معرفی اپ

معرفی برترین اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان

اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان به عنوان یک ابزار برای آموزش زبان است که کمک می کند تا با روش های مناسب سن کودکان به آن ها آموزش دهد. شما با خواندن این مقاله بهترین نرم افزار را برای فرزند خود انتخاب خواهید کرد که مناسب فرزندتان است.

برنامه داشتن برای آینده می‌تواند شما را از دیگر افراد در راه رسیدن به موفقیت جلوتر بیندازد. اما فارغ از هر برنامه‌ای که برای آینده داشته باشید، یادگیری زبان می‌تواند مزایای بسیاری برای شما در آینده داشته باشد. این امر به خصوص برای کودکان نیز بیشتر نمود دارد.

همان‌طور که دوره‌های مختلف عمر خود را می‌گذرانند و از کودکی به نوجوانی و از نوجوانی به جوانی می‌رسند، این تمرین و یادگیری مهارت‌های جدید زبانی است که برای آنها زمینه‌ای فراهم می‌کند تا جهان را از یک منظر کاملاً جدید درک کنند و آنها را ترغیب می‌کند تا آداب و رسوم و تفاوت‌های ظریف فرهنگی را بپذیرند.امروزه نیز استقبال زیاد کودکان از گوشی همراه می تواند یک ابزاری باشد تا به واسطه آن کودکان از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی که مخصوص کودکان است استفاده کنند.

یادگیری زبان حتی در مواقعی این مزایا را بیشتر نشان می‌دهد، زیرا زبان‌ها هستند که باعث به وجود آمدن حس همدلی و درک متقابل نسبت به دیگران می‌شود؛ در عین حال باعث باز شدن مسیرهای جدیدی برای رسیدن به موفقیت در نوجوانان و کودک شما نیز می‌شود.

دیگر مزایای یادگیری زبان برای کودکان نیز شامل موارد زیر می‌شود:

یادگیری زبان‌های دیگر باعث تقویت مهارت‌های ارتباطی کودکان می‌شود

یادگیری زبان مزایایی برای سلامت آنها نیز دارد

کودکان از مزیت یادگیری برخوردارند

یادگیری چند زبان می‌تواند در آینده باعث درآمدزایی کودک شما شود

یادگیری زبان باعث گسترش دیدگاه جهانی کودکان می‌شود

معرفی 5 اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان

تا به اینجای مقاله درباره مزایایی که یادگیری زبان برای فرزند شما ممکن است داشته باشد، صحبت کردیم. یکی از بهتری راه‌ها برای آموزش زبان به کودکان، استفاده از اپلیکیشن‌های آموزشی است. اما آیا با اپلیکیشن‌های زبان انگلیسی می‌توان زبان یاد گرفت؟ البته برای آشنایی با اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی می توانید اینجا کلیک کنید. در ادامه قصد داریم تا شما را با بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان آشنا کنیم و کار شما را در انتخاب بهترین اپلیکیشن آسان کنیم.

پاپیتا اپلیکیشن آموزش زبان برای کودکان با سرگرمی و بازی

اپلیکیشن پاپیتا یکی از اپلیکیشن‌های آموزش زبان برای کودکان است که در آن کودکان زبان را با بازی یاد می‌گیرند. فضای این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان بسیار سرگرم کننده و مثبت است که همین موضوع باعث می‌شود که یادگیری با کمک آن بسیار آسان شود. به همین خاطر این اپلیکیشن را می‌توان انتخاب خوبی برای یادگیری زبان برای کودکان دانست. روش کار پاپیتا به این صورت است که کلمات جدید را در قالب آهنگ و بازی کودکانه می‌گنجاند و به همین سبب روند یادگیری را لذت بخش می‌کند.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان پاپیتا
این اپلیکیشن با فضای کارتونی که دارد بسیار جذاب تر شده است.

اساس یادگیری زبان در این اپلیکیشن بازی‌های جذاب و سرگرم کننده است، که کودکان با برنده شدن در هر بازی می‌توانند آن حس موفقیت و پیروز شدن را در یادگیری به دست آورند. تمام بازی‌های پاپیتا در یادگیری و نوشتن کلمات و الفبا، پازل، کارت بازی، ساختن انواع کامیون و ماشین‌ها و آموزش ساختن انیمیشن جذاب خلاصه می‌شود. به همین خاطر خلاقیت در کودکان نیز افزایش پیدا می‌کند و به راحتی می‌توانند حروف الفبا، جمله سازی، اعداد و رنگ‌ها را از هم تشخیص دهند و‌ آنها را یاد بگیرند.

ویژگی‌ها و امکانات اپلیکیشن پاپیتا

  • آموزش ساختن انیمیشن
  • بازی با کارت
  • ایجاد اعتماد به نفس
  • ایجاد نظم رفتاری
  • تقویت مهارت‌های زبانی و رفتاری
  • یادگیری زبان جدید

من و زبان اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان همراه با اعطای گواهینامه

من و زبان یکی دیگر از اپلیکیشن‌های آموزش زبان است که در آن کودکان می‌توانند زبان‌های مختلفی از جمله چینی، فرانسه، انگلیسی، آلمانی، ترکی و ایتالیایی را یاد بگیرید. در من و زبان همچنین می‌توانید برای یادگیری زبان سراغ دسته بندی خاصی بروید و به این ترتیب یادگیری زبان را برای خود فیلتر کنید.

اپلیکیشن زبان کودکان من و زبان
همانطور که در تصویر می بینید زبان های مختلفی را برای یادگیری می توانید انتخاب کنید.

محیط یادگیری زبان در من و زبان نیز مانند هر اپلیکیشن مفید دیگری جذاب، مفید و همچنین مفرح است که به این خاطر، یادگیری زبان را بسیار آسان‌تر از هر زمان دیگری کرده است.

یکی از مزیت‌های مهم اپلیکیشن من و زبان این است که شما بعد از گذراندن دوره‌ها و بسته‌هایی که تهیه می‌کنید، می‌توانید گواهینامه پایان دوره که مورد تأیید وزارت علوم نیز است را دریافت کنید. برای اینکه به این گواهینامه برسید می‌توانید بسته‌های این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان را تهیه کنید. بسته‌های شش ماهه، یکساله، یکساله نقره‌ای و مادام العمر را می‌توانید بنا به نیاز خود تهیه کنید.

ویژگی‌ها و امکانات من و زبان

  • یادگیری آنلاین و غیر حضوری
  • محیط یادگیری جذاب
  • امکان یادگیری چند زبان مختلف
  • بسته‌های آموزشی متنوع
  • امکان شرکت در آزمون‌ها و تست‌های استاندارد
  • دریافت گواهینامه مورد تأیید وزارت علوم بعد از گذراندن دوره‌ها
  • آموزش با متدهای جدید

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با اپلیکیشن زبان زی

یکی از اپلیکیشن‌های مفید و کاربردی در حوزه آموزش زبان انگلیسی به کودکان، زبان‌زی نام دارد. مانند هر اپلیکیشن دیگری که در این لیست قرار دارد، توسعه دهندگان این اپلیکیشن نیز از برنامه‌های جذاب برای آموزش زبان به کودکان استفاده کردند که یکی از آنها کارتون‌های جذاب است.

آموزش زبان برای کودکان با زبان زی
زبان زی بهترین اپلیکیشن برای کودکان است.

یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان برای هر منظوری این است که آن اپلیکیشن رابط کاربری بسیار خوبی داشته باشد تا کاربر بتواند به راحتی از آن استفاده کند و به امکانات آن دسترسی داشته باشد. زبان‌زی در میان اپلیکیشن‌هایی قرار می‌گیرد که رابط کاربری بسیار خوبی دارد و از این نظر نمره قبولی را گرفته است. یکی از مزایای زبان‌زی این است که هر دو دسته بزرگسالان و کودکان می‌توانند در آن سراغ یادگیری زبان بروند و هر دو دسته را پوشش می‌دهد.

زبان‌زی علاوه بر کارتون‌های جذابی که برای کودکان دارد، بازی‌های سرگرم کننده‌ای نیز دارد که از میان آنها گردونه شانس می‌باشد.

ویژگی‌ها و امکانات اپلیکیشن زبان‌زی

  • استفاده از منابع روز دنیا
  • کارتون‌های جذاب برای یادگیری آسان‌تر
  • جذابیت در انتخاب محتوا
  • مناسب برای بزرگسالان و کودکان
  • رابط کاربری آسان
  • تکرار و تمرین زیاد

اپلیکیشن آموزش زبان دولینگو که با ایجاد یک بازی برای کودکان جذاب می شود

آموزش زبان برای کودکان در دولینگو
این اپلیکیشن با استفاده از عکس های گرفیکی فضا را برای کودکان سرگرم کننده کرده

دولینگو در میان اپلیکیشن‌های آموزش زبان قرار می‌گیرد، که شاید بیشتر از باقی نام‌ها در این لیست شنیده شده باشد. این اپلیکیشن به گونه‌ای طراحی شده است که با درس‌های جذاب و سرگرم کننده زبان انگلیسی را به شما آموزش می‌دهد. نحوه کار با این اپلیکیشن به این صورت است که زمانی که به اندازه کافی در مورد یادگیری به خوبی عمل کنید، امتیاز بیشتری دریافت می‌کنید که در نهایت باعث می‌شود که سطح شما بالاتر برود (درست مانند زمانی که در کلاس‌های حضوری با نمره خوب به سطح بعد می‌رفتید).

برای استفاده بهتر از این اپلیکیشن میتوانید راهنمای استفاده از اپلیکیشن دولینگو را ببینید.

ویژگی‌های نرم افزار دولینگو

  • سرگرم کننده بودن
  • ارائه آموزش به شکل بازی‌های رایج در گوشی موبایل
  • رابط کاربری خوب و آسان
  • تعداد کاربر فعال بسیار بالا
  • محبوبیت در سراسر جهان
  • استفاده از آن در کلاس‌های درس
  • فروم‌های تخصصی و عمومی بسیار مفید

رزتا استون اپلیکیشن آموزش زبان به کودکان با روش زبان مادری

آموزش زبان به کودکان با اپلیکیشن رزتا استون
در این اپلیکیشن زبان انگلیسی را همچون زبان فارسی فرابگیرید.

در زمانی که رزتا استون به عنوان نرم افزار آموزش زبان معرفی شد، تنها به آموزش زبان انگلیسی محدود می‌شد؛ اما امروزه این ابزار امکان یادگیری چندین زبان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که آن را به یکی از اپلیکیشن‌های چند زبان خوب تبدیل کرده است.

ویژگی جالب دیگر این مجموعه آن است که انگلیسی را دقیقا به همان روشی که زبان مادری خود را فراگرفته‌اید، به شما آموزش می‌دهد؛ به این صورت که بین کلمات و اشیا وابستگی ایجاد می‌کند تا برای همیشه در ذهن شما نقش ببندند.

  • ویژگی‌های نرم افزار رزتا استون
  • یادگیری جملات کاربردی
  • مناسب جهت یادگیری صحبت کردن و مکالمه به زبان انگلیسی
  • تقویت تلفظ زبان
  • قابلیت نصب روی گوشی هوشمند، تب‌لت و لپ‌تاپ

نرم افزار آموزش زبان Xeropan آموزش زبان برای کودکان در یک فضای جذاب و سرگرم کننده

نرم افزار آموزش زبان Xeropan
نرم افزار آموزش زبان Xeropan برای کودکان بسیار مفید است.

نرم افزار Xeropan این امکان را هم به بزرگسالان و هم به کودکان می‌دهد تا در محیطی سرگرم کننده و جذاب زبان انگلیسی را یاد بگیرند. روش یادگیری زبان در این اپلیکیشن به این صورت است که، یک بازی آینده نگری ساخته شده است که در آن شما باید وظایف خود را به همراه پروفسور مکس پس از بازدید یک ستاره دنباله دار روی زمین انجام دهید.

ویژگی‌های نرم افزار Xeropan

  • بیش از 400000 کاربر
  • جذابیت و سرگرم کنندگی
  • بازی دارای گرافیک و تولید استثنایی
  • تجربه یادگیری منحصر به فرد

آیا زمان کودکی برای یادگیری زبان مناسب است؟

وقتی بچه‌ها هنوز سن کمی دارند، ذهن آنها هر روز در حال پویش برای یادگیری چیزهای جدید است و به همین خاطر می‌توان انتظار داشت تا در یادگیری زبان بهتر از دیگر رده‌های سنی عمل کنند.

کارشناسان می‌گویند کودکانی که قبل از دوره نوجوانی خود زبانی یاد می‌گیرند، بیشتر از زبان آموزان بزرگسال به آن تلفظ درست و بومی هر زبان نزدیک‌تر می‌شوند. علاوه بر این، تحقیقات نشان داده است که بچه‌ها توانایی ذاتی در به دست آوردن قوانین هر زبانی را دارند که این توانایی در بزرگسالان بسیار کمتر است.

اگرچه معروف است که ذهن کودکان مانند اسفنج است و میزان جذب آن بالا است، اما توصیه می‌شود قبل از معرفی زبان دیگر، به آنها زمان کافی بدهید تا یک زبان را به طور کامل یاد بگیرند و با قواعد آن آشنا شوند. در غیر این صورت، آنها ممکن است کمی در مورد یادگیری زبان دچار سردرگمی شوند که در نهایت باعث حس تدافعی به یادگیری هر زبانی در آنها می‌شود.

بهترین روش آموزش زبان انگلیسی به کودکان با اپلیکیشن تلفن همراه است. با استفاده از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می‌توانید کاری کنید که روند یادگیری در کودکان‌تان به شکل اصولی پیش برود و به افزایش آگاهی آنها از زبان‌های مختلف کمک کنید.

3/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫34 دیدگاه ها

  1. پاپیتا برای بچه ها خیلی خوبه. من برای پسرم خیلی اپلیکیشن دانلود کردم ولی برای یادگیری بچه ها پاپیتا خوبه چون هم آسونه هم سرگرم کننده.

  2. زبان زی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان خیلی برنامه خوبیه گرفیکش، صداهاش خوبه. در کل خوب یاد میده به بچه های کوچیک.

  3. کدوم یک از اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان ، میتونن گواهینامه صادر کنن؟ یعنی مدرک بدن.

  4. سلام کدوم یک از اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان ، میتونن گواهینامه صادر کنن؟ یعنی مدرک بدن.

  5. در اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان ، آموزش به نحوی هست که بچه ها کاملا متوجه بشن؟ یعنی به زبان ساده توضیح دادن؟

  6. سلام. وقت بخیر.
    بله اپلیکیشن های معرفی شده، برای کوکان و نوجوانان مناسب سازی شده.

  7. سلام دوست عزیز
    دادن مدرک ارتباطی به سن افراد نداره. به رسیدن یک سطخ به سطح دیگری دارد.

  8. سلام دوست عزیز
    دادن مدرک ارتباطی به سن افراد نداره. به رسیدن یک سطخ به سطح دیگری دارد.

  9. بهترین راه برای آموزش کودکان کم سن و سال، بازیه. کدوم یکی از اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان که معرفی کنید، بازی محور هست؟

  10. سلام دوست عزیز
    ما در این مقاله چند نرم افزار مناسب کودکان معرفی کردیم

  11. سلام خسته نباشید اپلیکیشن زبان انگلیسی من و زبان گواهینامه هم ارائه میده؟؟؟

  12. سلام چند تا اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان که معرفی کردید عالی بودن مخصوصا پاپیتا برای زبان کودکان خیلی مفیده

  13. اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان پاپیتا خوبه راضیم کاملااااا

  14. اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان من و زبان رو امتحان کردم خیلی عالیه حرف نداره

  15. اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان فکر نکنم مناسب باشه شاید کودک پای گوشی نتونه حواس شو جمع کنه به نظرم یکی دو سال بهتره تدریس حضوری شرکت کنه

  16. اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان Xeropan رو برای فرزندم دانلود کردم از محیط ش به ذوق اومد و فعلا داره خوب پیش میره 🙂

  17. اپلیکیشن زبان انگلیسی زبان زی خیلی به روز و جالب هست. مدام اطلاعاتشو آپدیت میکنه و با متد روز دنیا میره

  18. اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان پاپیتا فوق العادددده س خیلی آسووونه آموزشش خیلی خوبه😻😻😻😻

  19. یه روز نشستم اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان رو برای پسرم دانلود کنم … اینقدر سرگرم کننده بودن چند ساعت داشتم بازی میکردم، سوال انگلیسی بچگونه جواب میدادم :)) چرا زمان ما این برنامه ها نبود؟! :((

  20. در پاسخ به رها
    رهای عزیز بله اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان بایدم سرگرم کننده باشه وگرنه نمیتونه توجه کودکان رو به خودش جلب کنه. چه خوب که توجه شما رو هم جلب کرده و موجب سرگرمی تون شده 🙂

  21. پاپیتا به عنوان اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان خیلی خوبه فقط برای هر چیزی پول میخواد تکون میخوری باید پول بدی

  22. در پاسخ به آیلار همتی
    آیلار عزیز خیلی ممنون که نظرتون رو در مورد اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان بیان کردین. پاپیتا جزو اپ های محبوب کودکانه.

  23. اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان پاپیتا خوبه فقط تبلیغاتش دیگه بیش از حد شده کاش کمتر کنن.

  24. در پاسخ به دنیا علیپور
    ممنون از نظر ارزشمندتون دنیای عزیز.

  25. اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان خرجیا خیلی حرفه ای هستن ولی خب تو ایران کاربرد ندارن برای کودکان. به نظرم همون زبان زی ساده و خوبه.

  26. در پاسخ به ناجیه
    ممنون که نظرتون در مورد اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان رو نوشتید برامون.

  27. در پاسخ به زهرا
    ممنون از پیشنهادتون زهرای عزیز.

  28. اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان باید خیلی سرگرم کننده باشه وگرنه بچه ها بازیگوشی میکنن. کدوم سرگرم کننده س؟

  29. در پاسخ به سیما حیدرزاده
    سیمای عزیز همه چند تا اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان که معرفی کردیم، سرگرم کننده هستن. هم محیط گرافیکی جذاب برای بچه ها دارن و هم شبیه بازی هستن تا کودک خسته نشه.

  30. اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان من و زبان به نظرم از بقیه بهتره. البته خب نظر شخصیه ممکنه کس دیگه هم بگه اصلا خوب نیستن. نظرها متفاوته

  31. در پاسخ به مونا باباپور
    مونای عزیز ممنون که نظرتون رو درباره اپلیکیشن زبان انگلیسی برای کودکان مطرح کردین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا