کاریابی و منابع انسانی

10 نرم افزار درآمدزایی از اینترنت و موبایل

دریافت پول در ازای صرف زمان در اینترنت و یا درآمد از موبایل عنوانی فریبنده به نظر میاید و رسیدن به یک منبع درآمد پایدار از طریق بهره‌وری از زمان و استفاده از زمانهای مرده چیزی است که همه ما روزی به ان فکر کرده‌ایم و البته برای تحقق این موضوع یک گام به جلوتر برداشته ایم.

در این مقاله‌ی زینسی لیستی از برنامه‌های پرطرفدار که در حوزه‌های مختلف فروشگاهی, تخصصی, تبلیغاتی, نظرسنجی و بازی های آنلاین برای کاربران درآمدزایی و کسب سود می‌کنند را معرفی کرده‌ایم.

بر اساس آمار یک فرد عادی روزانه به طور متوسط حدود 4 ساعت از زمان خود را صرف استفاده از تلفن همراه می‌کند و حدود 90 درصد از این زمان به استفاده از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلف اختصاص می‌یابد، در این مقاله نشان می دهیم که حتی با همین پیمایش‌های ساده و استفاده از نرم‌افزارهای مختلف میتوان در حین سرگرم شدن کسب درآمد نیز کرد.

این برنامه‌ها هرکدام از طریقی به شما سود می‌رسانند از اعمال تخفیفات در خریدهای آنلاین گرفته تا برنامه‌های تبلیغاتی موبایل، برنامه‌هایی که با فعالیت در آنها مستقیما به شما پول پرداخت می‌شود و یا حتی بازی‌های هیجان‌انگیزی که با بازی در آن‌ها شما برنده وجه نقد میشوید.

بله همه‌ی اینها حقیقت دارد! در ادامه با زینسی همراه باشید تا بیشتر با این نرم‌افزارهای هیجان انگیز آشنا شویم.

نرم افزار های کسب درآمد اینترنتی
نرم افزارهای متفاوت کسب درآمد از اینترنت

معرفی نرم افزارهای کسب درآمد اینترنتی بین المللی

در این بخش نرم افزارهای درآمد زایی از طریق اینترنت بین المللی را معرفی میکنیم:

Ebates.1

نرم افزار Ebates یک برنامه خرید و فروش و درآمدزایی اینترنتی معروف بین کاربران در سراسر جهان است. با استفاده از این ابزار، از راه‌های مختلف می‌توانید کسب درآمد کنید که چند مورد از آنها را برای شما نام میبریم.

شما میتوانید از کوپن‌های تخفیفی درون فروشگاهی استفاده کنید، قیمت‌ها را در فروشگاه‌های مختلف مقایسه کنید، بهترین قیمت را انتخاب و خرید کنید.

Ebates حتی کوپن‌ها را برای شما مقایسه می‌کند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که بهترین پیشنهاد را دارید. ویژگی جالبی که هنگام خرید از نرم افزار Ebates آن را تجربه میکنید قابلیت درآمدزایی این نرم افزار است که مبلغی از وجه نقدی,که پرداخت کرده‌اید,باز میگرداند.

برای مثال شما یک چمدان را از فروشگاهی در Ebates خریدای کرده‌اید. فروشنده‌ی چمدان مبلغ 10٪ کمیسیون به Ebates را برای هر خریدی که مشتری Ebates انجام می‌دهد پرداخت می‌کند.

کاری که Ebates انجام می‌دهد این است که بخشی از آن کمیسیون را به شما پرداخت می‌کند، مثلا اگر کمیسیون Ebates ده دلار باشد آن را بین شما و خودش تقسیم می‌کند 5 دلار را به شما پرداخت کرده و 5 دلار دیگر را به عنوان درآمد نزد خود نگه میدارد.

پس از ثبت نام و شروع به استفاده از برنامه Ebates، به طور خودکار هر سه ماه یکبار سود حاصله از کمسیون‌های شما پرداخت می‌شود. Ebates یکی از مشهورترین برنامه‌های درآمدزایی است که در سال 1999 تأسیس شده و تاکنون بیش از 1 میلیارد دلار پول نقد به مشتریان خود بازگردانده است.

نرم افزار درآمدزایی اینترنتی ebates
لوگو نرم افزار EBATES

 

2- Shopkick

اگر عاشق خرید هستید و اغلب وقت خود را به گشتن در راهروهای فروشگاه‌ها و یا جستجو در فروشگاه‌های اینترنتی سپری می‌کنید، پس Shopkick ابزاری عالی برای کسب درآمد و درآمدزایی شماست.

این نکته را در نظر داشته باشید که در   Shopkick  شما صرفاً از طریق کارت‌های هدیه میتوانید خرید کنید. کسب درآمد با Shopkick بسیار آسان و لذت‌‌بخش است.

شما برنامه را بارگیری می‌کنید، سپس به یکی از هفت فعالیت تعریف شده در Shopkick مشغول می‌شوید که عبارتند از:

  1. قدم زدن در داخل فروشگاه Shopkick، بدون نیاز به خرید
  2. بارکد  محصولات انتخاب شده را اسکن کنید
  3. خرید از یک فروشگاه واجد شرایط با کارت‌های طرف قراداد با Shopkick
  4. خرید مستقیم از Shopkick و ارسال رسیدهای آن
  5. مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین و بررسی محصولات آنلاین بدون نیاز به خرید
  6. با یک شریک Shopkick خرید آنلاین انجام دهید
  7. فیلم های درون برنامه ای را تماشا کنید.

نکته جالب Shopkick این است که در آن روش‌هایی وجود دارد که بدون پرداخت وجه نقد می‌توانید درآمدزایی کنید، که این یک اتفاق خوب است.

پس ساده ترین راه برای شروع درآمدزایی باز کردن برنامه Shopkick قبل از ورود به فروشگاه مشارکت کننده با آن است و سپس بررسی محصولات مورد نظر Shopkick و اسکن کردن آنها، به همین راحتی با چند کار ساده کسب درآمد کنید.

اپلیکیشن درآمدزایی shopkick
نمایی از نرم افزار shopkick

3- iPoll

برنامه iPoll  یک برنامه درآمدزایی از موبایل تحقیقاتی سفارشی است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از نظرسنجی در بازار، نوشتن تجربیات خود از محصولات (برای مثال مصرف لبنیات در طی سه روز) و تکمیل مأموریت‌های مربوط به خرده فروشی ، درآمد کسب کنید.

برای اینکار کافیست در iPoll ثبت نام کنید و به سوالات تخصصی که جهت آشنایی با ترجیحات و عادات مصرف کننده طراحی شده است پاسخ دهید تا ماموریت‌های مناسب را برای شما انتخاب کنند.

هنگامی که مأموریت‌های جدیدی بر اساس تنظیمات و موقعیت مکانی شما موجود باشد، هشدار دریافت می کنید. زیبایی برنامه به این است که بازارهدف به صورت سفارشی طراحی شده است، بنابراین برای انجام وظایف و مأموریت‌هایی متناسب با علایق شما و آنچه در واقع می‌توانید از آن لذت ببرید، هشدار می‌گیرید.

برای شرکت در هر نظرسنجی، مأموریت یا دفترچه یادداشت تکمیل شده، جوایزی کسب می‌کنید که می تواند برای کارت‌های هدیه بازخرید شود یا می‌توانید با استفاده از پی پال پول نقدی دریافت کنید. علاوه بر این شما به طور خودکار وارد یک قرعه کشی سه ماهه می‌شوید تا شانس بدست آوردن 10،000 دلار پول نقد را داشته باشید.

درآمدزایی از اینترنت iPOLL
نمایی از وب سایت iPOLL

4- Foap

نرم افزار Foap یک برنامه درآمدزایی از اینترنت است که برای iOS و اندروید نیز در دسترس است. این برنامه به عکاسان حرفه‌ای و آماتور اجازه می‌دهد تا از فروش عکس‌های گرفته شده توسط تلفن هوشمند و دوربین‌های دیجیتال، درآمد کسب کنند.

ایده‌ی نرم افزار Foap بسیار خلاقانه بوده است. اصولاً، نرم افزار Foap یک بستر مناسب برای برندها و آژانس‌های تبلیغاتی و بازاریابی است که می‌توانند عکس‌های بیش از 2.5 میلیون عکاس در سراسر جهان را از رجیستری Foap  پیدا و خریداری کند.

برای کار با نرم افزار Foap شما یک حساب کاربری ثبت می‌کنید، عکسهای با کیفیت بالا را با برچسب های واضح بارگذاری می‌کنید و در آخر عکس ها که توسط انجمن ثبت می شود. توجه کنید که هرچه رتبه عکس شما بالاتر باشد ، امکان دیده شدن عکس نیز بالاتر می‌رود.

برای هر فروش 5 دلار درآمد کسب می کنید و می توانید در هروز 100 دلار درآمد داشته باشید. همچنین در نرم افزار Foap
ماموریت هایی وجود دارد که در آنها برندها و آژانس ها عکس‌های درخواستی خود را به عکاسان  سفارش می‌دهند که منبع درآمد خوبی برای آنها شده است.

اخیراً ، این مأموریت ها گسترش یافته و شامل سفارش فیلم و کلیپ‌ها نیز می‌شود. این برنامه در iTunes و Google Play دارای رتبه خوبی است. یکی از کاربران در گوگل پلی نوشته است : “من عاشق این برنامه هستم! نرم افزار Foap سرگرم کننده است، و مکان جدیدی برای به اشتراک گذاشتن عکس ها و فرصتی برای کسب درآمد از آنهاست. ”

درآمد از اپلیکیشن موبایل Foap
نمایی از وب سایت Foap

5- Slidejoy

همانطور که میدانید تبلیغات در همه جا هست. چرا شما از بازدید تبلیغات درآمد کسب نکنید؟

Slidejoy یک نرم افزار درآمدزایی است که از طریق تبلیغات در صفحه قفل گوشی شما برایتان درآمد کسب میکند!

هر کاربر روزانه حدودا 80 بار تلفن خود را قفل می کنند؟ در اینجا نحوه عملکرد نرم افزارSlidejoy  را برای شما شرح می‌دهیم. پس از ثبت نام و نصب Slidejoy، شروع به دیدن تبلیغات در صفحه قفل خود خواهید کرد.

سپس می‌توانید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره تبلیغات، انگشت خود را به سمت چپ و راست بکشید و به صفحه اصلی خود بروید و یا برای دیدن تبلیغات بیشتر، بروی تبلیغ کلیک کنید.

برای هر ضربه‌ای که میزنید، “قیراط” بدست می‌آورید هر 1000 “قیراط” که کسب کنید، 1 دلار دریافت می‌کنید که روز بعد به حساب شما واریز می‌شود. نرم افزار Slidejoy تسویه حساب‌های خود را از طریق پی پال یا کارت‌های هدیه به کاربران پرداخت می‌کند. همچنین در Slidejoy می‌توانید درآمد خود را به موسسه خیریه مورد علاقه خود اهدا کنید.

درآمدزایی از موبایل slidejoy
نمایی از تبلیغات slidejoy

معرفی نرم افزارهای کسب درآمد اینترنتی ایرانی

در این بخش نرم افزارهای درآمد زایی از طریق اینترنت ایرانی را معرفی میکنیم:

1- فیس نما

علاوه بر سایت‌های درآمدزایی خارجی سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی زیادی هم وجود دارند که با آنها نیز میتوان کسب سود و درآمد کرد یکی ازین نرم افزارها شبکه اجتماعی فیس نما است .

فیس نما در عین حال که یک شبکه اجتماعی است، یک منبع خوب برای کسب درآمد نیز میتواند باشد. با عضویت در فیس نما از تمام مزایای یک شبکه اجتماعی با هزاران فالوور ایرانی بهرمند شوید، اما  در این میان فیس نما، قسمتی را هم برای کسب درآمد در نظر گرفته است که شما می‌توانید از طریق آن به درآمد ماهیانه خوبی دست پیدا کنید.

میزان این درآمد بکار خود شما و فعالیت زیر مجموعه‌هایتان بستگی دارد. شما می‌توانید برای مدتی در فیس نما مشغول فعالیت شده تا خود را امتحان کنید، ببینید اینکار برای شما مناسب است یا خیر.  کار کردن در این سایت به علت  فارسی بودن آن بسیار راحت است.

درآمدزایی از سایت ایرانی فیس نما
نمایی از سایت فیس نما

 

2- میترا رنک

میترا رنک نام یکی دیگر از سایت‌های باسابقه و پرطرفدار در میان سایت‌های کسب درآمد و درآمدزایی ایرانی است. شما با عضویت و ثبت نام در سایت میترا رنک به صورت اتوماتیک‌وار در بقیه سایت‌های مجموعه میترا نیز عضو خواهید شد.

تنوع کسب درآمد و راه‌های درآمدزایی متنوعی در میترا رنک وجود دارد که شما باتوجه به علایق و شرایط خود می‌توانید یک یا چند راه را انتخاب و از آن کسب درآمد کنید این روش‌ها عبارتند از بازدید خودکار از سایت‌ها، جستجو در گوگل، یاهو و موتورهای جستجوی دیگر، بازدید غیر خودکار (دستی)، جذب زیرمجموعه و پورسانت، انجام وظیفه های کوچک، دریافت و مطالعه پیام‌های تبلیغاتی.

درآمدزایی از اینترنت میترا رنک
نمایی از سایت میترا رنک

8- کلیک طلا

در سایت کلیک طلا همانطور که از نام آن پیداست شما میتوانید تنها با کلیک بر روی آگهی‌ها به صورت رایگان کسب درآمد کنید. هر آگهی در این سایت قیمت خاصی دارد که در میان آنها آگهی‌های 40 تومانی و 20 تومانی نیز قرار دارند که مبلغ مناسبی در بین دیگر سایتهای کلیکی ایرانی است.

حداقل موجودی شما جهت برداشت از سایت مبلغ ده هزار تومان می‌باشد.  از دیگر ویژگی‌های این سایت امکان اتخاذ زیرمجموعه برای هرفرد است. توجه کنید که برای دریافت کمیسیون و درآمدزایی از زیرمجموعه‌هایتان در روز، باید روز قبل از آن حداقل روی 5 آگهی کلیک کرده باشید.

به عبارتی دیگر، شما تنها به مشاهده 5 آگهی نیاز دارید تا فردای آن روز از کلیک زیرمجموعه‌های خود درآمد کسب کنید.

درآمدزایی از اینترنت کلیک طلا
وب سایت کلیک طلا

9- پی سی رنک

سایت پی‌سی رنک یکی دیگر از سایت‌های درآمدزایی ایرانی است که مبنای خود را بر ایجاد مکانی جهت افزایش بازدید کننده از سایت‌ها و وبلاگ‌های مختلف قرار داده است.

طرز کار این سایت به اینصورت است که مدیران سایت‌های مختلف و یا صاحبان وبسایت یا وبلاگی که خواهان افزایش بازدید کننده سایت و وبلاگ خود و همچنین افزایش رنک و رتبه الکسا سایت و بلاگشان می‌باشند، مبلغی را به سایت پی‌سی رنک پرداخت کرده و در ازای آن این سایت بازدیدکننده برای آنها می‌فرستد.

از طرف دیگر، افرادی که قصد کسب درآمد از پیسی رنک را دارند، باید نقش همان بازدید کننده‌های این وبسایت‌ها یا وبلاگ‌ها را برعهده بگیرند. توجه کنید که ثبت نام‌کنندگان در این سایت باید افراد حقیقی با آی پی معتبر باشند. برای کسب درآمد پی‌سی رنک، سه روش پیش روی شماست که دو روش از آنها مخصوص دارندگان وبسایت‌ها و وبلاگ‌ها می‌باشد. اما روش سوم مخصوص کاربران عادیست.

درآمدزایی اینترنتی پی سی رنک
وب سایت پی سی رنک

10- اسنپ کیو

از دیگر روش‌های کسب درآمد آنلاین اینترنتی که با روش‌های قبلی متفاوت است بازی هیجان انگیز و آنلاین اسنپ کیو است. اسنپ کیو نام مسابقه‌ی آنلاینی است که هرشب دو میلیون جایزه‌ی نقدی به کاربران خود می‌دهد.

در اسنپ کیو پس از ثبت نام باید به دوازده سوال اطلاعات عمومی پاسخ دهید و در صورت پاسخ درست دادن به همه سوال‌ها برنده پول نقد خواهید شد.

درواقع برای شرکت در اسنپ کیو جز یک گوشی همراه اندرویدی و اینترنت به چیز دیگری احتیاج ندارید و به آسانی میتوانید با اطلاعات عمومی کسب درآمد و درآمدزایی کنید.

نکته جالب اسنپ کیو این است که این مسابقه تنها یک برنده ندارد و جایزه بین تمام افرادی که به سوالات پاسخ درست داده‌اند، تقسیم می‌شود.

اپلیکیشن درآمدزایی موبایل اسنپ کیو
نرم افزار اسنپ کیو

نتیجه گیری

در اینجا معرفی 10 نرم افزار برتر درآمدزایی ایرانی و خارجی به اتمام می رسد، این روشها هرکدام با سبک و سیاق خاص خود و مناسب جامعه‌ی هدفش ساخته شده است.

نرم افزارهای خرید، فروش و بازاریابی مثل  Ebates و Shopkick که با فعالیت علاقمندان به حوزه خرید و فروشگاه در نرم افزارهای خود برایشان کسب درآمد میکنند. نرم افزارهایی که به تخصص افراد بها داده و بستری برای عرضه توانایی‌ها و مهارت‌هایشان فراهم میکنند و به سبب فروش آثار خود میتوانند درآمدزایی کنند، همچون نرم افزار Foap. شما با شرکت در نظرسنجی‌ها و تکمیل پرسشنامه‌های نرم افزارهایی مانند iPoll  نیز میتوانید کسب درآمد کرده و پولی به جیب بزنید.

در این میان بخش گسترده‌ای درآمدزایی با موبایل و اینترنت به وبسایت ها و نرم افزارهایی برمی‌گردد که بر پایه تبلیغات کلیکی بنا شده‌اند، تنها با مشاهده آگهی و کلیک بر تبلیغات مبالغی به حساب شما واریز خواهد شد مانند Slidejoy، فیس‌نما، میترا رنک، پی‌سی رنک و کلیک طلا. اما راه‌های هیجان انگیزتری نیز برای درآمدزایی با موبایل وجود دارد که با بازی کردن میتوانید کسب درآمد کنید بازی‌های آنلاینی مانند اسنپ کیو که با شرکت درآن میتوانید شانس برنده شدن وجه نقد را هرشب داشته باشید.

در نتیجه در هر سن و با هر سلیقه‌ای که باشید اپلیکیشن و نرم افزار درآمدزایی مناسب شما وجود خواهد داشت. پس بیایید از گشت و گذار در اینترنت و استفاده از وسایل دیجیتال برای خود کسب و کاری راه انداخته و شروع به درآمدزایی کنیم.

ممنون که با زینسی همراه بودید آیا شما نیز تجربه‌ی کار با این نرم افزارهارا را داشته‌اید؟ از نگاه شما کدامیک ازین نرم افزارها کاربرد بیشتری دارد؟نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

4.3/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

  1. این سایتا هنوزم کار میکنن؟ واقعا کسی به درآمد رسیده؟ لطفا اگر کسی تجربه ای داره تو کامنت بگه ممنوووون

  2. برنامه های کسب درآمد اینترنتی بین المللی برای ایران اوکین؟ تحریم نیستن؟ اگه نیست که امتحان کنیم چه بهتر از درآمد دلاری 🙂

  3. متاسفانه اکثر این نرم افزارها به دلیل عدم تبادل بانکی با ایران و تحریم ها برای ایرانیان داخل کشور مناسب نیستند.

  4. چه خوب هیچکدوم نرم افزار درآمدزایی از اینترنت و موبایل رو نمیشناختم میخوام یکی دوتاشو امتحان کنم اگه نتیجه گرفتم دوباره میام کامنت میذارم

  5. در پاسخ به میترا

    ممنون که همراه زینسی هستید. منتظر نظرتون هستیم

  6. نرم افزار درآمدزایی از اینترنت مزخرفه واقعا به درد نمیخوره واسه پول خیلی کممممم باید وقتتو تلف کنی

  7. من از زینسی سپاسگزارم که اطلاعات خوبی را در حوزه درآمدزایی ارائه کرده است و با توجه به اینکه اولین بار است که با این سایت ها و اپلیکشن ها آشنا می شوم، لذا حتما تجربیات مثبت و منفی خودم را پس از کار کردن در این سایت ها و جهت کمک به دیگر هموطنان عزیز اعلام می نمایم

  8. با سلام،
    متاسفانه به نقل از کافه بازار، اسنپ کیو دیگر انتشار و ارائه نمی گردد و بنابراین استفاده جهت درآمدزایی از این برنامه امکان پذیر نمی باشد.
    شایان ذکر است در بخش نظرات مربوط به کاربران این برنامه در کافه بازار، بسیاری از هموطنان از عملکرد اسنپ کیو ناراضی بوده و نارضایتی خود را، در خصوص استفاده و کار با این نرم افزار اعلام نموده اند.

  9. در پاسخ به محمدرضا
    ممنون از لطف شما محمدرضای عزیز. همیشه منتظر تجربه های شما در وب سایت زینسی هستیم.

  10. نرم افزارهای کسب درآمد اینترنتی ایرانی ؟؟؟ به نظر من که حتی ارزش نیم ساعت وقت گذاشتن رو هم نداااره یه مدت خیلی درگیرش بودم الان پشیمونم.

  11. در پاسخ به رضا
    ممنون از اینکه نظرتون رو در مورد نرم افزار درآمدزایی از اینترنت و موبایل رو مطرح کردید.

  12. نرم افزار درآمدزایی از اینترنت و موبایل خارجیا برای ایران تحریم نیستن؟

  13. در پاسخ به سمانه جدیری
    سمانه عزیز تحریم ها همیشه بوده و هست ولی در مقابل راه هایی هست که ما ایرانیا بتونیم از ابزارها و نرم افزارهای خارجی استفاده کنیم. نرم افزار درآمدزایی از اینترنت و موبایل هم جزو این نرم افزارها هستن.

  14. ممنون که نرم افزارهای کسب درآمد اینترنتی رو معرفی کردین. میخواستم بپرسم فیس نما هنوزم فعالیت داره؟

  15. در پاسخ به فرزاد قربانی
    خیر فرزاد عزیز. طبق بررسی ما، فیس نما بسته شده.

  16. نرم افزار درآمدزایی از اینترنت و موبایل خوبه به شرطی که خارجی باشه دلار بده. ایرانیا خیلی خیلی ناچیزه مبلغ شون

  17. در پاسخ به بهرام همت پور
    بله بهرام عزیز نرم افزار درآمدزایی از اینترنت که به دلار باشه عالیه 🙂 به شرطی بتونیم پول رو دریافت کنیم و مانعی نباشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا