معرفی اپ

اپلیکیشن‌ های پرداخت راهی آسان تر برای فعالیت بانکی

اپلیکیشن‌ های پرداخت موبایل و وب امکاناتی را برای مردم نسبت به دو دهه قبل فراهم کرده است که این امکانات باعث صرفه جویی در زمان و راحتی مردم میباشد .در این مقاله قصد داریم تا شما را با  چند نمونه از بهترین اپلیکیشن‌های پرداخت موبایل موجود در سایت زینسی آَشنا کنیم. همچنین اپلیکیشن های پرداخت را  از لحاط قابلیت و ویژگی مقایسه و شرح خواهیم داد.

اپلیکیشن‌های پرداخت از طریق موبایل و همچنین از طریق نسخه وب به ما کمک میکنند تا در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنیم ، یعنی نیازی نیست مانند دو دهه قبل  برای گرفتن پول یا واریز به حساب دیگری و همچنین  کارهای خیلی ساده بانکی  در نوبت سرسام آور بانک‌‌ها انتظار بکشیم.

اپلیکیشن‌ های پرداخت بخصوص بر روی موبایل همیشه و همه جا فقط با اتصال به اینترنت در دسترس ما هستند ، مثل یک بانک مجازی بیشتر کارهای مربوط به انتقال و واریزی، خرید بلیط اتوبوس، قطار، هواپیما، خرید شارژ و بسته اینترنتی و … را انجام میدهند.

معرفی اپلیکیشن‌ های پرداخت

در اینجا چندین اپلیکیشن پرداخت از طریق موبایل و یک نسخه تحت وب را برای شما شرح خواهیم داد که عبارتند از:

 زرین پال یکی از اپلیکیشن‌ های پرداخت با سابقه

 زرین پال یکی از اپلیکیشن‌ های پرداخت با سابقه
این اپلیکیشن با داشتن محیط کاربری ساده و کارآمد و با دارا بودن تمامی ویژگی‌های وب سایت، یکی از سرویس‌های معتبر واسط بانکی است که با فراهم نمودن پرداخت الکترونیک به صورت امن و آسان برای فروشگاه‌های آنلاین و سایت‌ها یکی از دروازه‌های پرداخت به صورت تحت وب و در نسخه‌های اندروید، iOS به شمار میرود.

از جمله اپلیکیشن‌ های پرداخت موبایل میتوان به اپلیکیشن  زرین پال اشاره کرد . این اپلیکیشن  در سال 1389 معرفی شد. به  دلیل داشتن محیط کاربری ساده، کارآمد ، همچنین  با دارا بودن تمامی ویژگی‌های وب سایت، یکی از سرویس‌های معتبر واسط بانکی است که با فراهم نمودن پرداخت الکترونیک به صورت امن و آسان برای فروشگاه‌های آنلاین و سایت‌ها یکی از دروازه‌های پرداخت به صورت تحت وب و در نسخه‌های اندروید، iOS به شمار میرود.

اپلیکیشن پرداخت زرین پال با دارا بودن کارت عضو شبکه شتاب،  با واسطه شدن در بین افراد خریدار و فروشنده این امکان را ایجاد کرده است که اگر در هنگام تراکنش مشکلی پیش آید در مدت چهار روز هزینه پرداختی به حساب فردی که دچار مشکل شده، عودت و برگردانده میشود. علاوه بر این‌ها با اپلیکیشن پرداخت موبایل زرین پال میتوان کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید شارژ و اینترنت را به آسانی و با امنیت کامل انجام داد.

 دیجی پی اپلیکیشن پرداخت متصل به دیجیکالا

اپلیکیشن چرداخت دیجی پی
از قابلیت‌های جدید و کاربردی اپلیکیشن دیجی پی میتوان به کیف پول اشاره کرد.

اپلیکیشن پرداخت دیجی پی نیز مانند اپلیکیشن زرین پال برای عملیات کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید شارژ و بسته اینترنت به کار میرود ، حتی با این اپلیکیشن میتوانید عوارض جاده‌ای و بدهی طرح ترافیک را استعلام و یا پرداخت کنید. از قابلیت‌های جدید و کاربردی اپلیکیشن پرداخت موبایل دیجی پی میتوان به کیف پول اشاره کرد.

در واقع کیف پول نوعی روش پرداختی مجزا میباشد که با پرداخت از طریق کارت بانکی متفاوت است از تفاوت کیف پول با کارت بانکی میتوان به پر سرعت بودن، سادگی و آسانی پرداخت، همچنین امن بودن تراکنشات، جذاب بودن گرافیک و نحوه پرداخت با این اپلیکیشن اشاره کرد.

با شارژ کردن کیف پولتان بسته به مقدار مد نظر خرید از وب سایت‌های معتبر، میتوانید با انتخاب پرداخت از طریق کیف پول سریعتر تراکنش خود را انجام دهید.
همچنین  با آپشن کیف پول میتوانید از کیف پول خود که آن را شارژ کرده‌اید به کیف پول دیگران نیز پول واریز کنید به شرطی که شخص هدف شما برای انتقال وجه به کیف پول آن، از اپلیکیشن دیجی پی استفاده کند. با رمز دهی به کیف پول خود آن را امن‌تر سازید تا هنگام تراکنش و پرداخت با تایید نهایی خود شما عملیات انجام شود.

اپلیکیشن پرداخت  آیدی پی

اپلیکیشن ایدی پی
با اپلیکیشن پرداخت آیدی پی میتوانید حساب بانکی خود را به آیدی تبدیل کنید و به جای شماره کارت دادن به دیگران آیدی پی خود را به آنان بدهید تا به انتقال وجه اقدام کنند

کسانی که صاحب شغل و درآمد در فضای مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام و … میباشند و برای فروش محصولات خود شماره کارت ارائه میدهند تا مشتری برای خرید محصول مورد نظر خود از طریق درگاه اینترنتی و یا خودپرداز وجه را واریز نمایند اما به دلیل زمان‌بر بودن متصل شدن و طی مراحل همراه بانک یا پرداخت یار و یا رفتن به خودپرداز برای واریز از عوامل کاهش فروش میباشد ولی نگران نباشید آیدی پی این مشکل را حل کرده است.

شما با اپلیکیشن آیدی پی میتوانید حساب بانکی خود را به آیدی تبدیل کنید و به جای شماره کارت دادن به دیگران آیدی پی خود را به آنان بدهید تا به انتقال وجه اقدام کنند. شما با آیدی پی، میتوانید یک درگاه شخصی یا کارت خوان مجازی بسازید و روش خرید را برای مشتریان خود ساده و آسان کنید. شما با ارسال لینک آیدی پی خود برای خریدار و کلیک او بر روی لینک، مستقیم به صفحه درگاه پرداخت بانک وصل میشود و با ورود رمز دوم و مبلغ به سادگی خرید را انجام داده و اطلاعات رسید پرداخت به شما ارسال میشود.

این اپلیکیشن پرداخت موبایل  با دارا بودن نسخه‌های اندورید ، ios و همچنین نسخه تحت وب در سایت در دسترس است.

 پی‌پینگ اپ پرداخت موبایل

اپلیکیشن پرداخت پی‌پینگ
اپلیکیشن پرداخت پی پینگ پرداخت یار رسمی بانک مرکزی بوده که برای تراکنش امن و موفق همچنین صدور سریع فاکتور میباشد

کسانی که صاحب کسب و کار میباشند و برای صدور فاکتور و دریافت پرداخت‌ها به یک اپلیکیشن کارآمد نیاز دارند پی پینگ را میتوان موثر دانست. اپلیکیشن پی پینگ پرداخت یار رسمی بانک مرکزی بوده که برای تراکنش امن و موفق همچنین صدور سریع فاکتور میباشد. این اپلیکیشن با ارائه فاکتور آنلاین نیاز مارا برای استفاده از فاکتور کاغدی به صفر میرساند و با ارسال فاکتور به مشتریان میتوان وجه را آنان به صورت اینترنتی به حساب ما واریز کنند.

 وب سیزپی اپلیکیشن پرداخت به همراه درگاه

اپلیکیشن پرداخت سز پی
یک پرداخت یار تحت وب میباشد. سیزپی با مجوز پرداخت یار از بانک مرکزی دارای امکانات و خدمات وسیعی مباشد که او را به یکی از قوی‌ترین درگاه‌های الکترونیک پرداخت بدل کرده است

ناگفته نماند که سیزپی اپلیکیشن نبوده و یک پرداخت یار تحت وب میباشد. اپلیکیشن سیزپی با مجوز پرداخت یار از بانک مرکزی دارای امکانات و خدمات وسیعی مباشد که او را به یکی از قوی‌ترین درگاه‌های الکترونیک پرداخت بدل کرده است. با سیزپی میتوان از تراکنش‌هایی که انجام شده گزارش‌گیری کرد مانند تراکنش‌های موفق، ناموفق و تسویه شده.

با درگاه پرداخت سیزپی میتوان بدون نیاز به دستگاه پوز و حذف رسیدهای کاغذی هم تراکنش انجام شده و هم در حفظ محیط زیست قدمی برداشته شود. اپلیکیشن پرداخت سیزپی برای هر کسب و کاری مناسب است به شرطی که فروشنده باشید.

نتیجه گیری

بر اساس بررسی های موجود در این مقاله به این نتیجه میرسیم که هر کدام یک از این اپلیکیشن‌های پرداخت موبایل برای هر کسب و کار و تراکنشات عادی موثر و کارمد است و شما در هر مکان و زمانی فقط با دسترس بودن گوشی و اتصال به اینترنت میتوانید عملیات بانکی خود را انجام دهید. اما چیزی که این اپلیکیشن‌ها را خاص میکند کاربردی بودن هر کدام برای هر نوع عملیات بانکی است.

عملیات‌هایی که نظیر کارت به کارت کردن، خرید شارژ همچنین بلیط قطار و اتوبوس، فاکتورگیری آنلاین بدون نیاز به کاغذ و صدور آیدی به صورت لینک اختصاصی بدون افشای شماره کارت و یا شماره شبا میباشد.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد و بهترین اپلیکیشن‌ های پرداخت شناخته باشید و انتخاب مناسبی را از بین آن ها داشته باشین.

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫22 دیدگاه ها

  1. دیجی پی دیجیکالا رو امتحان کردم عالیه از لحاظ رابط کاربری، سرعت و … توصیه میکنم شما هم امتحان کنید.

  2. از بین اپلیکیشن‌ های پرداخت ، آی دی پی چقدر جالبه که یه نوع درگاه شخصی ایجاد میکنه. برای خیلی از فروشندگان عالیه. اون لینکی که در اختیار ما قراره میده، مطمئنه؟ منحصر به فرده؟

  3. اپلیکیشن‌ های پرداخت موبایل و وب اگه موقع پرداخت مشکلی پیش بیاد، پول رو به راحتی عودت میدن؟

  4. سلام شیدای عزیز
    بله هر تراکنش انجام شده دارای کد پیگیری هست در صورت هر گونه مشکل شما میتوانید با کد پیگیری به بانک یا پشتیبانی اپلیکیشن های پرداخت ت مراجعه کنید

  5. از طریق اپلیکیشن‌ های پرداخت میتونیم بدون شماره کارت پول واریز کنیم؟ منظورم واریز پول با شماره تلفنه.

  6. سلام دوست عزیز
    اکثر نرم افزارهای پرداخت برای کارهای شخصی هست. شما نیاز به نرم افزار حسابداری دارید اگر با مشتری سرو کار دارید

  7. من به عنوان اپلیکیشن‌ های پرداخت تا حالا فقط از دیجی پی استفاده کردم، عالی بود راضیم ازش

  8. اپلیکیشن‌ های پرداخت پی پینگ خوبه خیلی مفیده پ کار کردن باهاش آسونه و خسته کننده نیست

  9. اپلیکیشن‌ های پرداخت آی دی پی خوبه کار کردن باهاش آسونه.

  10. اپلیکیشن‌ های پرداخت زرین پال استفاده کردم برای کسب و کارم اصلا از خدماتشون راضی نبودم

  11. اپلیکیشن‌ پرداخت پی پینگ، برای کسب و کارهای کوچیک خیلی عالیه آسونه کار کردن باهاش. فاکتور هم صادر میکنه

  12. اپلیکیشن‌ های پرداخت پی پینگ از زرین پال بهتره هردوشو امتحان کردمممم

  13. اپلیکیشن‌ های پرداخت زرین پال مطمئن و خووووبه ✔️✔️✔️✔️✔️ توصیه میکنم شدید

  14. از بین اپلیکیشن‌ های پرداخت من برای فروشگاهم پی پینگ رو استفاده میکنم و راضیم. موردی نیست که نتونم باهاش انجام بدم. خوبه.

  15. در پاسخ به سحر
    ممنون از این که نظرتون رو با ما در میون گذاشتید. بدون شک پی پینگ یکی از بهترین گزینه ها در اپلیکیشن های پرداخت هست.

  16. در پاسخ به سعید رضانژاد
    بله سعید عزیز چرا که نه ، اپلیکیشن های پرداخت ایجاد شدن تا کسب و کارها بتونن ازش استفاده کنن.

  17. ممنون بابت اپلیکیشن‌ های پرداخت . فقط دیجی پی رو میشناختم به اطلاعاتم اضافه ش. معتبرن همشون؟

  18. در پاسخ به فرزاد
    بله فرزاد عزیز همه اپلیکیشن های پرداخت معرفی شده معتبر هستن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا