معرفی اپ

10اپلیکیشن زبان انگلیسی که آموزش با گوشی همراه را برای شما آسان می کند.

اپلیکیشن زبان انگلیسی امروزه بسیار پر کاربرد است و کمک می کند که در کنار زبان مادری زبان انگلیسی نیز بیاموزید. اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی در زمانی محدود بیشترین کارایی را دارد، همیشه در دسترس است و با روش های معتبر ساخته شده است.

از کودکی شنیده‌‌ایم که می‌‌گویند انگلیسی زبان بین‌‌المللی است. یعنی مردم دنیا برای ارتباط برقرار کردن با یکدیگر باید از این زبان استفاده کنند. البته هیچ‌‌کس برای عملی کردن این «باید» تیغ زیر گلویمان نگذاشته است. همان‌‌طور که در بسیاری از نقاط دنیا زبان مشترک چیز دیگری است.

اما حقیقت این است که بیشتر مردم دنیا این زبان را پذیرفته‌‌اند و با آن کنار آمده‌‌اند. در اکثر کشورهای دنیا از کودکی زبان انگلیسی را در مدارس به دانش‌‌آموزان یاد می‌‌دهند و تسلط به زبان انگلیسی را حق هر شهروند خود می‌‌دانند.

در ایران هم آموزش زبان در مدارس وجود دارد، اما خیلی سطحی و غیرکاربردی. در این بلاگ‌‌پست ما به‌‌ هیچ‌‌کدام از موارد بالا کاری نداریم. می‌‌خواهیم ببینیم چه اتفاقی افتاد که انگلیسی‌‌ها زبان‌‌شان را به دنیا تحمیل کردند و در انتها 7 اپلیکیشن زبان انگلیسی را به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن زبان انگلیسی
در این تصویر کتاب هایی را می بینید اما رفته رفته این کتاب ها جای خود را به اپلیکیشن زبان انگلیسی می دهد.

چرا باید با اپلیکیشن زبان انگلیسی آن را بیاموزیم؟

راستش را بخواهید اصلا مهم نیست که زبان انگلیسی را دوست داریم یا نه، اگر می‌‌خواهیم با دنیا تعامل داشته باشیم باید انگلیسی بلد باشیم. در تمام تجارت‌‌های بین‌‌المللی زبان مشترک بین طرفین انگلیسی است. وقتی به کشوری دیگر سفر می‌‌کنید اگر زبان آن کشور را بلد نباشید، این زبان انگلیسی است که شما را نجات می‌‌دهد. خلاصه که چرخ روزگار به شکلی چرخیده است که انگلیسی‌‌ها زبان‌‌شان را به زبانی جهانی تبدیل کنند.

جالب است بدانید این زبان تا اوایل قرن 16 میلادی وجود نداشت. پس از به‌‌ وجود آمدن این زبان که قطعاً از ترکیب چند زبان دیگر به دست آمد، در ابتدا فقط 6 میلیون نفر با آن سخن می‌‌گفتند. اما امروزه زبان مشترکی است که برای مردم دنیا انتخاب شده است.

جواب‌‌هایی که این روزها در مورد انتخاب این زبان به‌‌ عنوان زبان بین‌‌المللی می‌‌شنوید، خیلی درست نیستند. مثلاً می‌‌گویند یادگیری انگلیسی به‌‌ خاطر ساختار ساده‌‌ای که دارد راحت است! نه اینکه جواب کاملاً غلطی باشد، فقط این‌‌که همه‌ی ما افراد زیادی را می‌‌شناسیم که در راه یادگیری این زبان مو سفید کردند و بسیاری از آن‌‌ها نیز به موفقیت نرسیدند.

در ضمن اصول و قواعدی که آموخته‌‌ایم می‌‌گوید وقتی برای یادگیری هرموضوعی تلاش کافی انجام شود، آموختن امکان‌‌پذیر می‌‌شود. حالا این موضوع می‌‌تواند زبان انگلیسی باشد یا زبان ژاپنی!

یکی دیگر از دلایلی که به آن استناد می‌‌شود، جمعیت زیاد افرادی است که زبان مادری‌‌شان انگلیسی است. این مورد کاملاً دروغ است! زبان چینی بیشترین کاربر بومی را دارد. پس اول است. پس از آن افرادی که زبان مادری‌‌شان اسپانیایی است قرار می‌‌گیرند و انگلیسی سوم است.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کاربرد دارد؟

اپلیکیشن زبان انگلیسی در یادگیری زبان در سنین مختلف اهمیت زیادی دارد. همانطور که میدونید زبان انگلیسی زبان اول دنیا است و یادگیری ان یک امر ضوری است . بهترین شیوه یادگیری اپلیکیش است بخصوص برای افرادی که وقت رفتن به کلاس را ندارند.

زبان انگلیسی امروزه یکی از پرکاربردترین زبان‌های مطرح در هر زمینه ازجمله علوم و حتی روابط اجتماعی است. کسانی که از دانستن این زبان محروم‌اند، به نوعی خود را از دانستن مطالب جدید و پیشرفت در زمینه‌های مختلف محروم کرده‌اند.

همان‌طور که می‌دانید بر‌اساس سیستم‌های آموزش قدرتمند در همه دنیا، کمتر کسی است که دو زبانه یا چند زبانه نباشد یا حتی قصد دو زبانه شدن را نداشته باشد. اهمیت زبان انگلیسی سبب شده است که آموزش زبان، یک امر مهم تلقی شود.

یکی از سوالاتی که افراد زبان‌آموز همواره در زمینه آموزش زبان انگلیسی می‌پرسند، این است که آیا با استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی موبایل نیز می‌توان این زبان را به نحوی آموخت؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که همه چیز به شرایط شما بستگی دارد. این شرایط شامل زمان، هزینه و موارد گوناگونی می‌شود.

معرفی برترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی

با توجه به محبوبیت اپلیکیشن‌‌های آموزش زبان انگلیسی، یک دسته بندی از وب‌‌سایت زینسی، به معرفی اپلیکیشن‌‌های آموزش زبان اختصاص یافته است و شما با کلیک روی این لینک می‌توانید به تمامی اپلیکیشن‌های آن دسترسی پیدا کنید. همچنین می‌توانید از طریق ابزار مقایسه‌ی زینسی به مقایسه‌‌ی اپلیکیشن‌های مربوطه بپردازید.

ما در این مقاله چند نمونه از بهترین اپلیکیشن‌های  زبان انگلیسی را معرفی می‌کنیم. اگر نمی‌توانید در کلاس‌های حضوری آموزش زبان شرکت کنید، با استفاده از این برنامه‌ها تحت پلتفرم‌های موبایل، زبان انگلیسی را به بهترین نحو می‌آموزید.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Memrise

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی memrise
اپلیکیشن زبان انگلیسی Memrise، با استفاده از بازی و آموزش به شکل قطعه‌قطعه یا تک‌به‌تک، نوع تلفظ زبان را هدف قرار می‌دهد. به گونه‌ای که کاربران بتوانند مانند یک فرد بومی صحبت و کلمات را تلفظ کنند.

دومین اپلیکیشن زبان انگلیسی Memrise است . برنامه Memrise با استفاده از آموزش زبان از طریق ویدیو، توانسته است افرادی زیادی را بر دنیای زبان انگلیسی مسلط کند.Memrise با کمک‌گرفتن از افراد بومی در یک منطقه، به‌صورت کامل و عملی، انواع زبان از جمله زبان انگلیسی را به زبان‌آموزان خواهد آموخت.

رویکردی که اپلیکیشن Memrise برای تدریس زبان دنبال می‌کند، Direct Method نام دارد. در این روش، زبان‌‌آموز‌‌ها به شکلی مستقیم در شرایط استفاده از زبان قرار می‌گیرند. در این حالت مفاهیم به وسیله زبان هدف، تفسیر و توضیح داده می‌شوند.

به کمک متد آموزش Memrise زبان هدف به عنوان زبان دوم برای شخصی که قصد آموختن دارد، شکل نمی‌گیرد؛ بلکه همانند زبان مادری در او نهادینه می‌شود.در روش آموزش زبان به سبک اپلیکیشن Memrise، هیچ ترجمه‌ای انجام نمی‌شود و مفاهیم با ابزاری چون زبان هدف، تصاویر، اشیا و موارد دیگر به زبان آموز منتقل خواهد شد.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Memrise، با استفاده از بازی و آموزش به شکل قطعه‌قطعه یا تک‌به‌تک، نوع تلفظ زبان را نیز هدف قرار می‌دهد. به گونه‌ای که کاربران بتوانند همانند یک فرد بومی صحبت و کلمات را تلفظ کنند.

یکی از نکات جالب و مهم درباره نرم‌افزار Memrise این است که این اپلیکیشن دارای گزینه آموزش 5 دقیقه‌ای روزانه است. در این صورت کاربر به شکل‌های گسترده و چندین بار در روز می‌تواند برنامه‌ریزی کند.آموزش اصلاحات در نرم‌افزار ممرایز برخلاف برنامه‌های دیگر از ابتدا مکالمه‌محور است؛ به همین سبب با مکالمات عامیانه، کلمات و اصطلاحات پرکاربرد را به کاربر می‌آموزد.

بخش‌های تقویت تلفظ، مرور سریع، بالابردن توانایی شنیداری و مرور لغات سخت در این نرم‌افزار قابل مشاهده است.برخی می‌گویند که نرم افزار ممرایز از زبان‌فارسی پشتیبانی نمی‌کند، این موضوع در مورد اکثر نرم‌افزارهای زبان صادق است.همچنین استفاده آفلاین در این نرم‌افزار امکان‌پذیر است. این امکان به لطف سایت‌های ارائه‌دهنده ایرانی میسر شده است.در‌حقیقت ضعف خاصی در این نرم‌افزار دیده نمی‌شود، همه چیز به سلیقه‌ شما وابسته است.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Rosetta Stone

سابقه شرکت توسعه‌دهنده‌ای که نرم‌افزار Rosetta Stone را تولید می‌کند، به سال 1992 باز می‌گردد. Rosetta Stone به سبب قدمت و ارائه خدمات گوناگون، یکی از معروف‌ترین اپلیکیشن‌ها در زمینه آموزش زبان انگلیسی محسوب می‌شود. این نرم‌افزار در‌حال حاضر در پلتفرم‌های اندرویدی و آیفون در دسترس است.

به باور توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن، همه افراد می‌توانند انواع زبان را یاد بگیرند؛ اما برای یادگیری تلاش فراوان لازم است و این چیزی نیست که در یک شب به ناگاه رخ بدهد.اپلیکیشن Rosetta Stone با نگاهی مبتنی بر تمرین و تلاش مدعی است که اپلیکیشن‌ها به نسبت کلاس‌های حضوری کاربردی‌تر هستند. البته که این موضوع را در ارتباط با نیاز به تلاش و تمرین مطرح کرده‌اند.

در بین بهترین نرم‌افزار‌های آموزش زبان در گوگل، Rosetta Stone در سال 2019 توسط PCMag در لیست بهترین‌ها قرار گرفت. علاوه‌براین، این اپلیکیشن در سال 2019 جایزه Tabby Awards را نصیب خود کرد. همچنین در جشنواره بهترین اپلیکیشن‌های موبایل در زمینه آموزش در سال 2019، برنده بهترین طراحی شد.جوایز ذکر شده مهر تائیدی بر محبوبیت و موثر بودن آموزش از طریق اپلیکیشن‌های موبایل هستند.

اپلیکیشن زبان انگلیسی  Rosetta Stone زبان‌های بسیاری را تحت پوشش قرار می‌دهد؛ از جمله زبان انگلیسی و فارسی که زبان‌آموز می‌تواند به صورت آنلاین یا آفلاین از این آموزش‌ها بهره ببرد.شیوه آموزش Language Immersion Method به‌معنای غوطه‌ور‌ی در زبان، روشی است که Rosetta Stone برای آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان‌ها استفاده می‌کند. این شیوه آموزش به شکل قرار‌دادن زبان‌آموز در موقعیت و فضای واقعی زبان هدف، آموزش را در اختیار وی قرار می‌دهد.

اپلیکیشن Rosetta Stone به صورت آفلاین نیز در دسترس کاربران است و حتی اگر نسخه‌های مختلف آن روی دستگاه‌های متفاوتی نصب باشند، امکان همگام‌سازی فرآیند آموزشی از طریق حساب‌کاربری فراهم است.

آموزش زبان انگلیسی با اپلیکیشن  B-Amooz

 

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های مطرح در حوزه زبان انگلیسی B-Amooz نام دارد. این نرم افزار که توسط یک تیم ایرانی طراحی شده ‌است علاوه بر زبان انگلیسی، انواع زبان‌های دیگر را نیز در بر دارد.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی B-amooze
تدریس در اپلیکیشن B-Amooz بر پایه روش GTMطراحی شده است

، این روش دارای بالاترین بازدهی برای سنین مختلف به حساب می‌آید.اپلیکیشن B-Amooz بخش‌های مختلفی را به خود اختصاص می‌دهد که هرکدام به خودی خود طبقه‌بندی‌های مختلفی دارند. برخی از بخش‌های موجود در این اپلیکیشن به شرح زیر است:

  • بخش گرامر
  • بخش واژه آموزی؛
  • بخش شنیداری؛
  • بخش خوانشی؛
  • و در آخر بخش الفبا و تلفظ عبارات و کلمات.

در بخش واژه‌آموزی این نرم‌افزار شامل مجموعه‌ای وسیع از کلمات به همراه توضیحات، دانستنی‌های ضروری و تلفظ است.

در بخش گرامر نیز یک کتابخانه بزرگ مملو از دستورات طبقه بندی‌شده موجود است. زبان‌آموز با استفاده از این بخش می‌تواند به دانش گرامری خود وسعت ببخشد.

بخش خوانش و شنیداری، تشکیل شده از چندین کتاب به همراه متن‌های ساده تا سخت است. این موارد برای ارتقای درک مطلب و مهارت خواندن در ‌نظر گرفته شده‌اند.

در‌حال حاضر اپلیکیشن B-Amooz، تنها برای نسخه اندروید در دسترس است و شاید این یک نقطه ضعف استفاده از این اپلیکیشن تلقی شود. با این حال بیشتر این ضعف‌ها در حوزه زبان و آموزش در سراسر دنیا حل شده ‌است.

آموزش زبان انگلیسی با اپلیکیشن Elevate

اپلیکیشن زبان انگلیسی Elevate
اپلیکیشن Elevate علاوه بر آموزش زبان به تقویت بیان و گسترش دایره لغات در قالب بازی کمک‌ می‌کند.

Elevate برای تقویت توانایی ذهن، تقویت مهارت گفتار، تقویت و افزایش تمرکز، تقویت حافظه و بخش گسترده‌ای از ابعاد انتزاعی در حوزه زبان، بسیار مفید است.مهم‌ترین ویژگی Elevate در شناسایی و همگام‌سازی برنامه تمرین، اختصاصی بودن ا‌ست. بر‌اساس این ویژگی کاربر امکان دارد که در هر بازه زمانی با استفاده از این محصول، بازده مفید خود را بسنجد.

مهارت‌های شناختی از جمله مواردی است که با استفاده از اپلیکیشن Elevate، برای زبان‌آموز میسر خواهد شد.اگر درباره مهارت‌های شناختی کمی مطالعه داشته باشید، متوجه خواهید شد که رشد این مهارت‌ها در‌نهایت موجب افزایش بهره‌وری و خلاقیت، کسب اعتماد‌به نفس و افزایش قدرت خواهد شد.

طبق مطالعات انجام شده، کاربرانی که سه ‌بار در هفته از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Elevateاستفاده کرده‌اند، رشد چشم‌گیری در زمینه زبان انگلیسی و مهارت‌های شناختی، اعتماد‌به نفس و همچنین استواری در رفتار از خود نشان داده‌اند.اپلیکیشن Elevate علاوه بر آموزش زبان و موارد شناختی ذکر شده، به تقویت بیان و امکان گسترش دایره لغات در قالب بازی کمک‌ شایانی می‌کند.

نرم‌افزار Elevate در‌حقیقت با استفاده از یک سرویس هوش‌مصنوعی، به‌طور کامل و دقیق، تمرین‌های کاربر را مدیریت می‌کند. هدف از این مدیریت، به‌منظور خسته‌کننده نبودن فرآیند آموزش است.

 

504 لغت ضروری از قدیمی‌ترین عنوان‌های اپلیکیشن زبان انگلیسی

این اپلیکیشن زبان انگلیسی از روی کتابی با همین عنوان ساخته شده است. متد آموزشی این کتاب در مورد 504 لغتی است که هرکس برای یادگیری زبان باید بلد باشد. تاکید سازندگان این اپلیکیشن بر روی محیط ‌‌کاربر پسند این اپلیکیشن و آموزش زبان به روش‌‌های ساده و سریع است. داشتن قابلیت ترجمه، تلفظ لغات به لهجه‌‌های مختلف انگلیسی، گرفتن آزمون بعد از هر درس از دیگر ویژگی‌‌های این اپلیکیشن هستند.

 

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی 504 کلمه ضروری
در این تصویر نمایی از اپلیکیشن 504 بر روی گوشی می بینید.

Sentence Master Pro

اگر اپلیکیشن زبان انگلیسی را می‌خواهید که با بازی کردن انگلیسی را آموزش ‌‌دهد، حتما از  برنامه Sentence Master Pro استفاده کنید. چینش جملات در زمان معین کمک می‌‌کند زبانتان بهتر شود. محیط جذاب و شاد این برنامه نکته‌‌ای است که نباید بی‌‌توجه از آن عبور کرد. سازندگان ادعا دارند براساس بررسی‌‌های علمی، این اپلیکیشن از بیش از 10 ‌‌هزار متد آموزشی استفاده ‌‌می‌‌کند.

اپلیکیشن آموزش زبان با بازی
در این اپلیکیشن با روش گیم به آموزش زبان می پردازد

رزتا استون شاهکار اپلیکیشن زبان انگلیسی

یکی از معتبرترین برندها در آموزش زبان. برنده‌ی چندین جایزه‌ی معتبر. آموزش زبان‌‌های مختلف و نه ‌‌تنها انگلیسی. جالب است که بدانید اپلیکیشن زبان انگلیسی رزتا استون بر اساس میزان انگیزه‌ی شما متد یادگیری‌‌تان را مشخص می‌‌کند. بهبود تلفظ لغات با بازخورد آنی. از آن اپلیکیشن‌‌های بی‌‌نظیر.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی رزتا استون
اپلیکیشن زبان انگلیسی رزتا استون یکی از معتبر ترین برنامه های آموزش زبان است.

یادگیری زبان با اپلیکیشن لرنیت

اگر می‌‌خواهید یادگیری انگلیسی را از صفر شروع کنید، توصیه‌ی ما به شما لرنیت است. شیوه‌ی آموزش این اپلیکیش به ‌‌شکل کلاسیک است. برعکس متدهای جدید که تماماً انگلیسی صحبت می‌‌شود، این اپلیکیشن، انگلیسی را با زبان فارسی به شما یاد می‌‌دهد. ارائه‌ی تمرینات مفرح و بازی‌‌گونه، محتوای درس ‌‌محور و تقویت شنیدن، صحبت‌‌کردن، نوشتن، خواندن و حتی درک مطلب، از ویژگی‌‌های جالب این اپلیکیشن هستند.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی لرنیت
این تبلیغات اپلیکیشن زبان انگلیسی لرنیت است.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Bussu

این اپلیکیشن مختص یادگیری زبان به ‌‌صورت آنلاین است. بیش از 60 میلیون کاربر از سرتاسر دنیا دارد و 11 زبان را پشتیبانی می‌‌کند. بوسو برای رسیدن به سطح نیمه پیشرفته مناسب است. یکی از بهترین مزایای این اپلیکیشن این قابلیت است که بر اساس نیازتان آموزش می‌‌بینید. مثلا اسپانیایی برای قرار عاشقانه یا فرانسوی برای سفر.

اپلیکیشن زبان انگلیسی BUSSU
در این تصویر نمایی از تبلیغ اپلیکیشن زبان را می بینید.

دولینگو از بهترین های اپلیکیشن زبان انگلیسی

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های زبان انگلیسی  Doulingo است. این نرم‌افزار که به شکل نوعی پلتفرم حرفه‌ای طراحی شده است،بالغ بر 10 میلیون کاربر فعال در سیستم عامل اندروید دارد. در کل 300 میلیون کاربر در انواع پلتفرم دولینگو وجود دارند.درباره اپلیکیشن زبان انگلیسی  Doulingo باید گفت که این اپلیکیشن، یک برنامه توسعه‌ یافته برای آموزش زبان در ابعاد گسترده محسوب می‌شود.

افراد با استفاده از  اپلیکیشن Doulingo می‌توانند به بیش از 35 زبان دسترسی داشته باشند که انگلیسی یکی از این زبان‌هاست.برنامه آموزشی دولینگو این بستر را فراهم می‌کند که مهارت‌های گفتاری تحت عنوان speaking، مهارت خواندن و درک مفاهیمتحت عنوان ‌reading، مهارت شنیداری تحت عنوان listening و مهارت نگارش با عنوان writing را در خود افزایش دهید.

در دولینگو انواع مهارت‌ها را به شکل تمرین ارتقا می‌دهید. این تمرین‌ها به‌منظور شناخت ساختار لغوی و دستوری لازم برای برقراری ارتباط با زبان انگلیسی یا سایر زبان‌ها طراحی شده‌اند.اپلیکیشن  زبان انگلیسی دولینگو، یک برنامه به شکل بازی نیز تلقی می‌شود. درواقع درس‌ها به شکل بازی به شما آموزش داده می‌شوند که این روش برای ایجاد یک ارتباط موثر با برنامه، در نظر گرفته شده ‌است.

همچنین در این برنامه شما مسیر پیشرفت خود را زیر نظر خواهید داشت، به همین منظور برای رسیدن به اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت، یک برنامه عالی به حساب می‌آید.دروس مختلف در دولینگو بر‌اساس موضوع و سطح طبقه‌بندی شده است. با تکمیل هر درس، دروس پیش‌رو آزاد می‌شوند. هر درس شامل درس‌نامه است که نکات گرامری و اصطلاحات مهم را به زبان‌آموز آموزش می‌دهد.

مطالعه درس‌نامه و ورود به درس‌نامه جدید به این صورت است که از طریق به خاطر سپردن، تمرین و مرور واژگان، قواعد و اصطلاحات به شما آموخته می‌شود.یکی از ویژگی‌های دولینگو که باعث شده آن را به‌عنوان یک برنامه فوق‌العاده معرفی کنیم، رایگان بودن این نرم‌افزار است. کاربرانی که از دولینگو برای آموزش زبان استفاده می‌کنند، می‌توانند به صورت رایگان به آموزش بپردازند.

مجله time در نقد اپلیکیشن زبان انگلیسی Duolingo، گفته است: «اپلیکیشن آموزش زبان دولینگو رمز و راز آینده‌ آموزش زبان را در دست دارد.»برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن می توانید به مطلب نقد و بررسی و راهنمای استفاده از اپلیکیشن دولینگو مراجعه کنید.

 

اپلیکیشن زبان انگلیسی دولینگو
در این تصویر نمایی از نرم افزار معروف دولینگو می بینید.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Fluentu

سیستم آموزشی اپلیکیشن زبان انگلیسی Fluentu نسبت به دیگر رقبا منحصر‌‌به‌‌فرد است. استفاده از ویدیوهای آموزشی و غوطه‌‌ور کردن مخاطب در این زبان که از شیوه‌‌های نوین آموزش زبان انگلیسی است. ویدیوها فقط آموزشی نیستند. موزیک ویدیو، تریلر فیلم، سخنرانی‌‌های انگیزشی، همگی از ویژگی‌‌های این اپ هستند.

اپلیکیشن زبان انگلیسی
نمایی از تبلیغ این اپلیکیشن آموزشی زبان انگلیسی را می بینید

آیا می توانی با اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی به صورت کامل آموخت

در پاسخ به این سوال که آیا با اپلیکیشن‌ می‌توان زبان را یاد گرفت، همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، همه چیز به شرایط شما بستگی دارد.حقیقت ماجرا این است که حتی کسانی که زمان کافی برای حضور در کلاس‌های حضوری آموزش زبان دارند، در برخی‌ مواقع ترجیح می‌دهند که از اپلیکیشن‌ها استفاده کنند.

در‌واقع آسودگی در ‌قبال استفاده از تکنولوژی، سبب شده است که افراد از یک معلم همه جانبه و همه‌کاره که به ابزار‌های هوش مصنوعی مجهز است، بهره گیرند.شما می‌توانید معلم‌های همه‌فن‌حریف را در حوزه آموزش زبان در اپلیکیشن‌های مختلف بیابید که هوش مصنوعی آن‌ها را هدایت می‌کند. ما در این مقاله اپلیکیشن‌هایی را معرفی کردیم که حتی با استفاده از پلتفرم‌های معمول موبایل به بهترین نحو در آموزش زبان انگلیسی به شما کمک می‌کنند.

اپلیکیشن‌های ارائه‌شده در این مقاله به‌منظور آشنایی با انواع کارآیی‌ها در جهان موبایل در اختیار شما قرار گرفته است؛ زیرا هر کدام از این برنامه‌‌ها آنقدر مطرح هستند که شاید فقط برای کسانی‌که ابتدای راه آموختن زبان هستند، جدید شناخته شوند.هیچ‌کدام از اپلیکیشن‌های بالا نیاز به تبلیغ ندارند، آن چیز که حائز اهمیت است، شرایط و علاقه شماست که تعیین می‌کند کدام روش آموزش زبان انگلیسی، بازدهی بهتری خواهد داشت.

سخن آخر برای انتخاب اپلیکیشن زبان انگلیسی

در نهایت زبان انگلیسی بین‌‌المللی است. همان‌‌طور که دیدید به دلایلی که شاید خیلی عادلانه نباشند، انگلیسی به زبان بین‌‌المللی کره خاکی تبدیل شده است. ما هم انتخابی نداریم و باید بپذیریم و این زبان را بیاموزیم. به‌‌همین خاطر در انتها هفت اپلیکیشن درست‌‌و‌‌حسابی برای آموزش زبان انگلیسی به شما معرفی کردیم.

نویسندگان زینسی این مقاله را به صورت اختصاصی برای شما که علاقمند به آموزش زبان هستید گردآوری نموده‌اند. ممنون که همراه ما هستید. نظرات و پیشنهادات شما راه ما را روشن کرده و به بهبود پاسخگویی به نیازهایشما کمک می‌کند. با کمال افتخار منتظر دریافت نظرات شما هستیم.

2.8/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫30 دیدگاه ها

  1. مشخصه همشون خیلی حرفه ای و عالین ولی اینکه هر کدوم برای چه سطحی مناسبه، مجهوله. چطوری میتونیم امتحان کنیم؟ راهی به جز نصب دونه دونه وجود داره؟

  2. ممرایز و 405 رو دارم تو گوشیم به عنوان اپلیکیشن زبان انگلیسی ، ممرایز خیلی حرفه ایه و 405 فقط برای یادگیری لغات خوبه مثال های خوبی میزنه که کلمه از یادمون نره.

  3. از بین این چند تا اپلیکیشن زبان انگلیسی کدوماشون از زبان فارسی پشتیبانی میکنن؟؟

  4. تقریبا هیچ کدام. مقاله ای مجزا در مورد اپ های فارسی به زبان انگلیسی به زودی منتشر خواهد شد.

  5. سلام دوست عزیز
    انگلیسی، فرانسه، آلمانی و ترکی استانبلی

  6. سلام. اپلیکیشن زبان انگلیسی واقعا مثل کلاس های حضوری تاثیر داره؟ فکر نمیکنم جای کلاس های حضوری رو بگیره.

  7. سلام دوست عزیز
    اپلیکیشن های زبان بیشتر نقش مکمل رو در آموزش زبان داره

  8. اپلیکیشن زبان انگلیسی اون موقعی خوبه که همراه کلاس استفاده کنی.

  9. هیچکدوم این اپلیکیشن ها برام مناسب نبود یعنی برای ایران مناسب نیست. اپلیکیشن زبان انگلیسی فارسی بهتره اونم فقط کمکی

  10. اپلیکیشن زبان انگلیسی بیاموز خیلی عالیه حرف نداره مخصوصا بخش گرامرش که خیلی کامل و به روزه

  11. آموزش زبان انگلیسی بیاموز مخصوصا قسمت گرامرش خیلی خوبه خوب آموزش میدن تاثیرشو دیدم

  12. اپلیکیشن زبان انگلیسی ۵۰۴ لغت ضروری برای افزایش دایره لغت عالیههههههه

  13. اپلیکیشن زبان انگلیسی ELEVATE فوق العاده س راضی بودم ‌ولی زیادم سطح بالا نیست

  14. اپلیکیشن زبان انگلیسی ممرایز فوق العادددده س شبیه ش نرم افزارهای دیگه نیست من ترکیه هستم و محدودیتی ندیدم

  15. اپلیکیشن زبان انگلیسی لرنیت امکانات جذابی داره سبک آموزشش متفاوت و مفیده

  16. اپلیکیشن بیاموز عالیه دایره لغات رو افزایش میده راضیم از انتخابش

  17. اپلیکیشن زبان انگلیسی elavate رو امتحان کردم اصلا خوشم نیومد چرت بود

  18. از طریق اپلیکیشن زبان انگلیسی واقعا میشه زبان انگلیسی رو فول شد؟ من فرصت رفتن به کلاس رو ندارم فقط شبا میتونم وقت بذارم برای یادگیری زبان.‌ میخواستم ببیینم واقعا ارزشش رو داره؟

  19. در پاسخ به شهاب قربان زاده
    بله شهاب عزیز بعضی اپلیکیشن‌ها از صفر شروع میکنن و مانند کلاس حضوری ویدیو و تدریس محور هستن.

  20. اپلیکیشن زبان انگلیسی اطلس هم خیلی خوبه. تازه بخش بازی هم داره که هم سرگرم میکنه هم اطلاعات عمومی میره بالا. خودشم ارزونه

  21. در پاسخ به SABA
    صبای عزیز بله کاملا درسته، اطلس هم به عنوان اپلیکیشن زبان انگلیسی عالی عمل میکنه.

  22. اپلیکیشن زبان انگلیسی 504 لغت عصای دست منه همیشه تو گوشیم دارمش. واقعا مفیده توصیه میکنم. چون لغت ها فراره این اپ همیشه جوابه.

  23. در پاسخ به لاله
    لاله عزیز ممنون از این که تجربه تون رو در مورد اپلیکیشن زبان انگلیسی با ما به اشتراک گذاشتید.

  24. لرنیت و 504 گزینه های خوبی برای انتخاب اپلیکیشن زبان انگلیسی هستن. دوتاش کنار هم خیلی بهتره. برای من که اینطوری بود گفتم تجربه مو بگم.

  25. در پاسخ به مهناز
    ممنون ازتون مهناز عزیز. این دو اپلیکیشن زبان انگلیسی جزو بهترین ها هستن.

  26. اپلیکیشن زبان انگلیسی فقط دولینگو مهم تر اینکه رایگانه و متد آموزشی خاصی داره.

  27. در پاسخ به reza
    ممنون از نظرتون رضای عزیز. دولینگو جزو بهترینهاست.

  28. اپلیکیشن زبان انگلیسی 504 عالیه برای یادگیری لغت حتما به عنوان مکمل یادگیری زبان تو گوشیتون داشته باشینش. به دردتون میخوره حتما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا