجی استایل به ارسال در زمان مناسب، توجه بیشتری نشان دهد تا رضایت هر چه بیشتر کاربران را به خود جلب کند.

2.کنسل کردن ارسال

برخی دیگر از کاربران ادعا دارند که بعد از ثبت سفارش و گذشت زمان ارسال، دیجی استایل از کنسل شدن ارسال کالا خبر داده است. این مورد نیز جزو معایب دیجی استایل محسوب می‌شود.

3.هزینه ارسال بالا

برخی از کاربران هزینه ارسال دیجی استایل را بالا می‌دانند و می‌گویند هزینه ارسال این پلتفرم نسبت به پلتفرم‌های مشابه بیشتر است.

هزینه ارسال بالا در دیجی استایل
هزینه ارسال مرسوله در دیجی استایل کمی بالا به نظر می‎رسد.

4.باگ‌های برنامه

از دیگر معایب دیجی استایل می‌توانیم به باگ‌های برنامه اشاره کنیم. اکثر کاربران از باگ‌های داخل برنامه گله‌مند بوده و خواستار آپدیت برنامه دیجی استایل هستند.

5.قیمت بالاتر برای برخی از محصولات

کاربران قیمت برخی از محصولات دیجی استایل را بالا می‌دانند.

6.سرعت پایین اپلیکیشن

برخی دیگر از کاربران از سرعت پایین اپلیکیشن اظهار نارضایتی دارند و خواستار رسیدگی سازندگان دیجی استایل نسبت به این موضوع هستند.

7.پشتیبانی ضعیف

برخی از کاربران نیز از پشتیبانی ضعیف دیجی استایل ناراضی هستند و می‌خواهند این پلتفرم بیشتر به پشتیبانی خود رسیدگی کند.

زینسی پلتفرم بررسی و مقایسه پلتفرم‌ها و نرم افزارهای مختلف

در این مقاله از زینسی به بررسی مزایا و معایب سایت دیجی استایل پرداختیم و نکات آن را به صورت تخصصی بررسی کردیم. زینسی به صورت اختصاصی پلتفرم‌های مختلف را بررسی کرده و در نهایت هم بهترین پلتفرم هر دسته‌بندی را مطرح می‌کند. اگر شما نیز به دنبال انتخاب بهترین نرم افزار و اپلیکیشن برای استفاده شخصی و یا کسب و کار خود هستید، زینسی بهترین گزینه برای شماست. نظر شما در مورد معایب و مزایای سایت دیجی استایل چیست؟ لطفا نظرها و سوال‌های خود را در قسمت کامنت با زینسی در میان بگذارید.

منابع:

سوالات متداول:

حداقل خرید برای ارسال رایگان دیجی استایل چقدر است؟

حداقل خرید برای ارسال رایگان دیجی استایل در سال 1402 به مبلغ 500 هزار تومان است.

کد تخفیف دیجی استایل برای خرید اول چقدر است؟

 20 درصد کد تخفیف برای خرید اول از دیجی استایل در نظر گرفته شده است.

کارت هدیه دیجی استایل چیست؟

اگر قصد خرید هدیه به عزیزان خود دارید ولی از سلیقه و اندازه آنان مطمئن نیستید، دیجی استایل، کارت هدیه با مبالغ مختلف ارائه می‎دهد.

کد تخفیف دیجی استایل را از کجا پیدا کنم؟

 برخی از سایت‌های تخفیف مانند تخفیفان، موپن و … کدهای تخفیف دیجی استایل را ارائه می‌دهند.

دیجی استایل لباس مردانه دارد؟

 بله، دیجی استایل کتگوری مردانه نیز دارد. 

ارسال رایگان دیجی استایل در چه مواقعی فعال می‎شود؟

 برای مبالغ بالای 500 هزار تومان ارسال رایگان فعال می‌شود.

حراجی دیجی استایل چگونه است؟

انواع برندها روی لباس‌های خود تخفیف ویژه اعمال می‌کنند. از بخش حراجی‌ها و شگفت انگیزهای روز نیز می‌توانید حراجی‌های بی‌نظیر دیجی استایل را مشاهده کنید و از خرید آن‌ها لذت ببرید.
امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

  1. مزایا و معایب سایت دیجی استایل خیلی عالی بود. من دیجی کالا رو بهتر از دیجی استایل میدونم اصلا از دیجی استایل خرید کردنم نمیاد کاش همونارو بذارن دیجی کالا.

  2. سایت دیجی استایل بعضی تخفیف هاش خوبه فقط نمیدونم دیجی کالا چرا کم توجهی به پلتفرم خودش. مثلا بعضی وقتا ارسال ها رو لغو میکنه و نمیفرسته کلا!!!

  3. در پاسخ به مرتضی قربانی
    ممنون که نظر و تجربه تون در مورد مزایا و معایب سایت دیجی استایل رو باهامون به اشتراک گذاشتین.

  4. سایت دیجی استایل خیلی حرفه ای طراحی شده ولی انگار مسئولاش زیاد به فکر تبلیغ و رضایت کاربران نیستن نمیدونم چرا!! برام سواله واقعا دیجی استایل به کیفیت دیجی کالا نمیرسه.

  5. در پاسخ به سارا هاشم پور
    ممنون از درج نظر ارزشمندتون سارای عزیز. امیدواریم سایت دیجی استایل به سطح دلخواه شما برسه.

  6. محصولات سایت دیجی استایل ولی اکثرا گرونن به نظر من. تو شهر ما ارزون تره همون جنسا.

  7. در پاسخ به شادی لطفی
    ممنون که دیدگاهتون در مورد سایت دیجی استایل رو باهامون به اشتراک گذاشتین.

  8. در پاسخ به بهاره
    ممنون که نظرتون رو در مورد مزایا و معایب سایت دیجی استایل باهامون به اشتراک گذاشتین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا