خدمات

13 اپلیکیشن گردشگری برای راحتی سفر

اپلیکیشن گردشگری امروزه سفر را برای همه مردم راحت کرده است.آیا شما هم قصد مسافرت دارید؟ اگر قصد مسافرت دارید و مهم‌ترین دغدغه شما نشناختن مکان مورد نظر است با زینسی همراه باشید تا بهترین تورلیدر را برای شما فراهم کند. هنگام مسافرت اولین چیزی که ذهن یک گردشگر را مشغول می‌کند مسئله خرید بلیط و رزرو هتل است. قبل از فراهم شدن این دو گزینه شما باید مقصد خود را انتخاب کنید. کنند و او را در داشتن یک سفر عالی یاری می‌کنند.

معرفی اپلیکیشن گردشگری

با توجه بداشتن گزینه‌های مناسب برای این مسائل کمک می‌کند سفر رویایی و دل‌انگیزی داشته باشید. اپلیکیشن‌هایی که در زیر توسط تیم زینسی معرفی شده‌اند هرکدام به نوبه خود بخشی از دغدغه‌های یک گردشگر را برطرف می‌ه محبوبیت اپلیکیشن های سفر و گردگشگری، یک دسته بندی از وب سایت زینسی، به معرفی اپلیکیشن گردشگری و سفر اختصاص یافته است و شما با کلیک کردن روی این لینک می‌توانید به تمامی اپلیکیشن‌های آن دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید از طریق ابزار مقایسه زینسی به مقایسه اپلیکیشن‌های مربوطه بپردازید.

مقایسه گوگل مپ و سفرنما
مقایسه همگردی و لست سکند

1. اپلیکیشن سفرنما

همیشه صرف هزینه کردن برای یک سفر خوب ملاک کار نیست. گاهی پیش می‌آید که شما هزینه‌های فروانی می‌کنید ولی نمی‌توانید لذت کافی را از منطقه‌ای که به آن سفر کرده‌اید ببرید. حتی ممکن است به علت اینکه اطلاعات کافی از مکان مورد نظر ندارید سفر به آنجا برای شما بیهوده به نظر برسد. شما می توانید سفرنما را دانلود کنید و از آن استفاده کنید.

این اپلیکیشن گردشگری برای کسانی که قصد مسافرت به مناطق مختلف را دارند کاربرد زیادی دارد.

سفرنما تمامی مناطق ایران را به خوبی پوشش داده است و البته 23 کشور دیگر جهان را هم برای علاقه‌مندان به این حوزه پوشش داده است. این نرم‌افزار اطلاعات مورد نیاز یک گردشگر را به طور کامل در اختیار او قرار می‌دهد.

با این اپلیکیشن شما قادر خواهید بود از خدمات زیر بهره ببرید:

  • دیدن هتل ها و اقامتگاه‌های مختلف ایران و جهان و بدست آوردن اطلاعات آن‌ها
  • نمایش مکان‌های اطراف شما برای پیدا کردن یک فضای مورد علاقه خود
  • معرفی انواع رستوران و کافه به شما و نمایش اطلاعات و عکس‌های مرتبط با آن
  • خرید بلیط برای مسافرت به صورت آنلاین از طریق این اپ
  • معرفی آداب رسوم خاص منطقه و غذاهای بومی آن مکان
  • انجام بیمه مسافرتی برای آرامش خاطر بیشتر

شما در این اپلیکیشن می‌توانید تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار داده و از تجربیات بقیه هم استفاده کنید.

 

اپلیکیشن گردشگری سفرنما
تصویر برند سفرنما را در این تصویر می بینید. 

2. همگردی‌

برنامه ریزی برای سفر اهمیت ویژه‌ای دارد. برای اینکه بتوانیم برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم داشتن اطلاعات کافی در مورد مکان مورد نظر از مهم‌ترین گزینه‌ها است.

یافتن جاذبه های گردشگری،‌ رستوران‌ها، کافه‌ها و … همگی از دغدغه های اصلی یک گردشگر است. اپلیکیشن همگردی به شما کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید مکان‌های مورد نظر را شناسایی کرده و در کمترین زمان آنها را پیدا کنید.

اطلاعات فراهم شده در همگردی توسط کاربران این اپلیکیشن گردشگری گردآوری شده است و به همین خاطر از کیفیت خوبی برخوردار است. شما در این نرم‌افزار همچنین عکس‌های مرتبط با مکان‌های مورد نظر خود را مشاهده خواهید کرد.

از ویژگی‌های اصلی این اپلیکیشن رابط کاربری زیبا و روان آن است که کاربر را به شدت جذب خود می‌کند. اپلیکیشن همگردی را می توانید دانلود کنید و از آن استفاده کنید.

در این اپلیکیشن یک گزینه وجود دارد به نام ” یه جای باحال ” که نقاط دیدنی یک منطقه را به صورت تصادفی به شما نشان می‌دهد و گزینه دیگر با نام ” یه اتفاق باحال”‌ جشنواره‌ها و تورهای مسافرتی را به صورت رندوم به شما پیشنهاد می‌کند.

 

اپلیکیشن سفر همگردی
در این تصویر بند همگردی را می بینید.

 

3. لست سکند

این اپلیکیشن گردشگری بیشتر در زمینه معرفی تورهای داخلی و خارجی فعالیت می‌کند. این اپ به شما کمک می‌کند تا ارزان‌ترین و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

در این نرم افزار شما می‌توانید اطلاعاتی در مورد هتل‌های مختلف ایران و جهان بدست بیاورید. اطلاعات آژانس‌های مسافرتی دارای مجوز نیز در این بخش ارائه شده است که شما می‌توانید به هر کدام از این‌ها امتیاز داده و نظرات بقیه کاربران را مشاهده کنید.لست سکند را دانلود کنید و از آن استفاده کنید.

هر ساله این اپلیکیشن مسابقات نویسندگی در مورد هتل‌ها و مکان‌های گردشگری برگزار می‌کند. شما می‌توانید ضمن به اشتراک گذاشتن تجربه خود، در این مسابقات هم مقامی بدست بیاورید.

اپلیکیشن کاربردی لست سکند
لوکو نرم افزار لست سکند و سایت آن را می توانید در این تصویر ببینید.

 

4. گوگل‌مپ

گوگل‌مپ یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن‌های مسیریابی و گردشگری است بسیاری از نرم‌افزارهای دیگر اطلاعات خود را از این اپلیکیشن بدست می‌آورند.

این اپلیکیشن هم برای سیستم عامل‌های اندروید و هم سیستم عامل آی‌او‌اس ارائه شده است. از مزایای خوب این اپ، این است که به صورت پیش فرض بر روی همه گوشی‌ها موجود است.

گوگل‌مپ علاوه بر مسیر یابی برای شما اطلاعات مکان‌های دوروبر را به شما نشان می‌دهد تا بتوانید از مکان‌های موجود یکی را برگزینید.

شما با جستجوی در این نرم‌افزار و اعمال فیلترهای مختلف می‌توانید مکان‌های مورد نیاز خود را به آسانی پیدا کنید و همچنین نظرات و تصاویری که سایر کاربران در ارتباط با آن مکان به اشتراک گذاشته‌اند را مشاهده کنید.

اپلیکیشن گردشگری و مسیر یابی
لوگو نرم افزار گوگل مپ را در این تصویر می بینید.

 

5. تهران گردی

تهران به عنوان پایتخت کشور عزیزمان ایران، جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. با این وجود بسیاری از ما از وجود چنین مکان‌های جذابی بی‌خبر هستیم.

تهران گردی اپلیکیشن تخصصی در زمینه معرفی مکان‌های مختلف گردشگری تهران است که به شما کمک می‌کند سفری جذاب و دلنشین به تهران داشته باشید.اپلیکیشن گردشگری در تهران می واند شما را با جذایت های تهران آشنا کند.

این اپلیکیشن در این موارد به شما اطلاعات خوبی می‌دهد: جاذبه‌های گردشگری تهران ، مراکز تفریحی تهران ،‌رستوران‌ها، مراکز خرید و اقامتی و … . شما می‌توانید علاوه بر جستجوی مکان مورد نظر خود در مورد این مکان اظهار نظر کنید و به آن عکس‌های خود را اضافه کنید.

 

اپلیکیشن تهران گردی
ویژگی های اصلی اپ تهران گردی را در این تصویر می بینید.

 

6. دانرو

این که یک اپ لقب اپلیکیشن گردشگری به خود بگیرد علت‌های زیاد دارد. از عمده‌ترین این علت‌ها می‌توان به مسئله مکان‌یابی و نمایش اطلاعات مکان‌ها اشاره نمود. هرچند که مرز باریکی بین یک اپ گردشگری و یک اپلیکیشن مسیریاب وجود دارد ولی دانرو امکاناتی دارد که باعث شده بتوان آن را در هر دو دسته جای داد.

دانرو با نمایش اطلاعت یک مکان مانند: فست فود، هتل ، تعمیرگاه، تفریحگاه و … به گردشگر کمک می‌کند بتواند مسیر خودش را به درستی پیدا کند. در ضمن این اپلیکیشن نظرات افراد را درباره یک مکان نمایش می‌دهد و شما می‌توانید عکس‌های مربوط به آن را ببینید. با استفاده از امکانات ذکر شده شما قادر خواهید بود تصمیم مناسبی را اتخاذ نمایید.

اپلیکیشن دانرو
نمایی از برند دانرو را در این تصویر می بینید.

 

 

7. علی بابا‌

علی بابا با توجه به خدمات خوبی که برای گردشگر فراهم می‌کند می‌تواند جزء‌ اپلیکیشن‌ گردشگری حساب شود .

در حقیقت خرید و رزرو بلیط و مسائل به استرداد آن، رزرو هتل با قیمت مناسب و پیدا کردن تور مسافرتی با قیمت‌های مناسب از جمله دغدغه های یک گردشگر محسوب می‌شود. در تمامی این موارد علی بابا به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحت‌ترین شکل ممکن نیاز خود را برآورده سازید.

ویژگی خوب دیگر این اپلیکیشن این است که شما می‌توانید هزینه تمامی خدمات گفته شده در بالا را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. تا در وقت شما صرفه‌جویی شود.

پشتیبانی 24 ساعته و هفت روز هفته علی بابا باعث دلگرمی کاربران این اپلیکیشن است.

 

اپلیکیشن گردشگری علی بابا
اپلیکیشن سفر علی بابا را در این تصویر می بینید.

8. رسپینا 24

یک اپلیکیشن گردشگری پر کاربرد  رسپینا ۲۴ است. این اپلیکیشن کمک می کند تا در کنار خرید بلیط به صورت اینترنتی، رزرو هتل را انجام دهید و با دغدغه اندک به مسافرت بروید.

اپلیکیشن کاربردی رسپینا 24
در این تصویر نمایی از اپلیکیشن گردشگری می بینید.

9. سفرستان

با سفرستان شما می توانید بلیط‌های هوایی را با هر مقصد و هر مبدایی که می‌خواهید تهیه کنید و به صورت آنلاین بلیط‌های داخلی و خارجی را رزرو کنید.

اپلیکیشن گردشگری سفرستان
سفرستان اپلیکیشن گردشگری پر کاربرد است.

10. تیکبان

تیکبان با پشتیبانی ۲۴ ساعته امکاناتی همچون فروش بلیط قطار، فروش بلیط‌های هوایی، رزرو هتل، خدمات مسافرتی هوایی، برگزاری تورهای داخلی و خارجی و تورهای یک روزه را دارد. پس اگر یک مسافرت عالی می‌خواهید تیکبان را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

اپلیکیشن گردشگری تیکبان
نمایی از گرفتن هتل در اپ نیکبان را می بیند.

11. سامتیک

سامتیک اپلیکیشن تورهای متنوع و جذاب بین المللی و داخلی دارد. همچنین می توانید به کمک آن هتل و بلیط‌تان رزرو کنید. سامتیک یک اپلیکیشن مناسب برای گردشگری است.

12.گشتانو

گشتانو نیز پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد و تورهای ۶۰ کشور جهان را پوشش می دهد. می‌توانید با آن تورهای چند ساعته بروید و همچنین گشاتو مترجم ارائه می دهد که بسیار برای شما که زبان آن محل را نمیدانید مفید است.

13. دور و نزدیک

اگر یک اپلیکیشن گردشگری همه چیز تمام که سرعت بالایی دارد را می خواهید دور و نزدیک بهترین گزینه است. با کمک دورونزدیک که پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد می‌توانید به صورت پیشرفته جستجو کنید و از خدمات متنوع آن برخوردار شوید.

جمع‌بندی

اپلیکیشن‌های گفته شده در بالا اپ‌هایی هستند که برای کاربران فارسی زبان طراحی شده‌اند. هر چند بعضی از این اپلیکیشن‌ها شما را در سفرهای خارج از کشور هم همراهی می‌کنند.

بعضی از این اپلیکیشن‌ها با ارائه خدمات جزئی‌تر و تخصصی‌تر محدود به مکان خاصی هستند. مانند:‌تهرانگردی. ولی بعضی پوشش بیشتری ارائه کرده و ممکن است کاربر کمی سردرگم شود

دلچسب بودن محیط کاربری یک اپلیکیشن هم در انتخاب شما بسیار موثر است. ما سعی کردیم در این نوشته تمامی موارد را جای داده و انتخاب را بر عهده خود کاربران بگذاریم.

 

این مقاله به صورت اختصاصی برای شما در زینسی گردآوری شده است. ممنون که همراه ما هستید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

4.2/5 - (13 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫23 دیدگاه ها

  1. از برنامه هایی که برای سفر گفتین، از گوگل مگ و علی بابا استفاده کردم خیلی هم راضی بودم بقیه شم امتحان میکنم در سفرهای بعدی. کلا استفاده از اپ همه چیو اسون تر کرده خرید بلیط، رزرو هتل و ….

  2. خیلی مقاله خوب بود. به نظرم به عنوان اپلیکیشن گردشگری برای سفر خیلی کاربرد داشته باشن. حتما امتحان میکنم

  3. در اپلیکیشن گردشگری سفرنما ، امکان رزرو بلیط وجود نداره؟ فقط اطلاعات ارائه میده؟

  4. امکان یه جای خوب و یه اتفاق خوب اپلیکیشن گردشگری همگردی چقدر خوبه. روی گوشی آیفون میتونم نصبش کنم یا باید از نسخه وبش استفاده کنم؟

  5. اپلیکیشن گردشگری دانرو خیلی عالیههههههه حتما توصیه میکنم دانلودش کنین.

  6. اپلیکیشن گردشگری سفرنما ویژگی های خیلی خوبی داره که آدمو جذب میکنههههه

  7. سلام اپلیکیشن گردشگری لست سکند رو استفاده کردم، خیلی خوبه رابط کاربری خیلی راحتی داره

  8. اپلیکیشن گردشگری برای راحتی سفر ، سفرنامه و همگردی رو پیشنهاد میکنم خیلی خوبه

  9. اپلیکیشن گردشگری تهران گردی برای کسایی که با تهران آشنایی ندارن، خیلی خوبهههه

  10. اپلیکیشن گردشگری سفرنما خیلی خوبه چون حتی مارو با آداب و رسوم خاص شهری که میخوایم بریم آشنا میکنه

  11. اپلیکیشن گردشگری سفرنما بیمه مسافرتی هم داره خیلی عالیه این ویژگی ش. خیال ادمو راحت میکنه

  12. اپلیکیشن گردشگری تهران گردی خیلی خوبه برای اونایی که از شهرهای دیگه میان خیلی کاربرد داره

  13. اپلیکیشن گردشگری تکیبان رزرو هتل و تور هم داره خیلی خوبه راضیم

  14. در کل میتونم بگم اپلیکیشن گردشگری سفرنما خوبه. هم اطلاعات مربوط به سفر، هم خرید بلیط و …

  15. در پاسخ به سهیلا سبزواری
    ممنون از نظر ارزشمندتون سهیلای عزیز.

  16. همگردی به‌ عنوان اپلیکیشن گردشگری اطلاعات خوبی درباره مقصد میده.

  17. در پاسخ به سیما میرزائی
    سیمای عزیز ممنون که نظرتون رو در مورد اپلیکیشن گردشگری مطرح کردین.

  18. به نظرم اپلیکیشن گردشگری کار خیلی بیهوده ای میاد و فقط حجم گوشیمون رو درگیر میکنه.

  19. در پاسخ به فاطمه نجفی
    ممنون از درج نظر ارزشمندتون فاطمه عزیز.

  20. سال پیش از اپلیکیشن گردشگری لست سکند استفاده کردم مفید بود. گفتم نظرمو بگم تا بقیه دوستان هم اگه خواستن استفاده کنن.

  21. در پاسخ به نرگس
    نرگس عزیز ممنون که تجربه تون رو در مورد اپلیکیشن گردشگری باهامون به اشتراک گذاشتین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا