کاریابی و منابع انسانی

معرفی سایت ایران تلنت و 10 کاربری آن ؛ کارآمدترین روش برای جذب نیروی انسانی و استخدام

ایران تلنت، به عنوان یک انتخاب مطمئن برای کارفرمایان و متخصصان منابع به شمار می‌رود. کارفرمایان با استفاده از ایران تلنت می‌توانند از کار‌آمد‌ترین روش‌ها برای جذب نیروی انسانی بهره مند شوند. با استفاده از بانک رزومه ایران تلنت، فرصت عالی برای کارفرمایان پیش می‌آید تا با اطمینان خاطر به جذب نیرو‌های متخصص بپردازند. در این مقاله از زینسی قصد داریم به معرفی سایت ایران تلنت بپردازیم و شما را با این وب سایت کاریابی آنلاین آشنا کنیم. لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی سایت ایران تلنت

یکی از وب سایت‌های کاریابی آنلاین و نرم افزارهای استخدام ، ایران تلنت است که نقش پررنگی در استخدام کارجویان و پیدا کردن نیروی جدید برای کسب و کارهای مختلف دارد. ایران تلنت فرصت‌های شغلی بی‌نظیری را در اختیار کارجویان قرار می‌دهد و به انتشار آگهی‌های کارفرمایان می‌پردازد. در معرفی سایت ایران تلنت باید بگوییم که پلتفرم ایران تلنت ، اولین وب سایت بین المللی کاریابی و استخدام در ایران است.

در این وب سایت امکان ساخت رزومه حرفه‌ای برای کارجویان فراهم شده است. آزمون‌های مهارتی و تست شخصیت ایران تلنت مورد علاقه کارجویان قرار می‌گیرد. در بررسی نرم افزار ایران تلنت دریافتیم که سوالات آزمون‌های مهارتی به صورت حرفه‌ای توسط کارشناسان ایران استخدام طراحی شده است.

آگهی استخدام در ایران تلنت

شرکت‌ها به ثبت فرصت‌های کاری خود بر روی سایت ایران تلنت می‌پردازند. در آخر هر هفته سایت به صورت اتوماتیک آخرین موقعیت‌های شغلی را به افرادی که برای آن شغل مناسب هستند، ایمیل می‌کند.

علاقه‌مندان پس از مطالعه فرصت‌های شغلی، درخواست خود را به صورت آنلاین ارسال می‌کنند و کارفرما رزومه آن‌ها را دریافت می‌کند. کارفرما بعد از بررسی‌های لازم، نیروی موردنظر را انتخاب کرده و او را برای مصاحبه، دعوت می‌کند.

دعوت کارجو به مصاحبه شغلی از طریق ارسال رزومه در ایران تلنت
دعوت کارجو به مصاحبه شغلی از طریق ارسال رزومه در ایران تلنت

جست و جوی رزومه‌ها در ایران تلنت

در ایران تلنت، شرکت‌ها امکان مشاهده نیرو‌های موردنظر خود را در بانک اطلاعاتی سایت دارند. این امکان مشابه گوگل عمل می‌کند، با این تفاوت که کارفرما می‌تواند جست و جو را بر اساس پارامترهایی مثل سن، زمینه تخصص، نوع صنعت، میزان تجربه و سایر موارد انجام دهد. رزومه‌هایی که بیشترین مطابقت را با پارامترهای درخواستی کارفرما دارند، توسط سایت لیست می‌شوند.‌

تعداد زیادی از جامعه متخصصان و مدیران برای دستیابی به فرصت‌های شغلی در شرکت‌های معتبر عضو سایت ایران تلنت شده‌اند. ساخت رزومه در ایران تلنت از ویژگی‌های بارز آن است. رزومه با استانداردهای بین المللی ساخته می‌شود.

ثبت نام متخصصین و افراد جویای کار در ایران تلنت، بدون پرداخت هزینه صورت می‌گیرد. افراد ثبت نام شده، اطلاعات شخصی خود را در چند فرم به صورت آنلاین تکمیل می‌کنند. از اطلاعات ثبت شده در سایت به صورت هوشمند رزومه آنلاین ساخته می‎شود.

آگهی‌های استخدام  در ایران تلنت

آگهی های استخدام منتشر شده در این صفحه طیف وسیعی از مشاغل را در برمی‌گیرد و همچنین شرکت‌های بزرگ بسیاری را شامل می‌شود. ارسال رزومه برای تمام آگهی‌های شغلی در این صفحه محدودیت ندارد و شما این فرصت را دارید تا برای چندین فرصت شغلی به صورت همزمان، رزومه ارسال کنید.

فرصت‌های شغلی شرکت‌های بزرگ در ایران تلنت

اگر به دنبال فرصت‌های شغلی در شرکت‌های معتبر هستید، می‌توانید از بین آگهی‌ها و فرصت‌های موجود یکی را انتخاب کنید. در ایران تلنت شما با هر میزان حرفه و تجربه کاری می‌توانید آگهی‌های استخدام را جست و جو کنید، اطلاعات و شرح شغلی را بررسی کرده و رزومه خود را برای آن فرصت شغلی ارسال کنید.

فرصت های شغلی در ایران تلنت
فرصت های شغلی در ایران تلنت

وب ‌سایت ایران تلنت، در طی ۱۷ سال فعالیت توانسته است با ارائه راهکارهای منطبق بر استانداردهای بین المللی، فرآیند استخدام در ایران را متحول کند. البته این سایت مزایا و اشکالاتی نیز دارد که در سایت زینسی می‌توانید لیست کامل مزایا و معایب ایران تلنت را بخوانید!

یکی از مواردی که در امر استخدام اهمیت دارد، داشتن یک رزومه حرفه‌ای است. داشتن رزومه حرفه‌ای باعث می‌شود که اطلاعات کارجویان بهتر دیده شود. در نتیجه فرآیند استخدام را برای کارفرمایان تسهیل می‌کند. از راهکارها و استانداردهای بین المللی در ساخت رزومه ایران تلنت استفاده می‌شود.

ساخت رزومه در ایران تلنت

ایران تلنت به علت داشتن بانک رزومه یک میلیون نفری، به یکی از بزرگ‌ترین مراجع استخدام تبدیل شده است. در ایران تلنت، معتبرترین شرکت‌های ایرانی و خارجی وجود دارند. همانطور که اشاره کردیم، داشتن رزومه حرفه‌ای، شانس کارجو را برای دیده شدن و استخدام توسط شرکت دلخواه افزایش می‌دهد.

در ادامه مراحل ساخت یک رزومه حرفه‌ای را بررسی خواهیم کرد.

ثبت نام در ایران تلنت

برای ساخت رزومه در ایران تلنت، در اولین قدم نیاز به ثبت نام وجود دارد. بعد از انجام ثبت نام، صفحه‌ای مقابل شما باز می‌شود که شامل وارد کردن اطلاعات شخصی کارجو است. کارجو باید نسبت به پر کردن آن‌ها اقدام نماید.

در فیلد شماره ۱، نام و نام خانوادگی، در فیلد شماره ۲، جنسیت و در فیلد شماره ۳، ایمیل روزانه خود را ثبت نمایید.

نکته: یادتان باشد، از ایمیلی استفاده کنید که روزانه به آن دسترسی دارید.

پس از وارد کردن ایمیل، در فیلد شماره ۴، رمز عبور برای خودتان بسازید. در فیلد شماره ۵، اطلاعات تماسی خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل شماره تلفن همراه، کشور محل اقامت، کد ابتدایی تلفن همراه است. پس از ثبت مشخصات و انتخاب گزینه ثبت نام، کدی به شماره همراه شما ارسال می‌شود.

پس از وارد کردن کد، با پیمودن ۵ مرحله می‌توانید پروفایل خود را تکمیل و رزومه حرفه‌ای خود را بسازید. پس از وارد کردن کد ارسالی، در نهایت با طی ۵ مرحله، می‌توانید به تکمیل پروفایل خود بپردازید.

مشخصات فردی

مشخصات فردی شامل وارد کردن اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی به صورت لاتین، وضعیت تاهل، تاریخ تولد، کشور، استان و شهر محل سکونت، وب‌سایت یا شبکه اجتماعی است.

دقت داشته باشید برای دریافت فرصت‌های شغلی مختلف، لازم است ایمیل خود را تایید کنید.

سوابق شغلی

سوابق شغلی، جزو مهم‌ترین قسمت در رزومه شماست. در صورت نداشتن سابقه شغلی بر روی گزینه «من هیچ تجربه کاری ندارم» کلیک کنید. سپس به پر کردن عنوان شغلی، سطح ارشدیت و استان مورد نظر خود اقدام نمایید.

در فیلد شماره ۱ عنوان شغلی، در فیلد شماره ۲ نام شرکت و در فیلد شماره ۳و ۴ به ترتیب دسته بندی شغلی و سطح ارشدیت وارد شود.

فیلد شماره‌های ۵ و ۶، محل درج صنعت و نوع قرارداد است. بعد از انتخاب نام شرکت از لیست، بخش صنعت به صورت خودکار تکمیل می‌شود.

در فیلد شماره ۷، ماه و سالی که مشغول به کار شدید و در فیلد شماره ۸، ماه و سال پایان کار را ذکر کنید.

در قسمت توضیحات لازم است به بیان شرح دقیق کار‌ها و وظایفی که در آن شرکت داشتید، بپردازید. وظایف شغلی خود را ترتیب اولویت شرح دهید. بعد از انتخاب گزینه ذخیره، وارد قسمت بازبینی شغلی می‌شوید. در این قسمت تجربیات مربوط به شغل گذشته خود را وارد کنید.

با فعال کردن گزینه‌ای به نام افزودن به اطلاع رسانی شغلی، فرصت‌های شغلی که بر اساس توانمندی و سابقه شغلی شماست، از طریق ایمیل، ارسال می‌شود تا از به روزترین و جدیدترین فرصت‌های شغلی آگاه باشید.

مهارت‌ها

این قسمت مربوط به مهارت‌های شماست‌. داشتن مهارت خاص، برای کارجو امتیاز ویژه‌ای محسوب می‌شود. اگر در استفاده از یک برنامه یا نرم افزار خاصی، مهارت زیادی دارید، حتما آن را ذکر کنید. این مهارت، وجه تمایز شما با سایرین خواهد بود.

بعد از این که مهارت خود را به صورت انگلیسی وارد کردید، سطح مهارت خود را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. در صورت داشتن مهارت دیگر، گزینه افزودن را بزنید. رزومه شما با وارد کردن حداقل سه رزومه، ارتقا می‌یابد.

با ورود به صفحه رزومه خودتان می‌توانید با انتخاب گزینه‌های «به دنبال کار جدید»، «به دنبال کار بهتر» و «جویای کار نیستم»، وضعیت خود را به کارفرما نشان دهید.

محصولات وب‌سایت ایران تلنت

وب‌سایت ایران تلنت، دارای محصولاتی مشابه آزمون‌ها، ایران سلری و تلنت کوچ هستند که برای کارجویان و کارفرمایان ارائه می‌شود.

آزمون‌های ایران تلنت

انواع تست‌های شغلی، ابزاری برای خودشناسی بهتر و آموزش بهتر مهارت‌ها است. با استفاده از تست های شغلی ایران تلنت می‌توانید مسیر شغلی خود را بهتر انتخاب کنید، هم چنین نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید. آزمون‌های موجود در وب‌سایت ایران تلنت، شامل آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی، آزمون تست هوش هیجانی، آزمون MBTI و تست هوش و آزمون هدایت شغلی و سایر آزمون‌هاست.

تست های شغلی در ایران تلنت
تست های شغلی مختلفی در ایران تلنت ارائه می‌شود

ایران سلری

ایران سلری به عنوان مرجع حقوق و دستمزد کشور شناخته می‌شود. تیم آنالیز ایران سلری با تحلیل داده‌های ارائه شده از حقوق افراد، اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در قسمت خدمات شخصی می‌توانید از حقوق و مزایای واقعی خود مطلع شوید و با استفاده از ابزار‌های آماری موجود برای آینده شغلی خود برنامه‌ریزی کنید.

اگر به عنوان کارفرما هستید، با استفاده از موارد زیر می‌توانید از هزینه‌های اضافی شرکت خود کاسته و حقوق منصفانه‌تری پرداخت کنید. این موارد شامل مدیریت حقوق کارمندان، جست و جوی پیشرفته شرکتی و مقایسه پارامترهاست.

قوانین عمومی سایت ایرانت تلنت

کلیه اقدامات وب‌سایت ایران تلنت، مطابق با قوانین و مقرارت نظام جمهوری اسلامی ایران است. این قانون‌ها شامل قانون اساسی، قانون مدنی، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. شما هنگام استفاده از ایران تلنت اعلام می‌کنید که هر گونه تغییر و به روز رسانی این قوانین و مقررات را قبول می‌کنید.

سیاست‌های رعایت حریم شخصی

اطلاعات خصوصی کاربران و متقاضیان در وب‌سایت ایران تلنت محافظت می‌شود. سایت ایران تلنت، متعهد می‌شود که در حد توان از حریم خصوصی کاربران محافظت خواهد کرد. در همین راستا از تکنولوژی‌هایی که برای امن‌تر شدن سایت کمک می‌کنند، استفاده می‌کند. از برنامه‌ها و دانش‌های به روز جهت حفظ امنیت سایت بهره می‌برد.

قوانین اختصاصی سایت ایران ‌تلنت

لازم است کاربران در ابتدا اطلاعات اولیه خود را صحیح و با دقت کامل تکمیل کنند. در صورت وارد کردن اطلاعات غلط و ناقص، درخواست قابل پیگیری نخواهد بود. وارد کردن اطلاعاتی نظیر محل سکونت، ایمیل و شماره تماس تلفنی همراه و شماره ثابت باید به صورت صحیح باشند و مربوط به طرف کاربر است.‌

در صورتی که این موارد به درستی درج نشده باشند، سایت ایران تلنت موظف است، برای اطمینان بیشتر اطلاعات تکمیلی و بیشتری را از مشتری درخواست کند. وب‌سایت ایران تلنت، در واقع به عنوان پلی برای ارتباط کارجو و کارفرما عمل می‌کند، در نتیجه ارتباطات بین مخاطبان بدون دخالت سایت ایران تلنت صورت می‌گیرد.

بررسی تخصصی نرم افزارها با زینسی

ما در زینسی به بررسی تخصصی نرم افزارها و اپلیکیشن‌های حوزه‌های مختلف می‌پردازیم و شما را با بهترین نرم افزارهای هر دسته بندی آشنا می‌کنیم. در این مقاله به معرفی سایت ایران تلنت پرداختیم و نحوه ساخت رزومه آن را به صورت کامل بررسی کردیم. نظر شما در مورد بررسی نرم افزار ایران تلنت چیست؟ آیا تجربه استفاده از این پلتفرم را دارید؟ لطفا نظرها و سوال‌های خود در مورد مقاله راهنمای نرم افزار ایران تلنت را در بخش کامنت با زینسی در میان بگذارید. ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما هستید.

سوالات متداول:

آیا ایران تلنت تست هوش برگزار می‌کند؟

بله، با وارد شدن به وب سایت ایران تلنت می‌توانید انواع تست‌های شخصیت شناسی را برگزار کنید. 

ورود به ایران تلنت چگونه است؟

با کلیک بر روی آدرس اینترنتی https://www.irantalent.com/farsi می‌توانید به وب سایت ایران تلنت وارد شوید و از امکانات آن بهره‌مند گردید. 

ایران تلنت فارسی ، امکان ساخت رزومه دارد؟

بله در ایران تلنت می‌توانید یک رزومه حرفه‌ای بسازید. 

ثبت نام در ایران تلنت رایگان است؟

بله برای ثبت نام در ایران تلنت نیاز به پرداخت مبلغ وجود ندارد.

امکان محاسبه حقوق و دستمزد در کاریابی ایران تلنت وجود دارد؟

بله در ایران تلنت می‌توانید اطلاعات حقوق بیش از 433000 شرکت کننده را ببینید.
امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫18 دیدگاه ها

  1. معرفی سایت ایران تلنت جالب بود. باید بگم ایران تلنت از نظر من بهترین سایت برای اشتغال هست. هیچی کم نداره از بقیه برنامه های لین حوزه

  2. در پاسخ به سهیلا
    سهیلای عزیز ممنون از اینکه نظرتون رو در مورد معرفی سایت ایران تلنت با ما به اشتراک گذاشتید 🙂

  3. تست های سایت ایران تلنت خیلی عالیه حتما امتحان کنین. من برای استخدام رفته بودم به خودشناسی رسیدم :))

  4. در پاسخ به سینا
    امیدواریم هر چه زودتر شغل ایده آل تون رو پیدا کنید. خوشحالیم که سایت ایران تلنت براتون مفید واقع شده.

  5. چه جالب نمیدونستم سایت ایران تلنت اولین وب سایت بین المللی کاریابی در ایرانه. ممنون از مقاله خوبتون.

  6. در پاسخ به مهسا سلطان پور
    ممنون از این که همراه ما هستید. امیدواریم با معرفی سایت ایران تلنت به استخدام و افزایش مهارتتون کمک کرده باشیم.

  7. در پاسخ به مهلا
    ممنون از اینکه تجربه ارزشمندتون رو در مورد سایت ایران تلنت با ما به اشتراک گذاشتید.

  8. به عنوان کارفرما و جستجو در بین رزومه ها ، نیروی مورد نظرم رو به صورت دورکاری پیدا کردم و کاملا هم راضی هستم. به کارفرما ها توصیه میکنم خودشون بگردن دنبال رزومه ها. بررسی رزومه های ارسالی سختتره چون بعضیاشون کلا سر کاری هستن.

  9. در پاسخ به مهرداد رضوی
    چقدر خوب که سایت ایران تلنت براتون مفید واقع شده. ممنون از نظرتون مهرداد عزیز

  10. ایران تلنت آگهی های شغلی زیادی داره ولی من 5 ماهه هنوز به نتیجه نرسیدم.

  11. در پاسخ به الهام نجفی
    امیدواریم به زودی بتونید از سایت ایران تلنت یا هر سایت استخدامی دیگه ای شغل پیدا کنین.

  12. ایران سلری سایت ایران تلنت بی نظیرهههههه به نظرم مهم ترین نقطه قوتشه.

  13. در پاسخ به صابر
    بله صابر عزیز … ایران سلری جزو امکانات خوبِ سایت ایران تلنت هست.

  14. سایت ایران تلنت خیلی کاربردی و مفیده. مشاغل خوبی در سایت قرار داده میشه.

  15. در پاسخ به مینا
    ممنون از درج نظر ارزشمندتون مینای عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا