حسابداری

برنامه حسابداری هلو چیست + هر آن چه که باید در مورد این نرم افزار حسابداری بدانید!

«هلو» نرم افزار نام آشنایی است که قدمت بسیار طولانی دارد. کسی که در حوزه حسابداری فعال است، قطعاً شناختی از نرم افزار حسابداری هلو دارد و آن را به عنوان بهترین برنامه حسابداری به شما معرفی خواهد کرد. نرم افزار حسابداری هلو در ایران محبوبیت زیادی دارد و به همین علت است که در آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای و آزاد به تدریس این نرم‌افزار پرداخته می‌شود. بعد از گذراندن دوره مربوط به نرم افزار حسابداری هلو، دانشجویان می‌توانند مدرک فنی حرفه‌ای آن را دریافت کنند. برنامه حسابداری هلو چیست ؟ در این مقاله قصد داریم به جواب این سوال برسیم و شما را به صورت کلی با نرم افزار حسابداری هلو آشنا کنیم. همراه ما باشید.

فهرست مطالب نمایش عناوین

برنامه حسابداری هلو چیست

برنامه حسابداری هلو چیست ؟ حسابداری هلو ، نرم‌افزاری در جهت برآورده کردن نیازهای حسابداری انواع شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف است. این نرم افزار در شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و تولیدی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. هلو در جهت انجام امور حرفه‌ای حسابداری کاربرد دارد، ولی سهولت استفاده از آن باعث شده است که حتی افراد غیر حسابدار نیز بتوانند از آن استفاده کنند. درصد زیادی از کاربران نرم افزار هلو از این نرم افزار راضی هستند و آن را به دیگران توصیه می‌کنند. اگر برای خرید نرم افزار حسابداری نیاز به اطلاعات بیشتر دارید ، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله راهنمای خرید نرم افزار حسابداری را حتما بخوانید!

تاریخچه حسابداری هلو

این نرم افزار در سال ۱۳۷۷ توسعه یافته است. هلو، اولین نرم افزار توسعه یافته یک نرم افزار جامع و کامل بود و به عنوان اولین نرم افزار یکپارچه مالی تحت ویندوز هم شناخته می‌شد.

با گذشت زمان، شرکت مهندسی نرم افزار هلو  با شناسایی نیازهای کاربران در زمینه حسابداری، توانست محصولات زیادی را توسعه دهد.

دلایل انتخاب نرم افزار حسابداری هلو چیست ؟

سوال پیش میاد که چرا باید نرم افزار هلو را برای کسب و کار خود انتخاب کنم؟ می‌خواهیم معیارهای انتخاب نرم افزار حسابداری هلو برای انتخاب این نرم افزار را بیان کنیم:

معیارهای انتخاب نرم افزار هلو
معیارهای انتخاب نرم افزار هلو

تجربه

نرم افزار هلو یکی از با تجربه‌های دنیای حسابداری به شمار می‌آید. به طوری که اولین و قدیمی‌ترین نرم افزار یکپارچه مالی تحت ویندوز را به نام خود ثبت کرده است.

جامع بودن

جامع بودن نرم افزار هلو، از دیگر دلایلی است که کاربران آن را ترجیح می‌دهند. دسته بندی محصولات اصلی به صورت فروشگاهی، شرکتی و تولیدی است.

در دسترس بودن

از دیگر ویژگی‌های محبوب آن در دسترس بودن است، به طوری که شرکت هلو در سراسر کشور، ۵۰۰ نمایندگی فروش دارد.

برنده لوح و تندیس طلایی

شرکت نرم افزاری هلو برای 8 سال پیاپی، برنده لوح و تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کننده شده است. این نرم افزار به عنوان حامی ‌مشتریان شناخته می‌شود.

یکپارچه بودن

یکپارچه بودن از دیگر دلایل انتخاب نرم افزار هلو است. همه بخش‌های حسابداری، بازرگانی، انبارداری، تولید و خزانه‌داری به صورت یکپارچه عمل می‌كنند که این موضوع برای صاحبان کسب و کار اهمیت خیلی زیادی دارد.

 

بخش های مختلف گزارش های برنامه حسابداری هلو چیست
بخش های مختلف گزارش های برنامه حسابداری هلو چیست

نوآور

علاوه بر همه این موارد ذکر شده این شرکت، نوآور محسوب می‌شود، زیرا اولین نرم افزار کاملا اتوماتیک برای صدور اسناد مالی، توسط هلو توسعه یافته است.

انعطاف پذیری

دلایل انتخاب نرم افزار حسابداری هلو در همین‌جا خلاصه نمی‌شود. انعطاف پذیری از دیگر دلایلی است که شما باید انتخاب نرم افزار هلو آن را در نظر بگیرید. این نرم‌افزار به تمام تجهیزات سخت افزاری مانند ترازوی دیجیتال و بارکد خوان متصل می‌شود.

آموزش

برنامه حسابداری هلو برای بیش از ۲۰۰ گروه شغلی، برنامه ویژه دارد. فیلم‌های آموزشی و دفترچه راهنمای آن نیز موجود است.

پشتیبانی

پشتیبانان برنامه هلو، آماده پاسخگویی تلفنی به سوالات کاربران هستند. این پلتفرم کلوپ ویژه مشتریان و تالارگفتمان آنلاین دارد که همین موضوع هم باعث محبوبیت بیش از بیش این نرم‌افزار در بین کاربران شده است.

هماهنگی

از دیگر دلایل محبوبیت آن می‌توان به هماهنگی اشاره کرد. محاسبات مالیات ارزش افزوده و صدور اسناد تایید شده از طرف دارایی، به صورت هماهنگ انجام می‌شود.

مزایای برنامه حسابداری هلو چیست ؟

آیا می‌دانید مزیت نرم افزار حسابداری هلو چیست ؟ در ادامه به بررسی هر یک از مزایای نرم افزار حسابداری هلو می‌پردازیم:

راه اندازی آسان

یکی از مزایای مهمی که برای کاربران خوشایند است و از آن راضی هستند، نصب و راه اندازی آسان این برنامه است. می‌دانید که برخی از نرم افزارها مراحل نصب پیچیده‌ای دارند و شما باید این کار را با کمک افراد متخصص انجام دهید.

نرم افزار هلو جزو نرم افزار‌هایی است که دستورالعمل‌های نصب را به طور کامل ارائه می‌دهد. شما با این دستورالعمل می‌توانید برنامه را نصب کنید. نیازی به آموزش خاصی در این زمینه احساس نمی‎شود.

در هنگام نصب، سوال‌هایی در زمینه نوع کسب و کارتان پیش روی شما ظاهر خواهد شد. با جواب دادن به این سوال‌ها، عملکرد نرم افزار بهتر خواهد شد؛ البته باید بگویم که همه این موارد بعد از نصب نیز قابلیت تغییر دارند.

سهولت استفاده

استفاده از نرم افزار حسابداری هلو بسیار راحت است. به طوری که حتی افراد غیر حسابدار نیز می‌تواند با آن کار کنند. اگر در زمینه حسابداری دانش کافی ندارید، نگران نباشید نیازی به استخدام حسابدار نیست و خودتان هم می‌تواند از عهده عملیات حسابداری بربیاید.

سهولت استفاده از گزارش هاو راهنمای نرم افزار هلو
سهولت استفاده از گزارش هاو راهنمای نرم افزار هلو

گزارش گیری

همانطور که می‌دانید  گزارش گیری نرم افزار‌های حسابداری اهمیت بسیار زیادی دارد. هر کسب و کار در پایان ماه و یا حتی به صورت هفتگی و روزانه ممکن است نیاز به دریافت گزارش‌های مالی داشته باشد. در نرم افزار حسابداری هلو دریافت گزارش‌های مالی مختلف و متنوع امکان پذیر است؛ همچنین امکان چاپ آن‌ها نیز وجود دارد. برای بازه زمانی دلخواه نیز می‌توانید گزارش‌های مورد نیاز خود را دریافت کنید.

معایب برنامه حسابداری هلو چیست

از جمله معایب برنامه حسابداری می‌توان به عدم پشتیبانی قوی آن اشاره کرد. حتماً می‌دانید که کاربر‌ها و مشتریان این مجموعه، بسیار زیاد هستند، به طوری که برای سیستم پشتیبانی ترافیک سنگینی ایجاد می‌شود. بیشتر کاربران دچار مشکلاتی در زمینه برقراری ارتباط با پشتیبان می‌شوند. شکایات مردمی ‌از اختلالات پیشامدی در ناحیه پشتیبانی، باعث شده است تا توسعه دهندگان این نرم افزار به فکر راه چاره بیفتند. هم اکنون پشتیبانی نرم افزارهای هلو از طریق نمایندگی‌های فروش نیز انجام می‎شود.

انواع اپلیکیشن حسابداری هلو چیست ؟

بعد از معرفی برنامه حسابداری هلو ، حال می‌خواهیم انواع آن را بررسی کنیم. آیا می‌دانید انواع اپلیکیش حسابداری هلو چیست ؟ هر کدام از نرم افزارهای حسابداری هلو در سه نوع ساده، متوسط و پیشرفته طبقه بندی می‌شوند. شما با توجه به نیازهای کسب و کار خود می‌توانید هر نسخه‌ای را که می‌خواهید انتخاب کنید. انواع نرم افزار حسابداری عبارتند از :

1.حسابداری هلو فروشگاهی:

این نرم افزار مخصوص فروشگاه‌های بزرگ و کوچک طراحی شده است. با کمک این برنامه، فروشگاه خود را بدون نقص مدیریت کنید. این نرم افزار امکان معرفی کالا، انبارداری و صدور انواع فاکتور را فراهم می‌کند. نسخه‌های ارائه شده برای نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو، عبارتنداز:

  • برنامه حسابداری ساده هلو
  • برنامه حسابداری متوسط هلو
  • برنامه حسابداری پیشرفته هلو
  • برنامه حسابداری دوکاربره هلو

قیمت و امکانات ارائه شده برای نسخه‌های ذکر شده متفاوت است؛ شما بر حسب نیاز فروشگاه خود می‌توانید یکی از این نسخه‌ها را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

2.حسابداری هلو بازرگانی

یکی از دیگر از انواع نرم افزارهای ارائه شده توسط شرکت هلو، نرم افزار حسابداری بازرگانی است. این برنامه امکانات ویژه‌ای برای شرکت‌های کوچک، متوسط و بزرگ بازرگانی ارائه می‎دهد. رابطه کاربری ساده و قیمت مناسب، از جمله ویژگی‌های مثبت این برنامه هستند. زیرسیستم‌های نرم افزار حسابدار بازرگانی هلو، عبارتنداز: حسابداری، خزانه داری، بازرگانی، انبار، حقوق و دستمزد، اموال و دورکاری.

نسخه‌های ارائه شده برای این نرم افزار به شرح زیر است:

  • نرم افزار حسابداری بازرگانی ساده هلو
  • نرم افزار حسابداری بازرگانی پیشرفته هلو
  • نرم افزار حسابداری بازرگانی پیشرفته شبکه هلو

هر یک از نسخه‌های ارائه شده این نرم افزار، قیمت متفاوتی دارند.

3.حسابداری هلو صنعتی

نرم افزار حسابداری هلو صنعتی، جزو کامل‌ترین و بهترین برنامه‌های حسابداری برای مرکز تولیدی و صنعتی است. یکی از مزیت‌های مهم این نرم افزار، انتخاب روش دائمی برای انجام عملیات‌هاست. عملیات‌های انجام شده در این نرم افزار عبارتنداز: گزارش گیری و ثبت، محاسبه قیمت تمام شده و …

نسخه‌های موجود برای این نرم افزار مانند دیگر نرم افزارهای حسابداری هلو نیست و فقط یک نسخه جامع دارد.

4.حسابداری هلو تولیدی

نرم افزار حسابداری هلو تولیدی برای تولیدی‌های کوچک، متوسط و بزرگ مناسب است. این نرم افزار رابط کاربری آسانی داشته و امکانات ویژه در جهت رسیدگی به امور مالی را دارد. این نرم افزار دارای 8 زیر سیستم است که عبارتنداز: حسابداری، خزانه‌داری، بازرگانی، انبار، تولید، حقوق و دستمزد، اموال و دورکاری.

نسخه‌های ارائه شده برای این نرم افزار به شرح زیر است:

  • نرم افزار حسابداری تولیدی ساده هلو
  • نرم افزار حسابداری تولیدی پیشرفته هلو
  • نرم افزار حسابداری تولیدی پیشرفته شبکه هلو

این نرم افزار، یک سال پشتیبانی رایگان دارد. می‌توانید افزودنی‌های مختلف را با مبالغ جداگانه به امکانات نرم افزار اضافه نمایید.

5. نرم افزار حسابداری هلو پیمانکاری

از دیگر نرم افزارهای یکپارچه و جامع هلو، نرم افزار حسابداری هلو پیمانکاری نام دارد. این نرم افزار مدیریت مالی شرکت‌های پیمانکاری را بر غهده دارد. همانطور که می‌دانید حسابداری پیمانکاری به علت پروژه‌ای بودن و داشتن شرکای مالی، متفاوت‌تر از نرم افزارهای دیگر است. زیر سیستم‌هایی که نرم افزار حسابداری پیمانکاری هلو پشتیبانی می‌کتد، عبارتنداز: حسابداری، خزانه‌داری، بازرگانی، انبار، تولید، حقوق و دستمزد، اموال پیمانکاری و دورکاری.

زیرسیستم های نرم افزار حسابداری هلو
زیرسیستم های نرم افزار حسابداری هلو

نسخه‌های ارائه شده برای نرم افزار پیمانکاری هلو به شرح زیر است:

  • نرم افزار حسابداری شرکت‌های پیمانکاری ساده هلو
  • نرم افزار حسابداری شرکت‌های پیمانکاری تولیدی پیشرفته هلو
  • نرم افزار حسابداری شرکت‌های پیمانکاری پیشرفته شبکه

زینسی، پلتفرم معرفی، مقایسه و نقد نرم افزار

در این مقاله از زینسی به جواب سوال « برنامه حسابداری هلو چیست » رسیدیم. در ادامه به بررسی مزایا و معایب پرداختیم و با دلایل انتخاب نرم افزار هلو آشنا شدیم. در نهایت نیز انواع برنامه حسابداری هلو را بررسی کردیم. آیا تجربه استفاده از نرم افزار حسابداری هلو را دارید؟ خوشحال می‎شویم اگر سوالات و نظرات خود را درباره بررسی برنامه حسابداری هلو ، در قسمت کامنت درج کنید. برای مقایسه هلو با دیگر نرم افزارهای حسابداری، لطفا به وب سایت زینسی و دسته بندی حسابداری مراجعه نمایید.

سوالات متداول:

نرم افزار حسابداری هلو چیست ؟

حسابداری هلو ، نرم‌افزاری در جهت برآورده کردن نیازهای حسابداری انواع شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف است.

مزایای برنامه حسابداری هلو چیست ؟

  • راه اندازی آسان
  • سهولت استفاده
  • پشتیبانی
  • گزارش‌گیری

معایب اپلیکیشن حسابداری هلو چیست ؟

به علت کاربران و مشتریان زیاد، گاهی در انجام پروسه پشتیبانی مشکلاتی ایجاد می‎شود.

نرم افزار حسابداری هلو رایگان وجود دارد؟

خیر، نرم افزار حسابداری هلو رایگان نیست.

قیمت نرم افزار هلو چقدر است؟

با توجه به نسخه و نوع نرم افزار انتخاب شده، قیمت متفاوت خواهد بود.

انواع نرم افزار هلو چیست؟

  • فروشگاهی
  • بازرگانی
  • تولیدی
  • پیمانکاری
امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫18 دیدگاه ها

  1. ممنون از مقاله تون. خیلی خوب به سوال ” برنامه حسابداری هلو چیست ” جواب دادید. کامل بود.

  2. در پاسخ به میثم
    ممنون از نظر ارزشمندتون میثم عزیز. خوشحالیم که مقاله برنامه حسابداری هلو چیست براتون مفید واقع شده.

  3. برنامه حسابداری هلو واقعا خوبه تجربه استفاده ازش رو دارم خوبه همه کارهای آدمو به نظم میندازه.

  4. در پاسخ به فائزه

    ممنون از این که تجربه تون رو در مورد برنامه حسابداری هلو با ما در میون گذاشتید.

  5. همه راضین از هلو ولی من واقعا ناراضیم. برنامه حسابداری هلو پشتیبانی خوبی نداره یا حداقل بگم هر چقدر تماس گرفتم مشکل من رو حل نکردن و من مجبور شدم نرم افزار رو تغییر بدم.

  6. در پاسخ به صابر حیدرپور
    صابر عزیز متاسفیم بابت تجربه تلخ تون امیدواریم دیگه براتون پیش نیاد.

  7. ممنون ازتون همه نکات و مطالب مهم در مورد برنامه حسابداری هلورو گفتید. مفید بود برام

  8. در پاسخ به نیر رضایی
    نیر عزیز چقدر خوشحال میشیم وقتی میشنویم مقاله مون براتون مفید بوده. هنگام تولید محتوا هدفمون فقط ایجاد مطالبی مفید برای کاربرای عزیزمونه.

  9. برنامه حسابداری هلو تاریخچه خیلی قدیمی داره و میشه گفت یه نرم افزار امن و خوبه. یه سوالی داشتم هلو نسخه رایگان داره؟

  10. در پاسخ به شیرین نجفی
    دوست عزیز برنامه حسابداری هلو برای همه نرم افزارهاش نسخه دموی رایگان داره.

  11. نمیدونم چرا تعصب خاصی روی برنامه حسابداری هلو دارم. اصلا احساس میکنم حرفه ای ترین تیم ایران هستن. اصالتشون بعد این همه سال حفظ شده.

  12. در پاسخ به محمدعلی قربان زاده
    ممنون از نظرتون محمدعلی عزیز. میتونیم بگیم برنامه حسابداری هلو جزو بهترین نرم افزارهای حسابداری در ایرانه.

  13. برنامه حسابداری هلو خیلی خوبه ولی میتونه روز به روز بهتر هم بشه و کل ایران رو بگیره.

  14. در پاسخ به همایون
    همایون عزیز ممنون که نظرتون رو در مورد برنامه حسابداری هلو با ما به اشتراک گذاشتین.

  15. حتی اگه به ویژگی های برنامه حسابداری هلو دقت نمیکنید، فقط کافیه سابقه ش رو جستجو کنین اینطوری متوجه سابقه و کیفیتش میشید. به نظر من که بی نظیره

  16. در پاسخ به علیرضا جعفرزاده
    ممنون که دیدگاهتون رو در مورد برنامه حسابداری هلو مطرح کردین. بله سابقه فعالیت هلو بسیار زیاده.

  17. برنامه حسابداری هلو خوبه راضیم 5 ساله ازش استفاده میکنم.

  18. در پاسخ به محمد قربانی
    محمد عزیز ممنون از درج نظرتون در مورد برنامه حسابداری هلو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا