بازی و سرگرمی

12 بازی اندروید ایرانی 1400 که باید امتحان کنید

بازی اندروید ایرانی سهم سرچ زیادی را در موتورهای جستجو و فروشگاه‌های اندرویدی به خود اختصاص داده است. با کمی دقت در آمار جستجوی کلمه بازی در گوگل و آمار ارائه شده توسط کافه بازار، متوجه پرطرفدار شدن صنعت بازی سازی در ایران می‌شویم به طوری که کلمه “بازی” تبدیل به پرسرچ‌ترین کلمه کافه بازار شده است.

انواع مختلف دسته‌بندی در زمینه بازی‌ها وجود دارد که هر یک کاربران خاص خودشان را دارند. اگر شما هم طرفدار گیم هستید، حتما دانستن آمار “بهترین بازی های اندروید ” که توسط کافه بازار ارائه می‌شود، برایتان اهمیت دارد. پس اگر خواستار شناحت بهترین بازی های اندروید سال  هستید، با ادامه‌­ی این مقاله همراه ما باشید تا برترین گیم های سال گذشته را معرفی کنیم.

 

آمار جالب “کافه بازار” در مورد بازی‌ها

کافه بازار بزرگترین مرجع دانلود گیم اندروید، هر سال آماری از میزان دانلود بازی‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با بهترین بازی های اندروید سال گذشته آشنا شوند. طبق آمار سال 98، 670 میلیون دانلود و بروزرسانی برای بازی‌ها انجام شده است. کافه بازار، بازی‌های خود را در دسته­های تنفننی، آموزشی، معمایی، ماجراجویی، امتیازی، اکشن، رانندگی، کلمات و دانستی‌ها، استراتژی، خانوادگی، ورزشی و شبیه سازی تقسیم بندی کرده است. با بررسی‌های انجام شده، آمار بیشترین دانلود به دسته بندی بازی‌های تفننی، رانندگی و اکشن تعلق می‌گیرد.

طبق گزارش کافه بازار، از 78 میلیون امتیازی که در سال 98 توسط کاربران ثبت شده است، بیش از 30 میلیون آن مربوط به بازی‌هاست.

بازی‌های دسته‌ی کلمات و دانستنی‌ها، استراتژی و امتیازی به ترتیب بیشترین امتیاز، و دسته‌های آموزشی، ماجراجویی و ورزشی کمترین امتیاز را گرفته‌اند. بیشترین تعداد امتیاز ثبت شده در دسته‌های کلمات و دانستنی‌ها، تفننی و استراتژی است.

 

معرفی بهترین بازی های ایرانی سال

با توجه به محبوبیت بازی‌ها در ایران و دنیا، یک دسته بندی از وب سایت زینسی، به معرفی بازی‌ها، اختصاص یافته است و شما با کلیک کردن روی این لینک می‌توانید به تمامی اپلیکیشن‌های آن، دسترسی داشته و همچنین از طریق ابزار مقایسه زینسی به مقایسه اپلیکیشن‌های بازی بپردازید.

 

1-آمیرزا

یکی از بهترین بازی های ایرانی، آمیرزا نام دارد. آمیرزا یک بازی متفاوت و سرگرم کننده در سبک کلمات می‌باشد. در این بازی باید کلمات به هم ریخته مرتب گردد. بازی آمیرزا نوعی چالش جذاب بین کاربران ایجاد می‌کند. از نظر کاربران این بازی باعث تقویت هوش می‌گردد و اکثرشان نسبت به این بازی، رای مثبت دارند. برخی از کاربران از مراحل کمِ آن گله‌مند هستند و خواستار افزایش تعداد مراحل بازی آمیرزا هستند.

بازی اندروید ایرانی آمیرزا
نمایی از بازی اندروید محبوب آمیرزا

2-پاسور حکم

یکی دیگر از بازی‌های پرطرفدار و سرگرم کننده، بازی پاسور حکم نام دارد. “بازی پاسور حکم” را هم می‌توانید تک نفره بازی کنید و هم به صورت آنلاین با دوستان خود به رقابت بپردازید و مسابقه دهید. کاربران این بازی اکثرا نظر مثبتی نسبت به آن دارند، فقط برخی از کاربران از یکنواخت بودن حریف گله‌مند هستند، انتظار دارند با پیشرفت بازی حریفشان قوی‌تر گردد.

Quiz of kings-3

بی‌شک یکی از جذاب‎‌ترین و چالش برانگیزترین بازی‌ های اندروید ایرانی Quiz of kings است. با Quiz of kings می‌توانید اطلاعات خود را به چالش بکشید، با دوستان خود به رقابت بپردازید و اطلاعات عمومی خود را بالا ببرید. شاید بتوان گفت جالب‌ترین ویژگی Quiz of kings از نظر کاربران، امکان چت با حریف می‌باشد. بیشترین خواسته‌ای که کاربران این بازی از توسعه دهندگانش دارند، امکان بازی به صورت آفلاین می‌باشد.

بازی اندروید محبوب quiz of kings
نمایی از بازی اندروید quiz of kings

 

4-فندق

یکی دیگر از بازی‌های فکری که باعث تقویت ذهن می‌گردد، فندق نام دارد. در این بازی با کلمات به هم ریخته سروکار دارید که باید یک کلمه بامعنی پیدا کنید. در این بازی بیش از 900 مرحله و هزاران کلمه­ی مخفی منتظر شماست، پس فرصت را از دست ندهید، این بازی را دانلود کرده و ذهن خود را ارتقا دهید. در این بازی هر روز با یک چالش جدید روبرو خواهید شد. از نظر برخی کاربران این بازی، کلمات تکراری زیادی داشته و برای نمایش دادن یک کلمه به عنوان راهنما سکه‌های بسیار زیادی دریافت می‌کند.

بازی اندروید فندق
نمایی از بازی اندروید جذاب فندق

5-کلاچ

کلاچ” یکی دیگر از بازی‌های جذاب می‌باشد که بیشترین امتیاز را از کاربران کافه بازار دریافت کرده و جزو بهترین بازی های ایرانی شده است. گرافیک، صدا گذاری و طراحی جذابِ این بازی از نظر کاربران، یک امتیاز مثبت برای بازی کلاچ می‌باشد. در این بازی هیجان گشت و گذار آزادانه در یک شهر بزرگ را تجربه خواهید کرد.

بازی اندروید کلاچ
نمایی از گرافیک بازی اندروید کلاچ

6-گلمراد

بی‌شک یکی از متفاوت‌ترین گیم‌های ایرانی، بازی گلمراد می‌باشد. این بازی بر اساس یک داستان شکل گرفته و توسعه یافته است. در این بازی شما باید به گلمراد کمک کنید تا خانه قدیمی خود را به مدرن‌ترین خانه شهر تبدیل نماید. دوست دارید در ماجراجویی گمراد همراه باشید؟ پس همین الان این بازی را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

بازی اندروید گل مراد
بنر تبلیغاتی بازی اندروید ایرانی گل مراد

7-دهات | مافیا

یکی دیگر از بازی های محبوب ایرانی، دهات نام دارد. این بازی در سبک معمایی و فکری می‌باشد که بر اساس بازی قدیمی و معروفی به نام مافیا، ساخته شده است. به صورت آنلاین با تمام کاربران ایرانی در نقش‌های مختلفی مانند کاراگاه، اسنایپر ، یا دکتر و … که هر یک ویژگی های مخصوص خود را دارد، می توانید بازی کنید. اگر طرفدار بازی معمایی هستید، این بازی جذاب را دانلود نموده و از آن لذت ببرید.

8-گشت پلیس 2

اگر می‌خواهید یک بازی هیجان انگیز و مسابقه‌ای را تجربه کنید، پیشنهاد ما بازی “گشت پلیس 2 ” می‌باشد. بازی گشت پلیس 2 بنا بر انتخاب کابران کافه بازار، جزو برترین گیم‌های سال 98 می‌باشد. کافیست در این بازی رانندگی خود را به رخ کشیم، تیراندازی کرده و مجرمین را دستگیر کنیم! جذابیت این بازی از نظر کاربران، گشت زنی آزادانه در نقشه واقعی شهر تهران و انجام ماموریت‌های واقعی و نفس‌گیر می‌باشد.

9-تخته ‌نرد

بازی تخته نرد جزو بازی‌های محبوب قدیمی می‌باشد و پیاده‌سازی آن بر اساس بازی اندروید، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. پس اگر می‌خواهید یک بازی بسیار مهیج و کاملا ایرانی را تجربه کنید و ادعای حرفه‌ای بودن در بازی تخته نرد را دارید، این گیم را بر روی گوشی اندروید خود دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

بازی اندروید ایرانی تخته نرد
بنر تبلیغاتی بازی اندروید ایرانی تخته نرد

10-تور کلمات

در  بازی تور کلمات با کلمات مختلف سروکار دارید و شما باید معما را با جابه‌جا کردن کلمات، حل کنید. در بازی تور کلمات شما با بیش از 550 مرحله روبرو هستید که می‌توانید از قدرت‌های مختلف برای پیدا کردن کلمات استفاده کنید. از نظر کاربران، بازی تور کلمات جذابیت بسیار زیادی دارد و نقطه مثبت آن، شخصی سازی بازی به سلیقه خودشان می‌باشد.

بازی اندروید ایرانی تور کلمات
نمایی از بازی تور کلمات

 

Color crush-11

اگر می‌خواهید یک بازی بسیار هیجان انگیز و اعتیاد آور را تجربه کنید، دانلود بازی جذابِ Color crush را پیشنهاد می‌کنیم. این بازی در عین حال که بسیار ساده است، ثبت رکورد در آن بسیار دشوار می‌باشد. بازی Color crush یک قانون بیشتر ندارد. کافیست به رنگ‌های دیگر برخورد نکنید. اگر به زبان بیشتری در این بازی نیاز داشتید، می‌توانید با نگه داشتن زمان به مغز خود استراحت بدهید.

بازی اندروید ایرانی color crush
بازی اندروید ایرانی color crush

12-بازی تفنگی کانتر

آیا به تیر اندازی علاقه دارید؟ اگر علاقمند به تیراندازی هستید، بی شک از دانلود این بازی لذت خواهید برد. در بازی تفنگی کانتر، تروریست‌ها را با تیراندازی، نابود کرده و قهرمان این بازی شوید. در واقع، شما به عنوان یک نیروی ویژه که قبلا در این موضوع آموزش دیده‌اید، به سازمان تروریستی فرستاده می‌شوید که ماموریت شما نابودی دشمنان می‌باشد.

 

آیا شما هم جزو طرفداران این بازی‌ها هستید؟ در صورتی که بازی‌های معرفی شده در این مقاله را دانلود کرده‌اید، لطفا با مراجعه به بخش نظرات از تجربه خود برای سایر کاربران بگویید.

 

این مقاله به صورت اختصاصی برای شما در زینسی بلاگ در دسته معرفی اپ گردآوری شده است. ممنون که همراه ما هستید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

امتیاز شما به این مقاله

‫14 دیدگاه ها

  1. از این پستا بیشتر بزارید ممنونننن واقعا من همشو بازی کردم هر کدوم به نوعی جذابن. انتخابتون تو بازی خیلی خوب بود.

  2. عاااااشق کوییزم چندین ساله بازی میکنم دیگه اکثرا سوالاشم حفظم. البته نکته منفیش اینه بعضیا سوالای چرت میاد که حتی جوابشونم غلطه. ولی خب دیگه دوسش دارم

  3. تقریبا 10 تا از اپلیکیشن بازی که گفتید رو دانلود کردم، آمیرزا، فندق، کوییز، تور کلمات ، تخته نرد همشون عالین توصیه میکنم بازی کنید.

  4. این بازی هایی که معرفی کردید ، بی نظیرن واقعا دست سازنده‌هاشون درد نکنه.

  5. بازی اندروید ایرانی آمیرزا رو هر روز بازی میکنم خیلی خوبه

  6. بازی اندروید ایرانی تور کلمات محشره هم سواد رو میبره بالا ‌‌‌و هم سرگرم کننده س

  7. بهترین بازی اندروید ایرانی هنوزم از نظر من آمیرزاس. دو ساله بازی میکنم معتادش شدم. حریف مطلبم :))

  8. در پاسخ به امیرحسین
    ممنون که بهترین بازی اندروید ایرانی از نظر خودتون رو با ما در میون گذاشتید.

  9. من عاشق بازیم. کاش چند تا بازی اندروید ایرانی رو که اخیرا مشهور شدن معرفی کنین. مثلا بازی های محبوب اوایل سال 1402 یا اواخر 1401

  10. در پاسخ به پریا قربانزاده
    بله حتما، منتظر مقاله های بعدی زینسی باشید. حتما بازی اندروید ایرانی جدید هم معرفی میکنیم.

  11. بازی اندروید ایرانی فقط گلمرااااد. عالیه واقعا خیلی سرگرم کننده و بازکننده ذهنه. 100 درصد توصیه میکنم بهتون در هر سنی که هستید.

  12. در پاسخ به سینا
    ممنون از پیشنهادتون سینای عزیز. گلمراد بازی اندروید ایرانی محبوبی هست.

  13. من عاشق بازی اندروید ایرانی کینگم معتاد میکنه آدم رو خیلی دوسش دارم.

  14. در پاسخ به سارا هاشمی
    سارای عزیز ممنون که نظرتون رو راجع به بازی اندروید ایرانی گفتین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا