کاربردی

فاصله هتل اسپیناس از جاهای دیدنی تهران

یکی از هتل‌های محبوب در تهران، هتل اسپیناس پالاس است که به‌دلیل سبک طراحی و معماری منحصر به فرد و جذابش، سالانه پذیرای هزاران مسافر از نقاط دور و نزدیک است. اگر قصد سفر به تهران را دارید و قصد دارید مدتی را در این شهر به تفریح و گردش سپری کنید، بی‌شک اقامت در این هتل می‌تواند اوقات شیرینی را برایتان رقم بزند و تجربه سفری به یاد ماندنی را در خاطرتان ثبت کند.

اقامتگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که هر کس با توجه به سلیقه و علاقه خود می‌تواند قبل از سفر به‌راحتی از یک سایت معتبر آن را رزرو کند. ما در این مطلب قصد داریم هتل اسپیناس و فاصله آن تا جاهای دیدنی تهران را برای شما شرح دهیم.

معرفی هتل اسپیناس

هتل اسپیناس یکی از بزرگ‌ترین و البته لوکس‌ترین هتل‌های تهران بوده که در منطقه سعادت آباد واقع است. این هتل پنج ستاره یکی از بی‌نظیرترین مکان‌های اقامتی نه در تهران، بلکه در کل ایران است. اسپیناس در سال ۱۳۹۴ بنا شده، دارای ۲۱ طبقه بوده و ۴۰۰ اتاق مدرن و لوکس دارد.

معرفی هتل اسپیناس
هتل اسپیناس یکی از هتل‌های بزرگ تهران است.

اتاق‌های متنوع این هتل با امکانات متفاوت و تعداد تخت‌های مختلف، پذیرای میهمانان پرجمعیت و کم جمعیت هستند. در این مکان اقامتی می‌توانید اتاق‌های ۱ تخته، ۲ تخته رویال، ۲تخته استاندارد، سوئیت‌های دونفره، سه نفره، جونیور و… را برای اقامت انتخاب کنید و لحظات شاد و مفرحی را در آن‌ها به سر ببرید.

از امکانات این اتاق‌ها می‌توان به سرویس بهداشتی و حمام مجزا و تخت‌های بسیار راحت اشاره کرد. همچنین داشتن آشپزخانه‌های مجهز به جای ساز، قهوه جوش و یخچال از دیگر امکانات این اتاق‌ها محسوب می‌شوند. سوئیت‌های واقع در این هتل سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی فوق‌العاده‌ای دارند و مجهز به تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع هستند.

همین امکانات باعث شده تا این مکان به یک اقامتگاه خارق‌العاده و محبوب تبدیل شود. در حال حاضر اسپیناس را می‌توان تاپ‌ترین هتل در تهران دانست که اکثر گردشگران خارجی و داخلی برای اقامت مایلند اتاق‌های آن را رزرو کنند. در ادامه شرح بیشتری در مورد امکانات آن برای شما می‌آوریم تا بیش از پیش با آن آشنا شوید.

امکانات هتل اسپیناس

هتل اسپیناس پالاس یک مکان اقامتی لوکس و جذاب است که امکانات بسیار خوبی برای راحتی میهمانان خود دارد. این هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت به مسافران و میهمانان است. پارکینگ آن با گنجایش ۱۵۰۰ خودرو و به صورت کاملا رایگان، امنیت لازم برای خودروی میهمانان را فراهم کرده و سبب آسودگی خاطرشان از تفریح و تفرج شده است.

امکانات هتل اسپیناس
هتل اسپیناس یک هتل جذاب و لوکس است.

از دیگر امکانات آن می‌توان به استخرهای سرپوشیده این مجموعه اشاره کرد که با معماری جذابشان لذت یک آب تنی به یاد ماندنی را برایتان فراهم می‌کنند. افراد ورزش دوست هم می‌توانند از امکانات ورزشی و سالن‌های بدنسازی این مجموعه برای رسیدن به تناسب اندام حتی در سفر و تفریح، بهره‌مند شوند.

فاصله هتل اسپیناس از جاهای دیدنی تهران

یکی از مهم‌ترین دغدغه مسافران زمان رزرو هتل، میزان فاصله آن با مکان‌های دیدنی مدنظر است. باید بگوییم که اگر قصد تهران‌گردی دارید و مایلید به مکان‌های دیدنی این شهر تاریخی سری بزنید، در میان هتل‌های تهران، اسپیناس برای دسترسی سریع به مناطق دیدنی و مهم تهران بهترین انتخاب است.

  • افرادی که قصد گردش در مناطق گردشگری تهران از جمله دربند و درکه را دارند، با اقامت در اسپیناس تنها ۱۳ کیلومتر از دربند و ۷ کیلومتر از درکه فاصله خواهند داشت. در صورتی که از علاقمندان به تاریخ هستید و تمایل به بازدید از کاخ سعد آباد دارید، بهتر است بدانید که اسپیناس تا کاخ سعد آباد تنها ۱۳ کیلومتر فاصله دارد.
  • تله کابین توچال از دیگر مکان‌های دیدنی تهران به شمار می‌روند که فاصله آن تا اسپیناس بسیار کم است‌. بنابراین برای افراد علاقه‌مند به تفریحات زمستانی، انتخاب این هتل بسیار مناسب و ایده ال خواهد بود.
  • یکی دیگر از جاذبه‌های شهر تهران که همه ساله مسافران زیادی را به این شهر جذب می‌کند، برج میلاد است. اگر شما هم قصد بازدید از این برج دیدنی را دارید، می‌توانید با اقامت در اسپیناس، فاصله خود را با برج میلاد کمتر کرده و با کمترین مسافت برای بازدید از آن اقدام کنید.
  • از دیگر مکان‌های دیدنی و جذاب شهر تهران می‌توان به پارک ژوراسیک اشاره کرد. در این پارک مجسمه‌ انواع دایناسورها با قابلیت حرکت کردن به نمایش گذاشته شده‌اند و فضای هیجان انگیز و دیدنی را ایجاد کرده‌اند. در صورت اقامت در هتل اسپیناس پالاس می‌توانید با کمترین میزان فاصله، دسترسی راحت‌تری به این پارک جذاب داشته باشید.
  • همانطور که می‌دانید نمایشگاه بزرگ تهران یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین نمایشگاه‌ها در خاورمیانه است که همه ساله بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر جهان جذب می‌کند. اگر قصد شما از سفر به تهران بازدید از نمایشگاه بین‌المللی است، اقامت در اسپیناس برای شما بهتر و راحت‌تر خواهد بود.
  • یکی دیگر از پارک‌های دیدنی و زیبای تهران، پارک پرواز است. این پارک با فضای دنج و آرامش، به یکی از پرطرفدارترین پارک‌های تهران تبدیل شده و فاصله آن تا اسپیناس فقط ۲۰ دقیقه پیاده روی است. در صورت استفاده از اتومبیل، می‌توانید در کمتر از ۱۰ دقیقه به پارک پرواز برسید‌.

نحوه رزرو هتل اسپیناس

برای رزرو هتل‌های تهران از جمله اسپیناس، می‌توانید به صورت آنلاین اقدام کنید. اسنپ تریپ، یکی از سایت‌های معتبر و فعال در زمینه رزور هتل است و این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که در هر شهری که قصد سفر به آن را دارید، مکان اقامتی رزرو کنید.

نحوه رزرو هتل اسپیناس
نحوه رزرو هتل اسپیناس

شما می‌توانید با مراجعه به سایت اسنپ تریپ، انواع هتل‌ها را همراه با قیمت و امکاناتی که ارائه می‌دهند بررسی کنید و سپس به تناسب بودجه و نیاز خود جهت خرید اقدام کنید. همچنین هر سوالی که در حوزه رزرو هتل دارید، با مشاورین اسنپ تریپ به صورت آنلاین در میان بگذارید و یا با شماره‌های موجود در سایت تماس برقرار کنید.

رزرو هتل به صورت آنلاین مزایای بسیاری دارد و سبب صرفه جویی در هزینه و زمان شما می‌شود. در این روش می‌توانید با آسودگی خاطر، اقدام به بررسی هتل‌ها کرده و در نهایت مکانی مناسب را برای اقامت انتخاب کنید. استفاده از یک سایت معتبر چون اسنپ تریپ هم می‌تواند نقش فوق العاده‌ای در انتخاب هتلی مناسب و به صرفه داشته باشد.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی یکی از جذاب‌ترین هتل‌های تهران به نام اسپیناس پالاس پرداختیم. این هتل بزرگ و ۵ ستاره در منطقه سعادت آباد واقع شده است. اسپیناس پالاس اتاق‌هایی بسیار مجهز دارد و امکانات تفریحی فوق العاده‌ای را به میهمانان ارائه می‌دهد.

این مکان اقامتی لوکس لاکچری، به دلیل فاصله بسیار کم با مکان‌های دیدنی و تفریحی تهران، یک انتخاب بسیار مناسب برای گردشگران است. برای رزرو اتاق‌های این مجموعه شیک و باکلاس می‌توانید از خدمات سایت اسنپ تریپ بهره‌مند شوید.

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. رونالدو از هتل اسپیناس رفت 🙁 هتل خیلی توپیه فقط به علت لاکچری بودن مبلغ بالایی داره.

  2. در پاسخ به کیانوش
    کیانوش عزیز ممنون از درج نظرتون

  3. هتل اسپیناس الان دیگه تبدیل به عتیقه شده چون رونالدو اونجا خوابیده. الان اتاق رونالدو رو چن برابر میدن خودشم مینویسن که رخت خوابشو نشستیم بوی رونالدو رو میده :)) دور از شوخی هتل خیلی باکلاسیه ارزش هزینه شو داره.

  4. در پاسخ به شهاب رمضانی
    ممنون از درج دیدگاهتون شهاب عزیز 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا