مدیریت هارد و فایل

5 نرم افزار انتقال فایل سریع در اندروید

نرم افزار انتقال فایل سریع در دنیای پرسرعت امروز امری ضروری و مهم است. امروزه با رواج استفاده از گوشی‌ها و تبلت‌ها یکی از رایج‌ترین معضلات افراد در زندگی بحث اتصال گوشی و تبلت به کامپیوتر و لپ تاب است. شما در طول روز به علت‌های مختلف نیازمند این هستید که بین گوشی و کامپیوتر خود فایل‌ها را جابه‌جا کنید و یا بخواهید از سیستم اندروید خود پشتیبانی بگیرید.

اولین الزام این کار اتصال کامپیوتر و گوشی به هم است که در بسیاری از موارد به خاطر در دسترس نبودن کابل گوشی و یا خرابی سوکت گوشی همراه این عمل بسیار عذاب آور و سخت شده است. زینسی 5 نرم افزار انتقال فایل اندروید را به شما معرفی می‌کند تا بتوانید به راحتی این مشکل خود را حل کنید. در زمینه اتصال کامپیوتر و گوشی وقتی که یک مودم وجود داشته باشد شما به راحتی می‌توانید با کمک وای فای خود انتقال فایل‌ها از گوشی به کامپیوتر را انجام دهید بدون اینکه حجمی از اینترنت شما کم شود.

در همه این نرم افزارها بعد از اتصال گوشی به کامپیوتر آدرسی به شما داده می‌شود که شما با زدن آن آدرس در صفحه مرورگر خود به گوشی وصل شده و می‌توانید گوشی خودتان را از این طریق مدیریت کنید.

معرفی نرم افزار انتقال فایل با سرعت بالا

با توجه به کاربردهای متنوع اپلیکیشن­‌های انتقال فایل، یک دسته بندی از وب سایت زینسی، به معرفی نرم افزار انتقال فایل اختصاص یافته است و شما با کلیک کردن روی این لینک می‌توانید به تمامی اپلیکیشن‌های آن دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید از طریق ابزار مقایسه‌­ی زینسی به مقایسه اپلیکیشن‌های مربوطه بپردازید.

 

نرم افزار انتقال فایل سریع
انتقال فایل با سرعت بالا امروز تبدیل شده به ضروریات زندگی

AirDroid-1

یکی از محبوب ترین نرم افزارهای این حوزه AirDroid است. این نرم افزار انتقال فایل از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و به خاطر همین مسئله کار با آن بسیار لذت بخش است. هنگام استفاده از این نرم افزار، تقریبا تمامی امکانات گوشی اندروید شما در اختیار شما قرار می‌گیرد .

امکانات این اپلیکیشن انتقال فایل  بسیار زیاد و جذاب است و ما سعی می‌کنیم اینجا به بعضی از آنها اشاره کنیم و کشف بقیه گزینه‌ها را بر عهده خود شما می‌گذاریم.

  • نمایش وضعیت کلی گوشی در صفحه نمایش از جمله میزان شارژ، وضعیت حافظه و …
  • انجام کلیه عملیات بر روی مخاطبین از جمله حذف و اضافه کردن مخاطب
  • امکان نصب اپلیکیشن بر روی گوشی از روی سیستم
  • مدیریت فایل‌های سیستم اندروید خود و حذف و اضافه کردن فایل‌های مختلف بر روی گوشی
  • کنترل دوربین گوشی اندروید و گرفتن عکس به وسیله سیستم با گوشی

امکانات این نرم افزار بسیار فروان است و شما می‌توانید به راحت این اپ را از گوگل‌پلی دانلود کنید. همچنین می‌توانید بررسی این نرم‌افزار را از طریق این لینک زیر بخوانید.

Moborobo-2

از دیگر نرم افزارهای جامع و کاربردی دیگر این حوزه، اپلیکیشن موبو روبو است که هم بر روی سیستم عامل اندروید و هم بر روی سیستم عامل آی او اس قابل استفاده است.

این اپلیکیشن قابلیت نصب بر روی ویندوز 7 ، ویندوز 8 و ویندوز 10 را دارا است. همچنین شما می‌توانید با اتصال بین اندروید و آیفون اطلاعات خود را جابه جا کرده و از امکانات آن لذت ببرید.

از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:‌

  • امکان نصب و حذف نرم افزارها و حتی به‌روز رسانی آنها
  • امکان مدیریت مخاطبین و انجام اعمال مختلف بر روی آن
  • اتصال به کامپیوتر هم از طریق وای فای و هم یو اس بی
  • انجام عملیات پشتیبان گیری از هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس

و البته ویژگی‌های دیگری هم در این نرم افزار وجود دارد که شما فقط با تجربه می‌توانید آنها را درک کرده و در صورت رضایت بخش بودن آن،‌این تجربیات را به دیگران انتقال دهید. برای تجربه بهتر نرم افزار Moborobo را نصب کنید.

3-ES File Explorer File Manager

از دیگر برنامه‌های موجود برای مدیریت فایل در اندروید برنامه ES File Explorer File Manager است بسیار محبوب و کاربردی است.

هر چند ظاهر این نرم افزار ساده است ولی امکانات فراوان آن هر کاربری را به خود جذب می‌کند. شاید اگر شما برای اولین بار رابط کاربری این اپلیکیشن انتقال فایل را ببینید در استفاده از آن شک کنید ولی با مطالعه امکانات زیر حتما شیفته‌اش خواهید شد.

  • امکان مدیریت فایل‌ها به صورت کامل یعنی از حذف اضافه گرفته تا تغییر نام و خیلی امکانات پیشرفته دیگر
  • شما می‌توانید همچنین فایل‌های متنی قابل ویرایش را از این طریق روی گوشی خود ویرایش نمایید
  • شما می‌توانید با فایل های فشرده توسط این نرم‌افزار کار کنید.
  • انجام انواع پشتیبان گیری و بازگرداندن آن توسط این نرم افزار
  • دسترسی به برنامه از راه دور و اعمال کنترل‌های مختلف
  • توانایی پخش فایل ویدیویی و نمایش عکس‌ها در خود این نرم افزار

این اپلیکیشن تنظیمات و ویژگی‌های فراوانی دارد که همگی به محبوبیت آن کمک شایانی کرده اند. این اپ دارای نسخه رایگان و نسخه پولی است که نسخه پولی آن امکانات بیشتری را به کاربران ارائه می‌کند. امتحان این نرم افزار و رای به آن را به شما واگذار می‌کنیم.

نرم افزار انتقال فایل
در این تصویر شما نمایی از نرم افزار ES File Explorer File Manager را می بینید.

Apowersoft Phone Manager-4

یکی دیگر از نرم افزارهای انتقال فایل، Apowersoft Phone Manager است که هم با سیستم عامل اندروید و هم سیستم عامل آی‌او‌اس سازگاری دارد.

از مهم‌ترین امکانات این اپلیکیشن انتقال فایل بکاپ گیری بسیار پیشرفته و قوی این نرم افزار است. شما می‌‌توانید از تمامی اطلاعات موجود بر روی گوشی اندروید خود مثل مخاطبین،‌ پیام‌ها،‌ نرم افزارها، فایل‌های صوتی و تصویری خود پشتیبان تهیه کنید.

این نرم افزار دارای رابط کاربری قوی است و شما به راحتی می‌توانید تمامی عملیات مورد نظر خود را به راحتی انجام دهید.

از ویژگی‌های Apowersoft Phone Manager می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:‌

  • گرفتن پشتیبان و بازگردانی آن به بهترین شکل ممکن
  • پشتیبانی سیستم عامل اندروید و آی‌او‌اس
  • دارای محیط گرافیکی جذاب و کاربردی
  • اتصال به کامپیوتر به چند روش
  • انتقال فایل و نرم افزارها از طریق سیستم به گوشی

همه این امکانات باعث شده اند که این نرم‌افزار گزینه خوبی برای کاربران باشد مخصوصا ویژگی اتصال به چند روش که این امکان را به شما می‌دهد که از اینکه حتما به سیستم متصل می‌شوید. مطمئن باشید چون شما هم می‌توانید با استفاده از کابل گوشی هم از طریق وای فای به سیستم متصل شوید.

نرم افزار انتقال فایل Apowersoft Phone Manager
در این تصویر نمایی از نرم افزار در فضای موبایل و دسکتاپ می بینید.

 

 

5-CShare File Transfer

CShare File Transfer یک اپلیکیشن اندروید بسیار قوی و پرسرعت است که در زمینه انتقال فایل سریع و قدرت بسیار بالایی دارد.

این نرم افزار انتقال فایل قابلیت را دارد که فایل‌های خود را توسط آن به سیستم عامل‌های متفاوت مانند ویندوز،‌ اندروید، آی‌او‌اس و … انتقال دهید. این نرم افزار حجم کمی دارد ولی امکانات بسیار خوب و بالایی را به شما ارائه می‌کند.

از امکانات مهم این اپلیکیشن اندروید به موارد زیر می‌توان اشاره کرد :‌

  • انتقال فایل‌ها با سرعت بسیار بالا
  • رابط گرافیکی کاربر جذاب و ساده
  • حجم پایین نرم افزار
  • انتقال فایل بین سیستم عامل‌های مختلف

این اپلیکیشن با میزان بالای دانلود در گوگل‌پلی حکایت از محبوبیت خود در بین کاربران دارد و نشان دهنده این است که می‌تواند رقیب خوبی برای نرم افزارهای هم ردیف خود باشد.

نتیجه گیری برای انتخاب نرم افزار انتقال فایل

تمامی نرم‌افزارهای معرفی شده در این مقاله به شما کمک می‌کنند که بتوانید گوشی اندروید خود به کامپیوتر را متصل کرده و آن را مدیریت کنید. ولی هر کدام از این نرم‌افزارها نقاط قوت و نقات ضعفی دارند که بستگی به سلیقه شما دارد که کدام یک را برگزینید.

مثلا از ویژگی‌های اصلی AirDroid می‌توان به رابط کاربر ساده و جذاب آن اشاره کرد. ولی در عوض در هنگام پشتیبان گیری Apowersoft Phone Manager امکانات بیشتری را به شما ارائه می‌کند و شما هستید که اهمیت موضوع را تعیین می‌کنید و می‌توانید هر کدام از این نرم‌افزارها را انتخاب کنید.

 

این مقاله به صورت اختصاصی برای شما در زینسی گردآوری شده است. ممنون که همراه ما هستید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

امتیاز شما به این مقاله

‫12 دیدگاه ها

  1. AirDroid فوق العاده س واقعا خیلی سریعه… هر چقدر هم حجم فایل زیاد باشه، سرعتش کم نمیشه اصلا یه امتحان کنین عاشقش میشین.

  2. نرم افزار انتقال فایل سریع در اندروید Moborobo خیلی خوبه سرعتش واقعا زیاده من راضیم ازش و همیشه استفاده میکنم.

  3. نرم افزار انتقال فایل سریع airdroid هر چی بگم کم گفتممممم کارمو سریع راه میندازه سرعتش خیلی بالاااااس

  4. من همیشه از نرم افزار انتقال فایل سریع CShare File Transfer استفاده میکنم نکته منفی نداره

  5. نرم افزار انتقال فایل سریع زیاد فرقی نمیکنه یعنی فکر نکنین با کاهش حجم زیاد روبرو میشین

  6. در پاسخ به صبا نعمتی
    ممنون از نظرتون صبای عزیز. دوست عزیز نرم افزار انتقال فایل فقط فایل انتقال میده حجم کاهش نمیده. برای کاهش حجم اپلیکیشن های دیگه هستن که عالی عمل میکنن.

  7. نرم افزار انتقال فایل سریع در اندروید صد در صد AirDroid هست واقعا بی نظیره سرعتش خیلی بالاس. رابط گرافیکیش جذابه و خیلی ویژگی های جذاب هم داره.

  8. در پاسخ به سمیه میلانی
    ممنون که تجربه تون رو در مورد نرم افزار انتقال فایل سریع با ما به اشتراک گذاشتین.

  9. نرم افزار انتقال فایل سریع در اندروید AirDroid رو شنیده بودم تعریف شو الان میخوام دانلود کنم ببینم چطوریه. بعدشم میام نظرمو مینویسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا