ارز دیجیتال

9 اپلیکیشن ارز دیجیتال برتر دنیا

اپلیکیشن ارز دیجیتال امروزه که همه ما دور و نزدیک با آن سر و کار داریم یا اسم آن را شنیده ایم اهمیت زیادی دارد. امروزه پیدایش صنعت ارز دیجیتال باعث افزایش سرعت سیر تکاملی محصولات و خدمات این حوزه شده است. در دنیا اپلیکیشن ارز دیجیتال زیاد است که می‌توانند تجربه شما را در این زمینه افزایش دهند. در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین اپلیکیشن های دنیای ارز دیجیتال خواهیم پرداخت.

این برنامه‌ها هم برای افراد تازه‌کار مناسب هستند و هم افراد حرفه‌ای و به منظور راحتی کار سرمایه‌گذاران بلند-‌مدت و معامله‌گران کوتاه-مدت طراحی‌شده‌اند. از صرافی‌ها و کارگزاری‌ها گرفته تا نرم‌افزارهای نشان‌دهنده قیمت، موجودی، اطلاعات ارزها و کیف پول‌ها همگی در ادامه موردبررسی قرار می‌گیرند. ابتدا اگر می خواهید درباره ارز دیجیتال بیشتر بدانید بر روی این لینک کلیک کنید.

معرفی بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال

در زیر به معرفی تعدادی از بهترین اپلیکیشن های دنیای ارز دیجیتال در زمینه معامله‌گری، سرمایه‌گذاری، خرید و فروش، کسب اطلاعات و دنبال کردن قیمت می‌پردازیم. همچنین شما می توانید نرم افزارهای مختلف ارز دیجیتال را در این لینک با هم مقایسه کنید.

کوین‌ بیس (coinbase)

به طور کلی کوین بیس به عنوان کاربردی‌ترین و بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال شناخته‌شده است. برای سرآمد بودن در بازار ارز دیجیتال باید در هر زمینه آن عالی باشید، کوین بیس به شما در این زمینه کمک می‌کند.
این نرم‌افزار امکانات متعددی به شما ارائه می‌دهد. تعدادی از این خدمات عبارتند از:

  • شیوه‌های پرداخت تجارت الکترونیک،
  • خدمات مشتریان،
  • حساب‌های سود‌ده،
  • امکان معامله (Coinbase Pro)
  • پیشنهاد راهکارها و موسسه‌های حوزه ارز دیجیتال.

کوین بیس دارای اپلیکیشن‌های کاربردی بسیاری است که به بیش از 35 میلیون کاربر خود در سرتاسر جهان اجازه می‌دهد به خرید فروش و ذخیره هر نوع ارزی مثل بیتکوین (bitcoin)، اتریوم (ethereum)، لایت‌کوین (litecoin) تتر(tether) و غیره بپردازند.
اپلیکیشن‌ ارز دیجیتال کوین‌بیس کاربر‌پسند بوده و دارای جلوه‌های بصری مناسب‌اند. همین موضوع باعث شده کوین بیس جزو اولین گزینه‌های انتخابی افراد مبتدی قرار بگیرد. در قسمت داشبورد می‌توانید به تمامی امکانات برنامه از جمله دیدن سهام، موجودی کیف پول و نوسانات بازار دسترسی سریع داشته باشید. با کوین‌بیس می‌توانید در قبال ذخیره تعدادی از ارزهای دیجیتال، پاداش دریافت کنید. ویژگی دیگر این برنامه قابلیت دنبال کردن اخبار به روز در حیطه رمز ارزها است.

اپلیکیشن ارز دیجیتال کوین بیس
کیف پول coinbase یکی از بهترین اپلیکیشن های دنیای ارز دیجیتال

 

بلاک فای (blockfi)

Blockfi به حساب‌های سود‌ده خود معروف است و می‌توان از آن به عنوان دربردارنده بهترین حساب‌های سرمایه‌گذاری با بیشترین بازده یادکرد. سود مشارکت آن برای ذخیره ارزها بین 3 تا 5/7 درصد شناور است.
استفاده از بلاک فای دو مزیت اصلی دارد. اول اینکه شما می‌توانید با نگهداری ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین سودی برابر با 4 درصد (سالانه) بگیرید. دوم اگر به اندازه کافی ریسک‌پذیر نیستید، در حساب خود ارزهای پایدار مانند تتر ذخیره کنید و از 5/7 درصد سود سالانه بهره‌مند شوید.

سودها به صورت ماهانه (در ابتدای هر ماه) به حساب شما واریز می‌شوند. علاوه بر امکانات گفته‌شده در بلاک‌فای امکان معامله ارز و گرفتن وام با 5/4 درصد سود وجود دارد.

سایت بلاک چین Blockchain.com

بلاک چین یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های دنیای ارز دیجیتال است که امکاناتی از قبیل خرید، فروش و ذخیره ارزها را به کاربران می‌دهد. وجود 62 میلیون کاربر و بیش از 620 میلیون دلار تراکنش، اپلیکیشن بلاک چین را در دسته محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ارز دیجیتال قرار داده است.

یکی از دلایل محبوبیت این برنامه، تنوع تعداد ارزهای دیجیتال آن است. استفاده از بلاک چین بسیار راحت بوده برای همین این برنامه بین افراد تازه‌کار طرفداران زیادی دارد. از دیگر امکانات آن می‌توان به تبادل ارز به ارز تنها با چند حرکت اشاره کرد. این اپلیکیشن نه‌تنها کیف پول امنی به حساب می‌آید، بلکه دارای حساب‌های ذخیره بیت کوین با امکان سود‌دهی تا 12 درصد است.

تلگرام (telegram)

دنیای ارزهای دیجیتال روزبه‌روز در حال گسترش یافتن است. برای اینکه از فرصت‌های معاملاتی و تجربه‌های معامله‌گران حرفه‌ای مطلع باشید، نیاز به محیطی دارید که تلگرام آن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال از این برنامه به دلیل امنیت و سرعت آن برای پیشبرد پروژه‌های خود، برقراری ارتباط با دیگران و پشتیبانی استفاده می‌کنند.

تشکیل گروه‌های بزرگ معاملاتی در قسمت چت امن(secret chat) و برنامه‌ریزی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال بین معامله‌گران بسیار رایج است. تلگرام را می‌توانید در تلفن همراه، کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود نصب کنید.

اپلیکیشن ارز دیجیتال تلگرام
تلگرام یکی از ‌ بهترین اپلیکیشن های دنیای ارز دیجیتال

nomics

بسیاری از برنامه‌های ارز دیجیتال قیمت ارزها و عملکرد آن‌ها را گزارش می‌دهند. آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که اطلاعات نقدشوندگی ساختگی‌اند یا خیر؟

باید بدانید که 50 تا 70 درصد اطلاعات مربوط به نقدشوندگی ارزهای دیجیتال شفاف نیستند. به‌این‌ترتیب، کاربر بین دستور معاملاتی و از دست دادن پول به علت ارائه اطلاعات نادرست مردد می‌شود.

nomics اپلیکیشن ارز دیجیتال است که شما را با ارائه قیمت‌، میزان نقدشوندگی و حجم دقیق معاملات راهنمایی می‌کند. این برنامه با سیستم مداخله نرم‌افزاری (API) و مشارکت بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال مستقیما اطلاعات به روز را به کاربران نشان می‌دهد.

بلاک فولیو (blockfolio)

با استفاده از بلاک فولیو دیگر نیازی به اپلیکیشن‌ ارز دیجیتال واسطه برای دنبال کردن مشخصات ارزهای دیجیتال ندارید. این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن های دنیای ارز دیجیتال در حوزه ارائه مشخصات ارزها است.

این اپلیکیشن رایگان قابلیت‌های متنوعی از جمله پشتیبانی 10 هزار ارز دیجیتال را دارد. در حال حاضر بلاک فولیو حدود 6 میلیون کاربر دارد که از آن برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها، داده‌های بازار، خبر‌ها، تغییر روند و غیره استفاده می‌کنند.

همچنین با اتصال سیستم‌های معاملاتی مختلف به بلاک فولیو روند نشان دادن اطلاعات به صورت خودکار درمی‌آید و به این ترتیب آخرین تغییرات برای شما نمایش داده می‌شود.

Exodus

اگر به دنبال اپلیکیشن ارز دیجیتال هستید که از نظر بصری قوی و کاربردی باشد و به‌راحتی تنظیم شود، Exodus گزینه مناسبی است.

این اپلیکیشن ویژگی‌های دیگری نیز دارد که آن را از سایر رقیب‌ها متمایز می‌کند. کیف پول Exodus از 125 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و قابیلت خرید و فروش درون برنامه‌ای دارد.

همچنین دارای نمودار‌های قیمتی زنده، مشخصات قیمت، تنظیم آسان، قابلیت معامله آنلاین و پشتیبانی 24 ساعته است. Exodus را می‌توانید از اپ استور (app store) و گوگل پلی(google play) دانلود کنید.

 

اپلیکیشن ارز دیجیتال Exodus
برنامه Exodus از بهترین اپلیکیشن های دنیای ارز دیجیتال

Parity

Parity دیگر اپلیکیشن ارز دیجیتال که به واسطه کاربردهای خاص آن در فهرست بهترین اپلیکیشن های دنیای ارز دیجیتال قرار می‌گیرد. با استفاده از این برنامه می‌توانید تلفن همراه خود را به کیف پول سخت‌افزاری امن تبدیل کنید. این قابلیت در دنیای ارز دیجیتال نسبتا تازه بوده و هنوز در حال گسترش است.

برخلاف کیف پول‌های آنلاین، به‌محض نصب کردن Parity امکان استفاده از این نرم‌افزار به صورت آفلاین را دارید. تمام کلیدهای امنیتی تا وقتی که برای احراز به آن‌ها نیاز نداشته باشید، به صورت امن در برنامه نگهداری می‌شوند.
برای اینکه از عدم دسترسی دیگران به تلفن همراه خود اطمینان حاصل کنید، گوشی را ابتدا به تنظیمات کارخانه برگردانید و برنامه را در حالت هواپیما اجرا کنید.

به امنیت Parity شک نکنید؛ زیرا سازنده آن، رئیس سابق گروه سیستم امنیتی ارز اتریوم است و بارها امنیت این برنامه مورد ویرایش و بررسی قرارگرفته است. تنها خصوصیت منفی این برنامه عدم پشتیبانی از بیت کوین است.

eToro

اگر شما علاقه چندانی به نگهداری طولانی‌مدت ارزهای دیجیتال در کیف پول خود ندارید و فقط به دنبال معامله کردن هستید، باید سراغ یکی از اپلیکیشن‌های کارگزاری‌محور مثل eToro یا نمونه‌های مشابه آن مانند اپلیکیشن ارز دیجیتال Revolut و Robinhood بروید.

این برنامه قابلیت معامله 90 جفت ارز را دارد. مهم‌ترین ویژگی آن برای کاربران امکان کپی کردن استراتژی‌های معامله‌گران موفق است. eToro در معامله‌ها از شما کمیسیون نمی‌گیرد، اسپرد (spreads) شناور دارد و استفاده از آن بسیار راحت است.

این نرم‌افزار به عنوان یکی از بهترین کارگزاران ارز دیجیتال و برنامه‌ای کاربردی برای ذخیره بیت کوین شناخته می‌شود. در آخر فراموش نکنید که خرید ارزهای دیجیتال در پلتفرم‌‌هایی مثل eToro مالکیت ارز را تا زمانی که آن را نقد نکنید، در اختیار شما قرار نمی‌دهد و فقط موجودی مجازی شما را نشان می‌دهد.

اپلیکیشن ارز دیجیتال
نرم‌افزار eToro از بهترین اپلیکیشن های دنیای ارز دیجیتال

جمع‌بندی

در سال‌های اخیر با گسترش حوزه ارز دیجیتال پروژه‌های بسیاری شکل گرفتند و از دل آن‌ها اپلیکیشن‌های کاربردی به وجود آمدند. ما 9 مورد از بهترین اپلیکیشن های دنیای ارز دیجیتال را در این مقاله معرفی کردیم.

فرقی ندارد معامله‌گر مبتدی، حرفه‌ای، سرمایه‌گذار کوتاه‌مدت یا بلندمدت باشید، نرم‌افزارهای زیادی متناسب با نیاز شما وجود دارند. برای موفقیت در این بازار رقابتی سعی کنید از ترکیب بهترین اپلیکیشن‌ها با صرافی‌ها و کیف پول‌های امن استفاده کنید.

در این مقاله به معرفی بهترین اپلیکیشن‌های‌ خرید و فروش ارز دیجیتال و به طور کلی 9 اپلیکیشن ارز دیجیتال پرداختیم. دنیای ارزهای دیجیتال بسیار متنوع و گسترده است؛ بنابراین اگر شما تجربه استفاده از اپلیکیشن‌های دیگری را دارید، آن را با زینسی نیز به اشتراک بگذارید. بی‌صبرانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان عزیز هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫17 دیدگاه ها

  1. برای یک معامله موفق باید همه اپلیکیشن هایی که در این مقاله گفتید رو به عنوان اپلیکیشن ارز دیجیتال داشته باشیم یا چند تاس کافیه برای معامله خوب؟ هنوز در اول راه یادگیری هستم تا حالا خرید و فروشی انجام ندادم.

  2. سلام ستاره عزیز
    سعی کنید با خوندن مقالات مختلف مخصوصا مقاله های زینسی، در ابتدا دانش خودتون رو بالا ببرید. چون ممکنه باعث از دست دادن سرمایه تون بشه. یک اپلیکیشن کافی هست اما مراقب باشید ایران جز کشورهای نباشه که پولتون رو بلوکه کنه.

  3. سلام میشه اپلیکیشن های دیگه ای رو هم معرفی کنید؟ مثلا کوکوین خیلی معروفه ولی معرفی نشده.

  4. اپلیکیشن ارز دیجیتال برتر دنیا کوین بیس بهترینههههههههههههههه

  5. اپلیکیشن ارز دیجیتال بلاک فای خیلی خوبه یعنی به نظرم در بین اپلیکیشن های ارز دیجیتال راحت‌ترینه

  6. من به عنوان اپلیکیشن ارز دیجیتال از خود وب سایت بلاک چین استفاده میکنم امکان خرید و فروش هم داره

  7. اپلیکیشن ارز دیجیتال برتر دنیا به نظرم بلاک فای من تجربه استفاده شو داشتم خیلی راضیممم

  8. از بین اپلیکیشن هایی که معرفی کردید فقط اپلیکیشن کوین بیس رو شنیده بودم. نگاه میکنم بقیه رو هم.

  9. در پاسخ به مهران
    مهران عزیز خوشحال میشیم بعد بررسی اپلیکیشن ارز دیجیتال نظرتون رو باهامون به اشتراک بذارین.

  10. بلاک فای به عنوان اپلیکیشن ارز دیجیتال خیلی جذابه یکم یادگیریش برام سخت بود ولی الان اوکی شده کاملا جا افتاده

  11. در پاسخ به سینا رضوانی
    سینای عزیز ممنون که تجربه تون رو در مورد اپلیکیشن ارز دیجیتال بلاک فای با ما در میون گذاشتید.

  12. ممنون از معرفی اپلیکیشن ارز دیجیتال . جالب بودن ولی به نظرم نمیشه تلگرامو به عنوان اپلیکیشن ارز دیجیتال معرفی کرد.

  13. Exodus از نظر من بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال برتر دنیاس فقط مثل همیشه ما ایرانیا مشکل تحریم و تبدیل پول داریم.

  14. در پاسخ به دنیا قلی پور
    ممنون از درج نظر ارزشمندتون دوست عزیز. بله متاسفانه این مشکل برای خیلی از نرم افزارهای دیگه هم هست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا