خدماتمعرفی اپ

بررسی خدمات پرداختی دیجی‌پی

آیا به دنبال یک اپلیکیشن پرداختی هستید که خدمات متنوعی همچون کارت به کارت را ارائه دهد؟ احتمالا همه شما اپلیکیشن‌های متعددی را سراغ دارید؛ اما نمی‌دانید کدام یک از آنها جزء بهترین‌ها هستند. اما ما قصد داریم یک اپلیکیشن پرداختی کاملا منحصر را به شما معرفی کنیم که علاوه بر خدمات پرداختی متنوع، امکان خرید اعتباری و خرید قسطی را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است.

نام این اپلیکیشن، دیجی‌پی است. دیجی‌پی از جمله پلتفرم‌هایی است که امکاناتی چون درگاه پرداخت را نیز به کسب و کارهای مختلف ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند خرید اعتباری داشته باشند.

شما حتی با توجه به شرایط کسب و کار خود می‌توانید از طریق درگاه پرداخت واسط و بدون اخذ مدارکی نظیر نماد اعتماد الکترونیک، در کمترین زمان ممکن پرداخت آنلاین را از مسیرهای قانونی برای مشتریان خود فراهم کنید. دیجی‌پی علاوه بر امکانات فوق، خدمات پرداختی دیگری را نیز ارائه می‌دهد.

با دیجی‌پی آشنا شوید

دیجی‌پی یک شبکه پرداختی گسترده است که امکان دسترسی کاربران به خدمات پرداختی را به اشکال مختلف فراهم کرده است. اپلیکیشن دیجی و سامانه آنلاین دیجی‌پی از جمله راهکارهای دیجی‌پی برای استفاده از خدمات مختلف است. بنابراین اگر بخواهید از امکانات دیجی‌پی استفاده کنید دو روش، پیش روی شما است:

  • استفاده از اپلیکیشن دیجی‌پی
  • مراجعه به سایت دیجی‌پی

استفاده از سامانه، روش آسانی است که همه ما به عنوان کاربر با آن آشنا هستیم. در این روش شما باید آدرس سایت دیجی‌پی را در مرورگر خود وارد کنید تا بتوانید به سایت موردنظر وصل شوید. برای استفاده از روش دوم نیز باید اپلیکیشن دیجی‌پی را دانلود و نصب کنید. با نصب اپلیکیشن تمام امکانات گسترده‌ پرداختی دیجی‌پی به طور یکجا در اختیار شما قرار می‌گیرد.

امکانات پرداختی دیجی‌پی

همانطور که گفتیم دیجی‌پی امکانات پرداختی متعددی دارد که عبارتند از:

پرداخت قبض‌های آب، برق، گاز، تلفن، موبایل

کاربرانی که تجربه پرداخت حضوری قبض آب، برق، تلفن و یا گاز را دارند با سختی‌های این کار کاملا آشنا هستند. اما دیجی‌پی این کار را از طریق چند کلیک ساده، راحت و آسان کرده است. برای پرداخت قبوض کافیست بارکد قبض موردنظر خود را اسکن کنید، سپس با مشاهده قبض و شناسه، بدهی خود را پرداخت نمایید. بخش خدمات پرداختی قبوض شامل امکانات دیگری نیز است. از جمله:

  • استعلام قبض گاز فقط با کد اشتراک
  • پرداخت قبض موبایل ایرانسل، رایتل وهمراه اول
  • پرداخت عوارض شهرداری
  • پرداخت قبض تلفن ثابت
  • پرداخت مالیات و…

پرداخت بدهی طرح ترافیک

در پرداخت طرح ترافیک با دیجی‌پی نیز باید روی گزینه طرح ترافیک کلیک کنید و شماره پلاک و سایر اطلاعات را وارد کنید. البته اگر از میزان بدهی خود اطلاع ندارید می‌توانید آن را از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی استعلام نمایید.

پرداخت کرایه تاکسی

برای پرداخت کرایه تاکسی نیز باید Q Code تاکسی را اسکن کنید. این کار را نیز می‌توانید از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی انجام دهید؛ سپس کرایه خود را با کیف پول پرداخت کنید.

سایر امکانات دیجی‌پی

اپلیکیشن دیجی‌پی علاوه بر امکانات پرداختی فوق، امکانات دیگری را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است. از جمله:

خرید شارژ

دیجی‌پی امکان خرید شارژ تلفن همراه را برای همه اپراتورها فراهم کرده است. از این رو چه از کاربران همراه اول باشید، چه ایرانسل یا رایتل، می‌توانید شارژ موردنیاز خود را به راحتی تهیه کنید.

خرید بسته اینترنت

بسته‌های اینترنت شامل انواع بسته‌ها با حجم، تعرفه و اپراتورهای مختلف است.

خرید اعتباری (BNPL)

این خرید که شامل خریدهای ارزان است با عنوان الان بخر، بعدا پرداخت کن نیز یاد می‌شود. شما بدون ضامن، چک صیادی و سفته الکترونیک می‌توانید به راحتی این اعتبار را دریافت کنید و از فروشگاه های طرف قرارداد با دیجی‌پی اقدام به خرید کالا به خدمات دلخواه خود کنید.

خرید قسطی

منظور از خرید قسطی دریافت وام یا اعتبار در مبالغ مختلف 10، 15، 20، 30 و 50 میلیون تومان است که از طریق آن می‌توانید محصولات و خدمات موردنظر خود را از فروشگاه‌هایی طرف قرارداد دیجی‌پی، خریداری کنید. این وام با سود سالیانه 23 درصد به همه متقاضیان 18- 70 ساله اعطا می‌شود. همچنین دریافت این وام به ضامن نیاز ندارد و تنها با چک صیادی یا سفته الکترونیک می‌توانید اقدام به دریافت اعتبار کنید.

کیف پول دیجیتال

یکی از امکانات بسیار جالب دیجی‌پی، کیف پول دیجیتال است که با شارژ آن می‌توانید بسیاری از خریدهای خود را بدون نیاز به وارد کردن رمز دوم انجام دهید.

خیریه و نیکوکاری

اگر به امور خیریه علاقه دارید در این مورد نیز می‌توانید از طریق دیجی‌پی، به موسسات خیریه وصل شوید و مبلغی را که برای این کار در نظر گرفته‌اید، پرداخت کنید.

تفاوت دیجی‌پی با سایر پلتفرم‌های پرداختی چیست؟

در حال حاضر چندین اپلیکیشن پرداختی دیگر نیز وجود دارند که عملکرد آنها کاملا مشابه دیجی‌پی است. اما دیجی‌پی از یک امتیاز ویژه برخوردار است. این امتیاز خرید قسطی و اعتباری است که با جرات می‌توان گفت دیجی‌پی، به دلیل سهولت در دریافت اعتبار و فروشگاه های طرف قرارداد مانند دیجی‌کالا و… به یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای دریافت وام شناخته شده است.

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا