حسابداری

برنامه حسابداری سپیدار چیست: راهنمای جامع امکانات ، مزایا و کاربردها

چالش مدیریت مالی و حسابداری، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های یک کسب و کار به شمار می‌آید. وقتی صحبت از بهترین برنامه حسابداری به میان می‌آید، برنامه حسابداری سپیدار جزو نرم افزار‌هایی است که نام آن شنیده می‌شود. برنامه حسابداری سپیدار چیست ؟ در این مقاله از زینسی قصد داریم در مورد نرم افزار حسابداری سپیدار صحبت کنیم و شما را به جواب سوال نرم افزار حسابداری سپیدار چیست ، برسانیم. همراه ما باشید.

برنامه حسابداری سپیدار چیست ؟

برنامه حسابداری سپیدار چیست ؟ سپیدار سیستم ،  یک سیستم جامع است که با توجه به نوع فعالیت شرکت‌ها، نرم افزار‌های مختلفی مانند: نرم افزار حسابداری بازرگانی، ، پخش و سفارش گیری، حسابداری تولیدی، حسابداری خدماتی و پیمانکاری را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

همه نرم افزار‌های حسابداری سپیدار دارای سیستم‌ها و زیرسیستم‌های متنوع هستند. برنامه حسابداری سپیدار ، سیستم یکپارچه‌ای دارد که برای کسب و کارهای کوچک مناسب است. با استفاده از این نرم افزارها، فرآیندهای کسب و کار شما به سادگی و هوشمندی انجام می‌پذیرد.

برنامه حسابداری سپیدار برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

همانطور که می‌دانید نرم افزار حسابداری برای هر کسب و کار، کاربردهای خاصی دارد. در واقع می‌توانیم بگوییم که یک نرم افزار حسابداری نمی‌تواند همه حوزه‌های کسب و کار‌ها را پوشش دهد، بنابراین کسب و کارها باید با توجه به نوع کسب و کار خود نرم افزار خاصی را انتخاب کند تا بتواند نیازهای آن را پاسخ دهد. (البته در صورت تمایل ، می‌توانید برای آشنایی بیشتر ، مقاله کاربردهای نرم افزار حسابداری را در سایت زینسی بخوانید!)

نرم افزار حسابداری سپیدار ، یک نرم افزارهای جامع است که چندین نرم افزار مختلف را به کاربران ارائه می‌دهد. در واقع می‌توانیم بگوییم که مجموعه نرم افزارهای سپیدار، تمامی‌کسب و کارها را تحت پوشش خود دارد.

چنانچه کسب و کاری در حوزه خدماتی، پخش و سفارش گیری، بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری فعالیت دارید، مجموعه نرم افزارهای حسابداری سپیدار مناسب شماست.

مهمترین ویژگی‌های برنامه حسابداری سپیدار چیست ؟

برنامه حسابداری سپیدار ویژگی‌های مختلفی دارد که برخی از این ویژگی‌ها بسیار مهم‌تر هستند. به نظر شما مهم‌ترین ویژگی‌ها برای انتخاب و خرید نرم افزار حسابداری سپیدار چیست ؟ در ادامه ویژگی‌های مهم برنامه حسابداری سپیدار را مطرح خواهیم کرد:

مطلب پیشنهادی : راهنمای خرید نرم افزار حسابداری 

حرفه‌ای اما ساده

شاید خیلی از مواقع تصور کنیم که یک نرم افزار حرفه‌ای، به کاربران متخصص و حرفه‌ای نیز نیاز دارد. در حالی که این چنین نیست. نرم افزار حسابداری سپیدار یک نرم افزار حسابداری پیشرفته است که رابط کاربری بسیار آسانی دارد. شرکت سپیدار همیشه تلاش کرده است تا پیشرفته‌ترین امکانات را در ساده‌ترین شکل در اختیار کاربران قرار دهد تا همه افراد، با هر دانش حسابداری بتوانند از آن استفاده کنند. در حالت کلی، ظاهر حسابداری سپیدار بسیار ساده است، اما امکانات پیشرفته‌ای دارد. ضمنا باید خاطر نشان شویم که گزارش گیری در نرم افزار حسابداری سپیدار بسیار آسان است و به دانش تخصصی چندانی نیاز ندارد.

نصب ساده و بی دردسر

معمولا افراد در مواجعه با نرم افزار‌های حسابداری، با چالش نصب رو به رو هستند؛ به طوری که برای نصب این برنامه‌ها، باید به افراد متخصص در این زمینه یا نمایندگی‌ها مراجعه نمایند تا پروسه را انجام دهند. در مورد نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم باید بگوییم که نصب و آماده سازی آن بسیار آسان است و به زمان زیادی هم نیاز ندارد.

یکپارچه بودن

کسب و کار‌ها برای عملیات مالی مختلفی از نرم افزارهای حسابداری استفاده می‌کنند. یکپارچه بودن نرم افزار جزو ویژگی‌های بسیار مهمی ‌است که برای راحتی و آسوده خاطر بودن کارفرمایان، باید همه بخش‌های یک کسب و کار اعم از: انبارداری، مالی و … به صورت یکپارچه با یکدیگر کار کنند. در واقع با دارا بودن این ویژگی، کارها بسیار سریع‌تر انجام می‌شوند. برنامه حسابداری سپیدار، حالت یکپارچگی خود را با این همه سیستم‌ها حفظ کرده است و به این ترتیب، سرعت انجام عملیات را سریع‌تر می‌کند.

‌حقوق و دستمزد

در هر یک از بخش‌های یک کسب و کار، کارمندان زیادی وجود دارند که کارفرمایان ملزم به پرداخت حقوق و دستمزد آن‌ها هستند. هرچقدر رضایت کارکنان در هر کسب و کار بیشتر باشد، عملکرد آن افزایش پیدا می‌کند.

امکان محاسبه حقوق و دستمزد در همه نسخه‌های برنامه حسابداری سپیدار وجود دارد. به این ترتیب با هر عنوان شغلی می‌توانید حقوق و دستمزد و اضافه کاری کارمندان خود را محاسبه و در زمان مشخصی آن‌ها را پرداخت نمایید. در واقع می‌توانیم بگوییم که حسابداری سپیدار به فکر رضایت کارکنان شما نیز هست.

مزایای اپلیکیشن حسابداری سپیدار چیست ؟

آیا می‌دانید مزایای اپلیکیشن حسابداری سپیدار چیست ؟ در بررسی برنامه حسابداری سپیدار به نقاط مثبت زیادی رسیدیم که در ادامه به برخی از این مزایا اشاره می‌کنیم:

جامع بودن

جامع و وسیع بودن نرم افزار حسابداری سپیدار جزو مزیت‌های مهم به شمار می‌آید. همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم، در هر حوزه کسب و کاری می‌توانید از نرم افزار حسابداری سپیدار استفاده کنید.

گزارش گیری دقیق

گزارش گیری در نرم افزارهای امور مالی و حسابداری حرف اول را می‌زند، زیرا هر کارفرما باید به صورت روزانه هفتگی و یا ماهانه گزارشات مختلفی را از روند کسب و کار خود مشاهده کند.

از مزیت‌های برنامه سپیدار می‌توانیم به گزارش‌های دقیق و حرفه‌ای آن اشاره کنیم. با کمک گزارش‌های سپیدار می‌توانیم از میزان سوددهی، زیان دهی، طلبکاران،  بدهکاران و … آگاه شویم.

محاسبات دقیق

از بررسی برنامه حسابداری سپیدار به این نتیجه رسیدیم که دقت محاسباتی بالایی دارد؛ به طوری که محاسبات ریز و کوچک را نیز با دقت بسیاری محاسبه می‌کند. به این ترتیب هیچ حساب و کتابی را از دست نخواهید داد و از صحیح بودن پروسه محاسبات مطمئن خواهید شد.

پشتیبانی خوب

داشتن یک تیم پشتیبانی برای هر نرم افزار حسابداری، اهمیت بسیار زیادی دارد. شما باید در هر لحظه که بخواهید به پشتیبانان نرم افزار حسابداری دسترسی داشته باشید تا هر مشکلی که دارید، سریع حل شود.

پشتیبانی سپیدار به صورت تماس تلفنی و چت آنلاین است. همچنین پشتیبانان می‌توانند مشکل شما را با نرم افزار‌هایی مثل انی دسک (any desk) حل کنند. در واقع با کمک این نرم افزارها، به سیستم شما متصل می‌شوند و مشکل پیش آمده را رفع می‌کنند.

سابقه شرکت

بررسی سوابق شرکت برای نرم افزارهای حسابداری اهمیت زیادی دارد. هر چقدر سوابق شرکت انتخابی با سابقه فعال‌تر باشد، مهم است.

قدیمی‌بودن نرم افزار حسابداری سپیدار از این جهت اهمیت دارد که ممکن است شرکت‌هایی که سوابق کمی ‌در این حوزه دارند، بعد از گذشت مدت کوتاهی به فعالیت خود ادامه ندهند.

انواع نرم افزار حسابداری سپیدار چیست

نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار انواع مختلفی دارد و به زیر مجموعه‌هایی تقسیم می‌شود که در ادامه به شرح این موارد می‌پردازیم:

نرم افزار حسابداری پیمانکاری

نرم افزار حسابداری پیمانکاری سپیدار سیستم رابط کاربری ساده‎ای دارد. این برنامه ویژگی‌های جذابی برای شرکت‌های پیمان ارائه می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توانیم به: امکان ثبت و طبقه بندی اطلاعات، امکان گزارش دهی از صورت هزینه، انجام تسویه حساب‌های هر پروژه، دقت و سرعت بالا، تعیین صورت وضعیت و … اشاره کنیم.

معمولا این نوع شرکت‌ها به صورت همزمان، روی چندین پروژه فعالیت دارند. با این نرم افزار امکان مدیریت چندین پروژه به صورت همزمان نیز فراهم است. شما می‌توانید بهای تمام شده هر پروژه و قرارداد را با کمک این برنامه محاسبه کنید.

نرم افزار حسابداری پخش و سفارش گیری

حسابداری پخش و سفارش گیری به علت داشتن مشتریان زیاد و حجم زیاد عملیات روزانه، پیچیده است، بنابراین انتخاب نرم افزار خوب در این راستا اهمیت بسیار زیادی دارد. نرم افزار حسابداری پخش و سفارش گیری سپیدار پاسخگوی نیاز این شرکت‌ها خواهد بود.

این نرم افزار عملیات فروش و توزیع مویرگی را به صورت دقیق انجام می‌دهد. سپیدار، به صورت یکپارچه و متمرکز همه بخش‌های فروش را مدیریت می‌کند.

حسابداری سپیدار علاوه بر دارا بودن امکانات اصلی، دارای ماژول‌های فروش و انبار، دریافت و پرداخت و دفتر کل است. انعطاف پذیری در این برنامه بالاست و فرآینده پیچیده فروش مویرگی به آسانی انجام می‌دهد.

زیرسیستم‌های این نرم افزار عبارتنداز:

  • حسابداری
  • دریافت و پرداخت
  • مشتریان و فروش
  • تامین کنندگان و انبار
  • سفارش گیری و پخش
  • دارایی ثابت و حقوق و دستمزد تمام فرآیندهای فروش سرد، پخش گرم و فروش درب کارخانه
  • فروش عمده

نرم افزار حسابداری خدماتی

نرم افزار حسابداری خدماتی سپیدار کاربری بسیار ساده‌ای دارد. این برنامه به ثبت اطلاعات مالی، کنترل میزان ورود و خروج نقدینگی و ارائه گزارش‌های دقیق درباره‌ تمام عملیات مرتبط با چک‌های دریافتی و پرداختی می‌پردازد. همچنین ارائه گزارش‌های فروش خدمات، اطلاعاتی مالی منسجم و به هنگام نیز از دیگر امکانات این نرم افزار است.

زیر سیستم‌های این نرم افزار عبارتنداز:

  • سیستم حسابداری
  • سیستم دریافت و پرداخت
  • سیستم فروش خدماتی
  • سیستم دارایی ثابت

برنامه حسابداری تولیدی

حسابداری شرکتی تولیدی سپیدار، برای صنایع مونتاژ و بسته بندی مناسب است. از جمله امکانات ارائه شده توسط این نرم افزار می‌توان به: محاسبه بهای تمام شده مواد اولیه، جلوگیری از اتلاف منابع، برآورد دقیق هزینه‌های تولید، کمک به قیمت گذاری بهینه محصولات اشاره کرد.

زیر سیستم‌های نرم افزار حسابداری تولیدی سپیدار عبارتنداز:

  • سیستم حسابداری
  • سیستم دریافت و پرداخت
  • سیستم تولید
  • سیستم تامین کنندگان و انبار
  • سیستم مشتریان و فروش
  • سیستم حقوق و دستمزد
  • سیستم داریی ثابت

برنامه حسابداری بازرگانی

برنامه حسابداری بازرگانی سپیدار، وظیفه کنترل موجودی انبار و محاسبه سود و زیان کالاها را بر عهده دارد. با استفاده از این نرم افزار، عملیات حسابداری شرکت‌های بازرگانی آسان‌تر می‎شود. سپیدار شما را از میزان و زمان سفارش هر کالا مطلع می‎سازد و به این ترتیب می‌توانید موجودی انبار را به صورت دقیق‌تر بررسی کنید. ارائه آمار کالاهای پرفروش و محاسبه سود به تفکیک هر کالا از دیگر امکانات نرم افزار حسابداری بازرگانی سپیدار است.

زیر سیستم‌های این نرم افزار عبارتنداز:

  • سیستم حسابداری
  • سیستم دریافت و پرداخت
  • سیستم مشتریان و فروش
  • سیستم تامین کنندگان و انبار
  • سیستم دارایی ثابت

آموزش نرم افزار حسابداری سپیدار

برنامه حسابداری سپیدار آموزش بسیار قوی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. حتی در آموزشگاه آزاد و فنی حرفه‌ای در سراسر کشور نیز این نرم‌افزار آموزش داده می‌شود.

مجموعه سپیدار علاوه بر آموزش سراسری در کشور، محصولات آموزشی متنوعی را ارائه می‌دهد. برگزاری ‌سمینار و وبینار‌های مختلف، دوره‌های مختلف آموزشی و ویدیو‌های متنوع، بخشی از این آموزش‌ها در یافتن جواب سوال ” برنامه حسابداری سپیدار چیست”  هستند.

نمایندگی‌های سپیدار سیستم

نرم افزار حسابداری سپیدار دارای نمایندگی‌های بسیار زیادی در شهرهای مختلف ایران است. وجود این نمایندگی‌ها در شهرهای مختلف، کاربران را برای انتخاب این نرم افزار مصمم‌تر می‌کند، زیرا در هر لحظه که بخواهند می‌توانند به نمایندگی‌ها دسترسی داشته باشند.

بررسی سیستم‌های کلی سپیدار

سیستم‌های نرم افزار شرکتی سپیدار عبارتنداز:

  • سیستم حسابداری
  • سیستم دارایی ثابت
  • سیستم مشتریان و فروش
  • سیستم پخش و سفارش گیری
  • سیستم دریافت و پرداخت
  • سیستم انبارداری
  • سیستم حقوق و دستمزد
  • سیستم تولید
  • سیستم پیمانکاری
  • سیستم تردد
  • سیستم سفارشات خارجی
  • وب سرویس فروشگاه اینترنتی

مشاوره رایگان و آشنایی با محیط نرم افزار

اگر در مورد خرید و انتخاب  و دانستن ” برنامه حسابداری سپیدار چیست” دودل هستید و یا حتی نمی‌دانید که کدام نرم افزار حسابداری سپیدار برای شما مناسب است، می‌توانید درخواستی مبنی بر مشاوره رایگان، برای آشنایی با امکانات نرم افزار سپیدار ثبت نمایید. با تکمیل فرم ثبت درخواست، کارشناسان متخصص سپیدار برای مشاوره برای مشاوره رایگان با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.

زینسی:  پلتفرمی‌ برای معرفی نرم افزارها

در این مقاله از زینسی به جواب سوال « برنامه حسابداری سپیدار چیست » رسیدیم و به معرفی برنامه حسابداری سپیدار پرداختیم. همچنین انواع نرم افزارهای ارائه شده توسط سپیدار را بررسی کردیم و با مزایا و دلایل انتخاب نرم افزارهای سپیدار آشنا شدیم. نظر شما در مورد نرم افزار حسابداری سپیدار چیست ؟ آیا تجربه استفاده و دانلود آن را دارید؟ خوشحال می‏شویم اگر در قسمت کامنت، نظرات و سوالات خودتان را با زینسی در میان بگذارید.

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫20 دیدگاه ها

  1. برنامه حسابداری سپیدار چیست سوال خوبی بود. سپیدار بدون شک جز بهترین های حسابداریه.

  2. در پاسخ به سمانه
    ممنون از این که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید سمانه عزیز.

  3. به نظرم بهترین جواب برای سوال برنامه حسابداری سپیدار چیست ، اینه که سپیدار یه نرم افزار حرفه ای ولی در عین حال خیلی ساده س که حسابداری کسب و کارتون رو مدیریت میکنه. توصیه میکنم

  4. در پاسخ به احمد بهروزی
    احمد عزیز باهاتون موافقم. تعریف خوبی برای برنامه حسابداری سپیدار ارائه دادید. ممنون از درج نظر ارزشمندتون

  5. برنامه حسابداری سپیدار کاملا یکپارچه س و از این جهت خیلی خوبه.

  6. در پاسخ به بهناز
    بهناز عزیز ممنون که نظرتونو در مورد برنامه حسابداری سپیدار گفتید.

  7. برنامه حسابداری سپیدار خوبه راضیم چندین ساله استفاده میکنم ازش

  8. در پاسخ به سحرناز همتی
    ممنون از این که نظرتون رو در مورد برنامه حسابداری سپیدار باهامون به اشتراک گذاشتین.

  9. برنامه حسابداری سپیدار خداییش برنامه خوبیه. هیچوقت آدمو نیمه راه ول نمیکنه پشتیبانیشم خوبه جواب میدن به ادم.

  10. در پاسخ به صمد
    ممنون از این که تجربه تون رو در مورد برنامه حسابداری سپیدار با ما در میون گذاشتین.

  11. برنامه حسابداری سپیدار به نظرم زیاد حرفه ای نیست جا داره بیشتر روش کار کنن

  12. پاسخ به زهرا نجاتی
    ممنون از نظرتون زهرای عزیز. امیدواریم انتظاراتتون در مورد برنامه حسابداری سپیدار برآورده بشه.

  13. برنامه حسابداری سپیدار مهم ترین مزایاش اینه که راحته هم نصبش هم کار کردن باهاش

  14. در پاسخ به محدثه
    بله درسته محدثه عزیز. برنامه حسابداری سپیدار رابط کاربری آسانی داره.

  15. برنامه حسابداری سپیدار به نظرم برای کسب و کارهای متوسط خوبه برای کسب و کارهای خیلی بزرگ پاسخگو نیست.

  16. در پاسخ به مهسا حمیدی
    ممنون از درج نظر ارزشمندتون در مورد برنامه حسابداری سپیدار مهسای عزیز.

  17. برنامه حسابداری سپیدار بهترین برنامه ای هست که تو عمرم میشناسم خودشم همه ورژن هاش.

  18. در پاسخ به سعیده حیدرزاده
    ممنون از نظرتون سعیده عزیز. بله برنامه حسابداری سپیدار جزو بهترین نرم افزارهای ایرانیه.

  19. برنامه حسابداری سپیدار به پشتیبانی خوبش معروفه آدم رو تو مواقع بد و سخت قرار نمیدن، سریع مشکل سریع رفع میشه.

  20. در پاسخ به سیما نجف پور
    سیمای عزیز ممنون که نظرتون رو در مورد برنامه حسابداری سپیدار مطرح کردین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا