آموزش و مطالعه

آموزش 23 زبان دنیا در اپلیکیشن Memrise ؛ به همراه راهنمای استفاده

یکی از اپلیکیشن های آموزش زبان، اپلیکیشن Memrise است که قدمت زیادی دارد. این اپلیکیشن از روش اختصاصی برای یادگیری زبان استفاده می کند. یادگیری زبان از گذشته جزو دغدغه افراد بسیاری بوده است. رفتن به کلاس در ترافیک‌های طولانی و زمان‌بر در کنار هزینه‌های بالا بر این مشکل‌ می‌افزاید. در این مواقع بهره‌گیری از اپلیکیشن‌های متفاوت نظیر Memrise شما را به‌خوبی در زمینه یادگیری زبان کمک خواهد کرد. به طوری که تنها کافی است اندکی وقت برای آموزش زبان از طریق اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی اندروید و دیگر زبان‌ها صرف کنید. در این مقاله از زینسی به بررسی برنامه Memrise خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

اپلیکیشن Memrise

یکی از اپلیکیشن‌های بی‌نظیر در حوزه آموزش زبان، Memrise به شمار‌ می‌آید. این برنامه شما را در درست‌ترین راه برای یادگیری زبان قرار‌ می‌دهد. به این وسیله دیگر هرگز نگران آموزش زبان نباشید؛ زیرا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به هدف خود در یادگیری زبان‌های مختلف دنیا خواهید رسید.

یادگیری زبان در اپلیکیشن Memrise
یادگیری زبان انگلیسی و دیگر زبان های دنیا در اپلیکیشن Memrise

در این مقاله بنا داریم شما را با اطلاعاتی در زمینه نحوه استفاده از اپلیکیشن Memrise آشنا کنیم. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا پایان متن ما را همراهی کنید.

برای شناختن بهتر ابزار های یادگیری زبان مطلب اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی را از دست ندهید.

شروع به کار با اپلیکیشن Memrise

پس از نصب Memrise روی تلفن همراه،‌ می‌بایست اکانتی را برای خود بسازید. بدین منظور قادر خواهید بود از حساب فیس بوک یا گوگل خود برای ورود به برنامه بهره بگیرید. برنامه در این بخش از شما‌ می‌خواهد که رمز عبوری را برای ورود به اپلیکیشن انتخاب کنید. در این صورت خیال شما از امنیت برنامه Memrise نیز راحت خواهد بود.

پس از آن وارد صفحه‌ای خواهید شد که انواع زبان‌های موجود در دنیا را پیش‌روی شما قرار‌ می‌دهد. به منظور انتخاب یکی از این زبان‌ها تنها کافی است روی یکی از آن‌ها کلیک کنید. نکته جالبی که شامل این برنامه‌ می‌شود، به کارگیری تمام زبان‌ها حتی زبان‌های نادر دنیا برای آموزش به کاربران است. این مزیت سبب خواهد شد هیچ گونه کم و کسری در Memrise مشاهده نکنید و با خیال راحت آموزش زبان خود را از همین امروز شروع کنید.

انتخاب زبان در اپلیکیشن Memrise

پس از آن که برای یادگیری زبان مورد نظر خود روی نام آن کلیک کردید، نوبت به انتخاب حوزه آموزش زبان‌ می‌رسد. شما در این بخش دوره‌های متفاوتی از آموزش زبان را پیش روی خود خواهید دید. در صورتی که دوره مدنظر خود را در موارد مذکور ندیدید، باید روی گزینه Or Browse More Courses کلیک کنید. بدین ترتیب هر آنچه را که از دوره‌های آموزش زبان موردعلاقه شما باشد، در این بخش ملاحظه خواهید کرد

دوره های زبان در Memrise
انتخاب زبان در اپلیکیشن Memrise

تنوع بی نظیر Memrise در آموزش شما را به یادگیری بیشتر و تلاش برای دستیابی به هدفتان کمک خواهد کرد. توجه داشته باشید که پس از آنکه دوره مدنظر خود را برگزیدید، در این باره به توضیحاتی نیاز دارید که همچون مقدمه کتاب، شما را با آنچه قرار است آموزش ببینید، آشنا کند. بدین منظور در برنامه Memrise پس از انتخاب هر دوره، بخشی به عنوان توضیحات مقدماتی در آموزش حوزه موردعلاقه شما قرار داده شده است. این کار مانع از پراکندگی مطالب یا سردرگمی شما خواهد شد.

نحوه یادگیری زبان در برنامه Memrise

یکی از مواردی که سبب بروز وجه تمایز میان برنامه‌های مختلف آموزش زبان‌های مختلف‌ می‌شود، نحوه تدریس زبان به حساب‌ می‌آید. Memrise با بهره‌گیری از متخصصان باتجربه در زمینه آموزش و تدریس زبان از مناسب‌ترین روش‌ها برای یادگیری زبان استفاده کرده است. به طوری که شما این فرصت را خواهید داشت که به کمک Memrise علاوه بر یادگیری کلمات و گرامر، قدرت شنیداری خود را نیز تقویت کنید.

روش یادگیری در برنامه Memrise به صورت گام به گام است و شما به تدریج پیشرفت شگرفی را در زبان خود احساس خواهید کرد. این کار سبب خواهد شد یادگیری زبان را با اشتیاق بیشتری دنبال کنید. از نکات جالب و کاربردی این برنامه آموزش نحوه کار با آن است که برای یادگیری زبان به شما آرامش بیشتری القا‌ می‌کند.

آموزش کلمات در Memrise

در ابتدا برای آموزش زبان توسط Memrise کلمات با طرق مختلفی یاد داده‌ می‌شوند. از مزایای به‌کارگیری این اپلیکیشن برای آموزش کلمات، استفاده از روش‌های گوناگون تصویری و توضیحی است.

آموزش کلمات در Memrise
آموزش کلمات پیچیده در Memrise

برای آنکه به بهترین نوع ممکن کلمات مختلف را بیاموزید، مثال‌های متنوعی توسط Memrise طراحی خواهد شد؛ به طوری که هرگز آن کلمه را از یاد نبرید.

یادداشت‌برداری پس از آموزش

هنگام یادگیری کلمات و درس در هر دوره با گزینه Mem روبه‌رو‌ می‌شوید. این گزینه زمانی کاربرد دارد که قصد آموزش پایه‌ای کلمات را با مرور و تکرار بیشتر داشته باشید. در این صورت استفاده از Mem‌هایی که دیگران درست کرده‌اند، شما را در یادگیری بهتر و دقیق‌تر کمک خواهد کرد. شما این امکان را خواهید داشت که در صورت تمایل از نکاتی که در این درس دریافت کرده‌اید، مطالبی را به این بخش اضافه کنید.

پرسش و پاسخ برای یادگیری بهتر در memrise

پس از آنکه کلمه مطرح‌شده را به خوبی آموزش دیدید، نوبت به امتحان شما خواهد رسید. جالب است بدانید که برخلاف بسیاری از اپلیکیشن‌ها، Memrise از یک روش برای پرسش سوالات خود از شما استفاده نکرده است. بدین شکل دیگر هرگز احساس خستگی در یادگیری زبان نخواهید کرد. در یکی از مراحل تلفظ کلمه از شما پرسیده‌ می‌شود. برای آنکه تنها به معنای کلمه فکر نکنید و از هر لحاظ در یادگیری زبان کامل شوید.

همچنین سوالات 4 گزینه ای برای شما طرح‌ می‌شود که جواب به آن‌ها باید در کمال دقت انجام گیرد. البته این سوالات به طور ساده پرسیده نمی‌شوند. یعنی یک بار از شما کلمه را‌ می‌پرسد و معنای آن را‌ می‌خواهد. در مراحل جلوتر معنا را در اختیار شما قرار‌ می‌دهد و باید نسبت به انتخاب کلمه با زبان موردنظر اقدام کنید. علاوه بر تمام این موارد‌ می‌بایست املای کلمه را نیز یاد بگیرید. بدین منظور در این اپلیکیشن بخشی برای پرسش از دیکته کلمه در نظر گرفته شده است.

مرور و کمک بهتر به یادگیری کلمات

هر بار که به یکی از سوالات Memrise پاسخ دادید، دایره‌ای را در بالای کلمه مشاهده خواهید کرد که گل درون آن در حال رشد است. با پاسخ به این سوالات به‌تدریج گل را در حال رشد بیشتر خواهید دید تا جایی که گل شکوفا‌ می‌شود. بدین وسیله مطمئن خواهید شد که کلمه را به‌طور کامل یاد گرفته‌اید.

به کمک Memrise، زبان‌های مختلف دنیا را همچون زبان مادری بیاموزید

در سال‌های گذشته افراد زیادی به یادگیری زبان علاقه‌مند بودند، اما به دلیل شرایط خاص آن‌ها قادر به استفاده از کلاس‌های گوناگون نمی‌شدند. امروزه اپلیکیشن‌های مختلفی روی کار آمدند که لذت یادگیری هر زبانی را به شما خواهند داد.

یادگیری زبان های مختلف دنیا
یادگیری زبان های مختلف دنیا با ممرایز

در این صورت دیگر نیازی به خروج از خانه و پرداخت هزینه‌های بالا نخواهید بود. در این مقاله به معرفی یکی از برترین اپلیکیشن‌ها در زمینه آموزش زبان پرداخته شد.

زینسی، پلتفرم معرفی و بررسی تخصصی نرم افزارها

در این مقاله از زینسی با اپلیکیشن Memrise آشنا شدیم و نحوه کار با آن را یاد گرفتیم. برای آن که زبان‌های مختلف را به صورت پایه و بدون هیچ مشکلی آموزش ببینید، بهترین گزینه دانلود برنامه Memrise خواهد بود. آموزش گام به گام این اپلیکیشن و پرسش و پاسخ‌های متنوع، هیچ گاه شما را از یادگیری زبان خسته و کسل نخواهد کرد. بلکه Memrise به گونه‌ای شما را شیفته زبان‌ می‌کند که هرگز از یادگیری آن دست نمی‌کشید.

برای دانلود اپلیکیشن آموزش زبان Memrise اینجا کلیک کنید.

سوالات متداول:

اپلیکیشن Memrise چیست؟

اپلیکیشنی برای آموزش زبان‌های مختلف دنیا است. در کوتاه‌ترین زمان ممکن زبان یاد بگیرید و در آزمون‌های تافل، آیلتس و … شرکت کنید.

دانلود برنامه Memrise برای اندروید از کجا انجام می‎شود؟

از مارکت‌های معتبر خارجی و ایرانی مانند گوگل پلی و کافه بازار می‌توانید برنامه Memrise برای اندروید را دانلود و نصب کنید.

روش استفاده از برنامهmemrise چگونه است؟

بعد از نصب برنامه، اکانتی برای خود می‌سازید. بعد از این مرحله، با انواع زبان‌های مختلف روبرو می‎شوید که باید یکی از آن‌ها را انتخاب و یادگیری را شروع کنید.

دانلود برنامه memrise برای ویندوز از کجا انجام می‌گیرد؟

دانلود ممرایز از وب سایت ممرایز و سایت‌های ایرانی مانند p30download، yasdl، softgozar و … انجام می‎‌شود.

کورس های ممرایز مفید هستند؟

 بله، با کمک کورس های ممرایز می‌توانید به سریع‌ترین شکل ممکن لغات تافل و آیلتس و … را آموزش ببینید.
امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫18 دیدگاه ها

  1. اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی ممرایز برای ایران محدودیتی نداره؟ چطوری باید اشتراکشو تهیه کنیم؟ به دلار؟

  2. اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی ممرایز رده سنی خاصی داره؟ مثلا برای کودکان میشه ازش استفاده کرد یا فقط برای بزرگسال کاربرد داره؟

  3. سلام سهراب عزیز
    نه اپلیکیشن ممرایز توضیحاتی در ارتباط با گروه سنی نداده است

  4. سلام دوست عزیز
    نه فیلتر نیست. البته میتوانید با پشتیانی سرویس دهنده اینترنت خود تماس بگیرید و سوال بپرسید

  5. اپلیکیشن Memrise در حیطه خودش بهترینه من خیلی راضیم از سبک آموزش، رابط کاربری و ….

  6. تعریف اپلیکیشن Memrise رو خیلی شنیدم ولی به درد من نخورد اصلا درجا حذفش کردم ???

  7. داداش ناموسا من نمیدونم چجوریه،میرم توش میخام انگلیسی یاد بگیرم ولی هرکار میکنم زبانه خوده نرم افزار باید یچیز دیگع باشه،مثلا ژرمنی باشه تا برام انگلیسی رو بیاره چیکارش کنم کلافه شدم

  8. با این که خیلی مشهوره خیلی طرفدار داره ولی من بدترین تجربه رو از اپلیکیشن Memrise دارم. اصلا برام مفید نشد با این که خیلی زمان براش گذاشتم. پشتیبانی هم پاسخگو نبود.

  9. در پاسخ به بهارم عبدالعلی
    بهرام عزیز متاسفیم بابت تجربه تلختون. ممکنه اپلیکیشن Memrise با نیازهای شما همخوانی نداشت.

  10. داداش یه سوال داشتم اپلیکیشن Memrise از زبان فارسی پشتیبانی میکنه عایااااا؟

  11. اپلیکیشن Memrise برای ما خیلی گرون درمیاد. همه شم رایگان نیست پس شروع نکنیم بهتره

  12. در پاسخ به ندا
    ندای عزیز ممنون که نظرتون رو در مورد اپلیکیشن Memrise مطرح کردین.

  13. عالی بود لذت بردم مخصوصا بخش سوالات متداول من رو به جواب سوالهام رسوند مقاله تون با تشکر از تیم خوب زینسی

  14. در پاسخ به سامان حیدری
    ممنون از همراهی و توجه شما دوست عزیز با مقاله نقد و بررسی اپلیکیشن Memrise

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا