خدمات

معرفی 4 نرم افزار مدیریت سفر که سفر را برای شما دلنشین تر می کند.

نرم افزار مدیریت سفر ابزار کاربردی برای سفری ارزان تر ! برای مدیریت بهتر هزینه ها و برنامه ریزی مناسب سفر بهتر است از نرم افزار های مدیریت سفر استفاده کنید.اولین قدم برای استفاده بهتر از این نرم افزار ها شناخت آن هاست که  در این مقاله به بررسی چند نمونه از نرم افزارهای پرداخته ایم .

نرم افزار مدیریت سفر چیست و چه کاربردی دارد؟ نرم افزار مدیریت سفر بستری برای برنامه ریزی، خرید و ثبت هزینه های سفر به کاربران ارائه می دهد. شرکت ها از این نرم افزار برای ساده سازی تصمیمات خرید، سوابق متمرکز هزینه های کارکنان و کنترل بودجه سفر استفاده می کنند.

بهترین نرم افزار های گردشگری ایرانی را می توانید از طریق این لینک ببینید.

راهکارهای مدیریت سفر به جای استفاده از عوامل فردی یا ارسال رسیدهای خریداری شده به عنوان یک محصول مدیریت هزینه، ابزاری برای رزرو و گزارش خودکار خریدهای سفر در اختیار کاربران قرار می دهد. شایان ذکر است، این نرم افزار باعث بهبود شفافیت بین مدیران و کارمندان نسبت به سفرهای اداری می شود و به حسابداران و مدیران این امکان را می دهد تا به سادگی گزارش مالی بگیرند و هزینه کارمندان را پرداخت کنند.

همچنین تضمین می کند سفرهای اداری کارکنان منطبق با قوانین شرکت باشد. محصولات این گروه غالباً با ویژگی های مدیریت هزینه و ردیابی مسافت پیموده شده ارائه می شوند، اما نرم افزار مدیریت سفر به طور خاص بر گزارش هزینه های سفر متمرکز است.

شما می توانید بلیط خود را از طریق نرم افزار های خرید بلیط بخرید و از سفر خود لذت ببرید.

ویژگی های اصلی نرم افزار مدیریت سفر

برای احراز هویت و وارد شدن یک نرم افزار به گروه نرم افزارهای مدیریت سفر، باید ویژگی های زیر را دارا باشد:

  • ارائه بستری برای رزرو سفر
  • امکان دریافت گزارش هزینه های مربوط به سفر کارمندان
  • تکمیل یا ادغام ویژگی های مدیریت هزینه
  • چاپ یا ارائه چک های واریزی برای هزینه های سفر
  • درج سیاست های مسافرت اداری برای انطباق با آن ها
  • استفاده از نرم افزار مدیریت سفر این امکانات را برای شما فراهم می آورد:
  • کنترل بودجه سفر شرکت
  • حصول اطمینان از انجام سفرهای اداری کارکنان منطبق با سیاست های شرکت
  • بهبود شفافیت بین مدیران و کارمندان در خصوص سفر اداری

با توجه به محبوبیت اپلیکیشن های سفر،  وب سایت زینسی، به معرفی اپلیکیشن های سفر پرداخته است  ،  شما با کلیک کردن روی این لینک می‌توانید به تمامی اپلیکیشن‌های آن دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید از طریق ابزار مقایسه زینسی به مقایسه اپلیکیشن‌های سفر بپردازید. اکنون به بررسی تعدادی از نرم افزارهای پیشتاز در این زمینه می پردازیم.

 

 TripActions نرم افزار مدیریت سفر برای سفری ایمن تر

اولین نرم افزار مدیریت سفر که در این مقاله بررسی میکنیم TripActions است . این نرم افزار یک پلتفرم مدیریت و پرداخت جهانی پیشرو در شرکت های بزرگ به حساب می آید. TripActions مورد اعتماد تقریباً 4000 شرکت در سطح جهان است و به مدیران امور مالی، عملیات، منابع انسانی و امور سفرهای اداری، اجازه می دهد تا مسافران را ایمن نگه دارند و هزینه های خود را برای سفرهای تجاری کنترل كنند.

 

نرم افزار مدیریت سفر SAP Concur

SAP Concur پیشرو در جهان برای ارائه راه حل های یکپارچه سفر، هزینه و مدیریت فاکتور است که با تلاش بی امان برای ساده سازی و اتوماسیونی نمودن فرایندهای روزمره هدایت می شود. با این نرم افزار مدیریت سفر  که رتبه برتری را در میان نرم افزارهای مشابه کسب کرده است، کارمندان در هر سفر راهنمایی می گردند، هزینه ها بدون دردسر در گزارش هزینه ها جمع می شوند و مصوبات صورتحساب به صورت خودکار انجام می گردد.

با ادغام داده های نزدیک به زمان واقعی و استفاده از هوش مصنوعی برای بررسی 100٪ معاملات، مشاغل می توانند دقیقاً آنچه را خرج می کنند بدون نگرانی از نقاط کور در بودجه ببینند. راهکارهای SAP Concur ، کارهای خسته کننده گذشته را از بین می برد، کار امروز را آسان تر می کند و به مشاغل کمک می کند تا هر روز را به بهترین وجه خود سپری کنند.

 

با نرم افزار TravelPerk سفر خود را روان تر مدیریت کنید.

در شرح این نرم افزار مدیریت سفر آمده است ما مسافران کسب و کار را خوشحال می کنیم، به آنها آزادی می دهیم تا سفرهای مورد نظر خود را بدون مديريت جزء نگر رزرو کنند، در حالی که هنوز هم کنترل مورد نیاز را در اختیار شرکت ها قرار می دهد. نتیجه یک تجربه مدیریت روان تر سفر برای همه افراد است. ما در وقت و هزینه بیش از 1500 شرکت صرفه جویی می کنیم. ضمن اینکه به آنها آرامش می بخشیم،

کمک می کنیم تا بیشترین استفاده را از برنامه های سفر خود داشته باشند و رشد خود را در سطح وسیع و جهانی انجام دهند. TravelPerk نرم افزار مدیریت سفر در آینده است که بهترین تفریحات و سفرهای اداری را در یک بستر ترکیب می کند. مشتریان ما از بزرگترین فهرست مسافرتی جهان، در کنار ویژگی های مدیریتی قدرتمند، از یک تیم بی نظیر مراقبت از مشتری بهره می برند. این تیم، خدمات 7 ستاره، فناوری پیشرفته و طراحی ساده و بصری را ارائه می دهد و به طور جمعی به شرکت ها کمک می کند.

 

 Certify by Emburse نرم افزار مدیریت هزینه سفر

Certify ارائه دهنده نرم افزار تحت وب سفر، فاکتور و مدیریت هزینه برای انواع شرکت های خرد و کلان است. با ایجاد گزارش خودکار این نرم افزار مدیریت سفر ، هزینه صدور و رسید تلفن همراه در دسترس خواهد بود. تا پیش از این دریافت گزارش هزینه به این آسانی نبوده است. کارمندان، مدیران و حسابداران می توانند گزارش هزینه را ایجاد، ارسال و تصویب کنند. وضعیت گزارش هزینه ها و گزارش های دسترسی را نیز در صورت تقاضا می توانند بررسی نمایند. اکنون این نرم افزار مدیریت یکپارچه فاکتورهای AP، طیف گسترده ای از ادغام و رزرو سفر، پشتیبانی زنده برای همه کاربران و موارد بسیار دیگری را ارائه می دهد.

معرفی نرم افزار مدیریت سفر ایران

اگر بخواهیم نرم افزار مدیریت سفر ایرانی مرتبط با این موضوع را بیابیم، با یک جست و جوی ساده به نرم افزارهای دُنگ، سَرایار، لَست سِکند، خانه ما، لذت سفر بر می خوریم. نرم افزار دُنگ همانگونه که از نامش مشخص است، نرم افزار مدیریت سفر مناسبی است برای فردی که اصطلاحا مادرخرج سفر نامیده می شود.

به کمک این نرم افزار، محاسبه هزینه هر فرد به راحتی انجام می گیرد. نرم افزار سَرایار برای یافتن محل اقامت در سفرها کاربرد فراوانی دارد و کاربر با استفاده از آن می تواند اقامتگاه مورد نظر خود را با هر بودجه و تعیین بازه زمانی بیابد. لست سکند (LastSecond.ir) برنامه ایست که توسط آن شما می توانید تورهای خارجی و داخلی متناسب با بودجه و نیازتان را بیابید.

تمامی تورها و هتل ها توسط آژانس های مسافرتی معتبر و دارای مجوز بند ب سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، ارائه می شوند. تمامی سعی این گروه آن است که تورها را به صورت مستقیم و با بهترین کیفیت و قیمت برای مسافران مهیا کند.

خانه ما یک نرم افزار حسابداری شخصی است که به شما کمک می کند کنترل بهتری بر درآمدها و هزینه های زندگی تان داشته باشید. با استفاده از این نرم افزار می توانید تمام هزینه ها و درآمدهای خانه و زندگی خود را ثبت و دسته بندی نمایید. گزارش هایی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد، مانند مشاوری است که تصمیم گیری را برای شما هموار می کند و سبب می شود تا برنامه ریزی بهتری را نسبت به دخل و خرج خود انجام دهید.

برنامه لذت سفر با سامانه رزرواسیون مهر، راهنمای گردشگری شما در هر کجای ایران می باشد. با این برنامه آخرین اطلاعات شهرها و جاذبه های گردشگری را خواهید داشت. می توانید اطلاعات هتل ها, لیست اتاق ها و قیمت های بروز را داشته باشید. امکان مقایسه هتل ها و بررسی نظر مسافرین در مورد هر هتل، شما را در انتخاب بهترین گزینه کمک می کند. در طول سفر، در هر موقعیتی که قرار دارید می توانید از برنامه بخواهید مسیر تردد شما را از آن مکان تا هتل، شهر و یا جاذبه گردشگری بر روی نقشه مشخص نماید .

نتیجه گیری:

در این زمینه نرم افزارهای داخلی مانند نرم افزارهای خارجی جامع نیستند و اگر بخواهیم با استفاده از نرم افزار داخلی به تمام امکاناتی که یک نرم افزار خارجی ارائه می دهد دسترسی یابیم، به ناچار باید از چند نرم افزار کمک بگیریم.

در صورتی که اپلیکیشن‌های معرفی شده در این مقاله را دانلود کرده‌اید، لطفا با مراجعه به بخش نظرات از تجربه خود برای سایر کاربران بگویید. ممنون که همراه زینسی هستید.

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫16 دیدگاه ها

  1. به نظرم واقعا نیازی به این برنامه ها نیست شایدم چون زیاد سفر کاری اینا نمیرم واسه همین اینطوری فکر میکنم.

  2. نرم افزار مدیریت سفر دنگ که یه برنامه ایرانیه، مدیریت هزینه سفر هم انجام میده؟ مثلا میتونه بودجه بندی اینا کنه؟

  3. میشه راجع به نرم افزارهای مدیریت سفر ایرانی که اسم بردین، هم توضیحاتی ارائه بدید در مقاله دیگه؟

  4. سلام دوست عزیز
    بله حتما مقاله ای جدا حتما نوشته خواهد شد

  5. اپلیکیشن مدیریت سفر خیلی خوبه مخصوصا برای افرادی که تو مسافرت جوگیر میشن و میخوان هی خرید کنن. :))

  6. نرم افزار مدیریت سفر TravelPerk خیلی خوبه من ترکیه زندگی میکنم همش از اون استفاده میکنم

  7. نرم افزار مدیریت سفر برای افرادی که مدام در سفر هستن ضروریه. کار رو راحتتر میکنه

  8. یه بار از نرم افزار مدیریت سفر استفاده کردم برام جذاب میومد انگار همچی سر جاش بود هیچی یادم نمیرفت. خوشم اومد اگه بازم سفر برم امتحان میکنم

  9. در پاسخ به ساحل
    ساحل عزیز چقدر خوب میشد اگه اسم نرم افزار مدیریت سفر ی که استفاده کردید رو بگید تا کاربران زینسی بتونن بهترین انتخاب رو در این زمینه هم داشته باشن.

  10. نرم افزار مدیریت سفر برای منی که همیشه استرس جا گذاشتن وسایل و … رو دارم فکر میکنم عالی باشه امتحان میکنم

  11. در پاسخ به سحر
    با کمک نرم افزار مدیریت سفر دیگه استرس باقی نمیمونه سحر عزیز. انگار همه چی با برنامه ریزی دقیق تری پیش میره. توصیه میکنیم حتما امتحان کنین.

  12. در پاسخ به مونا
    ممنون از توصیه تون مونای عزیز. نرم افزار مدیریت سفر TravelPerk قطعا جزو بهترین هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا