مدیریت وظایف کارکنان سپهر
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1399/06/14
نرم افزار مدیریت وظایف کارکنان سپهر یک نرم افزار مدیریتمنابع انسانی و وظایف کارکنان است. با نرم افزار مدیریت وظایف کارکنان سپهر میتوان به تقسیم وظایف بین پرسنل مجموعه و ایجاد محدودیت زمانی برای انجام آنها و نمایش نتایج کارها برای مدیران با تعیین میزان دسترسی را انجام دهید. از قابلیتهای نرم افزار مدیریت وظایف سپهر میتوان به مواردی چون داشبورد مدیریتی با نمودارهای تحلیلی مختلف و متنوع، ثبت واحدهای سازمان، شغلها، پستها و نیز کارکنان سازمان/شرکت طبق چارت سازمانی، امکان گزارش گیری در هر سطح به صورت جدول و نمودار، مکان ارجاع کارها در سطوح سازمانی، امکان ارجاع یک کار به چند نفر با زمانبندی های متفاوت، مشاهده درصد پیشرفت کار درهر لحظه، ثبت پیگیری برای کارهای انجام شده،مشاهده یک کار و رهگیری ارجاعات مربوط به آن و پیگیری های انجام شده در آن، قسمت سایر فعالیتها، ثبت تقویم کاری متناسب با ساعات و روزهای کاری، مشاهده کارها بر روی تقویم،امکان ثبت قرارداد افراد حقیقی/حقوقی همکار، امکان ایجاد کار با درج قرارداد مربوط و بسیار موارد دیگر از ویژگیها و امکانات نرم افزار مدیریت وظایف کارکنان سپهر است.
نام
داده پردازش نوین سپهر
ایمیل
social@dssnovinit.com
شماره تماس
۰۹۱۹۱۴۹۳۵۸۱- ۶۶۳۷۶۰۹۰ ۶۶۵۸۰۴۳۷- ۰۲۱۶۶۵۸۰۲۶۴
آدرس
تهران، خیابان جمالزاده شمالی، تقاطع نصرت، پلاک 102، واحد 3، کدپستی : 1419845467
وبسایت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان مدیریت منابع انسانی
پشتیبانی ۳۶۰ درجه
مدیریت مزایا(Benefits)
دیتابیس کارکنان
خدمات شبانه روزی
مدیریت اجرایی
بخش پرتال داخلی
مدیریت مرخصی
پیگیری متقاضیان
مدیریت جبران خسارت
مدیریت دستمزد
مدیریت استخدام
مدیریت حضور و غیاب
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر