حسابداری

قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی

قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی انتخاب را برای شما راحت تر می کند. شما با دانستن قیمت ها و مقایسه آن ها با توجه به ویژگی ها و قیمت تصمیم بهتری را می توانید اتخاذ کنید.

نرم افزارهای حسابداری متعدد و انواع سیستم حسابداری طراحی شده که بسیاری از آن‌ها ادعا می‌کنند قادر هستند خدمات تخصصی به فروشگاه‌ها ارائه کنند. این تعدد گزینه‌ها کار انتخاب را دشوار کرده است و سبب شده که ملاک‌های مختلفی برای بررسی مد نظر قرار بگیرد. قیمت نرم افزار های حسابداری برای فروشگاه‌ها یکی از این موارد است که روی انتخاب مدیران کسب‌وکارها تاثیر مستقیم دارد. سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا نرم افزارهای رایگان گزینه مناسبی هستند؟

آیا نرم افزار خارجی حسابداری در ایران کارآمد هستند؟ اگر تصمیم گرفتید نرم افزار پولی بخرید چه مبلغی مناسب و عادلانه است؟ در این مطلب تلاش می‌کنیم به سوال‌های متعدد مطرح شده در این خصوص پاسخ دهیم.

چرا استفاده از نرم افزار حسابداری ضروری است؟

یک نرم افزار حسابداری خوب قادر است کلیه محاسبات مالی شرکت و سازمان‌ها را انجام دهد و به حسابداران کمک کند حساب‌های بانکی را به شکل دقیقی ثبت کرده و گزارش‌های کاملی را تهیه کنند. در این نرم افزارها می‌توان به کاربران و مدیران فروشگاه دسترسی‌های مختلفی داد و امکان مدیریت یکپارچه سندهای تجاری و فعالیت‌های مالی را فراهم ‌آورد. هنگام انتخاب نرم افزارهای حسابداری باید میزان امنیت آن را هم مدنظر قرار داد، چرا که اطلاعات بسیار حساس و مهمی از فعالیت فروشگاه در آن ثبت می‌شود. بنابراین از همان ابتدا مشخص می‌شود که تهیه نرم افزارهای حسابداری رایگان انتخاب مناسب و عاقلانه‌ای برای مدیریت مالی یک فروشگاه نیست.

اداره فروشگاه‌های کوچک و بزرگ کار پیچیده‌ای است و این روزها بدون در اختیار داشتن یک سیستم حسابداری دقیق و کامل تقریبا غیر ممکن است. هنگام انتخاب نرم افزار مناسب بهتر است به سراغ شرکت‌هایی بروید که سابقه کاری روشنی دارند و خدمات پشتیبانی کاملی به فروشگاه‌های تحت پوشش خود ارائه می‌کنند. انتخاب نرم افزار مناسب بر اساس نیازهای کسب‌وکار کار چندان ساده‌ای نیست و به همین دلیل بهتر است از مشاوران متعهد یا سایت‌هایی کمک بگیرید که بهترین نرم افزارها را با ویژگی‌های مختلف آن‌ها به شما معرفی می‌کنند.

به این ترتیب انتخاب ساده‌تر شده و ریسک خرید سیستم نامناسب یا غیر اصل به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. خرید یک نرم افزار حسابداری بد، هزینه‌های زیادی را به شرکت تحمیل می‌کند و جایگزین کردن آن هم ممکن است بسیار دشوار یا حتی غیر ممکن باشد؛ پس قبل از خرید همه جنبه‌های کار را به دقت بررسی کنید.

مهم‌ترین کاربردهای نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی هنگام خرید

  • امکان شمارش و محاسبه موجودی انبار و تعداد کالاهای خریداری شده
  • تعین تعداد فروش روزانه
  • محاسبه فاکتور‌ها و بررسی وضعیت موجودی حساب‌های بانکی
  • ارائه گزارش‌های دقیق و متناسب با نیاز فروشگاه
  • ارائه فاکتور فروش معتبر و مشخص کردن شیوه دریافت آن
  • هزینه خرید نرم افزارهای حسابداری برای فروشگاه‌ها
  • هزینه خرید نرم افزارهای حسابداری برای فروشگاه‌ها

قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی چند است؟

طبقه بندی قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی
قیمت نرم افزارهای حسابداری ویژه فروشگاه‌ها را می‌توان در سه سطح ابتدایی، متوسط و پیشرفته تقسیم‌بندی کرد.

قیمت نرم افزارهای حسابداری فروشگاه‌ها را می‌توان در سه سطح ابتدایی، متوسط و پیشرفته تقسیم‌بندی کرد. نرم افزارهای سطح یک که خدمات ابتدایی و پایه را ارائه می‌دهند در حدود قیمت ۸۰۰ تا ۱۶۰۰ هزار تومان هستند.

نرم افزارهای سطح دو یا متوسط در حدود ۱۸۰۰ تا ۳ میلیون تومان هستند و نرم‌افزارهای پیشرفته با حدود قیمت ۳ تا ۷ میلیون تومان ارائه می‌شوند. بسته به نیاز فروشگاه و درخواست‌های کارفرما این قیمت‌های حدودی ممکن است افزایش یا کاهش داشته باشند.برای اینکه نرم افزار های حسابداری فروشگاهی را ببینید اینجا کلیک کنید.

استراتژی‌های اصلی در بررسی هزینه نرم افزار حسابداری فروشگاهی

به طور کلی قیمت‌گذاری کالا و خدمات مختلف مثل نرم افزار حسابداری فروشگاهی با سه استراتژی مختلف امکان پذیر است

  • قیمت گذاری بر مبنای هزینه
  • قیمت گذاری بر مبنای ارزش کالا در ذهن مشتری
  • قیمت گذاری بر اساس نیاز بازار

هنگامی که قیمت محصول بر مبنای هزینه تولید مشخص شود، یعنی هزینه نیروی انسانی، هزینه فرصت و ارزش کالا در نظر گرفته شود ، سپس با حاشیه سود محدود قیمت تعیین می‌شود. اگر به دنبال خرید نرم افزار حسابداری  مقرون‌به‌صرفه هستید، بهتر است به سراغ نرم افزارهایی که اینگونه قیمت گذارش شدند بروید.

معمولا شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها به اینصورت قیمت نرم افزار خود را مشخص می‌کنند و از آنجا که به دنبال مشتریان جدید هستند، خدمات خود را با قیمت‌های کمتری ارائه می‌کنند.

اشکال نرم افزار حسابداری فروشگاهی  شرکت‌های نوپا این است که امتحان خود را پس ندادند. در طی مسیر شاید لازم باشد کمی صبور باشید تا اشکالات سیستم برطرف شود.فروشگاه‌های بزرگ با شعبه‌های متعدد که به دنبال نرم افزارهای دقیق با بهترین کیفیت هستند، به قیمت نرم افزار کمتر اهمیت می‌دهند و حاضر هستند بر اساس ارزش کالا قیمت بیشتری را پرداخت کنند؛ این فروشگاه‌ها معمولا ریسک پذیری پایینی دارند.

شرکت‌های معتبر نرم افزاری که امتحان خود را پس دادند و کسب‌وکارهای متعددی از آن‌های استفاده می‌کنند،.معمولا قیمت کالاها در فروشگاه های بزرگ بر اساس ارزش ذهنی مشتری تعیین میشود که کمی گران‌تر هستند، خرید این محصولات به شما کمک می‌کند که از خدمات نرم افزارها با بهترین کیفیت استفاده کنید و یکپارچگی کار سازمان را هم حفظ کنید.

در نهایت وجود بازار رقابتی هم روی قیمت‌ها تاثیر گذار است، هرچه تعداد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بیشتر باشد برای شکست یکدیگر و کسب سهم بیشتری از بازار قیمت‌های مناسب‌تری ارائه می‌کنند. اگر بازار رقابتی باشد خریدار قدرت چانه زنی بیشتری دارد و شانس اینکه تخفیف خوبی بگیرد به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی  معمولا چند برند مطرح دارند، که بهترین خدمات را ارائه می‌دهند و قیمت‌شان هم مشخص است. اگر توان مالی لازم را دارید می‌توانید به سراغ این برندها بروید، اما اگر به دنبال خرید اقتصادی هستید می‌توانید به سراغ شرکت‌های جدیدتر بروید و با قیمت پایین‌تری خدمات آن‌ها را تهیه کنید.

فراموش نکنید خرید نرم افزار حسابداری برای فروشگاه هزینه نیست، بلکه یک سرمایه گذاری است که عملکرد دقیق و مطلوب کسب‌وکار شما را تضمین می‌کند.

قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی مختلف چگونه تعیین می‌شود؟

تعیین هزینه نرم افزار حسابداری فروشگاهی   یک فرآیند پیچیده بوده و با سایر کالا و خدمات کمی متفاوت است، نوع نرم افزار یکی از موارد مهمی است که روی قیمت تاثیرگذار است. نرم افزارهای حسابداری به دلیل محاسبات متعددی که باید انجام دهند و حساسیت بالای امنیتی و نیاز به دقت بالا، در بین نرم افزارهای حساس و گران‌قیمت قرار دارند.

نرم افزار های حسابداری فروشگاهی معمولا به زمان بیشتری برای طراحی و نظارت نیاز دارند که نفر ساعت کار بالایی را مطالبه می‌کنند. در نتیجه هزینه نرم افزار حسابداری فروشگاهی افزایش پیدا می‌کند. افرادی که این نرم افزارها را طراحی می‌کنند باید تخصص‌های متعددی داشته باشند و سابقه کاری روشنی در این خصوص ارائه کنند. در نهایت نرم افزارهای که به پشتیبانی نیاز دارند هزینه بیشتری مطالبه می‌کنند.

تعداد نرم افزارهای تخصصی حسابداری بازار رقابتی خوبی را ایجاد کرده که باعث شده شرکت‌های ارائه دهنده نرم افزار برای ارائه خدمات بهتر بیشتر تلاش کنند و قیمت‌نرم افزار حسابداری فروشگاهی هم اغلب منصفانه و در یک بازار پر رقابت تعیین می‌شود.شرکت‌ها برای دسترسی به مشتریان بیشتر قیمت‌ها را در سطح متعادلی نگه می‌دارند، بنابراین لازم نیست در مورد قیمت‌ها خیلی نگران باشید. با یک بررسی دقیق می‌توانید بر مبنای نوع خدمات و قیمت‌های ارائه شده نرم افزار اقتصادی و کاربردی مورد نیاز خود را شناسایی کنید.

چه عواملی روی تعرفه نرم افزار حسابداری فروشگاهی تاثیرگذار هستند؟

عوامل تاثیر گذار قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی
عوامل متعددی روی قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی تاثیرگذار هستند، معمولا ویژگی‌ها و امکانات نرم افزارها و نیازهای فروشگاه‌های مختلف است که هزینه خرید نرم افزارها را تعیین می‌کند

عوامل متعددی روی قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی  تاثیرگذار هستند. معمولا ویژگی‌ها و امکانات نرم افزارها و نیازهای فروشگاه‌های مختلف است که هزینه خرید نرم افزارها را تعیین می‌کند.فروشگاه قبل از اقدام به خرید باید کاربردهایی که از نرم افزار انتظار دارد و اهداف درخواست خود را مشخص کند تا تعیین هزینه‌ها و انتخاب سیستم حسابداری فروشگاه ساده‌تر باشد.

شرکت‌های معتبر معمولا یک سیستم قیمت‌دهی و مشاوره رایگان دارند که پس از اعلام نیاز فروشگاه و خدمات مورد تقاضا تعرفه نرم افزار حسابداری فروشگاهی  را اعلام می‌کند.هر نرم افزار برای هدف خاصی طراحی شده  به همین دلیل هنگام خرید علاوه بر قیمت باید کارایی آن را در نظر بگیرید، در غیر این صورت ممکن است نتواند پاسخگوی تمام نیازهای شما باشد.

خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی جامع و کاربردی که همه نیازهای مالی فروشگاه را برآورده میکند ، یک انتخاب مناسب است که از هزینه‌های آتی پیشگیری می‌کند و همچنین نیاز به حسابدار شخصی را برآورده می‌کند. فروشگاه‌هایی که به این مورد بی‌توجهی می‌کنند و روی هزینه پایین تمرکز دارند، معمولا بعدها مجبور به خرید چند نرم افزار تکمیلی می‌شوند که هزینه‌ها را بالا برده و یکپارچه سازی عملیات مالی را هم دشوار می‌کند.

حال که عوامل تاثیرگذار بر قیمت نرم افزار حسابداری در فروشگاه  را  توضیح دادیم.  نیاز هر کسب‌وکاری روی قیمت تاثیر مستقیم دارد. شما می‌توانید قیمت  نرم افزار حسابداری را مشخص کنید و پس استعلام از شرکت‌های مختلف نرم افزار دلخواه خود را انتخاب کنید. برای یک انتخاب عالی بهتر است  از زینسی کمک بگیرید . ضمن مطالعه مطالبی که در خصوص امکانات و شرایط نرم افزار ارائه کرده است، شناخت بیشتری از محصولات پیدا کنید . همچنین  مقایسه نرم افزارها با خرید از یک سایت یا مرکز معتبر امکان مواجه شدن با نرم افزارهای بی‌کیفیت و غیر اصل را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫26 دیدگاه ها

  1. قیمت هاتون به روزه؟؟؟ یعنی الان با این قیمت ها میشه نرم افزار حسابداری خرید؟

  2. اگه بخوایم قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی در کمترین مقدار باشه، باید کدومو انتخاب کنیم؟؟

  3. به نظرم میومد قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی گرون تر باشه، معقوله به نظرم. نسخه ابری همیشه ارزون تر از نسخه نصبیه؟

  4. نرم افزارهای حسابداری متنوعی با سطوح و ویژگی های متنوع وجود دارد شما می توانید با مراجعه به زینسی و کسب اطلاعات لازم و سپس مراجعه به پشتیبانی آن مجموعه قیمت نهایی را کسب کنید

  5. قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی خدمات ابتدایی و پایه خوبه کار منو راه میندازه.

  6. قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی بر حسب امکانات متفاوته

  7. قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی به نظرم ایده آله برای هر کسب و کاری امکان خرید وجود داره

  8. قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی خوبه مناسب ش هم هست بر حسب امکانات خودش خوبه قیمت ها. هر کسب و کاری میتونه داشته باشه این نرم افزار رو

  9. قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی اصولا باید خیلی کمتر باشه چون مثلا یه سوپر مارکت هم میتونه این نرم افزار رو داشته یدونه طلافروشی هم. باید بودجه طوری باشه که سوپر مارکتی راحت بتونه تهیه ش کنه.

  10. در پاسخ به سامان غفوری

    دوست عزیز الان به هر قیمتی میشه نرم افزار حسابداری تهیه کرد، امکانتش فقط فرق داره میتونین نرم افزار حسابداری ابری رو کمترین قیمت تهیه کنید.

  11. قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی خوبه میشه تهیه ش کرد برای اینستاگرامم خریدم

  12. اگه میخواین قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی کم باشه بهتره نسخه ابری رو انتخاب کنید

  13. نرم افزار حسابداری فروشگاهی به نظرم نسخه اندروید بهتره هم پولش کمه هم دسترسی راحتی داره

  14. از بین نرم افزارهای مختلف، از لحاظ قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی کدومش مناسب تره؟؟

  15. در پاسخ به سیما آقایی
    دوست عزیز نسخه ابری نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی قیمت مناسب تری دارن.

  16. در پاسخ به reza
    دوست عزیز با توجه به زمان نگارش مقاله که مرداد ماه 1400 هست، طبیعتا قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی هم افزایش پیدا کرده.

  17. قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی خیلی زیاد شده فقط نسخه وب کمی مناسبه. اونو توصیه میکنم بهتر از نسخه نصب در ویندوزه چون از همه جا دسترسی داره.

  18. در پاسخ به سمیرا حیدزاده
    ممنون از نظرتون سمیرای عزیز.

  19. قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی نسخه ابری خوبه به نظرم همه فروشگاه ها توانایی خریدش رو دارن.

  20. در پاسخ به سعید
    ممنون از نظرتون سعید عزیز. بله قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی نسخه ابری بسیار مناسبتره.

  21. در پاسخ به سعیده
    هر نوع رنج قیمتی برای نرم افزار حسابداری فروشگاهی وجود داره بستگی به نیازهای کسب و کارتون داره. حسابداری ابری قیمت خیلی کمتری داره.

  22. مقاله قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی خیلی مفید بود. متشکرم.

  23. در پاسخ به سارا همتی
    ممنون از درج نظر ارزشمندتون سارای عزیز. خوشحالیم که مقاله قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی براتون مفید واقع شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا