معرفی نرم افزار

نرم افزار مدیریت کار تیمی+ بررسی قابلیت ها

نرم افزار مدیریت کار تیمی به شما کمک می کند تا وظایف همه افراد را در اختیارشان قرار دهید و بهتر مدیریت کنید. این نوع نرم افزار ها علاوه بر اینکه به پیشبرد اهداف کمک می کنند اما یک نکته مثبت دیگر این است که کار با دیگران را راحت تر می کند. البته این نوع نرم افزار ها وجود دارد که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

البته یکی از نرم افزار های پر کاربرد در کار های تیمی مدیریت پروژه است که می توانید از طریق این لینک با آن آشنا شوید.

یکی از مشکلاتی که اغلب شرکت‌ها و موسسات گوناگون با آن درگیر هستند، عدم توانایی در مدیریت کارهای مختلف به شمار‌ می‌رود. بسیاری از شرکت‌ها که به صورت گروهی با یکدیگر کار‌ می‌کنند،‌ می‌بایست مداوم با هم در ارتباط باشند. اما راه‌های ارتباطی که در دسترس است، تنها پیام‌رسان‌ها هستند و در این صورت ایجاد ارتباط با دیگر افراد و همکاران بسیار سخت خواهد بود. در این موارد نرم افزار مدیریت کار تیمی  نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.

 

این نرم‌افزارها برای آنکه گستردگی ارتباطات را در شرکت‌ها و موسسات گوناگون فراهم کنند، به کار گرفته‌ می‌شوند؛ بنابراین اگر برای به اشتراک گذاشتن امور مختلف در حین کار نیاز به راه حل مناسبی دارید، بی‌تردید نرم افزارهای مدیریت کارهای گروهی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در این مقاله قصد داریم شما را با نکاتی درباره این نرم افزارها آشنا کنیم. در صورتی که به کسب اطلاعات در این زمینه علاقه مند هستید، تا پایان متن با ما همراه باشید.

شناخت نرم افزار مدیریت کار تیمی

بسیاری مواقع پیش‌ می‌آید که به‌خاطر وجود دلایل مختلف کنار هم قرار گرفتن تمام همکاران برای انجام کارهای تیمی ممکن نیست. اگر برای رفع این مشکل چاره‌ای نیندیشید، کار به‌تدریج جمع‌ می‌شود و به یک باره شما را با انبوهی از امور انجام‌نشده روبه‌رو خواهد کرد. بهتر است بدانید که برای از بین بردن این مشکلات، نرم‌افزارهایی به بازار معرفی شده‌اند که به‌خوبی از پس تمام امور خواهند برآمد. به طوری که دیگر نیاز نیست نگران جلو رفتن کارهای تیمی خود باشید.

نرم افزار مدیریت کار تیمی
نرم افزار های مدیریت کار تیمی ویژگی هایی دارند که در ادامه اشاره خواهیم کرد

ویژگی نرم افزار مدیریت کار تیمی

این برنامه‌ها به طوری ارتباطات شما را سازماندهی‌ می‌کنند که هیچ آسیبی به کار وارد نخواهد شد. امکانات نرم افزار مدیریت کارهای گروهی بسیار زیاد است و محدودیتی در انجام اکثر امور ایجاد نمی‌کند. به همین دلیل بیشتر شرکت‌های تجاری مهم و معتبر از این نرم‌افزارها برای دسترسی آسان افراد به یکدیگر و آمادگی کارهای خود استفاده‌ می‌کنند. در ادامه به توضیحاتی درباره مزایای به کارگیری این نرم افزارها اشاره خواهیم کرد.

زمانبندی مناسب به واسطه نرم افزار مدیریت کار گروهی

زمان‌بندی مناسب در کار تیمی

زمان‌بندی در کارهای تیمی از اهمیت بالایی برخوردار است. در این موارد استفاده از نرم افزارهای مدیریت کار تیمی شما را به‌خوبی در دستیابی به نتیجه موردنظر راهنمایی خواهد کرد. عقب افتادن کارها در شرکت‌ها و موسسات مختلف تبعات خطرناکی را به دنبال خواهد داشت. به همین دلیل بهره‌گیری از نرم افزار مدیریت کارهای گروهی شما را از تمام امور در زمان مشخص آگاه خواهد کرد. در این صورت امکان به تعویق افتادن کارها تا حد بسیاری کاهش خواهد یافت. بنابراین خیال شما از رسیدگی به پروژه‌ها در زمان‌های تعیین شده راحت خواهد بود.

گردآوری و تهیه گزارشات و نمودارها با نرم افزار مدیریت کار تیمی

از دیگر مواردی که اهمیت زیادی در کارهای تیمی دارد، تهیه گزارشات و چارت‌ها در رابطه با امور کاری مربوطه به حساب‌ می‌آید. در بیشتر مواقع نیاز وافری برای به نمایش گذاشتن اطلاعات جامع یا جزئی درباره کارهای شرکت دارید که تهیه فوری آن‌ها نیز به نظر غیرممکن خواهد آمد. جالب است بدانید که نرم افزار مدیریت کارهای گروهی در این مواقع فوق‌العاده کمک‌کننده است. به طوری که برای شرکت در جلسات مختلف و نشان دادن سودآوری و نتیجه ایده‌های خود و همکاران در چندین سال اخیر دیگر جای هیچ نگرانی نخواهد بود.

 

برگزاری کنفرانس و جلسه ویدیویی

حتی این نرم‌افزارها قابلیتی دارند که برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها به شما کمک‌ می‌کنند. درواقع شما قادر خواهید بود تمامی هماهنگی‌های موردنیاز با شرکت‌های مختلف و همکار را با به‌کارگیری این نرم‌افزارها پیش ببرید. برگزاری کنفرانس‌های صوتی و تصویری در هر زمان که شما اراده کنید، جزو مزایای استفاده از این نرم‌افزارها محسوب خواهد شد. در‌نتیجه به کمک این نرم‌افزارها تنها کافی است هدف خود را مشخص کنید. نرم افزارهای مدیریت شما را در کوتاه‌ترین زمان به اهداف مدنظرتان خواهد رساند.

 

معرفی نرم افزار مدیریت کار تیمی

پس از آنکه با امکانات بی‌نظیر نرم افزار مدیریت کارهای گروهی آشنا شدید، چه خوب است که برخی از معتبرترین و کارآمدترین آن‌ها را بشناسید. در ادامه به توضیحاتی درباره نرم‌افزارهای مدیریت برای پیشبرد کارهای تیمی خواهیم پرداخت.

معرفی نرم افزار مدیریت کار تیمی
در ادامه به برخی از نرم افزار های کار تیمی خواهیم پرداخت

ترلو (Trello)

ترلو یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه برای هماهنگی افراد با یکدیگر هنگام انجام کارهای گروهی به شمار‌ می‌رود. در این برنامه با تعداد بی‌شماری لیست، کارت، برد، تابلو و مواردی از این قبیل روبه‌رو خواهید شد. علاوه‌بر‌ این وظایفی را که هر یک از افراد گروه‌ می‌بایست از آن‌ها آگاهی داشته باشند، به‌طور کامل و جامع به نمایش خواهد گذاشت. مزیت فوق‌العاده مفید ترلو در تبادل ساده و راحت اطلاعات بیان‌ می‌شود. بدین طریق امکان نظارت و کنترل تمام امور انجام شده را به‌سادگی خواهید داشت.

اسمارت شیت (Smartsheet)

Smartsheet یکی دیگر از برنامه‌های کارآمد در زمینه مدیریت و کنترل کارهای تیمی، اسمارت شیت نام دارد. این نرم افزار مدیریت کار تیمی با محیط کاری مناسب و ساده تمامی امور و اقدامات لازم را با سرعت باورنکردنی فراهم خواهد کرد. مبادله ساده تمامی پروژه‌ها در هنگام کار تنها یکی از مزایای بی همتای این نرم افزار به حساب‌ می‌آید. همانطور که‌ می‌دانید تهیه گزارشات و چارت‌های مختلف جزو امور مهم در زمینه کارهای گروهی محسوب‌ می‌شود.

 

همچنین وقت زیادی نیز‌ می‌بایست برای فراهم آوردن آن‌ها صرف کرد. تمام این مراحل زمانی نتیجه‌ می‌دهد که هیچ گونه خطایی هنگام محاسبات و ترسیم آن‌ها وجود نداشته باشد. در این موارد به کارگیری نرم افزار اسمارت شیت به خاطر پیدایش چنین مشکلاتی شما را از نگرانی نجات خواهد داد. تابلوهایی در این نرم‌افزار طراحی شده است که به شما برای مدیریت و کنترل امور مختلف کمک خواهد کرد.

ردبوث (Redbooth)

اگر برای انجام کارهای تیمی و هماهنگی با دیگر افراد نیاز به برگزاری جلسه ویدیویی دارید، بی‌تردید ردبوث مناسب‌ترین گزینه برای شما خواهد بود. به کمک این برنامه قادر خواهید بود تمام امور گروهی را به خوبی نظارت کنید و با بهترین کیفیت همکاران خود را در جریان پروژه‌های گوناگون قرار دهید. در این صورت دیگر نیازی به برگزاری جلسات حضوری برای ارائه توضیحات مختلف نخواهد بود. همچنین برخی افراد برای تعیین وظایف هر یک از هم‌تیمی‌های خود با مشکلاتی مواجه‌ می‌شوند. در این موارد نیز نرم‌افزار ردبوث به کمک شما خواهد آمد و تمامی وظایف افراد دیگر را به آن‌ها یادآوری‌ می‌کند.

مدیریت کار تیمی با نرم افزار

با استفاده از نرم افزار مدیریت کارهای گروهی بر تمام امور کاری مسلط شوید

اغلب افراد برای هماهنگی در کارهای تیمی با مشکلات زیادی روبه‌رو‌ می‌شوند. به عنوان مثال ارائه پروژه‌ها در موعد مقرر و تعیین وظایف و اجرای دقیق آن‌ها از مواردی به حساب‌ می‌آیند که کارهای گروهی را با سختی همراه‌ می‌کنند. در کنار این موارد برخی موضوعات ممکن است دورکاری را در کارهای گروهی ایجاد کند. به طوری که افراد باید از دور با یکدیگر در ارتباط باشند و با همان کیفیت کارهای مختلف را جلو ببرند.

 

در این شرایط استفاده از نرم افرار مدیریت کارهای تیمی فوق‌العاده کمک‌کننده خواهد بود. در این مقاله به توضیحاتی درباره این نوع نرم افزارها پرداخته شد. بیان مزایای برنامه‌های مدیریتی شما را تا حد بسیاری در روند پروژه‌های مختلف جلو خواهد انداخت. تعیین وظایف همراه با توضیحات مناسب بسیاری از کارها را به نتیجه مطلوب‌ می‌رساند که در نرم افزار مدیریت کارهای تیمی به‌خوبی این کار انجام شده است. در این باره نرم‌افزارهای بسیاری در دسترس هستند که بسته به نیاز خود قادر به استفاده از آن‌ها خواهید بود.

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫28 دیدگاه ها

  1. ترلو رو استفاده کردم واقعا عالی و کاربردیه. مدیریت کارهای تیمی رو خیلی آسونتر کرده.

  2. نرم افزار مدیریت کار تیمی ترلو اشتراک نداره؟ کلا رایگانه یا فقط برای تعداد خاصی از کاربرا رایگان عمل میکنه؟

  3. از بین چند تا نرم افزار مدریت کار تیمی که اسم بردین فقط ترلو رو میشناسم و استفاده کردم واقعا مفیده. نمیدونم در ایران براش رقیب داریم یا نه. یا اصلا میتونیم داشته باشیم!

  4. نرم افزار مدیریت کار تیمی جیرا هم خوبه به نظر من ولی خب ترلو پیش قدم هست

  5. نرم افزار مدیریت کار تیمی اسمارت شیت خیلی خوبه جذابه حتما امتحان کنین

  6. افزار مدیریت کار تیمی ردبوث خیلی جالبه با اینکه مشهور نیست ولی کاراییش خیلی عالیه

  7. نرم افزار مدیریت کار تیمی اسمارت شیت فوق العاده س کلی کارامو سریعتر میکنه?

  8. در پاسخ به سهیل

    سهیل عزیز ممنون از این که تجربه تون رو در اختیار ما گذاشتید

  9. نرم افزار مدیریت کار تیمی خوبه ولی اگه بین اعضای تیم همدلی و درک متقابل نباشه، بهترین نرم افزار مدیریت کار تیمی هم به درد نمیخوره.

  10. نرم افزار مدیریت کار تیمی ردبوث خوبه یکی از دوستام معرفی کرد، دانلودش کردم خوشم اومد ماندگار شدم

  11. ترلو و اسمارت شیت به عنوان نرم افزار مدیریت کار تیمی خوبن 👌👌👌👌

  12. در نرم افزار مدیریت کار تیمی ردبوث جلسه ویدیویی داشتم از همه چی راضی بودم کیفیتش سرعتش خوب بود

  13. نرم افزار مدیریت کار تیمی خیلی به درد کسب و کارها میخوره مخصوصا استارت اپ ها. من ترلو رو استفاده میکنم خوبه بقیه شو استفاده نکردم که بدونم.

  14. در پاسخ به الهام نوروزی
    الهام عزیز ممنون از این که نظرتون رو در مورد نرم افزار مدیریت کار تیمی بیان کردید.

  15. بهترین نرم افزار مدیریت کار تیمی ترلو هست واقعا عالی عمل میکنه همه پروژه هامو با اون اوکی میکنم. چه تکی بخوام کار کنم چه دسته جمعی.

  16. در پاسخ به ناهید حسن پور
    ناهید عزیز بدون شک نرم افزار مدیریت کار تیمی ترلو جزو بهترین های این حوزه هست. چه خوب ازش استفاده مفیدی میکنین.

  17. به نظرم برگزاری کنفرانس و جلسه ویدیویی از مهم ترین معیارهای نرم افزار مدیریت کار تیمی هست.

  18. در پاسخ به معصومه قربانی
    بله معصومه عزیز با نظرتون موافقم.

  19. نرم افزار مدیریت کار تیمی اسمارت شیت برای تیم من خیلی کاربردیه.. توصیه میکنم استفاده کنین ازش

  20. در پاسخ به مهران
    مهران عزیز ممنون که نظرتون رو در مورد نرم افزار مدیریت کار تیمی بیان کردین.

  21. نرم افزار مدیریت کار تیمی فقط تجربه استفاده از ترلو رو داشتم و راضیم چند ساله ازش استفاده میکنم. بقیه نرم افزارهای این حوزه رو حتی امتحان نکردم شاید اونا هم خوب باشن.

  22. در پاسخ به سودا احدزاده
    سودای عزیز ممنون که تجربه استفاده از نرم افزار مدیریت کار تیمی رو برامون مطرح کردین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا