معرفی اپ

اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی در اندروید

 اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی در اندروید امروزه طرفداران بسیاری دارد. از انجایی که اینروزها تلفن همراه جز  یکی از وسایل حیاتی و مهم افراد جامعه شده است، روز به روز باید اپدیت و به روز شوند. در اینصورت نیاز به اپلیکیشن های جدید و اپلیکیشن های قدیمی با اپدیت جدید دارد. برنامه نویسان وارد کار میشوند و این نیازها را برطرف میکنند.

امروزه تعداد زیادی از علاقه‌­مندان به کامپیوتر در حوزه برنامه نویسی فعالیت دارند . اگر شما هم به حوزه برنامه نویسی علاقمند  هستید پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.برای پیدا کردن بهترین اپلیکیشن های برنامه نویسی اینجا کلیک کنید.

معرفی اپلیکیشن های آموزش برنامه نویسی در اندروید

بسیاری از افراد جامعه علاقه‌مند به یادگیری از طریق گوشی هستند  چون تلفن همراه در دسترس و قابل حمل است اما کار با کامپیوتر خسته‌­کننده است. خوشبختانه امروزه اپلیکیشن‌­های برنامه نویسی  زیادی در اندروید و ایفون وجود دارد و عمر کارایی تلفن همراه را بالا میبرند . شما در هر مکان و هر زمان، می­توانید تنها با استفاده از گوشی همراه به یادگیری بپردازید.

اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی در اندورید Programming Hub

program hub از جمله اپلیکیشن های برنامه نویسی در اندروید
برای آموزش و تمرین دیگر نیاز به اتصال اینترنت ندارید. زیرا این برنامه مجهز به یک کامپایلر آفلاین برای HTML، CSS و Java script است.

از جمله اپلیکیشن های محبوب برنامه نویسی در اندروید است . اگر به دنبال اپلیکیشنی برای یادگیری زبان­­‌های مختلف برنامه­‌نویسی هستید، باید بگوییم Programming Hub مناسب‌­ترین گزینه برای شما است.

این برنامه محتوای آموزش کامل، مثال­‌های متعدد برنامه‌­نویسی و حتی یک کامپایلر برای تمرین دارد. هر آنچه برای برنامه­‌نویسی نیاز دارید در این برنامه وجود دارد. در ادامه خواهیم دید این اپلیکیشن چه امکاناتی را در اختیار کاربر می­گذارد.

چه امکاناتی در برنامه Programming Hub قابل­ توجه است؟
همانطور که در شکل مشاهده کردید این برنامه علاوه بر مزیت­‌های ذکر شده، دارای امکانات قابل توجه دیگری هم است. که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

Programming Hub یکی از پیشرفته‌­ترین مجموعه برنامه‌­های کامپایل شده برای تمرین و یادگیری است. لازم به ذکر است بگوییم این اپلیکیشن در حدود 1800 برنامه و بیش از 17 زبان برنامه­‌نویسی دارد.
شما می‌­توانید با به­‌روز­رسانی دوره­ای به مثال­‌های برنامه‌­نویسی و محتوای آموزشی جدید دست پیدا کنید.
برای آموزش و تمرین دیگر نیاز به اتصال اینترنت ندارید. زیرا این برنامه مجهز به یک کامپایلر آفلاین برای HTML، CSS و Java script است.
این برنامه برای شما این امکان را فراهم می­کند، تا از یادگیری لذت ببرید. محتوای آموزشی به گونه­‌ای طراحی شده است تا برنامه‌­نویسی را به شکل بهتری یاد بگیرید.

اپلیکیشن Learn Python یادگیری زبان های برنامه نویسی مختلف با گوشی

از جمله اپلیکیشن های آموزش برنامه نویسی در اندروید python میباشد
اگر از آن دسته از افرادی هستید که با بازی کردن بهتر یاد می­‌گیرید این اپلیکیشن به شما توصیه می­شود.

امروزه این برنامه از سمت متقاضیان برنامه نویسی با استقبال بیشتری مواجه شده است. با استفاده از اپلیکیشن Learn Python می توانید با بازی­کردن به علم برنامه‌نویسی خود بیافزایید.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که با بازی کردن بهتر یاد می­‌گیرید این اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی در اندروید به شما توصیه می­شود.

شما می­توانید به صورت رایگان و با کسب امتیاز بیشتر مهارت­‌های برنامه­‌نویسی خود را ارتقا دهید.

برنامه Learn Python چه امکاناتی را در اختیار کاربر قرار می دهد؟
در بالا تصویر خلاصه‌­ای از برنامه Python نشان داده شده است. با ما همراه باشید تا امکانات دیگر این برنامه را با هم دنبال کنیم.

شما می­‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن از انواع داده‌­ها و ساختار کنترلی استفاده کنید.
تابع­‌ها و ماژول‌­ها محیط ساده‌­ای برای یادگیری را فراهم می­‌سازد.
کار کردن در محیط برنامه‌­نویسی Python بسیار لذت­‌بخش خواهد بود.

اپلیکیشن آموزش زبان برنامه نویسی C در اندروید C Programming

c program اپلیکیشن برنامه نویسی در اندروید است .
این اپلیکیشن  به شما اجازه می­دهد تا نکات ابتدایی برنامه نویسی در زبان C را در تلفن همراه خود بیاموزید

یکی از اپلیکیشن های آموزش برنامه نویسی در اندروید C Programming است . این اپلیکیشن  به شما اجازه می­دهد تا نکات ابتدایی برنامه نویسی در زبان C را در تلفن همراه خود بیاموزید.  این اپلیکیشن شامل 90 برنامه C است.

رابط کاربری این  برنامه بسیار ساده است ، کاربر میتواند به سادگی آموزش ببیند. دیگر امکانات این اپلیکیشن در ادامه توضیح داده خواهد شد.

چه امکاناتی در اپلیکیشن C Programming فراهم شده است؟

  •  با استفاده از این برنامه از دوره‌­های آموزشی کامل زبان بهره‌ می­‌برید
  • شما می­توانید از نمونه برنامه­‌های c به همراه کامنت­‌ها و توضیحات برای درک بهتر استفاده کنید.
  • برای هر برنامه، خروجی تعریف شده­ است.
  • دسته­‌بندی سوالات و پاسخ­‌ها از دیگر امکانات این اپلیکیشن است.
  • در پایان هر بخش می­‌توانید از سوالات مهم امتحانی استفاده کنید.

با اپلیکیشن Udacity زبان برنامه نویسی را با تدریس متخصصین بیاموزید.

udacity-f اپلیکیشن آموزش زبان برنامه نویسی در اندروید
اپلیکیشن برنامه نویسی Udacity توسط متخصصین صنعت همچون فیسبوک، گوکل، Cloudera، Mango DB تدریس می‌­شود.

دومین اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی در  اندروید  Udacity است که توسط متخصصین صنعت همچون فیسبوک، گوکل، Cloudera، Mango DB تدریس می‌­شود.

اگر مایل هستید از بحث­‌های مقدماتی، یادگیری برنامه­‌نویسی را شروع کنید، این اپلیکیشن گزینه مناسبی است.

سیر تکاملی این برنامه از مقدماتی تا پیشرفته از مزیت­‌های آن نام برده می­شود. علاوه بر این Udacity امکانات بروز دیگری هم دارد که در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت.

امکانات برنامه Udacity چیست؟

همانطور که در تصویر بالا دیده می‌­شود این اپلیکیشن آموزش زبان برنامه نویسی در اندروید محیط کاربری بسیار ساده‌­ای دارد. پس به شما امکان آموزش از پایه را می­دهد.

با استفاده از این تکنیک می­توانید Java ، HTML، CSS، Python و دیگر زبان­‌های برنامه‌­نویسی و کد­نویسی را انجام دهید.
علاوه­ بر­ این بعد از کسب مهارت در این زمینه می­‌توانید در حرفه­‌های دیگر هم به موفقیت برسید. از جمله این حرفه‌­ها می­توان به فروش یا برنامه­‌نویسی اپلیکیشن­‌های موبایل نیز اشاره کرد.

 Tree house محبوب ترین اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی در اندروید

اپلیکیشن Treehouse از جمله اپلیکیشن های محبوب آموزش برنامه نویسی در اندروید است .  با استفاده از این اپلیکیشن طراحی وب برای شما آسان­تر خواهد­ شد.همچنین با استفاده از Swift و Objective-C برنامه نویسی اپ های آیفون  امکان پذیر خواهند شد. این اپلیکیشن  در یادگیری بهتر برنامه نویسی و توسعه وب به شما کمک خواهد کرد .

امکانات کاربردی اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی  Treehouse چیست  ؟

 

  • در این اپلیکیشن  قابلیت آموزش از طریق ویدیوهای آموزشی را خواهید داشت.  میدانستید این کلیپ­ها توسط متخصصین برنامه‌­نویسی ساخته شدند.
  • این اپلیکیشن دارای امتحان­‌های کوچک و چالش‌­های تعاملی کدنویسی است. شما می­توانید مهارت­های یادگیری خود را به این وسیله تقویت کنید.
  • همچنین  دارای قابلیت امتیاز­بندی به کاربر است، یعنی  با پیشرفت در محتوای آموزشی به شما امتیاز تعلق می گیرد.

در این مقاله بهترین و کاربردی­‌ترین اپلیکیشن های اندرویدی برای یادگیری فوری برنامه­‌نویسی ذکر شد. که این اپلیکیشن آموزش زبان برنامه نویسی در اندروید می تواند شما را در کد زدن یاری کند.

 

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫21 دیدگاه ها

  1. محیط کاربری Udacity خیلی آسون و خوبه. به محض وارد شدن به اپ، حتی شده برای اولین بار دقیقا میشه متوجه شد نحوه کارکردنش رو.

  2. اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی در اندروید خیلی کاربرد داره فقط اینکه انگلیسین شاید کمی مراحل رو سختتر کنه، در این راستا، اپلیکیشن فارسی هم داریم؟

  3. سلام صبای عزیز
    برای یادگیری برنامه نویسی حتما نیاز به سطح خوبی از زبان هست. اپلیکیشن های فارسی محدودی وجود داره.

  4. در اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی در اندروید محیطی برای نوشتن برنامه و اجرا وجود داره یا فقط آموزش میدن؟

  5. اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی در اندروید Programming Hub چه زبان هایی رو پشتیبانی میکنه؟

  6. اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی در اندروید با این که روش خوبیه ولی به نظرم باید زمینه داشته باشیم تا بتونیم ازش جواب بگیریم.

  7. اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی در اندروید خیلی خوبه من خیلی از کدها رو از طریق این برنامه ها یاد گرفتم.

  8. سلام دوست عزیز
    آموزش اولیه ای برای نوآموزان داده میشود

  9. من از بچگی به برنامه نویسی علاقه دارم و کلا اینترنتی یاد گرفتم اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی یه روش عالی بود که برای اپدیت اطلاعاتم ازش استفاده میکنم

  10. از اونجایی که پایتون بهترین زبان برنامه نویسی هست (البته از نظر من)، اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی در اندروید Learn Python عالیه فقط انتظار نداشته باشید با یه اپلیکیشن برنامه نویس بشید 🙂

  11. اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی در اندروید سی پروگرمینگ عالیه برای من مفید واقع شده بود یه زمانی. الان دیگه استفاده نمیکنم

  12. اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی Programming Hub فوق العاده س خیلی خوبه آموزشش.

  13. اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی خوبه ولی برای کسایی که برنامه نویسی مبتدی رو بلد هستن از صفر نمیشه شروع کرد

  14. اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی در اندروید زیاده و به عنوان مکمل یادگیری کاربرد دارن به نظرم نمیشه صفر تا صد اونا یاد گرفت.

  15. در پاسخ به مینا نیک منش
    ممنون از نظر ارزشمندتون مینای عزیز. بله باهاتون موافقم اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی در اندروید بیشتر به عنوان مکمل کاربرد داره.

  16. شاید باورتون نشه ولی من با کمک اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی در اندروید ، برنامه نویسی رو یاد گرفتم به هر کی میگم باورش نمیشه. الانم دارم ازش درامد کسب میکنم.

  17. در پاسخ به شهاب هاشم پور
    شهاب عزیز چقدر پشتکار خوب و قوی داشتین که تونستین فقط با اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی در اندروید زبان برنامه نویسی رو یاد بگیرید بهتون تبریک میگم موفق باشین همیشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا