بررسی تخصصی

معرفی، مزایا و معایب اسنپ فود [هر آن چه که باید بدانید]

اسنپ فود اپلیکیشن سفارش غذا است. روز به روز به طرفداران این اپلیکیشن اضافه می‌شود. در این مقاله از زینسی به بررسی این اپلیکیشن میپردازیم. در عصر تکنولوژی و اینترنت شاهد اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مختلفی هستیم. قابلیت‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن ها  زندگی کاربران را آسان‌تر می‌کنند. اسنپ فود یکی از این سرویس‌هایی است که امکان سفارش آنلاین غذا را برای کاربران فراهم می‌کند. بسیاری از کاربران به دنبال شناخت مزایا و معایب اپلیکیشن اسنپ فود برای شناخت بیشتر این سرویس هستند.

وجود رستوران‌های مختلف، امکان مقایسه و خرید آنلاین از آن‌ها، کاربران را به استفاده از اپلیکیشن اسنپ فود تشویق می‌کند. بدون شک این سرویس نیز با مزایا و معایبی همراه است که قصد داریم در این این مقاله از زینسی به آن‌ها بپردازیم.

مزایا و معایب اسنپ فود :

شرکت‌های اسنپ و زودفود در تیرماه سال 1396 تحت نام تجاری جدید با عنوان اسنپ فود به فعالیت خود ادامه دادند. این روزها بسیاری از ما از آن استفاده می‌کنیم.سامانه زودفود فعالیت خود را در سال 88 آغاز کرد و در طی 8 سال سفارش غذای آنلاین در شهرهای مختلف را برعهده گرفت. هم اکنون نیز اسنپ فود با بسیاری از رستوران‌های معتبر در شهرهای بزرگ ایران همکاری می‌کند.به عبارتی دیگر پس از ادغام این دو شرکت از پتانسل اسنپ فود به منظور ارسال و تحویل غذا استفاده کردند.

ترکیب اسنپ و زود فود
ترکیب اسنپ و زود فود

اپلیکیشن اسنپ فود در ابتدا تنها در چند شهر بزرگ فعال بود، اما این روزها شاهد پشتیبانی آن در بسیاری از شهرها از جمله تهران، اصفهان، تبریز، شیراز و غیره هستیم. این سرویس به اندازه‌ای مورد استقبال کاربران قرار گرفته است که این روزها نام اسنپ فود را در میان پنج کسب‌وکار برتر اینترنتی در کشور مشاهده می‌کنیم.

اما اگر به دنبال شناخت بیشتر این سرویس هستید، قطعاً باید با مزایا و معایب اسنپ فود آشنا باشید. ما در ادامه نقاط قوت و ضعف این سرویس را به‌صورت جداگانه بررسی می‌کنیم.

مزایای اسنپ فود

اسنپ فود از بهترین سرویس‌های آنلاین سفارش غذا در ایران است. این سرویس با بیش از 3 هزار رستوران و فست فود با آن همکاری می‌کنند. این سرویس نقاط قوت بسیاری دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

نحوه پرداخت اسنپ فود

اسنپ فود در راستای رفاه و آسایش کاربران با سرویس پرداخت جیرینگ همکاری خود را آغاز کرد. به این ترتیب، با وجود حق انتخاب برای مشتریان، سفارش غذا در این اپلیکیشن به یکی از آسان‌ترین و لذت‌بخش‌ترین تجربه مشتریان تبدیل شد.

نحوه پرداخت اسنپ فود
توضیح نحوه پرداخت اسنپ فود

از نقاط قوت این اپلیکیشن به تنوع در نحوه پرداخت آن اشاره می‌کنیم. در واقع، کاربران می‌توانند بهای غذای خود را به سه طریق زیر پرداخت کنند:

  • حضوری؛
  • پرداخت اعتباری؛
  • پرداخت آنلاین.
    اسنپ فود سرویسی قابل دسترس برای همه

امکان دانلود اپلیکیشن این سرویس از طریق اپل استور، گوگل استور برای گوشی‌های اندروید و ios وجود دارد. کاربران حتی می‌توانند بدون نصب اپلیکیشن به‌صورت مستقیم غذای مورد نظر خود را از وب سایت این سرویس سفارش دهند.

قابلیت‌های مختلف اپلیکیشن اسنپ فود

اگر بخواهید که از مزایا و معایب اسنپ فود آگاه باشید، باید این سرویس را از هر نظر بررسی کنید. به‌طور کلی سرویس اسنپ فود قابلیت‌های زیادی برای کاربران دارد که موارد زیر بخشی از آن‌ها به شمار می‌آید:

  • نمایش رستوران‌های اطراف کاربر از روی موقعیت مکانی او
  • نظرات کاربران در خصوص رستوران و غذای آن‌ها
  • اطلاعات و مشخصات رستوران‌ها
    اطلاعاتی که از رستوران‌ها در این سرویس مشاهده می‌کنید، شامل موارد زیر می‌شود:
  • منو غذا
  • ساعات کاری
  • آدرس

با اسنپ فود بهترین انتخاب‌ها را تجربه کنید

این سرویس در بیش از 50 شهر ایران فعال است. این اپلیکیشن سفارش غذا با رستوران‌های نام آشنا و معروف در این شهرها همکاری می‌کند. از این رو حق انتخاب کاربران در اسنپ فود زیاد است. اما نکته قابل توجه در این سرویس این است که کاربران به راحتی می‌توانند از میان تعداد زیادی رستوران، بهترین خود را انتخاب کنند.

از قابلیت‌های این سرویس که دسترسی به رستوران مورد نظر شما را آسان می‌کند، منوی جستجوی آن است. منوی جستجوی این امکان را به کاربر می‌دهد که نتایج جستجوی خود را محدود کند. به این ترتیب، ر زمان کمی به غذا و رستوران در نزدیکی مکان مورد نظر خود دستیابی پیدا خواهد کرد.

ارائه خدمات مختلف اسنپ فود

اگر از اسنپ فود استفاده کرده باشید، می‌دانید که در این سرویس علاوه بر رستوران‌ها، منوی کافی شاپ‌ها، شیرینی فروشی‌ها و حتی سوپرمارکت‌ها نیز قرار داده شده است. به این ترتیب به تمام نیازهای کاربران در این سرویس پاسخ داده می‌شود. تنها کافی است که نیازهای خود را در این اپلیکیشن سفارش دهید.

 کد تخفیف اسنپ فود

یکی از نقاط قوت که در بررسی مزایا و معایب اسنپ فود با آن مواجه می‌شوید، وجود تخفیف‌های متنوع برای مشتریان است. این سرویس برای اینکه رضایت مشتریان خود را جلب کند، بسته‌های تخفیفی متنوعی برای رستوران‌های مختلف ارائه می‌کند.

 کد تخفیف اسنپ فود
کد تخفیف اسنپ فود

معمولاً این تخفیف‌ها شامل ارسال رایگان یا تخفیف در قیمت غذاهای رستوران می‌شود. اما نکته قابل توجه در مورد، این سرویس تخفیف‌های روزانه‌ای است که برخی از رستوران‌ها به‌صورت ویژه برای کاربران اسنپ فود در نظر می‌گیرند. برای استفاده از این تخفیف‌ها کافی است که این سرویس را دنبال کنید.

قیمت یکسان اسنپ فود و رستوران‌ها

  • تنوع غذاها از جمله ایرانی، سنتی، فرنگی، فست فود، گیاهی، رژیمی و غیره.
  • وجود روش‌های متنوع جهت جستجوی غذا
  • امکان امتیازدهی به رستوران
  • ثبت نظر در اسنپ فود در مورد غذا و عملکرد رستوران
  • امکان افزودن رستوران به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • وجود تخفیف از سوی رستوران‌های مختلف
  • امکان سفارش غذا از اکثر رستوران‌های شهر

نقاط ضعف اسنپ فود

در بررسی مزایا و معایب اسنپ فود با نقاط قوت این سرویس آشنا شدیم؛ اما در روند کار اسنپ فود مانند سایر سرویس‌های آنلاین نقاط ضعفی نیز مشاهده می‌شود که در ادامه به آن‌ها می‎پردازیم:

عدم برخورد با رستوران‌ها

یکی از مشکلاتی که احتمالاً در استفاده از سرویس اسنپ فود با آن مواجه می‌شوید، تاخیر در ارسال برخی از رستوران‌ها است. این موضوع ممکن است برای هر رستورانی پیش آید؛ اما مسئله اصلی این است که سرویس اسنپ فود باید نظارت کافی روی این مسئله داشته باشد و این مشکل را کنترل کند.

از آن جایی که این سرویس هیچ برخوردی با رستوران‌های دارای تاخیر در ارسال نمی‌کند، این مسئله به نقطه ضعف بزرگی برای این سرویس تبدیل شده است. از این رو می‌توان گفت که پشتیبانی اسنپ فود عملکرد ضعیفی درباره این مسئله دارد.

افزایش موردی قیمت‌های اپلیکیشن نسبت به رستوران‌ها

اسنپ فود سرویس سفارش غذای آنلاین بسیار خوبی است، اما با بررسی مزایا و معایب این اپلیکیشن  متوجه برخی نقاط ضعف در این سرویس می‌شویم. یکی از این نقاط ضعف عدم تطابق قیمت در منوی رستوران و اسنپ فود است. در برخی از اوقات این تفاوت قیمت حتی با هزینه ارسال نیز توجیه نمی‌شود؛ از این رو این مسئله بسیاری از کاربران را از این سرویس ناامید کرده است.

نظرات جعلی و ساختگی توسط مدیران رستوران‌ها

بدون شک زمانی که قصد سفارش از رستوران‌های جدید را دارید، سراغ تجربه سایر کاربران می‌روید. در بخش نظرات معمولاً نظرات خوب و بد دیده می‌شود که وجود تعداد زیادی نظرات مثبت شما را تشویق به سفارش از رستوران می‌کند.اما پس از سفارش چیزی که انتظار دارید، به دستتان نمی‌رسد. سوال اصلی این است که چه کسانی به این غذاهای بی کیفیت نظر مثبت دادند؟

نظرات جعلی اسنپ فود
از جمله نقاظ ضعف اسنپ فود میتوان به جغلی بودن برخی نظرات اشاره کرد

با کمی فکر در نهایت به این نتیجه می‌رسید که یا نظرات فیک توسط مدیران رستوران در این سرویس منتشرشده است یا اینکه نظرات منفی در آن حذف شده‌اند. هر کدام از این حالت‌ها نشان از ضعف این سرویس دارد.

مشکلاتی که در هنگام سفارش با آن مواجه می‌شوید

اگر از این سرویس به‌صورت مداوم استفاده کرده باشید، حتماً با مشکلات دیگری در این سرویس نیز مواجه شده‌اید. مشکلاتی نظیر :

  • لغو غذا در اسنپ فود
  • پرداخت‌های ناموفق
  • نامعتبر بودن کد تخفیف‌ها
  • اسنپ فود؛ اولین و بهترین سرویس سفارش آنلاین غذا

زینسی، پلتفرم بررسی و مقایسه اپلیکیشن‌ها

در این مقاله از زینسی به‌طور کامل و جامع سرویس اسنپ فود را بررسی کردیم. این روزها بسیاری از کاربران با شناخت مزایا و معایب اپلیکیشن اسنپ فود همچنان از طرفداران پروپا قرص این سرویس هستند. امیدواریم این اطلاعات شما را در استفاده از این سرویس غذای آنلاین راهنمایی کرده باشد. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره اسنپ فود هستید، به وب سایت زینسی سر بزنید. همچنین اگر تجربه‌ای در استفاده از این سرویس غذای آنلاین دارید، با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

سوالات متداول:

دانلود اسنپ فود از کجا انجام می‌گیرد؟

دانلود اسنپ فود از مارکت‌های معتبر ایرانی مانند کافه بازار و مایکت انجام می‌گیرد.

نحوه ثبت نام اسنپ فود چگونه است؟

رستوران‌ها، فست فودها و … می‌توانند با وارد کردن نوع کسب و کار، انتخاب شهر، نام فروشگاه، نام مالک فروشگاه و … در اسنپ فود ثبت نام کنند.

سفارش آنلاین غذا در اسنپ فود چگونه است؟

در ابتدا رستوران مورد نظر را انتخاب می‌نمایید و سپس غذای مورد نظر را به سبد خرید اضافه کرده و ادامه مراحل را طی می‌کنید.

پشتیبانی اسنپ فود چگونه است؟

اسنپ فود از پشتیبانی قوی برخوردار بوده و دارای پشتیبانی آنلاین و تلفنی است.

شماره پشتیبانی اسنپ فود چیست؟

برای دریافت پشتیبانی می‌توانید با شماره تلفن 02196612300 تماس بگیرید.
4/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫29 دیدگاه ها

  1. در کل اسنپ فود خوبه، یعنی باید بگم اسنپ خوبه ولی رستوران هاش خرابش کردن به نظرم. من چند سال پیش مدام سفارش میدادم ولی چند بار خورد به ذوقم. غذای سرد فرستادن یا اینکه غذای اشتباه!

  2. اسنپ فود نمیتونه زمان ارسال رستوران هارو کنترل کنه؟ اکثرا غذا رو به موقع نمیفرستن و اینطوری خود اسنپ فود بدنام میشه.

  3. سلام آمنه عزیز
    اسنپ دو نوع سرویس تحویل غذا دارد یکی از آنها ارسال سرویس و ارسال غذا از سمت خود رستوران و یکی ارسال غذا از سمت اسنپ. شما می توانید در صورت هرگونه مشکل با بخش پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید

  4. خسته نباشید. یه سوالی داشتم اپلییکشن اسنپ فود ، قسمت آموزش آشپزی هم داره؟؟

  5. اسنپ فود اپلیکیشن سفارش غذا واقعا عالیه فقط بعضی رستوران ها خیلی دیر میفرستن غذا سرد میاد

  6. قسمت تخفیف اسنپ فود خیلی خوبه آدمو جذب میکنه تا ناهار حاضری بخوره 🙂

  7. از اسنپ فود راضی نیستم غذا خیلی دیر رسید پشتیبانی هم جواب خاصی نداشت

  8. سلام دوست عزیز
    شما میتوانید با رتبه دهی به این رستوران یا اعلام نظر به اسنپ فود باعث بهبود شرایط دهی رستوران شوید

  9. اینقدر اسنپ فود اسنپ فود کردن، یه بار خریدم یه غذای سرد و بدمزه دستم رسید ???

  10. من راضیم از اسنپ فود، دوستان نظر دادن غذا کاملا سرد رسید، باید بگم برای من پیش نیومده حتی تخفیفاشم خیلی به دردم خورده.

  11. در پاسخ به نادر جوادی

    نادر عزیز برای بهتر کردن روند اسنپ فود، میتونید نظر خود را در مورد رستورانی که ازش ناراضی هستید، بیان کنید.

  12. در پاسخ به سمیرا جعفری

    سلام دوست عزیز
    لطفا در داخل اپلیکیشن اسنپ فود، نظرتون رو ثبت کنید و از تیم پشتیبانی راهنمایی بخواین.

  13. یادش بخیر 5-6 سال قبل هر روز از اسنپ فود غذا میگفتم میومد محل کارم. الان اینقد وضعیت اقتصادی داغون شده و به طبع اون غذاها گرون شده که از خونه غذا میارم :))

  14. در پاسخ به میلاد بابایی
    سالم ترین و بهترین کار رو میکنید 🙂

  15. عدم برخورد با رستوران های بدقول یکی از مهم ترین معایب اسنپ فوده. عملکرد خودش خوبه فقط بعضی از رستورانهایی که باهاشون همکاری میکن بدقولن و اسنپ فود هم رسیدگی نمیکنه.

  16. در پاسخ به سلوا همتی
    سوای عزیز ممنون که معایب اسنپ فود از نظر خودتونو توضیح دادین

  17. بعضی وقت ها اسنپ فود یه تخفیف های توپی میفرسته حتما از اونا استفاده میکنم خیلی ارزون درمیاد. اسنپ جون زیاد تخفیف بفرست :))

  18. در پاسخ به فرشید صادقی
    بله تخفیف های اسنپ فود خیلی میچسبه 🙂

  19. اسنپ فود هنوزم خوبه فقط خودت باید قبلا با رستوران ها آشنا باشی بعدش سفارش بدی.

  20. یه سوال داشتم اسنپ فود در همه شهرهای ایرانی فعاله الان؟؟؟

  21. در پاسخ به مهدی
    بله مهدی عزیز اسنپ فود تقریبا در همه شهرهای ایران فعاله.

  22. در پاسخ به رعنا شاکری
    رعنای عزیز مبغلی رو به کیف پول اسنپ واریز میکنین و بعد از اون برای هر خرید میتونین از اعتبارتون استفاده کنین.

  23. ممنون از بررسی مزایا و معایب اسنپ فود . یه سوال داشتم. اسنپ فود هنوزم کد تخفیف ارائه میده؟ من چند سال قبل استفاده میکردم یه مدته فاصله افتاده میخواستم دوباره سفارش هامو شروع کنم

  24. در پاسخ به بهزاد آقایی
    بله بهزاد عزیز اسنپ فود هنوزم کد تخفیف ارائه میده میتونین استفاده کنین.

  25. ممنون از بررسی مزایا و معایب اسنپ فود . مشکلاتی که ذکر کردین داخل مقاله حرف دلمون بود. تشکر

  26. در پاسخ به مسعود همتی
    ممنون از توجه و همراهی تون با مقاله بررسی مزایا و معایب اسنپ فود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا