کاربردی

17 روش برای نوشتن خلاصه در لینکدین [+چگونه بیو لینکدین بنویسیم؟]

به نظر می‎رسد نوشتن خلاصه در لینکدین کار بسیار دشواری باشد. چه مواردی باید در خلاصه لینکدین نوشته شوند؟ آیا سابقه‌ قبلی شما بازگو شود؟ آیا لیستی از دستاوردهای شما تهیه شود؟ به صورت اول شخص نوشته شود یا سوم شخص؟ در این مقاله از زینسی قصد داریم در مورد نوشتن خلاصه لینکدین (بخش بیو) با شما صحبت کرده و شما را با تمام موارد و نکات مهم هنگام معرفی خود در لینکدین آشنا کنیم. لطفا تا انتهای این مقاله همراه زینسی باشید. این نکات برای شما الهام بخش خواهند بود!

فهرست مطالب نمایش عناوین

نوشتن خلاصه در لینکدین چگونه است؟

خلاصه لینکدین که از آن به عنوان بخش بیو لینکدین و یا درباره لینکدین یاد می‌شود، از چند پاراگراف متنی تشکیل شده است که در آن لیستی از سوابق فعلی و قبلی کاربر لینکدین نشان داده می‌شود.

به نقل از hubspot :

تعداد کلمات خلاصه لینکدین ۲۰۰۰ کلمه است، اما فقط سه خط اول آن توسط خواننده مشاهده می‌شود. ادامه محتوا با کلیکِ بازدید کننده بر روی گزینه «مشاهده بیشتر» نمایش داده خواهد شد.

نوشتن خلاصه در لینکدین برای افرادی از قبیل فروشندگان، بازاریان و سایر متخصصان کار سختی است. در واقع خلاصه لینکدین برای خریداران و مشتریان جذاب است.

توجه داشته باشید که علاوه بر پیدا کردن راهی جذاب و در عین حال واقعی برای وصف پیشینه حرفه‌ای خود، لازم است به عنوان یک متخصص با موضوع نیز آشنا شوید. صرف نظر از این که شما به عنوان یک جوینده کار در لینکدین در حال جست و جو هستید یا نه، باید به مهارت‌ها، تجربه‌ها و علایق خود اشاره کنید.

اهمیت نوشتن خلاصه در لینکدین

در وهله اول نوشتن خلاصه در لینکدین غیر ضروری به نظر می‌رسد، به خصوص زمانی که به دنبال شغل خاصی نیستید. در حالی که خلاصه خوب لینکدین برای موقعیت شغلی اهمیت زیادی دارد اما برخی فروشندگان از لینکدین به عنوان ابزار مفید در فروش استفاده می‌کنند. برای سایر افراد حرفه‌ای‌ نیز لینکدین می‌تواند پلی برای یک فرصت شغلی خوب باشد.

اهمیت بیو لینکدین
اهمیت نوشتن خلاصه در لینکدین

مراحل نوشتن خلاصه در لینکدین

شما این امکان را دارید که خودتان را از زبان خودتان معرفی کنید. در نوشتن خلاصه در لینکدین سوابق قبلی شما نیز ممکن است مهم باشند، ولی توجه داشته باشید که این‌ها تنها مواردی نیستند که باید بازگو شوند. خلاصه لینکدین این امکان را به شما می‌دهد که در قدم اول، تاثیر اولیه را با شخصیت خود بگذارید و سپس دستاوردها و تخصص‌های خود را به صورت مختصر جلوه دهید.

توانایی نشان دادن شخصیت خود با نوشتن خلاصه در لینکدین

شما می‌توانید به متن خودتان کمی شوخ طبعی و ذوق اضافه کرده و آن را به صورت حرفه‌ای بازگو کنید. نوشتن خلاصه در لینکدین با روش شوخ طبعی حس شما را به استخدام کنندگان و سایر کاربران منتقل می‌کند. هم چنین این روش به استخدام کنندگان کمک بزرگی می‌کند تا بتوانند از همکاری یا عدم همکاری مشتریان با شما اطلاع پیدا کنند.

کسب رتبه بالاتردر نتایج جستجوی لینکدین

با نوشتن خلاصه در لینکدین که غنی از کلمات کلیدی باشد، می‌توانید در معرض دید بیشتری قرار بگیرید. اگر از کلمات کلیدی نظیر محتوا، مدیریت و تجزیه و تحلیل در بیو خود استفاده کنید، قطعا بازدید بیشتری نیز خواهید داشت.

نحوه نوشتن خلاصه لینکدین

در ادامه مراحل نوشتن خلاصه لینکدین را بیان می‌کنیم:

  • قبل از این که درباره خودتان بنویسید، یک طرح کلی در مورد آن ایجاد کنید.
  • هدف از انجام کار خود را به خواننده بگویید.
  • در مورد تخصصی که دارید صحبت کنید.
  • مهارت‌های خود را اعلام کنید.
  • برای پشتیبانی از نتایج و اثبات تخصص خود، داده‌هایی را ارائه دهید.
  • اعلام کنید که در حال حاضر تیم شما استخدام می‌کند یا نه.
  • علایق حرفه‌ای خود را پررنگ‌تر کنید.
  • اطلاعات تماسی خود را برای اقدام قرار دهید.
  • از متن‌های بسیار بلند استفاده نکنید.

با توجه به این که نمایه لینکدین شما یک مقاله دانشگاهی نیست، ولی لازم است مواردی که می‌خواهید بازگو کنید، دارای ترتیب مشخصی باشد. مخاطب شما، به دنبال پاراگراف‌های طولانی، جملات در هم برهم و غیرواضح نیست.

1.طرح کلی نوشتن خلاصه در لینکدین

اگر به یک ساختار از پیش تعیین شده پایبند باشید، با مخاطب‌تان بهتر ارتباط برقرار خواهید کرد.

هوک: جمله‌ای است که خواننده را به ادامه خواندنش ترغیب می‌کند. دقت داشته باشید زمانی که کاربر وارد نمایه شما می‌شود، فقط سه خط اول آن برایش قابل مشاهده است. در نتیجه نوشته باید به صورتی باشد که خواننده به کلیک برروی گزینه «مشاهده بیشتر» مشتاق باشد.

ماموریت: خواننده را از هدف کاری که انجام می‌دهید مطلع کنید.

تخصص و مهارت: خواننده از مهارت‌هایی که دارید، باخبر شود.

دستاوردها: نتایج حاصل از تخصص شما در گذشته به خواننده نشان داده شود.

دعوت به همکاری: خواننده را از انجام کاری که بعد از خواندن خلاصه انجام می‌دهد، با خبر کنید.

2.هدف از جمله اول خلاصه لینکدین

هدف از جمله اول خلاصه لینکدین این است که خواننده به ادامه مطالعه ترغیب شود. به همین دلیل برانگیختن علاقه مخاطب در مرحله اول بسیار مهم است. این تکنیک قلاب نامیده می‌شود. می‌توانید با روش‌های مختلفی از جمله ادعای عجیب و غریب خواننده را به ادامه خلاصه لینکدین مجذوب کنید. هدف از کاری که انجام می‌دهید را مشخص کنید.

درک کنید که چه چیزی شما را به سمت حرفه خود جذب کرده است و ماموریت شما چیست. این موارد پروفایل لینکدین شما را از نظر احساسی طنین انداز‌تر می‌کند.

3.اعلام تخصص و مهارت‌های خود

بعد از برجسته کردن تخصص خود، لازم است در ۱ الی ۲ جمله عنوان کنید که بر روی چه چیزی تمرکز می‌کنید؟ اعلام تخصص‌های خودتان به ویژه در بخش فروش، امر مهمی تلقی می‌شود. فرقی نمی‌کند هدف شما جذابیت برای کارفرما باشد یا نه، مهم این است که کارهای انجام شده برای جذب فرصت‌ها را به بهترین نحو فراخوانی کنید.

اعلام تخصص و مهارت‌های خود
تخصص و مهارت‌های خود را بیو لینکدین بیان کنید.

4.ارائه داده برای پشتیبانی از نتایج و اثبات تخصص خود

حالا وقت آن است که تخصص خودتان را ثابت کنید و این کار با اشتراک گذاری داده‌های مهم انجام می‌شود. نیازی وجود ندارد که کارفرمایان لیستی از دستاوردهای شما را داشته باشند. بهتر است برای تاثیر گذاری بیشتر، چند مورد از چشمگیرترین داده‌ها را در خلاصه بگنجانید.

5.اعلام وضعیت استخدام خود

این یک بخش اختیاری است ولی می‌تواند کمک بزرگی به شما کند. اعلام وضعیت استخدامی نشان دهنده این است که شما بازیکن یک تیم هستید. دوم نشان دهنده تعهد شما به رشد حرفه‌ای و رشد شرکت فعلی‌تان است. این امر به ویژه در امر کسب و کار استخدامی بسیار مهم است. زیرا به عنوان یک ابزار جهتِ استخدام عمل می‌کند.

6.پر رنگ کردن علایق حرفه‌ای خود

حال وقت آن است که علایق حرفه‌ای خود را برجسته کنید. به دیگران چه کمکی می‌کنید؟ هدف شما از انجام این کار چیست؟ این موضوع با مهارت‌های شما متفاوت است زیرا لزوما قابل اندازه گیری یا واقعیت محور نیست. از آن جایی که این‌ها علایق شما هستند، نیازی به ارائه داده برای اثبات آن‌ها ندارید. نشان دهید که متعهد به دنبال کردن علاقه‌مندی‌های خود هستید.

7.واردن کردن اطلاعات تماسی

آخرین بخش ولی پر اهمیت‌ترین آن، وارد کردن اطلاعات تماسی است.

8.عدم استفاده از متن‌های بلند

اگر متن شما در قسمت خلاصه طولانی‌تر شد، سعی کنید با حذف کردن جمله‌های اضافی خواندن متن را آسان‌تر کنید. هنگام مشاهده یک نمایه، افراد بسیاری در حال بررسی زمینه‌های سطح بالا هستند. اگر از پاراگراف‌های طولانی استفاده کنید، ممکن است نکات مهم شما گم شوند.

بیشتر بخوانید:

چه مواردی را در خلاصه لینکدین قرار دهیم؟

بسته به هدف نمایه لینکدین شما خلاصه باید شامل ۳ تا ۵ جمله باشد. در این جملات لازم است سابقه شما در صنعت خاص، حوزه تخصص، انواع سازمان‌هایی که در آن‌ها مشغول بودید و مهارت‌ها ذکر شوند.

در حالت کلی باید در چند جمله بتوانید ایده روشنی از خود و کاری که انجام می‌دهید را به خواننده منتقل کنید.

مواردی که در خلاصه لینکدین نباید استفاده شوند

بعضی از موارد را نباید در خلاصه لینکدین ذکر کنیم. در ادامه نبایدهای خلاصه لینکدین را مطرح می‌کنیم:

استفاده از اصطلاحات کلیشه‌ای

برای نوشتن خلاصه در لینکدین باید از کلمات ساده و واضح استفاده کنید. برای تاثیر گذاری بیشتر می‌توانید کاری که انجام داده‌اید را بنویسید تا تخصص شما را نشان دهد و یا ابتکار خاص خودتان را توصیف کنید.

درج اطلاعات رزومه

از کپی کردن بخش‌های رزومه به خلاصه لینکدین خودداری کنید. سابقه کاری شما در نمایه باید به روز باشد. استخدام کنندگان به دنبال شناخت شخصیت شما به صورت خلاصه هستنند، نه بازیابی رزومه شما.

عدم درج اطلاعات رزومه
از درج اطلاعات رزومه در بیو لینکدین خودداری کنید.

اشتباهات املایی یا گرامری

اشتباهات املایی در همه انسان‌ها امری طبیعی است. قبل از این که نمایه خودتان را منتشر کنید، لازم است چند بار متن آن را بررسی کنید تا در صورت اشتباه املایی آن را تصحیح کنید. اگر متن شما دارای اشتباه املایی باشد، اعتبار شما را به چالش می‌کشد و می‌تواند باعث انحراف ویژگی‌های مثبت شما شود.

بیان داستان کامل زندگی

خلاصه لینکدین محل مناسبی برای انتشار زندگی نامه شما نیست. پس نقاطی را در معرض دید قرار دهید که آن اطلاعات مربوط به یک سابقه یا فرصت هستند.

در صورت به روز رسانی خلاصه لینکدین لازم است اطلاعاتی که مربوط به مشاغل و فرصت‌ها هستند را به صورت واضح و مختصر نگه داری کنید.

قالب خلاصه لینکدین

یک الگوی اساسی وجود دارد که می‌توانید از آن برای سفارشی کردن یک خلاصه مختصر و موثر استفاده کنید. حتما با وارد کردن اطلاعات شخصی، باعث جذابیت آن برای خوانندگان شوید.

قالب خلاصه لینکدین
با استفاده از قالب‌های لینکدین، بیو لینکدین خود را جذاب‌تر بنویسید.

با استفاده از این خلاصه‌های لینکدین می‌توانید ایده‌ها و صحبت‌های زیادی داشته باشید. متن خلاصه را منحصر به فرد و جذاب کنید تا کارفرمایان احساس کنند شما را از قبل می‌شناسند.

بررسی مثال‌هایی از نوشتن خلاصه در لینکدین

در ادامه مثال‌هایی از نوشتن خلاصه در لینکدین را بیان می‌کنیم:

1.این فروشنده، علاقه‌ها و شایستگی‌های خودش را به طور موثر نشان می‌دهد.

این فروشنده به مشتریان احتمالی می‌گوید که علاقه‌مند است نیازهای آن‌ها را بیاموزد، نه فقط اجناس خود را بفروشد. سپس تخصص خود را مشخص می‌کند.

نوشتن علایق در بیو لینکدین
بیان علایق و شایستگی‌ها در بیو لینکدین

این کاربر به صورت مختصر به یک تجربه شخصی اشاره می‌کند. او هم چنین وسعت تخصص خود را در صنعت نشان می‌دهد.

2.این متخصص دیجیتال مارکتینگ در مورد درد مشتری خود صحبت می‌کند.

او مهارت‌های خود را در زمینه کپی رایتینگ نشان می‌دهد. هنگامی که به صورت فعال با مشتریان لینکدین در ارتباط هستید، مستقیما با نمایه لینکدین مربوط به خودتان ارتباط برقرار کنید.

صحبت در مورد مشتری
مثالی از بیو لینکدین یک دیجیتال مارکتر

به عبارت دیگر، خودتان را به عنوان یک ارائه دهنده راه حل معرفی کنید تا یک فروشنده محصول. یک کارشناس بازاریابی و فروش دیجیتال، این روش را به خوبی به کار می‌گیرد. او این کار را قبل از معرفی خود انجام می‌دهد.

این نوع خلاصه لینکدین باعث جذب بسیاری از خوانندگان می‌شود، آن‌ها را راهنمایی می‌کند، به آنان نشان می‌دهد که چگونه از ارتباط با صاحب بیو بهره‌مند شوند. نویسنده به صورت واضح بازگشت سرمایه کار با شرکت خود را نشان می‌دهد و مهارت‌های کپی رایتینگ را به نمایش می‌گذارد.

3.این کارمند HubSpot برای نشان دادن شخصیت خود از طنز استفاده می‌کند.

جزئیات زندگی این شخص در گذشته به عنوان یک کمدین استند آپ بسیار جالب است. این شخص در بخش دوم جدی‌تر می‌شود. سابقه چشمگیر خود را به صورت برجسته نشان می‌دهد.

استفاده از طنز در بیو لینکدین
مثالی از طنزنویسی در بیو لینکدین

این خلاصه کوتاه و خنده دار، شخصیت و دستاوردهای نویسنده را به صورت ساده و واضح نشان می‌دهد. این روش نشان می‌دهد که چگونه می‌توان یک بیولینکدین را با استفاده از حداقل کلمات و به صورت روشن بیان کرد.

4.این مشاور شغلی به مشتریان خود نشان می‌دهد که در جای درستی هستند.

شما می‌توانید با فراخوانی مخاطبی که هدف شماست، خوانندگان را وادار کنید تا با پیام شما هویت خودشان را شناسایی کنند.

مثال نوشتن بیو لینکدین
به مخاطب خود نشان دهید که در جای درستی است.

مشخص کردن این که با چه کسی صحبت می‌کنید، به مخاطب نشان می‌دهد که در جای مناسبی قرار گرفته است.

5.این فروشنده از سرگرمی‌های خودش استفاده می‌کند تا تأثیرگذارتر باشد.

با توجه به این که ذکر سرگرمی‌های شخصی‌تان در لینکدین غیر سنتی به نظر می‌رسد، اما راه خوبی برای برقراری ارتباط است. کاربری که خلاصه را می‌خواند با شما ارتباط نزدیکی برقرار می‌کند.

نوشتن سرگرمی ها در بیو لینکدین
نوشتن سرگرمی های شخصی در بیو لینکدین

این خلاصه لینکدین کوتاه به شمار می‌آید ولی تمامی بخش‌های مهم یک بیوگرافی را در بر گرفته است. این بخش‌ها شامل شخصیت نویسنده، تجربه حرفه‌ای و مطلوب‌ترین ویژگی‌های او است.

6.این رهبر فروش، اشتیاق خود را نشان می‌دهد.

او اشتیاق خود را برای کار به نمایش می‌گذارد. قابل ذکر است که داستان‌ها با مردم شکل می‌گیرند.

نشان دادن اشتیاق در بیو لینکدین
تاثیر مثبت نشان دادن اشتیاق در بیو لینکدین

نمایه لینکدین، شامل مکان‌هایی است که کار کرده‌اید و مهارت‌هایی که دارید. این رهبر در فضای فروش و بازاریابی، مشکل خود را برای یک زن سیاه پوست در فروش به اشتراک می‌گذارد.

با گفتن داستان کوتاه ما از ماموریت و ارزش‌های او آگاه می‌شویم. نویسنده بیو لینکدین را با یکی از چالش‌هایی که در هنگام فروش مواجه است، شروع می‌کند. زمینه را برای کاری که انجام می‌دهد، آماده می‌کند و سپس کاربر را به سمت ماموریت خود به پیش می‌برد.

7.این مدیر فروش بیو لینکدین را کوتاه نگه می‌دارد و مشتریان بالقوه را درگیر می‌کند.

این بیو لینکدین با ماموریت او باز می‌شود. او با اشتراک گذاری ویدیو، شخصیت خود را در کسب و کارها به اشتراک می‌گذارد. جمله بعدی کمک می‌کند تا او را در سطح شخصی بشناسید.

بیان داستان کوتاه در بیو لینکدین
بیان داستان کوتاه در بیو لینکدین

خلاصه به اندازه‌ای کوتاه است که خوانندگان به خواندن آن ترغیب می‌شوند. هم چنین خوانندگان را علاقمند به شناخت بیشتر مخاطب می‌کند.

ویژگی‌های خلاصه لینکدین شامل متن مختصر، با شخصیت و حرفه‌ای است. هم چنین ذکر ویژگی های او از سمت والدین، یک نکته منحصر به فرد است که گذشته او را بدون توضیح نشان می‌دهد.

8.این شخص بازنشسته، با ارائه سابقه کاری خود، خوانندگان را مجذوب خود می‌کند.

این کاربر از همان فرمول قبلی به صورت برعکس استفاده می‌کند. او با مشاغل قبلی خود شروع کرده و در نهایت بیان می‌کند در حال حاضر مشغول به چه کاری است.

ارائه سابقه کاری در بیو لینکدین
ارائه سابقه کاری در بیو لینکدین اهمیت دارد.

در این بیوگرافی لینکدین انتظارات برعکس می‌شوند. تنوع سوابق نشان می‌دهد که در صورت بازنشستگی، در هر کاری می‌تواند پیشرفت کند.

9.این رهبر فروش نمایه ۳۶۰ درجه از خودش، سابقه و شرکتش نشان می‌دهد.

این بیو لینکدین نگاه عمیقی را به تلاش‌های حرفه‌ای نویسنده و دلایل او برای دوست داشتن کاری که انجام می‌دهد، ارائه می‌دهد.

نمایه ۳۶۰ در بیو لینکدین
بیان مشخصات شخصی، سابقه و شرکت در بیو لینکدین

با توصیف سرگرمی‌ها و شخصیت او، متن خاتمه می‌یابد.

10.این فارغ التحصیل MBA بلافاصله اعتبار ایجاد می‌کند و لیستی از تخصص‌های خود آماده می‌کند.

این کاربر با ارائه خلاصه لینکدین، اعتبار فوری کسب می‌کند. او متن را با یک جمله جسورانه شروع می‌کند.

شروع بیو لینکدین با جمله جسورانه
شروع بیو لینکدین با جمله جسورانه

با مثال‌های متعدد حرفه‌اش را ثابت کرده و سپس تخصص‌هایش را برجسته می‌کند. در پایان به چند مورد از علایق خود نیز اشاره می‌کند.

11.این مشاور علایق خود را برجسته می‌کند و نحوه تقویت کارش را به اشتراک می‌گذارد.

این مشاور منابع تخصص خود را به نمایش می‌گذارد و مواردی که الهام بخش کارش است را نشان می‌دهد.

برجسته کردن علایق در بیو لینکدین
برجسته کردن علایق در بیو لینکدین

متن از بالا تا پایین با ماموریت نویسنده در ارتباط است. هرگز احساس نمی‌کنید که نکات او از هم گسسته یا جدا شده‌اند.

12. این مشاور شغلی مستقیما با کسانی که می خواهد به آن‌ها خدمت کند، صحبت می‌کند.

نویسنده با یک قلاب موثر و رویایی شروع می‌کند. سپس به شرح ماموریت خود و نحوه کارش اشاره می‌کند. سپس سود حاصل از کار کردن با او را برای مشتریان توضیح می‌دهد.

صحبت با مخاطب هدف در بیو لینکدین
صحبت با مخاطب هدف در بیو لینکدین

بیوگرافی لینکدین، فضایی برای خجالتی بودن شما نیست. این خلاصه تا آخرین جمله، دستاوردهای نویسنده را نشان می‌دهد و به صورت طولانی از کارهای او یاد می‌کند.

13.مدیر ارشد توسعه کسب و کار، بُردهای خود را برجسته می کند.

آیا جوایز قابل توجهی دریافت کرده‌اید یا ویژگی‌های هیجان انگیزی داشته‎‎اید که باعث پیشرفت شغلی‌تان بشوند؟

بیان افتخارات در بیو لینکدین
بیان افتخارات در بیو لینکدین

برای ایجاد اعتبار، آن‌ها را در خلاصه لینکدین خود بگنجانید. این مدیر ارشد توسعه کسب و کار جوایز و افتخارات مربوطه را در خلاصه لینکدین خود به اشتراک می‌گذارد تا زمینه ارزشمندی در مورد مهارت‌ها و توانایی‌های خود ارائه دهد.

14.این متخصص سئو در ابتدا شخصیت دوستانه خود را نشان می‌دهد.

او مهارت‌های قوی خود را که در نوشتن محتوا دارد، به نمایش می‌گذارد. لزومی ندارد که در خلاصه لینکدین، سخت و سرد باشید. خلاصه لازم است حرفه‌ای، مختصر و خوش نوشته باشد.

نمایش شخصیت دوستانه در خلاصه لینکدین
نمایش شخصیت دوستانه در خلاصه لینکدین

این بیو لینکدین انتظارات را زیر سوال می‌برد، خوانندگان را درگیر می‌کند و تخصص‌های نویسنده را در تولید محتوا وصف می‌کند. هم چنین صمیمیت زیادی در نوشته‌های آن وجود دارد.

15.این متخصص، سوابق تحصیلی و تخصص‌های کلیدی خود را شرح می‌دهد.

برای رشته‌های رسمی‌تر مثل مراقبت‌های بهداشتی، استفاده از شخص سوم می‌تواند به عنوان ضامن باشد.

بیان سوابق تحصیلی در خلاصه لینکدین
بیان سوابق تحصیلی در خلاصه لینکدین

او متن را با تحصیلات خود در زمینه‌های پزشکی شروع کرده و با ماموریت‌های کلیدی خود به پایان می‌برد.

16.نویسنده با ارائه داستان‌های شخصی، متن را جذاب‌تر می‌کند.

بسته به صنعت و تخصصی که دارید، با ساختار بیو لینکدین خود بازی کنید. اگر کار آفرین هستید، جدید‌ترین استارتاپ خود را ارائه دهید. اگر وکیل هستید، مهم‌ترین حوزه‌های عملی و سابقه پرونده را به نمایش بگذارید.

ارائه داستان های شخصی در بیو لینکدین
ارائه داستان های شخصی در بیو لینکدین

در حالی که خلاصه لینکدین را می‌نویسید، به یاد داشته باشید که چگونه از تجربیات گذشته به موقعیت فعلی خود رسیده‌اید. این نوع بیو به دور از هر گونه سردی است.

17.این رهبر فروش با دانش محلی خود باعث جذب خوانندگان می‌شود.

کتی کار بسیار خوبی انجام می‌دهد و دانش خود را در مورد کیپ کاد با داستانی متقاعد کننده در مورد جامعه خود نشان می‌دهد.

تاثیر دانش محلی در بیو لینکدین
تاثیر دانش محلی در بیو لینکدین

نویسنده با جمع آوری تخصص و دانش محلی در مورد جامعه، اطلاعات درستی را به دست آورده است.

زینسی؛ آشنایی هر چه بیشتر با نرم افزارها

در این مقاله از زینسی با نحوه نوشتن خلاصه در لینکدین آشنا شدیم و دانستیم که در خلاصه لینکدین به بیانِ چه مسائلی بپردازیم و از بیان چه مسائلی پرهیز کنیم. لینکدین امروزه جایگاه مهمی در زندگی همه افراد دارد. در این پلتفرم امکان معرفی خود به کارفرماها، دوستان، آشنایان، اساتید دانشگاه و … را خواهید داشت، بنابراین ساده از روی لینکدین نگذرید و همه مطالب، بیو، پست‌های خود را با تمرکز هر چه تمام انتخاب کنید. نظر شما در مورد بیو لینکدین چیست؟ لطفا نظرها و سوال‌های خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

اين مقاله به صورت اختصاص از وب سایت hubspot ترجمه شده است.

منبع ترجمه:

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫12 دیدگاه ها

  1. مقاله نوشتن خلاصه در لینکدین خیلی کامل و مفید بود ممنون از تیم خوب زینسی.

  2. مثال های نوشتن خلاصه در لینکدین خیلیییییییییییییییییییی عالی بود اینکه تو تصویر همچی نمایان بود. کلی ایده گرفتم. بچه ها لینکدین رو دست کم نگیرید خیلی مهمه

  3. در پاسخ به پیمان نجاتی
    خوشحالیم که مقاله نوشتن خلاصه در لینکدین براتون مفید واقع شده. ممنون از درج نظر ارزشمندتون.

  4. نوشتن خلاصه در لینکدین به نظر کار آسونی میومد تا اینکه مقاله شما رو خوندم 😐 چقدر پیچیده س نمیدونستم رعایت این همه نکات لازمه برای نوشتن بیو. ولی خب حرفه ای میشه دیگه ممنون از مقاله تون.

  5. در پاسخ به محمدعلی قربانی
    بله محمد علی عزیز. نوشتن خلاصه در لینکدین نکات ریزی داره که باید توجه کنیم چون کسی که مارو نمشناسه و در نگاه اول لینکدین در موردمون میخونه، باید برداشت صحیحی ازمون داشته باشه. ممنون از همراهی و توجه شما دوست عزیز.

  6. برای نوشتن خلاصه در لینکدین مطرح کردین که اطلاعات رزومه نباید گفته میشه اینجارو متوجه نشدم. میشه بیشتر توضیح بدید؟

  7. در پاسخ به نعیمه گودرزی
    نعیمه عزیز چون بهتره رزومه تون رو در اطلاعات لینکدین آپدیت نگه دارین و تکرار اون در بخش بیو هیچ سودی نداره سعی کنین برای نوشتن خلاصه در لینکدین از اطلاعات بیشتری در مورد خودتون استفاده کنین.

  8. به قول دوستمون فکر میکردم نوشتن خلاصه در لینکدین خیلی آسونه تا اینکه مقاله تون رو خوندم :)) نمیدونستم این همه حاشیه داره

  9. در پاسخ به سیاوش علیپور
    هدف اینه کاربرای زینسی خلاصه لینکدین جذاب تر و حرفه ای تری بنویسن 🙂

  10. ممنون مقاله نوشتن خلاصه در لینکدین خیلی عالی بود کلی برام مفید واقع شد.

  11. در پاسخ به رضا نجف پور
    رضای عزیز خوشحالیم که مقاله نوشتن خلاصه در لینکدین براتون مفید واقع شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا