معرفی اپخدمات

مقایسه 11 نرم افزار خرید بلیط برای سفر راحت

امروزه نرم افزار خرید بلیط به ما کمک می‌کند تا سفر راحت‌تری داشته باشیم. این اتفاق به صنعت گردشگری کمک می‌کند. بسیار سفر باید کرد تا پخته شود خامی. این ضرب‌المثل را خیلی شنیدیم ولی حتما قبول دارید که پخته شدن به این معنی نیست که بی‌برنامه سفر کنیم و بی‌گدار به آب بزنیم. داشتن برنامه‌ریزی مشخص و حساب شده لذت سفر را چندین برابر می‌کند. در این بین خرید بلیط یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کسانی است که به هر علت قصد مسافرت به مکان مشخصی را دارند به ویژه زمانی که قیمت‌ بلیط خیلی مهم باشد. در این مقاله از زینسی به معرفی 11 اپلیکیشن خرید بلیط می‌پردازیم تا شما بتوانید سفر آسان و کم هزینه‌ای را تجربه کنید.

معرفی 11 نرم افزار خرید بلیط

اگر سفر منظم و برنامه ریزی شده‌ای می‌خواهید استفاده از نرم افزار خرید بلیط گزینه مناسبی برای شماست. بلیط سفر خود را از طریق اپلیکیشن‌های خرید بلیط تهیه کنید و نگران پیدا نشدن بلیط نباشید.

برنامه ریزی برای سفر و همچنین شناخت جاذبه‌های گردشگری را می توانید در اپلیکیشن های گردشگری ببینید.

۱-علی بابا اپلیکیشن خرید بلیط قدیمی

علی بابا یکی از برترین اپلیکیشن‌ خرید بلیط است که با 500 هزار دانلود در رتبه اول ایران قرار دارد. به ادعای خود علی بابا کامل‌ترین و کاربردی ترین اپلیکیشن سفر است و شما می‌توانید با این اپ بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس و بلیط قطار را خریداری نمایید. از دیگر امکانات علی بابا توانایی رزو هتل است. این ویژگی برای افرادی که اهل مسافرت هستند بسیار کاربردی و مطلوب است. ویژگی عالی دیگر این نرم افزار این است که شما می‌توانید استرداد تمامی این بلیط‌ها را به صورت آنلاین انجام دهید.

۲-سپهر 360 نرم افزار خرید بلیط

سپهر 360 در حقیقت واسط فروش بلیط است و با 100 هزار بار دانلود جایگاه خوبی در بین سایر اپلیکیشن‌های فروش بلیط دارد. این اپ با نمایش ارزان‌ترین بلیط‌های چارتری و ایرلاین‌ها شما را کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در حقیقت این نرم افزار خرید بلیط با حذف واسطه‌ها قصد دارد به کاربران کمک کند تا سفر کم هزینه‌تر و بهتری داشته باشند و با ارائه انواع فیلترها بر اساس کلاس پرواز و شماره پرواز بهترین گزینه را به شما ارائه خواهد داد.

نرم افزار خرید بلیط سپهر 360
نرم افزار خرید بلیط سپهر 360 تجربه خرید بلیط سفر را فراهم می‌کند.

۳-مستر بلیط نرم افزار خرید بلیط اتوبوس و هواپیما در یک اپلیکیشن

از دیگر اپلیکیشن‌های بسیار مشهور در این زمینه نرم افزار خرید بلیط مستر بلیط است که با 100 هزار دانلود در رتبه بالایی قرار دارد. از ویژگی‌های خوب این اپ ارائه بلیط قطار، اتوبوس و هواپیما به صورت یک جا و در یک اپ است. برای استفاده از این اپلیکیشن نیازی به ثبت نام نیست هر چند با ثبت نام می‌توانید به اطلاعات قبلی خود دسترسی داشته باشید.

در تمامی حالت‌ها شما می‌توانید مسیرهای مختلف و قیمت‌های مختلف را مشاهده کرده و سپس نسبت به سفارش بلیط اقدام نمایید. داشتن پشتیبانی 24 ساعته از دیگر ویژگی‌های خاص این نرم‌افزار است که موجب جلب توجه مخاطبان خود شده است.

۴-فلایتیو ( Flightio ) نرم افزار خرید بلیط و رزرو هتل در کشور های همسایه

فلایتیو با 100 هزار دانلود یکی دیگر از اپ‌های قدرتمند این حوزه است که با ارائه بلیط‌های هواپیما و قطار، و امکان رزرو هتل دست مشتریان خود را برای انتخاب باز گذاشته است. از شاخص‌های برجسته این اپلیکیشن خرید بلیط است که شما می‌توانید حتی هتل‌های بعضی از کشورهای همسایه را هم رزرو کنید و با خیالی آسوده‌تر سفر کنید.

فلایتو در اپلیکیشن خود سعی کرده بهترین قیمت را در سریع‌ترین زمان ممکن به شما ارائه دهد. ضمنا با ارائه پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته سعی دارد رضایت کامل مشتریان خود را جلب نماید.

نرم افزار خرید بلیط فلایتیو
نرم افزار خرید بلیط فلایتیو

۵-الی گشت نرم افزار خرید بلیط با پشتیبانی 24 ساعته

الی گشت با ویژگی‌های منحصر به فرد خود یکی از اپ‌های مطرح این حوزه است. این اپ هم به بالای 100 هزار بار دانلود در گوگل‌پلی رسیده است. از ویژگی‌های اساسی این اپ ارائه خدمات رزرو بلیط در 70 کشور به صورت مستقیم و با بهترین قیمت می‌باشد.

در این نرم افزار شما می‌توانید قیمت انواع تور را هم مشاهده کرده و تور مناسب سلیقه خود را انتخاب کنید. از امکانات خاص این اپ می‌توان به ارائه بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان و گشت شهری اشاره کرد . پشتیبانی 24 ساعته این نرم افزار در تمامی روزهای هفته از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن محبوب است.

۶-اسنپ تریپ خرید بلیط در اسنپ

حتما شما با نرم افزار اسنپ آشنا هستید. البته اسنپ تریپ هم زیر مجموعه اسنپ است که در زمینه رزور هتل و خوابگاه فعالیت می‌کند. این اپ هم بالای 100 هزار دانلود در گوگل‌پلی دارد.

این اپ به شما کمک می‌کند در تمامی ایران هتل رزرو کنید و همچنین بهترین و مناسب‌ترین قیمت را به دست بیاورید. از ارزان‌ترین قیمت‌ها تا مکان‌های لوکس در لیست این اپلیکیشن قرار دارد.

خرید بلیط آسان با اپلیکیشن اسنپ تریپ
با اپلیکیشن اسنپ تریپ بلیط خود را آسان‌تر خرید کنید.

شما می‌توانید به کمک فیلترهای مختلف بر اساس امتیاز و امکانات، جستجو بر اساس شهر و … بهترین انتخاب را داشته باشید و در صورت نیاز به صورت کاملا رایگان رزرو خود را کنسل نمایید. این اپ هم از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار است.

۷-آپ (‌آسان پرداخت) اپلیکیشن پرداخت با ویژگی خرید بلیط

همه ما آسان پرداخت را به عنوان یک اپلیکیشن پرداخت می‌شناسیم، ولی امکانات فراوان دیگری در این اپلیکیشن وجود دارد که شاید به آن کمتر توجه شده است. در قسمت بلیط سفر و هتل این گزینه‌ها وجود دارد : خرید بلیط اتوبوس، اتاق ارزان، رزرو هتل و اقامتگاه،‌ خرید بلیط قطار، پرواز داخلی و خارجی.

آسان پرداخت تمامی این خدمات را در اپلیکیشن بزرگ خود جای داده است. 10 میلیون نصب این نرم‌افزار حکایت از امکانات خوب و فراوان دیگر آن دارد.

شما با راهنمای کامل موجود بر روی سایت آسان پرداخت می‌توانید به راحتی از امکانات این اپ استفاده کنید. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید به صورت تلفنی از پشتیبانی 24 ساعته آن بهره‌مند شوید.

۸-تی چارتر نرم افزار خرید بلیط با پایین ترین قیمت

گروه تی چارتر معتقد هستند که به وسیله این اپ ارزانترین بلیط هواپیما و قطار را می‌توانید خریداری نمایید. این اپلیکیشن خرید بلیط بعد از انجام جستجو بلیط 60 روز آینده را به شما نمایش می‌دهد تا بتوانید بهترین و مناسب ترین خرید را داشته باشید.

اپلیکیشن خرید بلیط تی چارتر
در این تصویر لوگوی اپلیکیشن خرید بلیط تی چارتر را مشاهده می‌کند.

در تی چارتر همچنین شما می‌توانید در 140 کشور دنیا خودرو اجاره نمایید که در صورت سفر به مکان مورد نظر از لحاظ وسیله نقلیه هیچ نگرانی نداشته باشید.

۹-بلیط سنتر

بلیط سنتر ادعا کرده است که همه نیازهای شما برای داشتن یک پرواز ایده‌آل را پیشبینی کرده است. این اپلیکیشن در گوگل‌پلی به بالای 10 هزار نصب رسیده است در این اپ تمامی پروازهای ایران پوشش داده شده است.

در این اپلیکیشن شما می‌توانید پروازهای داخلی و خارجی را خریداری و به صورت ریالی و آنلاین پرداخت کنید. همچنین با استفاده از تقویم قیمتی می‌توانید ارزان‌ترین پرواز در 15 روز آینده را انتخاب کنید. در صورت نیاز به استرداد نیز، مطابق با قوانین استرداد تمامی پرواز‌های سیستمی و چارتری با شما برخورد خواهد شد.

۱۰-بازارگاه اپلیکیشن خرید بلیط اتوبوس

بازارگاه یک نرم افزار خرید بلیط اتوبوس است که سعی دارد بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. این اپلیکیشن به 10 هزار نصب در گوگل‌پلی رسیده است.

اپلیکیشن بازارگاه
در این تصویر لوگوی اپلیکیشن خرید بلیط بازارگاه را مشاهده می‌کند.

خرید بلیط اتوبوس جزء فاز اول این نرم افزار است و در آینده قرار است خدمات بیشتری به آن اضافه شود. تیم جوان این اپلیکیشن نوید روزهای درخشانی را می‌دهند.

11- آی بلیط اپلیکیشن خرید بلیط

آی بلیط یک موتور جستجوی کامل برای جستجو بلیط و رزرو بلیط است. یکی از حسن‌های آن این است که زیر نظر سازمان هوایی کشور بوده و بسیار معتبر است و شما می توانید با خیال راحت بلیط سفرهای هوایی خود را از طریق آن رزرو کنید.

زینسی، پلتفرمی برای مقایسه و انتخاب نرم افزارها

در این مطلب از زینسی 11 نرم افزار خرید بلیط سفر را بررسی کردیم. اکنون بستگی به شما دارد که بخواهید از یک نرم افزار چند کاره مثل آسان پرداخت استفاده کنید یا این که به نرم افزار تخصصی در این زمینه نیاز داشته باشید و بخواهید الی گشت یا علی بابا را انتخاب کنید. یا آن که بخواهید تجربه جدیدتری داشته باشید و نرم افزارهای به روزتر این حوزه را امتحان کنید. انتخاب با شماست. این مقاله به صورت اختصاصی برای شما در زینسی گردآوری شده است. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

سوالات متداول:

دانلود برنامه علی بابا قطار از کجا انجام می‌گیرد؟

کافه بازار، مایکت، وب سایت علی بابا و … منابعی برای دانلود این برنامه هستند.

بهترین اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما کدام است؟

  • پی پاد
  • علی بابا
  • فلایتیو، اسنپ تریپ
  • سپهر 360
  • سفرمارکت
  • الی گشت

بهترین اپلیکیشن خرید بلیط اتوبوس کدام است؟

  • بازارگاه
  • سپهر
  • رسپینا 24
  • مستر بلیط
  • فلایتو

دانلود اپلیکیشن علی بابا برای ios امکان پذیر است؟

بله از سیبچه و دیگر پلتفرم‌های دانلود برنامه آیفون می‌توانید علی بابا را دانلود کنید.
3.3/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫35 دیدگاه ها

  1. دیگه رو علی بابا نمیشه حرف زد … حتی مایل نیستم بقیه رو امتحان کنم طرفدارار علی بابا هستم و السلااااااممممم

  2. به عنوان نرم افزار خرید بلیط از فلایتیو استفاده کردم قیمتش خیلی خوب بود. یک بار هم از اسنپ تریپ خریدم تخفیف داشتم از اونم راضی بودم.

  3. نرم افزار خرید بلیط علی بابا نمیتونه رقیب داشته باشه ولی این یکیا هم خوبن. من برای این که ارزون ترین رو انتخاب همشو چک میکنم.

  4. نرم افزار خرید بلیط سپهر ۳۶۰ فوق العاده س اگر دودل هستید که از کدوم نرم افزار استفاده کنید، بهتره اینو دانلود کنین تا اول قیمت ها رو مقایسه کنین و از مناسبت ترینش بخرید

  5. یه بار از مستر بلیط خریدم راضی بودم از خدماتش. توصیه میکنم یه بار هم شده خرید کنید

  6. نرم افزار خرید بلیط علی بابا رو یک بار امتحان کردم تجربه خوبی بود اگه زیاد سفر میکنید از علی بابا استفاده کنید

  7. نرم افزار خرید بلیط الی گشت رو به توصیه دوستان دانلود و استفاده کردم، خوب بود نکته منفی توش ندیدم

  8. نرم افزار خرید بلیط سپهر ۳۶۰ ویژگی های کاربردی و مهم زیادی داره. راضیم کاملا

  9. نرم افزار خرید بلیط علی بابا تو کشور حرف اول رو میزنه به نظرم رقیب نداره

  10. نرم افزار خرید بلیط مستر بلیط قیمت هاش خیلی خوبه با چند جا مقایسه کردم

  11. در پاسخ به علی
    ممنون از نظر ارزشمند شما علی عزیز. بله آپ به عنوان نرم افزار خرید بلیط هم عالیه و کلی خدمات دیگه داره.

  12. بعد از خوندن مقاله تون مشتاقم نرم افزار خرید بلیط تی چارتر رو امتحان کنم. بعد استفاده نظرمو میگم

  13. در پاسخ به شهاب جعفری
    شهاب عزیز چقدر خوب که مقاله معرفی نرم افزار خرید بلیط براتون مفید واقع شده.

  14. در پاسخ به رضا
    ممنون که تجربه تون رو در مورد نرم افزار خرید بلیط در اختیار ما گذاشتین.

  15. نرم افزار خرید بلیط فقط سپهر 360. البته نمیشه ازش خرید کرد فقط مقایسه قیمت انجام میشه که خیلی خوبه این مورد. بلیط رو گرون نخرین.

  16. در پاسخ به نگار کاظم پور
    بله نگار عزیز. برای مقایسه قیمت نرم افزار خرید بلیط میتونن از سپهر 360 استفاده کنین.

  17. در پاسخ به نگین
    نگین عزیز ممنون که تجربه تون‌ رو با ما به اشتراک گذاشتین

  18. به نظرم علی بابا حرف اول رو در زمینه نرم افزار خرید بلیط میزنه. من دو بار خرید کردم یه بارش استرداد کردم که خیلی راحت پولمو بدون دردسر پس گرفتم.

  19. در پاسخ به صابر جعفرزاده
    صابر عزیز ممنون از نظرتون. بله “علی بابا” جزو لیست بهترین نرم افزار خرید بلیط قرار داره.

  20. به عنوان نرم افزار خرید بلیط از آپ استفاده کردم و خیلی راضیم. اصلا نمیدونستم حتی آپ امکان خرید بلیط داره از مقاله شما دیدم رفتم بلیط هواپیما خریدم برای تهران واقعا راضیم.

  21. در پاسخ به امیر صالحی
    چقدر خوب که تجربه خوبی از نرم افزار خرید بلیط به پیشنهاد ما براتون رقم خورده. ممنون از درج نظر ارزشمندتون امیر عزیز.

  22. در پاسخ به سیما
    ممنون که تجربه تون رو در مورد استفاده از نرم افزار خرید بلیط بیان کردین.

  23. برای خرید بلیط تی چارتر رو پیشنهاد میدم بهتون. خیلی خوبه مطمئنم شما هم راضی میشین. امتحان کنین. استرداد هم دارن.

  24. در پاسخ به مهسا جعفرزاده
    ممنون از پیشنهاد و درج نظرتون مهسای عزیز. خوشحالیم که همراه زینسی هستید.

  25. نرم افزار خرید بلیط بلیط سنتر رو اصلا پیشنهاد نمیکنم من راضی نیستم ازش.

  26. در پاسخ به صابر
    ممنون که نظرتون رو در مورد نرم افزار خرید بلیط مطرح کردین

  27. به عنوان نرم افزار خرید بلیط رو علی بابا نمیشه حرف بزنه کسی. خیلی حرفه ای و عالی

  28. در پاسخ به علیرضا همت پور
    بله علیرضای عزیز علی بابا به عنوان نرم افزار خرید بلیط عالی عمل میکنه.

  29. نرم افزار خرید بلیط اپ؟؟؟ آپ امکان خرید بلیط داره مگه|؟؟

  30. در پاسخ به alireza
    بله علیرضای عزیز. اپلیکیشن آپ امکان خرید بلیط رو هم فراهم کرده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا