بررسی تخصصیخرید و فروش

بررسی تخصصی 13+4 نکته از مزایا و معایب اپلیکیشن کمدا

با آگاهی از مزایا و معایب اپلیکیشن کمدا بهتر می‌توانید پلتفرم خرید و فروش خود را انتخاب کنید. اپلیکیشن کمدا، محیطی مطمئن و جذاب برای خرید و فروش لباس‌ها و انواع مختلفی از محصولات زنانه است. شما در این اپلیکیشن هم می‌توانید به صورت خریدار و هم به عنوان فروشنده حضور پیدا کنید.

اگر لباسی دارید که به کارتان نمی‌آید و در کمد شما خاک می‌خورد، می‌توانید در کمدا با تخفیف بفروشید و کمد بقیه را با کمترین قیمت ممکن تهیه کنید. کاربران به راحتی می‌توانند به این اپلیکیشن اعتماد کنند و کمد خود را به فروش بگذارند، زیرا کمدا تضمینی برای فروشِ بدون دردسر است. کمدا به صورت تخصصی و دقیق بر مرحله فروش و خرید کاربران نظارت می‌کند. این اپلیکیشن نیز مانند سایر اپلیکیشن‌ها، دارای مزیت‌ها و معایبی است. در این مقاله از زینسی، به تشریح مزایا و معایب اپلیکیشن کمدا می‌پردازیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

فهرست مطالب نمایش عناوین

مزایا و معایب اپلیکیشن کمدا

اگر بخواهیم در حالت کلی به اپلیکیشن کمدا نگاه کنیم، در می‌یابیم که میزان رضایت کاربران خیلی بیشتر از میزان نارضایتی آن‌هاست؛ به طوری که تنها یک درصد از محصولات به فروش رفته در این برنامه، مرجوع داده می‌شوند.

با این حال این اپلیکیشن نیز مانند سایر پلتفرم‌ها خالی از عیب و نقص نیست و توسعه دهندگان مدام سعی در بهتر کردن خدمات و امکانات کمدا دارند. در ادامه به بررسی مزایا و معایب اپلیکیشن کمدا می‌پردازیم:

مزایای اپلیکیشن کمدا

نکات مثبت کمدا باعث محبوب شدن این اپلیکیشن در بین خانم‌ها شده است. در ادامه به برخی از مزایای اپلیکیشن کمدا از نظر کاربران اشاره می‌کنیم:

1.فروش لباس‌های دست دوم و نو

معمولا خانم‌ها لباس‌هایی دارند که در کمد بلا استفاده مانده است. در این موقع پیدا کردن پلتفرمی که به صورت اختصاصی به فروش لباس‌های دست دوم و نو می‌پردازد و مخصوص بانوان است، راه حل بسیار مناسبی خواهد بود.

فروش لباس‌های دست دوم و نو
فروش لباس‌های دست دوم و نو در کمدا امکان پذیر است.

در این برنامه شما می‌توانید لباس‌های نو و دست دومی که برای شما کاربرد ندارند را به فروش برسانید و لباس‌های کاربردی دیگر افراد را برای خودتان با کمترین مبلغ ممکن تهیه کنید.

2.قیمت مناسب و تخفیف‌های بالای ۵۰ درصد

امروزه وضعیت اقتصادی ایجاب می‌کند که برای خرید یک لباس، چند ساعتی را در بازارها بگردیم تا لباس مناسب و مورد نظر خود را با کمترین قیمت ممکن خرید کنیم. یکی از مزیت‌های اپلیکیشن کمدا ارائه قیمت مناسب و تخفیف‌های بی‌نظیر است.

کمدا کاربران را تشویق می‌کند تا قیمت مناسبی برای لباس‌ها و دیگر محصولات در نظر بگیرند تا هم خریداران و هم فروشندگان راضی باشند. شما در اپلیکیشن کمدا می‌توانید لباس‌هایی را با تخفیف بالای ۵۰ درصد خرید کنید و لباس‌هایی که در کمدتان خاک می‌خورد را به فروش برسانید.

3.حمایت از کسب و کارهای خانگی

خیلی از خانم‌ها به دنبال ایجاد کسب و کار خانگی هستند. برخی از آنان غذای خانگی می‌پزند و یا سازه‌های مختلفی را درست می‌کنند تا بتوانند با فروش آن‌ها به درآمد برسند.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های اپلیکیشن کمدا این است که از کسب و کارهای خانگی بانوان حمایت می‌کند و ابزار‌ها و امکاناتی فراهم کرده است تا بانوان بتوانند به فروش محصولات خود در این پلتفرم بپردازند.

شاید ایجاد یک فروشگاه فیزیکی و یا اینترنتی خارج از توان مالی یک کسب و کار خانگی باشد، اما کمدا امکانات فروشگاه آنلاین را فقط با دریافت مبلغی به عنوان کارمزد در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

اگر شما هم کسب و کار خانگی دارید که می‌خواهید به فروش آن‌ها بپردازید، کمدا یکی از بهترین روش‌ها برای فروش محصولات شماست. برای آگاهی از دسته‌بندی‌های کمدا، کافیست نگاهی به وب سایت این مجموعه بیندازید تا دسته‌بندی‌های کامل آن را مشاهده کنید.

4.امکان چت آنلاین خریدار و فروشنده

در اپلیکیشن کمدا امکان چت آنلاین بین خریدار و فروشنده وجود دارد، یعنی خریدار می‌تواند سوال‌های خود در مورد رنگ، اندازه و دیگر موارد مرتبط با محصول را از فروشنده بپرسد و فروشنده نیز تلاش می‌کند تا لباس خود را به بهترین نحو عرضه نماید و در مورد آن توضیحاتی ارائه دهد.

امکان چت آنلاین خریدار و فروشنده
امکان چت آنلاین خریدار و فروشنده در کمدا فعال است.

امکان چت آنلاین بین خریدار و فروشنده، یک مزیت بسیار بزرگ برای اپلیکیشن کمدا محسوب می‌شود.

5.دارا بودن صفحه اختصاصی مربوط به خود

در این اپلیکیشن هر کس می‌تواند برای خود یک حساب کاربری مانند اینستاگرام باز کند. با باز کردن حساب کاربری، همه پست‌ها و آگهی‌های منتشر شده توسط کاربران به صورت یک جا نمایش داده می‌شوند. دیگران می‌توانند پیج شما را در کمدا فالو کنند و شما نیز می‌توانید پیج‌های محبوب خود را فالو کنید. همچنین امکان چت با دوستان خود را نیز خواهید داشت.

6.رابط کاربری آسان و جذاب

توسعه دهندگان کمدا سعی کرده‌اند که رابط کاربری آسان و جذابی را برای آن در نظر بگیرند تا همه بانوان با هر سطح دانشی بتوانند از آن به راحتی استفاده کنند. کاربران هنگام استفاده از این برنامه دچار سردرگمی نمی‌شوند و خیلی راحت می‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند، مراحل فروش را دنبال کرده و خودشان نیز از فروشنده‌ها خرید کنند.

7.امکان ویژه کردن آگهی

یکی از مزایای اپلیکیشن کمدا این است که شما در این برنامه می‌توانید آگهی خود را با پرداخت مبلغ کم، «ویژه» کنید. به این ترتیب آگهی شما برای کاربران بیشتری نمایش داده می‎شود و سریع‌تر به فروش می‎رسد.

8.امکان جادویی کردن کمد

امکان جادویی کردن کمد نیز از جمله نکات مثبت اپلیکیشن کمدا است. کاربران با پرداخت مبلغی می‌توانند کل کمد خود را افراد بیشتری نشان دهند که در این صورت احتمال خرید از کمد آنان افزایش پیدا می‌کند.

امکان جادویی کردن کمد
امکان جادویی کردن کمد در کمدا از مزایای آن است.

9.امکان مرجوعی کالا

امکان مرجوعی کالا جزو مزیت‌های اپلیکیشن کمدا به شمار می‌آید، زیرا کاربران با خیا‌ل ‌راحت‌تری می‌توانند به خرید از این از طریق این پلتفرم بپردازند.

امکان مرجوعی کالا در اکثر موارد شامل کالاهایی می‌شود که با عکس ارسالی و توضیحات مربوطه، مغایرت داشته باشند. یادتان باشد برای برخی کالاها مانند لوازم آرایشی و بهداشتی که دارای پلمپ هستند، در صورت باز شدن پلمپ امکان مرجوعی وجود ندارد.

دقت داشته باشید که قبل از باز کردن پلمپ، مشخصات روی جلد محصول را مطالعه کنید. همچنین برای کالاهای درحد نو نیز در اکثر موارد امکان مرجوعی وجود ندارد و شما هنگام خرید باید تمام سوال‌های خود را از فروشنده بپرسید و همه موارد را بررسی نمایید.

همچنین در وسایل نوزاد از نظر بهداشتی امکان مرجوعی وجود ندارد؛ مگر اینکه پلمپ کالا باز نشده باشد. در صورت کلی برای اطلاع از شرایط مرجوعی اپلیکیشن کمدا می‌توانید به قسمت قوانین در وب سایت komoda.com مراجعه کنید.

10.گارانتی پرداخت

کمدا برای فروشندگان گارانتی پرداخت در نظر می‌گیرد؛ به طوری که خریدار در ابتدا مبلغ محصول را به حساب کمدا واریز کرده و سپس فروشنده اجناس را ارسال می‌کند. هنگامی‌ که خریدار آن را سالم تحویل گرفت، گزینه «تحویل گرفتم» در پروفایل را لمس می‌کند و تا ۷۲ساعت مبلغ به حساب فروشندگان واریز خواهد شد.

به این ترتیب هم خیال فروشندگان از جهت دریافت پول راحت می‌شود و هم خیال کاربران از جهت دریافت محصول.

11.بیزکلاب

یکی دیگر از مزایای اپلیکیشن کمدا ، بیز کلاب است. آیا می‌دانید بیز کلاب چیست و چه کاربردی برای افراد مختلف دارد؟

بیز کلاب یک امکان جدید به شمار می‌آید که به کمدا اضافه شده است. اگر بخواهیم بیز کلاب را به زبان ساده تعریف کنیم، باید بگوییم که بیزکلاب به کمدهایی گفته می‌شود که شخصی نیستند. برای دسترسی به بیز کلاب می‌توانید به صفحه اول اپلیکیشن، بعد از قسمت ویژه‌ها و بالای کالکشن‌ها مراجعه کنید.

بیز کلاب کمدا
هدف از راه اندازی بیز کلاب کمدا حمایت از بانوان کارآفرین است.

اگر کسب و کار کوچکی دارید که می‌خواهید بیشتر دیده شود حتما از بیز کلاب کمک بگیرید. بیز کلاب باعث می‌شود تا کاربران بیشتر از همیشه، به کمد شما سر بزنند.

هدف از راه اندازی این قسمت، حمایت از بانوان کارآفرین‌ است که دارای مشاغل خانگی و یا کسب و کار کوچکی هستند. جالب است که این امکان به صورت رایگان و بدون کسر هیچ درصد اضافی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

با فعال کردن این گزینه کمدا آگهی شما را حداقل به مدت ۴۸ ساعت در صفحه اول نمایش می‌دهد تا میزان فروش شما افزایش پیدا کند.

12.دسته بندی‌های متنوع

توسعه دهندگان کمدا سعی کرده‌اند که دسته بندی‌های متنوعی را برای فروش و خرید در نظر بگیرند. در مقاله معرفی کمدا به تشریح دسته بندی کمدا پرداخته‌ایم، می‌توانید با مطالعه آن همه دسته بندی‌های موجود در این پلتفرم را ببینید.

13.مطالب آموزشی در قسمت بلاگ

با مراجعه به بلاگ کمدا می‌توانید مطالب بسیار زیادی را در حوزه‌های مختلف مطالعه کنید. مثلا می‌توانید اطلاعاتی از روش‌های تشخیص اصل بودن لوازم آرایشی، دانستنی‌های کرم پودری، ترفند‌های زیبایی و پوست، مراقبت و زیبایی چشم‌ها، معرفی بهترین لوازم آرایشی، همچنین روش‌های فروش در کمدا، حراجی‌های تخفیف و … را کسب نمایید.

برای مشاهده دسته بندی فروشگاه اینترنتی زینسی کلیک نمایید.

بیشتر بخوانید:

معایب برنامه کمدا چیست؟

همه اپلیکیشن‌ها با وجود مزایای بسیار زیادی که دارند، دارای عیب و نقص‌هایی از نظر کاربران هستند. در ادامه به برخی از معایب کمدا می‌پردازیم:

1.حجم اپلیکیشن بالا

اگر بخواهیم حجم اپلیکیشن را با رقبا و یا دیگر اپلیکیشن‌های مشابه مقایسه کنیم به این نکته پی می‌بریم که حجم این اپلیکیشن کمی‌ بالاست. کاش توسعه دهندگان این پلتفرم سعی بر کاهش حجم نرم‌افزار کمدا کنند تا کاربران از نظر حجم با مشکل مواجه نشوند.

2.عدم چت پشتیبانی آنلاین

همان‌طور که گفتیم در این پلتفرم امکان چت آنلاین مشتری و خریدار وجود دارد، اما امکان پشتیبانی از طریق چت آنلاین در این برنامه دیده نمی‎شود؛ یعنی فروشندگان و یا دیگر کاربران نمی‌توانند مشکلات مربوط به اپلیکیشن و یا وارد کردن محصول خود را از طریق چت آنلاین با کارشناسان کمدا برطرف کنند.

3.محدود بودن به لباس‌های زنانه

خیلی از کاربران، محدود بودن کمدا به وسایل و کمد زنانه را یک عیب می‌شمارند، زیرا معتقد هستند که کمدا می‌توانست لباس‌های مردانه را نیز ارائه دهد تا آقایان نیز بتوانند لباس‌های خود را بفروشند و لباس‌های دیگران را بخرند.

محدود بودن به لباس‌های زنانه
محدود بودن کمدا به لباس‌های زنانه از معایب آن است.

در مقابل کسانی هم هستند که این ویژگی را عیب نمی‌دانند و به عنوان ساختار کمدا آن را قبول کرده‌اند. کمدا بازار هدف خود را روی بانوان متمرکز کرده و این موضوع نوعی سیاست استراتژی ساختاری است. نظر شما در این مورد چیست آیا محدود بودن این پلتفرم به زنان و بانوان و نوزادان را یک عیب می‌شمارید یا آن را به عنوان یک ساختار اختصاصی قبول کرده‌اید؟

4.عدم تشخیص کالای اصل و تقلبی

یکی از معایب اپلیکیشن کمدا این است که شما در برخی از مواقع نمی‌توانید کالای اصل و تقلبی را تشخیص دهید. کمدا نیز در این مسیر نمی‌تواند کمکی به شما بکند، زیرا کمدا هم مانند شما تصاویر ارسالی و ویژگی‌های ارسال شده از طرف فروشنده را بررسی کرده و در صورت تایید، آن را منتشر می‌کند. در واقع می‌توانیم بگوییم که تشخیص کالای اصل و تقلبی کاملا بر عهده خریدار است و احتمال این که کالای تقلبی به جای کالای اصلی ارسال شود،‌ وجود دارد.

روش‌های ارسال بسته در کمدا چیست؟

مزایا و معایب اپلیکیشن کمدا را بررسی کردیم، حال نوبت به بررسی روش‌های ارسال بسته و معرفی امکان جدید کمدا می‎رسد. روش‌های ارسال بسته در کمد به صورت مختلف است و انتخاب آن بر عهده فروشنده خواهد بود.

ارسال بسته در کمدا
روش های ارسال بسته در کمدا

همانطور که می‌دانید کمدا کل ایران را پوشش می‌دهد و ممکن است شما بخواهید از شمال کشور بخواهید محصولی را به جنوب کشور بفروشید و ملزم به ارسال آن هستید. کدام روش ارسال را انتخاب می‌کنید؟

ارسال داخل شهری

همانطور که در مقاله قبل مربوط به معرفی اپلیکیشن کمدا نیز مطرح کردیم، اگر خریدار و فروشنده در یک شهر هستند، می‌توانند از ارسال داخل شهری کمک بگیرند.

در این صورت امکان استفاده از اپلیکیشن‌های مانند الوپیک یا اسنپ باکس وجود دارد. شما از طریق چت می‌توانید آدرس دقیق خریدار را بپرسید و از این طریق این برنامه‌ها، محصول را ارسال نمایید.

از طریق چت آنلاین کمدا، امکان ارسال موقعیت مکانی نیز وجود دارد. همچنین این امکان وجود دارد که طبق توافق خریدار و فروشنده، خریدار برای دریافت محصول به صورت حضوری مراجعه کند.

خریدهای بین شهری

در خریدهای بین شهری ارسال از سه طریق پست عادی، پشتاز و تیپاکس امکان پذیر است.

در هنگام انتخاب روش ارسال، شما سه گزینه پیش روی خود خواهید داشت، «تحویل اکسپرس کمدا» که به عنوان پیشنهاد کمدا ثبت شده است، «تحویل بسته درب منزل» که هم اکنون غیر فعال است و گزینه‌ای به نام «خودم میفرستم» که شما با آن انتخاب آن می‌توانید بسته خود را به یکی از روش‌های ذکر شده در بالا ارسال کنید.

اخیرا کمدا تحویل اکسپرس را به مجموعه خود اضافه کرده است که در این روش، ارسال کالا به صورت مستقیم، کم هزینه و سریع انجام می‌شود. در ادامه به بررسی این نوع روش ارسال که جزو مزایای اپلیکیشن کمدا به شمار می‌آید، می‌پردازیم:

کمدا اکسپرس

یکی از شروط استفاده از کمدا اکسپرس این است که هم خریدار و فروشنده جدیدترین ورژن اپلیکیشن را در گوشی خود دانلود کرده باشند. همچنین آدرس انتخابی باید در محدوده ارسال کمدا اکسپرس قرار داشته باشد. شهرهایی که کمدا اکسپرس آن‌ها را تحت پوشش خود قرار می‌دهد، عبارتند از:

تهران، تبریز، اصفهان، اردبیل، اراک، یزد، ارومیه، نوشهر، کرج، کرمان، شیراز، کرمانشاه، مشهد، رشت، اهواز، زنجان، قم، همدان، قزوین، گرگان، بابل، بندرعباس، زاهدان، خرمشهر و بوشهر.

در آینده احتمال اضافه کردن شهرهای دیگر به این لیست وجود دارد. با دنبال کردن پیج اینستاگرام کمدا می‌توانید از این موضوع مطلع شوید.

برای استفاده از کمدا اکسپرس، خریدار موقع پرداخت هزینه محصول، هزینه پست را هم به صورت یک جا پرداخت کرده و آدرس و اطلاعات مورد نیاز مانند شماره تلفن و کد پستی را نیز وارد می‌کند.

تنها کاری که فروشنده باید انجام دهد، این است که به قسمت ورپریده مراجعه کند و فروش بسته خود را تایید نماید. بعد از تایید ورپریده‌ها، باید گزینه ارسال با سرویس کمدا اکسپرس توسط فروشنده انتخاب شود.

بعد از انتخاب سرویس کمدا اکسپرس، کافیست فروشنده آدرس خود را نیز وارد کند و یک زمان مناسب برای تحویل کالا به اکسپرس در نظر بگیرد. برای تحویل محصول به پیک کمدا اکسپرس، کافیست آن را به صورت محکم و خوب بسته بندی کنید.

اگر محصول مورد نظر شما شکستنی است، در همان قسمت طی کرده، گزینه شکستنی را فعال کنید. همچنین برای اطمینان بیشتر در قسمت جزئیات بسته ارسالی به صورت دقیق مشخصات آیتم ارسالی مورد نظر خود را ثبت کنید تا مشکلی هنگام تحویل به خریدار پیش نیاید.

همان طور که گفتیم هزینه ارسال از طریق این سرویس کمدا، بسیار کمتر است و در زمان بسیار سریع‌تری به خریدار ارسال می‌شود.

اضافه شدن این سرویس به کمدا، پروسه ارسال محصول توسط فروشنده را بسیار آسان‌تر کرده است و فروشنده را از مراجعه حضوری به پست بی‌نیاز می‌کند. همچنین خریداران نیز مبلغ بسیار کمتری را برای هزینه ارسال پرداخت می‌کند و خیلی سریع‌تر از موعد، محصول خود را دریافت می‌نماید.

زینسی، پلتفرم مقایسه هوشمند اپلیکیشن‌ها و نرم افزارها

در این مقاله از این زینسی مزایا و معایب اپلیکیشن کمدا را مورد بررسی قرار داده و روش‌های ارسال محصول از طریق کمدا را نیز بررسی کردیم. در این مقاله دانستیم که بهترین روش ارسال محصول در کمدا، استفاده از پیک کمدا اکسپرس است. ما در زینسی به بررسی تخصصی مزایا و معایب اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای مختلف می‌پردازیم تا کاربران به راحتی بتوانند بهترین پلتفرم را برای استفاده شخصی و یا کسب و کار خودشان انتخاب کنند. نظر شما در مورد مزایا و معایب کمدا چیست؟ آیا تا به حال تجربه خرید یا فروش از این اپلیکیشن را داشته‌اید؟ ممنون می‌شویم اگر نظرات و سوال‌های خود را در قسمت کامنت با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول:

کمدا چیست؟

کمدا یک بستر اجتماعی است که خانم‌ها می‌توانند در آن به خرید و فروش انواع محصولات مختلف بپردازند.

نصب کمدا چگونه انجام می‌گیرد؟

کمدا را می‌توانید از وب سایت این مجموعه و انواع مارکت‌های ایرانی نظیر کافه بازار، مایکت و … نصب کنید.

نحوه فروش در کمدا چگونه است؟

برای فروش آیتم، باز کردن حساب کاربری، انتخاب دسته بندی، درج توضیحات و عکس ضروری است. پس از درج آگهی، می‌توانید با خریداران خود ارتباط برقرار کنید و محصول خود را بفروشید.

مزایا و معایب اپلیکیشن کمدا چیست؟

مزایا:

  • قیمت مناسب و تخفیف زیاد
  • چت آنلاین مشتری و خریدار
  • درگاه پرداخت امن
  • نظارت بر پروسه خرید و فروش توسط کمدا
  • و …

معایب:

  • حجم بالای اپلیکیشن
  • عدم پشتیبانی از چت آنلاین برای رفع مشکل کاربران
  • محدود بودن به لباس و وسایل زنانه
  • و ….

بهترین روش ارسال کمدا کدام است؟

استفاده از کمدا اکسپرس از نظر کمدا، بهترین روش ارسال است.

کمدا اکسپرس چیست؟

نوعی روش ارسال جدید به شمار می‌آید که توسط کمدا ارائه شده است. در این روش هزینه ارسال کمتر می‎شود و محصول در زمان بسیار کمتری دستِ خریدار می‎رسد.

درصد کمدا چقدره ؟

کمدا، 15 درصد کارمزد از معامله را دریافت می‌کند، زیرا پروسه نظارت و پشتیبانی از محصول تا رسیدن بسته به دست مشتری، بر عهده کمداست.
امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

  1. واااااای من عاشق کمدام خیلی خوبه کلی لباس خریدم و فروختم توصیه میکنم شدید. مزایا و معایب اپلیکیشن کمدا رو عالی مطرح کردین به عنوان یه کاربر دائمی کمدا همش تا حدودی درسته.

  2. در پاسخ به نرگس قربانزاده
    ممنون از درج نظر ارزشمندتون نرگس عزیز.

  3. ممنون ار بررسی مزایا و معایب اپلیکیشن کمدا. یه سوال داشتم کمدا برای خودش کارمزد میگیره؟ اگه اره چند درصد؟

  4. در پاسخ به مینا محبوبی
    بله مینای عزیز. اپلیکیشن کمدا 15 درصد از مبلغ فروش رو به عنوان کارمزد میگیره.

  5. به نظرم مهم ترین معایب اپلیکیشن کمدا همون کارمزد زیادشه. 15 درصد زیاده برای یه واسطه گری

  6. در پاسخ به الناز طباطبایی
    ممنون از درج نظر ارزشمندتون الینای عزیز.

  7. اپلیکیشن کمدا خیلی جذابه شبیه اینستاس با این تفاوت که لباس های کمدت رو میفروشی

  8. در پاسخ به ساناز قربانی
    ممنون از اینکه نظرتون رو در مورد مزایا و معایب اپلیکیشن کمدا باهامون به اشتراک گذاشتین.

  9. اپلیکیشن کمدا خیلی مفیده فقط اعتماد کردن کمی سخته نمیدونم چرا. یکیم هیچ نظارتی برای قیمت ها نیست بعضا اینقدر گرون مینویسن

  10. در پاسخ به مهدیه ابراهیمی
    ممنون از درج نظر ارزشمندتون مهدیه عزیز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا