بررسی تخصصی

معرفی نرم افزار حسابداری ابری

نرم افزار حسابداری ابری یک نرم افزار پیچیده محسوب میشود . در حقیقت با گسترش مفهوم پردازش ابری در رایانه ها و .. ، نرم افزار حسابداری ابری در میان مردم شناخته شده است و جزو مهمترین اجزای محساباتی میباشد.

نرم افزار حسابداری نقش پررنگی در دادوستدهای اقتصادی دارد. این شغل در کسب ‌و‌کار حرف اول را می‌زند. همچنین با انتخاب رشته حسابداری از آینده شغلی خود اطمینان پیدا می‌کنید. حسابداری یک زبان تجارت به حساب می‌آید که یک حسابدار از طریق آن اطلاعات لازم را به مدیران شرکت انتقال می‌دهد.

حسابداری از سیستم‌های مختلفی برخوردار است که هرکدام از آن‌ها بسته به نیاز شرکت و کارخانه استفاده می‌شوند. مدت زیادی می‌گذرد که افراد با ابزارهای مختلف حسابداری کار می‌کنند. اصل مهم هر شرکتی انتخاب و استفاده درست از نرم‌افزار است.

در این بخش ما سعی داریم در رابطه با نرم افزار حسابداری ابری که امروزه رواج بیشتری پیدا کرده است، صحبت کنیم. این نوع حسابداری باعث تسریع سرعت کار شما می‌شود. همچنین از فوت وقت جلوگیری می‌کند. اگر رشته مورد مطالعه شما حسابداری است، این بخش را از دست ندهید.

نرم افزار حسابداری ابری  چیست؟

نرم افزار حسابداری ابری
در برنامه ابری، کاربران از طریق اینترنت به برنامه‌های نرم‌افزاری دسترسی پیدا می‌کنند

نرم افزار حسابداری ابری  همانند نرم‌افزارهای حسابداری سنتی است. این نوع مانند مدل تجاری از طریق سرورهای از راه دور استفاده می‌شود. اطلاعات به «ابر» ارسال و در آنجا پردازش و به کاربر برگردانده خواهند شد. تمام عملکردهای برنامه خارج از سایت انجام می‌گیرد.در برنامه ابری، کاربران از طریق اینترنت به برنامه‌های نرم‌افزاری دسترسی پیدا می‌کنند.
نرم افزار حسابداری ابری انعطاف‌پذیرتر است. از طریق این روش، این امکان را دارید که داده‌های حسابداری را در هر مکانی که هستید و از هر دستگاهی به چند رایانه دیگر انتقال دهید.

با استفاده از نرم افزار حسابداری ابری   تمام اطلاعات و گزارشات مالی شرکت شما به صورت خودکار به‌روزرسانی می‌شوند. همچنین شما هر لحظه به سوابق مالی خود آگاه هستید. ناگفته نماند که درصد خطای کمتری نسبت به سایر نرم‌افزارها دارد.با استفاده از این برنامه، معاملات چندارزی را با کارآیی بیشتر و بهتری مدیریت می‌کنید. با نرم افزار حسابداری ابری ، نیاز به خرید سخت‌افزارهای گران‌قیمت ندارید.با راه‌‌حل‌های ابری، کسب‌و‌کارها با بهترین تجهیزات و با هزینه آسان صورت می‌گیرد.

همچنین حسابداری ابری نسبت به سایر نمونه‌ها نیاز به تعمیر و نگهداری ندارد. با انتخاب این نرم‌افزار مشکلات مالی شما کامل خواهد شد.

 

برای نرم افزار حسابداری ابری به چه نوع نرم‌افزاری نیاز داریم و هزینه آن چقدر است؟

هزینه نرم افزار حسابداری ابری
هزینه این برنامه‌ها بسته به نیاز کسب‌وکار شما دارد و ممکن است برای هر شرکتی متغیر باشد.

Quickbooks Online و Xero در دسته نرم افزار حسابداری ابری قرار می‌گیرند. یک مزیت اساسی که در این برنامه‌ها وجود دارد این است که به شما این امکان را میدهد که براساس نوع شرکت و متناسب با نیازهای تجاری خود نرم‌افزار را ویرایش کنید.این نرم‌افزارها به‌طور خودکار اسناد را دریافت می‌کنند و اطلاعات جدید و به‌روزی را در اختیار شما قرار می‌دهند. هزینه این برنامه‌ها بسته به نیاز کسب‌وکار شما دارد و ممکن است برای هر شرکتی متغیر باشد.

بنظر شما نرم افزار های خارجی در ایران کارآمد هستند؟

آیا اطلاعات مالی من در نرم افزار حسابداری ابری امن است؟

این نرم‌ افزار ها برای ذخیره اطلاعات مالی بسیار امن‌تر از برنامه های دیگر میباشند. برای مثال ممکن است رایانه شرکتی سرقت شود و شما دیگر هیچ دسترسی به رایانه و اطلاعات مالی نداشته باشید.نکته آخری که باید ذکر کنیم، این است که در صورت خرابی یا بروز مشکل در یک شبکه، شما به داده‌های خود دسترسی پیدا می‌کنید.

صرفه جویی هزینه ها در  نرم افزار حسابداری ابری

نرم افزار حسابداری ابری با وجود پیچیدگی که دارد، کاربردی‌ است؛ بنابراین جای هیچ نگرانی نیست. شرکت‌هایی که از نرم افزار حسابداری ابری استفاده می‌کنند، برای ذخیره داده‌ها به سرور کمتری احتیاج پیدا می‌کنند. کارکنان فناوری اطلاعات نیازی به محافظت و به‌روزرسانی سیستم حسابداری ابری ندارند.

هزینه‌های کمتر و خرید نرم‌افزار جدید نشان‌دهنده پس‌انداز بیشتر برای مشاغل است. هر زمان که شرکت رشد می کند، مدیران شرکت‌ها با مجوز نرم‌افزار، هزینه‌های اضافی و مدیریت سیستم‌ مواجه می‌شوند.

بیشتر بدانید: بهترین نرم افزارهای حسابداری صنعتی

مزایای نرم افزار حسابداری ابری

مزایای نرم افزار حسابداری ابری
نرم افزار حسابداری ابری داده‌ها را در موقعیت زمانی و مکانی و از طریق هر دستگاهی به صورت آنلاین در دسترس شما و اطرافیان قرار می‌دهد.

آیا با بانکداری اینترنتی آشنا هستید؟ هر زمان با دسترسی به اطلاعات بانکی خود در حقیقت از حسابداری ابری استفاده کرده‌اید. این نرم‌افزار، داده‌ها را در موقعیت زمانی و مکانی و از طریق هر دستگاهی به صورت آنلاین در دسترس شما و اطرافیان قرار می‌دهد.

اجرای آنلاین حساب‌های تجاری دارای مزایای زیادی است که به چند نمونه از آن در ادامه اشاره خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: مقایسه نرم افزار همکاران سیستم و محک

توانایی خودکارسازی بسیاری از فرآیندهای حسابداری در نرم افزار حسابداری ابری

این قابلیت، حسابداران را قادر می‌سازد که در زمان خود صرفه‌جویی لازم را انجام دهند. همچنین باعث افزایش راندمان شرکت می‌شود. این مزیت در رشد شرکت تاثیر بسزایی دارد.

امکان دسترسی به داده‌ها بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی و زمانی در  نرم افزار حسابداری ابری

یکی از مهم‌ترین مزیت این نرم‌افزار خدمات از راه دور است که ارتباط در هر زمان از شبانه‌روز را تسهیل می‌کند. همچنین موجب شکل‌گیری ارتباط محکم و صمیمی بین حسابدار و مشتری می‌شود.

امکان به‌روزرسانی داده‌ها در ثانیه

امکان دسترسی سریع به اطلاعات مالی در اسرع وقت باعث می‌شود که مدیران شرکت‌ها از طریق گزارش مالی به‌روز تصمیمات مطمئن‌تری بگیرند.

توانایی مقیاس‌گذاری آسان برای تامین نیازهای رو‌به‌رشد کسب‌و‌کار

نرم افزار حسابداری ابری این امکان را دارد که معاملات زیادی را انجام دهد. این برنامه بدون ایجاد تغییری در هزینه‌ها از تمام معاملات شما پشتیبانی خواهد کرد.

ایجاد محیطی جدید بدون صفحه کاغذ

با استفاده از نرم افزار حسابداری ابری دیگر نیازی به ذخیره اسناد کاغذی ندارید. این امر باعث می‌شود که هزینه‌های کمتری را متحمل شوید. همچنین باعث زیبایی فضای اداری شما خواهد شد.

استفاده آسان

نرم‌ افزار حسابداری مشاغل کوچک، از طریق برنامه ابری انجام نمی‌گیرد، به همین دلیل خسته‌کننده است. این امر به ورود داده‌های دستی نیاز دارد و باعث فوت وقت و فرصت شما می‌شود که نرم‌افزار ابری از این کار جلوگیری خواهد کرد.

با داده های قابل دسترسی در ابر هوشمندتر کار کنید

این نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد که تجارت و فعالیت خود را به صورت غیرحضوری در منزل اداره کنید. این اطمینان را داشته باشید که بدون حضور در محل کار تصویری صحیح و به‌روز از نحوه فعالیت کسب‌و‌کار خود دارید.

 

کلام آخر

حال که با نرم افزار حسابداری ابری آشنا شده‌اید، با خیال راحت اقدام به دریافت این نرم‌افزار کنید و سوابق مالی خود را از سرقت نجات دهید. با امنیتی که این سیستم حسابداری در خود دارد، قطعا رضایت شما را جذب می کند.

نرم افزار حسابداری ابری فرآیندی باارزش و مهم است که در شرکت‌های مختلف استفاده می‌شود. شما با استفاده از برنامه‌های ابری از مزایای ویژه‌ای برخوردار می‌شوید. همچنین با استفاده از این مزایا، به رشد شرکت خود کمک خواهید کرد.اگر شرکت و رشد آن برای شما مهم است، باید از نرم‌افزاری استفاده کنید که گزارشات مالی شما را به صورت به‌روز و بدون اشکال در اختیار شما قرار دهد که این کار را حسابداری ابری بر عهده گرفته است.

 

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫25 دیدگاه ها

  1. انتخاب من همیشه حسابداری ابریه. چون همون کارای نرم افزارهای حسابداری نصبی رو انجام میده … با همون دقت و کیفیت … ولی با قیمت خیلی کمتر. خودشم همه جا در درسترسه.

  2. نرم افزار حسابداری ابری میتونه نصبی بشه؟ مثلا در نرم افزارهای نصبی حسابداری، نسخه ابری هم ممکنه موجود باشه، میخواستم ببینیم برعکسشم ممکنه؟

  3. سلام دوست عزیز
    در سیستم های ابری شما نیاز به نصب نرم افزار بخصوصی ندارید

  4. سلام ممکنه اطلاعات نرم افزار حسابداری ابری با توجه به این که فقط در بستر اینترنته، از بین بره؟؟

  5. سلام دوست عزیز
    قاعدتا نه. اما در نهایت این اطلاعات بر روی یک سخت افزار راه اندازی میشود. که امیدواریم ان سخت افزارها مشکلی براشون پیش نیاد

  6. نرم افزار حسابداری ابری محک خیلی عالیه ازش استفاده کردم. خیلی ساده و در عین حال عالیه.

  7. نرم افزار حسابداری ابری قیمتش خیلی خوبه به کارمون میاد مخصوصا برای استارتاپ ها

  8. نرم افزار حسابداری ابری قیمتش خیلی مناسبه برای کسب و کار من خیلی مفید واقع شد

  9. کلا نرم افزار حسابداری ابری خیلی بهتر نصبیه. هم از نظر قیمت و هم دسترسی. که در همه جا میشه بهش دسترسی داشت

  10. نرم افزار حسابداری ابری قیمتش فوق العاده س و خیلی هم کاربرد داره. در هر سیستمی میشه نگاه کرد اطلاعات مالی رو.

  11. الان کاربرد نرم افزار حسابداری ابری خیلی بیشتره. چون ادم از هر دستگاه و هر جایی میتونه به حساب و کتاباش دسترسی داشته باشه.

  12. در پاسخ به سامان
    بله سامان عزیز امروز طرفدار نرم افزار حسابداری ابری خیلی زیادتر شده به دلیل دسترسی آسونش.

  13. هزینه نرم افزار حسابداری ابری نسبت به نسخه نصبی ویندوز کمتره؟

  14. در پاسخ به سیامک علیزاده
    بله سیامک عزیز. قیمت نرم افزار حسابداری ابری نسبت به نسخه نصبی کمتره.

  15. نرم افزار حسابداری ابری خیلی خوبه قیمتشم نسبت به نصبی خیلی کمتره.

  16. در پاسخ به مهناز رضایی
    بله کاملا همینطوره مهناز عزیز. قیمت نرم افزار حسابداری ابری خیلی کمتره.

  17. نرم افزار حسابداری ابری امنیت حفظ اطلاعاتش چقدره؟؟؟ یهو صبح پا نشیم ببینیم اطلاعات از بین رفته!

  18. در پاسخ به علیرضا نجف پور
    علیرضای عزیز امنیت حفظ اطلاعات نرم افزار حسابداری ابری حتی از حسابداری سنتی هم بیشتره. خیالتون راحت باشه.

  19. نرم افزار حسابداری ابری خیلی بهتره فکر کن در هر لحظه و هر جا میتونی اطلاعات مالی تو آپدیت کنی.

  20. در پاسخ به سیامک
    بله کاملا درسته سیامک عزیز. مهم ترین مزیت نرم افزار حسابداری ابری همینه که در هر لحظه و در هر جا بهش دسترسی داری.

  21. نرم افزار حسابداری ابری به نظرم برای کسب و کارهای کوچیک مناسبه

  22. در پاسخ به حمیدرضا
    ممنون از درج نظر ارزشمندتون حمیدرضای عزیز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا