معرفی نرم افزار

برنامه کاهش حجم ویدیو در اندروید بدون افت کیفیت

برنامه کاهش حجم ویدیو در اندروید؛ راهی آسان برای استفاده بهینه از حافظه گوشی. این قبیل نرم افزار ها باعث نگهداری فیلم های بیشتر در موبایل شما می شود. البته این مهم است که آن نرم افزار کاهش حجم ویدیو کیفیت را  کم نکند به همین دلیل باید در انتخاب آن ها دقت لازم را داشته باشید.

برای شما هم اتفاق افتاده که فیلم های زیادی را می خواهید ببینید اما حافظه کافی ندارید و با پیام ناامید کننده “حافظه شما پر است ” روبرو می شوید. قطعا ناراحتید اما ما در این مقاله می خواهیم شما را با نرم افزار کاهش حجم فیلم در اندروید آشنا کنیم تا از دیدن ویدیو ها بدون ترس کمبود حافظه گوشی لذت ببرید.

آیا شما برنامه کاهش حجم فیلم برای اندروید را کامل می‌شناسید؟ برخی افراد از تماشا‌‌ی فیلم لذت می‌برند. درواقع تماشا‌ی فیلم برای این افراد یک سرگرمی به حساب می‌آید اما برای بارگذاری فیلم‌ها از حجم آن‌ها دلهره دارند؟ نگران نباشید و در ادامه با ما همراه شوید تا راه حل مناسبی را در اختیار شما قرار دهیم.

فیلم‌ها براساس کیفیت، حجم‌های متنوعی دارند. همچنین برای برخی افراد حجم فیلم و اینترنت بسیار اهمیت دارد. حال اگر حجم فیلم کم باشد، ولی از کیفیتی برخوردار نباشد چه اتفاقی می‌افتد؟ کیفیت فیلم برای اکثر افراد در اولویت قرار دارد.

یافتن فیلم‌هایی با حجم پایین، ولی با کیفیت بالا شاید کمی سخت باشد. ما در این مقاله قصد داریم به برنامه های کاهش حجم ویدیو در اندروید بدون کاهش کیفیت بپردازیم ؛ بنابراین اگر علاقه به تماشا‌ی فیلم با کیفیت بالا دارید، همراه ما باشید.

 

برنامه کاهش حجم ویدیو در اندروید
برنامه کاهش حجم ویدیو در اندروید یک برنامه کاربردی است.

 

چرا باید از برنامه کاهش حجم فیلم در اندروید استفاده کنیم

فایل‌های برخی فیلم‌ها ممکن است بسیار پرحجم باشند که باعث ایجاد مشکلاتی در آپلود شوند. اگر رزولوشن بالای فیلم برای شما اهمیتی ندارد، بهتر است حجم فیلم خود را کاهش دهید. کاربران اندرویدی از این مزایا برخوردار هستند.

افرادی که تلفن همراه آن‌ها از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند، این امکان را دارند از برنامه‌کاهش حجم فیلم در اندروید بدون کاهش کیفیت استفاده کنند. این برنامه بسته به حجم مد‌‌نظر شما اقدام به کاهش حجم آن می‌کند.

اگر حجم فیلم دلخواه شما بالاتر از چیزی که دوست دارید باشد، با برنامه‌های مخصوص ویرایش فیلم، به رفع این مشکل بپردازید. برخی برنامه‌ها وجود دارند که با کاهش حجم مانع از کاهش کیفیت فیلم می‌شوند. از ویژگی‌های کاهش حجم فیلم، کاهش زمان بارگذاری آن است.

یک فیلم معمولی باکیفیت، حدودا یک گیگ حجم دارد. حال اگر شما اهل فیلم نیز باشید، برای دانلود هر فیلم باید هزینه و حجم اینترنت زیادی را مصرف کنید. همین روند را که در پیش بگیرید، هزینه گزافی را باید بپردازید. بنابراین بهتر است از برنامه‌هایی استفاده کنید که حجم فیلم شما را کاهش می‌دهند.

اپلیکیشن کاهش حجم فیلم در اندروید بدون افت کیفیت
اپلیکیشن های کاهش حجم فیلم باعث می شود که فیلم های بیشتری را در گوشی خود نگه دارید و تماشا کنید.

 

کدام اپلیکیشن کاهش حجم فیلم در اندروید مناسب است؟

 

حال که با مزیت کاهش حجم فیلم آشنا شده‌اید، بهتر است اقدام به نصب برنامه کاهش حجم فیلم کنید. این اپلیکیشن‌ها کمک زیادی به زمان و هزینه شما خواهند کرد. همچنین کاهش حجم فیلم در انتقال به فایل‌های دیگر نیز تاثیر خوبی دارد. برخی از افراد به دلیل نبود فضای ذخیره‌سازی در تلفن همراه خود ترس از بارگذاری فیلم دارند، اما با استفاده از مناسب‌ترین برنامه‌ها این مشکل را رفع خواهند کرد. برای دسترسی آسان شما عزیزان ما در ادامه به شرح تعداد مهمی از این برنامه‌ها پرداخته‌ایم. با تهیه هرکدام از برنامه‌ها از تماشای فیلم خود نهایت لذت را ببرید.

معرفی برنامه کاهش حجم ویدیو در اندروید :

 

Video Trimmer Guru کاهش حجم ویدیو در اندروید با حفظ کیفیت

یکی از بهترین و مناسب‌ترین برنامه کاهش حجم فیلم در اندروید video trimmer guru است. این برنامه حجم فیلم‌های انتخابی شما را با حفظ کیفیت کوتاه می‌کند و با وجود برخورداری از ویژگی‌های خاص به محبوب‌ترین برنامه در این زمینه تبدیل شده است.

در ویرایش فیلم، رمزگذاری و اشتراک‌گذاری این اپلیکیشن بهترین گزینه است. با رمزگذاری فیلم‌های خود از طریق این برنامه، امنیت آن را بالا خواهید برد. همچنین این امکان را دارید که فیلم‌های خود را به چند قسمت تقسیم و روی آن‌ها تغییراتی ایجاد کنید.

 

Video compressor برنامه کاهش حجم ویدیو که از فرمت های زیادی پشتیبانی می کند

از دیگر برنامه کاهش حجم فیلم در اندروید برنامه video compresso نام دارد. این برنامه از فرمت‌های زیادی پشتیبانی می‌کند و با محیطی ساده و قابلیتی عالی امکان کاهش فیلم را برای شما فراهم کرده است. در این برنامه شما امکان فشرده چند فیلم به یک فایل فشرده را دارید.

این برنامه با در اختیار گذاشتن ویژگی‌های برجسته، فیلم‌های شما را به نحو احسنت فشرده می‌کند. همچنین کیفیت فیلم را به حدی بالا می‌برد. با سرعت بالایی که این برنامه در فشرده کردن فیلم دارد، افراد زیادی را مشتاق به تهیه این اپلیکیشن کرده است.

 

Vidtrim برنامه کاهش حجم فیلم در اندروید با محیط ساده

یکی از فوق‌العاده‌ترین برنامه برای کاهش حجم فیلم vidtrim است. این برنامه به شما کمک می‌کند که فیلم را در دستگاه اندرویدی خود فشرده‌تر کنید و در حفظ کیفیت فیلم بهترین عملکرد را دارد. فیلم‌های مد‌نظر خود را به هر اندازه ای که می‌خواهید، در این برنامه برش دهید.

بهترین برنامه برای ویرایش فیلم‌های شما برنامه vidtrim است که با برخورداری از محیطی ساده، حجم فیلم‌های انتخابی شما را کاهش می‌دهد. همچنین از کاهش کیفیت فیلم نیز جلوگیری می‌کند.

 

Vidcompact برنامه کاهش حجم در اندروید با سرعت بالا

اگر به دنبال یک برنامه کاهش حجم ویدیو در اندروید هستید، این برنامه را امتحان کنید. Vidcompact یک برنامه پیشرفته برای کاهش حجم فیلم فقط در چند ثانیه است. این اپلیکیشن یک کمپرسور ویدئویی قدرتمند به حساب می‌آید که تمام ویژگی‌های لازم را دارد.

در این برنامه امکان ویرایش فیلم به صورت حرفه‌ای نیز وجود دارد. همچنین انتقال فیلم به برنامه‌هایی همچون whatsapp, telegram و مواردی از این قبیل را بسیار ساده کرده است. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این برنامه را برجسته کرده است، امکان تبدیل فیلم به mp3 است.

 

Video dieter نرم افزار کاهش حجم ویدیو در اندروید با کیفیت دلخواهتان

جالب است بدانید که برنامه‌های کاهش حجم فیلم بسیار گسترده هستند؛ از‌این‌رو پیدا کردن یک برنامه با امکانات پیشرفته کار آسانی به نظر نمی‌آید. برنامه video dieter یک اپلیکیشن فوق‌العاده در کاهش فیلم است. این برنامه بدون از‌دست‌دادن کیفیت فیلم شما، شروع به کاهش حجم آن می‌کند.

شما در این برنامه کیفیت فیلم خود را به دلخواه خود‌تان انتخاب می‌کنید. همچنین اشتراک‌گذاری این فیلم به فایل‌ها و دیگر برنامه‌ها بسیار ساده است. video dieter یک برنامه کاهش حجم فیلم برای اندروید به حساب می‌آید که مد نظر بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

 

۳ روش کاهش حجم فیلم در اندروید بدون فشرده سازی

اگر اهل فیلم هستید، از زمان و هزینه‌هایی که صرف می‌کنید آگاه هستید. حال اگر تعداد فیلم‌ها‌یی که در طول روز تماشا می‌کنید از فضای تلفن همراه شما بیشتر باشد، ناچار هستید فایل‌های خود را حذف کنید. اما این یک راه حل موقت است.

شما اگر از این برنامه‌هایی که برای کاهش حجم فیلم در بالا ذکر کرده‌ایم استفاده کنید، دیگر نیاز به حذف فایل‌های قدیمی خود ندارید. فیلم‌هایی که فشرده شده‌اند خیلی راحت‌تر و سریع‌تر به دیگر برنامه‌ها انتقال داده می‌شوند.

همچنین با برنامه کاهش حجم فیلم در اندروید نگران حجم مصرفی اینترنت خود نخواهید شد. زیرا این اپلیکیشن‌ها در کاهش حجم اینترنت نیز موثر هستند. حال اگر برنامه‌های ذکر‌شده برای شما کافی نبود، روش‌هایی که در ادامه برای شما ذکر کرده‌ایم، قطعا به کارتان خواهد آمد.

  1. یکی از ساده‌ترین روش‌ها در کاهش حجم فیلم با حفظ کیفیت، کوتاه کردن فیلم‌ها‌ست. شما ابتدا و انتهای فیلم خود را کمی کوتاه کنید که در بارگذاری و انتقال آن دچار مشکل نشوید.
  2. روش مهم دیگری که به شما کمک می‌کند کیفیت فیلم خود را حفظ کنید، حذف صدای فیلم است. حال اگر صدای فیلم زیاد ضروری نیست بهتر است صدای آن را حذف کنید. این کار باعث افزایش کیفیت فیلم می‌شود.
  3. عامل مهم دیگری که در افزایش حجم فیلم اثر دارد، رزولوشن فیلم است. اگر رزولوشن فیلم را کمی پایین‌تر بیاورید، حجم فیلم شما کاهش می‌یابد. در این صورت در اشتراک گذاری فیلم احتیاج به مصرف بیش از حد اینترنت ندارید.

کلام آخر
به طور خلاصه‌، برنامه هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، جزو برترین اپلیکیشن‌ها در تلفن همراه شما به حساب می‌آیند. شما عزیزان این فرصت را دارید با استفاده از برنامه‌های مخصوص کاهش حجم از تماشای فیلم دلخواه خود لذت‌‌ ببرید. با استفاده از این برنامه‌های شگفت‌انگیز، فیلم‌های خود را به راحتی فشرده کنید و فضای ذخیره‌سازی زیادی را برای سایر فایل های ضروری نگه دارید. برنامه کاهش حجم فیلم برای اندروید خود را انتخاب و اقدام به کاهش حجم فیلم خود کنید.

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫31 دیدگاه ها

  1. vaaaay kheyliii awli bud mamunam niyaz dahstam be hamchin matlabi ke hame apphaye in hoze kenare ham bashan hamasho emtehan konam akharesh behtarin ro negah daram

  2. vaaaay kheyliii awli bud mamunam niyaz dahstam be hamchin matlabi ke hame apphaye in hoze kenare ham bashan hamasho emtehan konam akharesh behtarin ro negah daram

  3. این برنامه ها رو از کجا میتونیم دانلود کنیم؟ برنامه کاهش حجم ویدیو در اندروید معمولا رایگان هستن؟ یا فقط چند دقیقه شون رایگانه؟

  4. سلام علیرضای عزیز
    اکثر این اپها یا نسخه کامل اون رو خریداری کنید یا باید تبلیغات ببینید.

  5. برنامه کاهش حجم ویدیو در اندروید واقعا کیفیت رو حفظ میکنه؟ برای من خیلی مهمه که کیفیت حفظ بشه.

  6. برنامه کاهش حجم ویدیو در اندروید ممکنه فیلم چند ساعته با حجم بالا رو ساپورت کنه؟

  7. سلام محمد مهدی عزیز
    بسیار متنوع است. این کاهش حجم بستگی به کیفیت فیلم مدت زمان و نوع خروجی که می خواهید بگیرید دارد

  8. ممنون از معرفی اپلیکیشن های کاهش حجم ویدیو در اندروید ، میشه لطفا در مقاله جدید نسخه ویندوز رو هم معرفی کنید؟

  9. از برنامه کاهش حجم ویدیو در اندروید Video compressor استفاده کردم حجم ویدیوها رو خوب کاهش میده.

  10. خیلی به برنامه کاهش حجم ویدیو در اندروید نیاز داشتم مدام حافظه گوشی پر میشه ممنون از مقاله خوبتون حتما دانلود میکنم

  11. برنامه کاهش حجم ویدیو در اندروید Video Trimmer Guru خیلی خوب بود حتی می‌تونه ویدیو رو به چند قسمت تبدیل کنه.

  12. سلام برنامه کاهش حجم ویدیو در اندروید Video Trimmer Guru خیلی خوب بود حتی می‌تونه ویدیو رو به چند قسمت تبدیل کنه.

  13. برنامه کاهش حجم ویدیو Video Trimmer Guru موثر عمل میکنه حجم رو خیلی کاهش میده

  14. کاهش حجم ویدیو با اپلیکیشن های خاص خیلی خوب انجام میشه مخصوصا که برای ارسال در واتس اپ محدودیت حجم وجود داره

  15. برنامه کاهش حجم ویدیو Vidtrim خیلیییییییییییی حرفه ایههههههه خیلیییی خوب حجم رو کاهش میده حتما امتحان کنین

  16. در پاسخ به مهران

    چقدر خوب که براتون مفید واقع شده، با مقاله های مفید دیگه همراه زینسی باشید 🙂

  17. برنامه کاهش حجم ویدیو در کل خوبه من با گوشی امتحان نکردم تو سیستم این کارو انجام دادم. ولی میخوام اپ هایی که گفتید رو هم امتحان کنم

  18. برنامه کاهش حجم ویدیو منو از شر پر شدن سریع حافظه نجات داده خیلی راضیم

  19. برنامه کاهش حجم ویدیو در اندروید widtrim رو استفاده کردم چرت بود زیاد تغییر نمیده یا کیفیت رو‌کم میکنه

  20. برنامه کاهش حجم ویدیو Video compressor اصلا افت کیفیت نداره راضیم ازش

  21. برنامه کاهش حجم ویدیو در اندروید یکی دو تارو از بازار دانلود کردم فیلم رو اینقدر بی کیفیت کرد که پشیمون شدم.

  22. در پاسخ به آیلار
    آیلار عزیز برنامه هایی که تو این مقاله معرفی کردیم رو امتحان کنین. حجم ویدیو رو با حفظ کیفیت کاهش میدن.

  23. در پاسخ به آیلار
    آیلار عزیز برنامه هایی که تو این مقاله معرفی کردیم رو امتحان کنین. حجم ویدیو رو با حفظ کیفیت، کاهش میدن.

  24. ممنون از معرفی برنامه کاهش حجم ویدیو در اندروید . دنبال میگشتم تو زینسی به صورت یکجا دیدمش مفید بود. امتحان میکنم حتما

  25. در پاسخ به نگین رزمجو
    نگین عزیز خوشحالیم که مقاله معرفی برنامه کاهش حجم ویدیو در اندروید براتون مقید واقع شده

  26. برنامه کاهش حجم ویدیو در اندروید برای همه گوشیا نصب میشه یا فقط گوشیای جدید؟

  27. در پاسخ به مریم
    مریم عزیز برنامه کاهش حجم ویدیو برای اکثر گوشیا و ورژن های اندروید سازگاری داره.

  28. برنامه کاهش حجم ویدیو خیلی خوبه مخصوصا که گوشیا کیفیت دوربین شون رفته بالا و به طبع حجمشون رفته بالا واسه همین حتما باید برنامه ای برای کاهش حجم داشته باشیم. من از Video compressor راضیم.

  29. در پاسخ به صبا قلی زاده
    بله صبای عزیز درسته. حجم ذخیره سازی گوشیای جدید به علت افزایش کیفیت ، بیشتر شده و نیاز به برنامه کاهش حجم ویدیو افزایش پیدا کرده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا