اخبار

7 اپلیکیشن فوتبالی که شما را همیشه از اخبار با خبر می کند.

اپلیکیشن فوتبالی علاوه بر اینکه شما را دائما در معرض اخبار فوتبالی قرار می دهد، پیش بینی مسابقات فوتبال را به ارمغان می آورد. البته شما باید با توجه به علاقه ای که دارید و امکاناتی که اپلیکیشن دارد آن را انتخاب کنید. به عنوان مثال برخی با محوریت فوتبال های خارجی و برخی دیگر فوتبال داخلی را پوشش می دهد. در ادامه اپلیکیشن های فوتبالی را معرفی خواهیم کرد.

یک زمین چمن مستطیلی ، که  دو دروازه در هر دو طرف عرض این زمین. خط‌کشی‌های سفیدی که مرزهای مسابقه را تعیین می‌کنند ،22 ستاره که در قالب دو تیم با طرفداران میلیونی دنبال توپی گرد میگردند ، میبینید.  با فرو ریختن هرکدام از دروازه‌ها میلیو‌ن‌ها نفر از شادی به آسمان می‌روند و میلیون‌ها نفر دیگر رنگشان مثل گچ سفید می‌شود. فوتبال همینه . در این مقاله بررسی می‌کنیم چرا فوتبال محبوب‌ترین ورزش جهان است؟ همچنین 7 تا از بهترین اپلیکیشن‌‌های فوتبالی ‌را  معرفی خواهیم کرد.

 

فوتبال چیزی فراتر از یک مسابقه است
تصویر فوتبالیست معروف در اپلیکیشن فوتبالی
تصویری از جام باشگاه های اروپا

 

بدون تعارف فوتبال فراتر از یک ورزش ،  حتی فراتر از یک مسابقه! این ورزش برای خیلی از هواداران دوآتشه یک سبک زندگی است.  فوتبال برای افراد زیادی  دلیلی برای زود  از خواب بیدار شدن است. چرا که تیم محبوب‌شان بعد‌از‌ظهر همان روز مسابقه‌ مهمی دارد. خیلی وقت‌ها فوتبال باعث سرازیر شدن اشک میلیون‌ها نفر می‌شود.

هیچ وقت فینال استانبول را فراموش نمی‌کنیم. همچنین ، لیگ قهرمانان اروپا، بهار سال 2005، استانبول. میلان، تیم محبوب یک پسربچه‌ 12 ساله، در فینال مسابقات ،  لیورپول سه بر صفر پیشی گرفته بود . با همان سن کم، سرمست از قهرمانی به‌ظاهر در دسترس، صفحه تلویزیون را تماشا می‌ کرد ؛ اما در نیمه‌ دوم همه‌چیز به یکباره عوض شد. کامبک لیورپول بازی را به پنالتی کشاند و در شبی که شوچنکو برای اولین بار پنالتی را خراب کرد، جام در دستان استیون جرارد، کاپیتان لیورپولی‌ها بالا رفت. آن بچه بود که با 12 سال سن مثل ابر بهار اشک می‌ریخت.

 

جدا از همه‌ این مسائل، کم پیش نیامده که با فوتبال شاد نشویم. روزهایی که تیم ملی به جام‌ جهانی صعود کرده بود را به یاد بیاورید. برد مقابل بحرین و پرواز به سوی آلمان، گل رضا قوچان‌نژاد به کره و صدور بلیط برزیل و ازبکستانی که راحت‌تر از همیشه ما را به جام‌جهانی روسیه فرستاد.

حالا احتمالاً یک سوال برایتان پیش آمده است:

آیا فوتبال محبوب‌ترین ورزش جهان است؟

برای اثبات این که فوتبال محبوبترین ورزش جهان است بهتر است  نیم­ نگاهی به آمار و ارقام بیاندازیم . اگر نگاهی به لیست پردرآمدترین ورزشکاران بیندازید، 3 نفر اول 3 فوتبالیست سرشناس هستند:

  •  نفر اول، لیونل مسی با درآمد سالیانه بالغ بر 127 میلیون دلار
    نفر دوم، کریستیانو رونالدو با درآمد سالیانه بالغ بر 109 میلیون دلار
    نفر سوم، نیمار با درآمد سالیانه بالغ بر 105 میلیون دلار

خوب حالا این دوستان پولدار  چه ربطی به محبوبیت فوتبال دارند؟ معمولاً در صورتی در صنعت سرگرمی پول زیادی خرج می‌شود که بازدیدکننده‌ زیادی هم وجود داشته باشد. به ‌هر حال شخص سرمایه‌گذار که در اینجا مالک باشگاه است، دوست دارد هزینه‌ای که برای داشتن این ستاره‌های گران قیمت پرداخت کند که برایش آورده‌ی مالی هم داشته باشد. این امکان‌پذیر نیست مگر اینکه  با بالا بودن تعداد بینندگان. پس فوتبال تعداد بیننده‌ی بالایی دارد که این ارقام نجومی در آن هزینه می‌شود. ال‌کلاسیکو که در هر فصل حداقل دو بار بین تیم‌های بارسلونا و رئال‌ مادرید برگزار می‌شود، به طور میانگین 600 میلیون بیننده دارد! فینال جام جهانی روسیه بین فرانسه و کرواسی نزدیک به 5/3 میلیارد نفر را پای گیرنده‌ها نشاند! به جرأت می‌توان گفت هیچ رویداد ورزشی نمی‌تواند این حجم از بیننده را در سراسر دنیا داشته باشد.

 

رونمایی از 7 اپلیکیشن‌ فوتبالی

وقتی یک ورزش تا این حد محبوب و سرگرم‌کننده باشد، اپلیکیشن‌های بی‌شماری در رابطه با آن وجود دارند. بیشتر اپلیکیشن‌های فوتبالی امکاناتی مانند نمایش نتایج زنده، جدیدترین اخبار، جدول‌ لیگ‌های مختلف، ساختن تیم فانتزی و … را دارا هستند. بیشترین تفاوت این اپلیکیشن‌ها در تجربه‌ کاربری و معدود امکانات متفاوتی است که هرکدام به صورت جداگانه دارند.

 

با توجه به محبوبیت وب سایت زینسی، به معرفی اپلیکیشن های اخبار فوتبال اختصاص یافته است . شما  می‌توانید از طریق ابزار مقایسه زینسی به مقایسه اپلیکیشن‌های اخبار فوتبال بپردازید. در ادامه‌ این مقاله قصد داریم 7 تا از بهترین اپلیکیشن‌های فوتبالی را به شما معرفی کنیم. این هفت اپلیکیشن ترکیبی از اپلیکیشن‌های ایرانی و غیرایرانی هستند.

نود یکی از محبوبترین اپلیکیشن های فوتبالی

یک اپلیکیشن برتر برای طرفدارن فوتبال نود است
نود از محبوبترین برنامه های ورزشی در ایران است ، به دلیل اینکه به بررسی دقیقتر می پردازد

عادل فردوسی‌پور را که فراموش نکرده‌­اید. آخر سر هم معلوم نشد چرا یک برنامه‌ تلویزیونی با آن همه مخاطب تعطیل شد. اپلیکیشن فوتبالی نود مربوط به همان برنامه‌ی تلویزیونی است و البته با نام league 18 شناخته می‌شود. آخرین اخبار تیم‌ها، نتایج زنده، آمار بازی‌ها و … از امکانات این اپلیکیشن هستند.

 

 

شبکه اجتماعی فوتبالی طرفداری

اپلیکیشن برتر برای طرفدارن فوتبال
اخبار تیم‌ها و شایعات نقل ‌و انتقالات، شخصی‌سازی برای هر نفر به‌منظور دنبال کردن نتایج تیم دلخواه، صفحه‌ اختصاصی هر مسابقه و صد البته شبکه‌ اجتماعی اختصاصی، از جمله امکانات این اپلیکیشن هستند.

سایت طرفداری هم مانند نود از قدیمی‌های ثابت‌شده‌ی فوتبال است. خبرگزاری مستقلی که به گفته‌ خودشان بزرگ‌ترین شبکه‌ اجتماعی ورزشی را دارند. اخبار تیم‌ها و شایعات نقل ‌و انتقالات، شخصی‌سازی برای هر نفر به‌منظور دنبال کردن نتایج تیم دلخواه، صفحه‌ اختصاصی هر مسابقه و صد البته شبکه‌ اجتماعی اختصاصی، از جمله امکانات این اپلیکیشن فوتبالی هستند.

 

 

Onefootball اپلیکیشن فوتبالی برای دنبال کردن اخبار خارجی

اپلیکیشن فوتبالی
تقریباً تمام لیگ‌های مهم دنیا را پوشش می‌دهد و هر روز با اخبار و اطلاعات جدید آپدیت می‌شود

یک اپلیکیشن فوتبالی کامل که به قول تیم سازنده‌اش برای تمام فوتبال ‌دوستان کافی است! تقریباً تمام لیگ‌های مهم دنیا را پوشش می‌دهد و هر روز با اخبار و اطلاعات جدید آپدیت می‌شود. تمام چیزی که هرکس بخواهد در مورد تیم محبوبش بداند در این اپلیکیشن وجود دارد. ترکیب، اخبار داخلی باشگاه، شایعات، نقل ‌و ‌انتقالات، پروفایل هر بازیکن و …

 

 

اپلیکیشن فوتبالی Goal

اپلیکیشن فوتبالی Goal
ادعای این اپلیکیشن این است که فوتبال تمام دنیا را پوشش میدهد

احتمالاً بیشتر فوتبال ‌دوستان ایرانی سایت گل را می‌شناسند. نسخه‌ فارسی این سایت مدت‌ها جزو منابع معتبر خبری محسوب می‌شد. این اپلیکیشن فوتبالی در مالکیت سایت گل است. ادعای این اپلیکیشن گستردگی پوشش اخبار است. یعنی ادعا دارند فوتبال تمام دنیا را پوشش می‌دهند. مقالات جذاب، آپدیت سریع نتایج و آنالیزهای جذاب این سایت و اپلیکیشن آن را از دست ندهید.

 

 

هتریک یکی از برترین اپلیکیشن های فوتبالی

اپلیکیشن فوتبالی هتریک
امکانات این اپلیکیشن: ویدیو‌های کم‌حجم و باکیفیت، برنامه‌ بازی‌ها، آخرین نتایج و جدیدترین اخبار هستند.

اپلیکیشنی که بیشتر از همه به خاطر تجربه شیرین کاربری مورد تحسین قرار گرفته است. یعنی کار کردن با آن راحت و لذت‌بخش است. ویدیو‌های کم‌حجم و باکیفیت، برنامه‌ بازی‌ها، آخرین نتایج و جدیدترین اخبار از امکانات این اپلیکیشن هستند.

 

 

FiFa یکی از اپلیکیشن های رسمی فوتبالی

اپلیکیشن fifa را در جهان بعنوان اپلیکیشن برتر طرفداران فوتبال میشناسند
محبوبترین اپلیکیشن جهانی فوتبال این اپلیکیشن است ،پوشش تمام مسابقاتی که زیر نظر فیفا برگزار می‌شوند

وقتی قرار است بهترین اپلیکیشن‌ های فوتبالی را معرفی کنیم، چرا اپلیکیشن خود FIFA که اتفاقاً نمونه‌ خیلی خوبیست را معرفی نکنیم؟ پوشش تمام مسابقاتی که زیر نظر فیفا برگزار می‌شوند، اخبار از سرتاسر دنیای فوتبال، مصاحبه‌ها و ویدیوهای اختصاصی و … را پوشش میدهد .

 

 

فوتبالی یکی از اپلیکیشن های پرطرفدار 

اپلیکیشن فوتبالی : اپلیکیشن برتر برای طرفداران فوتبال
از اپلیکیشن­ های محبوب فارسی ، با بیش از یک میلیون دانلود در گوگل‌پلی. اخبار اختصاصی فوتبال، مسابقه‌­ها­، آمار لیگ‌های معتبر جهان و پیش‌بینی مسابقات به همراه جوایز جزو امکانات این اپلیکیشن هستند.

آخرین اپلیکیشن را هم از گروه اپلیکیشن­‌های فارسی معرفی می‌کنیم. اپلیکیشن فوتبالی با بیش از یک میلیون دانلود در گوگل‌پلی. اخبار اختصاصی فوتبال، برنامه پخش تلویزیونی مسابقه‌­ها­، آمار لیگ‌های معتبر جهان و پیش‌بینی مسابقات به همراه جوایز جزو امکانات این اپلیکیشن هستند.

در صورتی که اپلیکیشن‌های معرفی شده در این مقاله را دانلود کرده‌اید، لطفا با مراجعه به بخش نظرات از تجربه خود برای سایر کاربران بگویید. ممنون که همراه زینسی هستید.

 

امتیاز شما به این مقاله

‫13 دیدگاه ها

  1. یه فوتبالی باید همشو تو گوشیش داشته باشه 🙂 چون هر کدوم قسمت خاصی از اخبار رو پوشش میدن خارجیا تکمیل ترن فقط باید زبانتون قوی باشه

  2. طرفداری خیلی خوبه اطلاعاتش دقیقه. این سایت قدیمیه و کیفیتش رو همیشه حفظ کرده.

  3. برای این که از اخبار بین المللی فوتبال باخبر باشم، اپلیکیشن فوتبالی خارجی رو توصیه میکنید یا ایرانی رو؟

  4. اپلیکیشن فوتبالی فیفا از نظر من عالیه همیشه دنبالش میکنم به شما فوتبالی های عزیز هم توصیه میکنم

  5. اپلیکیشن فوتبالی طرفداری خیلی خوبه من طرفدار پر و پا قرص فوتبالم همیشه دنبال میکنم

  6. اپلیکیشن فوتبال طرفداری رو دانلود کردم خوب بود دیگه بقیه رو امتحان نکردم ازش راضیم

  7. اپلیکیشن فوتبالی هتریک فوق العاده س اگه طرفدار فوتبال هستین، حتما دانلودش کنین

  8. اپلیکیشن فوتبالی هتریک ویژگی های متفاوتی داره اگه واقعا از فوتبال سردر میارید هتریک رو استفاده کنید

  9. اپلیکیشن فوتبالی خارجی وان فوتبال خوبه و اپلیکیشن فوتبالی ایرانی هم طرفداری.

  10. اپلیکیشن فوتبالی فقط نود … هیچ کدوم به گرد پاشم نمیرسن. تو تلویزیون هم طرفدارش بودم واقعا حیف شدددد دیگه هیچ برنامه ای توجه جلب نکرد

  11. در پاسخ به sahand
    طرفداران اپلیکیشن فوتبالی نود چقدر زیاده در زینسی 🙂 حیف شد اون برنامه بله

  12. در پاسخ به نیما
    ممنون از توصیه تون. اپلیکیشن فوتبالی Onefootball اخبار دقیقی داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا