کاربردی

گزارش زینسی در بهار ٩٩، معرفی 2000 نرم‌افزارهای ایران و جهان

گزارش  زینسی در بهار 99 معرفی 2000 نرم افزار محبوب ایران و جهان بوده است . در ادامه توضیح مختصری درباره هر نرم افزار خواهیم پرداخت

تعداد نرم افزار های خانواده زینسی در بهار ٩٩ از مرز ۲۰۰۰ نرم افزار عبور کرد و ما اکنون میزبان ۲۰۰۰  نرم افزار هستیم و افتخار میکنیم که برای شما گنجینه‌ای از معرفی بهترین نرم افزارهای ایران و جهان را گرد هم آورده‌ایم. کار اصلی ما در زینسی بررسی نرم افزارها و مقایسه و بررسی ویژگی‌های آن‌هاست.

نرم افزارها امروزه بعنوان  بخش جدی در  زندگی ما وارد شدند . وقتی صحبت از نرم‌افزار به میان می‌آید، مهمترین سوالی که ذهن ما را مشغول می‌کند این است که :

کدام  نرم افزار مناسب کسب و کار من است؟
کسب و کاری که انتخاب کردید به چه تعداد نرم افزار نیاز دارد؟
نرم افزار های رقبای کسب و کار من چه ویژگی دارند؟
برای خرید یک نرم افزار جدید چه ویژگی‌هایی را در نظر بگیرم؟
به جرأت می‌توان گفت که سازمانها بدون استفاده از نرم افزار نمی‌توانند به سرعت پیشرفت کنند و توسعه یابند و همین جاست که اهمیت انتخاب نرم افزار برای سازمان مشخص می‌شود.

همانطور که می‌دانید با حاکم شدن دنیای نرم افزار در کسب و کارهاُ مهم‌ترین گزینه انتخاب صحیح نرم افزار است . ما در زینسی در کنار شما هستیم برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین نرم افزار برای کسب و کار شما. برای انتخاب بهترین نرم افزار آماده هستید؟

با ادامه‌ی این مقاله همراه ما باشید تا مختصری در مورد زینسی و نحوه عملکرد آن توضیح دهیم و همچنین دسته بندی‌های موجود در وبسایت زینسی را معرفی کنیم.

 

ضرورت استفاده از نرم افزار برای کسب و کارها

گزارش زینسی در رابطه با ضرورت نرم افزارها

شاید در نظر اولیه یک کسب و کار کوچک نیاز چندانی به نرم افزار نداشته باشد، ولی این موضوع صحیح نیست! همه کسب و کارها اعم از کوچک،متوسط و بزرگ به نرم افزار نیاز دارند.

برای رشد و توسعه سازمان باید از ظرفیتها و پتانسیلهای یک نرم‌افزار کمک گرفت، زیرا بدون استفاده از نرم افزار سرعت انجام کارها کاهش یافته، در مقابل هزینه شرکت و یا سازمان شما بسیار افزایش می‌یابد و این موضوع اصلا به نفع سازمان شما نیست.

 

همه کسب و کارها در جستجوی یافتن روشی بهینه برای ساده‌سازی و یا افزایش عملکرد هستند که در زمان‌های گذشته نمی‌توانستند روش ایده‌آلی برای آن پیدا کنند، ولی امروزه با توسعه نرم افزارها و اپلیکیشن‌های مختلف، خواسته صاحبان کسب و کارها تحقق یافته است.

البته فقط سازمان‌ها نیستند که به نرم افزار یا اپلیکیشن نیاز دارند، بلکه اشخاص نیز برای انجام هرچه سریعتر کار‌های خود مجبورند از اپلیکیشن و یا نرم افزار استفاده کنند.

 

روش انتخاب بهترین نرم افزار و اپلیکیشن

گزارش زینسی در رابطه با انتخاب اپلیکیشن
زینسی به کمک شما آمده، تا در انتخاب بهترین نرم افزار و اپلیکیشن به شما یاری رساند و در نهایت با خیال راحت بتوانید بهترین نرم افزار مناسب برای کسب و کارتان را انتخاب نمایید.

همانطور که می‌دانید ما برای خرید نرم افزارها و اپلیکیشن‌ها سازمانی علاوه بر مبلغ باید هزینه زمان استقرار را هم بپردازیم. بنابراین ضروری است یک نرم افزار خوب و کاربردی برای کسب و کار و یا استفاده شخصی خود انتخاب کنیم.

اغلب اوقات، در این مرحله دچار شک و ابهاماتی می‌شویم. آیا نرم‌افزار مورد نظر می‌تواند نیازهای کسب و کار من را برطرف کند؟ بهترین نرم افزار در حوزه کسب و کار من کدام است؟ آیا با صرف هزینه برای این نرم افزار دچار ضرر و زیان خواهم شد؟ آیا این نرم افزار باعث رشد کسب و کار من خواهد شد؟

 

این دغدغه‌ها، همیشه در ذهن خریدار نرم افزار بوده و هست. در این میان زینسی به کمک شما آمده، تا در انتخاب بهترین نرم افزار و اپلیکیشن به شما یاری رساند و در نهایت با خیال راحت بتوانید بهترین نرم افزار مناسب برای کسب و کارتان را انتخاب نمایید. در واقع زینسی به شما کمک می‌کند تا ‌بی‌طرفانه و بدون دخالت بازاریابان، تصمیم بگیرید.

 

وب سایت زینسی در اواخر سال ۹۷ با هدف ایجاد یک رسانه در بررسی، معرفی مقایسه بهترین نرم افزار های بازار شروع به کار کرد تا مقصدی برای انتخاب بهترین نرم افزار و یا اپلیکیشن مناسب برای کسب و کارها باشد. ما در زینسی با رصد رهبران بازار و بررسی نرم افزارهای روز امکان مقایسه نرم افزار ها و قابلیتهای آنها را در کمترین زمان ممکن فراهم خواهیم کرد.

 

 

“نمایی از رابط کاربری آتی زینسی”

 

ما برای انتخاب راهکارِ نرم افزاری سازمانی و شخصی، ذره بین به دست شما می‌دهیم تا به کمک آن بتوانید مرحله جستجو و مقایسه که مهم‌ترین مرحله انتخاب نرم‌افزار است را، با موفقیت پشت سر بگذارید. با زینسی هوشمندانه انتخاب کنید و کسب و کار خود را با انتخاب بهترین و مناسب ترین نرم افزار رونق بخشید.

 

کارشناسان متخصص زینسی همواره قصد دارند با ارائه توضیحات و جزئیات نرم‌افزارها شما را در انتخاب بهترین نرم‌افزار یاری رسانند. پس به ما اعتماد کنید، بررسی‌های دقیقِ ما را مطالعه کرده و در نهایت بهترین نرم افزار را برای استفاده سازمانی و یا شخصی انتخاب کنید.

 

دسته بندی های وب سایت زینسی”نمایی از رابط کاربری آتی زینسی”

گزارش سالانه زینسی رابط کاربری
کارشناسان متخصص زینسی همواره قصد دارند با ارائه توضیحات و جزئیات نرم‌افزارها شما را در انتخاب بهترین نرم‌افزار یاری رسانند.

در پایان اولین فصل از سال ٩٩ با بررسی و معرقی بیش از ۲۰۰۰ نرم افزار و اپلیکیشن را در دسته بندی‌های مختلف تلاش میکنیم، نقشی هر چند کوچک در توسعه وب فارسی داشته باشیم و مسیری تازه را برای انتخاب نرم‌افزار برای خریداران نرم افزار هموار کنیم.

 

ما در زینسی همواره سعی داریم کامل‌ترین دسته بندی نرم افزار را برایتان ارائه دهیم، تا شما بتوانید دسته‌بندی مورد نظر را به سادگی پیدا کنید. از بازی گرفته تا مدیریت، همه نرم افزار‌ها در این دسته بندی‌ها جای دارند.

 

دسته بندی‌های معروف سایت زینسی عبارتند از:

همچنین زینسی در دسته بندی‌های اپلیکیشن­‌های دریافت نوبت، ارسال بسته، آگهی، فروشگاه اینترنتی، بیمه، تاکسی اینترنتی، استخدام، ویرایشگر عکس و فیلم، دارویی، دستور آشپزی، شبکه‌های اجتماعی، آموزشی، طب سنتی، نظافت ‌منزل، رژیم ‌غذایی، حقوقی و وکالت ، معاملات خودرو، مسیریابی، سرگرمی، ‌مسافرت، معاملات بورس و … توانسته نظر کاربرانش را به خود جلب کند.

کافیست دسته بندی مورد نظر خود را در وبسایت زینسی جستجو کنید و از نتایج دست آمده بهره‌مند گردید.

وبسایت زینسی با قرار دادن امکان “مقایسه اپلیکیشن‌ها و نرم افزار ها” توانسته انتخاب‌های شما را بهینه‌تر نماید و یک قدم دیگر نیز به انتخاب بهترین نرم افزار نزدیک شوید. به عنوان نمونه می‌توانید مقایسه اپلیکیشن‌های فروشگاه اینترنتی، مقایسه اپلیکیشن پرداخت، مقایسه اپلیکیشن پزشک‌ انلاین، مقایسه اپلیکیشن LMS و مقایسه اپلیکیشن شبکه‌های اجتماعی را مشاهده کرده و از این ابزار بیشترین استفاده را ببرید.

 

یک بخش از زینسی با عنوان وبلاگ زینسی به تحقیق درباره منابع پرداخته و به شما یاد می‌دهد تا چطور کسب و کار خود را با نکات نرم افزاری ترفندها و ترین­ها پرورش دهید. به عنوان نمونه می‌توانید روی یکی از لینک‌های زیر کلیک کرده و مقاله مربوط به حوزه آن را مطالعه نمایید.

 

 

همراه شما هستیم تا علاوه بر انتخاب بهترین نرم افزار و مقایسه آن با دیگر نرم افزارهای مربوطه در حوزه خود، آموزش‌های مختلفی جهت رشد کسب و کارتان را برایتان ارائه دهیم.

نمونه‌ای از مقاله‌های زینسی:

1-معیارهای انتخاب بهترین نرم‌ افزار حسابداری برای کسب و کار شما [راهنمای کامل خرید و معرفی نرم افزار]

2- طراحی تقویم محتوایی شبکه‌های اجتماعی در سال 2020 [لیست بهترین‌های نرم افزاری]

3-تفاوت‌ بین نرم افزارهای CRM و ERP که پیش از خرید باید بدانید! [ویژه مدیران]

 

این مقاله به صورت اختصاصی برای شما در زینسی گردآوری شده است. ممنون که همراه ما هستید.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید، ما مشتاقانه منتظر شنیدن نظرهای شما دوستان عزیز هستیم.

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. مقایسه نرم افزار رو میشه اموزش بدید؟ از کجا و چطوری نرم افزارها رو بذارم کنار هم و مقایسه کنم؟

  2. در پاسخ به سمانه
    با وارد شدن به صفحه هر نرم افزار از زینسی در سمت چپ صفحه معرفی، مقایسه با رقبا رو مشاهده می‌کنید. هر کدوم رو خواستید میتونید انتخاب کنین

  3. الان زینسی خیلی بهتر از سال 99 شده بهتون تبریک میکنم کیفیت محتواهاتونم افزایش پیدا کرده

  4. در پاسخ به نعیمه گلستانی
    ممنون از همراهی و توجه تون نعیمه عزیز. چقدر خوشحال شدیم نظرتونو خوندیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا