معرفی نرم افزارشبکه های اجتماعی

5 ابزار تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی

ابزار تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی در هر کسب و کار و یا برای هر اینفلوئنسری واجب است.امسال اینستاگرام ده ساله می‌شود و اگر خوب نگاه کنیم متوجه می‌شویم که تعداد زیادی از کسب‌وکار‌‌ها بر پایه این شبکه اجتماعی بنا شد‌‌ه‌اند، کل صنعت اینفلوئنسر‌‌ها و اپ‌‌ها بازاریابی وابسته به آن‌‌ها بدون اینستاگرام امکان خلق نداشتند.

با گسترش فضای مجازی به خانه‌‌‌های مردم، روش‌‌های جدیدی از کسب درآمد‌‌های باز شد. امروزه درآمدزایی برای عموم از طریق فضای مجازی راحت‌تر شده به گونه‌ای که برخی از افراد فروش از طریق فضای مجازی را برای کسب درآمد انتخاب کرد‌‌ه‌اند، برخی دیگر از طریق تولید محتوا و ارائه خدمات کسبِ درآمد می‌کنند.

به هر حال قابل انکار نیست که تولید محتوا در فضای مجازی به عنوان شاه کلید عمل می‌کند و همه ما می‌دانیم که تولید محتوا فقط گرفتن عکس یا نوشتن نیست بلکه شامل ایجاد اینفوگرافی، نمودار، انواع راهنما و … می‌باشد.

معرفی اپلیکیشن ها به عنوان ابزار تولید محتوا برای شبکه اجتماعی

برای دیده شدن در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام باید ایده‌‌‌های جذاب و صبر داشته باشید و کاربران وفادار خود را ایجاد کنید. در این مقاله از زینسی، به شغل ترند و پرطرفدار تولید محتوا می‌پردازیم و قصد داریم اپلیکیشن‌‌‌های کاربردی و مهمی را برای آسان‌سازی تولید محتوا معرفی کنیم.

دیده شدن فرمول جادویی ندارد، ولی در این مسیر نیاز به ایده، عکس‌‌‌های جذاب و خاص خواهید داشت، در واقع هیچکس تمایلی به دیدن عکس‌‌‌های بی کیفیت ندارد و با محتوای کم کیفیت توجهی هم به سمت شما نخواهد آمد، به خصوص در اینستاگرام که استفاده از عکس و کپشن روان و جذاب، ویدیو جالب و زیبا و … نقش بسیار در درگیری مخاطب دارد. در انتهای این مطلب برای تولید محتوا در اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و… نیازی به استفاده از نرم افزار‌‌های سنگینی مانند فتوشاپ، افترافکت و … نخواهید داشت.

بسیاری از افرادی که برای فضای مجازی تولید محتوا می‌کنند، کار‌‌های خود را فقط با گوشی هوشمند خود انجام می‌دهند. پس دلیلی وجود ندارد که کارتان لنگ یک نرم افزار سنگین گرافیکی و یک لپتاپ باشد. با توسعه کسب و کار‌‌های مجازی، اپلیکیشن‌‌‌های کاربردی مناسب برای این فضا، به خصوص اینستاگرام ایجاد شده، که شما با کمک آن‌‌‌ها بتوانید به راحتی تولید محتوای خود را شروع کنید.

در زینسی سه دسته بندی به معرفی اپلیکیشن ویرایش عکس و اپلیکیشن ویرایشگر فیلم و همچنین نرم افزار طراحی گرافیکی ، اختصاص یافته است و شما با کلیک کردن روی لینک مربوطه می‌توانید به نرم‌افزارها (شامل اپلیکیشن‌ها و وب سایت‌ها) دسترسی داشته باشید، و همچنین از طریق ابزار مقایسه زینسی به مقایسه نرم افزارهای طراحی گرافیکی دسترسی داشته باشید، در ادامه منتخبی از این اپ‌های ایرانی و خارجی معرفی شده است، همراه ما باشید.

اپلیکیشن فوتوجی ابزار تولید محتوا آنلاین

فوتوجی یک اپلیکیشن ایرانی در زمینه طراحی می‌باشد که برای تولید کنندگان محتوا فضای مجازی ، اپلیکیشن بسیار کاربردی می‌باشد. در واقع فوتوجی، یک اپلیکیشن عالی برای تولید محتوا شبکه‌‌‌های اجتماعی با قابلیت‌‌‌های جالب است. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید بهترین فونت‌‌‌ها و استیکر‌‌ها را برای عکس خود پیدا کنید.

همانطور که می‌دانید سایز عکس در شبکه‌‌‌های اجتماعی اهمیت زیادی دارد مثلا در اینستاگرام، قالب پست و استوری کاملا باهم متفاوت است، برای پست باید یک عکس مربع بسازید و برای استوری یک عکس مستطیل شکل! در اپلیکیشن فوتوجی می‌توانید سایز عکس را بدون افت کیفیت تغییر دهید و سپس استفاده کنید؛ همچنین این اپلیکیشن قابلیت ذخیره عکس در فرمت‌‌‌های مختلف را نیز دارد.

شما در این ابزار تولید محتوا مانند فتوشاپ، با لایه‌‌‌های مختلفی سر و کار دارید که هر لایه، قابلیت مخفی شدن و قفل شدن نیز دارد. برای عکس‌‌‌ها، می‌توانید فیلتر‌‌های مختلفی را اعمال کنید و از تنوع آن‌‌‌ها لذت ببرید. شاید بک گراند برخی از عکس‌‌‌ها، از نظر شما زیبا نباشد ولی عکس بهتری هم پیدا نکنید، در این موقع می‌توانید با کمک ابزار‌‌های فوتوجی بک گراند تصویر را حذف کرده و با بک‌گراند‌‌هایی که خودِ برنامه دارد، تعویض کنید.

شاید شما به فونت خاصی علاقمند باشید که در این اپلیکیشن وجود ندارد، در این موقع هم می‌توانید به صورت آنلاین فونت مورد نظر را انتخاب کنید. اگر در شبکه‌‌‌های مجازی فعالیت دارید، توصیه ما این است که حتما از این اپلیکیشن برای زیبایی بیشتر عکس‌‌‌هایتان استفاده کنید.

ابزار تولید محتوا برای شبکه اجتماعی فوتوجی
این ابزار ایرانی است و یک اپلیکیشن برای تولید محتوا است.

ابزار تولید محتوا اپلیکیشن گرافیکی CRELLO

CRELLO یک وب سایت آنلاین برای طراحی می‌باشد. شاید نصب نرم‌افزا‌‌های گرافیکی روی لپ تاپ کار سختی باشد، ولی با کمک این وب سایت می‌توانید به راحتی طرح‌‌‌های گرافیکی با تمپلت‌‌‌های آماده، ایجاد کنید. علاوه بر وب سایت می‌توانید اپلیکیشن CRELLO را نیز از طریق گوگل پلی و یا اپ استور دانلود کرده و به راحتی استفاده کنید. شما با کمک CRELLO می‌توانید طرح‌‌‌های زیبایی استفاده کنید. بیشتر ابزار‌‌های CRELLO رایگان می‌باشد ولی برای برخی از ابزار‌‌ها باید مبلغی پرداخت نمایید ولی ابزار‌‌های رایگان آن به حد کافی است!

ابزار گرافیکی تولید محتوا Crello
اپلیکیشنCrello یک ابزار کاربردی برای تولید محتوا است.

اپلیکیشن CANVA، رقیبی برای CRELLO

اپلیکیشن‌‌‌های CRELLO و CANVA رقیب سرسختی برای یکدیگر هستند. CANVA هم یک وب سایت آنلاین برای طراحی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. شاید تنها تفاوت این ابزار در تعداد رایگان بودن ابزار‌‌ها باشد! CANVA به نسبت CRELLO ابزار‌‌های پیشرفته‌تری دارد ولی رایگان نیستند و برای استفاده، شما مجبور به پرداخت مبلغ هستید. CANVA هم دارای اپلیکیشن اندروید و آیفون می‌باشد که می‌توانید به راحتی از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

اپلیکیشن CANVA ابزار ادیت فیلم و عکس
نرم افزار CANVA ابزار ادیت فیلم و عکس که نمای آن را در تصویر بالا می بینید.

اپلیکیشن KineMaster ابزار تولید محتوا در فضای مجازی

امروزه بهترین روش تبلیغاتی از طریق فضای مجازی، ویدیو است. شاید برای برخی از افراد ساخت ویدیو و یا حتی ادیت آن کار مشکلی باشد. شاید ادیت ویدیو با نرم افزار‌‌های گرافیکی مانند افتر افکت، پریمایر و… کمی سخت باشد و نیاز به آموزش دارد، ولی با توسعه اپلیکیشن‌‌‌های پرکاربرد در هوشی هوشمند این کار به راحتی انجام می‌شود. یکی از اپلیکیشن‌‌‌هایی که برای ادیت ویدیو فضای مجازی کاربرد دارد ، KineMaster می‌باشد. با کمک این اپلیکیشن، موبایل هوشمند شما تبدیل به یک ویرایشگر ویدیو می‌شود.

شما با کمک اپلیکیشن KineMaster می‌توانید ویدیو‌‌های نسبتا حرفه ای بسازید و برای کاربران نمایش دهید. در این برنامه تمامی افکت‌‌‌های ویدیو وجود دارد و شما حتی می‌توانید درگ اند دراپ انجام دهید. همچنین قالب‌‌‌های آماده برای ویدیو وجود دارد که به راحتی می‌توانید از آن‌‌‌ها استفاده کنید. اپلیکیشن KineMaster تایم لاین حرفه ای برای مدیریت ویدیو دارد که شما با کمک آن می‌توانید تصاویر، موسیقی و ویدیو را ترکیب کنید. توصیه می‌کنیم این ویرایشگر حرفه ای ویدیو را حتما دانلود کنید!

KineMaster ابزار تولید محتوا
اپلیکیشنKineMaster بهترین ابزار برای تبلیغات در شبکه اجتماعی بسیار مفید است.

اپلیکیشن Instapacer ابزار تولید محتوا در اینستاگرام

خیلی از شما موقع نوشتنِ کپشن مخصوصا در اینستاگرام، دچار مشکل می‌شوید. چون ممکن است متن شما بعد از نوشتن به هم بریزد و یا از استیکر و حروف انگلیسی استفاده کنید که باعث شود متن شما برعکس شود. این مشکل بسیار شایع است و حتی اگر به کپشن اینستاگرام خیلی‌‌‌ها دقت کنید پر از نقطه است! چرا؟ چون فقط نقطه است که مانع از به هم ریختگی متن می‎شود ولی نقطه هم باعث نازیبا دیده شدن کپشن می‌شود، بنابراین بهتر نیست از یک اپلیکیشنی استفاده کنیم که متن را هر جور که می‌نویسیم، بدون به هم ریختگی در کپشن کپی کنیم؟

یکی از اپلیکیشن کاربردی در این زمینه Instapacer نام دارد که شما می‌توانید متن خود را همراه با استیکر و حروف انگلیسی یادداشت کنید و بدون به هم ریختگی به کپشن اینستا انتقال دهید. کپشن برای کاربران اهمیت بسیاری دارد و تولید محتوا در اینستاگرام را جذاب‌تر می‌کند.

نتیجه‌گیری:

اگر در زمینه تولید محتوای مجازی مشغول به کار هستید و یا یک فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام یا تلگرام یا دیگر فضای مجازی دارید، باید با کمک تصاویر زیبا، ویدیو‌‌های کاربردی و کپشن عالی، کاربران خود را جذب کنید. اگر شما در زمینه تولید محتوای تصویری فعالیت دارید ولی در این زمینه حرف‌‌های نیستید با این حال می‌خواهید تصاویر جذاب و گرافیکی خلق کنید، بهتر است از اپلیکیشن‌ فوتوجی استفاده کنید که یک اپلیکیشن ایرانی است و به طبع کار کردن با آن راحت است.

اگر کمی حرف‌‌های هستید و می‌خواهید عکس‌‌‌های حرف‌‌های‌تری بسازید، پیشن‌‌هاد من استفاده از اپلیکیشن‌‌‌های CANVA و CRELLO می‌باشد.

و اگر ویدیو برای شغل شما کاربرد بیشتری دارد حتما از اپلیکیشن ویراشگر حرف‌‌های ویدیوی KineMaster استفاده کنید تا پیج شما بسیار حرف‌‌های دیده شود.

در کنار همه این ابزار‌‌ها، ابزار Instapacer برای نوشتن کپشن اینستاگرام شما را بسیار حرف‌‌های جلوه می‌دهد. این اپلیکیشن ها ابزار تولید محتوا برای شبکه

این مقاله به صورت اختصاصی برای شما در زینسی گردآوری شده است. ممنون که همراه ما هستید. لطفا نظرات و پیشن‌‌هادات خود را مطرح کنید. در صورتی که از اپلیکیشن‌‌‌های معرفی شده استفاده کرده اید، لطفا با مراجعه به بخش نظرات از تجربه خود برای سایر کاربران بگویید.

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫24 دیدگاه ها

  1. سرلو و كنوا خيلي كار راه بندازن. اون شرکتایی که گرافیست دارن به کنار ولی شرکتهایی که کارمند ندارن و اول راه هستن به راحتی میتونن از این برنامه ها برای ایجاد طرح های گرافیکی استفاده کنن.

  2. چند تا ابزار تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی که تو این مقاله گفتید ، فقط برای اینستاگرام کاربرد دارن؟ اگر میشه ابزارهای کلی برای تولید محتوا رو هم معرفی کنید

  3. سلام مریم عزیز
    اینستاگرام یکی از شناخته شده ترین اپلیکیشن ها در حوزه شبکه اجتماعی هست به همین دلیل ابزارهای تولید شده اکثرا برای این نرم افزار هست.

  4. از بین ابزار تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی ، Instapacer متن رو هر جوری باشه درست میکنه؟ حتی اگه وسطش حرف انگلیسی باشه؟

  5. سلام دوست عزیز
    بله اما ممکن هست RTL رو پشتیبانی نکنه و بهم ریخته نشون بده

  6. ابزار تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی سرلو واقعا کاربردیه. طراحی خیلی خوبی میشه کرد باهاش

  7. از خیلیاش به عنوان ابزار تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی استفاده میکنم مخصوصا کنوا

  8. ابزار تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی کنوا و کاین مستر عالیه ازشون استفاده میکنم

  9. ابزار تولید محتوا فوتوجی عالیهههههه خیلی ساده و خوبه‌ من برای اینستا ازش استفاده میکنم

  10. ابزار تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی کاین مستر فوق العاده س خیلی کاربردیهههه

  11. فوتوجی به نظرم بهترین ابزار تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی هست کار کردن باهاش مثل آب خوردنه

  12. از بین ابزار تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی فوتوجی خیلی اسونه کارو راه میندازه

  13. CRELLO به عنوان ابزار تولید محتوا برای شبکه های احتماعی عالی عمل میکنه واقعاااااااااا توصیه میکنممممم

  14. در پاسخ به سولماز
    سولماز عزیز ممنون که نظرتون رو در مورد ابزار تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی بیان کردید.

  15. ابزار تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی خیلی کاربردیه. خیلی ابزارها هست که حتی گرافیکی نیستن ولی در مدیریت شبکه های اجتماعی تاثیر دارن. از بین اینایی که معرفی کردید، CANVA بهرینههههههههههه

  16. در پاسخ به آیدا
    بله دوست عزیز ابزارهای تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی خیلی زیاد هستن. ممنون از نظرتون.

  17. ابزار تولید محتوا الان بیشتر به سمت هوش مصنوعی رفته و خیلی حرفه ای تر و آسون تر شده. توصیه میکنم از ابزارهای هوش مصنوعی هم استفاده کنین.

  18. در پاسخ به رضا پناهی
    بله دقیقا همینطوره رضای عزیز. به زودی ابزارهای زیادی در این حوزه معرفی میکنیم.

  19. ابزار تولید محتوای هوش مصنوعی خیلی خوب شده دوستمون راس میگن. میشه ابزارهای هوش مصنوعی رو هم معرفی کنین؟؟

  20. در پاسخ به نعیمه
    نعیمه عزیز یک دسته بندی جدید در زینسی برای معرفی ابزارهای هوش مصنوعی ایجاد شده. با مراجعه به این لینک میتونین دسترسی داشته باشین. https://zinsy.ir/category/artificial-intelligence-tool
    به زودی مقاله هایی هم در این راستا منتشر میشه.

  21. به عنوان ابزار تولید محتوا ، اپلیکیشن CANVA و CRELLO عالیههههههه. میتونین تصاویر بسازید که انگار گرافیست ساخته و نه شما. توصیه میکنم امتحان کنین

  22. در پاسخ به فاطی
    ممنون که نظرتون رو در مورد ابزار تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی مطرح کردین. کاملا موافقم اپلیکیشن CANVA و CRELLO عالین.

  23. الان ابزار تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی اینقدر زیاد شده که اینا پیششون چیزی نیستن به نظرم.

  24. در پاسخ به سحر
    ممنون از درج نظرتون سحر عزیز. بله درسته ابزارهای جدیدتری طراحی شدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا