معرفی اپ

معرفی 6 نرم افزار حضور و غیاب ایرانی و خارجی که جنجال به پا می‌کنند!

در بسیاری از شرکت‌ها، نرم افزار حضور و غیاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. نرم افزار حضور و غیاب در ایران و خارج از ایران تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. وجودِ دستگاه‌های حضور و غیاب برای ایجاد نظم در سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و خصوصی ضروری بوده و باعث بهبود عملکرد کارکنان شده و نتیجه‌های مثبتی برای کسب و کارها ایجاد می‌کند. در این مقاله از زینسی به بررسی 6 نرم افزار حضور و غیاب ایرانی و خارجی می‌پردازیم. لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی 4 نرم افزار حضور و غیاب ایرانی

امروزه نرم افزارها به علت تفاوت در قیمت و بدون محدودیت دسترسی، در بسیاری از کسب و کارها جای تجهیزات را گرفته و همان کار را به بهترین نحو انجام می‌دهد. نرم افزارهای حضور و غیاب هم جایگزین دستگاه‌های حضور و غیاب شده‌اند و توانسته‌اند عملکرد کارکنان را با نظم بیشتر و قیمت بسیار کمتر از دستگاه‌ها بالاتر ببرند، حتی برخی از نرم افزارهای حضور و غیاب خدمات رایگان به کاربرانشان ارائه می‌دهند.

نرم افزار حضور و غیاب ایرانی
معرفی 4 نرم افزار حضور و غیاب ایرانی

نرم افزارهای حضور و ایرانی آنلاین باعث آسان‌تر شدن روند حضور و غیاب در مدارس و اداره‌جات شده است. در ادامه 4 نرم افزار حضور و غیاب ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم.

نرم افزار حضور و غیاب کارسو

نرم افزار کارسو یکی از بهترین نرم افزارهای حضور و غیاب ایرانی است که با خیال آسوده می‌توانید مدیریت کسب و کار خود را به این اپلیکیشن بسپارید. نرم افزار حضور و غیاب کارسو به گونه‌ای طراحی شده است که برای تمام کسب و کارهای شخصی، تجاری و کارمندی مناسب بوده و با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید فرآیند حضور و غیاب و محاسبه حقوق را به آسانی انجام دهید و دیگر نگران کسب و کار خود نباشید. برای انجام حضور و غیاب و محاسبه حقوق کارکنان خود کافی است ساعت کاری خود و محل کارتان را ثبت نمایید و بقیه کارها را به کارسو بسپارید. نرم‌افزار کارسو کارمندی بسیار فعال برای شما است که دارای پشتیبانی 24 ساعته می‌باشد.

نرم افزار کارسو برای جلب رضایت کارفرمایان امکانات متعددی را در این نرم‌افزار قرار داده است که این ویژگی‌ها شامل: محاسبه حقوق و اضافی کاری کارمندان، دارای تقویم و یادآور برای ثبت تاریخ‌های مهم، امکان ایجاد گفتگوی درون سازمانی برای مشارکت کارکنان در مباحث مختلف و نظرسنجی برای پیشرفت کسب و کار، امکان تعریف چند شرکت و کاربر توسط کارفارما به منظور توسعه کسب و کار خود می‌باشد. علاوه بر ویژگی‌های متعدد نرم افزار کارسو، این نرم‌افزار از سطح امنیتی بسیار بالایی برخوردار است.

نرم افزار حضور و غیاب اطلس

سیستم حضور و غیاب یکی از نرم‌افزارهای کاربردی برای کسب و کارهای مختلف می‌باشد زیرا این نرم‌افزارها به کارفرمایان در مسائل مختلفی از جمله حضور و غیاب، ساعت ورود و خروج، محاسبه حقوق، وضعیت مرخصی کمک کرده و امکان خطا را بسیار کاهش می‌دهد.

ثبت ساعت ورود و خروج کارکنان
ثبت ساعت ورود و خروج کارکنان با نرم افزار حضور و غیاب اطلس

نرم افزار حضور و غیاب اطلس ، سیستم حضور و غیاب کاربردی است که به صورت دوطرفه عمل می‌کند یعنی هم کارمندان و هم کارفرمایان می‌توانند اطلاعات موجود در برنامه را مشاهده نمایند و در صورت مشاهده هرگونه مشکلی به حل آن بپردازند. ویژگی مهمی که نرم‌افزار اطلس را از دیگر سیستم‌های حضور و غیاب متمایز می‌کند، امکان بررسی وضعیت کارمندان در مواقعی است که به سیستم کامپیوتری دسترسی ندارند. اطلس تمام شیفت‌ها و ساعت کاری کسب و کارها را مدیریت کرده و متناسب با نیاز کارفرمایان نمایش داده می‌شود.

سیستم نرم افزار حضور و غیاب اطلس دارای ویژگی‌های متعددی از جمله: دریافت گزارش، عدم نیاز به سرور، دارای داشبورد مدیریتی، تایید، رد و حذف درخواست کارمندان از سوی کارفرمایان، امکان تعریف مدیران و جانشین مدیر در سیستم و … می‌باشد که با استفاده از سیستم عامل‌های وب، اندوریید و ios می‌توانید به این سیستم دسترسی یابید. برای آسودگی مخاطبان نرم‌افزار اطلس به صورت چند زبانه از جمله زبان عربی، فارسی و انگلیسی طراحی شده است که هر شخصی با توجه به زبان مورد نظر خود می‌تواند زبان نرم‌افزار را تغییر دهد.

نرم افزار حضور و غیاب اتنسی

از دیگر نرم افزار حضور و غیاب ، اتنسی هست. در این نرم افزار شما می‌توانید ورود و خروج کارکنان را با بلوتوث و جی پی اس ثبت کنید. نرم افزار اتنسی برای کارمندانِ دورکار نیز بسیار مناسب می‌باشد. اگر بخواهیم به ویژگی‌های بارز اتنسی اشاره کنیم باید بگوییم که این نرم افزار دارای پشتیبانی قوی، امکان درج مرخصی و اضافه کاری، امکان وارد کردن دستی ورود و خروج در صورت فراموشی و … است.

برای استفاده از نرم افزار حضور و غیاب اتنسی کافیست مشخصات پرسنل خود را به صورت دقیق وارد کنید و سپس برای هر پرسنل یک یا چند لوکیشن انتخاب کرده و شیفت کاری تعیین کنید. هر پرسنل ورود و خروج خود را کشیدن دکمه ثبت می‌کند و مدیر هر موقع که بخواهد می‌تواند گزارشی از ورود و خروج کارکنان را دریافت نماید. دسترسی مدیریت به هر تعداد از افراد می‌تواند تعلق گیرد و محدود به یک نفر نیست. تا به حال تجربه استفاده از این نرم افزار را دارید؟ لطفا با ما به اشتراک بگذارید.

نرم افزار حضور و غیاب دینگ

با کمک نرم افزار حضور و غیاب دینگ می‌توانید عملکرد شرکت خود را بهبود بخشید. نرم افزار دینگ دارای امکاناتی نظیر: درج اضافه کاری، تعیین شیفت کاری ثابت و چرخشی، مشخص کردن تعطیلات، نمایش لیست حضور و غیاب به صورت لحظه‌ای و آنلاین، گزارش کارکرد و … است.

گزارش کارکرد کارکنان
گزارش کارکرد کارکنان با نرم افزار حضور و غیاب دینگ

آیا تجربه استفاده از این نرم افزار را دارید؟

معرفی دو نرم افزار حضور و غیاب خارجی:

در ادامه لیستی از نرم افزار حضور و غیاب خارجی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌دهیم:

نرم افزار حضور و غیاب WorkforceNow

یکی از نرم افزارهای خارجی پرطرفدار در زمینه حضور و غیاب کارکنان ، WorkforceNow نام دارد. WorkforceNow برای شرکت‎‎هایی که بیش از 50 کارمند دارند، مناسبت است. این نرم افزار یک نرم افزار جامع بوده که علاوه بر حضور و غیاب، می‌تواند مدیریت منابع انسانی، حقوق و دستمزد، محاسبه پاداش و … را نیز برعهده بگیرد. اطلاعات پرسنل در این نرم افزار، به راحتی انجام می‌گیرد.

نرم افزار حضور و غیاب Time Tracker

Time Tracker از دیگر نرم افزار حضور و غیاب می‌باشد. با کمک این نرم افزار حضور و غیاب ، علاوه بر ثبت ورود و خروج کارکنان، یک راه ساده و مقرون به صرفه برای تنظیم حقوق و دستمزد، فاکتور مشتریان و مدیریت بهره وری هست. در هر شرایطی می‌توانید ساعت کاری کارمندان را مدیریت کرده و ساعاتی را برایشان مشخص نمایید.

تنظیم حقوق و دستمزد کارکنان
تنظیم حقوق و دستمزد کارکنان با نرم افزار حضور و غیاب Time Tracker

قبل از انتخاب و خرید هر کدام از نرم افزارهای معرفی شده بهتر است در مورد قیمت آن هم تحقیق کنید، معمولا برای همه‌ شرکت‌ها و سازمان‌ها میزان مبلغ پرداختی اهمیت زیادی دارد، بنابراین قیمت نیز در تصمیم شما تاثیر زیادی خواهد گذاشت. همچنین تعداد کارمندان شما در انتخاب نرم افزار، تاثیر دارد بنابراین موقع مشاوره اولیه با پشتیبان‌های هر نرم افزار، تعداد کارمندان خود را ذکر کنید.

زینسی، پلتفرمی برای بررسی و معرفی نرم افزارها و اپلیکیشن‌ها

در این مقاله از زینسی لیستی از 6 نرم افزار حضور و غیاب ایرانی و خارجی را در اختیار شما قرار دادیم. با توجه به مشخصات ذکر شده در مورد هر یک از نرم افزارهای حضور و غیاب معرفی شده، کدام یک را برای کسب و کار خود مناسب می‌دانید؟ نویسندگان زینسی این مقاله را به صورت اختصاصی برای شما که علاقمند به استفاده از نرم افزارهای حضور و غیاب هستید گردآوری نموده‌اند. آیا  از این اپلیکیشن ها استفاده کرده‌اید؟ مزایا و مشکلات احتمالی آ‌ن‌ها را می‌شناسید؟ در بخش نظرات با ما و کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون که همراه ما هستید. نظرات و پیشنهادات شما راه ما را روشن کرده و به بهبود پاسخگویی به نیازهای شما کمک می‌کند.

سوالات متداول:

آیا نرم افزار حضور و غیاب رایگان وجود دارد؟

بله، نرم افزار حضور و غیاب رایگان نیز وجود دارد اما توصیه می‌کنیم به امکانات نرم افزار حضور و غیاب توجه بیشتری نشان دهید.

بهترین نرم افزار حضور و غیاب اندروید کدام است؟

چند تا از بهترین نرم افزار حضور و غیاب اندروید شامل: اتنسی، دینگ، اطلس و … است.

امکانات نرم افزار حضور و غیاب دینگ آنلاین دینگ چیست؟

  • درج اضافه کاری
  • تعیین شیفت کاری ثابت و چرخشی
  • مشخص کردن تعطیلات
  • نمایش لیست حضور و غیاب به صورت لحظه‌ای و آنلاین
  •  گزارش کارکرد

نرم افزار حضور و غیاب رایگان بدون نیاز به دستگاه وجود دارد؟

بله، بدون نیاز به دستگاه نیز می‌توانید نرم افزار حضور و غیاب داشته باشید.

حضور و غیاب با موبایل امکان پذیر است؟

بله، راحت‌ترین روش حضور و غیاب از طریق موبایل است، زیرا نیاز به دستگاه خاصی ندارد.
امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫36 دیدگاه ها

  1. شرکت ما از اتنسی استفاده میکنه امکاناتش خوبه قیمتشم خوبه فقط بعضی روزا نمیتونیم واردش بشیم پشتیبانی قوی دارن ولی کاش این قطع و وصلی و یا ثبت نکردن ها خیلی کمتر اتفاق بیوفته.

  2. این چند تا نرم افزار حضور و غیاب که اسم بردین، هم نسخه وب دارن و هم اندروید؟

  3. سلام دوست عزیز
    به صورت کلی و کامل هر کدام از نرم افزارهای معرفی شده در زینسی توضیح داده شده است که نسخه تحت وب دارند یا نه شما می توانید به نرم افزار مربوطه مراجعه فرمایید

  4. از بین نرم افزارهای حضور و غیبا فقط از کارسو استفاده کردم، اگه از قطع و وصلی بعضی اوقاتش، بگذریم خوبه

  5. نرم افزار حضور و غیاب اتنسی رو دوست دارم ، پشتیبانی شون هم خوبه دست به سر نمیکنن آدمو.

  6. من نرم افزار حضور و غیاب کارسو، اتنسی و اطلس رو امتحان کردم به نظرم اتنسی راحتتره از همش رابط کاربری آسونی داره

  7. نرم افزار حضور و غیاب ایرانی کارسو خیلی خوبه دقیقه و قیمتشم ارزونه. برای کسب و کارهای کوچیک و نوپا خیلی مناسبه توصیه میکنم براتون.

  8. نرم افزار حضور و غیاب خارجی رو‌ مگه میشه ایران استفاده کرد ؟ لوکیشن ایران تو این نرم افزارها وجود داره؟

  9. در کل همه چند تا نرم افزار حضور و غیاب ایرانی که نام بردین خوبن امتحانشون کردم ولی من کارسو رو بیشتر میپسندم

  10. نرم افزار حضور و غیاب ایرانی اطلس خیلی دقیقه مخصوصا تو حساب کردن اضافه کاری. راضی هستیم ازش

  11. ما از نرم افزار پویش پژوه استفاده می کنیم
    خیلی ازش راضی هستیم چون چند مدل ساعت داشتیم و چندین مدل شیفت همه رو ساپورت می کنه از پشتیبانیش هم راضی هستیم

  12. نرم افزار حضور و غیاب ایرانی اطلس فوق العاده س حرف نداره واقعا به شدت توصیه میکنمممم😍👌

  13. حضور و غیاب کارسو را امتحان کردم پشتیبانی بیشتر تاکید بر درست بودن و دقیق بودن برنامه دارند و خطاها را قبول نمی‌کنند ساعت های ۱۲-۲۴ چرخشی را پوشش نمیدهد

  14. نرم افزار حضور و غیاب ایرانی و خارجی هر دو خوبن. میشه استفاده کرد. خودم از اتنسی و تایم ترکر استفاده کردم

  15. در پاسخ به رضا
    ممنون از این که نظرتون رو در مورد نرم افزار حضور و غیاب ایرانی و خارجی بیان کردید.

  16. نرم افزار حضور و غیاب ایرانی بهتره. لاقل ادم گیر کردنی زنگ میزنه به پشتیبانی. خارجی رو فکر نکنم راحت بشه استفاده کرد.

  17. در پاسخ به محمد حسین
    دوست عزیز با نظرتون موافقم. نرم افزار حضور و غیاب ایرانی گزینه مناسبی برای کسایی هست که داخل ایران هستن.

  18. نرم افزار حضور و غیاب ایرانی دینگ خیلی خوبه توصیه میکنم امتحان کنین پشیمون نمیشید.

  19. در پاسخ به سلطانی
    ممنون از نظر ارزشمندتون دوست عزیز. بله باهاتون موافقم نرم افزار حضور و غیاب ایرانی دینگ ارزش امتحان کردن رو داره.

  20. در مورد نرم افزار حضور و غیاب اطلس میتونم بگم فوقققققق العادددددده س

  21. در پاسخ به ساناز بهادری
    ممنون از نظرتون ساناز عزیز. بله اطلس جزو بهترین نرم افزار حضور و غیاب ایرانیه.

  22. ببخشید یه سوال داشتم نرم افزار حضور و غیاب اتنسی پولیه یا رایگان؟

  23. در پاسخ به نیما سلطانی
    نیمای عزیز نرم افزار حضور و غیاب اتنسی پولیه. ولی خب مبلغش در مقابل فیچرهایی که ارائه میده معقول به نظر میرسه.

  24. در بین نرم افزار حضور و غیاب ایرانی انتخاب من ، اتنسی هست برای محیط کارم. خوبه همه چیزش؛ قیمت، رابط کاربری و …

  25. در پاسخ به آزمان
    ممنون که نظر و تجربه تون رو در مورد نرم افزار حضور و غیاب با ما به اشتراک گذاشتین آزمان عزیز.

  26. از بین نرم افزار حضور و غیاب ایرانی و خارجی که معرفی کردین، کدومش کاملا رایگانه؟

  27. در پاسخ به حنانه جابری
    حنانه عزیز نرم افزار حضور و غیاب ویسمن و دینگ نسخه رایگان دارن.

  28. از نرم افزار حضور و غیاب ایرانی اطلس خیلی راضیمممم شما هم امتحانش کنین.

  29. در پاسخ به نازنین
    ممنون از درج نظر ارزشمندتون نازنین عزیز. بله اطلس جزو لیست بهترین نرم افزار حضور و غیاب ایرانی جای داره

  30. نرم افزار حضور و غیاب WorkforceNow اینقد خوبه درسته خارجیه ولی کار من رو تو ایران راه میندازه. راضیم ازش

  31. در پاسخ به سپهر اصفهانی
    سپهر عزیز ممنون که تجربه تون رو در مورد نرم افزار حضور و غیاب WorkforceNow باهامون به اشتراک گذاشتین.

  32. قیمت نرم افزار حضور و غیاب خیلی کمتر از دستگاه حضور و غیابه؟ چطوری باید پول شو بدیم؟ ماهانه یا دائمی؟

  33. در پاسخ به سیاوش علیپور
    بله سیاوش عزیز. قیمت نرم افزار حضور و غیاب خیلیی کمتر از دستگاه حضور و غیابه. بستگی به سیاست کسب و کار داره اکثرا اشتراک ماهانه هستن ولی خب بعضی از نرم افزارها نسخه دائمی هم دارن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا