شبکه های اجتماعی

7 اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام برای محتوای تصویر

اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام به کسب و کار هایی که در فضای مجازی فعالیت می کنند کمک می کند تا صفحه ای زیبا تر داشته باشند تا افراد را به خود جذب کنند. برنامه های جانبی اینستاگرام ابزار های هستند که چند قدم ما را به مشتریان نزدیک می کند.

اگر با اینستاگرام سرگرم هستید، اگر با اینستاگرام کار می‌کنید و محتوای هدفمند تولید می‌کنید، حتما با برنامه ‌های جانبی اینستاگرام آشنا هستید. می‌دانید هر اپلیکیشنی مورد تایید اینستاگرام نیست و شما نباید از آن استفاده کنید. بکارگیری برخی از اپلیکیشن‌ها شما را به دردسر می‌اندازد. اگر در طول روز زمان زیادی را در اینستاگرام می‌گذرانید، اگر می خواهید بدانید چطور می‌توان از اینستاگرام بهتر استفاده کرد و اگر می‌خواهید در اینستاگرام عالی باشید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد. چند ابزار مشخص و ساده که کاربری هر یک برایتان تعریف شده است.

 

برنامه های جانبی اینستاگرام یا اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام چیست؟

برنامه های جانبی اینستاگرام یا اپلیکیشین‌‌های کاربردی اینستاگرام برنامه‌‌هایی هستند که در کنار اینستاگرام برای راحتی کاربران در نظر گرفته شده‌اند. این برنامه‌‌ها در عناوین گوناگونی همچون مدیریت فالوئرها و فالووینگها، برنامه‌‌های ادیت عکس، ساخت ویدیو و اپلیکیشین مختص IGTV وجود دارند. با این برنامه‌ها به اختصار آشنا می‌شویم.

 

اپلیکیشن VSCO از محبوبترین برنامه های جانبی اینستاگرام

VSCO یکی از محبوبترین برنامه‌های ویرایش عکس برای موبایل است. تقریبا ۱۹۵ میلیون پست در اینستاگرام دارای هشتگ #VSCO هستند. این برنامه نسخه‌‌ای رایگان دارد که در آن ۱۰ آپشن از پیش تعیین شده در نظر گرفته شده است، اما با پرداخت هزینه‌ی بیشتر، می‌توانید از سایر امکانات این اپلیکیشین کاربردی اینستاگرام استفاده کنید.

VSCO ابزار جانبی اینستاگرام
در این کاربردی اینستاگرام براحتی می توانید عکس های خود را ادیت کنید.

برای مقایسه و شناخت اپلیکیشن های ادیت عکس اینجا کلیک کنید.

اپلیکیشن Boomerang (بومرنگ) اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام پر طرفدار

بومرنگ در عین سادگی یکی از پرطرفدارترین برنامه‌‌های جانبی اینستاگرام برای ضبط ویدیو است. کاری که دقیقا بومرنگ انجام می‌‌دهد، این است که ۱۰ عکس پشت سر هم می‌‌گیرد و از آنها برای ایجاد یک مینی فیلم جذاب استفاده می‌‌کند. این عکسها به صورت یک GIF در می‌‌آیند که به جلو و عقب برمی‌گردند. امکان ساخت این مینی ویدیو کوتاه و سرگرم کننده از دوربین جلو و عقب موبایل وجود دارد. یک روند ساده در این برنامه وجود دارد.

  1. برنامه را باز کنید.
  2.  دکمه قرمز را فشار دهید.
  3. حال شما یک بومرنگ ساخته‌‌اید!
برنامه جانبی اینستاگرام بومرنگ
این نرم افزار بسیار شایع و یکی از پر کاربرد ها هست.

اپلیکیشن SNAPSEED برنامه جانبی اینستاگرام – ادیت عکس

اپلیکیشن SNAPSEED ویرایش عکس را، گوگل بر اساس فایلهای JPG و RAW ساخته و عرضه نموده است. این برنامه به ابزاری قدرتمند برای عکاسان و ادیتورها تبدیل شده است. در این برنامه، هم‌زمان با ادیت عکسهای خود، قابلیت حذف افراد و عناصر را از عکس خواهید داشت. پس این نرم افزار را نیز در کنار سایرین داشته باشید.

اپلیکیشن SNAPSEED ابزار جانبی اینستاگرام
در این نرم افزار می توانید عکس را ادیت کنید.

 

برنامه جانبی اینستاگرام A COLOR STORY

اپلیکیشنA COLOR STORY یکی از بهترین برنامه‌های بروز است که برای کاربران IOS تعریف شده است. در این برنامه امکان پیاده کردن انواع فیلترها و ویرایش عکسها را دارید. همچنین قابلیت طراحی فیلترهای سفارشی نیز در آن در نظر گرفته شده است. این همان فرصتی است که با آن می‌توانید منحصر به فردترین عکسها را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

برنامه جانبی اینستاگرام A COLOR STORY
این نرم افزار همانطور که از اسمش پیداست برای ادیت عکس بسیار مهم است.

اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام Priime

اگر به یک ویرایشگر سطح بالا نیاز دارید که با عکسهای RAW و غیر RAW کار کند، این برنامه‌ی فوق حرفه‌‌ای را به شما معرفی می‌‌کنیم. در Priime رنگهای بسیار زیادی را در اختیار خواهید داشت و امکان ذخیره‌ی عکس با رزولوشن بالا به راحتی در آن مهیاست. علاوه بر آن، یکی از منحصر به فردترین قابلیتهای این نرم افزار، قابیلت ادیت عکسهای Live است. این ادیت بر تمام قسمتهای عکس لایو اعمال می‌‌شود.

اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام
نمایی از نرم افزار priime در این تصویر می بینید.

اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام layout

این برنامه میکسری فوق العاده برای عکس است. ویژگیهای آن شامل موارد زیر است:

  • امکان کلاژ عکس
  • ترکیب حداکثر ۹ عکس
  • انتخاب ابعاد کلاژ ساخته شده
  • بکار بردن فیلترها
اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام layout
اپلیکیشن layout برنامه جانبی اینستاگرام

اپلیکیشن جانبی اینستاگرام Adobe spark posts

عکسهای خود را با طرح بندیها و قلمهای Adobe به روشی خلاقانه آماده کنید. اگر برای ایجاد یک پست خلاقانه عکس شخصی ندارید، می‌توانید از میان هزاران تصویر رایگان، به طور مستقیم عکس دلخواه خود را انتخاب کنید. در واقع این اپلیکیشن به شما کمک می‌‌کند که بهترین و جذابترین عکسهای گرافیکی را بدون هیچ پیش زمینه‌‌ای آماده کنید.

برنامه جانبی اینستاگرام Adobe spark posts
این اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام است

برنامه کاربردی اینستاگرام A design kit

این برنامه A design kit یکی از جذابترین برنامه‌‌های مرتبط با اینستاگرام است. فونتهای منحصر به فرد، برچسبهای جذاب و داشتن قلمهای گوناگون، از نشانگر گرفته تا مداد برای طراحی، از گزینه‌‌های منحصر به فرد این برنامه هستند. این برنامه توانایی طراحی عکسها را به ساده‌‌ترین روش ممکن در اختیار شما قرار می‌‌دهد.

برنامه جانبی A design kit
قلم ها و فونت های متنوع در این اپلیکیشن شاخص است

اپلیکیشن جانبی اینستاگرام In shot

In shot از بهترین برنامه‌‌های ویرایش ویدیو که جزو اپلیکیشن‌‌های مورد تائید اینستاگرام است. جامعیت امکانات این برنامه امکان آماده سازی ویدیوهایی همراه با موسیقی را به شما می‌‌دهد. از قابلیتهای متعدد این برنامه باید به تنظیم نور ویدیو، تنظیم سرعت فیلم، افزودن برچسبها و غیره اشاره کرد.

برنامه کاربردی اینستاگرام In Shot
با توجه به قابلیت هایی که این نرم افزار دارد و راحتی جز پرطرفدار ها است

اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام  Hoot suit

این برنامه‌ی پرکاربرد، قابلیت مدیریت صفحه اینستاگرام را از راه دور به شما می‌‌دهد. اپلیکیشن Hoot suit دارای دو ویژگی مهم برای بازاریابان اینستاگرام است. اولین ویژگی، قابلیت regram یا همان توانایی پست کردن یا استوری کردن مجدد را به شما می‌‌دهد. از طرفی امکان برنامه‌ریزی پستهای اینستاگرام را به شما خواهد داد. بنابراین همیشه با مخاطبان خود در تعامل خواهید بود.

اپلیکیشن Hoot suit
یک اپلیکیشن کاربردی برای راهبران اینستاگرام است.

آنچه از برنامه های جانبی اینستاگرام آموختیم

اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام به شما کمک می کند تا از تمامی امکانات این شبکه اجتماعی استفاده کنید. تمام آنچه می‌خواهید در اینستاگرام به دست آورید با ابزارهای داخلی آن قابل انجام نیست و باید از ابزارهای جانبی مورد تایید اینستاگرام کمک بگیرید.

نویسندگان زینسی این مقاله را به صورت اختصاصی برای شما که علاقمند به فعالیت در اینستاگرام هستید گردآوری نموده‌اند. ممنون که همراه ما هستید. نظرات و پیشنهادات شما راه ما را روشن کرده و به بهبود پاسخگویی به نیازهای شما کمک می‌کند. با کمال افتخار منتظر دریافت نظرات شما هستیم.

امتیاز شما به این مقاله

‫22 دیدگاه ها

  1. جالب بود فقط INSHOT رو میشناختم و برای اینستا ویدیو درست کردم بقیه رو نمیدونستم چه کاربردی دارن. امتحان میکنم نتیجه رو براتون کامنت میکنم. با تشکر از مقاله

  2. اینشات جزو برنامه های جانبی اینستاگرام حساب میشه؟ منطور از جانبی مگه این نیست که خودشون ارائه داده باشن؟ یا منظورتون ابزارهای کمکی اینستاگرامه؟

  3. سلام دوست عزیز
    نه به معنی این هست که سرویسش در خدمت اینستاگرام هم هست.

  4. اپلیکیشن Boomerang (بومرنگ) هم جزو اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام هست، ولی وقتی این ویژگی رو خود اینستا داره چرا از اپ جانبی استفاده کنیم؟ مزیت خاصی داره؟

  5. اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام فقط اینشات. باهاش میشه ویدیوهای خیلی عالی و حرفه ای درست کرد.

  6. اپلیکیشن VSCO بسیار عالی عمل میکنه واقعا به عنوان اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام همه باید دانلودش کنن.

  7. اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام snapseed رو دوست دارم فکر میکنم توسط گوگل ارائه شده خوب و راحته

  8. اپلیکیشن SNAPSEED به عنوان اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام بسیار خوبه عکسایی که قراره پست بذارم رو اونجا درست میکنم کیفیت ادیتش بالاس

  9. اپلیکیشن SNAPSEED اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام بسیار خوبهههههههه عکسایی که قراره پست بذارم رو اونجا درست میکنم کیفیت ادیتش بالاس

  10. اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام بومرنگ رو دارم هر روز ازش استفاده میکنممممم

  11. اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام A color story رو استفاده میکنم بد نیست معمولیه

  12. اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام برای ساخت کلاژ عکس و اینا خیلی کاربرد داره مفیده حتما دانلودشون کنین

  13. اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام vsco حرف نداره من عاشقشم هر روز ازش استفاده میکنم برای ادیت عکسام

  14. بهترین اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام به نظر من a design kip هست

  15. اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام SNAPSEED رو دانلود کردم خیلی خوبه عکسای باکیفیت تحویل میده

  16. بهترین اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام از نظر من کنوا هست چون همه عکسامو با کمک اون‌ می‌سازم و راضیم ازش. توصیه میکنم شما هم امتحان کنید.

  17. در پاسخ به نازنین ابولحسنی
    ممنون از این که نظرتون رو در مورد اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام بیان کردید. منتظر کامنت‌های بعدی شما هستیم.

  18. اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام VSCO خیلی خوب بود ولی نسخه رایگانش تموم شد و دیگه نتونستم استفاده کنم کاش ارزون بود برای همیشه فعالش میکردم. اگه خارج از کشورید حتما استفاده کنید

  19. در پاسخ به سامان
    دوست عزیز تا اونجایی که اطلاع دارم نسخه رایگان دائمی داره فقط امکاناتش کمه میتونید اپلییکشنش رو از مایکت دانلود کنید.

  20. اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام از نظر من VSCO هست عکس هارو خیلی خوب و حرفه ای روتوش میکنه و به ابزار دیگه نیاز نداری برای روتوش.

  21. در پاسخ به المیرا حیدری
    ممنون از درج نظرتون المیرای عزیز. اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام VSCO جزو اپ های محبوب هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا