مالتی مدیا

سایت تماشای فیلم-10 فیلم جذاب

امروزه سایت تماشای فیلم جز جدایی ناپذیر خانوار های ایرانی است. اصلاً امکان ندارد دراز کشیدن روی کاناپه و ساعت‌ها خیره شدن به صفحه تلویزیون برای دیدن فیلم موردعلاقه‌تان را به همراه یک ظرف پر از پاپ کرن، تفریح ندانید. بی شک این کار یکی از تفریحات موردعلاقه هر کسی است، اما کرونا و دوران قرنطینه باعث شده تا اوقات بیشتری را به فیلم دیدن و کتاب خواندن اختصاص دهیم. تماشای فیلم آنلاین یکی از سرگرمی های بسیار جذاب است.

احتمالاً بیشتر فیلم‌های آرشیوتان تکراری شده و دوست ندارید مجدداً آن را تماشا کنید.ما در ادامه به شما بهترین سایت‌های تماشای فیلم را معرفی خواهیم کرد که فیلم‌های جذابی برای هر نوع سلیقه‌ای دارد. به راحتی می‌توانید فیلم موردعلاقه‌تان را انتخاب و آن را همراه با خانوداه به صورت آنلاین و یا آفلاین تماشا کنید.

 

هرسال کلی فیلم‌های محبوب اکران می‌شوند که برخی از آن‌ها در پایان سال پرمخاطب‌ترین و بهترین فیلم‌های آن سال نام می‌گیرند. زینسی تصمیم دارد این فیلم‌های جذاب و پرمخاطب را نیز به شما معرفی کند. اما اول باید سایت‌های با کیفیت در پخش فیلم را بشناسیم. برای این که این سایت‌ها را بشناسید، با این مطلب همراه شوید.

یک سایت تماشای فیلم با کیفیت برای دیدن فیلم چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

وقتی وارد یک سایت برای دیدن فیلم موردعلاقه‌مان می‌شویم اول باید بدانیم چه فیلمی برایمان جذاب‌تر است، پس ژانر فیلم و اهل کدام کشور بودن آن اهمیت کمی ندارد.

موضوع بعدی که در فیلم‌های خارجی کم اهمیت نیست دوبله و زیرنویسی آن است. همه این موارد فقط و فقط با یک دسته بندی منظم قابل یافتن است. پس سایت محبوب ما باید همه فیلم‌ها و سریال‌ها را به خوبی دسته بندی کرده باشد.

یک سایت خوب باید همیشه به روز باشد. بعد از این که فیلم وارد بازار شد باید فوراً داخل سایت و یا اپلیکیشن آن قرار بگیرد. همه مخاطبان اینگونه سایت‌ها از اولین ساعت اکران یک فیلم و یا سریال به دنبال فایل آن می‌گردند و بدون هیچ شکی فیلم‌های قبلی را دیده‌اند و به دنبال فیلم‌های جدید هستند. پس قرار دادن سریع فیلم در سایت خیلی مهم است.

دانلود فیلم یکی از مواردی است که حجم اینترنت زیادی را مصرف می‌طلبد. اگر سایت انتخابی شما با شرکت‌های خدماتی اینترنت قرارداد داشته باشد و تخفیف‌های خوبی را برای هزینه اینترنت مصرفی گرفته باشد، یک سایت کم هزینه است.

 

معرفی پنج سایت تماشای فیلم محبوب

 

سایت تماشای فیلم
تماشای فیلم از طریق سایت می توانید داشته باشید

ویژگی سایت‌های خوب را گفتیم. حالا حتماً می‌پرسید کدام سایت‌ها این ویژگی را دارند؟ این پنج سایت برترین سایت‌های انتشار فیلم‌ هستند.

فیلیمو

این سایت در بین سایت‌ تماشای فیلم ایرانی حرف اول را می‌زند. البته قیمت اشتراک فیلیمو نسبت به سایت‌های دیگری خیلی بیشتر است اما قطعاً خدمات عالی آن باعث می‌شود تا این هزینه بالا را پرداخت کنیم. اگر بخواهیم برخی از این خدمات فیلیمو نام ببریم می‌توانیم به سرعت بالای بخش، دسته بندی درست، آرشیو کامل فیلم‌های بروز ایرانی و خارجی و محیط ساده و جذاب آن اشاره کنیم. از طریق لینک زیر، با فیلیمو بیشتر آشنا شوید.

سایت تماشای فیلم فیلیمو
در تصویر برند فیلیمو رو می بینید.

 

نماوا

در اپلیکیشن نماوا شما می‌توانید اشتراک‌های کوتاه مدت را نیز خریداری کنید. اما این اپلیکیشن هیچ ویژگی بهتری نسبت به فیلمیو ندارد. حتی ضعف‌هایی دارد که باعث شده مخاطبان کمتری از فیلمیو داشته باشد. البته این اپلیکیشن مزیت‌هایی مانند آرشیو کامل، پوشش سریال‌های خانگی و سرعت بالای پخش را دارد. روی لینک زیر کلیک کنید و درباره نماوا بیشتر بخوانید.

 

ملو فیلم

ملو فیلم که به تازگی شناخته شده نیاز به هیچ اشتراکی ندارد و کاملاً رایگان است و حتی نیاز نیست در آن ثبت‌نام کنید. قالب جذاب، فیلم و سریال‌های بروز، سرعت بالای پخش، وجود قسمت نظرات، وجود اکثر موارد تریلر و… برخی از مزیت‌های این سایت نوپاست. از لینک زیر ملو فیلم را بیشتر بشناسید.

 

فیلم گردی

اشتراک این سایت نسبت به فیلمیو کمتر است. بهتر از آن این است که در روزهای خاص مانند اعیاد اشتراک هفتگی با تخفیف نشر می‌دهد که بسیار به صرفه است. بررسی فیلم‌گردی را در لینک زیر بخوانید.

 

فیلم نت

این سایت بیشتر تمرکز خود را بر روی فیلم‌های خارجی گذاشته و آرشیو کاملی از فیلم‌های ایرانی ندارد. یکی دیگر از نقاط ضعف آن این است که محدودیت سنی فیلم‌ها را مشخص نکرده است. خبر خوب درباره این سایت این است که اگر شرکت‌های خدمات اینترنت شما صفرویک، پیشگامان، های‌وب، داده‌پردازی فن آور، آسیاتک، رهام تک، پیشگامان، مبین‌نت و… باشد شما کاملاً رایگان فیلم تماشا خواهید کرد. رایتلی‌ها نیز می‌توانند از این امکان برخوردار باشند و نیازی به خرید اشتراک ندارند، این به این معنی است که این سایت بسیار به صرفه است. بررسی فیلم‌نت را در لینک زیر ببینید.

 

ده فیلم جذاب تماشایی

معمولاً داخل همه سایت‌های تماشای فیلم گزینه‌ای مانند فیلم‌های برتر، فیلم‌های پرمخاطب و… به چشم می‌خورد. حالا ما می‌خواهیم ده‌تا از فیلم‌های جذاب خانگی ایرانی و خارجی این قسمت‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

کازابلانکا

اگر یکی از دوستداران فیلم‌های رمانتیک و عاشقانه هستید و خانواده شما نیز از دیدن این فیلم‌ها لذت می‌برند اصلاً این فیلم را از دست ندهید. خلاصه کازابلانکا به این صورت است که ریک بلین در روزی از دسامبر 1941 در کازابلانکا عشق دیرینه خود را می‌بیند و در پی این دیدار اتفاق‌های جالب و پیچیده‌ای رخ خواهد داد.

 

تماشای فیلم کازابلانکا
در این تصویر مهم ترین بخش این فیلم را می بینید.

جوکر

مطمئن باشید هیچ فردی در این کره خاکی وجود ندارد که جوکر را تأیید نکند. در این فیلم واکین فنیکس با هنرنمایی بی نظیرش در نقش جوکر یک دلقک آدم کش است که از رفتارهای ناراحت کننده آدم‌ها عصبانی می‌شود و دست به اقدامات خونین می‌زند. این فیلم ساخت کشور آمریکا است که در سال 2019 به کارگردانی تاد فیلپس ساخته شده است.

فیلم جوکر در سایت تماشای قیلم
در این تصویر شخصیت اصلی فیلم جوکر را می بینید.

 

سرنوشت شگفت انگیز امیلی پولن

شخصیت اول فیلم یعنی امیلی اعتقاد دارد که دنیا بسیار خوب و زیباست. در پی همین اعتقاد او جعبه‌ای را پیدا می‌کند و در جستجیو صاحب آن است. آغاز این جستجو آغاز ماجراجویی در این فیلم است. کارگردان و یکی از نویسندگان این فیلم رمانتیک ژان پیر ژونه است. سرنوشت شگفت انگیز امیلی پولن کاری مشترک از دو کشور فرانسه و آلمان است.

سرنوشت شگفت انگیز امیلی پولن
نمایی از شخصیت اصلی فیلم سرنوشت شگفت انگیز امیلی پولن در این تصویر می بینید.

 

یک سال خوب

در این فیلم مدیر جوانی وجود دارد که برای فروش خانه عمویش به فرانسه آمده. بعد از آمدنش و اقدام به فروش خانه، افرادی پیدا می‌شوند که ادعای مالکیت این خانه را دارند. در پی فروش این خانه و اتفاقات جدید، این مدیر متوجه می‌شود که پول همه چیز در این دنیا نیست و مسائل مهم‌تری نیز وجود دارد.

 

آنابل

اگر عاشق فیلم‌های ترسناک هستید آنابل را از دست ندهید. این فیلم وحشتناک ساخت کشور ایالات متحده است و کار گردانی آن را جان آرا به عهده داشته. آنابل یک عروسک است که توسط یک روح تسخیر شده است و اتفاقات وحشتناکی را رغم می‌زند.

تماشای فیلم آنابل در سایت تماشای فیلم
تصویر عروسک آنابل را در بالا می بینید.

 

شبی که ماه کامل شد

مگر می‌شود عاشق فیلم بود اما شبی که ماه کامل شد را از دست داد. این فیلم که بر اساس واقعیت است به کارگردانی نرگس آبیار و هنرمندی الناز شاکردوست در نقش فائزه ساخته شده. فائزه که عروس ریگی‌ها شده است زندگی تلخی را تجربه می‌کند و در نهایت به دست همسر خود کشته می‌شود. این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم را دریافت کرده، پس تماشای آن را از دست ندهید.

پوستر فیلم شبی که ماه کامل شد
در این تصویر پوستر اصلی شبی که ماه کامل شد است.

 

سلام بمبئی

فیلمی مشترک بین ایران و هندوستان با کارگردانی قربان محمدپور که در سال 1395 اکران شد. اگر عاشق فیلم‌های عاشقانه هستید داستان عشق پسر ایرانی را به یک دختر هندی از دست ندهید. بازیگران این فیلم پربازدید افرادی مانند رضا گلزار و بنیامین بهادری هستند.

 

تصویر اصلی از فیلم سلام بمبئی
تصویر دو شخصیت اصلی فیلم سلام بمبئی را می بینید.

آینه بغل

آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی داستان یک پسر به نام مرتضی است که کارگر یک کارواش است و برای سالگرد نامزدی‌اش با یکی از ماشین‌های گران قیمت گاراژ نامزدش را به گردش می‌برد اما در پی اتفاقی آینه بغل ماشین می‌شکند و داستان اصلی این فیلم آغاز می‌شود.

 

فیلم آینه بغل
در این تصویر نمایی از فیلم آینه بغل رو می بیند.

محمد رسول الله

این فیلم به کارگردانی مجید مجیدی فیلمی مذهبی و پرفروش است که در سال 1394 اکران شد. شما در این فیلم با زندگینامه پیامبر آشنا خواهید شد. هدف از ساخت محمد رسول‌الله تأثیر این شخصیت بزرگ بر دنیای اسلام بوده است.

فیلم محمد رسول الله
نمایی از فیلم محمد رسول الله را در این تصویر می بینید.

 

خوب بد جلف

برای این که حسابی بخندید خوب بد جلف را از دست ندهید. کارگردان این فیلم پیمان قاسم‌خانی است. فوتبالیست قدیمی پژمان جمشیدی که به تازگی به دنیای بازیگری وارد شده نیز در این فیلم نقش آفرینی می‌کند. بازی سام درخشانی همراه همیشگی پژمان جمشیدی نیز جذابیت این فیلم را چند برابر کرده.

 

فیلم خوب بد جلف
در این تصویر پوستر اصلی فیلم خوب بد جلف را می بینید.

جمع بندی

در این مطلب پیش از معرفی فیلم‌های ایرانی و خارجی سایت‌ تماشای فیلم را معرفی کردیم و از مزیت‌های آن به شما گفتیم. این سایت‌های معرفی شده به نام‌های فیلمیو، فیلم نت، فیلم گردی، نماوا و ملوفیلم هستند.

 

همچنین در این مطلب، برخی از ویژگی‌های یک سایت خوب را به شما معرفی کردیم. امیدواریم با تماشای این فیلم‌ها و از استفاده از این اپلیکیشن‌ها، از تماشای فیلم لذت ببرید.

امتیاز شما به این مقاله

‫22 دیدگاه ها

  1. انصافا فیلیمو خیلی خوبه چند ماه اشتراک میگیریم بی نهایت فیلم میبینیم خیلی خوبه حتما امتحانش کنین

  2. اگه به فیلم های خارجی علاقه دارید، فیلم نت خیلی خوبه ولی سریال ایرانی خیلی کم داره..

  3. سلام دوست عزیز پیشنهادتون درباره سایت های تماشای فیلم جالب بود ممنون

  4. وقت بخیر سایت تماشای فیلم با کیفیت فیلیمو و نماوا اینترنت کمتری مصرف میکنن درسته؟

  5. سلام دوست عزیز
    اگر از اینترنت داخلی یا قرارداد با این مجموعه ها استفاده کنید بله

  6. سلام دوست عزیز
    بستگی به طرف قرارداد با ارایه دهنده سرویس اینترنتی شما دارد

  7. سایت تماشای فیلم فیلیمو به نظر من بهترینه اونو ترجیح میدم به بقیه پلتفرم ها

  8. سلام سایت تماشای فیلم فیلیمو عالیه فیلم آنابل هم خیلی خوبه فقط کمی ترسناکه ?

  9. سایت تماشای فیلم فیلم نت با اینکه کمتر از فیلیمو و نماوا مشهورتره ولی خوبه من راضی بودم

  10. سلام الان من فقط فیلیمو میبینم یعنی اکانتشو خریدم … اونم فیلم یاغی رو خیلی دوست دارم همیشه نگاه میکنم

  11. فیلیمو به عنوان سایت تماشای فیلم عالیه اونجا میبینم فیلم هارو. از بین فیلم هایی‌ هم‌ که گفتید جوکر بهترینه

  12. من سایت تماشای فیلم نماوا رو بیشتر میپسندم. توصیه میکنم شما هم دانلود کنین

  13. فیلم گردی، نماوا، فیلیمو انصافا همشون خوبن سرگرم کننده تر از برنامه های تلویزیونی هستن حداقل دارن برای جلب رضایت کاربرا تلاش میکنن 🙂

  14. سایت تماشای فیلم کلا خوبه ولی من فیلم نت رو ترجیح میدم خیلی خوبه

  15. سایت تماشای فیلم خارجی رو هم اگه امکانش هست معرفی کنین که رایگان باشه. ما نمیتونیم به دلار پرداخت کنیم اشتراکشون رو.

  16. در پاسخ به سارا پناهی
    سارای عزیز Digimovie.vip ، Filmkio.run، Almasmovie.website و … جزو چند سایت تماشای فیلم خارجی خوبن.

  17. سایت تماشای فیلم فیلیمو و دیزنی پلاس. درسته قابل مقایسه نیستن ولی خب یکیش برای فیلمای ایرانی خوبه یکیش برای خارجی.

  18. در پاسخ به سهراب مولایی
    ممنون از نظرتون درباره سایت تماشای فیلم سهراب عزیز.

  19. سایت تماشای فیلم فیلیمو و نماوا خوبن. فیلم هم که من عاشق آنابلم فکر کنم تا حالا 10 بار دیده باشم خسته نمیشم ازش.

  20. در پاسخ به نیما
    نیمای عزیز ممنون از پیشنهاد و نظر خوبتون. سایت تماشای فیلم فیلیمو و نماوا جزو بهترین ها هستن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا