خرید و فروش

معرفی 9 فروشگاه اینترنتی برای زندگی دیجیتال در دوران قرنطینه کرونا

در این مقاله از زینسی قصد داریم به شما 9 فروشگاه‌ اینترنتی را معرفی کنیم تا شما بتوانید در دوران کرونا بدون خروج از منزل موارد زیادی را در بستر اینترنت کنید، همراه ما باشید.

با شیوع ویروس کرونا شاهد سبک دیگری از زندگی هستیم و مشکلات این روزها نباید مانع امید و حس زندگی شود. می‌دانیم که در این بحران بیماری باید تا حد امکان از خانه بیرون نرویم و فاصله سلامتی را با سایر افراد حفظ کنیم. طبیعتا خریدهای شب عید نیز باید سبک دیگری به خود بگیرند تا همه خانواده‌ها در امنیت بیشتری باشند.

سبک زندگی اینترنتی چند سالی است که کار بسیاری از انسان‌ها را آسان کرده و در این بحران نیز بهترین روش، استفاده از این فروشگاه‌ها می‌باشد و این سبک محدود به همه خریدهای روزمره و مورد نیاز ما از جمله: پوشاک، خوراک، انواع کتاب‌ها و … نیست و اکنون حتی اموزش هم می تواند از طریق اینترنت صورت بگیرد.

اگر بخواهیم حال و هوای سال‌های قبل را با دوران فعلی بعد از شیوع ویروس کرونا مقایسه کنیم، شاید دلمان آن روزهای پرهیجان را بخواهد و ناامید شویم در حالی که این موضوع می‌تواند انگیزه‌ای باشد برای مبارزه با این بیماری و برگرداندن روزهای عادی! نمی‌دانم شاید بعد از اتمام این بحران، خیلی بیشتر از قبل قدر زندگی و دلخوشی‌های کوچک مثل: در آغوش گرفتن عزیزان، خریدهای یهویی، گشت و گذارهای معمولی و … را بدانیم و تلنگری باشد برای خیلی از ما برای درک بهتر از زندگی! از کجا معلوم، شاید این بیماری ارزش نهفته یک زندگی ساده را برایمان به تصویر می‌کشد.

 

خرید اینترنتی در دوران کرونا
اینترنت محلی است که به صورت آنلاین می توانید انواع خدمات و محصولاتی که به آن نیاز دارید را خریداری کنید

همه این‌ها باید انگیزه‌ای باشد برای مبارزه هر چه بیشتر با ویروس کرونا، انگیزه‌ای برای قوی بودن، امیدوار بودن و … پس با تمام وجود نکات بهداشتی و ایمنی مربوط به این بیماری را رعایت خواهیم کرد تا از این بحران سربلند بیرون بیاییم و افسوسی نداشته باشیم.

با قرنطینه شدن در منزل و بحران بیماری نیازی نیست از زندگی دور شویم و فقط کافیست در سبک زندگی خود تغییراتی ایجاد کنیم و همه فعالیت‌های خود را در منزل ادامه دهیم. امسال باید برعکس سال‌های قبل، از خرید حضوری و ارتباط با انسان‌های مختلف دوری کنیم و روش‌های دیگری را برای رفع نیازهای روزمره خود امتحان کنیم.

معرفی فروشگاه ها و پلتفرم های اینترنتی ایرانی

در ادامه روش‌هایی را برای خرید اینترنتی، مطالعه و … بیان می‌کنیم تا شما بتوانید تا این ابزارها سبک زندگی خود را تنظیم کرده و به فعالیت‌های روزمره‌تان ادامه دهید.

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا

در این بحران بیماری، خرید مسئله‌ای است که می‌توان برای آن راه حل مناسبی پیدا کرد. وقتی در ایران صحبت از فروشگاه‌های اینترنتی پیش می‌آید، دیجی کالا به عنوان پیشرو بر سر زبان‌ها می‌چرخد.

فکر می‌کنم کسی در ایران نیست که فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را نشناسد. با وجود همه انتقادات به دیجی کالا در حوزه مشتری مداری، دیجی کالا نام بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی را یدک می‌کشد به طوری که که بیشتر اقلام ضروری زندگی نظیر: خوراک، مد و پوشاک، گوشی موبایل، کتاب و کتاب صوتی، محتوای آموزشی، لوازم بهداشتی و … در این فروشگاه بزرگ یافت می‌شود.

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا
نمایی از صفحه اصلی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

فروشگاه اینترنتی ایسام – فروش کالاهای نو و دست دوم

از خرید اجناس نو بگذریم، اگر به دنبال فروشگاهی برای خرید اجناس حراجی و ارزان قیمت هستید، فروشگاه ایسام بهترین گزینه برای شما است. ایسام بزرگترین حراجی فروشگاه‌های ایرانی می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی از آن خرید نمایید. قابل ذکر است که شما می‌توانید از طریق پلتفرم ایسام، کالای دست دوم خود را نیز به فروش برسانید . در واقع در این فروشگاه هم کالای نو به فروش می‌رسد و هم دست دوم!

فروش اینترنتی کالاهای نو و دست دوم
حراجی اینترنتی ایرانی ایسام محلی برای فروش اجناس نو و دست دوم

پلتفرم ارائه تخفیف تخفیفان

کسب و کارهای زیادی با تخفیف به مشتریان در این دوران کرونا زنده مانده اند، شما هم مثل ما به تخفیف اقلامی علاقه دارید حتما اسم تخفیفان را شنیده‌اید. همانطور که از اسمش مشخص است، تخفیفان بزرگترین وب سایت دارای اقلام مقرون به صرفه و ارزان می‌باشد که شما از این فروشگاه می‌توانید کالاهای ارزان قیمت را خریداری نمایید.

این فروشگاه در حال حاضر در ۷ شهر بزرگ کشور یعنی تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و رشت فعالیت دارد. تخفیفان برای دوران قرنطینه و بحران کرونا طرحی را برای حمایت از کسب و کارهای کوچک و خانگی با شعار “در خانه بمان، کالا بفرست، کالا تحویل بگیر” آغاز کرده است. به کسی و کارهای کوچک کمک می‌کند تا محصولات خود را سریع‌تر به فروش رسانند و به درآمد برسند.

پلتفرم ارائه تخفیف تخفیفان
نتیجه تصویری برای اپلیکیشن تخفیفان

موتور جستجوی محصولات ترب

ترب یک فروشگاه اینترنتی نیست! تعجب نکنید درست شنیده‌اید. ترب پلتفرمی است که پایگاه داده همه فروشگاه‌های اینترنتی را به پایگاه داده خود اضافه کرده و شما می‌توانید از این طریق بهترین فروشگاه‌های اینترنتی را برای خود انتخاب نمایید.

در واقع ترب پلتفرم رابط بین فروشگاه‌های اینترنتی است که قیمت‌ها و عکس محصولات را می‌توانید مشاهده و مقایسه نمایید. از سوی دیگر ما یک گزینه دیگر به شما معرفی می کنیم پاساژ، پلتفرمی برای جستجو در بین فروشگاه‌های اینترنتی مختلف می‌باشد که شما می‌توانید از طریق پاساژ، محصولات مورد نظر را خود را جستجو کرده و خرید نمایید.

این پلتفرم کل ایران و کل محصولات اعم از: پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، موبایل، لپ تاپ و … را پوشش می‌دهد.به عنوان گزیمه سوم شیکسون نیز مانند دیجی کالا به صورت اختصاصی در زمینه مد و پوشاک فعالیت دارد.

در این فروشگاه می‌توانید انواع لباس‌ها، زیورآلات را خریداری نمایید. ویژگی منحصر به فرد این پلتفرم، امکان ست کردن لباس‌ها وجود دارد و همچنین می‌توانید انواع لباس‌ها را مقایسه نمایید. پس اگر این روزها به لباس نیاز دارید و ست کردن لباس‌ها برایتان مهم است حتما از این فروشگاه دیدن نمایید.

موتور جستجو محصولات ترب
نمایی از بخش سفر و گردشگری ترب

فروشگاه اسنپ مارکت

با اسنپ می توانید تاکسی اینترنتی بگیرید و حتما می دانید در فروشگاه اسنپ مارکت، هر آن چه را که در هایپر مارکت‌ها یافت می‌شود را می‌توانید خریداری نمایید و اقلام مورد نیاز را درب منزل تحویل بگیرید.

علاوه بر آن می‌توانید لوازم تحریر و حتی لوازم آشپزخانه را از این فروشگاه تهیه فرمایید.

فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت
صفحه اول فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

دیجی استایل به صورت تخصصی در زمینه مد و پوشاک فعالیت دارد. شما می‌توانید از طریق این پلتفرم، انواع لباس‌های مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

در این فروشگاه علاوه بر خرید لباس می‌توانید با مطالعه مقالات آن، اطلاعات خود را در زمینه مد بالا ببرید، از سوی دیگر در اگر برای داشتن انتخابای بیشتر به بوتیک سر بزنید یک جستجوگر هوشمند در بین فروشگاه اینترنتی لباس می‌باشد.

یعنی شما با کمک بوتیک می‌توانید انواع لباس‌های مختلف در فروشگاه‌های اینترنتی را جستجو کرده و یا حتی آدرس و شماره تلفن فروشگاه‌های مد و پوشاک را به دست آورید. در واقع این پلتفرم به صورت اختصاصی در زمینه پیدا کردن لباس فعالیت دارد.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل
قسمتی از صفحه جستجو دیجی استایل

 

حل یاب

در حوزه آموزش که با وجود کرونا تمام مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال تعطیل می‌باشد، در صورت بروز مشکل درسی چه کنیم؟ آیا در این بحران بیماری باید درس و علم را کنار بگذاریم؟ معلوم است که نه!

اپلیکیشن‌های مختلفی در این زمینه فعالیت دارند که “حل یاب” یکی از آن‌ها است. این پلتفرم از طریق اساتید مختلف به صورت آنلاین به شما کمک می‌کند تا اشکالات و سوالات درسی خود را مطرح کرده و پاسخ آن را از افراد متخصص در این زمینه دریافت کنید. در واقع حل یاب هم جزو فروشگاه اینترنتی در زمینه محتوای آموزشی است. پس فرصت مطالعه و آموزش را در این بحران، از خود نگیرید.

پلتفرم آموزشی حل یاب
نمایی از بخش ثبت سوال پلتفرم آموزشی حل یاب

قبولی

پلتفرم قبولی نیز مانند حل یاب در زمینه محتوای آموزشی فعالیت دارد. همانطور که می‌دانید تا چند ماه بعد کنکور برگزار شده و هیچ دلیلی وجود ندارد تا کنکوری‌ها از درس و آموزش دور بمانند.

این پلتفرم می‌تواند برای شما آزمون آنلاین برگزار کند، سوالات کنکوری را به فروش برساند، کتاب‌های معتبر در این زمینه را معرفی کند و خیلی خدمات دیگر که برای دانش آموزان و دانشجویان امری بسیار مهم است و برایشان کاربردی خواهد بود.

پلتفرم آموزشی قبولی
نمایی از بخش های مختلف پلتفرم آموزشی قبولی

لولاک شاپ

اگر حیوان خانگی دارید،یک گزینه ویژه برای شما داریم لولاک شاپ، یک فروشگاه اینترنتی بسیار متفاوت است و شاید شناخت آن برایتان خیلی جالب باشد. می‌دانیم که در بسیاری از منازل، حیوانات خانگی نگه داشته می‌شود و برای آن‌ها غذاهای خاصی را می‌خورند.

در روزهای عادی، مغازه‌های مخصوص حیوانات خانگی وجود دارد ولی این روزها که سعی بر خارج نشدن از منزل داریم، نباید اجازه دهیم حیوانات خانگی گرسنه بمانند، در این زمینه فروشگاه اینترنتی لولاک شاپ انواع غذاهای حیوانات را ارائه می‌دهد و شما می‌توانید برای حیوانات خانگی خود غذا تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی فروش لوازم حیوانات خانگی لولاک شاپ
نمایی از پت شاپ لولاک

جمع بندی

همانطور که دیدید پلتفرم ها و فروشگاه های اینترنتی فروانی در کشور وجود دارد که از طریق آن ها می توانید بدون خروج از منزل به راحتی نیاز های خود را مرتفع کنید و به خدمات و کالاهایی که مورد نیازتان هستند دسترسی پیدا کنید.

این مقاله به صورت اختصاصی برای شما در زینسی گردآوری شده است. ممنون که همراه ما هستید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. در صورتی که از فروشگاه‌های معرفی شده خرید کرده‌اید، لطفا با مراجعه به بخش نظرات از تجربه خود برای سایر کاربران بگویید.

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫21 دیدگاه ها

  1. از دیجی کالا بارها خرید کردم. ترب رو فقط نگاه کرد. تخفیفان رو نمیشناختم واقعا درسته تخفیف هاش یا الکیه؟؟؟

  2. درسته که دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران هست ولی بعضی اوقات اشتباهات بزرگی او مرحله ارسال انجام میدن که خوشبختانه سیستم مرجوعیشون خیلی خوبه و حتی بدون چون و چرا قبول میکنن.

  3. دیجی کالا و ترب خیلی برام مفیده تو دیجی کالا معرفی و نظرهارو میخونم، از ترب قیمت پایین رو انتخاب میکنم.

  4. فروشگاه اینترنتی ترب برای مقایسه قیمت ها واقعا مفید و عالیههههههههههههه

  5. من از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا خرید میکنم خیلی خوبه فقط هزینه ارسال زیر ۵۰۰ خیلی گرونه

  6. فروشگاه اینترنتی حل یاب خوبه یکی دو بار سوال خریدم ازش. راضی بودم. با این که مشهور نیست ولی خدمات خوبی ارائه میده.

  7. در پاسخ به سمانه
    ممنون از نظر ارزشمندتون. بله درسته فروشگاه اینترنتی حل یاب با توجه به حیطه کاری خودش، امکانات خوبی داره.

  8. قرنطینه 🙂 چقدر واژه عجیبی به نظر میرسه ولی تجربه ش کردیم. به نظرم میاد خیلی سال قبلهههه ولی اونطوری هم نیست. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا از نظر من رقیب نداره و نمیتونه داشته باشه در ایران. موفق باشید

  9. در پاسخ به آقای سبزواری
    بله دقیقا اینطوری به نظر میرسه.‌ ممنون از نظرتون دیجی کالا فروشگاه اینترنتی خیلی خوبی هست.

  10. در پاسخ به نیلوفر
    بله نیلوفر عزیز. یک بازارگاه اینترنتی خیلی گسترده س که فروشندگان در غرفه های مختلف به فروش مشغول هستن. در این پلتفرم هم امکان خرید وجود داره و هم فروش.

  11. همه خریدهای روزمره رو با فروشگاه اینترنتی اسنپ انجام میدم و کاملا احساس رضایت دارم. از سازنده اسنپ مارکت تشکر فراوان دارم کارمو آسون کرده.

  12. در پاسخ به الهام
    الهام عزیز ممنون که نظرتونو در مورد فرروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت با ما در میون گذاشتین.

  13. در پاسخ به سولماز
    بله سولماز عزیز تخفیفان به فعالیتش ادامه میده.

  14. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا خوبه فقط هزینه های ارسالش زیاد میشه اون راه چاره گذاشتن از اون راضیم. ارسال میکنن به پیشخوان های محله میریم از اونجا میگیریم مبلغش خیلی کمتر میشه.

  15. در پاسخ به صبا
    بله صبای عزیز. این روش در فروشگاه اینترنتی دیجی کال جدیده و ظاهرا هم جواب میده کاربرا راضین که خودشون برن از پیشخوان محله شون بگیرن.

  16. ایسام ترب دیجی کالا جزو بهترین فروشگاه اینترنتی هستن.

  17. در پاسخ به سحرناز
    سحرناز عزیز مرسی که بهترین فروشگاه اینترنتی از نظر خودتون رو گفتین.

  18. بهترین فروشگاه اینترنتی هنوزم دیجی کالاس. لطفا مقاله های بیشتری ازش بذارید امکاناتش خیلی بیشتر شده.

  19. در پاسخ به محمدامین
    ممنون که نظرتون رو در مورد بهترین فروشگاه اینترنتی باهامون به اشتراک گذاشتین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا