معرفی اپ

بررسی مزایا و معایب اپلیکیشن اوانو ؛ 13 دلیل برای انتخاب اوانو

با بررسی مزایا و معایب اپلیکیشن اوانو  برای استفاده یا عدم استفاده از آن قانع خواهید شد. اوانو یکی از اپلیکیشن‌هایی است که برای رفع نیاز افراد در حوزه‌های مالی، اپراتوری، سفر و گردشگری و همچنین فروشگاه آنلاین، پا به عرصه دنیای دیجیتال گذاشت. اوانو به عنوان یک سوپر اپلیکیشن قصد دارد زندگی راحتی را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد و امکانات بی‌نظیری را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

توسعه دهندگان اوانو مدام به فکر پیشرفت و کامل‌تر کردن امکانات آن هستند تا رضایت کاربران بیشتری را جلب کنند.   اوانو به عنوان حاصل تلاش‌های این توسعه دهندگان، دارای مزایای بسیار زیادی است، اما با این حال از نظر برخی کاربران، معایبی هم دارد. در این مقاله قصد داریم در مورد مزایا و معایب برنامه اوانو با شما صحبت کنیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مزایا و معایب اپلیکیشن اوانو

حوزه‌های تخصصی اوانو همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم، شامل حوزه مالی، اپراتوری، سفر و گردشگری است. اوانو به عنوان اپلیکیشن جدیدی که با همکاری همراه اول توسعه یافته است. این اپ رقبای بسیار زیادی داشته و با ایده‌های ناب خود ، قصد رقابت با آنان را دارد.

یکی از علت‌های اساسی جلب توجه کاربران به اپلیکیشن اوانو، اهدای اینترنت ۱۰ گیگابایتی یک روزه برای نصب اولین بار این اپلیکیشن است. کاربران با این تبلیغات جلب اوانو می‎شوند و به دانلود آن می‌پردازند.  بعد از دانلود اوانو از اینترنت یک روزه 10 گیگابایتی به عنوان هدیه نصب اپلیکیشن استفاده می‌کنند.

همچنین تبلیغات گسترده نیز از دیگر کارهایی بود که اوانو برای معرفی خود و جلو زدن از رقبا استفاده کرد.  اوانو قصد افزایش خدمات و امکانات خود را دارد تا علاوه بر حفظ کاربران فعلی، نظر کاربران جدید ایرانی را نیز به پلتفرم خود جلب کند.

مزایای اوانو

اگر بخواهیم در مورد مزایای اپلیکیشن اوانو صحبت کنیم، باید بگوییم که این اپلیکیشن ایده‌های بسیار نابی را برای جلب کاربران در نظر گرفته است که مشابه با دیگر اپلیکیشن‌ها نیست. در ادامه برخی از مزایای اپلیکیشن اوانو را مطرح می‌کنیم:

رابط کاربری آسان

رابط کاربری در همه اپلیکیشن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. هر چقدر رابط کاربری یک برنامه آسان باشد، کاربران آسان‌تر می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. اوانو دارای رابط کاربری بسیار ساده‌ای است که شما با هر دانشی می‌توانید از آن استفاده کنید.

کیف پول مخصوص

همه تراکنش‌های انجام گرفته در برنامه اوانو را می‌توانید با کارت بانکی خود انجام دهید، اما روش دیگری نیز وجود دارد که شاید بسیار سریع‌تر از کارت بانکی عمل کند.

کیف پول الکترونیکی : مزیت اوانو
کیف پول الکترونیکی اوانو

اپلیکیشن اوانو دارای کیف پول اختصاصی است که شما می‌توانید مبلغی را به کیف پول خود را وارد کنید و انجام همه تراکنش‌های مالی اعم از: خرید شارژ، بسته اینترنتی، کارت به کارت و … را از همین کیف پول انجام دهید. به این ترتیب نیازی به وارد کردن اطلاعات کارت خود نخواهید داشت. در حقیقت استفاده از کیف پول اختصاصی اوانو، سرعت انجام عملیات تراکنش‌های شما را افزایش خواهد داد.

سرعت بالای انجام تراکنش

سرعت انجام تراکنش‌ها برای کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا در خیلی از مواقع برای خرید شارژ، اینترنت و یا یا کارت به کارت عجله دارند و می‌خواهند که این پروسه را بسیار سریع‌تر انجام دهند. سرعت انجام تراکنش‌ها در اپلیکیشن اوانو بسیار بالاست و شما در کمترین زمان ممکن می‌توانید تراکنش‌های مالی خود را انجام دهید.

جوایز برای هر تراکنش

انجام تراکنش‌هایی مانند خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی، کارت به کارت و پرداخت قبوض برای راحتی ما هستند تا بتوانیم از طریق یک اپلیکیشن واحد، همه این تراکنش را انجام دهیم. موقعی انجام این تراکنش‌ها دلپذیرتر می‌شود که برای هر تراکنش، جوایزی نیز دریافت کنیم.

در  اپلیکیشن اوانو(https://ewano.app/)  برای انجام تراکنش‌ها، جوایز و سودی هم برای کاربران در نظر گرفته شده است؛ یعنی کاربران با انجام هر تراکنش می‌توانند سود دریافت کنند.

اوانو کارت : مزیت ویژه اپلکیشن اوانو

اوانو کارت یکی از ویژگی‌های جذاب اپلیکیشن اوانو بوده که هنوز به مرحله اجرا نرسیده است. اوانو کارت امکانات بی نظیری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در حقیقت سازندگان اوانو یک کارت فیزیکی برای کسانی که مایل به دریافت و افتتاح حساب هستند، ارائه می‌دهند. کاربران اوانو با کمک این کارت فیزیکی می‌توانند خرید خود را انجام دهند و بعدا نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

اوانو کارت : یک مزیت اپلیکیشن ewano
استفاده از کارت اوانو : یک مزیت برای خرید

امکان انتخاب طرح کارت وجود دارد. سازندگان این برنامه قصد دارند که شش طرح زیبا برای صدور کارت فیزیکی اوانو در نظر بگیرند. اوانو کارت یک کارت بانکی معمولی به شمار می‌آید، اما امکانات غیر معمولی بسیار زیادی دارد.

ثبت درخواست برای این کارت کاملا رایگان است و برای درخواست کارت کافیست به آدرس اینترنتی https://post.ewano.app/ مراجعه کنید. با کمک اوانو کارت می‌توانید کنترل کاملی بر روی حساب بانکی خود بدون نیاز به مراجعه به بانک داشته باشید.

همچنین امکان کسب درآمد از هر خرید توسط این کارت نیز وجود دارد. همچنین شما می‌توانید مدیریت مالی و شخصی خود را با کمک این کارت انجام دهید.

پرداخت با کمک اسنکر  QR Code

از دیگر ویژگی‌های مثبت اوانو، پرداخت با استفاده از اسکنر کیو آر کد است. در اپلیکیشن اوانو، اسکنر کیو آر کد وجود دارد. به این ترتیب شما می‌توانید از همه فروشگاه‌های مجهز به دستگاه کارتخوان شرکت‌های به پرداخت ملت و تجارت الکترونیک پارسیان به صورت حضوری خرید کنید و مبلغ آن را بعدا روی قبض شماره همراه خود پرداخت نمایید.

دارای سامانه هواداری

این برنامه دارای سامانه هواداری است؛ به طوری که شما بدون پرداخت هزینه می‌توانید هوادار تیم خود باشید. برای فعال سازی هواداری قبل از هر چیزی باید تیم خود را انتخاب کنید. دو تیم در مقابل شما قرار دارند، تیم استقلال و پرسپولیس.

با فعال کردن گزینه هواداری برای هر یک از این تیم‌ها با انجام هر تراکنش، حمایت مالی از تیم خود خواهید کرد. در حقیقت بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای و فقط با انجام تراکنش‌های ضروری زندگی خود می‌توانید حمایت مالی از تیم مورد علاقه خود انجام دهید.

امکان ورود به اپلیکیشن پین یا اثر انگشت

اوانو یک اپلیکیشن در حوزه مالی، اپراتوری، سفر و گردشگری است؛ بنابراین جزو اپلیکیشن‌های شخصی به شمار می‌آید. در اپلیکیشن‌های شخصی تمایل نداریم کسی غیر از ما آن اپلیکیشن را باز کند.

اوانو برای حفظ امنیت کاربران هنگام ورود به اپلیکیشن از دو روش پین یا اثر انگشت استفاده می‌کند؛ یعنی شما می‌توانید برای این اپلیکیشن رمز تعیین کنید و یا با اثر انگشت خود وارد شوید تا امنیت اطلاعات شما حفظ شود.

امکان ورود به اپلیکیشن اوانو از طریق اثر انگشت
ورود به اپ اوانو با اثر انگشت برای حفظ امنیت بیشتر

امنیت کامل

اوانو یک سوپر اپلیکیشن است که در حوزه‌های مالی، سفر و گردشگری و اپراتوری فعالیت دارد. معمولا امنیت این برنامه‌ها به دلیل وارد کردن شماره کارت و پرداخت مبلغ اهمیت بسیار بالایی دارد. در مورد اپلیکیشن اوانو باید بگوییم که دارای امنیت کاملی است و شما با خیال راحت می‌توانید مبلغ خود را از طریق این اپلیکیشن پرداخت کنید.

دارای نسخه وب

برخی از افراد مایل به دانلود اپلیکیشن در گوشی هوشمند خود نیستند و حتی برخی از افراد استفاده از نسخه وب را امن‌تر می‌دانند. اپلیکیشن اوانو در کنار توسعه اپلیکیشن‌ها، نسخه تحت وب نیز دارد. اگر بنا بر هر دلیلی نمی‌خواهید از اپلیکیشن‌ها استفاده کنید، می‌توانید از نسخه تحت وب آن بهره‌مند شوید.

پشتیبانی قوی

پشتیبانان اوانو سعی دارند که در هر لحظه‌ای که به پشتیبانی نیاز داشتید، شما را راهنمایی کنند و مشکل‌تان را سریع برطرف نمایند. در هنگام بروز مشکل می‌توانید از طریق ایمیل و تماس تلفنی با کارشناسان اوانو ارتباط برقرار کنید.

صرفه جویی در وقت

امروزه با توسعه اپلیکیشن‌ها و نرم افزارها نیازی به مراجعه حضوری به بانک‌ها برای پرداخت قبض و یا کارت به کارت وجود ندارد. یکی از اپلیکیشن‌های توسعه یافته در این راستا اوانو نام دارد. شما از طریق این برنامه می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و در مدت زمان بسیار کمتری تراکنش‌های مالی و اپراتوری خود را انجام دهید.

تخصیص اعتبار از سوی همراه اول به کاربران

یکی دیگر از مزایای اپلیکیشن اوانو این است که امکان تخصیص اعتبار از سوی همراه اول به کاربران این اپراتور وجود دارد. اینگونه که همراه اول برای کاربران خود اعتباری در نظر می‌گیرد تا از این اعتبار بتوانند در کیف پول خود استفاده کنند.

بازپرداخت این اعتبار از روی قبض و یا در بازه زمانی مشخص انجام می‌شود و همین موضوع یکی از جذابیت‌های اپلیکیشن اوانو است که در کمتر اپلیکیشنی می‌توانید این ویژگی را مشاهده کنید.

بسته های اینترنتی همراه اول: مزیت و هدیه استفاده از اپ اوانو
سته های اینترنتی همراه اول: مزیت و هدیه استفاده از اپ اوانو

معایب اپلیکیشن اوانو

با مزایای اپلیکیشن اوانو آشنا شدیم. حال با توجه به نظرهای کاربران در اپلیکیشن‌های گوگل پلی و کافه بازار، قصد داریم معایب این پلتفرم را بررسی کنیم:

خطا در هنگام کارت به کارت

با توجه به نظرات کاربران در مارکت‌های ایرانی و خارجی نظیر گوگل پلی، کافه بازار و مایکت به این نتیجه رسیدیم که برخی از کاربران با مشکل خطا در هنگام کارت به کارت مواجه هستند. کاربران ادعا دارند که همه مراحل کارت به کارت را طی کرده و حتی رمز دوم خود را وارد می‌کنند، اما بعد از آن با خطای ناشناخته مواجه می‌شوند که عملیات مربوط به کارت به کارت تکمیل نمی‌شود.

مشکل در ارسال کد تایید

برخی دیگر از کاربران ادعا دارند که بعد از نصب اوانو کد تاییدی به دست آن‌ها نرسیده است و این موضوع را یکی از معایب اوانو می‌دانند.

امکان تاخیر در وصول قبوض

در ویژگی‌های این برنامه در مورد پرداخت قبض به پرداخت آنی قبوض اشاره شده است. در حالی که برخی از کاربران مدعی هستند که بعد از پرداخت قبض، ۴روز منتظر ماندند تا قبض آن‌ها وصول شود، یعنی در پرداخت قبض امکان تاخیر وجود دارد.

زمان انتظار طولانی برای پرداخت قبض تلفن از طریق اپ اوانو
زمان انتظار طولانی برای پرداخت قبض تلفن از طریق اپ اوانو

عدم امکان دریافت موجودی

برخی دیگر از کاربران از عدم امکان دریافت موجودی در اپلیکیشن اوانو گله‌مند هستند و از توسعه دهندگان این برنامه درخواست اضافه کردن این امکان را دارند.

عدم پشتیبانی آنلاین در برنامه

برخی دیگر از کاربران اوانو از عدم پشتیبانی آنلاین در برنامه شکایت دارند. آن‌ها می‌گویند که در صورت بروز مشکل از طریق اپلیکیشن نمی‌تواند اقدام به مطرح کردن شکایت خود کنند.

زینسی، پلتفرم معرفی و بررسی نرم افزارها و اپلیکیشن‌ها

در این مقاله از زینسی به بررسی مزایا و معایب اپلیکیشن اوانو پرداختیم و دانستیم که این اپلیکیشن برای جلب توجه کاربران، ایده‌های ناب و خلاقانه را در پیش دارد. مثلا اوانو کارت، امکان جذابی است که کاربران بیشتری منتظر صدور این کارت فیزیکی هستند. آیا تا به حال از اپلیکیشن اوانو استفاده کرده‌اید؟ نظر شما در مورد مزایا و معایب اوانو چیست؟ خوشحال می‌شویم اگر نظرات و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت با زینسی در میان بگذارید.

سوالات متداول:

اپلیکیشن اوانو چیست؟

سوپر اپلیکیشن اوانو خدمات مالی، اپراتوری، سفر و گردشگری را به کاربران همراه اول و دیگر اپراتورها ارائه می‌دهد.

اوانو کارت چیست؟

کارت فیزیکی است که اوانو برای کاربران خود ارائه خواهد داد. کاربران با این کارت می‌توانند از مزایای کارت بانکی بهره‌مند شوند و حتی این کارت امکان پرداخت اقساطی را فراهم می‌کند. 

نصب اوانو چگونه انجام می‌گیرد؟

اوانو در جهت توسعه خدمات مالی، اپراتوری و سفر و گردشگری توسعه یافته است تا کاربران راحت‌تر بتوانند عملیات مربوط به این حوزه‌ها را انجام دهد.  

اوانو چیست؟

خیر، اپلیکیشن دهکده زبان نسخه وب ندارد.

نصب اوانو چگونه است؟

اوانو را می‎توانید از گوگلی پلی، کافه بازار، مایکت و … دانلود کنید. اگر مایل به دانلود نیستید، به آدرس اینترنتی https://ewano.app/ مراجعه نمایید.
امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫30 دیدگاه ها

  1. اپلیکیشن اوانو خوبه ازش استفاده میکنم مخصوصا کیف پولش خیلی خوبه عملیات انتقال پول و چک رو سریعتر میکنه

  2. در پاسخ به زهره
    بله زهره عزیز. در مقاله مزایا و معایب اپلیکیشن اوانو به این نکات اشاره کردیم و خوشحالیم که با تجربه شما همخوانی داره.

  3. در پاسخ به سیدعلی
    سلام ممنون سیدعلی عزیز. نه دوست عزیز نمیشه اوانو امکان دریافت موجودی نداره.

  4. قبول دارم اوانو اپ خوبیه. من همراه اولیم و از اپ همراه من استفاده میکنم اوانو رو هم دانلود کردم ایرادی نداره ولی مزیت اضافه ای از همراه من نداشت اونو پاک کردم همراه من موند. البته برای کارایی که من انجام میدم وگرنه اوانو ویژگی های خیلی بیشتری داره.

  5. در پاسخ به رها حسین پور
    رهای عزیز دقیقا موضوعِ انتخاب اپلیکیشن و نرم افزار بیشتر به نیازهای شخصی و کسب و کاری بستگی داره. چقدر خوب که نیازسنجی و مقایسه انجام دادید بین اپ ها و بهترین شو برای خودتون انتخاب کردید.

  6. خیلی خوبه. مخصوصا اوانو کارت ش. مزایا و معایب اپلیکیشن اوانو رو از نظر تعداد مقایسه کنیم مزایاش بیشتره.

  7. در پاسخ به مبین
    ممنون که نظرتون رو در مورد مزایا و معایب اپلیکیشن اوانو به اشتراک گذاشتید. بله صدور اوانو کارت امکان خیلی جالبیه .

  8. از همین جا اعتراف میکنم اپلیکیشن اوانو رو فقط به خاطر اینترنتش دانلود کردم و بعد حذفش کردم :))

  9. در پاسخ به سینا
    ممنون از اعتراف و صداقتتون 🙂 شاید خیلیا با همین فکر دانلودش کردن و بعدش راضی بودن و موندن.

  10. بین معایب اپلیکیشن اوانو که نوشتید من تا حالا موقع کارت به کارت به مشکل برنخوردم

  11. در پاسخ به زهرا حیدری
    زهرای عزیز چقدر خوب که شما تجربه ش نکردین و بدون مشکل کارت به کارت انجام دادین. طبق نظر افراد در کافه بازار برخی مواقع و برای برخی از افراد این مشکل پیش میاد.

  12. در پاسخ به صبا فرامرزی
    صبای عزیز ممنون که نظرتون رو در مورد مزایا و معایب اپلیکیشن اوانو مطرح کردین.

  13. اپلیکیشن اوانو امکان کارت به کارت با مبالغ بالا رو داره؟ پایا و سانتا

  14. در پاسخ به نیر قلی پور
    دوست عزیز در اپلیکیشن اوانو امکان انتقال وجه با مبالغ بسیار بالا وجود نداره.

  15. من نظر شخصی مو میگم. اپلیکیشن اوانو خدمات پرداخت کاملی نداره برای پرداخت بهتره از اپلیکیشن های مخصوص استفاده کنیم.

  16. مزایا و معایب اپلیکیشن اوانو زیاده در کل میتونم بگم مزیتش نسبت به معایبش زیاده.

  17. اپلیکیشن اوانو خوبه ولی می‌تونه خیلی بهتر هم بشه. زیاد راضی کننده نیست

  18. در پاسخ به مهسا
    ممنون که نظرتون رو در مورد مزایا و معایب اپلیکیشن اوانو مطرح کردین مهسای عزیز.

  19. در پاسخ به مجید بهاری
    مجید عزیز مرسی که نظرتون رو در مورد مزایا و معایب اپلیکیشن اوانو درج کردین.

  20. در پاسخ به پریسا ماهری
    ممنون که نظرتون رو در مورد مزیت اوانو مطرح کردین.

  21. اپلیکیشن اوانو در کل خوبه ولی من نگهش نداشتم نمیدونم چرا شاید چون اپ همراه من برام کافیه نیازی ندیدم اونم باشه تو گوشیم پاکش کردم.

  22. در پاسخ به مینا
    مینای عزیز ممنون از اینکه با مقاله مزایا و معایب اپلیکیشن اوانو همراه ما بودید.

  23. البته اوانو کارت هنوز راه اندازی نشده و فقط درخواست فعالسازی میتونین ارسال کنین

  24. در پاسخ به سعید
    ممنون از اطلاع رسانی و همراهی تون سعید عزیز.

  25. در پاسخ به سیاوش قادری
    سیاوش عزیز سقف کارت به کارت اپلیکیشن اوانو بستگی به کارت بانکی مقصد و مبدا داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا