خودرو

آیتول ؛ اپلیکیشن مدیریت کاربردی پرداخت‌ها و خدمات خودرو

امروزه نیازهای کاربران در حوزه اپلیکیشن و نرم افزار روز به روز در حال افزایش است، زیرا تمایل انسان‌ها برای زندگی راحت‌ و بی‌دغدغه، افزایش یافته است، آیتول یکی از پاسخ ها به همین تمایل است. تصور این که در زمان‌های گذشته برای کارت به کارت و هر کارِ کوچکی مجبور به مراجعه به بانک و تحمل صفی از مردم بودند، عذاب آور است. تصور کنید برای پرداخت جریمه ماشین باید مسافتی را در ترافیک طی می‌کردید و چند ساعتی از روز را درگیر آن بودید! با توسعه اپلیکیشن های کاربردی در این زمینه، این دغدغه‌ها برطرف شده و انسان‌ها با دانلود این برنامه‌ها، قدم بزرگی برای راحتی و آسایش خود برداشتند. یکی از اپلیکیشن‌های مهم برای مدیریت کاربردی و یکپارچه پرداخت‌ها و خدمات خودرو، “اپلیکیشن آیتول” نام دارد. این اپلیکیشن با دارا بودن ویژگی‌های منحصر به فرد همه نیازهای کاربرانش را برآورده می‌کند. تا آخر این مقاله همراه زینسی باشید تا ویژگی‌های جالب و مهم این برنامه آشنا شویم.

آیتول؛ اپلیکیشن مدیریت کاربردی پرداخت‌ ها و خدمات خودرو

در ابتدا می‌خواهیم توضیح مختصری در مورد اپلیکیشن آیتول در اختیار شما قرار دهیم. این اپلیکیشن همانطور که اشاره کردیم، اپلیکیشنی برای مدیریت کاربردی و یکپارچه پرداخت‌ها و خدمات خودروی شماست.

بررسی اپلیکیشن آیتول
آیتول، اپلیکیشنی برای مدیریت پرداختی‌های خودرو

با کمک این برنامه تمامی خدمات مربوط به خودرو مانند: پرداخت عوارض، امکان ثبت دخواست معاینه فنی، امکان تعویض پلاک غیرحضوری، خدمات کارواش در محل و … را دریافت خواهید کرد. با استفاده از این برنامه، از دانلود دیگر برنامه‌های جداگانه مانند: کارواش خودرو و … بی‌نیاز خواهید شد.

طراحی گرافیکی و رابط کاربری اپلیکیشن آیتول

در نگاه اول، مهم‌ترین موردی که هر اپلیکیشنی به آن دقت می‌کنیم، طراحی گرافیکی و رابط کاربری آن است. در بررسی آیتول به این نتیجه رسیدیم که طراحی گرافیکی باکیفیت و در عین حال ساده‌ای دارد که چشم کاربران را خسته نکند.

شمایی از برنامه آیتول
تصویری از اپلیکیشن آیتول

رابط کاربری آن بسیار آسان است؛ به طوری که حتی اگر با اپلیکیشن‌های زیادی کار نکرده باشید، می‌توانید سریع کار با این اپلیکیشن را یاد بگیرید. توسعه دهندگان این برنامه سعی کرده‌اند، کاربران در زمان خیلی کم و راحت، خدمات خود را دریافت کنند. مراحل پرداخت جریمه، دریافت خدمات مربوط به کارواش، امکان مقایسه بیمه‌ها و … خیلی سریع انجام شده و نیازی نیست زمان زیادی را صرف کنید.

خدمات ارائه شده توسط برنامه آیتول

با کمک اپلیکیشن آیتول می‌توانید آگهی فروش خودرو را به صورت کاملا رایگان ثبت کرده و به این ترتیب ماشین خود را به فروش برسانید. همچنین اگر قصد خرید ماشین را دارید، می‌توانید آگهی‌های زیادی در این مورد را مشاهده کنید. مزیت آیتول در مورد معاملات خودرو این است که تمامی خودروها احزار هویت شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

از دیگر خدماتی که توسط آیتول دریافت می‌کنید، خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه است.

خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه
خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه در آیتول

برای خرید این بیمه می‌توانید در پلتفرم آیتول، در بین شرکت‌های بیمه مقایسه انجام داده و در نهایت خرید خود را با آگهی و اطمینان خاطر انجام دهید. قابل ذکر است که هم می‌توانید به صورت قسطی خرید کرده و هم به صورت نقدی مبلغ بیمه را پرداخت کنید.

پرداخت سریع و راحت عوارض شهرداری و طرح ترافیک، خلافی خودرو، عوارض آزادراهی و دیگر عوارض از خدماتی است که آیتول برای کاربران ارائه می‌دهد.

در گذشته برای دریافت معاینه فنی، انجام تعویض پلاک و ترخیص خودرو توقیفی از پارکینگ راهور ، مالک خودرو باید به صورت حضوری برای انجام امور به مراکز مربوطه مراجعه می‌کرد، اما در حال حاضر می‌توانید با نصب اپلیکیشن آیتول یا مراجعه به وب‌سایت آیتول درخواست خود را برای خدمات مذکور ثبت کرده تا سفیر آیتول به جای شما به مراکز مراجعه کرده و امور مربوطه را بدون نیاز به حضورتان انجام دهد.

نمایی از اپلیکیشن آیتول
نمایی از اپلیکیشن آیتول را در این تصویر می‎بینید.

خودروی شما در تمام این مراحل تحت پوشش کامل بیمه بدنه و مسئولیت می‌باشد. همچنین تعویض پلاک هم به این ترتیب انجام می‌شود.

با کمک آیتول می‌توانید همه بدهی‌های مربوط به خودرو خود را به صورت یک‌جا مشاهده کرده و به صورت تجمیعی یا موردی (تکی) پرداخت کنید. همچنین امکان پرداخت خلافی خودرو به صورت موردی یا تجمیعی نیز وجود دارد.

آیا خدمات ارائه شده توسط آیتول در همین موارد ذکر شده، خلاصه می‌شود؟ خیر، آیتول خدمات و امکانات بسیار زیادی دارد که در ادامه به صورت بولت‌وار آن‌ها را مطالعه خواهید کرد.

نگاهی به ویژگی‌ها و امکانات اپلیکیشن آیتول

در ادامه نگاهی به کلیه امکانات اپلیکیشن آیتول انداخته و از ویژگی‌های موجود در برنامه آگاه می‎شویم. با دانلود برنامه می‌توانید از همه امکانات ذکر شده در این قسمت، بهره‌مند شوید.

  • استعلام و پرداخت جرائم راهنمایی و رانندگی (خلافی خودرو)
  • امکان پرداخت تکی یا گروهی خلافی خودرو
  • امکان مقایسه، خرید و تمدید آنی بیمه‌ شخص ثالث خودرو
  • امکان مقایسه و خرید بیمه بدنه خودرو
  • امکان خرید و تمدید بیمه‌‌ی خودرو به صورت نقد یا اقساطی
  • اطلاع‌رسانی در صورت ثبت خلافی جدید، ورود به طرح ترافیک و عوارض آزادراهی
  • استعلام و پرداخت عوارض الکترونیک آزادراهی
  • استعلام و پرداخت عوارض ورود به طرح ترافیک تهران
  • استعلام و پرداخت طرح کنترل آلودگی هوا (طرح زوج و فرد سابق)
  • استعلام و پرداخت عوارض پارک حاشیه‌ای
  • استعلام و پرداخت عوارض سالیانه‌ی خودرو
  • خدمات سرویس دوره‌ای خودرو در محل
  • خدمات تعویض روغن در محل
  • خدمات کارواش در محل
  • خدمات تعویض پلاک بدون نیاز به حضور خریدار و فروشنده
  • دریافت گواهی معاینه فنی بدون نیاز به حضور مالک خودرو
  • ترخیص خودروی توقیفی راهور از پارکینگ بدون نیاز به حضور مالک خودرو
  • ثبت رایگان آگهی فروش خودرو
  • مشاهده آگهی‌های احراز هویت شده فروش خودرو

نقاط تمایز و برتری برنامه آیتول در مقایسه با اپلیکیشن‌ های مشابه

شاید در ذهن شما سوال ایجاد شود که چرا باید آیتول را انتخاب کنم؟ نقطه رقابتی آیتول با دیگر اپلیکیشن‌های مشابه در چیست؟ در جواب این سوالات باید بگوییم که علاوه بر رابط کاربری آسان و گرافیک حرفه‌ای، آیتول یک اپلیکیشن جامع و کاربردی در حوزه خودرو است. در حقیقت می‌توان گفت یک سوپر اپلیکیشن بوده و نیاز شما را در راستای خدمات خودرو به طور کامل برطرف می‌کند.

از مزیت‌های رقابتی این برنامه نسبت به سایر برنامه‌ها می‌توان به: امکان خرید بیمه خودرو (ثالث – بدنه) و استعلام و پرداخت آنلاین بدهی‌های خودرو (عوارض و خلافی) اشاره کرد.

پرداخت خلافی خودرو
استعلام و پرداخت آنلاین خلافی خودرو در آیتول

همچنین امکان ثبت درخواست معاینه فنی، تعویض پلاک غیر حضوری هم جزو ویژگی‌های برتر این برنامه بوده و تحت پوشش بیمه و مسئولیت بودن این مرحله باعث افزایش جذابیت این ویژگی برای کاربران شده است.

برای شنیدن یک ویژگی جنجالی آماده‌اید؟ اگر مدام پرداخت عوایض آزادراهی و طرح ترافیک و … را فراموش می‌کنید، با کمک اپلیکیشن آیتول نیازی به نگرانی نیست، زیرا اگر شما کیف پول خود را شارژ کنید، پرداخت این عوارض‌ها به صورت خودکار انجام می‌شود.

زینسی، پلتفرم مقایسه و بررسی تخصصی اپلیکیشن‌ها

در این مقاله از زینسی به معرفی اپلیکیشن آیتول پرداختیم و با مزایا و نقاط تمایز آن آشنا شدیم. برای مشاهده اپلیکیشن‌های بیشتر در مورد خلافی خودرو به دسته بندی خلافی خودرو زینسی مراجعه نمایید. هدف ما در زینسی، آشنایی هر چه بیشتر شما با اپلیکیشن‌های تخصصی و عمومی است آیا تجربه دانلود و استفاده از اپلیکیشن آیتول را دارید؟ لطفا تجربیات خود را با دیگر کاربران زینسی در میان بگذارید.

سوالات متداول:

آیتول بیمه بدنه می‌کند؟

بله. یکی از امکانات اساسی آیتول ، بیمه بدنه است. در این پلتفرم می‌توانید بین شرکت‌های بیمه مقایسه انجام دهید و بیمه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دانلود و نصب آیتول سامانه خودروی من از کجا امکان پذیر است؟

نصب آیتول از وب سایت این مجموعه به آدرس اینترنتی itoll.com، کافه بازار و مایکت امکان پذیر خواهد بود.

شارژ کیف آیتول چگونه عمل می‌کند؟

در آیتول امکان افزودن مبلغ به شارژ کیف امکان پذیر است. با پرداخت مبلغی به کیف پول آیتول، خلافی خودرو، آزادراه و … به صورت خودکار پرداخت می‌شود.

آیا آیتول خلافی خودرو را پرداخت می‌کند؟

بله، پرداخت خلافی خودرو از امکانات برجسته اپلیکیشن آیتول است. امکان پرداخت خلافی خودرو به صورت خودکار نیز وجود دارد.

سامانه آیتول قانونی است؟

آیتول مجوز قانونی از طرف پلیس راهور ناجا را ندارد، اما با توجه به دارا بودن اینماد و دیگر نمادهای معتبر می‌توان به آن اعتماد کرد.
امتیاز شما به این مقاله

‫28 دیدگاه ها

  1. گاهی کار میکنه گاهی میگه باید برید پلیس +۱۰ برای پرداخت جریمه. اگه قراره کارا با اوضاع کرونا غیرحضوری بشه این مسخره بازی رو نمیفهمم

  2. اکثر موارد کار میکنه ویژگی هاش کاملهههه فقط این که به حرفایی که میزنن وفادار باشن و واقعا نفراتشون رو برای تعویض پلاک اینا بفرستن. برای مایی که وقت نداریم خیلی خوبه

  3. اپلیکیشن آیتول ویژگی هاش جالب و کامل به نظر میاد ولی من اون قضیه تعویض پلاک رو متوجه نمیشم. یعنی چی؟ میشه توضیح بدید؟

  4. سلام دوست عزیز
    در صورتی که خودرویی خریدید یا فروختید این اپ برای تعویض پلاک به شما کمک میکنه.

  5. ما در بخش معرفی نرم افزار لینک دانلود را قرار دادیم. با سرچ در تولبار سرچ میتوانید به راحتی این نرم افزار را دانلود کنید

  6. سلام دوست عزیز
    بله. شما میتوانید در بخش ویژگی های نرم افزار از ویژگی های دیگر این اپ مطلع شوید

  7. از آیتول برای پرداخت عوارض آزادراهیم استفاده کردم راضی بودم سرعتش خوبه رابط کاربری راحتی داره در کل اوکیه?✔️

  8. آیتول خوبه راضیم از خدماتش. هم قابل اعتمااده هم دقیق و هم اینکه پشتیبانی خوبی داره.

  9. آیتول خوبه برای پرداخت عوارض آزادراهی ازش استفاده کردم راضی بودم

  10. اون روز پرداختی داشتم هر چقدر سعی کردم آیتول رو باز کنم نشد نمیدونم از اینترنت بود از برنامه بود. در کل راضی کننده س مخصوصا برای پرداخت عوارض آزادراه.

  11. در پاسخ به بابائی
    بله دوست عزیز امکانش هست یه لحظه برای آیتول مشکل نرم افزاری پیش اومده باشه یا اتصال اینترنتی به مشکل برخورده باشه. ممنون از نظرتون.

  12. سلام خسته نباشید. اپلیکیشن آیتول هنوز به فعالیتش ادامه میده؟ امنیت کافی داره این برنامه؟

  13. در پاسخ به فرانک
    بررسی شد، بله فرانک عزیز به فعالیتشون ادامه میدن. مشکلی براتون پیش اومده در این زمینه؟

  14. به نظرم تا اپلیکیشن هایی مثل اپ هست که همه کار میکنه آیتول زیاد کاربرد نداره مگر اینکه ویژگی خیلی خاصی پیاده کنن.

  15. در پاسخ به سعید نعمت زاده
    ممنون از نظر ارزشمندتون سعید عزیز.

  16. آیتول خوبه راضیم خلافی اینارو از آیتول پرداخت میکنم مشکلی ندارم.

  17. در پاسخ به اسماعیل قربانی
    اسماعیل عزیز چقدر خوب که آیتول براتون مفید واقع شده.

  18. آیتول در کل میتونم بگم برنامه خوبیه البته نه اونطوری که بترکونه ولی به عنوان یه برنامه معمولی خوبه کارو راه میندازه.

  19. در پاسخ به ناصر همت پور
    ناصر عزیز ممنون که نظر ارزشمندتون رو در مورد اپلیکیشن آیتول باهامون به اشتراک گذاشتین.

  20. در پاسخ به ریحانه احمدی
    ممنون از درج نظرتون ریحانه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا