نرم افزار حسابداری سامان
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1402/07/01
یکی از گزینههای پیش رو برای انتخاب سیستم جامع مالی، نرم افزار حسابداری سامان است. این نرم افزار به صورت یکپارچه سیستمهای حسابداری، خرید و فروش، خزانه، حقوق و دستمزد و تولید را مدیریت میکند. نرم افزار حسابداری سامان اولین سیستم جامع تحت ویندوز مالی است که بیش از دو دهه سابقه در امر ارائه نرم افزار حسابداری دارد. این نرم افزار با قابلیتهای متنوع، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.
نرم افزار حسابداری سامان
این سیستم قابلیت ثبت و پردازش دقیق اطلاعات را با استفاده از سیستمهای خبره فراهم میکند. در این نرم افزار از الگوریتمهای پیشرفته استفاده شده است که امکان دسترسی به گزارشات را آسانتر و سریعتر میکند. این نرم افزار برای شرکتها و موسسات تجاری، صنعتی، دولتی، پیمانکاری و ... مورد استفاده قرار میگیرد.
امکانات نرم افزار حسابداری سامان
نرم افزار حسابداری سامان توانمندیهای ویژهای در حوزه خود دارد. در ادامه برخی از امکانات ارائه شده توسط این نرم افزار را اشاره میکنیم:
دسترسی آسان
دسترسی همیشگی در همه جا، یکی از قابلیتهای نرم افزار حسابداری سامان است. این نرم افزار قابلیت دسترسی به اطلاعات را از طریق شبکه محلی و اینترنت فراهم میکند. نگه داری اطلاعات در فایلهای اطلاعاتی محلی مایکروسافت اکسس و یا در بانکهای اطلاعاتی مایکروسافت SQLسرور انجام میشود. در این نرم افزار شما میتوانید اطلاعات خود را به راحتی انتقال دهید.
نصب و راه اندازی سریع
مرحله نصب و راه اندازی در اپلیکیشن حسابداری سامان بسیار آسان است. نصب نرم افزار در عرض چند دقیقه انجام میشود. همچنین آسان بودن راه اندازی اولیه، باعث افزایش محبوبیت سامانه شده است.
مورد تایید حسابداران خبره
هنگام خرید نرم فزار حسابداری نظر حسابداران خبره برای ما اهمیت زیادی دارد. نرم افزار حسابداری سامان، انتخاب حسابداران خبره در دو دهه اخیر است. کارشناسان این نرم افزار به صورت مداوم به نظرات کاربران توجه خاصی نشان میدهند تا با استفاده از این نظرات، ویژگیهای آن را ارتقا دهند.
امنیت اطلاعات
امن ماندن اطلاعات نرم افزار حسابداری موضوعی بسیار مهم است. در نرم افزار سامان سطوح دسترسی مختلف وجود دارد. برای هر یک از کاربران این سیستم، سطح دسترسی تعیین میشود.
در واقع فقط افرادی به قسمتهای مختلف سیستم دسترسی دارند که مجوز آن را از مدیریت دریافت کرده باشند. مثلاً کسانی دسترسی به ثبت، اصلاح یا حذف دادهها دارند که مجوز لازم از مدیرعامل را کسب کردهاند.
پشتیبانی سریع
یکی از امکاناتی که این سیستم به کاربران خود ارائه میدهد، پشتیبانی سریع و موثر است. پشتیبانی در این نرم افزار به صورت تلفنی، حضوری و از طریق اینترنت خواهد بود. آموزش و پشتیبانی رایگان تا سه سال نیز جزو ویژگیهای اصلی این نرم افزار است.
آموزش
نگران یادگیری نرم افزار حسابداری سامان نباشید، در وب این مجموعه در بخش آموزش، کلیپهای آموزشی موجود است. با مشاهده این کلیپها میتوانید نحوه کار با این نرم افزار را یاد بگیرید. دریافت آخرین نسخه نرم افزار نیز در این قسمت قابلِ دانلود است.
زیر سیستمهای سامان کدامها هستند؟
سیستم حسابداری سامان دارای برخی از ریزسیستمهای مهم است که در ادامه به شرح هر یک میپردازیم:
سیستم حسابداری
یکی از اصلیترین زیر سیستمها، زیر سیستم حسابداری است. همه تعاریف سیستم در قالب سرفصل حسابداری ارائه میشود. در این سیستم، تعریف اولیه حسابها و ارتباط منطقی آنها با یکدیگر شکل میگیرد. همچنین کدگذاری حسابها توسط کاربران نیز در این سیستم انجام شده و به چهار سطح گروه، کل، معین و تفضیلی تقسیم میشود.
سیستم انبار
سیستم انبار، از دیگر سیستمهای مهم در نرم افزار حسابداری سامان است. در این سیستم، اطلاعات به صورت دائمی ثبت میشود. موجودی کالا و ارزش آن در این زیر سیستم به صورت مقداری نگهداری میشود.
سیستم خرید
سیستم خرید از دیگر سیستمهای این نرم افزار است که وظیفه آن استخراج اطلاعات اولیه مانند حساب شخصی حسابهای موجودی کالا و ... است. با ثبت اطلاعات در فرم فاکتور خرید، موجودی تعدادی انبار نیز افزایش مییابد. صدور سند حسابداری نیز به صورت خودکار انجام میشود.
سیستم فروش
سرفصلهایی که در این سیستم مورد نیاز است شامل حسابهای فروش، موجودی کالا، قیمت تمام شده و جاری اشخاص، تزریق اطلاعات فروش در این سیستم از طریق فرمهای فاکتور فروش و پیش فاکتور انجام میشود. با صدور فاکتور فروش، ارزش موجودی کالا محاسبه شده و از موجودی انبار کسر میگردد. در این زیرسیستم امکان ثبت پورسانت فروش در فاکتور به صورت خودکار وجود دارد.
مدیریت چک
مدیریت چک برای هر کسب و کار اهمیت زیادی دارد. در این زیر سیستم مدیریت چکها در قالب دریافتی و پرداختی انجام میشود. این زیر سیستم ارتباط مستقیمی با سند حسابداری و انتقال چکهای دریافتی و پرداختی دارد.
سیستم اموال
امکانات مورد نیاز در این سیستم، نگهداری و ثبت اطلاعات اموال در کارت اموال، محاسبه استهلاک اموال و مدیریت تخصیص اموال است. اطلاعات در این سیستم به صورت خودکار انجام میشود.
سیستم حقوق و دستمزد
سیستم حقوق و دستمزد در این نرم افزار به نحوی طراحی شده است که همه پارامترهای اصلی مانند نرخ، مالیات، بیمه و .... توسط کاربر تعریف میشود. این سیستم در ابتدا اطلاعات کارکرد پرسنل را از دستگاه کارت زن دریافت میکند. سپس بر اساس سوابق تعیین شده، حقوق و دستمزد را محاسبه مینماید و در نهایت به صدور لیست بیمه و حقوق میپردازد.
خرید و دانلود نرم افزار حسابداری سامان
قبل از خرید و دانلود نرم افزار حسابداری سامان میتوانید به بخش لیست قیمت در وب سایت این مجموعه مراجعه نمایید. با نرم افزار حسابداری سامان که یک سیستم جامع مالی است، کسب و کار خود را به صورت یکپارچه و به نحو احسن مدیریت نمایید.
ویژگیها و امکانات نرم افزار حسابداری سامان
- دارای زیرسیستمهای متنوع شامل زیر سیستم حسابداری، انبار، فروش، خرید و ...
- یکپارچه بودن نرم افزار
- بیش از دو دهه سابقه در امر خدمات دهی
- پشتیبانی قوی
- دسترسی همیشگی از طریق شبکه محلی یا اینترنت
- نصب و راه اندازی آسان
- امنیت اطلاعات
- مورد تایید حسابداران خبره
نام
samansoft
شماره تماس
09363406536
آدرس
شیراز خیابان بعثت - مشیر نو غربی - شماره 27
وبسایت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان حسابداری-تجاری اداری
مدیریت انبار
سطح دسترسي براي كاربران
نمايش اشخاص با ريز كالاها و چكها
تبديل سندهاي موقت به دائم و بالعكس
ثبت هزينه در مغايرت گيري از بانك
اعلام سررسيد اتوماتيك مهلت تسويه فاكتورها
نمایش سود
اطلاعات نموداری
گزارش از گردش کالا طی دوره و کاردکس ریالی
راس چک
گزارش فصلی خرید و فروش
گزارش دفاتر و دارایی
چاپ و تولید بارکد
سیستم بایگانی اسناد و دبیرخانه
سیستم چند ارزی
ثبت قراردادهای کار
مدیریت حقوق کارمندان
اتصال به دستگاههای ساعت حضور و غیاب
تعریف چند صندوق
ثبت اطلاعات بارنامه
اتصال به ترازو
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر