حسابداری

بررسی اختصاصی 4 تا از بهترین برنامه حسابداری اندروید

با انتخاب بهترین برنامه حسابداری اندروید ، می‌توانید حسابدار کسب و کار خود باشید. اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی کوچک هستید  یا به عنوان سرپرست خانوار، همه حساب و کتاب زندگی دست شماست، می‌توانید از یک برنامه حسابداری اندروید استفاده کنید. بهترین برنامه حسابداری اندروید همیشه و در همه جا، در دسترس شما خواهد بود. استفاده از این برنامه‌ها، نیازی به دانش حسابداری ندارد. در این مقاله از زینسی قصد داریم در مورد حسابداری شخصی اندروید صحبت کنیم و 4 تا از بهترین اپلیکیشن حسابداری اندروید را معرفی نماییم. همراه ما باشید.

بهترین برنامه حسابداری اندروید

بهترین برنامه حسابداری اندروید ، برنامه‌ای است که علاوه بر ثبت هزینه‌ها و درآمد بتواند صدور فاکتور را نیز انجام دهد. در حالت کلی، برنامه حسابداری باید رابط کاربری بسیار ساده‌ای داشته باشد. پشتیبانی قوی، هزینه مناسب، بودجه بندی، حجم کم، دارا بودن یادآورهای مختلف و … جزو ویژگی‌های مهم در انتخاب نرم افزار حسابداری اندروید است.

البته اگر نیاز به کسب اطلاعات درباره بهترین برنامه حسابداری شخصی برای گوشی اندروید خود داریم ، پیشنهاد زینسی به شما ، مطلب بهترین برنامه حسابداری شخصی اندروید است.

معیارهای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری اندروید
بهترین نرم افزار حسابداری اندروید

معرفی و بررسی اختصاصی 4 تا از بهترین برنامه حسابداری اندروید

نرم افزارهای کسبه، موج، قیاس و آرین سیستم جزو بهترین نرم افزارهای حسابداری اندروید هستند. در ادامه به بررسی و معرفی هر یک از این برنامه‌ها می‌پردازیم:

1.نرم افزار حسابداری شخصی کسبه

برنامه جیبی کسبه در فهرست بهترین برنامه حسابداری اندروید قرار می‌گیرد. این نرم افزار به صورت کلی، توانایی صدور و چاپ فاکتور، ارسال پیامک، مانده حساب، تبادل اطلاعات در نسخه تحت ویندوز، اشتراک گذاری فاکتور و صورتحساب، گزارش‌ها با نمودارهای متنوع و هشدار سر رسید چک‌ها را دارد.

برنامه حسابداری کسبه، در رسانه ملی هم معرفی شده است. برنامه‌ای تحت عنوان «به روز» در شبکه سوم سیما پخش می‌شد که در قسمت ۲۹۴ ام، نرم افزار موبایل کسبه را معرفی کردند. برنامه «به روز» جزو برنامه‌های محبوب در حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات است.

نرم افزار حسابداری جیبی کسبه، برنامه‌ای تحت سیستم عامل اندروید است. با کمک برنامه حسابداری جیبی کسبه می‌توانید مدیریت امور مالی و حسابداری را از طریق گوشی‌هایتان بر عهده بگیرید. اگر حسابدار ندارید، نگران نباشید. با کمک کسبه می‌توانید حسابدار کسب و کار خود باشید و امور فروشگاه خود را مدیریت کنید. این نرم افزار همه نیازهای شما در حوزه امور مالی را برطرف می‌کند.

امکانات اپلیکیشن حسابداری اندروید کسبه

ممکن است نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت ویندوز کسبه را برای کسب و کار خود انتخاب کرده باشید. اگر می‌خواهید همه اطلاعات خود را در هر لحظه‌ای که مي‌خواهید مشاهده کنید، امکان تبادل اطلاعات نسخه اندروید و ویندوز وجود دارد. این تبادل اطلاعات برای خیلی از کاربران ویندوزی کسبه کاربردی است.

نرم افزار حسابداری کسبه ، یکی از بهترین برنامه های حسابداری اندروید
نرم افزار حسابداری کسبه ، یکی از بهترین برنامه های حسابداری اندروید

در این برنامه چاپ فاکتور و گزارش‌ها به چهار روش انجام می‌گیرد، این روش‌ها عبارتنداز:

  • چاپ pdf
  • چاپگر‌های سیار
  • کارت خوان اندروید سیار
  • پرینتر جیبی کسبه

شما با کمک برنامه کسبه می‌توانید مشخصات کامل طرف حساب‌های خود، اعم از طلبکاران و بدهکاران را وارد کنید. همچنین امکان صدور فاکتور خرید و فروش و برگشتی نیز در این نرم افزار وجود دارد. ویژگی‌هایی کسبه در همین جا خلاصه نمی‌شود و شما می‌توانید انبارداری خود را نیز به نرم افزار حسابداری کسبه بسپارید.

از دیگر امکانات مهم این برنامه می‌توان به: برقراری تماس با بدهکاران، ارسال اس ام اس به بدهکاران جهت یادآوری، خروجی اکسل pdf ، html ، پیامک ثبت هزینه‌ها و درآمد، یادآوری سررسید چک‌ها، پشتیبان گیری از اطلاعات، گزارش سود و زیان، تهیه گزارش‌ها و مدل‌های متنوع از اطلاعات اشاره کرد.

2.برنامه حسابداری اندروید آرین سیستم

نرم افزار حسابداری اندروید آرین سیستم از دیگر گزینه‌های پیش روی شما برای خرید نرم افزار حسابداری اندروید است. این نرم افزار قابلیت نصب بسیار آسانی دارد. شما با کمک آن می‌توانید مدیریت مالی را خیلی آسان‌تر انجام دهید.

این نرم افزار اندرویدی، همیشه در دسترس شما خواهد بود؛ به این ترتیب می‌توانید عملیات دسته بندی، گزارش گیری و جستجو را خیلی سریع انجام دهید. در برنامه آریان سیستم می‌توانید به تعریف حساب‌های درآمد و هزینه، بستانکار و بدهکار و … بپردازید.

از جمله عملیات‌هایی که در این نرم افزار قابلیت انجام دارند، عبارتنداز:

  • ثبت درآمد و هزینه‌های مختلف
  • مدیریت اسناد مانند چک
  • مدیریت بدهی‌ها
  • مدیریت وام‌ها
  • مدیریت اقساط
  • مدیریت وجوه نقد در بانک‌ها

همه این عملیات گزارش گیری در نرم افزار حسابداری آرین سیستم به آسانی انجام می‌گیرد. گزارش‌هایی که می‌توانید از طریق این برنامه دریافت کنید عبارتنداز:

  • گزارش گردش حساب
  • گزارش درآمد
  • گزارش هزینه
  • گزارش نحوه پرداخت وام
  • گزارش عملکرد
  • گزارش مانده حساب‌های مختلف
  • و …

با استفاده از این نرم افزار، امکان از دست رفتن اطلاعات شما وجود ندارد، زیرا قابلیت تهیه پشتیبان در این وجود دارد. همچنین به روزرسانی خودکار هم انجام خواهد شد.

قابلیت‌های ویژه برنامه آرین سیستم

برای امنیت اطلاعات شما و عدم اجازه دسترسی به دیگران، برای ورود به این برنامه می‌توانید رمز تایید کنید و در صورت نیاز آن را تغییر دهید. امکان تغییر اندازه و سایز فونت‌ها نیز در آرین سیستم دیده می‌شود.

از جمله مزیت‌های مهمی‌که کاربران را به سمت خود جلب می‌کند، می‌توان به سرعت بالا و امنیت زیاد آن اشاره کرد. همچنین قابلیت گرفتن عکس از نرم افزار و پشتیبانی از تمامی ‌ابزارهای مختلف نیز جزو مزایای آریان سیستم هستند. در این برنامه می‌توانید از تکنولوژی‌های اتصال مانند وای فای و بلوتوث استفاده کنید. داشتن صفحه نمایش با قابلیت لمسی بودن و معماری‌های جدید و متنوع از دیگر مزایای آریان سیستم هستند.

3.برنامه حسابداری قیاس

اگر به دنبال یک حسابداری حرفه‌ای در گوشی موبایل خود هستید، نرم افزار حسابداری قیاس می‌تواند به عنوان یکی از گزینه‌های انتخابی شما باشد. با این کمک این نرم افزار می‌توانید کنترل کاملی روی دخل و خرج روزانه و ماهیانه خود داشته باشید.

امروزه با افزایش هزینه‌های زندگی و دخل و خرج خانواده، بودجه بندی برای انجام کارهای مختلف سخت‌تر شده است. این نرم افزار امکان بودجه بندی حساب و کتاب شما را فراهم می‌کند. به این ترتیب که در اول ماه می‌توانید بودجه بندی خود را انجام دهید و از بودجه بندی تعیین شده خارج نشوید.

معمولا اطلاعات مالی ما اهمیت خیلی زیادی دارد و با از بین رفتن آن‌ها برنامه زندگی ما و حتی حساب و کتاب‌های چند ماه آینده نیز به خطر می‌افتد. اگر می‌خواهید از این اتفاق جلوگیری کنید و نگران از بین رفتن اطلاعات خود هستید، باید بگوییم که نرم افزار قیاس امکان پشتیبان گیری از اطلاعات بر روی فضای ابری را دارد؛ یعنی حساب و کتاب شما هیچ موقع از بین خواهد رفت.

معمولاً کاربران علاقمند به دانلود رایگان نسخه حسابداری اندروید هستند. در مورد این نرم افزار باید بگوییم که حسابدار شخصی قیاس کاملا رایگان است.

امکانات ویژه قیاس

ویژگی‌های کلی قیاس شامل داشبورد، تعریف حساب‌ها، دریافت صورتحساب، یادآوری، تعریف انواع وام، مغایرت‌گیری، دریافت صورتحساب و … است.

از جمله ویژگی‌های اختصاصی حسابداری شخصی اندروید قیاس می‌توانیم به تعریف نامحدود انواع حساب و محاسبه درآمد اشخاص اشاره کنیم. همچنین یکی از ویژگی‌های اصلی برنامه قیاس، طراحی با استفاده از جدیدترین متد طراحی گوگل است.

از امکانات دیگر برنامه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مدیریت نسخه‌های پشتیبان
  • ثبت تراکنش توسط اس ام اس بانکی
  • قابلیت ثبت وام
  • امکان گرفتن خروجی به صورت اکسل و pdf
  • ثبت دریافت و هزینه‌های روزانه
  • نمایش نموداری
  • افزودن شرح اسناد
  • افزودن تاریخ
  • تعریف رمز جهت ورود به نرم افزار
  • امکان تهیه پشتیبان
  • به روز رسانی نرم افزار به صورت متناوب

این نرم افزار برای افراد شاغل و غیرشاغل، دانشجویان، دانش آموزان، خانم‌های خانه دار، مدیران ساختمان، راننده‌های تاکسی، مغازه‌ها و واحدهای خدماتی کوچک، تنخواه‌داران، شرکت‌ها، سرویسکار‌ها و … مناسب است.

3.برنامه حسابداری موج

موج جزو بهترین برنامه حسابداری اندروید به شمار می‌آید. این اپلیکیشن یک دستیار مالیاتی برای امور شخصی و تجاری برای شماست. اگر صاحب کسب و کاری هستید که به صدور فاکتور نیاز دارید و یا می‌خواهید هزینه‌ها و درآمد خود را ثبت کنید، این نرم‌افزار مناسب شماست.

در واقع با کمک حسابداری موج  (شخصی ) می‌توانید به مدیریت تراکنش‌های مالی روزمره بپردازید. این نرم افزار یک دستیار انبارداری خوب برای شما نیز محسوب می‌شود.

برنامه حسابداری موج، یکی از بهترین اپ های حسابداری اندروید
برنامه حسابداری موج، یکی از بهترین اپ های حسابداری اندروید

با دانلود برنامه حسابداری موج می‌توانید به صورت ساده و مطمئن، مدیریت امور مالی خانه و محل کار خود را بر عهده بگیرید. از امکانات جذاب این نرم افزار می‌توانیم به مدیریت چک اشاره کنیم. حتماً شما هم با فراموش کردن تاریخ چک خود دچار سردرگمی‌شده‌اید و دردسرهایی را در این راستا تحمل کرده‌اید. با دانلود این نرم افزار نگران فراموش کردن سررسید تاریخ چک‌های خود نباشید.

ویژگی‌های برنامه حسابداری موج

مدیریت قراردادها از جمله مواردی است که احتمال فراموشی در آن بسیار بالاست. با این اپلیکیشن همه دریافتی‌ها و پرداختی‌های خود را به موقع انجام می‌دهید.

از دیگر ویژگی‌های مهم نرم افزار حسابداری موج می‌توانیم به مدیریت وام‌ها اشاره کنیم. شما در این برنامه می‌توانید وام‌های خود را ثبت کنید و آن‌ها را در موعد خود پرداخت نمایید. همچنین می‌توانید از میزان باقیمانده وام‌های خود مطلع شوید.

با کمک این برنامه پس انداز انجام دهید و هزینه‌های خود را بودجه بندی ‌کنید. با این کار دیگر نگران تمام شدن حقوق در اوایل ماه نخواهید بود.

این نرم افزار برای کسب و کارهای کوچک، ویژگی صدور فاکتور را در نظر گرفته است. کسب و کارها می‌توانند مدیریت محصولات فروشگاهی خود را به موج بسپارند. امکان مدیریت مشتریان نیز در این اپلیکیشن مشاهده می‌شود.

با تقویم کاری موج دیگر هیچ چیز را فراموش نخواهید کرد. به صورت کلی می‌توانیم بگوییم که حسابداری موج هم به عنوان حسابداری تجاری و هم به صورت حسابداری شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مقایسه چهار نرم افرار کسبه، قیاس، آرین سیستم و موج

در مقایسه نرم افزارهای کسبه، موج، آرین سیستم و قیاس جدول زیر را مشاهده کنید و ویژگی‌های این برنامه‌ها را به صورت یک جا ببینید.

 

مقایسه کسبه آرین سیستم قیاس موج
رابط کاربری آسان دارد دارد دارد دارد
از لحاظ رایگان و پولی پولی رایگان رایگان پولی
صدور فاکتور دارد ندارد دارد دارد
پشتیبانی قوی دارد دارد دارد دارد
امکان بودجه بندی ندارد ندارد دارد دارد
مدیریت چک دارد دارد ندارد دارد
انبارداری دارد ندارد ندارد ندارد
ارائه گزارش دارد دارد دارد دارد
رمز جهت ورود به برنامه ندارد دارد دارد دارد

 

بررسی و مقایسه نرم افزارها با زینسی

در این مقاله از زینسی در مورد اپلیکیشن حسابداری اندروید صحبت کردیم و دانستیم که استفاده روزمره از این برنامه‌ها، مدیریت امور مالی را آسان‌تر می‌کند. همچنین با ویژگی‌های کلی بهترین برنامه حسابداری اندروید آشنا شدیم. در نهایت نیز به معرفی برنامه حسابداری اندروید پرداختیم و 4 تا از برنامه‌های کاربردی در این زمینه را معرفی و مقایسه کردیم. به نظر شما بهترین اپلیکیشن حسابداری اندروید کدام است؟ لطفا سوالات و نظرات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. با ابزار مقایسه زینسی می‌توانید مقایسه برنامه حسابداری اندروید را انجام دهید. برای استفاده از ابزار مقایسه، به وب سایت زینسی مراجعه نمایید.

سوالات متداول:

حسابداری اندروید چیست؟

پلتفرمی در بستر اندروید برای درج حساب و کتاب رومزه با هدف مدیریت بهتر هزینه‌ها.

ویژگی بهترین نرم افزار حسابداری اندروید چیست؟

پشتیبانی قوی، هزینه مناسب، سهولت استفاده، ارائه گزارش، داشتن یادآور و حجم کم.

کاربرد برنامه حسابداری اندروید چیست؟

مدیریت بهتر درآمد و هزینه، انجام پرداخت‌ها بدون تاخیر، مقایسه سریع هزینه‌ها و …

بهترین نرم افزار حسابداری اندروید کدام است؟

  • کسبه
  • قیاس
  • آرین سیستم
  • موج

نرم افزار حسابداری کاملا رایگان اندروید کدام است؟

آرین سیستم و قیاس رایگان هستند.
امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫21 دیدگاه ها

  1. بهترین برنامه حسابداری اندروید به نظر من قیاسه. هم امکانات خوبی داره و هم کلا رایگان هست.

  2. در پاسخ به سحر پناهی
    سحر عزیز باهاتون موافقم قیاس هم در لیست بهترین برنامه حسابداری اندروید قرار داره.

  3. تا اونجا که طبق جدول متوجه شدم، آرین سیستم و قیاس رایگانه. بقیه پولی هستن. خب معلومه بهترین برنامه حسابداری اندروید اونیه که رایگانه 🙂

  4. در پاسخ به صبا زارع

    دوست عزیز هر کسب و کار و یا شخصی باید با توجه به نیازهاش برنامه اندروید حسابداری انتخاب کنه. شاید بهترین برنامه حسابداری اندروید برای شما اونیه که رایگانه (قیمت و مبلغ اولیت مهمی در انتخاب نرم افزار حسابداری هست) و برای کس دیگر صرفا امکانات مهم باشه. خوشحالیم که تونستید لیست بهترین برنامه رو برای خودتون رو تهیه کنید.

  5. بهترین برنامه حسابداری اندروید نمیدونم کدومه من همه اینایی که تو این مقاله ذکر کردید و دانلود کردم ولی نمیتونم با هیچکدوم راحت کار کنم. انگار کار کردن باهاشون برام سخته

  6. بهترین برنامه حسابداری اندروید به نظرم آرینه . همون آرین سیستم. خیلی خوبه امکاناتش البته کسب و کار من نوپا هست برای کسب و کارهای بزرگ نمیدونم مناسبه یا نه.

  7. در پاسخ به بهرام قربان زاده
    ممنون از نظر ارزشمندتون بهرام عزیز. کاملا همینطوره. آرین سیستم در لیست بهترین برنامه حسابداری قرار داره.

  8. در پاسخ به سمانه قربانی
    ممنون که بهترین برنامه حسابداری اندروید از نظر خودتون رو باهامون به اشتراک گذاشتین.

  9. اگر صدور فاکتور براتون مهمه بهترین نرم افزار حسابداری اندروید قیاس میتونه باشه ولی اگه مهم نیست آرین سیستم هم گزینه خوبیه.

  10. در پاسخ به سیما سبحانی
    ممنون از پیشنهاد خوبتون سیمای عزیز. کاملا با نظرتون موافقم آرین سیستم و قیاس جزو بهترین برنامه حسابداری اندروید رایگان هستن.

  11. بهترین برنامه حسابداری اندروید از نظر من موجه. خیلی ساده و در حین حال کاربردیه.

  12. در پاسخ به سیما بخشی
    ممنون از نظرتون سیمای عزیز. ما هم در مقاله معرفی بهترین برنامه حسابداری اندروید ، حسابداری موج رو معرفی کردیم.

  13. بهترین برنامه حسابداری اندروید کسبه س ساده و حرفه ای . کار رو راه میندازه

  14. در پاسخ به نیلوفر
    ممنون که بهترین برنامه حسابداری اندروید از نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتین.

  15. بهترین برنامه حسابداری اندروید به نظرم آرین سیستم ه. نظر بقیه دوستان هم محترمه

  16. در پاسخ به نازنین قربان زاده
    ممنون که نظرتون رو در مورد بهترین برنامه حسابداری اندروید مطرح کردین.

  17. به نظرم بهترین برنامه حسابداری اندروید قیاس باشه ولی نرم افزارهای دیگه ذکر شده در این مقاله رو امتحان نکردم. فقط قیاس رو امتحان کردم که راضی بودم و خریدمش.

  18. در پاسخ به حمید
    ممنون که نظرتون رو در مورد بهترین برنامه حسابداری اندروید بیان کردین.

  19. بهترین برنامه حسابداری اندروید بدون شک و شبهه، قیاس هست. حتما ازش استفاده کنین دیگه نرم افزار دیگه رو حتی دانلود نمیکنین

  20. در پاسخ به ماهان اسدی
    ماهان عزیز ممنون که نظرتون رو در مورد بهترین برنامه حسابداری اندروید مطرح کردین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا